(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - شماره 20482

حديث دشت عشق
ناکامي سرخپوشان درحضور يکصد هزار تماشاگر
سومين قهرماني استقلال در ليگ برتر، سپاهان جام حذفي را از پرسپوليس ربود
اخبار کوتاه از فوتبال
برگزاري قطعي مجمع کميته ملي المپيک
برکناري رئيس فدراسيون ورزش هاي نابينايان
قهرماني تيم ملي تکواندو در تورنمنت اسپانيا
2 مدال باارزش دووميداني در دوي سرعت جايزه بزرگ آسيا
همسايگي فدراسيون‌هاي زورخانه‌اي ملي و بين‌المللي
سرپرست جديد فدراسيون قايقراني در انتظار موافقت کفاشيان!
   


از نوشته سرباز شهيد «شهنواز کرمي»
امام را تنها نمي‌گذاريم
با سلام به محضر مبارک حضرت امام و امت شهيد‌‌پرور و قهرمان ايران و خانواده شهدا و ياران با وفاي امام.
خدايا! به من توفيق جهاد ده تا بتوانم در راه تو قدم مثبت بردارم و اگر لايق باشم براي پايداري اسلام جان ناقابل خود را هديه کنم و وظيفه بندگي را نسبت به تو انجام دهم، بندگي‌اي که مختص به خودت است و در راه تو شهيد بشوم، شهيد شدني که حسين‌بن‌علي به ما آموخت.
پس ما هم وارثان حسينيم و اين جنگيدن را از حسين(ع) آموخته‌ايم. مي‌جنگيم و خون خود را براي پايداري اسلام خواهيم ريخت. ديگر بار صفحه تاريخ را رنگين خواهيم کرد. خواهيم نوشت هيهات‌من‌الذله و تن به ذلت نخواهيم داد همانطور که حسين سرور آزادگان تن به ذلت نداد و سينه خود را آشيانه شمشيرها قرار داد.
خواهيم گفت امام را تنها نمي‌گذاريم همانطور که شهداي انقلاب گفتند و رفتند و ما هم مي‌گوييم و مي‌رويم. نام خميني در رگ‌هاي ما در جريان است و با ريختن خونمان از فداکاريها و رهبري ايشان قدرداني مي‌کنيم.
سرباز شهيد «شهنواز کرمي»، سال 1344 در استان فارس متولد شد و در 19 دي ماه 1365 در عمليات کربلاي پنج به شهادت رسيد.
ستاد يادواره شهداي سرباز استان فارس

 


