(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


دوشنبه 21 مرداد 1392 - شماره 20563

حدیث دشت عشق
اتفاقی که پس از 4 سال با شکست میزبان رخ داد
تیم ملی بسکتبال ایران بر بام آسیا ایستاد
اخبار کوتاه از فوتبال
حضور سوریان در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
بازگشت تقوی و یزدانی به تشک کشتی
رئیس فدراسیون فوتبال از شانس بالای ایران برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا می گوید
کفاشیان: لابی می کنیم عربستانی ها به نفع ما انصراف بدهند
نایب قهرمانی تیم جوانان ووشو در آسیا
خواندنی از ورزش ایران
خداحافظی اولین وزیر ورزش
المپیکی‌ها در ترکیب تیم وزنه‌برداری حفاری
قهرمان دو صحرانوردی کفش مناسب مسابقه ندارد
   


از نوشته بسیجی شهید «سید قاسم عرب سعیدی»
تیربارچی امام مهدی(عج)!
خوشحال باشید که این امانت را در راه اسلام و رضای خدای متعال می‌دهید. برای من گریه نکنید، چرا که من فدای اسلام و انقلاب شده‌ام. لذا نباید برای فدایی چنین چیزهای ارزشمندی گریست و نیز کاری نکنید که دشمنان این انقلاب شاد گردند. سجده کنید و خدا را شاکر باشید که من را به این راه رهنمون کردید.
مادرم! خیلی درس‌ها از تو آموختم و عرض می‌کنم خدایا، این مادران را، همین مادری که فرزندش را در راه تو می‌دهد و ناراحت هم نیست بلکه خوشحال هم هست که به وظیفه‌اش عمل کرده حفظ فرما و به توفیقاتش بیفزا. و تو ای همسرم با روحیه‌ای که از شما سراغ دارم نباید بگذاری دشمن خوشحال شود و به همه بفهمان که همه اینها برای خدا بوده و در راه اسلام و اطاعت محض از ولی‌فقیه در راه دفاع از اسلام و رهبر هر آنچه هست باید فدا کرد. جهاد در راه خدا واجب است و این است راه و رسم عبادت و مسلمانی.
این بنده حقیر در برابر خدا فقط برای رضای او و برای حفظ اسلام بوده که پا به جبهه‌های حق علیه باطل گذاشتم و در راه خدا هر چه پیش آید خوش آید. یا الله یا الله یا الله.
بسیجی شهید «سید قاسم عرب سعیدی»، تیربارچی گردان امام مهدی(عج) از لشکر ‍19 فجر در 4/10/1365 در شلمچه به شهادت رسید.

 


