(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


یکشنبه 14 مهر 1392 - شماره 20609

حدیث دشت عشق
شاگردان ولاسکو با برتری مقابل ژاپن فینالیست شدند
یک گام تا تکرار قهرمانی تیم ملی والیبال در آسیا
اخبار کوتاه از فوتبال
بازگشت باقری و کناره‌گیری رضازاده از امور فنی وزنه برداری
قهرمانی تیم ملی واترپلو درآسیا و کسب تنها سهمیه جهانی
اما و اگرهای لیست جدید تیم ملی فوتبال
شناسایی برخی از متهمان پرونده رشوه در فوتبال
خواندنی از ورزش ایران
بررسی زمان انتخابات کمیته ملی المپیک بدون حضور صالحی امیری
اتهام رشوه‌گیری به داوران این بار در هندبال
   


به یاد شهید «صدرالله ملکان»
ما همه سرباز خمینی هستیم
شهید «صدرالله ملکان» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان1345 اولین سرباز خمینی و اولین شهید روستای فرنگ متولد شد.
مادرش می‌گوید: به خاطر تولدش واقعا بسیاری از مشکلات ما حل شد و پدرش از همان کودکی او را وارد مکتب حسین نمود و درس عاشورا را برایش قرائت کرد.
قبل از سربازی گفت می‌خواهم سرباز خمینی باشم و در لشکر عاشورای حسینی وارد شوم و در جنگ با کفار شربت شهادت بنوشم.
در وصیت‌نامه‌اش آمده است:
آمریکا و اسرائيل و منافقین بدانند ما همه سرباز خمینی هستیم. اگر بارها کشته شویم باز حاضریم با کفر جنگ کنیم و دوباره شهید شویم.از امام حمایت کنید که ولایت ‌فقیه همان‌طور که او فرمود ولایت رسول‌الله است.
عاقبت آن سرباز اسلام در آزادسازی مهران در سال 1365 به شهادت رسید.

 


سرویس ورزشی-
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقتدرانه برابر ژاپن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا در امارات راه یافت.
ملی‌پوشان والیبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا روز گذشته به مصاف ژاپن رفتند. این در حالی بود که به دلیل طولانی‌تر شدن بازی قبلی (استرالیا – هند) مسابقه تیم ملی ایران برابر ژاپن با یک ساعت تاخیر آغاز شد. ایران در این بازی در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 19 ، 25 بر 16 و 25 بر22 ، مقابل ژاپن به برتری رسید. حدود دو هزار نفر از ایرانیان مقیم کشور امارات و همچنین تعدادی علاقه‌مندان والیبال که از تهران برای دیدن نمایش والیبالیست‌ها به دوبی سفر کرده بودند، در سالن حضور داشتند. با وجود اینکه تعداد قابل توجهی از هواداران ژاپنی برای تشویق تیم‌شان به سالن آمده بودند، اما جو ورزشگاه کاملا به سود تیم ملی ایران بود. تیم ملی والیبال ایران با ترکیب معروف، موسوی، غلامی، غفور، زرینی، قائمی و ظریف بازی را آغاز کرد. دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی را تیم‌های کره‌جنوبی و چین برگزار کردند تا حریف ایران در دیدار پایانی مشخص شود. بازی پایانی امروز ساعت 18 به وقت تهران برگزار خواهد شد. برگزاری بازی فینال در شرایطی است که تیم ملی والیبال سال گذشته در تهران عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورد.
ژاپن پرافتخارترین تیم آسیا
ژاپن یکی از چهار تیمی است که در تمام ادوار رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشته است و با کسب هفت طلا،سه نقره و سه برنز پرافتخارترین تیم تاریخ این مسابقات محسوب می شود. این تیم به غیر از سه دوره در دیگر ادوار برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در میان سه تیم برتر قاره کهن قرار داشته است. ژاپن در این دوره از رقابت‌ها تقریبا با همان ترکیبی شرکت کرده است که سال گذشته در تهران و در رقابت‌های انتخابی لیگ جهانی مقابل ایران به میدان رفت.
شادمانی ایرانی‌ها در امارات
پس از پیروزی و صعود تیم ملی ایران به دیدار نهایی این رقابت‌ها، هواداران تیم ملی کشورمان به جشن و پایکوبی پرداختند و در طول مسیر حرکت به سمت دبی و دیگر شهرهای امارات با به صدا درآوردن بوق و روشن کردن چراغ ماشین‌های خود شادمانی خود را نشان دادند.

