(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 15 تـیـر 1392 - شماره 20534

حديث دشت عشق
آغازکار‌تيم ملي بسکتبال در جام ويليام‌جونز
محک جدي آسمانخراش‌هاي ايران در شرق آسيا
اخبار کوتاه از فوتبال
رويارويي دوباره ايران با آرژانتين براي کسب مقام يازدهمي
آخرين اخبار از بازي هاي داخل سالن آسيا - اينچئون کره جنوبي
ايران - کره‌جنوبي؛ اين بار دوستانه در شهريور ماه
گزارشي از مسابقات دووميداني قهرماني آسيا
مدال نقره صميمي در ميان زنجيره ناکامي ها
حدادي اين بار در پاريس پرتاب مي کند
خواندني از ورزش ايران
   


به ياد طلبه بسيجي شهيد «حجت‌الله مرادي»
چله‌نشيني در محاصره دشمن
شهيد حجت‌الله مرادي، دانش‌آموز مودب دبيرستان سعدي و طلبه مهذب مدرسه امام صادق(ع) بود. سه سال در حوزه به تحصيل و تکميل معارف الهي پرداخت و در کنار فراگيري علم، به تهذيب نفس اهتمام مي‌ورزيد؛ چنانکه دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها را روزه مي‌گرفت. توجه خاصي به نماز اول وقت داشت و آن را بر همه کارها ترجيح مي‌داد. در بحبوحه انقلاب اسلامي، با خطاطي و شعارنويسي نقش موثري را در مبارزات و ترويج فرهنگ انقلاب ايفا مي‌نمود.او جبهه را محل تکامل معنوي و شهادت و جهاد را فوز عظيم مي‌دانست. به همين خاطر روانه جبهه‌هاي نور عليه ظلمت شد. در يکي از عمليات‌ها مجروح و پس از بهبود، باز براي دومين بار عازم جبهه گشت و در عمليات طريق‌القدس در جبهه بستان در محاصره چهل روزه دشمن قرار گرفت. هفتاد و چند روز از اين واقعه گذشت، تا تن بي‌سر و جسد پاره پاره او را در تابوتي سه رنگ، روي دستان با کرامت مردم اصفهان تشييع کردند.شگفت آنکه از مادر شهيد نقل شده است که: فرزندم مي‌گفت: مادرم من مي‌روم ولي بي‌سر برمي‌گردم و چنين شد... او رفت تا به پيماني که با برادر شهيدش حشمت‌الله بسته بود وفا کند.طلبه بسيجي شهيد «حجت‌الله مرادي»، سال 1344 در اصفهان متولد شد و در 1/12/1360 در عمليات طريق‌القدس (آزادسازي بستان) به شهادت رسيد.

 