تيم فوتبال استقلال با برتري يک بر صفر در زمين فولاد خوزستان قهرماني خود را در ليگ برتر مسجل کرد.
در چارچوب ديدارهاي هفته سي‌وسوم ليگ برتر روز گذشته 7 ديدار همزمان برگزار شد. در مهمترين بازي ديروز و در اهواز تيم هاي استقلال و فولاد به قضاوت محسن ترکي برابر يکديگر صف آرايي کردند که تيم استقلال موفق شد با يک گل از سد ميزبان خود عبور کند و در فاصله يک هفته به پايان مسابقات قهرماني خود را مسجل کرد. تنها گل اين ديدار را جواد نکونام در دقيقه 19 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. در اوايل بازي محسن ترکي خطاي اميرآبادي روي مجيدي را در اين دقيقه پنالتي تشخيص داد تا آبي‌ها روي ضربه نکونام به گل برسند. در دقيقه 30 اين نيمه ترکي يک ضربه پنالتي را براي فولادي‌ها گرفت که مهدي نوري آن را به بالاي دروازه زد تا شاگردان فرکي بهترين فرصت را براي جبران گل خورده از دست بدهند. در نيمه دوم اين ديدار فولاد بهتر ظاهر شد و سعي در باز کردن دروازه استقلال را داشت. موقعيت تک به تکي که بختيار رحماني در دقيقه 58 از دست داد نشان از برتري‌هاي تيم فولاد داشت. استقلال که سعي در اداره کردن بازي و حفظ تنها گل خود داشت با ارايه يک بازي بسته فضا را از مهاجمان فولاد گرفته بود و با همين تدبير هم توانست به 3 امتياز ارزشمند دست يابد و قهرمان ليگ برتر شود. شاگردان قلعه‌نويي با اين برد 67 امتيازي شدند و فاصله خود را با سپاهان به عدد 4 رساندند. فولاد هم با 55 امتياز در رده چهارم جدول رده‌بندي باقي ماند.بدين ترتيب در پايان ديدار هفته پاياني استقلال برابر داماش که روز جمعه در تهران برگزار مي‌شود جام قهرماني به آبي‌پوشان پايتخت اهداء خواهد شد.
تراکتور آسيايي شد
آلومينيوم به سقوط نزديک
اما در ساير ديدارهاي هفته سي‌وسوم ، نتايج جالب توجهي رقم خورد. در کرمان دو تيم مس و گهر در کرمان به مصاف يکديگر رفتند که در پايان 90 دقيقه مس با نتيجه 5 بر يک مهمانش گهر را شکست داد. گل‌هاي مس را مصطفي شجاعي (27، 40 و 44) و رضا عنايتي (61 و 84) به ثمر رساندند تا گهر سقوط کرده شکست سنگيني را تجربه کند. در ديگر بازي اين هفته سايپا و نفت تهران در کرج به مصاف يکديگر رفتند که تلاش دو تيم در پايان 90 دقيقه با برتري يک بر صفر نفت همراه بود. همچنين در تهران بازي راه آهن با صبا به تساوي يک - يک ختم شد. تک گل راه آهن را عليرضا عباسفرد در دقيقه سي‌ام به ثمر رساند، اما در ادامه سليمان فلاح گل مساوي را به ثمر رساند تا همه چيز مساوي شود.
در اصفهان دو تيم ذوب آهن و صنعت نفت آبادان به مصاف يکديگر رفتند که در پايان 90 دقيقه ذوب آهن با برتري 6 بر صفر برابر نفت آبادان يک پله صعود کرد و در منطقه پلي‌آف قرار گرفت. گل‌هاي ذوب آهن را اسماعيل فرهادي (35 و 64)، قاسم حدادي فر (38) و رجب‌زاده (43 و 74) به ثمر رساند. همچنين ديگر ديدار اين هفته را پيکان و فجر سپاسي برگزار کردند که فجر با گلي ديرهنگام بازي را 2 بر يک به سود خود به پايان رساند. گل‌هاي اين بازي را احمد مهدي زاده(12) براي پيکان و جابر انصاري(30) و حسين کاظمي (92) براي فجر به ثمر رساندند. در يکي ديگر از ديدارهاي حساس ديروز دو تيم آلومينيوم و تراکتورسازي در بندرعباس به مصاف يکديگر رفتند که در پايان 90 دقيقه تراکتورسازان موفق به شکست 2 بر يک آلومينيوم شدند. گل‌هاي تراکتورسازي را سيد صالحي (15) و کاظميان (35) به ثمر رساندند. تک گل آلومينيوم را نيز ميلاد ميداودي در دقيقه 50 به ثمر رساند. تراکتورسازي با اين پيروزي 62 امتيازي شد و سهميه آسيايي سال بعدش را قطعي کرد. آلومينيوم هم با يک پله سقوط در رده پانزدهم ايستاد تا چشم انتظار لغزش ذوب آهن در هفته آخر براي رهايي از سقوط باشد.