 


قرارداد15 میلیاردی فدراسیون با اسپانسر جدید
قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر جدیدی که برای تیم ملی انتخاب کرده 15 میلیارد تومان ارزش دارد.دیروز در مراسمی از اسپانسر تیم ملی فوتبال با حضور مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی در هتل آکادمی در رونمایی شد و قرار است یک شرکت خودروسازی تا پایان جام جهانی از تیم ملی فوتبال حمایت کند. رقم قرارداد فدراسیون با این شرکت 15 میلیارد تومان است.
سونامی تغییرات در باشگاه لیگ برتری
در شرایطی که عنوان می شود مهمترین رکن موفقیت در باشگاهداری «ثبات مدیریت» است، یکی از مدیران لیگ برتری طی چند ماه اخیر سونامی تغییرات را در باشگاه متبوع خود به راه انداخته است. به گزارش کیهان، این مدیر غیرفوتبالی که تا یکی دو سال قبل آشنایی چندانی با مقوله ورزش نداشت و تنها به واسطه برخی ارتباطات خاص به عنوان مدیرعامل باشگاه ریشه دار معرفی شده، از زمان حضورش تغییرات بسیاری در باشگاه انجام داده، تا جایی که در مدت زمان کوتاهی از مدیر مالی، فرهنگی و بین الملل گرفته تا مدیر روابط عمومی و مدیر تیم های پایه خود را تغییر داده است. وی در تازه ترین اقدامش مدیربرنامه سرمربی تیمش را نیز به عنوان مشاور بین الملل باشگاه معرفی کرده تا کلکسیون تغییراتش تکمیل شود. ماحصل تمام این تغییرات نتایج ضعیفی بوده که این تیم لیگ برتری کسب کرده و خطر سقوط را به شدت احساس می کند. به نظر می رسد باید ریشه ناکامی‌های اخیر باشگاه ریشه دار را در چنین تصمیماتی جستجو کرد.
پاسخ دایی به صحبت‌های مایلی کهن
دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین روز شنبه این تیم و در واکنش به اظهارات محمد مایلی‌کهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطمئنا آدم خیلی راحت می‌تواند چشمش را ببندد و دهانش را باز کند. وقتی من دو باراو را محکوم کرده‌ام، یعنی حرف‌هایی که می‌زند نادرست است و نمی‌تواند آنها را ثابت کند. حرف‌هایی که ایشان زده مطمئنا قابل پیگیری است و حتما پیگیری می‌کنم. این بار بدتر از دفعات قبل. اگر قرار باشد این بار تا بالاترین مسئولان و حتی رئیس قوه قضائیه می‌روم.وی ادامه داد: قاطعانه می‌گویم که اگر یکی از حرف‌هایت را ثابت کردی که برادر من 300 میلیون گرفته و کادرفنی 5 میلیارد گرفته، از فوتبال می‌روم اما مرد باش و اگر نتوانستی ثابت کنی، از فوتبال برو.
ابقای مشروط اسکوچیچ در ملوان