ملي‌پوشان بسکتبال ايران که خود را براي بيست و هفتمين دوره رقابت‌هاي قهرماني‌آسيا آماده مي‌کنند، از امروز در جام ويليام‌جونز خود را محک خواهند زد.
ملي‌پوشان بسکتبال ايران رقابت‌هاي خود در جام‌ويليام را از امروز با ديدار برابر اردن آغاز مي‌کنند؛ رقابت‌هايي که ملي پوشان نگاهي تدارکاتي به آن دارند و پس از مدت‌ها تمرين مي‌خواهند شرايط خود را بسنجند. سي و پنجمين دوره رقابت‌هاي بسکتبال جام ويليام جونز از امروز آغاز مي شود و 9 تيم حاضر در اين دوره از مسابقات در يک گروه به مصاف هم خواهند رفت. ايران، اردن، لبنان،‌ چين تايپه الف، چين تايپه ب، مصر،‌ کره جنوبي، ژاپن و نماينده آمريکا در اين دوره حضور دارند.
تيم ملي بسکتبال ايران در سال 2011 پيش از آغاز بيست وششمين دوره قهرماني آسيا با هدايت "وسلين ماتيچ" در اين مسابقات شرکت کرد و به مقام قهرماني رسيد. قهرماني که خيلي‌ها را به حضور در المپيک لندن اميدوار کرد اما اين اتفاق نيفتاد.
حالا پس از دو سال تيم ملي بسکتبال ايران دوباره قهرماني آسيا را پيش رو دارد. بسکتباليست ها که دو سال پياپي قهرمان بودند حالا به عنوان تيم پنجم قاره کهن براي فتح آسيا آماده مي‌شوند. شاگردان بچيروويچ پس از ماه ها تمرين تورنومنتي رسمي پيش رو دارند که بايد در آن از عنوان قهرماني خود دفاع کنند. سرمربي اسلوونيايي ايران مهدي کامراني،‌ حامد آفاق، صمد نيکخواه بهرامي،‌ اوشين ساهاکيان،‌ حامد حدادي،‌ آرن داوودي، جواد داوري، سامان ويسي،‌ سعيد داورپناه،‌ محمد جمشيدي،‌ امير صديقي‌،‌ روزبه ارغوان،‌ اصغر کاردوست،‌ محمد حسن‌زاده و حامد سهراب‌نژاد را به عنوان نفرات اعزامي به جام "ويليام جونز" انتخاب کرده است.
رقابت هاي جام ويليام جونز از سال 1977 براي گراميداشت ياد "رناتو ويليام جونز" پدر بسکتبال تايوان (چين تايپه) برگزار مي شود. اين مسابقات هم براي زنان و هم براي آقايان است و تمامي کشورهاي جهان مي توانند در آن شرکت کنند. نماينده هاي آمريکا درخشان ترين تيم در اين جام بوده اند که با کسب 15 مدال طلا،‌ 5 نقره و 6 برنز بيشترين افتخار را در اين مسابقات دارند.فيليپين که مدافع عنوان قهرماني اين رقابت ها است به دليل مشکلات سياسي در اين دوره حاضر نخواهد بود. اين کشور تا کنون 4 قهرماني کسب کرده و به سه مدال برنز در جام ويليام جونز رسيده است.ايران نيز تا کنون سه بار قهرمان شده و مهرام نيز به عنوان نماينده ايران به مدال نقره رسيده است.
فرانسه،‌ايتاليا،‌هلند، آلمان،‌اوکراين،‌چک، استراليا، کانادا و بسياري ديگر از کشورهاي جهان سابقه حضور در اين رقابت ها را دارند.
اما ملي پوشان بسکتبال ايران امروز در نخستين ديدار خود در جام ويليام جونز اردن را پيش رو دارند. اردني که هربار هم برابر ايران شکست بخورد بازهم کم است. اردني‌ها در سال 2011 در مرحله يک چهارم پاياني مدافع عنوان قهرماني آسيا را شکست دادند. گربه سياه بسکتبال ايران که اين روزها به عنوان نايب قهرمان آسيا براي بيست و هفتمين دوره جام ملت ها آماده مي شود رقيب نخست ايران در ويليام جونز است.

 


