(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


پنجشنبه 06 تـیـر 1392 - شماره 20527

حديث دشت عشق
ليگ جهاني واليبال به هفته پنجم رسيد
ستارگان واليبال ايران مقابل بزرگان ايتاليا
اخبار کوتاه از فوتبال
دورخيز واليباليست‌هاي نوجوان براي فتح سکوي نخست دنيا
بي‌خبري رئيس کميته داوران از برکناري‌اش و پاسخ فدراسيون کشتي
رضازاده: قهرماني با تيم متحول شده وزنه برداري لذت بخش بود
مشکلات مالي بوکس و لغو مسابقات
طالقاني: دوست نداشتم خبر بستري شدنم رسانه اي شود
واکنش ها نسبت به موضوع مهندسي در انتخابات کميته ملي المپيک
خواندني از ورزش ايران
صف‌آرايي جوانان بسکتباليست برابر بزرگان جهان
   


به ياد طلبه بسيجي شهيد «محمد مانيان»
مسافر حريم ملکوت
شهيد محمد مانيان، طلبه‌اي مجاهد از قبيله ايمانيان! از همان دوران نوجواني، خداوند طعم معرفت نسبت به اولياي خودش را به او چشانده بود، از سنين پايين با وجود فشار جسمي که به او مي‌آمد، روزه‌هايش را مي‌گرفت و به نماز اهميت مي‌داد. پس از اخذ مدرک سيکل به مدرسه علميه جده کوچک رفت و با نمرات عالي در مدرسه علميه ذوالفقار اصفهان ثبت‌نام کرد. پس از پيام امام(ره) مبني بر ضرورت حضور اقشار مردم در جبهه‌ها، به عرصه‌هاي کارزار عزيمت نمود و پس از مجاهدت فراوان در عمليات محرم، غرق در آب گشت و اجر دو شهيد يافت.ادب بسيار زياد او، اجراي دقيق احکام الهي و معرفت بالا، او را به حريم ملکوتيان نزديک کرد تا اين که سعادت شهادت، حسن خاتمت زندگي او شد.طلبه بسيجي شهيد «محمد مانيان»، سال 1344 در اصفهان متولد شد و در 11/8/1361 در عمليات محرم (عين‌خوش) به شهادت رسيد.

 


تيم ملي واليبال ايتاليا در هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ جهاني واليبال با همه بازيکنان نامدارش ميزبان ستارگان واليبال ايران است.
تيم ملي واليبال ايران در هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ جهاني واليبال در شهر "مودنا" و "ساساري" ايتاليا به مصاف تيم ملي اين کشور مي‌رود.ملي پوشان واليبال ايران در چهار بازي نخست خود در ليگ جهاني موفق شدند به يک پيروزي مقابل صربستان در تهران دست يابند و در رتبه پنجم جدول رده بندي جاي‌گيرند. اين در حالي است که ايتاليا با کسب 15 امتياز از شش مسابقه صدر نشين گروه دوم مسابقات به شمار مي‌رود.تيم ملي واليبال ايران بايد مقابل دومين تيم پر افتخار تاريخ ليگ جهاني واليبال به ميدان برود. ايتاليا با هشت مدال طلا، سه نقره و دو برنز بعد از برزيل پر افتخارترين تيم واليبال مسابقات ليگ جهاني محسوب مي‌شود.تيم ملي واليبال ايران با دو تغيير اساسي به مصاف ايتاليا مي‌رود.در حالي که پس از چهار بازي نخست ملي‌پوشان ايران مقابل صربستان و روسيه انتقادهاي زيادي به عملکرد دريافت‌کننده‌ها به ويژه دريافت‌هاي اول وارد شد ولاسکو تصميم گرفته تا در مقابل تيم قدرتمند ايتاليا از دو قدرتي ‌دريافت‌کننده جديد بهره ببرد.او نام آرش کمالوند و رحمان داوودي را در ترکيب اعزامي به ايتاليا جاي داده و به حمزه زريني و پوريا فياضي موقتا استراحت داده است تا براي بازي‌هاي بعد به آمادگي کامل برسند. هيچ کس نمي‌داند در سر ولاسکو چه مي‌گذرد. اما حضور دو بازيکن دريافت‌کننده که لااقل در طول يک سال گذشته نقش پررنگي در تيم‌هاي ملي نداشتند و به دليل مصدوميت و آسيب‌ديدگي از حضور در بازي‌هاي رسمي دور بودند بسياري را متعجب کرده است. چرا که همه کارشناسان واليبال معتقدند که اکثر بازيکنان ايتاليا سرويس‌هاي خطرناکي مي‌زنند. بايد ديد تدبير کادر فني تيم ملي ايران براي مهار سرويس‌ها و همچنين حملات ويرانگر ايتاليا چيست.شهرام محمودي، عادل غلامي، سعيد معروف، فرهاد قائمي، سيد محمد موسوي، رحمان داوودي، فرهاد ظريف، امير غفور، آرش کمالوند، مهدي مهدوي، آرمين تشکري و عليرضا مباشري 12 ملي‌پوش ايران در بازي برابر ايتاليا هستند. تنها نگراني کادر فني تيم ايران آسيب ديدگي فرهاد قائمي است که در بازي با صربستان قدري از ناحيه ديسک کمر مصدوم شد و حضور وي در بازي با ايتاليا به مجوز پزشک تيم بستگي دارد.تيم ملي واليبال ايران روز هفتم تير ماه در شهر "مودنا" با ايتاليا ديدار خواهد کرد. همچنين ملي پوشان واليبال بايد به فاصله زماني يک روز بعد در شهر "ساساري" براي دومين بار با ايتاليايي‌ها مسابقه دهند.تيم ملي واليبال ايران بلافاصله پس از برگزاري دومين مسابقه با ايتاليا راهي کشور کوبا مي‌شود تا در اين کشور نيز دو مسابقه برگزار کند.

