(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


پنجشنبه 30 خرداد 1392 - شماره 20522

حديث دشت عشق
استقبال باشکوه مردم از تيم ملي فوتبال ايران
کي روش تا پايان جام جهاني قرارداد دارد
اخبار کوتاه از فوتبال
دعوت مجدد از سوريان و نوروزي به اردوي تيم ملي کشتي فرنگي
صربستان دومين حريف کشورمان درليگ جهاني
ايران در انتظار پيروزي ملي پوشان واليبال
ادعاي سايت عراقي مبني بر تباني قطر و ازبکستان
IOC اجازه برگزاري انتخابات کميته المپيک را نداد
   


به ياد شهيد «سيد جواد سيدي»
شهادت زير شکنجه کومله و دموکرات
شهيد «سيدجواد سيدي» در خانواده‌اي مذهبي به دنيا آمد. با طي شدن دوران کودکي پا به دبستان گذارده و از 11 سالگي به کارگري مي‌رفت.
از سال 1355، فعاليت‌هاي سياسي - اجتماعي خود را رسما آغاز کرد و با وجود اينکه نوجواني بيش نبود، همراه با افراد انقلابي، به انجام تبليغات عليه نظام ‌شاه مي‌پرداخت.
با پيروزي انقلاب در بهمن 57، زمينه را جهت فعاليت‌هاي سياسي، مذهبي، مناسبتر از گذشته ديد. او در آغازين روزهاي پيروزي انقلاب، به تشکل «کميته انقلاب اسلامي» پيوست. سپس با تشکيل «حزب جمهوري اسلامي» از فعالترين اعضاي آن نهاد انقلابي به شمار مي‌آمد. در آن روزها بدن عزيزش همواره آماج مشت و لگد منافقين قرار گرفت. در آن ماهها، همچنين با عضويت در کادر مرکزي «جهاد سازندگي» در شهرستان، به همراه ديگر افراد دلسوز، به روستاها مراجعه و جهت جمع‌آوري محصولات روستائيان، مشارکت مي‌نمود. او پس از مدتي نهاد مقدس «بسيج» را به همراه چند تن ديگر از دوستانش تشکيل داد و به سازماندهي انبوهي از جوانان انقلابي از طريق آموزش نظامي و اردو پرداخت. او از اولين اعضاي سپاه پاسداران قوچان بود که تا لحظه شهادت در واحد «اطلاعات» آن نهاد، فداکاري مي‌نمود. از مهمترين فعاليت‌هايي که ايشان در آن سال‌ها انجام داد، تشکيل «اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان قوچان» بود که به عنوان بنيانگذار آن اتحاديه، صدها جوان دبيرستاني را جذب آن ارگان کرد.
پس از گذشت يک سال از شروع جنگ ايران و عراق در سال 1360 عازم منطقه جنگي بستان شد. پس از مدتي در عمليات بزرگ فتح خرمشهر (بيت‌المقدس) نيز شرکت نمود و پس از رشادت‌هاي فراوان، در محور خرمشهر - شلمچه بر اثر اصابت ترکش دشمن مجروح شد و به شهرستان منتقل گرديد. پس از بهبودي بار ديگر عازم ديار شهداي گمنام (کردستان) شد. با مخالفت مسئول سپاه از سپاه پاسداران قوچان استعفا کرد و به عنوان «بسيجي» از طريق سپاه مشهد راهي کردستان گرديد.
وي در عمليات «والفجر مقدماتي» در قسمت «اطلاعات عمليات» جهت ‌شناسايي گروهک‌هاي ضد انقلاب وارد ميدان شد و روز بعد به همراه چند تن ديگر از پاسداران به محاصره و سپس اسارت نيروهاي کومله و دموکرات در آمد و پس از تحمل 3 روز شديدترين شکنجه‌هاي روحي و بدني، در ماه رمضان و در تابستان گرم سال 1362، به شهادت رسيد و پيکر پاکش همزمان با سالروز شهادت حضرت علي(ع) به طرز باشکوهي در قوچان تشييع و به خاک سپرده شد.شهيد «سيدجواد سيدي»، سال 1342 در شهرستان قوچان متولد شد و در سال 1362 در کردستان به شهادت رسيد.

