(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


یکشنبه 02 تـیـر 1392 - شماره 20524

حديث دشت عشق
شروع اميدوار کننده تيم ملي وزنه برداري در مسابقات قهرماني آسيا - قزاقستان
کسب طلاي باارزش آسيا پس از 42 سال
اخبار کوتاه از فوتبال
رقابت تيم هاي مدعي دووميداني از روز نخست
انتخاب سرمربي جديد تيم کشتي آزاد جوانان
تيم ملي واليبال دوشنبه در ايتاليا
کاراته‌کاها از 15 تير ماه در اردو
برگزاري انتخابات کشتي دردولت آينده
خط و نشان بولت براي دوندگان دوي100 متر
برتري تيم بسکتبال جوانان برابر مجارستان
قزوين قهرمان مسابقات رالي غرب کشور شد
   


به ياد طلبه بسيجي شهيد «اصغر مهديان ريزي» شهيدي که عشقش جلودار بود
جنس شهادت از توالي نور است، نوري در پي نور... و به همين خاطر بود که پس از شهادت برادرش که در عمليات رمضان اتفاق افتاد، عزم ديار نور کرد. اول به کردستان رفت و پس از مدتي سرماي طاقت‌فرساي کردستان پاهايش را بي‌حس ساخت، براي مداوا به اصفهان آمد و بعد از بهبود نسبي عازم عمليات والفجر4 شد و در رزمي دلاورانه در منطقه پنجوين بر اثر ترکش و موج انفجار، عروجي خونين کرد و بر سفره بي‌کران رزق الهي متنعم گرديد.
شهيد مهديان و برادر شهيدش در همان اوان نوجواني سايه پدر را از دست دادند و کانون زندگيشان از شمع پدر محروم ماند. شهيد اصغر مهديان با همان سن کم در مسير حرکت امام(ره) قرار گرفت و شخصيت خويش را با صفاي باطن و معنويت و عبادت ساخت.
طلبه بسيجي شهيد «اصغر مهديان ريزي»، سال 1347 در اصفهان متولد شد و در 3/8/1362 در عمليات والفجر 4 (پنجوين) به شهادت رسيد.

 