 


ذوب آهن در ليگ برتر ماندني شد
تيم‌هاي فوتبال پاس همدان و ذوب آهن اصفهان در دور برگشت مرحله پلي‌آف ليگ برتر به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با نتيجه يک بر يک پايان يافت. با توجه به اينکه ديدار رفت دو تيم در اصفهان با نتيجه 4 بر 2 به سود ذوب آهن خاتمه يافته بود، با نتيجه ديروز، ذوب آهن پيروز مرحله پلي‌آف است و به اين ترتيب اين تيم در ليگ برتر ماندني شد.
نکونام: صبر نمي‌کنم ،بازيکن باشگاه هستم نه شخص
هافبک استقلال مي‌گويد، اگر مسائلي وجود دارد بهتر است راحت آنها را به او بگويند.جواد نکونام عصر ديروز پس از خروج از دفتر علي فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسد، علي فتح‌الله‌زاده تمايل دارد او در استقلال بماند اما امير قلعه‌نويي چنين تمايلي ندارد، بيان کرد: اين مساله را از خودشان بپرسيد. به هر حال باشگاه مختار است. من اين که مي‌خواهم بمانم يا نه را، به آقاي فتح‌الله‌زاده گفته‌ام. باقي مسائل با باشگاه است. به هر حال اگر مرا نخواهند، باشگاه خيلي راحت اين مساله را مي‌گويد و سپس من تصميمم را خواهم گرفت که به چه تيمي بروم. فعلا با استقلال قرارداد دارم. ضمن اينکه من بازيکن باشگاه هستم نه شخص و با باشگاه طرف هستم. وي افزود: خيلي مردانگي کردم که يک فصل هيچ صحبتي نکردم و اردو را به خاطر پول ترک نکردم. خود آقاي فتح‌الله‌زاده همه چيز را مي‌داند.او در پاسخ به اين پرسش که تا چه زماني براي استقلال صبر مي‌کند، گفت: من صبر نمي‌کنم. اگر من را نخواهند از باشگاه استقلال مي‌روم.
بيک‌زاده با استقلال تمديد کرد
هاشم بيک‌زاده ظهر ديروز براي تمديد قرارداد خود با استقلال در دفتر علي فتح‌الله‌زاده حضور يافت و پس از مذاکره با مديرعامل اين باشگاه قراردادش را براي يک فصل ديگر تمديد کرد.
برگزاري جلسه هيئت مديره پرسپوليس در ابهام
بازگشت مديرعامل باشگاه پرسپوليس به ايران لغو شد.قرار بود محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس ديشب از روبين کازان به ايران بازگردد اما به علت اينکه امضاي تفاهم‌نامه با باشگاه روبين کازان طول کشيد سفر او لغو شد. رويانيان پس از اين تلاش کرد تا از طريق ترکيه بتواند به ايران بازگردد اما اين امر هم ميسر نشد و بازگشت او به امشب موکول شد.اين در حالي است که جلسه هيئت مديره باشگاه پرسپوليس قرار است امروز برگزار شود و با اين روال معلوم نيست اين جلسه بدون حضور رويانيان برگزار مي‌شود يا خير.
درخواست استقلال از سازمان ليگ
تيم استقلال در مرحله يک چهارم نهايي در شهريور سال جاري در تايلند بايد به مصاف بوريرام برود.در صورتي که استقلال بتواند اين حريف را شکست دهد و به نيمه نهايي اين مسابقات برسد تا ?? مهر درگير اين رقابت ها خواهد بود.بر همين اساس ديروز باشگاه استقلال نامه اي به سازمان ليگ ارسال کرده و در آن توضيح داده در صورت صعود استقلال به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا از تاريخ ?? شهريور الي دهم مهر نمي تواند در ليگ برتر به ميدان برود.