مدیرعامل باشگاه ملوان از ماندن اسکوچیچ تا نیم فصل در این تیم خبر داد.صادق درودگر در نشست خبری باشگاه ملوان درباره وضعیت دارگان اسکوچیچ گفت: این مربی تا نیم فصل به طور قطع با ما خواهد بود و باید از چهار بازی باقی مانده حداقل شش امتیاز کسب کند. با شروع نیم فصل درباره ادامه همکاری با او تصمیم گیری می‌شود.
کی‌روش گزینه جانشینی «تراپ»
روزنامه‌ «ایندیپندنت» چاپ ایرلند دیروز در گزارشی به شانس کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای به دست گرفتن هدایت تیم ملی ایرلند اشاره کرد و نوشت: «دو دستیار سرآلکس فرگوسن،‌ یعنی کارلوس کی‌روش و رنه مولنستین گزینه‌هایی هستند که برای به دست آوردن این سمت شانس دارند.»با این حال با وجود تمامی گزینه‌های خارجی که نام‌شان برای این پست مطرح می‌شود، سه گزینه ایرلندی یعنی مارتین اونیل، کریس هاتن و میک مک‌کارتی همچنان شانس بیشتری دارند.
پاسخ قلعه‌نویی به انتقادات برخی پیشکسوتان
امیر قلعه‌نویی در خصوص صحبت‌هایی که برخی پیشکسوتان استقلال علیه او پس از حذف مقابل اف سی سئول انجام می‌دهند،‌ گفت: من به این صحبت‌ها کاری ندارم جایگاه من در بین مردم مشخص است و به حرف‌هایی که برخی افراد می‌زنند و جایگاهی در بین مردم ندارند توجهی نمی‌کنم. برای من این مهم است که 90 هزار هوادار پس از پایان بازی من را تشویق کردند و تمام تلاش‌مان را برای موفقیت در ادامه مسابقات خواهیم کرد.
پرسپولیس 10 گل به حریفش زد
در تمرین روز شنبه پرسپولیس با صلاحدید کادرفنی بازیکنان ذخیره این تیم در یک بازی دوستانه به مصاف تیم پیام گستر تهران که در لیگ آسیاویژن تهران شرکت می‌کند، قرار گرفت و در پایان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.
وضعیت حیدری تا یک‌شنبه مشخص می شود
خسرو حیدری که در بازی برگشت استقلال مقابل اف سی سئول فقط یک نیمه بازی کرد،پس از این مسابقه هم تحت نظر دکتر نوروزی،معاون پزشکی باشگاه استقلال به روند فیزیوتراپی خود ادامه داد. قرار است تا روز یکشنبه وضعیت نهایی حیدری برای همراهی تیم ملی در اردوی تیم ملی برای بازی مقابل تایلند روشن شود.
انتقاد کفاشیان از حواشی فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید از اینکه حاشیه‌ها بر متن فوتبال ایران غلبه پیدا کند اصلا راضی نیست و صلاح نیست این مسائل در فوتبال ایران شکل بگیرد.
اخراج دونگا پس از 4 باخت پیاپی
کارلوس دونگا پس از چهار باخت پیاپی از سرمربیگری تیم فوتبال انترناسیونال پورتو آلگره برکنار شد.

