(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


یک شنبه 08 اردیبهشت 1392 - شماره 20475

PDF  نسخه

حديث دشت عشق
كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي در تازه ترين صحبت هاي خود مطرح كرد
شانس زيادي براي صعود مستقيم به جام جهاني داريم
شك ندارم، حداقل به پلي آف مي رسيم
اخبار كوتاه از فوتبال
راهيابي كاله به مرحله نيمه نهايي واليبال قهرماني آسيا
كميته ملي المپيك در انتظار پاسخ IOC
دعوت از طلايي هاي المپيك به اردوي تيم ملي كشتي فرنگي
كار با يك مربي ديگر، خواسته 5 وزنه بردار المپيكي
خواندني از ورزش ايران
سرگرداني نوجوانان فرنگي كار
سالن پير تهران ميزبان جام تختي شد
   

حديث دشت عشق


از نوشته سرباز شهيد «يارعلي علمداري»
براي خدا كار كنيد، پيرو ولايت باشيد
عزيزاني كه بعد از ما سخنان ما را دريافت مي كنيد! براي خدا كار كنيد، پيرو ولايت باشيد. اگر مسئوليتي به عهده گرفتيد خالصانه براي اين مردم بزرگوار قدم برداريد، سعي و تلاش كنيد تا جامعه نمونه اي از همه لحاظ بسازيد كه اگر موفق شويد انقلاب اسلامي را صادر كرده ايد.
سرباز شهيد «يار علي علمداري»، سال 1345 متولد شد و در 4 تيرماه 1367 در جزيره مجنون به شهادت رسيد.
ستاد يادواره شهداي سرباز استان فارس

 

كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي در تازه ترين صحبت هاي خود مطرح كرد
شانس زيادي براي صعود مستقيم به جام جهاني داريم
شك ندارم، حداقل به پلي آف مي رسيم