خليل‌زاده به سپاهان پيوست
شجاع خليل زاده مدافع تيم مس کرمان بعد از توافق با مسئولان سپاهان به اين تيم پيوست.همچنين اميد ابراهيمي پس از نشست با مديرعامل باشگاه سپاهان حضور خود در تيم فوتبال سپاهان را قطعي و رسما با طلايي پوشان تمديد کرد.
سفر کفاشيان به کره‌جنوبي
رئيس فدراسيون فوتبال براي حضور در جلسه شوراي المپيک آسيا به کره‌جنوبي سفر مي‌کند.علي کفاشيان براي حضور در جلسه شوراي المپيک آسيا، امروز(پنج‌شنبه) به کره‌جنوبي سفر مي‌کند.
آخرين فرصت استقلال براي ارسال اسامي به آسيا
مدير روابط بين الملل سازمان ليگ گفت: باشگاه استقلال حداکثر تا 30 تيرماه براي ارسال فهرست بازيکنان به AFC براي حضور در نيمه نهايي فرصت دارد وبايد مدارک خود را از طريق روابط بين الملل فدراسيون به کنفدراسيون فوتبال آسيا بفرستد.
اطمينان کي روش از موفقيت مورينيو در چلسي
کي روش سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان در تازه ترين اظهار نظر خود به احتمال موفقيت مورينيو در چلسي اشاره کرد و گفت: شکي ندارم که هموطنم خوزه مورينيو مي تواند در چلسي موفق شود، چرا که مورينيو شناخت خوبي از چلسي و فوتبال انگليس دارد و از بازگشتش به لندن بسيار خوشحال است و مي‌تواند در اين باشگاه دوباره به موفقيت برسد.
تکرار فينال اروپا در برزيل
دومين ديدار مرحله نيمه نهايي جام کنفدراسيون‌ها در کشور برزيل امشب با ديدار تماشايي دو تيم قدرتمند قاره اروپا يعني اسپانيا و ايتاليا انجام مي‌شود. اين دو تيم يک سال قبل در فينال جام ملت هاي اروپا به مصاف هم رفتند که اسپانيا با 4 گل ايتاليا را شکست داد.

 


سيزدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان جهان در حالي از امروز در مکزيک آغاز مي‌شود که ملي پوشان ايران يکي از مدعيان اصلي قهرماني به شمار مي‌روند.
دور مقدماتي رقابت‌هاي واليبال قهرماني نوجوانان جهان از فردا ششم تيرماه با شرکت 20 تيم برتر جهان آغاز مي‌شود. تيم ملي واليبال نوجوانان ايران که در سال 2007 به عنوان نخست اين مسابقات دست يافته بود، حالا به عنوان يکي از مدعيان اصلي قهرماني به مصاف حريفان خود مي‌رود.ملي‌پوشان ايران بايد در نخستين گام به مصاف فنلاند بروند. بدون ترديد روسيه سخت‌ترين حريف ايران در مرحله مقدماتي است. فرانسه و روآندا ديگر حريفان ايران در گروه سوم اين مسابقات هستند. با اين حال ايرج مظفري سرمربي جوان اما با تجربه ايران بارها اعلام کرده تيمي که براي قهرماني مي‌جنگد نبايد از رويارويي با هيچ حريفي هراس داشته باشد.معين معيني‌فر، حميد حمودي، جابر اسماعيل‌پور، جواد حکمتي، اکبر ولايي، محمد جواد معنوي‌نژاد، سيدهادي سيد نيازي، محمد دليري، سهند الله ورديان، رحمان تقي‌زاده، محمدرضا عيوض‌پور و مهدي حسيني، 12 ملي پوش ايران در مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان جهان هستند.