 


رئیس فدراسیون وزنه برداری می گوید با بازگشت باقری، دیگر لزومی ندارد خودش کارهای فنی را انجام دهد.
حسین رضازاده در تازه ترین صحبت های خود گفت: کورش دوست داشت زودتر بیاید که ما اجازه ندادیم و خواستار استراحت بیشتری شدیم تا اینکه دیروز به جمع اردونشینان اضافه شد. البته در این مدت هم بچه‌ها طبق برنامه او تمرین می‌کنند و امیدورم با کمک خدا و دعای مردم ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران در مسابقات جهانی لهستان افتخارآفرینی کنند. وی ادامه داد: آنها اگر بتوانند رکوردهای تمرینی خود را در این مسابقات به ثبت برسانند به طور قطع نتایج خوبی خواهیم گرفت. من یک بار دیگر از آنهایی که ما را دوست ندارند هم می‌خواهم تا برای تیم ملی دعا کنند چرا که موفقیت وزنه‌برداری موفقیت آنهاست و می‌تواند با این موفقیت دوباره سر زبان‌ها بیفتد. درست است که آنها لحظه‌ای تصمیم می‌گیرند اما اگر ما را دعا کنند بهتر است چون شاید دعایشان بگیرد. وی در مورد اینکه آیا دیگر قصد ندارد وارد گود شود، گفت: با بازگشت باقری دیگر لزومی ندارد خودم کارهای فنی را انجام دهم. وی در مورد عدم حضور رامهرمزی در رقابت‌های قهرمانی جهان تاکید کرد: وی از ما خواست به خاطر اینکه چند وقتی را از خانواده‌اش دور مانده، بتواند در کنار آنها باشد ضمن اینکه در مورد اعزام به رقابت‌های جهانی طبق مصوبه شورای برون‌مرزی حق اعلام سه مربی را داریم که کورش باقری به همراه زالای و داریوش باقری به این رقابت ها خواهند رسید.
جدایی یک وزنه‌بردار دیگر از جمع ملی‌پوشان
در آستانه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان یک وزنه‌بردار دیگر از جمع ملی‌پوشان ایران خط خورد.امین زارعی، ملی‌پوش دسته 94 کیلویی ایران نیز با صلاحدید کادرفنی تیم ملی، اردو را ترک کرد تا تیم ملی با 9 وزنه‌بردار خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده سازد.تیم ملی وزنه‌برداری ایران اواخر مهرماه امسال در رقابت‌های قهرمانی 2013 جهان در لهستان حاضر خواهد شد.

 


تیم ملی واترپلوی ایران با پیروزی مقابل سنگاپور میزبان، قهرمان سومین دوره رقابت های واترپلو کاپ آسیا شد و جواز حضور در رقابت های جهانی قزاقستان را به دست آورد.
تیم ملی واترپلوی ایران در پنجمین روز از رقابت های واترپلوی کاپ آسیا در سنگاپور مقابل واترپلوئیست های کشور میزبان با نتیجه 10 بر 6 به پیروزی دست یافت تا قهرمان سومین دوره رقابت ها واترپلو کاپ آسیا و نماینده قاره آسیا برای حضور در رقابت های جام جهانی 2014 لقب بگیرد.تیم ملی ایران با پنج پیروزی متوالی تنها تیم بدون شکست این دوره از رقابت ها بود و توانست علاوه بر کسب عنوان قهرمانی سهمیه شرکت در رقابت های جهانی قزاقستان در سال 2014 را نیز به دست بیاورد.ایران تنها نماینده قاره آسیا در کنار قزاقستان میزبان برای حضور در جام جهانی واترپلو 2014 خواهد بود. آسیا برای این دوره از رقابت‌ها تنها یک سهمیه داشت که به ایران رسید.

 