سرویس ورزشی-
تیم ملی بسکتبال ایران با شکست فیلیپین در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، برای سومین بار بر بام قاره‌کهن ایستاد و جام قهرمانی را بالای سر برد. آسمانخراش‌های ایران در شرایطی موفق شدند با اقتدار میزبان این دوره از مسابقات را شکست دهند که قبل از این با پیروزی برابر چین تایپه به رقابت‌های جام‌جهانی در اسپانیا راه پیدا کرده بودند.
دیدار فینال بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قهرمانی بسکتبال آسیا روزگذشته در حضور حدود 15 هزار تماشاگر سالن «مال آو ایژیا آره‌نای» شهر مانیل در فیلیپین آغاز شد. تقریبا تمام تماشاگران حاضر در سالن چیزی جز قهرمانی تیم ملی فیلیپین در این بازی خانگی اما فوق‌‌العاده حساس نمی‌خواستند. حتی رئیس جمهور فیلیپین و معاون اول او نیز به همراه مانی پاکیائو، بوکسور مشهور فیلیپینی در سالن حاضر بودند تا پیروزی و قهرمانی تیم ملی بسکتبال کشورشان را از نزدیک ببینند. بازی با برتری تیم میزبان شروع شد و تا حدودی کنترل بازی را هم در دست گرفتند اما بازیکنان ایران با تقویت دفاع خود و بازی موثر بازیکنانی مثل حامد حدادی و اوشین ساهاکیان بر بازی مسلط شدند. کوارتر اول با نتیجه نزدیک 17 - 15 به سود ایران تمام شد.
در کوارتر دوم حمایت تماشاگران پرشور ایرانی با پرچم بسیار بزرگی از ایران که در بدترین جای ممکن مستقر شده بودند ادامه داشت. بازی در این کوارتر برای دقایقی به خاطر خراب شدن اسکوربورد سالن، متوقف بود. این کوارتر با نتیجه 18 - 19 به سود فیلیپین تمام شد تا 2 تیم با نتیجه 35 - 34 به سود ایران در بین 2‌نیمه نزد مربیان خود بروند. حدادی و ساهاکیان با 11 و 6 امتیاز، بهترین‌های ایران در نیمه اول بازی فینال بودند. در کوارتر سوم، بازیکنان ایران بر بازی مسلط و 27 - 19 برنده شدند. بازی بی‌نقص و تلاش بازیکنان فیلیپین تا آخرین لحظات بازی در کوارتر چهارم ادامه داشت اما اختلاف امتیازات به حدی بود که تلاش تیم میزبان فرقی برای 2 تیم نداشت. این کوارتر را ایران 23‌-‌18 برد و در کل با نتیجه 85 - 71 برنده شد تا برای سومین بار در 4 دوره گذشته قهرمان آسیا شده باشد. ایران در سال های 2007 و 2009 نیز قهرمان شده بود. ایران در سال 2010 جام جهانی ترکیه را تجربه کرده بود و حالا برای دومین بار در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.
حدادی ارزشمندترین بازیکن آسیا
در پایان این مسابقات حامد حدادی و اوشین ساهاکیان در بین 5 بازیکن برتر آسیا قرار گرفتند. حدادی بهترین پست 5 آسیا شد و همانند دوره گذشته این عنوان را برای خود به دست آورد. اوشین ساهاکیان هم بهترین پست 4 آسیا نام گرفت.در دوره گذشته در کنار حدادی، صمد نیکخواه به عنوان بهترین پست 3 انتخاب شد.حامد حدادی در کنار بهترین سنتر آسیا شدن به عنوان ارزشمند‌ترین بازیکن این دوره از مسابقه‌ها انتخاب شد.
کره سوم شد
دیدار رده‌بندی مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا بعد‌از‌ظهر دیروز برگزار شد که طی آن تیم‌های کره‌جنوبی و چین تایپه به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که در مانیل فیلیپین برگزار شد، تیم کره‌جنوبی با غلبه بر حریف خود به عنوان سومین تیم راهی مسابقات جهانی اسپانیا شد. پیش‌تر تیم‌های ایران و فیلیپین سهمیه جام جهانی را کسب کرده بودند. کره‌ای‌ها که انگیزه‌های فراوانی برای کسب سهیمه جام جهانی داشتند، تیم قدرتمند چین تایپه را با حساب 75 بر 57 شکست دادند تا روی سکوی سوم این دوره از رقابتها قرار گیرند.

 