 


سرويس ورزشي-
تنظيم کننده قرارداد سرمربي پرتغالي تيم ملي گفت: کارلوس کي روش تا پايان جام جهاني 2014 با فدراسيون فوتبال قرارداد دارد.
کاروان تيم ملي فوتبال ايران پس از صعود غرورآفرين به جام‌جهاني 2014 برزيل از کره‌جنوبي به تهران بازگشت. هواپيماي تيم ملي فوتبال ايران ساعت 13:35 در ميان استقبال پرشور هواداران در فرودگاه امام خميني‌ (ره) به زمين نشست. جمعي از هواداران فوتبال و مشوقان تيم ملي از يکي، دو ساعت پيش خود را به جايگاه تشريفات اختصاصي فرودگاه امام خميني‌ (ره) رساندند تا از ملي‌پوشان افتخار‌آفرين استقبال کنند. همچنين تعدادي از خانواده‌هاي ملي‌پوشان فوتبال به همراه جمعي از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون فوتبال براي خوش‌آمدگويي به کاروان تيم ملي از ساعتي پيش در اين جايگاه حضور يافته بودند. ملي‌پوشان فوتبال ايران بعد از ورود به فرودگاه امام خميني‌ (ره) به وسيله اتوبوس به طرف هتل المپيک حرکت کردند تا بعد از استراحتي کوتاه آماده حضور در جشن صعود در ورزشگاه آزادي شوند. در طول مسير ده‌ها اتومبيل پشت اتوبوس تيم ملي حرکت کردند و در حالي که پرچم ايران و گاهي پرچم برزيل را هم در دست داشتند، با به صدا در آوردن بوق‌هاي اتومبيل‌شان، ماشين تيم ملي را تا هتل همراهي کردند. کارلوس کي‌روش نيز به همراه ساير ملي‌پوشان در اتوبوس عازم هتل المپيک شد و از خودروي شخصي‌اش استفاده نکرد. ملي پوشان فوتبال کشورمان پس از استراحتي چند ساعته به ورزشگاه يکصد هزار نفري آزادي رفتند تا در مراسمي که براي آنها ترتيب داده شده بود، شرکت کنند. در اين مراسم نيز 10هزار نفر از علاقه مندان به تيم ملي حضور داشتند.
روز جشن و شادي
کارلوس کي‌روش در اولين صحبت‌هايش پس از ورود کاروان تيم ملي فوتبال به ايران گفت: از پيروزي تيم ملي و صعود به جام جهاني خيلي خوشحالم و خيلي تبريک مي‌گويم. امروز روز جشن و شادي است و اميدوارم همه‌ ورزش‌دوستان ايران به همين دليل خوشحال باشند. امروز متعلق به بازيکنان است. قهرمانان شما آنها هستند و بايد به آنها تبريک بگوييد، به آنها افتخار کنيد و اين پيروزي را با آنها جشن بگيريد. بازيکنان هم مي‌خواهند شادي‌شان را با هواداران تقسيم کنند. در ادامه خبرنگاري به کي‌روش گفت که ايران با اين پيروزي سرمربي کره را براي هميشه به خانه‌اش فرستاد،‌ کي‌روش پس از چند لحظه مکث پاسخ داد: از اين بابت خوشحال نيستم و ناراحت شدم. رابطه بين مربيان و فوتبال بايد بر پايه احترام متقابل باشد. شما يک روز برنده هستيد و يک روز بازنده اما هيچ وقت نبايد احترام متقابل را از بين ببريد.
مدت قرارداد کي روش
حالا مهمترين خبري که در خصوص تيم ملي مخابره مي شود، تمديد قرارداد يا قطع همکاري با کارلوس کي روش است. شواهد و قرائن حکايت از آن دارد که قرارداد کي روش با فدراسيون فوتبال به پايان رسيده است.صحبت هاي روز سه‌شنبه کي روش که گفته بود " نمي دانم در جام جهاني روي نيمکت ايران مي نشينم يا نه" نشانه اي از احتمال جدايي اوست. چنين نشانه هايي را مي توان در صحبت هاي علي کفاشيان نيز يافت، آنجا که او مي گويد: "امروز و فردا با او نشستي را خواهيم داشت و درباره آينده تيم ملي صحبت مي‌کنيم. به هرحال بايد مسير پيش‌رو را مورد ارزيابي قرار داد."
وقتي اظهار نظر کفاشيان را در کنار صحبت هاي اخير کي روش مي گذاريم به اين نتيجه مي رسيم که قرارداد مربي پرتغالي تيم ملي به اتمام رسيده است. با وجود اين عباس ترابيان تنظيم کننده قرارداد کي روش با فدراسيون فوتبال در گفت و گويي از موضوعي ديگر سخن مي‌گويد. او گفت: طبق قراردادي که بنده تنظيم کردم، آقاي کي روش تا پايان جام جهاني 2014 برزيل با فدراسيون فوتبال ايران قرارداد دارد. حالا اگر در اين مدتي که من از فدراسيون فوتبال جدا شده ام، تغييراتي در قرارداد صورت گرفته باشد ، بنده بي خبر هستم. اين اظهار نظر يکي از مسئولان سابق فدراسيون فوتبال نشان مي دهد که کي روش با فدراسيون فوتبال ايران قرارداد داشته و نمي تواند از تيم ملي جدا شود.