لیست جدید بازیکنان تیم ملی فوتبال در شرایطی اعلام شد که بازهم اعتراض هایی نسبت به آن مطرح است.
کارلوس کی‌روش که پس از غیبتی 25 روزه پنج شنبه هفته گذشته به ایران بازگشت برای بازی تیم ملی ایران و تایلند که قرار است روز بیست و سوم مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار‌شودعلاوه بر اینکه چهره‌های جدیدی که قبل از این در اردو حاضر شده بودند را به اردوی تیم ملی فرا خواند، یک بازیکن جدید را دعوت کرده که برای فوتبالدوستان ایرانی یک نام گمنام و ناآشناست. کارلوس کی‌روش که در زمان حضورش در تیم ملی فوتبال ایران چهره های جدیدی را به این تیم دعوت کرده بود، پس از بازیکنانی چون اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، امید نظری و دانیال داوری، این بار یک بازیکن را از لیگ آمریکا دعوت کرده است. مهرداد بیت آشور بازیکنی است که برخی منابع اعلام کردند که به تازگی از سوی کلینزمن به تیم ملی فوتبال آمریکا نیز دعوت شده است. این بازیکن عضو تیم سن خوزه است وعنوان شده بود به جای خسرو حیدری مصدوم به اردو دعوت خواهد شد اما نام حیدری هم در بین دعوت شدگان دیده می‌شود.
رحمان احمدی، حامد لک، دانیال داوری، مهرداد بیت آشور، حسین ماهینی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، امیر حسین صادقی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج صفی، هاشم بیگ زاده، محمدرضا خانزاده، مهرداد پولادی، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، مجتبی جباری، اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی، محمدرضا خلعتبری، علیرضا جهانبخش، یعقوب کریمی و خسرو حیدری بازیکنانی هستند که باید امروزساعت 12 ظهر در هتل آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.
انتقادی که به لیست وارد است
موضوع دعوت از مهرداد پولادی هافبک چپ پای پرسپولیس که مدتهاست به خاطر مصدومیت دور از میادین است ، حسابی خبر ساز شد تا جایی که روز گذشته باشگاه فولاد رسما نسبت به این موضوع معترض شد. در حالی که تیم فولاد خوزستان با داشتن 25 امتیاز و بالاترین گل زده در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران، نام هیچ بازیکنی از تیم فوتبال این باشگاه وجود ندارد.از این رو باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای به دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران ضمن اشاره به موضوع دعوت از یک بازیکن مصدوم به تیم ملی، نسبت به نادیده گرفتن حقوق بازیکنان بومی، جوان و پر انرژی این باشگاه از سوی تیم ملی اعتراض کرد.
جای خالی برخی نفرات آماده
موارد مبهم لیست تیم ملی تنها به حضورمهرداد پولادی خلاصه نمی شود. حضور برخی بازیکنان ناآماده از جمله امیرحسین صادقی مدافع استقلال تهران که دراین فصل نمایش ضعیفی داشته ، یکی دیگر از مواردی است که می‌توان روی آن بحث کرد. از سوی دیکر یعقوب کریمی نیز که در بیشتر بازی های سپاهان نیمکت نشین بوده بازهم به تیم ملی دعوت شده است. در کنار این دو نام مجتبی جباری هم که غایب بزرگ نیم فصل نخست لیگ برتر بود، درلیست تیم ملی دیده می شود. در اینکه کی روش به برخی بازیکنان تیم ملی اعتقاد و دوست دارد که آنها تحت هر شرایطی در تیم ملی باشند، تردیدی نیست اما باید به این مهم هم توجه داشت که تیم ملی جای آماده ترین بازیکنان لیگ است و آنها انتظار دارند در صورت درخشش در لیگ به اردو دعوت شوند؛ نفراتی چون بختیار رحمانی، رضا عنایتی، مصطفی شهباززاده، اسماعیل شریفات و ...

 


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از شناسایی برخی از متهمان پرونده رشوه در فوتبال خبر داد.
مصطفی‌ افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده رشوه در فوتبال گفت: کمیسیون اصل نود به صورت جدی و قاطعانه پیگیر این موضوع است و احتمال دارد بخش عمده مباحث مرتبط با این پرونده تا انتهای این هفته مشخص و روشن شود.وی با اشاره به جمع‌آوری اسناد مربوط به رشوه در فوتبال در کمیسیون اصل نود مجلس گفت: قرار است آقای علیپور دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال اسناد دیگری طی این هفته به کمیسیون ارائه کند. سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه برخی از متهمان رشوه در فوتبال شناسایی شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اسناد جمع‌آوری شده در فدراسیون فوتبال و کمیسیون اصل نود برخی از افراد رشوه دهنده یا گیرنده شناسایی شده‌اند؛ البته مقامات فدراسیون فوتبال هم با استناد به اسناد خود از شناسایی برخی متهمان خبر می‌دهند.افضلی‌فرد در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون کسی در رابطه با این پرونده دستگیر شده است، گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم فردی دستگیر نشده است.وی با بیان اینکه جلسات کمیسیون اصل نود در رابطه با بررسی رشوه در فوتبال ادامه خواهد داشت، گفت: قرار است کمیسیون با بازیکنان، داوران و مسئولان ورزشی کشور جلساتی برگزار کند تا ابعاد بیشتری از این موضوع مشخص شود.سخنگوی کمیسیون اصل نود همچنین خاطرنشان کرد: این کمیسیون پس از بررسی‌های خود و جمع‌آوری اسناد و اطلاعات مرتبط با این پرونده گزارش نهایی خود را تهیه و در صحن علنی مجلس قرائت خواهد کرد و سپس متهمان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