سپاهان با شکست دادن پرسپوليس برابر ديدگان يکصد‌هزار تماشاگر، عنوان قهرماني بيست و ششمين دوره جام حذفي را از آن خود کرد.
در ديدار فينال جام حذفي که از ساعت 18 ديروز و در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادي تهران آغاز شد، تيم فوتبال سپاهان موفق شد در پايان در ضربات پنالتي به پيروزي برسد و جام قهرماني را بالاي سر ببرد. براي پرسپوليس در اين ديدار نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، اميرحسين فشنگچي، حسين ماهيني، محمد نوري ، علي کريمي، رضا حقيقي، عادل کلاه‌کج، غلامرضا رضايي(مهدي مهدوي کيا 116) و کريم انصاريفرد(58 هادي نوروزي) به ميدان رفتند و سپاهان هم با شهاب گردان، بولکو، علي احمدي، سوشاک، امين جهان عاليان، محسن ايران نژاد، محرم نويدکيا(احسان حاجي صفي)، اميد ابراهيمي، حسين پاپي، جواهير سوکاي(محمد غلامي) و محمدرضا خلعتبري در اين بازي به ميدان رفت. در نيمه اول دو تيم بازي متعادلي را به نمايش گذاشتند اما اين پرسپوليس بود که در دقيقه 24 توسط کريم انصاريفرد به گل برتري دست پيدا کرد تا نيمه اول با برتري شاگردان گل محمدي به پايان برسد. در نيمه دوم سپاهاني ها نمايش بهتري داشتند و با حملاتي منطقي تر دروازه پرسپوليس را به خطر انداختند ولي اين اشتباه حسين ماهيني مدافع پرسپوليس بود که در دقيقه 59 جواهير سوکاي را در موقعيت گلزني قرار داد و اين بازيکن با ضربه اي محکم در زاويه بسته بازي را به تساوي کشاند.
پس از اين گل بازهم سپاهاني‌ها بودند که با تغييراتي که در ترکيب خود دادند برتر از ميزبان سرخپوش خود بازي کردند و موقعيت هاي مناسب تري را براي گلزني روي دروازه پرسپوليس ايجاد کردند اما در پايان 90 دقيقه با تساوي به پايان رسيد تا کار به وقت‌هاي اضافه کشيده شود. در وقت اضافه اول پرسپوليس حملات بيشتري را روي دروازه سپاهان پي ريزي کرد و در دقيقه 99 موفق شد توسط محمد نوري به گل برتري دست پيدا کند. در اين صحنه غلامرضا رضايي با ضربه سر از بين مدافعان سپاهان نوري را در موقعيت گلزني قرار داد و اين بازيکن با ضربه اي آرام گل دوم پرسپوليس را به ثمر رساند. در شروع وقت هاي اضافه دوم سپاهان خيلي زود توانست به گل تساوي دست پيدا کند. در دقيقه 106 و يک دقيقه پس از شروع نيمه دوم وقت هاي اضافه محمد غلامي از اشتباه مدافعان و دروازه بان پرسپوليس نهايت استفاده را برد و براي دومين بار دروازه نيلسون را باز کرد تا کار دو تيم به ضربات پنالتي کشيده شود.
در ضربات پنالتي هادي نوروزي ضربه اول پرسپوليس را به بيرون از دروازه زد اما بولکو ضربه سپاهان را گل کرد. ضربه دوم پرسپوليس را حسين ماهيني به گل تبديل کرد و محمدرضا خلعتبري هم ضربه دوم سپاهاني ها را به گل تبديل کرد. ضربه سوم سرخپوشان را رضا حقيقي با فاصله زيادي از بالاي دروازه به بيرون زد اما اميد ابراهيمي پنالتي زردپوشان را به گل تبديل کرد. ضربه چهارم پرسپوليسي ها را ميثم نقي زاده به گل تبديل کرد و احسان حاجي‌صفي در ضربه چهارم سپاهان توپ را وارد دروازه پرسپوليس کرد تا طلايي پوشان اصفهاني جشن قهرماني را در ورزشگاه آزادي به پا کنند. در پايان اين بازي مهدي مهدوي کيا کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس براي هميشه از دنياي بازيگري خداحافظي کرد.