پیشنهاد فدراسیون فوتبال به AFC
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای به آلکس سوسی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داد رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوره بعد به پس از جام‌جهانی موکول شود. مهدی محمدنبی در این نامه پیشنهادی نوشته است: «در راستای حضور پرقدرت‌تر نمایندگان آسیا در جام‌جهانی و با توجه به این‌ که مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی در تاریخ‌های 13 و 14 مه 2014 برگزار می‌شود و جام‌جهانی از 12 ژوئن آغاز خواهد شد، به خاطر این که بتوانیم حمایت بیشتری از کشورهای آسیایی که در جام‌جهانی 2014 برزیل حضور دارند، داشته باشیم، پیشنهاد می‌شود به منظور فراهم آوردن زمان بیشتر برای تمرین و داشتن بازی‌های دوستانه جهت داشتن عملکردی موفق، مسابقات این مرحله به پس از جام‌جهانی موکول شود.
رئیس کمیته داوران: پنالتی صبا اشتباه بود
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید بازیکن صبا تمارض کرده و پنالتی گرفته شده به ضرر استقلال اشتباه بود. اصفهانیان گفت: به اعتقادم حق‌وردی در صحنه پنالتی کمی عجله کرد. حال این اتفاق افتاده اما دیدید که بازیکن صبا تمارض کرد. داور هم زاویه خوبی نداشت و شاید به دلیل تمرکز کم و جاگیری نامناسب این اشتباه از وی سر زد. به هر حال داوران ما باید در این زمینه بیش از حد آگاه باشند و تمرکز خودشان را به کار گیرند.
داستان توپ‌ها را دنبال کنید، به مافیا و دلالان می‌رسید
قلعه نویی سرمربی استقلال به انتقاد از کیفیت توپ‌ها و لباس‌های لیگ برتر پرداخت و گفت: با پیگیری این موضوع مشخص می‌شود چه کسانی در این زمینه به دلالی و تشکیل مافیا پرداخته‌اند.
اردوی تیم خلعتبری در ترکیه
بر اساس گزارش روزنامه البیان امارات تیم عجمان که روز شنبه اردوی خود را در کشور ترکیه آغاز کرده است،تا روز 3 شهریور در این کشور می ماند.عجمان در این اردو 4 بازی تدارکاتی انجام خواهد داد. البیان از محمد رضا خلعتبری به عنوان بازیکن جدید عمجان یاد کرده است.
20 روز سرنوشت ساز در انتظار شجاعی
فصل نقل و انتقالات لیگ اسپانیا از اول جولای 2013 شروع شده و تا 31 آگوست( 20 روز) دیگر ادامه دارد. با اینکه مسعود شجاعی به عنوان بازیکن آزاد می تواند در طول فصل با یک باشگاه دیگر قرارداد ببندد اما در سال منتهی به جام جهانی، او در صورتی که تا پایان مهلت نقل و انتقالات نتواند با یک باشگاه اسپانیایی به توافق برسد، در ادامه راهکار سختی برای ادامه فعالیت در لالیگا خواهد داشت و اگر در تیمی بازی نکند، احتمال از دست دادن تیم ملی را دارد.
فیلم بازی های حریف استقلال به تهران رسید
یکی از ایرانیان مقیم تایلند دیروز فیلم چند مسابقه حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برای میرشاد ماجدی ایمیل کرد و سرپرست استقلال هم این تصاویر را در اختیار مربیان آبی‌ها قرار داد.
دنیزلی به دنیای مربیگری برنگشت
مسئولان باشگاه بورسا اسپور به مصطفی دنیزلی پیشنهاد سرمربیگری این تیم را ارائه دادند اما سرمربی سابق پرسپولیس حاضر نشد روی نیمکت این تیم بنشیند. دنیزلی درباره این موضوع گفت: اینکه مدیران بورسا اسپور دنبال من بودند باعث خوشحالی‌ام شد اما در حال حاضر برنامه ای برای مربیگری ندارم.
بازگشت پرسپولیس به لیگ فوتسال
امتیاز تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران به زودی توسط باشگاه پرسپولیس خریداری می‌شود تا سرخپوشان مجددا به لیگ برتر فوتسال برگردند.
کادرفنی داماش تغییر نمی‌کند
عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از دریافت نخستین پیش قسط این باشگاه از شرکتی که زیر مجموعه آن قرار دارد، خبر داد و با بیان اینکه این باشگاه گرفتاری های پیچیده‌ای دارد گفت: در 5 بازی اول به هیچ عنوان کادر فنی را عوض نمی‌کنم زیرا شاهد هستم آنها همه جور برای تیم زحمت می‌کشند. ضمن اینکه ما مشکلات مالی شدیدی داریم که باید آنها را برطرف کنیم.
آرسنال به دنبال هافبک بایرن
«آرسن ونگر» علاقمند است تا هافبک برزیلی بایرن را با قراردادی به ارزش 14 میلیون پوند به خدمت بگیرد. گوستاوو در نخستین بازی بایرن در رقابتهای بوندس لیگا که با برتری 3 بر یک باورایی‌ها مقابل مونشن گلادباخ به پایان رسید، از ترکیب تیم بیرون بود. از گوستاوو در خصوص علاقه شدید آرسنال پرسیدند، گفت:«همانطور هست که شما می‌گویید.»