مجيدي، نکونام و منتظري فردا به اوکراين مي‌روند
فرهاد مجيدي، جواد نکونام و پژمان منتظري سه بازيکن با تجربه تيم فوتبال استقلال که به دلايلي همراه اين تيم به اوکراين سفر نکردند، يکشنبه شب در اردوي اين تيم حاضر خواهند شد.در اين بين قرار است نکونام تا قبل از سفر به اوکراين قرارداد خود را با استقلال تمديد کند.تيم استقلال که براي برگزاري اردوي يک هفته‌اي ديروز به کيف سفر کرده تنها يک بازي روز سه‌شنبه با تيم ديناموکيف انجام خواهد داد و ساير روزها به تمرينات بدنسازي مشغول خواهد بود.
ادينهو به مس کرمان پيوست
مهاجم برزيلي با عقد قرارداد يکساله به باشگاه مس کرمان پيوست.ادينهو که چند سال پيش در تيم مس کرمان حضور داشت و سپس از اين باشگاه به تيم‌هاي عربي رفت، امروز با باشگاه مس کرمان قرارداد يکساله امضا کرد و دوباره به تيم سابقش بازگشته است.
جلالي: بازيکنان دوست دارند زمان را بخرند
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: طولاني شدن نقل و انتقالات به ضرر فوتبال است و بازيکنان دوست دارند زمان را بخرند.مجيد جلالي با بيان اينکه وقتي دوره نقل و انتقالات اينقدر طولاني مي‌شود هم به ضرر بازيکنان هم به ضرر باشگاه‌ها و هم به ضرر فوتبال است افزود: وقتي بازيکنان دير به تيم اضافه شوند زمان زيادي براي هماهنگ کردن آنها با کل مجموعه وجود ندارد. البته درست است که بايد فصل نقل و انتقالات طبق قانون بين سه هفته تا پنج هفته باشد اما در فوتبال ما مشکلات مختص به خودمان وجود دارد. وقتي فصل به پايان مي‌رسد حدود 65 درصد تيم قراردادش يک ساله است و بايد مسئولان تيم جديدي را ببندند که اين کار را بسيار سخت مي‌کند.
2 بازيکن برزيلي با فولاد قرارداد بستند
پس از تائيد پزشکي دو بازيکن خارجي حاضر در تمرينات فولاد خوزستان با اين تيم قرارداد بستند.سرجيو و چاوز که به تهران آمده بودند پس از انجام تست‌هاي پزشکي با اين تيم قرارداد يک ساله بستند. اين دو بازيکن در پست‌هاي دفاع و هافبک بازي مي‌کنند.
دوري 6 ماهه مهاجم سپاهان از فوتبال
مهاجم تيم فوتبال سپاهان به دليل مصدوميتي که برايش به وجود آمد به ايران بازنگشت.جواهير سوکاي مهاجم تيم فوتبال سپاهان در ديدار دوستانه مقابل ساريوو اسلوني در اردوي اسلووني از ناحيه رباط صليبي دچار آسيب‌ديدگي شديدي شد.اين بازيکن حدود 6 ماه از ميادين دور خواهد بود به همين خاطر با درخواستي که سوکاي از مسئولان سپاهان داشت همراه اين تيم به ايران بازنگشت تا معالجات پزشکي را در کشور خارجي انجام دهد.
تأميني و تبريزي خريدهاي جديد ذوب‌آهن
هادي تاميني و مرتضي تبريزي پس از توافق با مسئولان ذوب‌آهن به اين تيم پيوستند. هادي تأميني مدافع فصل قبل ملوان پس از توافق با مسئولان ذوب آهن با عقد قراردادي يکساله به اين تيم پيوست.همچنين مرتضي تبريزي هافبک نفوذي پاس همدان نيز با قراردادي سه ساله به ذوب آهن رفت.همچنين محسن مسلمان و سينا عشوري نيز بعد از انجام مذاکره با خسرو ابراهيمي قراردادهاي خود را به مدت يکسال ديگر با ذوب آهن تمديد کردند.
شکايت سپاهان از دهنوي
مديرعامل باشگاه سپاهان از قاسم دهنوي بازيکني که هم زمان با دو تيم قرارداد امضا کرده انتقاد کرد.عليرضا رحيمي در مورد حضور قاسم دهنوي در تمرين پرسپوليس و نامه اين بازيکن خطاب به هواداران پرسپوليس و سپاهان، اظهار داشت: باشگاه سپاهان از قاسم دهنوي به کميته انضباطي و دادگاه شکايت مي کند. اين شکايت هم به خاطر بازگرداندن اين بازيکن به سپاهان نيست. اگر تيم ما با قاسم دهنوي بتواند قهرمان جهان هم شود ديگر اين بازيکن را نمي‌خواهيم.وي افزود: قضيه ما با قاسم دهنوي فقط مربوط به ورزش نمي شود و به همين دليل از او به قوه قضاييه هم شکايت مي کنيم. اين بازيکن با ما قرارداد امضا کرده و پول هم گرفته است. بايد تکليف اين پول روشن شود.
قرارداد يک ساله هافبک صرب با پرسپوليس
مارکو اسکه‌پانوويچ قرارداد خود را به مدت يک فصل با پرسپوليس امضا کرد.علي دايي پس از اينکه با چند گزينه ايراني موفق نشد به توافق برسد، به دنبال رفع نقاط ضعف تيم خود به دنبال جذب بازيکنان خارجي رفت.از همين رو مارکو اسکه‌پانوويچ اولين گزينه خارجي بود که در تمرين پرسپوليس شرکت کرد و پس از تأييد دايي اين بازيکن ظهرديروز قرارداد خود را به مدت يک فصل با مسئولان پرسپوليس امضا کرد.گفتني است پست اين بازيکن هافبک دفاعي است.