 


فدراسيون کشتي روز گذشته در حالي مجددا دستخوش تغييرات شد که رييس برکنار شده کميته‌ داوران از اين برکناري اطلاعي نداشته است!
فدراسيون کشتي ديروز اعلام کرد که اردوان صاحب، رييس جديد کميته‌ داوران فدراسيون کشتي است. اما بهمن طالبي، رييس سابق فدراسيون کشتي خبر جايگزيني صاحب به جاي خودش را از زبان خبرنگاران شنيد. طالبي در اين زمينه گفت: اين خبر را از شما شنيده ام و هنوز ابلاغي به من داده نشده است. روزي که من آمدم از من دعوت شده بود که بيايم، اما برکناري‌ام هنوز به صورت رسمي به من اعلام نشده و فکر مي‌کنم به هر حال اگر اصول رعايت شود بهتر است، ولي براي آقاي صاحب در کارش آرزوي موفقيت مي‌کنم. حسن رنگرز، نايب رييس فدراسيون کشتي درباره نوع برکناري طالبي گفت: به هر حال در کميته‌هاي مختلف تغييراتي به وجود آمده است و شايد سرپرست فدراسيون مي خواسته به اين تغييرات سرعت ببخشد و با توجه به ضرورتي که احساس مي شده قرار بر اين شد که در کميته‌ داوران جوانگرايي صورت گيرد تا از ظرفيت‌ها به نحو احسن استفاده شود! نايب رئيس فدراسيون در حالي حرف از جوانگرايي مي‌زند که هر دوي رئيس فعلي و رئيس برکنار شده کميته داوران مسن هستند.

 


رئيس فدراسيون وزنه‌برداري گفت: چون امسال ترکيب تيم جوان و متحول شده بود، قهرماني در آسيا بيشتر چسبيد.
حسين رضازاده در خصوص قهرماني وزنه‌برداري ايران در رقابت‌هاي بزرگسالان آسيا گفت: سطح رقابت‌ها بالا بود و اين عنوان در حالي به دست آمد که تيمي جديد و جوان را به اين رقابت‌ها اعزام کرده بوديم. وي در پاسخ به اين سوال که قهرماني امسال بيشتر مزه کرد يا سال گذشته گفت: هر دو قهرماني خوب بود اما چون امسال ترکيب تيم جوان و متحول شده بود، لذت بخش تر بود. اميدوارم ملي‌پوشان در مسابقات جهاني لهستان هم به خوبي نتيجه بگيرند تا همچنان شاهد تداوم موفقيت‌هاي ملي‌پوشان وزنه‌برداري ايران باشيم. وي افزود: پشتوانه‌سازي براي تيم ملي همچنان ادامه دارد و جوانان و نوجوانان بيشتري طي ماه‌هاي آينده براي حضور در ترکيب تيم ملي آماده مي‌شوند. نتيجه اين پشتوانه‌سازي کسب نتيجه در سبک وزن بود و ديديد که در 69 و 77 هم قهرمان آسيا شديم.

 


مشکلات مالي فدراسيون بوکس باز هم باعث شد تا مسابقاتي که در تقويم ورزشي اين فدراسيون بود، لغو شود.
مسابقات بوکس قهرماني نوجوانان و جوانان کشور قرار بود تير ماه و قبل از شروع ماه مبارک رمضان در شهرستان اراک برگزار شود که به دليل مشکلات مالي فدراسيون و در نتيجه‌ عدم توانايي در کمک مالي به هيات ميزبان و انصراف استان مرکزي براي ميزباني ، اين رقابت‌ها لغو و به زمان ديگري موکول شد.