 


حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی جهان با حضور در محل خانه کشتی تهران همراه با اردونشینان فرنگی كار تمرین کرد.
حمید سوریان دارنده شش مدال طلای المپیک و جهان عصر روز جمعه و همزمان با تمرین اردونشینان با حضور در خانه کشتی تهران همراه با سایر نفرات به تمرین پرداخت. سوریان به کادر فنی تیم ملی اعلام کرده، قصد دارد تا زمان رقابتهای جهانی 2013 مجارستان همراه با ملی پوشان در تمرینات حضور داشته باشد و یاری رسان هم تیمی ‌های خود باشد.مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای شرکت در رقابتهای جهانی که روز 17 مردادماه آغاز شده تا 3 شهریورماه ادامه می‌یابد.

 


رقابتهای انتخابی مدعيان اوزان 66 و 96 کیلوگرم کشتی آزاد برای انتخاب فرد برتر جهت حضور در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان روز 25 مرداد ماه برگزار می شود.
در وزن 66 کیلوگرم ابتدا مهدی تقوی به مصاف مرتضی عبداله پور می رود و در صورت پیروزی بر مبنای دو برد از سه مسابقه با میثم نصیری مبارزه می کند. بر این اساس، در وزن 96 کیلوگرم، رضا یزدانی، جمال میرزایی، حسن رحیمی، سعید امیری، حامد طالبی و حامد تاتاری در تاریخ 25 مرداد ماه به مصاف هم می روند و نفر برتر رقابت مذکور در مسابقه نهایی با جعفر دلیری بر اساس فرآیند انتخاب تیم ملی کشتی آزاد (قاعده 2برد، 2 کشتی از 3 کشتی) رقابت می کند، تا آزادکار برتر وزن 96 کیلوگرم را مشخص كند. همچنین با تصمیم شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد در این مسابقات که با قضاوت داوران بین المللی برگزار می شود، از نفرات حاضر تست دوپینگ گرفته می شود.

 


رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان صراحتا می‌گوید که شانس ایران برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 بالاست.
ایران درحالی برای رسیدن به میزبانی بازی های جام ملتها تلاش می کند که رقیبانی جدی مثل عربستان ، کویت و امارات دارد. کشورهایی که از همین حالا کمیته های قدرتمندی را برای رسیدن به میزبانی راه اندازی کرده اند. علی کفاشیان در این باره می گوید: ما فعلا چنین کارگروهی نداریم و امور را کمیته بین الملل مان پیش می برد اما بعد از روی کار آمدن دولت حتما این کارگروه تشکیل می شود. در این کارگروه نیاز به حضور نمایندگان وزارت ورزش و چند وزارتخانه مسئول داریم البته باید چهره سرشناسی از میان ستاره های فوتبال مان هم در این کارگروه باشد. نیاز به یک تیم کاربردی داریم که بزودی تشکیلش می دهیم تا برنامه های مان را پیش ببرد. رئیس فدراسیون فوتبال سپس درباره شانس میزبانی ایران در این رقابت هم حرف هایی امیدوارکننده می زند. او خیلی قاطع می گوید میزبانی را برای ایران می گیرد. جمله ای که شاید بسیاری درباره اش تردید دارند: ترسی نداریم. شانس ما از دیگر رقیبان مان بیشتر است. من خودم با عربستانی ها صحبت می کنم . لابی می کنیم تا آنها به نفع ما انصراف بدهند! شانس ایران از دیگر کشورها برای رسیدن به این میزبانی بیشتر است و اعتقادم این است که این توان را دارم تا میزبانی جام ملتها را برای ایران بگیرم. من این توان را در خودم می بینم!
کفاشیان درپایان درباره برنامه های تیم ملی فوتبال هم گفت: مشکلات مالی که هست اما از شهریورماه دیگر اردوهای‌مان را به طور مرتب برگزار می کنیم. با همه مشکلاتی که هست باید تیم را برای حضوری موفق در جام جهانی آماده کنیم. ما هم دوست داریم که حاصل تلاش مان در جام جهانی برای فوتبال ایران ماندگار شود. رسیدن به مرحله دوم بازی‌های جام جهانی هدفی است که کارلوس کروش در برنامه‌هایش طراحی کرده و ما هم برای این هدف تلاش می کنیم.

