(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


دوشنبه 28 مرداد 1392 - شماره 20569

حدیث دشت عشق
عده‌ای به دنبال ضربه زدن به تیم ملی هستند
تکذیب احتمال دوپینگی بودن ملی‌پوشان وزنه‌برداری
اخبار کوتاه از فوتبال
نشان طلای 200 متر هم به بولت رسید
ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا در NBA می‌ماند؟
مذاکره مسئولان نیویورک نیکس با حدادی
احتمال حذف سبك وزن از اوزان هفتگانه كشتي
بازی‌های آسیایی نوجوانان-نانجینگ
لغو اعزام کمانداران ایران به جام جهانی
شروع لیگ برترکشتی از اواخر مهرماه
آغاز لیگ برتر والیبال از اول آبان
نايب قهرمان کشتی المپيك در تيم اعزامي به تورنمنت روسيه
وضعیت نامشخص سرمربی پرتابگران دوومیدانی
کسب مدال طلای مسابقات ایتالیا توسط وزنه‌بردار 80 ساله اراکی
   


به یاد طلبه بسیجی شهید «حسین قاسمی» رمضان در شلمچه
شهید قاسمی به عشق فراگیری معارف اهل‌بیت(ع) وارد حوزه علمیه شد و در اصفهان در مدرسه صدر خواجو و سپس حوزه علمیه قم به کسب علم و دانش پرداخت و تا مقطع لمعه پیش رفت؛ اما احساس وظیفه الهی و ربانی و جلوه‌های معنوی و روحانی در وجود او موجب شد تا به یاری رزمندگان جبهه نور بشتابد. بر همین اساس دو مرتبه به جبهه رفت و پس از سه ماه مجاهدت، در عملیات رمضان در منطقه شلمچه، خونین پیکر و سبکبال به سوی بارگاه وصال و حریم معبود کریم پر کشید.
از ویژگی‌های بارز این شهید مبارز می‌توان به تقیدش به نماز و احکام الهی، انس او با نماز جمعه، ذکر و راز و نیاز، جدیت وی در درس و فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی و اخلاق خوب و تحسین‌برانگیزش اشاره کرد. در فعالیت‌های سیاسی قبل از انقلاب هم نقش مؤثری داشت و چندین بار نیز توسط ساواک دستگیر شد.طلبه بسیجی شهید «حسین قاسمی»، سال 1339 در اصفهان متولد شد و در 23/4/1361 در عملیات رمضان (شلمچه) به شهادت رسید.

 


سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال دوپینگی بودن ملی‌پوشان وزنه‌برداری گفت: این موضوع مانند آن است که مقابل سد بمب‌گذاری کرده و مدام هشدار دهم که سد در حال خراب شدن است و در نهایت هم خودم بمب را بترکانم.
کوروش باقری گفت: یک عده به دنبال ضربه زدن به تیم ملی وزنه‌برداری بوده و برای این کار تمام مسیرها را جلو می‌آیند. در این بین وزیر هم در حال تغییر است و برخی به دنبال برنامه‌های خود هستند. از قبل هم کارهایشان را کلید‌زده بودند و به دنبال سرانجام آن هستند.
وی با بیان اینکه ارجح‌ترین موضوع سربلندی وزنه‌برداری است اما برخی از دوستان به دنبال منافع شخصی هستند، در خصوص شایعه دوپینگی بودن برخی از وزنه‌برداران تیم ملی گفت:‌ استناد من به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری است و تا زمانی که فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در این زمینه چیزی را اعلام نکند من چنین چیزی را نمی‌پذیرم تا این لحظه هم در این مورد نه نامه‌ای آمده و نه خبری هست.
باقری یادآور شد: فقط بدانید کسانی که از یک ماه پیش چنین برنامه‌ای را کلید زده‌اند حتما در جاهای دیگر فعالیت‌هایی کرده‌اند. فقط امیدوارم موفق نشوند، اینها کسانی هستند که در این کار تبحر دارند و کسانی پشت آنها هستند که با چنین مواردی آشنا هستند. وقتی هم که عده‌ای یک ماه هست مدام چنین حرفی را می‌زنند، بنده دچار تردید می‌شوم. این موضوع مانند آن است که مقابل سد بمب‌گذاری کرده و مدام هشدار دهم که سد در حال خراب شدن است و در نهایت هم خودم بمب را بترکانم و اعلام کنم که از قبل هشدار داده بودم.وی تأکید کرد: فکر می‌کنم این افراد هم چنین برنامه‌ای دارند و دید من به آنها همین موضوع است.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد شایعاتی که پشت‌سر سهراب مرادی وجود دارد تصریح کرد: سهراب به همراه شریفی و زارعیان به خاطر مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک کردند که اتفاقا مرادی و زارعیان با آغاز دور جدید تمرینات به اردو اضافه شدند.وی افزود: در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری به هیچکس داروی غیرمجاز نمی‌دهیم و اگر هم تست کسی مثبت اعلام شود، اتفاق دیگری افتاده است. قبل از اعزام به مسابقات هم همواره از تمام نفرات آزمایشات لازم به عمل آمده است.
باقری عنوان کرد: امیدوارم مرادی تا قهرمانی جهان خود را به آمادگی مطلوب برساند چراکه حدود دو ماه فرصت داریم. اتفاقا او یکی از منضبط‌ترین ملی‌پوشان است و در این رابطه با وی هیچ مشکلی ندارم.
وی ادامه داد: احتمالا این دوستان ارتباطاتی دارند که کوروش باقری و سایرین ندارند و حتما کارهایی کرده‌اند که منتظر چنین اتفاقی هستند. امیدوارم دوپینگ کسی مثبت اعلام نشود اما این صحبت‌ها و تحرکات شائبه انگیز است، پس حتماً بمبی کار گذاشته‌ام که منتظر ترکیدن آن هستم.

 