 


محمد رضا طالقاني گفت: روز جمعه از بيمارستان مرخص مي شوم تا از شنبه مجددا کارخود را در فدراسيون زورخانه اي آغاز کنم.
رئيس اسبق فدراسيون کشتي و سرپرست فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي ديروز به دليل آمبولي پاي راستش بار ديگر به بيمارستان رفت و بستري شد. وي روز گذشته به تشريح آخرين شرايط خود پرداخت و گفت: استرس و فعاليت زياد باعث متورم شدن پايم شد تا جايي که ديگر توان راه رفتن را نداشتم. وقتي موضوع را با پزشکان در ميان گذاشتم دستور دادند که بستري شوم. پايم آمبولي دارد و به همين علت بايد تا روز جمعه در بيمارستان بستري باشم. اين روزها فشار کاري افزايش يافته است. در آستانه دو اعزام به خارج از کشور هستيم اما از بي پولي رنج مي بريم. اميدوارم مشکلات هرچه سريعتر حل شود تا من هم از اين شرايط رهايي يابم. سرپرست فدراسيون ورزش هاي پهلواني و زورخانه اي در ادامه يادآور شد: خدا شاهد است تمايل نداشتم خبر بستري شدنم رسانه اي شود اما نمي دانم کدام يک از دوستان اين خبر را در اختيار رسانه ها گذاشت. باور کنيد تا چند ساعت گذشته نزديک به 238 تماس بي پاسخ داشته ام. من شرمنده دوستان هستم که نمي توانم در اين شرايط پاسخگوي آنها باشم .

 


مصاحبه روز گذشته محود خسروي وفا و انتقادات او از مهندسي صورت گرفته در انتخابات رياست کميته ملي المپيک واکنش هايي را به دنبال داشت.
رئيس کميته ملي پارالمپيک روز سه شنبه با برگزاري يک نشست خبري به تشريح اتفاقات کميته ملي المپيک پرداخت و گفت: اصلاح اساسنامه و برگزاري انتخابات کميته ملي المپيک سه ماه بيشتر زمان نمي‌خواهد و تاخير در برگزاري انتخابات کميته ملي المپيک مهندسي شده بود.وي در بخش ديگري از صحبت هايش به موضوع فروش ساختمان کميته اشاره کرد و اظهار داشت: بايد در مورد آن شفاف سازي شود. چرا که برخي ها اعلام مي‌کنند شرکتي که برنده شده صوري بوده و من دوست ندارم که اين وصله‌ها به آقاي علي آبادي بچسبد. بنابراين به صورت مستقيم از او خواستم که شرکت مورد نظر مناقصه را معرفي کند که تاکنون اين کار صورت نگرفته است و به نظرم بايد هر چه زودتر شفاف سازي شود. چرا که در اين صورت هيات اجرايي زير سوال رفته و دستگاه قضايي نيز وارد ماجرا مي‌شود. اين اظهار نظر خسروي وفا واکنش برخي از اعضاي هيات اجرايي کميته ملي المپيک را به دنبال داشت.
با خسروي وفا موافق هستم
محمود مشحون رئيس فدراسيون بسکتبال درباره صحبت هاي خسروي وفا گفت: سابقه بيشتر او درباره اين مسائل اطلاعاتش را بيشتر کرده اما درباره اينکه گفته است مي‌شد انتخابات زودتر برگزار شود من با او همصدا بوده و هستم. خواهش ما اين بوده که هرچه زودتر انتخابات برگزار شود.
چرا حالا عنوان کرديد؟
ناطق نوري ديگر عضو هيات اجرايي بود که به صحبت‌هاي خسروي وفا واکنش نشان داد و گفت: خسروي وفا خودش نايب رييس اول کميته ملي المپيک است و اگر چنين چيزي بوده چرا به ما نگفته است؟ او اگر مي دانست چنين مسائلي بوده بايد در هيات اجرايي مطرح مي‌کرد تا همه ما در جريان قرار مي‌گرفتيم. وي در مورد اين که خسروي وفا گفته علي‌آبادي در مورد فروش ساختمان کميته ملي المپيک بايد شفاف سازي کند، يادآور شد: يادم است که آن زمان کميته ملي المپيک براي رفتن به المپيک به پول نياز داشت و براي فروش آن ساختمان مصوبه اي را از اعضا گرفت. اين که آن ساختمان را به چه کسي فروخته‌اند و چگونه فروخته‌اند را ما در هيات اجرايي پيگيري نکرديم و من نمي‌دانم. تنها مي‌دانم که ما اعتماد کرديم و هر 12 نفر حاضر در جلسه مصوبه فروش را امضا کردند.
نبايد اين صحبت ها مطرح مي شد
مهدي هاشمي هم از جمله افراد هيات اجرايي بود که روز گذشته به نقد صحبت هاي خسروي وفا پرداخت و گفت: نظر آقاي خسروي وفا محترم است، اما اين که هيات اجرايي چنين عمدي داشته را قبول ندارم و با نظر ايشان موافق نيستم. همچنين من چنين چيزي را از رفتارها و برخوردهاي خود آقاي خسروي وفا و ديگر اعضاي هيات اجرايي برداشت نکردم. بعضي‌ها معتقدند انتخابات بايد به موقع برگزار شود. از آن طرف برخي ديگر نظرشان به تاخير افتادن آن است. در واقع هر کس اگر به موقع به وظايف خود عمل کند ديگر اين اشکالات پيش نمي‌آيد. اما زدن اين حرف‌ها در ايام انتخابات نه از من و نه از شخص ديگري قابل قبول نيست.