 


تیم ملی ووشوی جوانان ایران با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و دو برنز در بخش ساندا به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت.
در پایان هفتمین دوره مسابقات ووشوی جوانان آسیا در فیلیپین، تیم جوانان ایران در مجموع دو بخش ساندا و تالو 7 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز کسب کرد و در بخش ساندا با کسب چهار طلا، یک نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم‌ چین هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 


* اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی بلغارستان راهی صوفیه شدند. فرنگی‌کاران در دو گروه عصر شنبه و بامداد دیروز راهی رقابت‌های جهانی صوفیه شدند تا روزهای 21 تا 23 مرداد ماه به مصاف حریفان خود بروند.
* قهرمان تکواندوی جهان از مبالغ پایین قراردادها در لیگ برتر انتقاد کرد. بهنام اسبقی گفت: حضور در لیگ برتر ایران آن هم با این همه تکواندوکار خوبی که وجود دارد بسیار سخت است. در لیگ برتر هفت تیم حضور دارند که اگر می خواهی در لیگ باشی باید در وزن خودت جزو سه نفر برتر ایران باشی و این کار را بسیار سخت‌ می‌کند. با این شرایط می‌بینی که قراردادها بسیار پایین است و مبالغ آن زیاد تغییر نمی‌کند.
* حضور تیم وزنه‌برداری پرسپولیس در لیگ برتر وزنه‌برداری با اعلام قائم مقام این باشگاه منتفی شد. بحث حضور پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر از زمانی که محمد رویانیان، مدیرعامل این تیم در فصل گذشته با بهداد سلیمی به عنوان یک قهرمان المپیکی قرارداد امضا کرد آغاز شد.
* در ادامه مسابقات شمشيربازي قهرماني جهان تيم ملي اسلحه اپه ايران کار خود را دیروز آغاز کرد که در نخستين بازي به مصاف ترکمنستان رفت و 45 بر 20 پيروز شد، اما در بازي دوم مقابل اوکراين به ميدان رفت که با شکست 45 بر 29 از دور رقابت ها حذف شد. ايران با اين نتيجه در ميان 41 تيم در جايگاه بيست و چهارم ايستاد.
* دوندگان سرعتي ايران در مسابقه‌هاي جهاني دووميداني از صعود به نيمه نهايي بازماندند. رضا قاسمي در اين مسابقه‌ها در گروه سوم مرحله مقدماتي قرار داشت که با 7 دونده به رقابت پرداخت و در نهايت با ثبت زمان 10 ثانيه و 46 صدم ثانيه به عنوان ششمي رسيد. همچنين حسن تفتيان ديگر نماينده ايران هم در گروه ششم اين مسابقه‌ها حضور داشت و با زمان 10 ثانيه و 57 صدم ثانيه هشتم شد و به کار خود پايان داد. محمود صميمي ديگر نماينده ايران در رقابت‌هاست که امروز در پرتاب ديسک با حريفان خود روبه‌رو خواهد شد.