 


خداحافظي ناگهاني کريمي از فوتبال
پس از باخت تيم فوتبال پرسپوليس در فينال جام حذفي مقابل سپاهان، علي کريمي از فوتبال خداحافظي کرد. خداحافظي محبوب ترين بازيکن پرسپوليس در شرايطي بود که وي پيش از اين اعلام کرده بود قصد دارد همچنان به بازيگري ادامه دهد. کريمي علاوه بر پرسپوليس ، سال ها نيز پيراهن تيم ملي را بر تن داشت. شماره 8 سرخپوشان با خداحافظي خود ، بسياري از علاقه‌مندان به فوتبال را غافلگير کرد.
شعار برخي هواداران پرسپوليس عليه گل‌محمدي
در حالي که اکثريت تماشاگران حاضر در ورزشگاه پس از باخت پرسپوليس در ضربات پنالتي ورزشگاه را ترک کرده بودند، برخي از هواداران اين تيم با شعار معروف "رها کن ... " نسبت به عملکرد يحيي گل‌محمدي اعتراض نشان دادند. اين تماشاگران از سرمربي تيم‌شان به دليل تعويض ها و انتخاب بازيکنان پنالتي‌زن اعتراض و انتقاد مي‌کردند. حدود 500 تماشاگر نيز در ورزشگاه ماندند تا مراسم اهداي جام به تيم سپاهان در ورزشگاه کاملا خالي برگزار نشود، البته به نظر مي‌رسيد اين عده منتظر بودند بار ترافيکي سنگين اطراف ورزشگاه کاهش پيدا کند.
دور افتخار مهدوي‌کيا در ورزشگاه آزادي
مهدي مهدوي‌کيا پس از پايان ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان در فينال جام حذفي که با قهرماني زردپوشان اصفهاني همراه بود به تنهايي در زمين ورزشگاه آزادي دور افتخار زد و در حالي که بسيار ناراحت بود، با مستطيل سبز ورزشگاه آزادي که روي آن خاطرات زيادي داشت خداحافظي کرد.
نماز شکر استقلالي ها در اهواز
سرمربي، بازيکنان و کادر فني استقلال پس از پيروزي مقابل فولاد خوزستان و قطعي شدن قهرماني‌شان در ليگ دوازدهم، در زمين ورزشگاه تختي نماز شکر بجا آوردند. همچنين امير قلعه‌نويي پس از قهرماني تيمش در اهواز گفت: خدا را شکر مي‌کنم که در اين سال پر فراز و نشيب توانستيم در اهواز قهرمان شويم. نمي‌خواهم از کسي اسم ببرم فقط خودم را مي‌گويم که کمترين نقش را داشتم. مردم، هيات مديره، مديرعامل، مربيان و خصوصا بازيکنان که در اين فصل سختي‌هاي زيادي کشيدند از تک‌تک‌شان ممنونم. خدا هم ما را کمک کرد تا قهرمان شويم.
قهرماني ساحلي‌بازان ايران در غرب آسيا
تيم ملي فوتبال ساحلي ايران با شکست تيم ملي عمان در ضربات پنالتي قهرمان رقابتهاي فوتبال ساحلي غرب آسيا در قشم شد. تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در ديدار فينال رقابت‌هاي غرب آسيا که در قشم برگزار شد، با نتيجه 4 بر 3 مقابل عمان به برتري رسيد و به مقام قهرماني اين رقابتها دست يافتند. در اين مسابقه، دو تيم در پايان وقت‌هاي قانوني بازي به تساوي سه ـ سه رسيدند و در وقت اضافه بازي نيز گلي از خط دروازه‌هاي دو تيم عبور نکرد تا تکليف تيم قهرمان در ضربات پنالتي مشخص شود.در ضربات پنالتي که طبق قانون يک در مقابل يک زده مي‌شود، تيم ايران نخستين ضربه خود را توسط مهران مرشدي زاده به گل تبديل و دروازه‌بان ايران هم پنالتي تيم عمان را مهار کرد تا تيم ايران توانست با برتري در ضربات پنالتي به عنوان قهرماني اين مسابقات دست يابد.پيش از اين ديدار تيم هاي ملي فوتبال ساحلي فلسطين و بحرين بازي رده بندي را برگزار کردند که تيم ملي فوتبال ساحلي فلسطين موفق شد 4 بر صفر تيم بحرين را شکست داده و عنوان سوم اين رقابت ها را از آن خود کند.
جدايي هاشميان از تيم باشگاهي اش در آلمان
وحيد هاشميان، سرمربي تيم فوتبال هالستنبك - رلينگن اعلام كرد بنابه دلايل خاصي همكاري‌اش را با اين تيم قطع كرده است. هاشميان كه پيش از اين به باشگاه هالستنبك - رلينگن اعلام كرده بود كه در پايان فصل از اين تيم جدا خواهد شد، تصميم گرفت از يکشنبه به همكاري‌اش با اين تيم پايان دهد.هاشميان 17 بازي بدون باخت را روي نيمكت اين تيم اوبرليگايي تجربه كرد و 12 بازي مانده به پايان فصل، تيمش را از خطر سقوط به دسته پايين‌تر رهانيد.
خلعتبري: کسب يک جام، حداقل لياقت سپاهان بود
محمدرضا خلعتبري بازيکن سپاهان در پايان ديدار مقابل پرسپوليس گفت: بازي بسيار خوبي بود. تيم ما واقعا لياقت اين قهرماني را داشت و يک جام حداقل حق ما در اين فصل بود.
قهرماني يوونتوس در ايتاليا
بانوي پير ايتاليا در فاصله سه هفته مانده به پايان رقابت‌هاي سري A قهرماني‌اش را مسجل کرد. تيم فوتبال يوونتوس در هفته‌ سي و پنجم رقابت‌هاي سري A در خانه پذيراي پالرمو بود و در پايان با يک گل به برتري رسيد. تک گل راه‌راه پوشان را در اين ديدار آرتور ويدال از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند تا قهرماني يوونتوس قطعي شود.
اميدواري کاظمي به بقاي ذوب آهن درليگ
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در هفته پاياني آلومينيوم مغلوب سپاهان مي شود و ما با امتياز از انزلي برمي گرديم. کاظمي اظهار داشت: به نظرم آلومينيوم روحيه لازم را ندارد. در بازي بعدي با سپاهان خيلي کار سختي خواهد داشت، آنها به راحتي پذيراي 3 يا 4 گل خواهند بود. ما هم قطعاً در انزلي براي کسب امتياز وارد ميدان مي‌شويم و با کسب امتياز به اصفهان بر مي‌گرديم.