 


تيم بسکتبال جوانان ايران براي کسب مقام يازدهم جهان به مصاف آرژانتيني مي‌رود که اين تيم را در دور مقدماتي شکست داده است.
تيم‌هاي آرژانتين و روسيه ظهر ديروز در ادامه رقابت‌هاي يازدهمين دوره مسابقات بسکتبال جوانان جهان براي مشخص شدن حريف ايران به مصاف هم رفتند که در پايان روس‌ها با حساب 63 بر 59 به برتري رسيدند تا تيم بازنده اين مسابقه يعني آرژانتين به مصاف شاگردان حاتمي برود.تيم ايران که ديروز در ديدار با برزيل نتيجه را با اختلاف 10 امتياز و با نتيجه 63 بر 53 واگذار کرده بود بايد براي کسب مقام يازدهم جهان امروز به مصاف آرژانتين برود.اين دو تيم يک بار ديگر در مرحله مقدماتي مقابل هم قرار گرفته بودند که در آن مسابقه تيم کشورمان موفق شد 84 بر 73 به برتري برسد. آرژانتين دوره قبلي چهارم شده بود و تيم ايران به مقام پانزدهم رسيده بود.

 


*تيم ملي بولينگ ايران با ترکيب حسين وانکي و سيد عزيزالله در بازي‌هاي داخل سالن عنواني بهتر از بيستمي کسب نکرد.در اين رقابت‌ها 20 تيم حضور داشتند که ايران در رده آخر قرار گرفت.
* در نخستين روز از رقابت‌هاي کوراش در چهارمين دوره بازي‌هاي داخل سالن و هنرهاي رزمي آسيا، الياس علي اکبري در وزن 73 – کيلوگرم در فينال به مصاف حريف ترکمنستان رفت و موفق شد با شکست حريف دومين مدال طلاي کاروان را از آن خود کند.او با شکست حريفاني از هند، يمن و ازبکستان به فينال راه پيدا کرده بود.
* تيم ملي شطرنج ايران که با قبول شکست مقابل هند از راه‌يابي به فينال بازي‌هاي داخل سالن آسيا باز مانده بود در ديدار رده بندي هم با قبول شکست مقابل ويتنام از رسيدن به مدال بازي‌هاي داخل سالن آسيا باز ماند و به مقام چهارمي اين رقابت‌ها بسنده کرد.
*در پايان دومين روز از بازي‌هاي داخل سالن و هنرهاي رزمي آسيا، سميه حيدري در فينال وزن 57 – کيلوگرم به مصاف نماينده ازبکستان رفت و در نهايت مغلوب حريفش شد تا از کسب سومين مدال طلاي کاروان ايران باز بماند. مدال حيدري پنجمين نشان نقره کاروان ايران در اين رقابتها بود.
* تيم ملي فوتسال ايران با پيروزي برابر تايلند به ديدار نهايي رقابت‌هاي داخل سالن آسيا راه يافت.، ملي‌پوشان فوتسال ايران روز پنجشنبه در مرحله نيمه نهايي مسابقات داخل سالن آسيايي کره جنوبي به مصاف تايلند رفتند و موفق شدند اين تيم را با نتيجه‌ پنج بر چهار شکست دهند. اين مسابقه از يک جهت اهميت ويژه‌اي داشت و آن هم شکست تلخ ايران مقابل اين تيم در نيمه نهايي جام ملت‌هاي آسيايي 2012 بود.شاگردان خسوس کاندلاس بعد از پيروزي مقابل اين تيم به احتمال فراوان در فينال مسابقات به مصاف ژاپن خواهند رفت.
* تيم ملي فوتسال بانوان ايران در فينال بازي‌هاي داخل سالن آسيا با نتيجه 2 بر يک مقابل ژاپن شکست خورد و عنوان نايب قهرماني را از آن خود کرد.
*در پايان روز هفتم بازي‌هاي داخل سالن آسيايي کاروان ايران با 9 مدال در رده هشتم قرار گرفت.کاروان ايران 2 مدال طلا، 6 نقره و يک برنز کسب کرده‌اند.در اين رده‌بندي چيني‌ها با 49 مدال در صدر قرار دارند و کره‌جنوبي و تايلند در تعقيب اين کشور هستند.