 


ايران ثابت کرد از قدرتهاي آسياست
شيخ سلمان بن ابراهيم رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: به سه تيم ايران ، کره جنوبي و استراليا بابت راهيابي به جام جهاني تبريک مي‌گويم. ايران دوباره ثابت کرد که از قدرت هاي اصلي فوتبال آسياست. آنها در سال 2010 نتوانستند به جام جهاني راه يابند، اما اين بار جواز حضور را کسب کردند. کره جنوبي هم از موفق‌ترين تيم‌هاي فوتبال آسياست . استراليا هم بعد از پيوستن به آسيا در سال 2006 توانايي خود را ثابت کرده است، من اطمينان دارم که اين تيم در برزيل هم موفق باشد. اميدوارم که نمايندگان آسيا عملکرد خوبي در برزيل داشته باشند.
حمودي و عقيلي در سپاهان
علي حمودي پس از مذاکره با مديران باشگاه فولادمبارکه سپاهان و تائيد هيئت مديره اين باشگاه رسما به جمع طلايي پوشان پيوست تا در مسابقات پيش رو با پيراهن سپاهان به ميدان برود. از سوي ديگر هادي عقيلي نيز پس از مذاکره با مديران سپاهان به اين تيم بازگشت.
آخرين وضعيت نقل و انتقالات استقلال
حنيف عمران‌زاده، مهدي رحمتي و آرش برهاني باحضور در باشگاه استقلال آخرين مذاکرات‌شان را براي تمديد قراردادشان انجام دادند. طبق صحبت‌هاي مدير روابط عمومي باشگاه استقلال، مشکل خاصي وجود ندارد و مي‌توان اين سه بازيکن را فصل بعد استقلالي دانست اما مهدي رحمتي در جمع خبرنگاران هر گونه توافقي را تکذيب کرد و گفت: هنوز درباره قرارداد با مديرعامل باشگاه صحبتي انجام نداده و هيچ چيز معلوم نيست.
جدايي 2 بازيکن ذوب آهن از اردوي تيم ملي
قاسم حدادي‌فر و محسن مسلمان بازيکنان تيم ذوب‌آهن اصفهان که بايد يک روز ديگر در ديدار رفت مرحله‌ پلي‌آف ليگ برتر به مصاف تيم پاس همدان بروند، بلافاصله بعد از بازگشت به ايران با نظر موافق کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي اردوي تيم ملي را ترک کردند. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم گلزن تيم ملي نيز قرار است امروز ايران را ترک کند که اين مساله نيز با موافقت کي‌روش انجام مي‌شود. مسعود شجاعي، مهاجم اوساسونا نيز حدود 2 هفته در ايران خواهد بود و بعد از آن دوباره به اسپانيا بازمي‌گردد.
تعويق در آغاز ليگ برتر فوتسال
اولين جلسه هيئت رئيسه جديد سازمان ليگ ديروز برگزار شد که مهم‌ترين مصوبه آن مربوط به تعويق مسابقات ليگ برتر بود. به اين ترتيب رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال با يک ماه تاخير از 15 شهريور ماه آغاز خواهد شد و اوايل اسفند به پايان خواهد رسيد. قرعه‌کشي رقابت‌هاي ليگ برتر 20 مرداد ماه در اصفهان به ميزباني باشگاه گيتي‌پسند برگزار مي‌شود.
دغاغله به ملوان پيوست، رمضاني تمديد کرد
مهدي دغاغله ديروز با عقد قراردادي يکساله به تيم فوتبال ملوان پيوست. دغاغله دو سال خدمت سربازي خود را در ملوان گذراند و بعد از آن راهي تيم نفت آبادان شد که در فصل پيش رو دوباره به ملوان بازگشت.عليرضا رمضاني مدافع فصل گذشته ملوان نيز قراردادش را با اين باشگاه براي يک فصل ديگر تمديد کرد.
دوره نقاهت تيموريان 4 هفته است
شهاب، پزشک تيم ملي پس از بازگشت از کره جنوبي در جمع خبرنگاران در مورد مصدوميت آندرانيک تيموريان گفت: آندرانيک از ناحيه دست در نيمه اول دچار ضرب ديدگي شديد شد و با وجود آنکه مي‌دانستيم دستش شکسته اما جو بازي به گونه‌اي بود که بايد به مسابقه ادامه مي‌داد که با تمهيداتي اين کار را کرديم. وي ادامه داد: اکنون دست تيموريان را آتل‌گيري کرده‌ايم و تصور مي‌کنم دوره نقاهت اين بازيکن 4 هفته طول بکشد.
کاپلو سرمربي جديد پاري سن ژرمن
باشگاه پاري سن ژرمن که فصل گذشته با کارلو آنچلوتي بعد از 19 سال قهرمان ليگ فرانسه شده بود فابيو کاپلو را به عنوان سرمربي جديد خود معرفي کرد. بعد از اينکه ژوزه مورينيو رئال مادريد را به مقصد چلسي ترک کرد سران اين باشگاه اسپانيايي به دنبال جانشيني شايسته براي او بودند و کارلو آنچلوتي سرمربي پاري سن ژرمن اصلي ترين گزينه آنها بود، به همين دليل آنچلوتي پاري سن ژرمن را ترک کرده و اکنون در آستانه نشستن روي نيمکت رئال مادريد قرار دارد.