 


دبير کل کميته ملي المپيک با ابراز اميدواري از اعلام نتيجه نهايي کميته بين‌المللي المپيک (IOC) در رابطه با اساسنامه اين کميته، گفت: به محض دريافت جواب IOC و با تعامل با وزارت ورزش و جوانان، مجمع برگزار مي‌شود.
"بهرام افشارزاده" در حاشيه مجمع ساليانه فدراسيون تنيس روي ميز در يزد در رابطه با زمان انتخابات کميته ملي المپيک اظهار کرد: اساسنامه داراي 48 بند است که بايد در خصوص هر ماده و بند صحبت و بررسي شود ولي فکر کنم اواخر کار است و چند بند است که روي آن بحث خواهيم کرد و احساس ما اين است که به ياري خداوند تا هفته‌ آينده نتيجه نهايي از طرف کميته بين المللي المپيک به ايران اعلام خواهد شد. وي در مورد برگزاري مجمع قبل از انتخابات رياست جمهوري نيز گفت: به محض دريافت پاسخ IOC و با تعاملات ويژه‌اي که با عباسي در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، مجمع حتماً برگزار خواهد شد.

 


محمدرضا مظلومي ، سرپرست فدراسيون ورزشهاي نابينايان و کم بينايان شد.
در حکمي از سوي محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان، محمدرضا مظلومي جايگزين محمد اسد مسجدي در فدراسيون نابينايان و کم بينايان شد.مظلومي پيش از اين به عنوان نايب رييس فدراسيون و رييس هيات تهران فعاليت مي‌کرد و سال‌هاست که در ورزش نابينايان و کم بينان حضور فعال دارد. اسد مسجدي در حالي از رياست فدراسيون نابينايان و کم بينايان کنار گذاشته شد که اهالي اين رشته به عملکرد وي انتقادات زيادي داشتند و چند بار با حضور دروزارت ورزش و جوانان ناراحتي‌هاي خود را ابراز کرده بودند.

 


هفتمين دوره تورنمنت بين المللي کلاس A اسپانيا با کسب مقام قهرماني توسط تيم ملي تکواندوي ايران به اتمام رسيد.
هفتمين دوره تورنمنت بين المللي کلاس A تکواندو اسپانيا با حضور 35 کشور در دو بخش بانوان و آقايان در حالي در سالن دپورتيو ال کانته شهر اسپانيا برگزارشد که در پايان هوگوپوشان ايران با کسب سه مدال طلا ،4 نقره و 4 برنز بر سکوي قهرماني اين دوره از رقابت ها ايستادند. نتايج ملي‌پوشان ايران در اين دوره از رقابت ها به اين ترتيب است:ميثم باقري در وزن يک، پيام قبادي در وزن هفتم و سجاد مرداني در وزن هشتم، برسکوي نخست ايستادند.احسان نقيب زاده در وزن دوم، مهدي خدابخشي در وزن هفتم و مسعود حجي زواره در وزن پنجم توانستند گردن آويز نقره را تصاحب کنند.محمد خمسه در وزن سوم ،عليرضا نصر آزاداني در وزن پنجم ،اميد عميدي در وزن ششم و هادي مستعان دروزن دوم 4‌نشان برنز تيم ملي تکواندوي ايران را کسب کردند.همچنين براي تيم ملي تکواندوي بانوان ايران شکرانه ايزدي نقره گرفت.در ادامه برنامه آماده سازي تيم ملي، به منظور حضور در رقابتهاي مکزيک هوگوپوشان ايراني از تاريخ 21 الي 22 ارديبهشت ماه در تورنمنت بين المللي تونس به رقابت خواهند پرداخت.