 


اولین وزیر ورزش و جوانان با حضور در اتاق‌های ساختمان وزارت ورزش و جوانان با اعضای مجموعه‌اش خداحافظی کرد.
در حالی‌ رأی اعتماد به کابینه دولت یازدهم از فردا در مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود، وزرای پیشین در حال خداحافظی با اعضای زیر مجموعه‌شان هستند.محمد عباسی، نخستین وزیر ورزش و جوانان کشورمان که باید جای خود را به وزیر جدید بدهد، دیروز با حضور در اتاق‌های ساختمان سئول با اعضای مجموعه مدیریتی‌اش خداحافظی کرد. حمید سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزیر و مرضیه اکبر آبادی، معاونت امور بانوان وزارتخانه نیز عباسی را همراهی می‌کردند.

 


مدیرعامل باشگاه ملی حفاری از جذب کیانوش رستمی و نواب نصیرشلال دو وزنه بردار المپیکی ایران برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری کشور خبرداد.
علیرضا مرادحاجتی گفت: تمرینات تیم نزدیک به یک هفته می شود که آغاز شده است و تمام نفراتی که جذب کرده ایم در تمرینات حضور دارند.وی با اشاره به این که برای تیم یک اردو در تهران برپا خواهیم کرد، گفت: باتوجه به این که مسابقات لیگ برتر کشور 23 مردادماه برگزار می شود، تصمیم گرفته ایم یک اردو برای وزنه بردارانمان در تهران برپا کنیم تا با آمادگی بیشتری راهی مسابقات لیگ برتر شوند.مدیرعامل باشگاه ملی حفاری با اشاره به بازیکنان جذب شده بیان کرد: نواب نصیرشلال، مرتضی رضاییان، سجاد بهروزی، همایون تیموری، یاسین باقری، محمد کرم زاده، محمد کمایی، چترایی، حامد ابراهیمی و کیانوش رستمی، وزنه بردارانی هستند که تاکنون جذب تیم شده اند. وی ادامه داد: دو یا سه وزنه بردار دیگر در فوق سنگین نیز به تیم اضافه خواهیم کرد. ما امسال برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر به میدان می رویم.

 


دونده کرمانی قهرمان مسابقات دوی صحرانوردی از بی‌توجهی برخی مسئولان ورزش استان کرمان در تهیه یک جفت کفش ویژه مسابقات و تمرینات دوومیدانی انتقاد کرد.
محمدنظری دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: من یک دونده هستم و برای موفقیت در مسابقات به امکانات آنچنانی نیاز ندارم و چند ماه است که مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت روستایی و عشایری استان کرمان یک جفت کفش برای من تهیه نکرده‌اند.
وی با اشاره به حضورش در مسابقات دوی صحرانوردی در استان اصفهان بیان داشت: چند ماه پیش برای حضور در رقابت‌های دوومیدانی صحرانوردی برترین‌های کشور عازم استان اصفهان و شهر کاشان شدم که با لطف پروردگار و با توجه به نوع تمرینات در این رقابت‌ها عنوان نخست را به دست آوردم.
این ورزشکار تصریح کرد: هنگامی که به کرمان برگشتم از مسئولان ارشد ورزش استان کرمان درخواست یک جفت کفش دوومیدانی که نیاز اولیه یک دونده محسوب می‌شود را داشتم، اما از چند ماه قبل تاکنون نه شخص نخست ورزش استان و نه دیگرانی که وی آنها را مأمور رسیدگی و حل و فصل این مشکل کرده بود، ‌نتوانستند برایم کفش مخصوص مسابقات تهیه کنند.
نظری بیان داشت: آقایانی که تا یک ورزشکار موفق به کسب عنوانی می‌شود برای انداختن عکس با آن ورزشکار از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجند خطاب به آنها می‌گویم که اگر نمی‌توانید مشکلات یک ورزشکار را برطرف کنید پس چرا مانده‌اید؟ آیا استعفا دادن و رفتن اقدام ارزنده‌تری نیست؟
وی ابراز داشت: با منظری توکلی، ‌نماینده شهرستان‌های بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی در مورد مشکلاتم صحبت کرده‌ام و وی برای حل این مشکل قول مساعد داده است.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10