 


مرحله نهايي رقابت هاي انتخابي تيم‌ ملي کشتي فرنگي بزرگسالان با دعوت از 41 کشتي گير، امروز و فردا در سالن شهداي هفتم تير تهران برگزار مي‌شود.
اين رقابت ها به صورت گروهي و دو حذفي خواهد بود و نفر برتر هر وزن پس از پيروزي دو از سه مسابقه مشخص خواهد شد.البته به نظر مي رسد به جز قاسم رضايي، دو مدال آور ديگر ايران در المپيک لندن (حميد سوريان و اميد نوروزي) در اين رقابت ها شرکت نکنند و سعيد عبدولي هم پس از قهرماني در جام يادگار گفته بود که در انتخابي کشتي نخواهد گرفت هر چند که تا شروع اين مسابقات نمي توان درباره شرکت کردن يا نکردن بعضي کشتي گيران قضاوت کرد. اسامي فرنگي کاران واجد شرايط براي حضور در مرحله نهايي رقابتهاي انتخابي تيم ملي کشتي فرنگي به اين شرح است:55‌کيلو: حميد سوريان ،شيرزاد بهشتي ، سامان عبدولي‌، محسن حاجي پور ، محمد فقيري و ابراهيم ترنج60‌کيلو: اميد نوروزي‌،عبدالمحمد پاپي ،محمد سلطاني‌،حميد زارع ، امين سوري ،ابوذر نورزاده ومحمد نوربخش66 کيلو: سعيد عبدولي‌، مهدي زيدوند‌،افشين بيابانگرد ، برومند اصلاني ،محمد کريمي‌، افشين اسلامي74‌کيلو : هادي عليزاده پورنيا ، فرشاد عليزاده‌،عادل بالي تبار ،محمد سرخي‌نژاد 84 کيلو:طالب نعمت پور،مهدي محمدي،داود عابدين زاده ، حسين نوري‌،مجتبي کريمي فروعلي قيطاسي96‌کيلو: قاسم رضايي‌،داود گيل نيرنگ ، مهدي علياري ،مهدي عسگري زاده ،سامان نوروزي و پوريا ميرمعصوم زاده 120‌کيلو: بشيرباباجان‌زاده ، امير قاسمي منجزي ،مهدي نوري ،امير حسين شربياني ،بهنام مهدي زاده وياشار عيسي زاده.