واکنش سپاهان به احتمال بازگشت جباری به استقلال
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه جباری هیچ مشکلی در سپاهان ندارد، گفت: هم باشگاه سپاهان و هم جباری حرفه‌ای هستند و به تعهداتشان پایبند.محمد فرامرزی در پاسخ به وضعیت جباری و اینکه گفته می‌شود مشکلاتی در این تیم دارد و می‌خواهد به استقلال برگردد، اظهار‌کرد: من نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا نشات می‌گیرد. جباری هیچ مشکلی در سپاهان ندارد و از بازیکنان خوب این تیم است.فرامرزی با بیان اینکه جباری قصد رفتن به هیچ تیمی را ندارد، ادامه داد: هم جباری و هم باشگاه سپاهان حرفه‌ای هستند و به تعهداتشان پایبند.
فتح‌الله‌زاده: کسی نمی‌تواند به اتحاد من و قلعه‌نویی ضربه بزند
مدیرعامل استقلال با با بیان اینکه هیچ مشکلی با امیر قلعه‌نویی ندارد و اختلاف‌سلیقه‌هایی که وجود دارد، طبیعی است گفت:ببینید در یک خانواده دو برادر گاهی با هم دچار سوءتفاهماتی می‌شوند. طبیعت کار هم همین است و هیچگاه به دنبال کوچک کردن کارهای قلعه‌نویی نبودم و اتفاقا اعتقاد دارم کارهایی که او کرده، کارهای بزرگی است. حق را این می‌دانم که کارهای قلعه‌نویی را فراموش نکنم و آنها را ببینم. در کارهای مدیریتی هم به هرحال سلایق وجود دارد و شاید دو سلیقه متفاوت وجود داشته باشد وگرنه مشکل ریشه‌ای که نداشته‌ایم و نخواهیم داشت. علی‌ فتح‌الله‌زاده افزود:مثلا زمانی که در اوج مشکلات مالی بودم، قلعه‌نویی به خوبی بازیکنان را مدیریت کرد تا حاشیه‌ای ایجاد نشود. حالا هم، همه همقسم شده‌ایم تا بوریرام را شکست دهیم. سه‌شنبه عصر هم سر تمرین استقلال حاضر می‌شوم و در هتل هم پیش بازیکنان می‌روم. در هر مجموعه‌ اختلاف سلیقه وجود دارد ولی در نهایت همه پشت یکدیگر و حامی هم هستیم. چهارشنبه هم با قلعه‌نویی ثابت می‌کنیم که هیچکس نمی‌تواند به اتحاد و یکپارچگی ما و استقلال لطمه‌ای بزند.
ساز جدایی خسوس کوک شد
خسوس کاندلاس که تا پایان شهریور با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد، از دو کشور دیگر هم پیشنهادهایی را دریافت کرده است. قرارداد خسوس کاندلاس اسپانیایی آخر شهریور به پایان می‌رسد و کمیته فوتسال به دنبال این است تا او را برای رقابت‌های جام‌جهانی کوچک برزیل (گرندپری) حفظ کند اما این مربی با پیشنهاد افتخاری برای کاهش قراردادش موافق نیست و زیر بار کم شدن دستمزد 3 هزار دلاری ماهیانه‌اش نمی‌رود. در این میان خسوس دو پیشنهاد از کشورهای دیگر نیز دریافت کرده و با پرینت پیشنهاد این دو کشور در کمیته فوتسال حاضر شد تا روند مذاکراتش را پیش ببرد.
انتقاد شدید مدیرعامل فجر از مسئولان شیراز
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: مسئولان شیرازی عرضه تیم‌داری ندارند و همین یک تیم هم نابود خواهد شد.جعفر جعفری درباره حمایت مسئولان از این تیم تاکید کرد: مسئولان تاکنون یک ریال هم به تیم کمک نکردند واقعا باید شرمنده مردم و فجرسپاسی باشند. متاسفانه مسئولان زمانی از خواب بیدار می‌شوند که تیم نابود شده همه رشته‌ها در شیراز از بین رفته‌اند و تنها همین فوتبال مانده که متعلق به شهداست و خدا به این تیم لطف دارد اما اگر نخواهند حمایت کنند این تیم هم از بین می‌رود. هم اکنون مشکلاتی داریم و در صورت عدم حمایت مشکلات بیشتر می‌شود.وی افزود: مسئولان انگیزه‌ای برای تیمداری ندارند آنها 90 دقیقه به ورزشگاه می‌آیند تا تفریح کنند و تعصبی ندارند. اصلا مسئولان شیراز عرضه تیمداری ندارند تا بتوانند تیم را اداره کنند. از اول سال دائم وعده و وعید دادند و همه را سر کار گذاشتند.
مخالفت با تعویق دیدار استقلال – راه آهن
دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران عنوان کرد: درخواست استقلال بررسی شد اما برنامه مسابقات تا هفته هفتم تغییری نخواهد کرد.علی کاظمی ، در مورد اینکه آیا درخواست باشگاه استقلال برای تعویق یک روزه دیدار این تیم مقابل راه‌آهن بررسی شد، عنوان کرد: این درخواست‌ را مطرح کردیم و پس از بررسی‌هایی که انجام شد تصمیم گرفتیم که برنامه مسابقات را تغییر ندهیم و بر همان روالی که اعلام شده بود کارمان را دنبال کنیم.
معرفی داوران جام‌جهانی در اسفند‌ماه
علیرضا فغانی گزینه داوری فوتبال کشورمان برای قضاوت در جام جهانی 2014 برزیل گفت: تا اسفند‌ماه سال جاری فیفا نام داورانی که در جام جهانی قضاوت خواهند کرد را اعلام می‌کند.
بازرسان AFC مهرماه به ایران می‌آیند
جهت تعیین تعداد سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا و صدور مجوز حرفه‌ای، بازرسان AFC نیمه دوم مهرماه به ایران می‌آیند.بازرسان AFC این مرتبه بازدید سختگیرانه‌تری انجام خواهند داد زیرا امتیازی که آنها می‌دهند هم در تعیین سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا و هم صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها تاثیرگذار است.