 


*تيم بسکتبال باويلچر جوانان ايران در گروه A رقابتهاي جوانان جهان با تيم‎هاي مکزيک، انگلستان، کانادا، آلمان و آفريقاي جنوبي همگروه شد. رقابتهاي بسکتبال با ويلچر جوانان زير 23 سال به ميزباني کشور ترکيه و در شهر آدانا از14 شهريورآغاز خواهد شد.
* صادق گودرزي با نوشتن نامه‌اي از فدراسيون کشتي و حوزه مديريت تيمهاي ملي درخواست کرد تا فرصت مجددي به او بدهند.گودرزي نايب قهرمان وزن 74 کيلوگرم کشتي آزاد المپيک در مسابقات انتخابي تيم ملي شرکت نکرد که پس از اين اتفاق به اردوي تيم ملي هم دعوت نشد.
*محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان و محمد علي‌آبادي، رييس کميته ملي المپيک قرار است يکشنبه آينده براي تماشاي ديدارهاي نمايندگان ايران در چهارمين دوره بازي‌هاي داخل سالن و هنرهاي رزمي به اينچئون سفر کنند.

 


تيم بسکتبال جوانان ايران که با کسب عنوان سوم آسيا صاحب سهميه جهاني شد، از روز پنجشنبه رقابت‎هاي خود با حريفان جهاني‌اش را آغاز مي‌کند.
تيم بسکتبال جوانان ايران سال گذشته با کسب مدال برنز مسابقات قهرماني آسيا يک بار ديگر صاحب سهميه جهاني شد تا در يازدهمين دوره مسابقات قهرماني جهان سومين حضور در اين مسابقات را تجربه کند.شهر پراگ در جمهوري چک ميزبان يازدهمين دوره مسابقات بسکتبال قهرماني جوانان جهان است، رقابتهايي که با حضور 16 تيم طي روزهاي 6 تا 16 تيرماه برگزار مي‎شود.بر اساس گروه‌بندي انجام شده، تيم ايران در گروه دوم و يکي از گروه‌هاي سخت اين مسابقات قرار گرفته است. علاوه بر چک که ميزبان مسابقات است، ليتواني ديگر تيم حاضر در اين گروه است که مدافع عنوان قهرماني است. ضمن اينکه آرژانتين هم از تيم‌هاي مدعي و قدرتمند اين دوره از مسابقات است که اگرچه تاکنون صاحب مدال جهاني نشده اما در دوره پيشين اين رقابت‌ها در جمع چهار تيم برتر قرار گرفت و در نهايت هم به عنوان چهارم دست يافت.اين تيم که با هدايت مهران حاتمي در اين مسابقات شرکت کرده است، در روز نخست رقابت‌ها به مصاف آرژانتين مي‌رود. سپس به ترتيب برابر ليتواني مدافع قهرماني و چک ميزبان قرار مي‌گيرد.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10