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با اشاره به آخرين وضعيت اين تيم براي راهيابي به جام جهاني 2014 برزيل گفت: سرنوشت تيم ملي در اختيار خودمان است و اگر همدل و متحد باشيم مي توانيم به رقابتهاي جام جهاني 2014 برزيل صعود كنيم .
كارلوس كي روش روز گذشته پس از مدت ها در جمع نمايندگان رسانه هاي خبري حاضر شد و به تشريح آخرين شرايط تيم ملي پرداخت كه گزيده اي از صحبت هايش در ادامه مي آيد :
¤ سه مسابقه پيش رو براي ما بازي مرگ و زندگي است يا همه چيز را به دست مي آوريم يا همه چيز را از دست خواهيم داد. در اين مدت يك سري اتفاقات خارج از تيم افتاد و نشد تا به موفقيت برسيم و يك سري اتفاقات در داخل تيم افتاد. من به عنوان سرمربي به اضافه كادر فني و بازيكنان نمي خواهيم از زير بار مسئوليت فرار كنيم و هيچ شكي نيست به خاطر يك سري اشتباه ها نتايج خوبي را به دست نياورده ايم .
¤ راجع به غيبت خودم در بازي با قطر هيچ دغدغه و نگراني ندارم چون دستياران خوبي در كنارم دارم. البته طبيعي است كه آرزو داشتم در آن بازي روي نيمكت مي بودم اما به شما مي گويم كه هيچ مشكلي وجود ندارد .
¤ شما در دو جام اخير به جام جهاني نرفته ايد چرا كه بازي آخر همزمان نبوده است. مثلا عربستان مي دانست كه چه مي خواهد چرا كه از نتايج تيم شما آگاه بود. فيفا دوباره اين مسئله را تكرار كرد و ما پشت پرده در حال جنگ بوديم تا اين مسئله دوباره تكرار نشود. تمام مسائلي كه مطرح كرديم و مسائل پشت پرده باعث مي شود كه ما براي حفظ منافع فوتبال ايران بجنگيم اما ما براي اين كارهاي خود خودنمايي و بازارگرمي نمي كنيم و اين وظيفه اهالي رسانه است كه به هواداران بگويم كه مديريت كردن اين اتفاق ها چه كار سختي است .
¤ بايد هم داخل و هم خارج از زمين بتوانيم خوب بجنگيم. يكي از مسائلي كه اكنون اهميت دارد اين است كه داوري براي بازي با قطر انتخاب شده كه در بازي با كره جنوبي من و شجاعي را اخراج كرد و گزارش نامناسبي ارائه داد و حالا فيفا آن داور را دوباره انتخاب كرده و اين مي تواند اتفاق بدي باشد.اين گونه اتفاق ها را در فوتبال دنيا شاهد نيستيم .
¤ فرهاد مجيدي به تيم ملي دعوت شده بود ولي خداحافظي كرد. اين وظيفه من نيست كه براي بازيكني كه تغيير عقيده داده تلاش كنم و او را متقاعد كنم كه به تيم ملي بازگردد. وظيفه من اين است كه كساني را به تيم ملي بياورم كه متعهد و آماده هستند براي كمك و حضور در تيم ملي .
¤ در فصل آينده برنامه هاي فيفا و AFC تداخل زيادي دارند كه كار ما را سخت مي كنند. به عنوان مثال اگر ما به مرحله آخر پلي آف برسيم، شايد مجبور شويم در 15 نوامبر با پاراگوئه بازي كنيم. اين در حالي است كه دقيقا در همان روز بايد با تايلند هم در مقدماتي جام ملت هاي آسيا بازي كنيم! بنابراين مربيان بايد توجه كنند كه اگر اين اتفاق بيفتد، قصور از تيم ملي نبوده بلكه مشكلات AFC و فوتبال آسيا گريبانگير ما شده است .
¤ من دو سال پيش به ايران آمدم و راه حل خود را اين گونه توضيح دادم كه بهتر است يك ليگ 16 تيمي و يك جام حذفي خوب داشته باشيد اما ناگهان جنگي عليه من شروع شد. تصميم گيري هايي شكل گرفت و حرف هايي زده شد. يك روز گفتند جام حذفي باشد روز بعد گفتند نباشد و باز راي به بودنش دادند و هر اتفاقي هم افتاد گفتند كي روش مسبب آن است !
¤ من تكرار مي كنم و هيچ شكي ندارم كه تيم ملي حداقل به مرحله پلي آف راه پيدا مي كند و هنوز هم شانس زيادي براي صعود مستقيم به جام جهاني داريم و كار دست خودمان است. براي فصل بعد بدون در نظر گرفتن اينكه مستقيم به جام جهاني برويم يا با پلي آف، نظر محقرانه و خاكي من اين است كه بهتر است يك ليگ 16 تيمي و يك جام حذفي خوب داشته باشيد .
¤ اكثر اوقاتي كه به دنبال بازيكنان دو رگه بودم، از جيب شخصي خودم خرج مي كردم. تا الان چنين چيزي را به زبان نياورده بودم. من از برنامه تلويزيوني كه اين انتقادها را مطرح كرده ناراحت نيستم، بلكه از شخصي ناراحتم كه سرمنشا اين موضوع بوده است. اين گزارش از درون خود فدراسيون جرقه خورده بود و فردي نزديك به فدراسيون درباره آن اطلاعات داده بود. اگر آن فرد منتقد بود، بهتر بود صادقانه به خودم انتقاد مي كرد. تا الان نگفته بودم كه بارها شده كه 7 - 8 ماه به من پول ندهند و بدون پول كار كنم. اولين بار است كه اين مسائل را مي گويم. انگار يك سري از قطري ها درون خود ما هستند!

 