 


پس از صعود تيم ملي فوتبال کشورمان به جام جهاني نوبت به ملي پوشان واليبال ايران رسيد تا با شکست تيم ملي صربستان در ليگ جهاني شور و شعفي دوچندان در جامعه ايجاد کنند.
عصر فردا سالن 12 هزار نفري واليبال آزادي شاهد برگزاري بزرگ‌ترين ميزباني تاريخ ورزش ايران خواهد بود. ملي‌پوشان واليبال بايد مقابل صربستان يکي از قدرتمندترين تيم‌هاي حال حاضر جهان و اروپا در قالب ليگ جهاني واليبال به ميدان بروند.
صربستان تيم ريشه‌دار و قدرتمندي در واليبال جهان محسوب مي‌شود. آنها سبک واليبال منحصر و معروف به خود را دارند. "پتکوويچ" پاسور اين تيم يکي از بهترين‌هاي جهان در اين پست به شمار مي‌رود که در فصل 91 ليگ برتر ايران در باشگاه کاله توپ مي‌زد. به همين دليل شناخت بسيار خوبي از واليبال ايران به ويژه ملي‌پوشان تيم کاله دارد.از سوي ديگر بازيکنان ايران نيز به توانايي‌هاي او و شيوه پاس دادنش اشراف دارند. "پتکوويچ" پاسور باهوشي است که معمولا ريسک زيادي در پاس‌هايش ندارد.گفته مي‌شود که مدافعان باهوش روي تور ايران مثل محمد موسوي و عادل غلامي مي‌توانند دست "پتکوويچ" را بخوانند و براي ايران امتياز بگيرند، اما "کواکوويچ" قدرتي زن معروف تيم صربستان به نوعي خطرناکترين مهره اين تيم است.به نظر مي‌رسد تيم ملي واليبال ايران هم تقريبا با ترکيب مشابه مقابل روسيه برابر صربستان به ميدان برود. البته از آنجايي که آرش کشاورزي در هفته‌ گذشته به همراه تيم ملي "الف" تمرين نکرد، احتمال مي‌رود نام او در ليست بازيکنان مقابل صربستان نباشد و شايد آرش کمالوند بعد از يک سال پيراهن تيم ملي را بپوشد.
کادر فني تيم ملي مقابل صربستان اميد زيادي به ارسال سرويس‌هاي پرشي موجي فرهاد قائمي و پوريا فياضي و همچنين محمد موسوي دارد.بدون ترديد قدرتي‌هاي ايران به ويژه قطر پاسورها يعني شهرام محمودي و امير غفور نقش کليدي در تعيين نتيجه‌ اين ديدار خواهند داشت. بايد ديد آنها در برابر سطح دفاعي بلند قامت و مستحکم صربستان چه کاري از پيش خواهند برد.تيم ملي واليبال ايران در هفته‌ نخست ليگ جهاني دو بار با نتايج سه بر صفر و سه بر يک مغلوب روسيه شد.اما صربستان با کسب دو پيروزي مقتدرانه مقابل کوبا و همچنين گرفتن يک امتياز از مجموع دو بازي در برابر روسيه هفت امتيازي است.سرمربي صربستان در آستانه مسابقات ليگ جهاني اعلام کرده بود که هدف آنها صعود به مرحله دوم رقابت‌ها است. از اين رو بازيکنان اين کشور اصلا دوست ندارند در تهران به تيم تازه وارد "خوليو ولاسکو" امتياز بدهد. در مقابل "ولاسکو" يکي از پر افتخارترين مربي ليگ جهاني واليبال که سال‌ها با تيم ملي ايتاليا کاپ طلاي اين مسابقات را در دست گرفته است تيم خود را به هيچ وجه از پيش باخته نمي‌داند."ولاسکو" پيش از اين يک بار همراه با تيم ملي ايران صربستان را در جام جهاني شکست داده بود. همچنين در مسابقات انتخابي المپيک در يک ديدار نزديک برابر اين تيم مغلوب شده بود.نخستين ديدار تيم‌هاي واليبال ايران و صربستان در ليگ جهاني واليبال در حالي از ساعت 17 روز جمعه در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي "آزادي" تهران برگزار مي‌شود که حضور بانوان در سالن مسابقات ممنوع اعلام شده است.