سرويس ورزشي-
جابر بهروزي براي نخستين بار از سال 1971 تاکنون، وزنه برداري ايران را در دسته سبک وزن رقابتهاي قهرماني آسيا صاحب نشان طلا کرد.
جابر بهروزي نماينده شايسته دسته 69 کيلوگرم وزنه برداري ايران، در دومين روز از چهل و چهارمين دوره مسابقات وزنه برداري قهرماني آسيا در رقابت با وزنه برداراني از کره شمالي، تايوان، چين و اندونزي، عملکرد درخشاني داشت و با مهار وزنه هاي 147 کيلوگرم در يکضرب و 176 کيلوگرم دو دوضرب، با حدنصاب 323 کيلوگرم، ضمن کسب طلاي يکضرب و نقره دوضرب، روي سکوي قهرماني ايستاد و طلاي مجموع اين وزن را هم از آن خود کرد. بهروزي در حرکت يکضرب پس از مهار وزنه هاي 140 و 145 کيلوگرم به سراغ وزنه 147 کيلويي رفت و با مهار آن، بالاتر از نماينده چين روي سکوي قهرماني ايستاد. ليانگ درحالي مغلوب جابر بهروزي شد که در اولين حرکت وزنه 146 کيلويي را بالاي سر برده بود، اما دو بار متوالي در مهار وزنه 148 ناموفق عمل کرد.
در حرکت دوضرب هم بهروزي کار خود را با مهار وزنه 176 کيلوگرم آغاز کرد و با توجه به حذف نمايندگان چين و اندونزي خيلي زود قهرماني خود را مسجل کرد. بهروزي کسب مدال طلاي دوضرب و شکستن رکورد مجموع ايران پشت وزنه 179 کيلوگرمي قرار گرفت اما نتوانست اين وزنه را بالاي سر ببرد. به اين ترتيب نماينده کشورمان در دوضرب پس از ميونگ هيوک کي از کره شمالي دوم شد اما در مجموع با اختلاف 13 کيلوگرم نسبت به نفر دوم، روي سکوي قهرماني آسيا ايستاد. در اين وزن حسبي محمد از اندونزي با حدنصاب مجموع 310 کيلوگرم (140 کيلوگرم يکضرب و 170 کيلوگرم دوضرب) نايب قهرمان شد و نماينده تايوان، چين هونگ پان با مجموع 303 کيلو روي سکوي سومي ايستاد.
کسب طلا پس از 42 سال
آخرين باري که وزنه برداري ايران در دسته سبک وزن، صاحب نشان طلاي قهرماني آسيا شد به رقابتهاي سال 1971 مانيل برمي گردد که نصرالله دهنوي در دسته 67.5 کيلوگرم روي سکوي قهرماني ايستاد. رقابتهاي دسته سبک وزن طي سالهاي 1993 تا 1997 به 70 کيلوگرم تغيير کرد و از سال 1998 تاکنون نيز رقابتهاي اين دسته در وزن 69 کيلوگرم برگزار مي شود. دومين نماينده وزنه برداري ايران در رقابتهاي قهرماني آسيا رسول تقيان بود که در شلوغ ترين وزن مسابقات، با 13 وزنه بردار 77 کيلويي آسيا به رقابت پرداخت.
تشکر بهروزي از رضازاده و باقري
قهرمان دسته 69 کيلوگرم آسيا پس از کسب عنوان قهرماني آسيا گفت: رقابت خوبي بود و توانستم در يکضرب حريفانم را بگيرم، اما در دوضرب کار سخت شد و چون براي اولين بار چنين وزنه هايي را مي زدم دشواري هايي را متحمل شدم. وي ادامه داد: اميدوارم توانسته باشم رضايت باقري براي حضور در قهرماني 2013 جهان را جلب کرده باشم. اميدوارم در اين رقابت ها هم بدرخشم چراکه قهرماني آسيا سکوي پرتاب من براي قهرماني جهان بود. بهروزي يادآور شد: از باقري و رضازاده که نظم و انضباط را بر اردوها حاکم کرده و زحمات زيادي را متحمل شدند تشکر مي کنم.
مدال نقره تقيان در يک ضرب
در ادامه چهل و چهارمين دوره رقابت هاي وزنه برداري قهرماني آسيا وزنه برداران دسته 77 کيلوگر به مصاف هم رفتند. در اين دسته که با حضور 14 وزنه بردار يکي از شلوغ‌ترين دسته ها به شمار مي رود، رسول تقيان از ايران براي کسب عناوين برتر آسيا به مصاف حريفان سرسختي از کره شمالي، چين و قزاقستان رفت. رسول تقيان که در استارت ليست پس از وزنه بردار کره شمالي با ورودي 345 در جايگاه دوم قرار داشت در حرکات يکضرب و براي بار اول درخواست وزنه 155 کيلويي را کرد که در مهار آن موفق بود. وي در مرتبه دوم هم وزنه 160 کيلويي را با موفقيت بالاي سر برد. تقيان براي بار سوم هم به خوبي از پس وزنه 163 کيلويي برآمد با اين حال پشت سر کوانگ سنگ کيم، وزنه بردار کره شمالي که وزنه 164 کيلويي را مهار کرد به نقره دو ضرب رسيد. پس از اين دو هم وزنه برداري از چين با مهار وزنه 160 کيلويي سوم شد. به اطلاع خوانندگان عزيز مي رسانيم که به دليل زير چاپ رفتن روزنامه، موفق به درج نتايج تقيان در حرکت دو ضرب و مجموع نشديم. قطعا در شماره بعدي روزنامه عملکرد کلي تقيان مورد بررسي قرار مي گيرد.
مرادي به سومين طلا مي رسد؟
سومين روز از چهل و چهارمين دوره مسابقات وزنه‌برداري قهرماني آسيا امروز با برگزاري رقابتهاي دسته 85 کيلوگرم پيگيري مي شود؛ جايي که سهراب مرادي به عنوان تنها وزنه بردار المپيکي تيم ملي ايران، در رقابت با 11 وزنه بردار آسيايي ديگر روي تخته مي رود. مرادي که نخستين بار در سال 2008، مدال برنز قهرماني آسيا را به دست آورد، در سالهاي 2009 و 2012 نيز قهرمان آسيا شد تا امروز براي کسب سومين قهرماني خود در آسيا پشت وزنه قرار بگيرد.