اخبار كوتاه از فوتبال


مشخص شدن زمان برگزاري ديدار فينال جام حذفي
سازمان ليگ برتر فوتبال زمان برگزاري ديدار تيم هاي فوتبال سپاهان و پرسپوليس در فينال جام حذفي را اعلام كرد. سازمان ليگ برتر از برگزاري ديدار فينال جام حذفي بين تيم هاي پرسپوليس و فولاد مباركه سپاهان در ساعت 45:17 روز يكشنبه 15 ارديبهشت ماه خبر داد. اين ديدار در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد و طي آن قهرمان بيست و ششمين دوره مسابقات جام حذفي مشخص خواهد شد.
برخورد جدي فدراسيون با پرونده تباني
كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در واكنش به اتفاقات رخ داده در ليگ دسته اول گفت: به شدت بحث اين تباني را پيگيري مي كنيم و نمي گذاريم به هيچ تيمي ضربه اي وارد شود ما به دنبال فوتبال پاك هستيم و نبايد نتايج در فوتبال با چند ميليون جابجايي تغيير كند. برخورد لازم را انجام مي دهيم و حق را به حق دار خواهيم رساند.
باشگاه ها تا 20 خرداد مهلت دريافت مدرك حرفه اي دارند
نشست سيستم امتيازدهي ليگ قهرمانان آسيا روز گذشته برگزار شد. مهدي تاج، رئيس سازمان ليگ در اين نشست تاكيد كرد: همه باشگاه ها بايد در اين دوره شركت كرده و ضرورت آن را تشخيص دهند. باشگاه ها تا 20 خرداد فرصت دارند تا مجوز حرفه اي بگيرند و اگر موفق به كسب مجوز نشوند، هم باشگاه ها، هم ليگ از اين امر متضرر مي شوند.
پاسخ رحمتي به خبرهاي منتشر شده در خصوص جدايي اش از استقلال
رحمتي دروازه بان تيم استقلال در خصوص شايعاتي كه پيرامون جدايي او از جمع آبي پوشان شنيده مي شود گفت: هنوز ليگ تمام نشده كه اين سؤال را مي پرسيد. الآن وقت صحبت درباره رفتن از استقلال نيست. ما سه بازي تا پايان مسابقات داريم و من دوست دارم دل مردم شاد شود و ديني را كه از قبل گفته بودم ادا كنم. من اهل تعارف نيستم ضمن آنكه دوست ندارم بازارگرمي كنم. شفاف بگويم نيازي به بازارگرمي ندارم حتي اگر پيشنهاد نداشته باشم به ليگ يك مي روم. امسال هم وقتي ليگ تمام شد يك يا دو مصاحبه انجام مي دهم كه قطعاً يكي از آنها در مورد اتفاقات چند ماه اخير است كه خودتان مي توانيد حدس بزنيد در مورد چه افرادي صحبت خواهم كرد. يكي ديگر از مصاحبه هايم در مورد قراردادم خواهد بود و در مورد اهداف و آينده ام صحبت خواهم كرد. من هيچ وقت در فصل نقل و انتقالات صحبت نكرده ام و حالا هم انجام نمي دهم.
بررسي درخواست پرسپوليسي ها
دبير سازمان ليگ برتر فوتبال ايران گفت: انجام بيش از سه تعويض در يك مسابقه رسمي غيرقانوني است.علي كاظمي در مورد درخواست پرسپوليسي ها مبني بر محاسبه نشدن تعويض مهدوي كيا در ديدار فينال جام حذفي به دليل اينكه او قصد دارد از فوتبال خداحافظي كند، گفت: با توجه به اينكه فينال جام حذفي يك مسابقه رسمي است انجام بيش از سه تعويض غيرقانوني است و نمي توانيم چنين كاري را انجام دهيم چرا كه درخواست خارج از محدوده اختياراتمان است. اما ممكن است پرسپوليسي ها درخواست ديگري داشته باشند و به طور مثال در چارچوب قانون آن لحظاتي كه قرار است مهدوي كيا بازي كند را محاسبه نكنيم به هر حال چون درخواستي از پرسپوليس به دستمان نرسيده نمي توانيم اظهارنظر كنيم و بايد ببينيم كه پرسپوليسي ها چه خواسته اي دارند و چطور مي توانيم اين كار را به نحو احسن انجام دهيم.
مذاكره سايپا باتقوي و فيرات
مديرعامل باشگاه سايپا از مذاكره با انگين فيرات براي هدايت اين تيم در فصل بعد خبر داد. تيم فوتبال سايپاي البرز كه با هدايت مجتبي تقوي در فصل 91- 92 نتايج متوسطي را كسب كرد، براي فصل بعد با چند گزينه داخلي و خارجي وارد مذاكره شده است.سپهرخليل سبحاني در اين باره گفت: در بررسي وضعيت فصل آينده تيم گزينه هاي مختلفي را مورد ارزيابي قرار داده ايم. گزينه اصلي مان مجتبي تقوي است. انگين فيرات نيز در بين نامزدهاي مربيگري فصل بعدمان قرار دارد. هنوز در حال بررسي برنامه سرمربي هاي مختلف هستيم و از تقوي هم برنامه دريافت كرده ايم. با اين حال هنوز به نتيجه قطعي نرسيده ايم.
فتح الله زاده مامور حفظ قلعه نويي شد
در جلسه ديروز هيئت مديره باشگاه استقلال تمامي اعضا بر حفظ و تمديد قرارداد سرمربي اين تيم تاكيد كردند. جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال ظهر ديروز در محل اين باشگاه با حضور تمامي اعضا برگزار شد.در اين جلسه، فتح الله زاده، نجف نژاد، شهرياري و اميدوار رضايي حضور داشتند ضمن آنكه امير قلعه نويي نيز در اين جلسه حضور پيدا كرد. در اين نشست فتح الله زاده بودجه فصل آينده باشگاه استقلال را به اعضاي هيئت مديره استقلال ارائه كرد و به صورت مفصل در اين باره صحبت كرد.همچنين قلعه نويي در خصوص مسائل و بودجه استقلال صحبت كرد و نظرهاي خود را ارائه كرد.در اين جلسه اعضاي هيئت مديره از حضور قلعه نويي براي فصل آينده در استقلال استقبال كرده و فتح الله زاده را مامور مذاكره و حفظ قلعه نويي براي استقلال در فصل آينده كردند.