 


فدراسيون فوتبال کره‌جنوبي با اعلام بازي دوستانه با ايران در شهريور ماه مي گويد کره‌اي ها مي خواهند در بازي برابر ايران انتقام دو شکست خود در انتخابي جام‌جهاني 2014 را بگيرند.
قرار است کره جنوبي و ايران 15 شهريور در يک بازي دوستانه به مصاف هم بروند. فدراسيون فوتبال کره جنوبي روز گذشته اعلام کرد تيم ملي اين کشور 15 شهريور در يکي از بازيهاي در "روز فيفا" به مصاف هم خواهند رفت. فدراسيون فوتبال کره اعلام کرد مکان اين بازي دوستانه هنوز قطعي نشده است و در روزهاي آينده اعلام خواهد شد.يکي از مسئولان فدراسيون فوتبال کره جنوبي درباره بازي دوستانه با ايران گفت: واقعا نمي توانستيم تا تيمي را از قاره آمريکا جنوبي يا اروپا براي بازي دوستانه در ماه سپتامبر (شهريور) پيدا کنيم، زيرا تيم‌هاي اروپايي و آمريکايي در آن زمان سرگرم بازي‌هاي خود در مقدماتي جام جهاني هستند. ما ايران را انتخاب کرديم، زيرا مي‌خواهيم انتقام شکست هايمان در انتخابي جام‌جهاني را از آنها بگيريم.کره جنوبي در تازه‌ترين رده بندي فيفا با سه پله نزول در رده 43 و ايران با 15 پله صعود در رده 52 جهان قرار دارند.کره‌ جنوبي قرار است پيش از بازي دوستانه با ايران يک بازي دوستانه نيز با پرو انجام دهد.

 


دومين روز رقابتهاي دووميداني قهرماني آسيا با نتايجي نه چندان دلچسب براي ايران به پايان رسيد.
دومين روز از بيستمين دوره رقابتهاي دووميداني قهرماني آسيا با کسب يک مدال نقره توسط محمد صميمي به پايان رسيد؛ مدالي که پاي نام و پرچم ايران را به جدول رده بندي مدالها باز کرد و ايران را در جايگاه دهم قرار داد، اما نتايج کلي دومين روز رقابتها براي ورزش ايران چندان دلچسب نبود. البته شايد علت اصلي اين نتايج نه چندان مطلوب، باراني باشد که در دو روز اخير بي وقفه در محل برگزاري رقابتها مي بارد، اما با اين حال براساس رکوردها، توقع کارشناسان بيش از نتايجي بود که بدست آمد.
اما در پرتاب ديسک برادران صميمي يعني محمد و محمود اين بار آمده بودند تا سرانجام رکورد طلايي نشدن اين خانواده را بشکنند و به مدال طلا برسند، اما سرانجام محمد صميمي با رکورد 61 متر و 93 سانتي متر دوم شد تا به مدال نقره بسنده کند و محمود نيز با رکورد 60 متر و 24 سانتي متر در مکان چهارم ايستاد. اين مدال پنجمين مدال نقره خانواده صميمي در پرتاب ديسک محسوب مي‌شود. (سه مدال عباس و دو مدال محمد).در اين رقابت ويکاس گودا از هند با رکورد 64 متر و 90 سانتي متر به مدال طلا رسيد و احمد محمد از قطر با رکورد 60 متر و 82 سانتي متر در مکان دوم ايستاد.
در 400 متر سجاد هاشمي که پيش از اين نيز اعلام کرده بود مصدوم است و شرايط چندان مطلوبي ندارد، در دور نيمه نهايي با زمان 47 ثانيه و شش صدم ثانيه در گروه خود چهارم شد و به فينال راه يافت. در همين گروه احسان طهماسبي با زمان 47 ثانيه و 14 صدم ثانيه پنجم شد. بدين ترتيب تنها هاشمي جواز حضور در فينال را بدست آورد، اما در فينال به دلايل نامشخص تنها نماينده کشورمان از حضور در مسابقه انصراف داد و در مرحله نهايي 400 متر ندويد.در 100 متر نيز دو دونده پر اميد ايران يعني رضا قاسمي و حسن تفتيان حضور داشتند که اميد بسيار زيادي به آنها بود تا پس از چهل سال به مدال طلاي 100 متر آسيا برسند. آنها دور مقدماتي را بخوبي پشت سر گذاشتند و راهي فينال شدند، اما در فينال رضا قاسمي با دويي متوسط و زمان 10 ثانيه و 37 صدم ثانيه چهارم شد تا حسرت مدال را بخورد. او همين چند هفته پيش به رکورد 10 ثانيه و 16 صدم ثانيه رسيده بود. در رقابت فينال حسن تفتيان نيز با زمان 10 ثانيه و 54 صدم ثانيه در گروه خود هشتم شد. او نيز همين چند هفته پيش به رکورد 10 ثانيه و 15 صدم ثانيه رسيده بود.بدين ترتيب آروزي مدال سرعت آسيا به دو سال بعد مي رود و اين دو دونده فرصت دارند تا در رقابتهاي 200 متر خودي نشان دهند.در 100 متر زنان نيز مريم طوسي به عنوان بهترين دونده ايران حاضر شده بود که اميد زيادي بود او بتواند در فينال رقابتها حاضر شود، اما او نيز به علت خطا در همان دور مقدماتي حذف شد تا اين نتيجه نيز يکي از ناکامي هاي روز دوم رقابتها براي ايران باشد.روح الله عسگري، رکورددار ايران و دارنده مدال برنز آسيا، تنها نماينده ايران در دور مقدماتي 110 متر با مانع بود که او نيز در رقابت حاضر نشد و از دور مسابقه ها کنار رفت. هنوز علت مسابقه ندادن عسگري نيز مشخص نيست، اما در همين حد هم مي تواند يک شکست براي تيم ملي دووميداني ايران محسوب شود.در دهگانه هادي سپهرزاد به عنوان قهرمان دور گذشته رقابتها و عبدالجليل توماج حضور داشتند که سپهرزاد در ماده 110 متر با مانع خطا کرد و در ساير مسابقات حاضر نشد. او در پايان با رکورد 3770 امتياز دهم شد. عبدالجليل توماج هم که تا مرحله نهم در جايگاه سوم قرار داشت، در نهايت با 7290 امتياز در مکان چهارم ايستاد.