 


ليگ برتر فوتبال به تعويق افتاد
سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال از دوم مردادماه آغاز خواهد شد.غلامرضا بهروان پس از جلسه هيئت رئيسه سازمان ليگ عنوان کرد: قرار شد مسابقات ليگ برتر از دوم مردادماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان آغاز شود. همچنين در اين جلسه تصميم گرفتيم تا تعطيلي رقابت‌ها را کمتر کنيم. وي ادامه داد: همچنين پايان مسابقات نيز اوايل ارديبهشت خواهد بود.
راه اندازي شبکه تلويزيوني پرسپوليس
مدير عامل باشگاه پرسپوليس از تاسيس شبکه تلويزيوني اين باشگاه خبر داد. رويانيان گفت: برنامه هاي شبکه تلويزيوني پرسپوليس از ماه مبارک رمضان آغاز مي شود. در فاز اول روزي دو ساعت برنامه پخش مي‌شود و به زودي طبق قرارداد منعقده برنامه‌هاي پرسپوليس TVبه روزي 9 ساعت افزايش خواهد يافت.
اختلافات در کميته داوران بالا گرفت
رييس کميته‌ داوران فدراسيون فوتبال با انتقاد شديد از حسين عسگري گفت: تا وقتي اين آقا در دپارتمان است، کار نمي‌کنيم!فريدون اصفهانيان درباره جلسه کميته‌ داوران گفت: در اين جلسه قرار بود که آقاي هوشنگ نصيرزاده درباره تغييرات آيين‌نامه جديد کميته‌ داوران توضيح دهد ولي در جلسه حاضر نشد. بهانه‌اش هم اين بود که هواپيما گيرش نيامده است. همچنين از دپارتمان خواسته بوديم که تقويم داوران را برايمان بياورد که اين کار صورت گرفت.وي در ادامه با تغيير لحن، انتقاد از حسين عسگري را شروع کرد و گفت: بارها گفته‌ايم که مسائل بايد در خانه فوتبال يعني فدراسيون حل شود اما متاسفانه بارها ناهماهنگي‌هايي صورت گرفت که ديگر نمي‌توانيم تحمل کنيم. بيشتر از اين نه ما کشش داريم و نه اين عزيزان به راه هستند! در نهايت گفتيم که تا وقتي اين آقا (حسين عسگري) در دپارتمان است، ما کار نمي‌کنيم!
عکس العمل دردسرساز درقرعه کشي ليگ قهرمانان آسيا
پس از اينکه مشخص شد تيم استقلال در اين مرحله به مصاف تيم بوريرام تايلند مي رود،معاون اجرايي استقلال به ناگهان دستش را بالا برد و شادي مختصري انجام داد. اين مساله به مذاق نماينده باشگاه بوريرام خوش نيامد و باعث شد که وي پس از پايان قرعه کشي به سمت وي برود و دليل اين حرکت را از او بپرسد. نماينده بوريرام به معاون استقلال گفت:يعني تيم ما اين قدر ضعيف است که شما از ديدار با آن خوشحال شديد؟
حضور نوري در تمرينات استقلال
پژمان نوري عصر روز شنبه با حضور در کمپ باشگاه استقلال به صورت رسمي فعاليتش را با آبي پوشان تهراني آغاز کرد. نوري تجربه بازي در پرسپوليس،ملوان،پگاه و الامارات را دارد.
توافق قطعي پرسپوليس با سيد جلال
باشگاه پرسپوليس از توافق قطعي با سيدجلال حسيني، جذب دو بازيکن جديد و پيوستن احتمالي يک ستاره مطرح ديگر به پرسپوليس خبر داد. تيموريان 20 روز ديگر برمي گردد
رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي اعلام کرد تيموريان تا 20 ديگر مي‌تواند به ميادين فوتبال بازگردد. اين بازيکن در بازي ايران و کره دچار شکستگي دست شد.
زمان برگزاري قرعه کشي ليگ
مراسم قرعه کشي ليگ سيزدهم در تالار وحدت عصر روز شنبه هشتم تير با حضور نمايندگان باشگاه‌ها برگزار مي‌شود.همچنين در اين مراسم، بهترين‌هاي دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال نيز معرفي خواهند شد.
بازگشت معدنچي به شيراز
سرپرست فجرسپاسي مي‌گويد با مهرزاد معدنچي به توافق رسيده و اين بازيکن در صورت موافقت پرسپوليس به شيراز مي‌رود.
سفر تيم ملي فوتسال به کره
ملي‌پوشان فوتسال جهت حضور در رقابت‌هاي داخل سالن آسيايي دوشنبه چين را به مقصد اينچئون کره جنوبي ترک مي‌کنند.
اولادي بازيکن آزاد شد
مهرداد اولادي با حضور در سازمان ليگ حرفه اي نام خود را به عنوان بازيکن آزاد به ثبت رسانيد. اولادي از اين پس به طور مستقيم با هر تيمي که خواست مي تواند وارد مذاکره شود.
فتح الله زاده مديرعامل استقلال ماند
در جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال که عصر روز گذشته در محل اين باشگاه برگزار شد، علي فتح الله زاده به عنوان مديرعامل باقي ماند. به گفته رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در جلسه ديروز بار ديگر تاکيد شد که وي به عنوان مديرعامل در کار خود باقي بماند.