 

راهيابي كاله به مرحله نيمه نهايي واليبال قهرماني آسيا


تيم واليبال كاله در مرحله ضربدري رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا با نتيجه 3 بر يك گاز عراق را شكست داد.
در مرحله ضربدري رقابت هاي واليبال جام باشگاه هاي آسيا تيم واليبال كاله، نماينده ايران به مصاف گاز عراق رفت. اين ديدار با نتيجه 3 بر يك به سود كاله تمام شد.بدين ترتيب نماينده واليبال ايران بايد در مرحله نيمه نهايي با برنده بازي تيم هاي قزاقستان و ليونگ چين ديدار كند.

 

كميته ملي المپيك در انتظار پاسخ IOC


دبير كميته ملي المپيك مي گويد: اساسنامه پيشنهادي كميته ملي المپيك امروز يا فردا از سوي IOC براي كميته ارسال خواهد شد.
بهرام افشارزاده اظهار داشت: در پاسخ به اين پرسش كه چه زماني اساسنامه پيشنهادي كميته ملي المپيك براي ايران ارسال خواهد شد؟ اظهار كرد: ما پيگيري هاي لازم را براي گرفتن اساسنامه انجام داده ايم و در نهايت IOC اعلام كرده كه ظرف امروز يا فردا اساسنامه براي كميته ملي المپيك ايران فرستاده خواهد شد. وي در پاسخ به اين پرسش كه چرا تاييد اساسنامه از سوي IOC تا اين حد طولاني شده است، تاكيد كرد: 204 كشور در كميته بين المللي المپيك عضويت دارند. پس از پايان بازي هاي المپيك لندن مي بايست تكليف همه اين كميته ها روشن شود و انتخابات برگزار كنند. از طرف ديگر، برخي از كميته ها بايد مانند ايران اساسنامه مربوطه شان را اصلاح كنند. به همين دليل اين روند طولاني شده است. افشارزاده با بيان اين كه تصور نمي كند اين بار ايراد تازه اي از اساسنامه ارسالي گرفته شود، يادآور شد: اصلاحات مورد نظر IOC در اساسنامه جديد صورت گرفته و در واقع ما اساسنامه را مطابق درخواست كميته بين المللي المپيك نوشته ايم. فكر نمي كنم مشكل خاصي وجود داشته باشد . حتي اگر ايرادي دوباره گرفته شود، آن را اصلاح و مجددا ارسال خواهيم كرد.

 