 


یوسین بولت دومین قهرمانی خود را در مسابقات جهانی روسیه با طلای 200 متر بدست آورد.
در فاصله یک روز مانده تا پایان مسابقات جهانی دوومیدانی ، فینال رقابت‌های دوی 200 متر با حضور هشت دونده برگزار شد که در نهایت باز هم یوسین بولت سریعترین دونده جهان با زمان 19 ثانیه و 66 صدم ثانیه قهرمان شد تا به جزء ماده 100 متر در دوی 200 متر هم پیشتاز جهان باقی بماند.بولت در دوره پیش این رقابت ها توانسته بود با زمان 19 ثانیه و 44 صدم ثانیه قهرمانی این ماده را از آن خود کند. همچنین بهترین رکورد شخصی این دونده جامائیکایی در این ماده 19 ثانیه و 19 صدم ثانیه است که البته رکورد جهان نیز محسوب می شود.در فینال این دوره از مسابقات جهانی ، وارن ویر دونده دیگر جامائیکایی با زمان 19 ثانیه و 79 صدم ثانیه در رتبه دوم قرار گرفت و بهترین رکورد شخصی اش را ثبت کرد . کورتیس میشل از آمریکا هم رکورد 20 ثانیه و 4 صدم ثانیه را ثبت کرد و سوم شد.

 


مسئولان تیم بسکتبال نیویورک نیکس برای جذب ارزشمندترین بازیکن آسیا مذاکرات با وی را آغاز کردند.
حضور حامد حدادی، ملی پوش بسکتبال ایران و ارزشمندترین بازیکن آسیا پیش از جام ملت‌های آسیا برای پیوستن به نیویورک نیکس از تیم‌های حاضر در NBA به گوش رسید که آن زمان گزارش‌ها حاکی از این بود که این اتفاق در حد شایعه است، اما این روزها این موضوع جدی تر شده است.در بازار نقل و انتقالات NBA بازیکنی در پست سنتر کمتر وجود دارد و این در حالی است که حامد حدادی بازیکن آزاد است و مسئولان نیویورک نیکس به دنبال جذب این بازیکن هستند و گفته می‌شود نیویورکی‌ها نیز با حامد حدادی ملاقاتی را داشته‌ و مذاکرات را آغاز کرده‌اند.این سایت تاکید کرده است حدادی در حال حاضر به دلیل کمبود بازیکن پست 5 بهترین گزینه برای نیویورک نیکس محسوب می‌شود.حامد حدادی در بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال جام ملت‌های آسیا که 20 مرداد در مانیل فیلیپین با قهرمانی ایران به پایان رسید، توانست عنوان ارزشمندترین و پر امتیازترین بازیکن رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.وی اواسط فصل گذشته از ممفیس گریزلیز جدا شد و به تورنتو رپتورز پیوست، اما به دلیل مشکل ویزا نتوانست راهی این تیم شود و در نهایت با باشگاه فینیکس سانز قرارداد منعقد کرد. این تیم هم در پایان فصل گذشته او را بازیکن آزاد اعلام کرد.

 


رئيس فدراسيون جهاني كشتي (فيلا) از احتمال حذف سبك وزن از اوزان هفتگانه كشتي آزاد و فرنگي در بازيهاي المپيك 2016 خبر داد.
نناد لالوويچ رئيس فيلا از برگزاري جلسه كميته فني فيلا براي تعيين اوزان جديد در ماه نوامبر خبر داد و گفت: ما به تصميم كميته بين‌المللي المپيك در مورد حذف دو وزن كشتي آزاد و فرنگي در رقابت‌هاي المپيك 2016 اعتراضي نداريم.وي ادامه داد: هنوز تصميم قطعي در اين خصوص اتخاذ نشده و هنوز مشخص نيست چه وزني از كشتي آزاد و فرنگي حذف مي‌شود.رئيس فيلا در مورد اينكه گفته مي‌شود احتمال حذف سبك وزن از رقابت‌هاي كشتي وجود دارد، خاطرنشان كرد: اين مساله در حال بررسي است، ولي هنوز تصميم‌گيري نهايي نشده است.