 


فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر دووميداني آقايان با حضور 7 تيم باشگاهي در شرايطي در مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب تهران آغاز شد که دو تيم پيکان و نفت تهران با جذب چهره‌هاي شاخص در اين فصل از مدعيان قهرماني به شمار مي روند.
رقابت‌هاي اين فصل به شکل جديد برگزار مي‌شود که در هر مرحله چندين رشته به طور همزمان انجام مي‌گيرد.از اتفاقات جالب هفته نخست مي توان به کسب عنوان نخست حسن تفتيان در ماده 100 اشاره کرد. او که در تورنمنت کازانوف قزاقستان هم از رضا قاسمي پيشي گرفته بود در هفته نخست ليگ هم قاسمي و رجبي را کنار زد. در ماده 4 در 100 متر امدادي هم رکورد ملي ايران شکسته شد.در ماده 400 متر حسن طهماسبي نيز در رقابتي ديدني توانست سجاد هاشمي آهنگر، دونده المپيکي کشورمان را کنار بزند. در 1500 متر سجاد مرادي که شب قبل از مسابقه تصادف کرده بود و 13 بخيه هم روي چانه خود داشت، در حالي قهرمان شد که در 100 متر پاياني تلاش زيادي کرد تا راه را براي قهرماني برادرش امير مرادي هموار سازد که در نهايت اين اتفاق رخ نداد. گرماي شديد هوا باعث شد تا امير مرادي بعد از اين مسابقه از نظر جسماني تا حدي دچار مشکل شود.در 110 متر مانع روح الله عسگري مقتدرانه قهرمان شد. در 400 متر مانع هم رضا بوعذار در حالي قهرمان شد که از نداشتن يک باشگاه خوب به شدت انتقاد مي کرد. در پرتاب ديسک هم برادران صميمي بدون رقيب اول و دوم شدند. اما يکي از اتفاقات جالب ديگر در پرتاب چکش رخ داد جايي که کاوه موسوي عنوان نخست را به رضا مقدم هديه کرد! در پرش با نيزه هم رباني نتوانست رکورد 5/41 را به نام خود ثبت کند.جدول رده‌بندي تيمي در پايان هفته نخست:1- پيکان با 199 امتياز،2- نفت با 177 امتياز،
3- مقاومت‌خوزستان با 75 امتياز و...

 