 


* در پايان روز نخست مسابقات بين‌المللی كشتی آزاد ديميتری كركين كه دیروز در شهر ياكوتسك روسيه برگزار شد، عليرضا كريمی در وزن 84 كيلوگرم صاحب مدال طلا و يونس سرمستی و عبدالله قمی در اوزان 55 و 120 كيلوگرم صاحب مدال برنز شدند. رقابتهای سه وزن دوم امروز برگزار می شود که پیمان یاراحمدی و مصطفی قیاسی در وزن 74 کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت. تیم ایران در این رقابت‌ها در اوزان 60 و 96 کیلوگرم نماینده‌ای ندارد.
* ابراهیم علیدخت سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ از اعزام چهار ملی‌پوش به پورتورهای لهستان و آلمان خبر داد و گفت: پورتور لهستان و آلمان در اواسط آبان ماه برگزار می شود که اسامی این نفرات در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

 


اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک سه شنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند تا در این نشست سه محور مهم از جمله زمان انتخابات این کمیته مورد بررسی قرار بگیرد.
بررسی عملکرد کاروان اعزامی ایران به سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که با 89 مدال و نایب قهرمانی در جدول توزیع مدال‌ها همراه بود، یکی از محورهای نشست آتی اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک خواهد بود. این نشست روز سه‌شنبه در محل این کمیته برگزار می‌شود. البته نشست این هفته هیات اجرایی کمیته ملی المپیک دو محور دیگر هم خواهد داشت که به بودجه و زمان برگزاری انتخابات این کمیته اختصاص دارد.به همین منظور و به خصوص برای انجام بررسی‌های لازم جهت تعیین زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک از سیدرضا صالحی امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان هم دعوت شده بود تا در نشست روز سه شنبه شرکت داشته باشد اما وی به دلیل مشغله کاری، حضور در نشستی برای بررسی این موضوع را به زمان دیگری موکول کرد.با این حال هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز سه شنبه تشکیل جلسه می دهد و در مورد زمان انتخابات هم بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد. چراکه کمیته بین‌المللی المپیک طی نامه‌ای به ایران، برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک را بلامانع عنوان کرده است.

 


رئیس فدراسیون هندبال نسبت به اتهام رشوه گرفتن داوران این رشته ورزشی واکنش نشان داد.
کوزه‌گری گفت: به هر حال نسبت به مسایلی که در بازی نیک اندیشان و سبزوار نسبت به داوری مطرح شد باید بررسی بیشتری صورت بگیرد و با افراد مختلف صحبت شود تا موضوع روشن شود. مطمئن باشید این موضوع پیگیری می‌شود. با اعضای کمیته انضباطی هم نشستی خواهیم داشت. باید چنین مواردی ریشه کن شود. تعجب می‌کنم که چرا موضوعی که ماه‌ها پیش اتفاق افتاده و عمل نیک و خداپسندانه‌ای هم بوده را امروز مطرح کرده‌اند.رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: موسسه مالی ثامن‌الحجج(ع) برای حمایت از جامعه هندبال مثل بسیاری دیگر از ارگان‌ها ماه‌ها قبل تعدادی از پیشکسوتان و ورزشکاران را به سفرهای معنوی فرستاد. حالا نمی‌دانم این موضوع چه ارتباطی به حرف و حدیث‌های مطرح شده دارد. امیدوارم برخی ادبیات خود را اصلاح کنند. نباید خلط موضوع کنیم. باید از حرکت‌های وزین حمایت کرد و بی جهت اتهام پراکنی نکرد.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10