 


* تیم هندبال نوجوانان کشورمان برابر تیم عربستان 27 بر 22 نتیجه را واگذار کرد.تیم هندبال ایران امروزباید به مصاف کویت برود تا شانس خود را برای قرار گرفتن در رده پنجم تا به بالا بیازماید.
*تیم بسکتبال 3 نفره ایران در دومین بازی خود تیم ملی عراق را با نتیجه 21 بر 10 از پیش رو برداشت. شاگردان آقاکوچکی در بازی اول مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی 17 بر 15 شکست خورده بودند.
* متین لطف اله نسبی پینگ پنگ باز کشورمان در شانس مجدد خود برای راهیابی به یک هشتم نهایی رقابت های تنیس روی میز نتیجه را به نماینده کره جنوبی واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.
* مسابقات نمایندگان جودوی کشورمان در حالی در سومین روز از بازیهای آسیایی نوجوانان برگزار شد که هر دو نماینده نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند .مبینا عزیزی جودوکار وزن52 - کیلوگرم کشورمان و مهدی فتحی پور به ترتیب نتیجه را به رقبای قزاقستانی و چین تایپه واگذار کردند و از دور مسابقات کنار رفتند.
* تیم فوتبال زیر 14 سال ایران امروزدر نخستین بازی مرحله حذفی رقابتها به مصاف تیم ویتنام می رود. ملی پوشان کشورمان در صورت برتری برابر این تیم باید به رقابت با تیم برنده بازی عراق و تایلند بپردازد.ایران از جمله تیم های موفق رشته ورزشی فوتبال بوده تا جایی که مرحله گروهی مسابقات را با کسب 9 امتیاز به پایان رساند.

 


ملی پوشان تیروکمان به دلیل صادر نشدن روادید از رفتن به چهارمین مرحله از مسابقات جام جهانی باز ماندند.
منصور کردی ، مربی تیم ملی کامپوند درباره لغو اعزام ملی پوشان کامپوند به جام جهانی تیروکمان در لهستان گفت: متاسفانه روادید برای حضور در مسابقات لهستان آماده نشد و شانس حضور در این رقابت ها را ازدست دادیم. با توجه به این که نمایندگان ما در این مرحله غایب هستند دیگر نمی توانند امتیازات لازم برای شرکت در مسابقات فینال فینالیست ها را بدست آورند.
مرحله چهارم جام جهانی تیراندازی با کمان از فردا در لهستان برگزار می شود که قرار بود از تیم کامپوند، امیر کاظم پور و مینو عابدی و از ریکرو بهزاد پاکزاد و مریم محمودی که شانس حضور در مرحله فینال فینالیست ها را داشتند به این مسابقات اعزام شوند اما در نهایت به دلیل صادر نشدن روادید اعزام ملی پوشان به این رقابت ها لغو شد تا ایران احتمال حضور نماینده‌ای در مسابقات فینال فینالیست ها که اواخر شهریور برگزار می شود را نداشته باشد. مسابقات فینال فینالیست ها از معتبرترین رقابت‌های تیروکمان جهان است که براساس امتیاز، بهترین های دنیا به این مسابقات دعوت می شوند.

 


رئيس سازمان ليگ فدراسيون كشتي اعلام كرد: هر تيم براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي مي‌تواند از سه كشتي گير خارجي در تركيب خود استفاده كند.
محمد ابراهيم امامي با بيان اين مطلب افزود: با توجه به اساسنامه سازمان ليگ در سال جاري هر تيم مي‌تواند علاوه بر جذب سه كشتي خارجي از دو نفر از اين كشتي گیران در هر مسابقه در تركيب خود بهره ببرد.
وي ادامه داد: اين كشتي‌گيران در رده‌ سني بزرگسالان و بايد جزو نفرات اول قهرماني قاره‌اي و نفرات اول تا سوم قهرماني جهان در بين سال‌هاي 2009 تا 2013 و همچنين المپيك لندن باشند كه بدين ترتيب مي توانند در رقابت‌هاي ليگ برتر حضور يابند.‌امامي اظهار داشت: در رده‌ سني جوانان نيز كشتي‌گيران اول و دوم جوانان جهان در دو سال اخير مي‌توانند در ليگ برتر شركت كنند.وي در پايان خاطرنشان كرد: تلاش ما اين است رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگي از دهه پاياني مهرماه و با حضور قهرمانان جهان و المپيك در سطح بالا و با شكوهي برگزار شود.