محمد طلايي قهرمان پيشين جهان، به عنوان سرمربي جديد تيم کشتي آزاد جوانان براي حضور در رقابتهاي جهاني معرفي شد.
با توجه به محدوديت زماني موجود تا رقابت هاي کشتي آزاد جوانان جهان و آشنايي کامل محمد طلايي با نفرات برتر اوزان مختلف تيم جوانان، سرمربيگري اين تيم تا رقابت هاي جهاني که 22 تا 27 مرداد ماه در صوفيه بلغارستان برگزار مي‌شود، برعهده گرفت.محمد طلايي سه مدال طلا، نقره و برنز جهان و همچنين سابقه مربيگري تيم ملي بزرگسالان و جوانان و سرمربيگري تيم نوجوانان كشتي آزاد را نيز در كارنامه دارد. البته محمد طلايي تا زمان مسئوليت سرمربيگري تيم كشتي آزاد جوانان ايران، مسئوليتي در تيم ملي بزرگسالان نخواهد داشت.پيش از اين تقي اكبرنژاد سرمربيگري تيم جوانان را بر عهده داشت كه وي به دليل عدم هماهنگي با برنامه هاي جاري حوزه مديريت،‌پيش از رقابتهاي قهرماني جوانان آسيا از اين سمت‌كناره گيري كرد.

 


تيم ملي واليبال ايران، ساعت 3 بامداد روز دوشنبه هفته جاري تهران را به مقصد مودنا ايتاليا ترک مي‌کند.
تيم ملي واليبال ايران در هفته پنجم ليگ جهاني دو ديدار مهم و حساس با تيم ايتاليا دومين تيم پرافتخار ليگ جهاني واليبال خواهد داشت.نخستين بازي ايران و ايتاليا ساعت 20 هفتم تيرماه در سالن واليبال «پالاکاسا» در شهر مودنا ايتاليا برگزار مي‌شود و دومين بازي نيز ساعت 18 نهم تيرماه در سالن «پالاسراديميگني» شهر ساساري ايتاليا برگزار خواهد شد.در هفته پنجم ليگ جهاني واليبال و در گروه B که ايران قرار دارد، کوبا در هاوانا ميزبان روسيه است و صربستان نيز از آلمان ميزباني خواهد کرد.تيم ملي واليبال ايران ساعت 17 امروز(يکشنبه) دومين بازي خود در برابر صربستان را برگزار مي‌کند و سپس از هتل محل اقامت راهي فرودگاه امام خميني (ره) خواهد شد.

 


يازدهمين مرحله از اردوي تيم ملي کاراته از روز ?? تيرماه به مدت يک هفته به ميزباني تهران آغاز خواهد شد.
يازدهمين مرحله از اردوي تيم ملي کاراته براي حضور در مسابقات غرب آسيا و قهرماني آسيا از روز 15 خرداد ماه به مدت يک هفته آغاز خواهد شد. نفرات اردو نشين از 14 خرداد بايد براي حضور در اردوي تيم ملي خود را به کادر فني معرفي کنند و يک روز پس از آن تمرينات را زير نظر کادر فني آغاز کنند.همچنان با تصميم مسئولان فدراسيون زمان و مکان برگزاري اردوي تيم بزرگسالان و نوجوانان و جوانان براي حضور در مسابقات غرب آسيا، قهرماني آسيا و مسابقات جهاني نوجوانان همزمان برگزار خواهد مي‌شود.

 


سرپرست فدراسيون کشتي اعتقاد دارد که بهتر است انتخابات اين فدراسيون پس از تشکيل دولت جديد برگزار شود.
حجت الله خطيب اظهار کرد: فکر مي کنم بهتر است انتخابات فدراسيون بعد از تشکيل دولت جديد برگزار شود. البته من در کار خودم حتي براي 20 سال آينده هم برنامه ريزي مي کنم. اگر حمايت شدم و به رياست فدراسيون رسيدم که کارم را ادامه خواهم داد و اگر هم نباشم مهم نيست.وي همچنين درباره رقباي خود در انتخابات فدراسيون کشتي بيان کرد: دوستاني که ثبت نام کرده اند يک زمان ورزشکاران خود من بوده اند. من تنها مي خواهم از کشتي به عنوان ورزش اول کشور حمايت کنيد و سياه نمايي نکنيد.
سرپرست فدراسيون کشتي در ادامه درباره مشکلات مالي اين فدراسيون خاطر نشان کرد: فراموش نکنيد که ما در تحريم اقتصادي هستيم و همه مان آن را لمس مي کنيم. خيلي از فدراسيون ها کار خود را تعطيل کرده اند اما ما تعطيل نکرده ايم و همچنان اردوها و اعزام هاي خود را انجام مي دهيم. دلار 3600 تومان شده است و همه رفتار هم با دلار سنجيده مي شود. البته ما در دوره جنگ کار کرده ايم و حالا هم در تحريم کار مي کنيم. مثل بعضي ها نيستيم که نه در جنگ کار کنيم و نه در تحريم!
وي ادامه داد: بايد بتوانيم مشکلات مالي را به نحوي حل کنيم. مثلا اسپانسر تا حدي مي تواند کمک کند اما ما هنوز به کمک دولت اميدواريم. وزارت ورزش هم در حد وسع خودش حمايت مي کند و نبايد فراموش کنيم که آنها هم مشکلات خودشان را دارند.