 


در نخستين روز از رقابتهاي دووميداني جايزه بزرگ آسيا دوندگان سرعت ايران به يک مدال طلا و يک مدال برنز دست پيدا کردند.
نخستين مرحله از رقابتهاي دووميداني جايزه بزرگ آسيا در سال 2013، روز گذشته با حضور نمايندگان 27 کشور آسيايي در ورزشگاه تاماسات شهر بانکوک تايلند آغاز شد و دو دونده سرعت ايران براي نخستين بار در تاريخ اين رقابتها به دو مدال ارزشمند دست پيدا کردند. سجاد هاشمي دونده برتر 400 متر ايران با زمان 46 ثانيه و 70 صدم ثانيه به مدال طلاي اين ماده دست يافت. اين درحالي است که از سال 2002 تا کنون که اين رقابتها برگزار شده است، هيچ دونده اي از ايران نتوانسته در ماده 400 متر به مدال دست پيدا کند. در کنار هاشمي، رضا قاسمي دونده 100 متر ايران با قرار گرفتن در گروه چهارم رقابتها، با زمان 10 ثانيه و 36 صدم ثانيه در گروه خود اول شد، اما در جمع‌بندي کلي زمانها در گروه هاي مختلف، در مکان سوم قرار گرفت و به مدال برنز رسيد. بي شک اگر قاسمي در گروه خود رقيبان بهتري داشت، مي توانست به نتيجه بهتري دست پيدا کند.

 


ساختمان چهار طبقه فدراسيون‌هاي ورزش‌هاي زورخانه‌اي ملي و بين‌المللي صبح ديروز افتتاح شد.
سرانجام فدراسيون‌هاي زورخانه‌اي ملي و بين‌المللي صاحب مکان جديدي شدند و در يک ساختمان چهار طبقه مستقر شدند که دو طبقه آن به فدراسيون ملي و دو طبقه به فدراسيون بين‌المللي زورخانه‌اي اختصاص دارد. همچنين محمدرضا طالقاني، سرپرست فدراسيون ملي ورزش‌هاي زورخانه‌اي گفت: ما دو فدراسيون اختلاف‌ها را از بين برده و زير يک سقف هستيم که تلفيق دو فدراسيون ملي و بين‌المللي و همکاري آنها با يکديگر مي‌تواند باعث پيشرفت شود. خوشبختانه همه چيز در جهت مرام پهلواني است. همچنين قصد داريم در آينده نزديک موزه‌اي را نيز افتتاح کنيم.

 


سرپرست جديد فدراسيون قايقراني که همزمان مسئوليت کميته فوتبال ساحلي فدراسيون فوتبال را هم برعهده دارد، گفت: اگر کفاشيان موافقت کند تمايل دارم در رشته مورد علاقه و 30‌ساله خود يعني قايقراني فعاليت داشته باشم.
"با حضور در فدراسيون قايقراني دوشغله شديد. حال تکليف رياست کميته فوتبال ساحلي چه مي‌شود؟" خسرو ابراهيمي در پاسخ به اين پرسش نشان کرد: هنوز علي کفاشيان را نديده‌ام اما بايد در اين مورد با او صحبت کنم. نمي‌دانم چه اتفاقي در آينده رخ خواهد داد اما اگر کفاشيان موافقت کند تمايل دارم در رشته مورد علاقه و 30 ساله خود يعني قايقراني فعاليت کنم. اين صحبت هاي ابراهيمي پرده اي ديگر از اتفاقات پشت پرده فدراسيون فوتبال را نشان مي دهد. حالا بايد از آقاي کفاشيان اين پرسش را مطرح کرد که آيا در فوتبال ساحلي قحط الرجال است که شما يک ورزشکار قايقراني را به فدراسيون فوتبال مي آوريد؟!

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10