دعوت از طلايي هاي المپيك به اردوي تيم ملي كشتي فرنگي


مرحله جديد اردوي آمادگي تيم ملي كشتي فرنگي روزهاي 10 تا 22 ارديبهشت ماه در محل خانه كشتي شماره يك تهران برگزار مي شود.
در فهرست دعوت شدگان نام امير علي اكبري قهرمان سابق جهان ديده مي شود كه ماه هاي پاياني محروميتش را پشت سر مي گذراند. البته علي اكبري پيش از اين اعلام كرده بود كه قصد دارد براي تيم ملي آذربايجان كشتي بگيرد و در تمرينات اين كشور نيز شركت كرد. محروميت علي اكبري 19 تير به پايان مي رسد و وي مي تواند در مسابقات جهاني كشتي بگيرد.حميد سوريان، اميد نوروزي و قاسم رضايي سه طلايي المپيك لندن هستند كه به اين اردو دعوت شده اند.
اسامي نفرات دعوت شده به شرح زير است:55 كيلوگرم:حميد سوريان-محمد فقيري-شيرزاد بهشتي طلا(تهران) سامان عبدولي(خوزستان) محسن حاجي پور(مازندران)، 60 كيلوگرم:اميد نوروزي(فارس) عبدالمحمد پاپي- امين سوري (خوزستان) محمد سلطاني (البرز)، 66 كيلوگرم:سعيد عبدولي - مهدي زيدوند(خوزستان) برومند اصلاني(آ.شرقي) وحيد ميرفتح الهي(توابع تهران)، 74 كيلوگرم:هادي عليزاده پورنيا(قم) فرشاد عليزاده - محسن مهدي زاده(تهران) فواد كريمي (كردستان)، 84 كيلوگرم:طالب نعمت پور(لرستان) داود عابدين زاده- حسين نوري (تهران) علي قيطاسي(فارس)، 96 كيلوگرم:قاسم رضايي - داود گيل نيرنگ - سامان نوروزي (مازندران) مهدي عسگر زاده (چهارمحال وبختياري)، 120 كيلوگرم: اميرعلي اكبري-اميرحسين شربياني(تهران)بشير باباجانزاده(مازندران)اميرقاسمي منجزي(خوزستان)مهدي نوري(اردبيل).

 

كار با يك مربي ديگر، خواسته 5 وزنه بردار المپيكي


پنج وزنه بردار المپيكي كه اين روزها تمرين هاي خود را از سر گرفته اند همچنان بر اين باورند كه ديگر نمي توان با كوروش باقري كار كرد و آنها خواستار اين شدند كه تمرين هايشان با يك مربي ديگر كه خود زير نظر كوروش باقري نباشد، دنبال كنند.
سعيد محمدپور يكي از آن 5 وزنه بردار در تازه ترين صحبت هاي خود اظهار داشت: با توجه به مشكلات پيش آمده و اين كه حرمت ميان مربي و ورزشكار از بين رفته ديگر نمي شود با آقاي باقري كار كرد و خود من به نوعي مي ترسم زير دستش كار كنم. بنابراين پيشنهاد داديم براي ما پنج وزنه بردار مربي ديگري بياورند كه زير نظر آقاي باقري نباشد، بلكه تحت نظارت خود آقاي رضا زاده باشد و ما با آن مربي تمرين كنيم. آقاي باقري نيز وزنه بردارهايي كه به اردو دعوت كرده را تمرين دهد و در نهايت ركوردگيري انجام دهند و شخصي كه بهتر بود به مسابقات جهاني اعزام شود. اما آقاي رضا زاده گفتند كه فكر نمي كنند كه باقري موافقت كند، همچنين فدراسيون بودجه ندارد كه هزينه دو تا مربي را پرداخت كند كه ما باز هم اعلام كرديم حقوقي كه فدراسيون به ما پنج وزنه بردار مي دهد را به آن مربي پرداخت كند كه هنوز جوابي در اين مورد به ما نداده اند.
محمدپور بيان كرد: در حال حاضر ما پنج وزنه بردار بدون مربي مشغول انجام تمرين هايمان هستيم و آمادگي خود من خوب است كه با كمي فشرده كردن تمرين ها در دو هفته مي توانم به آمادگي 95 - 90 درصدي برسم. اما ما نمي توانيم با آقاي باقري كار كنيم و با شناختي كه از او داريم مي دانيم وضعيت درست نمي شود. از سوي ديگر اين را هم بگويم ما از اول كاري به كار كسي نداشتيم و بچه ها اهل حاشيه نبودند، اما خود مصاحبه هاي آقاي باقري حاشيه درست كرد.