 


يوسين بولت فاتح دووميداني قهرماني جامائيکا شد تا در آستانه رقابت‌هاي قهرماني جهان براي حريفانش خط و نشان بکشد.
سريع‌ترين مرد جهان موفق شد با رکورد 9.94 ثانيه فاتح ماده صد متر دووميداني قهرماني جامائيکا شود. يوهان بليک هموطن او و دارنده مدال نقره المپيک لندن در اين رقابت غايب بود تا کار براي بولت آسان‌تر شود.پس از يوسين بولت که در جايگاه نخست ايستاد، کمار بيلي، با زمان 9.98 ثانيه در جايگاه دوم ايستاد و نيکل آشماده با 9.99 ثانيه در جايگاه سوم قرار گرفت. در اين مسابقه آسافا پاول در بين سه نفر اول جايي نداشت.بولت پس از اين قهرماني گفت: اين عنوان نتيجه‌ تلاش شبانه‌روزي من بوده است. نگران نتيجه‌ام نيستم. تا زماني که مربي‌ام نگران نباشد، من هم نگران نيستم.

 


تيم بسکتبال جوانان ايران در دومين ديدار تدارکاتي خود در اردوي مجارستان مقابل اين کشور به برتري دست يافت.
ملي‌پوشان بسکتبال کشورمان که براي حضور در مسابقات قهرماني جوانان جهان اردوي آمادگي خود را در بوداپست مجارستان برپا کرده‌اند، دومين بازي تدارکاتي خود را انجام دادند. شاگردان مهران حاتمي مقابل مجارستان به ميدان رفتند که موفق شدند 77 بر 69 حريف خود را از پيش رو بردارند. جوانان کشورمان در سومين ديدار خود ديشب به مصاف اسلووني رفتند. مسابقات جوانان جهان از 6 تير آغاز مي‌شود و تيم ايران با آرژانتين، ليتواني و چک همگروه است.



قزوين- خبرنگار کيهان:
مسابقات اتومبيلراني در کلاس‌هاي چهار سيلندر انژکتور، چهار سيلندر کاربراتور، شش و هشت سيلندر در بوستان جنگلي فدک قزوين برگزار شد.
در اين دوره از مسابقات اتومبيلراني از استان‌هاي قزوين، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، همدان و مازندران با يکديگر رقابت کردند، تيم‌هاي تهران، البرز، زنجان و مرکزي نيز غايبان اين رقابت‌ها بودند.
تيم آفرود قزوين قهرمان اين رقابت‌ها با کسب سه عنوان اولي، دو دومي و سه سومي، آذربايجان شرقي و همدان به ترتيب عناوين دوم و سوم اين مسابقات را به دست آوردند.
در بخش انفرادي اين مسابقات نيز در قسمت چهار سيلندر انژکتور علي خضري از قزوين عنوان نخست، اصغر زادبيگ از آذربايجان شرقي در جاي دوم و رسول خضري از قزوين در جاي سوم ايستاد.
در قسمت چهار سيلندر کاربراتور نيز فرشاد ابراهيمي، وحيد رشوند و عليرضا نعمتي از قزوين عناوين اول تا سوم را بدست آوردند.
به گزارش خبرنگار کيهان، در بخش شش سيلندر اين مسابقات هم شيرزاد خضري، شاهين اميني و مجتبي رحماني نياقي به ترتيب اول تا سوم شدند.
در بخش هشت سيلندر نيز رانندگاني از قزوين عناوين برتر را تصاحب کردند. در اين بخش سيدمحمدرضا حاج‌سيدجوادي، محمود رضايي و رسول اکبري هر سه از قزوين مقام‌هاي اول تا سوم اين مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10