 


نايب قهرمان المپيک لندن امروز در پاريس ديسک پرتاب مي‌کند.
نهمين مرحله از ليگ "الماس" امروز در پاريس برگزار خواهد شد و دووميداني کاران برتر دنيا که به اين رقابت‌ها دعوت شده‌اند با هم رقابت خواهند کرد.احسان حدادي که پيش از اين در يوگن و اسلو هلند مسابقه داده، اين بار در پاريس با هشت پرتابگر ديگر روبرو مي‌شود. رابرت هارتينگ آلماني، گرد کانتر از استوني، رابرت اربانيک از لهستان از جمله حريفان حدادي در اين رقابت‌ها هستند. همچنين ويکاس گودا که چندي پيش توانست مدال طلاي مسابقات قهرماني آسيا را از آن خود کند قرار است در اين رقابت‌ها حضور داشته باشد.حدادي پيش از اين در مسابقات چک توانست ورودي A مسابقات جهاني را به دست بياورد. او در حال حاضر در رده‌بندي اين مسابقات عنوان چهارمي را به خود اختصاص داده است.گردکانتر از استوني، مالاخوفسکي از لهستان و هارتينگ از آلمان در جدول رده‌بندي اول تا سوم هستند.

 


*صادق گودرزي براي دومين بار طي هفته هاي اخير نامه اي سرگشاده خطاب به حوزه مديريت تيم هاي ملي کشتي آزاد نوشت و با وجودي که چند روز پيش از جانب سرپرست تيم ملي اعلام شد گودرزي جايي در ترکيب تيم اعزامي به مسابقات جهاني 2013 بوداپست نخواهد داشت، دارنده چهار مدال مسابقات جهاني و بازي هاي المپيک خواستار حضور داوطلبانه در اردوي تيم ملي شد.
*در مجمع عمومي کنفدراسيون آسيايي افشين بديعي نايب رييس کنوني کنفدراسيون آسيا براي دوره آينده در سمت خود ابقا شد. محمد زارع پور رييس فدراسيون تنيس روي ميزايران به عنوان عضو جديد شوراي مديريت کنفدراسيون آسيا انتخاب شد.مهرداد بابادي وند براي يک دوره ديگر به عنوان عضو کميته مربيان و جوانان انتخاب شد و همچنين هوشنگ بزرگ زاده به عضويت کميته پيشکسوتان آسيا درآمد.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10