 

خواندني از ورزش ايران


¤ مراسم اختتاميه ليگ هاي دوچرخه سواري سال 91 و افتتاحيه مسابقات سال 92، فردا يكشنبه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك در هتل المپيك تهران برگزار مي شود.
¤ سازمان تيم هاي ملي بسكتبال امروز نشستي با سرمربي تيم ملي خواهد داشت تا علاوه بر نهايي كردن برنامه هاي آماده سازي اين تيم براي حضور در رقابت هاي قهرماني مردان آسيا، برنامه هاي 6 ماه آينده بسكتبال در رده هاي سني مختلف را هم مشخص كند.مسابقات بسكتبال باشگاه هاي غرب آسيا ارديبهشت ماه در دهوك عراق برگزار مي شود. مردادماه امسال هم مسابقات جام ملت هاي آسيا به ميزباني فيليپين برگزار خواهد شد.
¤ علي پاكدامن ، محمد فتوحي و مجتبي عابديني سه نماينده شمشيربازي ايران در جايزه بزرگ آتن با شكست مقابل حريفان خود از رقابت هاي انفرادي حذف شدند.
¤ در نشست بررسي عملكرد تيم ملي جودو در مسابقات آسيايي كه ديروز با حضور رئيس و نايب رئيس فدراسيون و جمعي از پيشكسوتان در محل اين فدراسيون برگزار شد سيدمحمود ميران، قهرمان سابق ايران به عنوان سرمربي تيم اميد و مسعود خسروي نژاد به عنوان مربي انتخاب شدند.

 

سرگرداني نوجوانان فرنگي كار


در حالي كه رقابتهاي كشتي جام كودك به دليل عدم استقبال تيم هاي خارجي به صورت داخلي برگزار مي شود، هنوز تكليف محل برگزاري و ميزبان اين مسابقات هم مشخص نيست.
بعد از اينكه قرار شد رقابتهاي بين المللي كشتي نوجوانان جام كودك براي دومين سال پياپي به دليل عدم استقبال تيم هاي خارجي به ناچار بصورت داخلي برگزار شود، ابهام در محل برگزاري اين مسابقات نيز به دغدغه ديگري تبديل شده است.ميزبان اين رقابتها در حالي هنوز مشخص نشده كه پيكارهاي جام كودك به عنوان مرحله نهايي رقابتهاي انتخابي تيم نوجوانان ايران از اهميت ويژه اي براي كادر فني برخوردار است.طبق برنامه ريزي صورت گرفته قرار بود اين رقابتها طي روزهاي 11 تا 13 ارديبهشت ماه در منطقه تجاري ارس برگزار شود، اما در حالي كه فرصت زيادي به برگزاري اين مسابقات باقي نمانده، هنوز خبر دقيقي از تائيد ميزباني توسط اهالي ورزش ارس نيست! مجيد جهانديده مربي ارشد تيم كشتي فرنگي نوجوانان با تاييد اين خبر گفت: چند روزي است با حضور در منطقه تجاري ارس در حال مذاكره با مسئولان اين منطقه براي ميزباني اين رقابتها هستم، ولي هنوز تكليف محل ميزباني مسابقات مشخص نيست.وي خاطرنشان كرد: كادر فني تيم نوجوانان بايد متمركز به مسائل فني باشد، اما متاسفانه در اين شرايط ما بايد پيگير اين مسائل باشيم، در حالي كه در سال گذشته چنين شرايطي حاكم نبود و ما تنها مشغول اقدامات فني و آماده سازي تيم بوديم.
جهانديده در پايان گفت: از مسئولان از جمله دبيرجديد فدراسيون انتظار داريم مسائل اين چنيني را پيگيري كنند تا تكليف محل برگزاري مسابقات ما در كمتر از چهار روز به آغاز اين رقابتها مشخص شود.

 

سالن پير تهران ميزبان جام تختي شد


رقابت هاي بين المللي كشتي آزاد جام تختي امسال قطعا در تهران برگزار خواهد شد.
پس از جلسه مسئولان برگزاري جام تختي در فدراسيون كشتي، قرار شد كه اين رقابت ها به دليل انصراف بابلسري ها از ميزباني به تهران و سالن هفتم تير منتقل شود.
اين مسابقه ها روزهاي 17 تا 20 ارديبهشت به ميزباني هيات كشتي تهران و اداره كل ورزش جوانان اين استان برگزار خواهد شد. مشخص نيست اگر تيمهاي خارجي در اين رقابتها شركت كنند، سالن پير شهر تهران چگونه مي تواند ميزباني آبرومندي داشته باشد، در حالي كه مسابقات مهم كشتي در سالهاي اخير در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار شده است.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10