 


سايت "صوت العراق" از تباني تيم ملي فوتبال قطر در ديدار برابر ازبکستان خبر داد.
تيم ملي فوتبال قطر در آخرين بازي خود در جام جهاني در حالي که تا دقيقه‌ 60 با يک گل از ميزبان خود ازبکستان پيش بود به يکباره قافيه را واگذار کرد و پنج بار دروازه‌ خود را باز شده ديد تا شايعه تباني يک بار ديگر بر فوتبال قطر سايه اندازد.سايت "صوت العراق" در گزارشي تند مدعي شد که قطر اين کشور کوچک خليج فارس بار ديگر در گرداب تباني فرو رفت. در اين گزارش آمده است: سهل انگاري واضح و عامدانه بازيکنان قطر در ديدار برابر ازبکستان اصلا غافلگير کننده نبود. آنها در حالي که در نيمه اول با يک گل جلو بودند به يک باره در نيم ساعت پنج گل دريافت کردند. همه پنج گل ازبکستان در 30 دقيقه‌ به ثمر رسيد که اين معمولا در فوتبال رخ نمي‌دهد. مطمئنا شکست قطر با اين شکل و با اين نتيجه‌ تنها در يک صورت رخ مي‌دهد و آن توافق و سازش دو تيم براي جلوگيري از حضور ايران در برزيل. ازبک‌ها و قطري‌ها گمان مي‌کردند که ايران نمي‌تواند در اولسان کره جنوبي را شکست دهد. آنها تساوي را محتمل‌ترين نتيجه‌ براي اين ديدار مي دانستند. البته نيم نگاهي هم به شکست ايران داشتند، اما تيم ملي فوتبال ايران هم معادلات را بر هم ريخت و تنها و تنها براي خود بازي کرد نه براي مصلحت ديگر تيم‌ها. بازيکنان ايران با پيروزي برابر کره جنوبي به آنچه که مي‌خواستند دست يافتند، اين در حالي است که قطري‌ها شرف و حيثيت خود را باختند و ازبکستان هم تنها با اختلاف يک گل نسبت به کره جنوبي از صعود مستقيم به جام جهاني باز ماند. اين افراد نادان ارزيابي خوبي نداشتند و حساب همه چيز را نکرده بودند، چرا که ما درباره تيم ملي فوتبال ايران سخن مي گوييم نه تيم ديگري.

 


کميته بين‌المللي المپيک مجوز برگزاري انتخابات کميته ملي المپيک در تاريخ 20 تير را نداد.
در حالي که محمد علي‌آبادي و بهرام افشارزاده براي گرفتن تاييديه اساسنامه جديد به مقر کميته بين‌المللي المپيک در لوزان سوئيس سفر کرده بودند، گويا مقامات IOC اين اساسنامه را بعد از پذيرفتن آن توسط اعضاي مجمع به تاييد رساندند اما تاييد اساسنامه منجر به برگزاري انتخابات در تاريخ 20 تير نخواهد شد. مقامات کميته بين‌المللي المپيک همچنان روي دو شرط بازگرداندن روساي برکنار شده و تاييد شدن اساسنامه فدراسيون‌هاي ورزشي توسط مجامع جهاني تاکيد دارند و با وجود پذيرفتن آيين‌نامه کميته و رفع تعليق رشته‌هاي تيروکمان، قايقراني، دوچرخه‌سواري و شنا حاضر به کوتاه آمدن از مواضع قبلي‌شان نيستند. بر اين اساس پيش‌بيني مي‌شود که انتخابات کميته ملي المپيک نه تنها در تاريخ 20 تير بلکه تا زماني که دو شرط ديگر محقق نشود، اجازه برگزاري انتخابات کميته المپيک ايران داده نخواهد شد.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10