 


جلسه شورای لیگ فدراسیون والیبال برگزار شد و اعضا با شروع مسابقات لیگ برتر در تاریخ اول آبان ماه موافقت کردند.
جلسه شورای لیگ فدراسیون والیبال با حضور رئیس فدراسیون، دبیر، رییس سازمان لیگ ، دبیر سازمان لیگ، نایب رئیس فدراسیون، نمایندگان هیات‌های استانی، تعدادی از مربیان و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد.در این جلسه همچنین موارد متعددی مطرح شد، از جمله حضور هشت تیم در پلی‌آف لیگ برتر، چگونگی کنترل موارد انضباطی و بالا رفتن جریمه‌ها، چگونگی تنظیم قرارداد بازیکنان در فصل جدید با توجه به حفظ بازیکنان برای باشگاه و امضای قراردادهای بازیکنان دو ساله و زیر 28 سال در این جلسه بود.در پایان این جلسه اعضا با توافق نظر درباره کلیات مسائل مطرح شده، مقرر کردند رای گیری در این‌باره به جلسه هفته‌ آینده موکول شود.تنها همه اعضا با برگزاری مسابقه لیگ در اول آبان ماه موافقت کردند.

 


تيم منتخب كشتي آزاد ايران براي حضور در يك تورنمنت بين المللي به جام ديميتري كركين روسيه خواهد رفت.
رقابت‌هاي جام ديميتري كركين طي روزهاي 12 تا 14 مهرماه در شهر ياكوتيا كشور روسيه برگزار خواهد شد. ضمن اينكه نام صادق گودرزي نايب قهرماني المپيك 2012 لندن نيز در ليست مسافران روسيه است. بر اين اساس اسامي نفرات اعزامي به اين رقابت ها به شرح زير است:*55 كيلوگرم: فرهاد جلايي- يونس سرمستي*66 كيلوگرم: غلامرضا عبداله‌پور*74 كيلوگرم: صادق گودرزي و مصطفي قياسي*84 كيلوگرم: حسام مقدم و عليرضا كريمي*120 كيلوگرم: خشايار دهستاني و عبداله قمي

 


حضور مربی دوومیدانی روس در ایران برای هدایت پرتابگران کشورمان به دلیل مسائل شخصی منتفی شد.
مسئولان فدراسیون دوومیدانی برای قبول هدایت پرتابگران ایران مدتی است مذاکرات را با مربیان روسی آغاز کرده‌اند.
کیم بوخونسف، مربی سابق احسان حدادی از جمله این افراد است، اما وی با مشکلات شخصی و بیماری همسرش روبرو است که همین موضوع خروجش از روسیه را سخت کرده است.وی در مذاکره با مسئولان فدراسیون دوومیدانی حضورش در ایران را منتفی دانسته و اعلام کرده است نمی‌تواند کمکی در این زمینه انجام دهد.دو مربی دیگر مد نظر بودند که آنها نیز مبلغ درخواستی‌شان بالا بود و شرط قبول هدایت ملی پوشان ایران را تنها تمرین در روسیه عنوان کرده بودند.

 


اراک- خبرنگار کیهان:
تنها نماینده وزنه‌بردار کشورمان،‌در مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان، مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری جهانی ایتالیا را به گردن آویخت.
«اسماعیل قدمگاهی» بازنشسته 80 ساله آموزش و پرورش اراک و قهرمان پیشین وزنه‌برداری، همچنین در دسته 85 کیلوگرم موفق به شکستن رکورد مسابقات المپیک پیشکسوتان 2013 لندن شد.وی به عنوان تنها نماینده کشور جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور داشت.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10