(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 11 آبان 1392 - شماره 20630

حدیث دشت عشق
پیروزی آسان سرخپوشان در مرحله یک چهارم نهایی
صعود پرسپولیس به جمع 8 تیم برتر جام حذفی
اخبار کوتاه از فوتبال
شوت شمسایی،جنجال و بازی نیمه تمام در لیگ برتر فوتسال
احتمال اضافه شدن 3 تیم دیگر به لیگ برتر کشتی آزاد
تداوم صدرنشینی پیکان در هفته سوم لیگ وزنه‌برداری
تلاش بسکتبال برای حضور در جمع 8 تیم برتر جهان
عنوان پهلوانی جهان به میرزاپور رسید
خواندنی از ورزش ایران
نوروزی:من برمی‌گردم، بنا هم می‌آید
   


به ياد سردارپاسدارشهيد«كريم عارفي»
چون سرورتان حسين دركربلا زخمي بوديد و بازمي‌جنگيديد
شهيد كريم عارفي در سال 1340‌ه‌ش در آذر شهر و در خانواده اي مذهبي چشم به جهان گشود و دوران كودكي را در دامن مادري متدين و ديندار سپري كرد. دوران ابتدائي را در مدارس ابتدائي آذر شهر به پايان رساند.در دوره راهنمائي بود كه شغل سيم‌كشي ساختمان را ياد گرفت و بعد به شغل سيم كشي مشغول شد. در دوران نوجواني او نهضت امام خميني بر عليه حکومت طاغوت وارد مرحله حساس وتاثير گذاري شد.اودرمبارزات انقلاب از پيشتازان اين نهضت بود. در روزهاي سخت وطاقت فرساي مبارزات همراه با ساير جوانان در صفوف راهپيمائي و تظاهرات خياباني شركت فعالي داشت. بعد از پيروزي انقلاب اسلامي با حضوردر پايگاهاي مساجد و شرکت در مراسم مذهبي و ملي براي تثبيت انقلاب اسلامي تلاش زيادي نمود.سال 1359 بود كه به تهران آمد تا در منطقه 10 سپاه عضو شود.او به سپاه پيوست و مدتي در سپاه تهران ودر زندان اوين در ماموريت نگهداري ومحاکمه بازماندگان حکومت فاسد طاغوت مشغول خدمت به انقلاب اسلامي بود.2 ماه از آغاز حمله همه جانبه ارتش بعث عراق به مرزهاي ايران نمي گذشت که او به جبهه مهران رفت تا در مقابل دشمنان ايران از حريم ميهن دفاع كند‌.مدتي بعد به تهران بازگشت و در ماموريت‌هاي گشت ثارا... مشغول خدمت شد تا آرامش وآسايش مردم را تامين کند. مدتي بعد به جبهه جنوب و در لشگر 27 محمد رسول الله(ص) مشغول خدمت شد. او در گردان مهندسي رزمي خدمات زيادي به يادگار گذاشت.درعمليات والفجر مقدماتي در گردان مهندسي رزمي لشگر 27 محمد رسول الله به عنوان قائم مقام فرمانده اين گردان انجام وظيفه كرد. در والفجر 1 با سمت فرمانده محور مهندسي رزمي حضور داشت. در اين عمليات اواز ناحيه دست راست مجروح شد و بعد از مداوا باز به جبهه برگشت و درگردان مهندسي رزمي به عنوان جانشين فرمانده گردان خدمات ماندگاري را انجام داد.در عمليات والفجر2 و 4 با مسئوليت فرمانده طرح عمليات مهندسي رزمي قرارگاه نجف حضورداشت.بعد از عمليات والفجر 2 و 4 در سال 1362 به آذر شهر برگشت و ازدواج نمود. او 25 روز بعد از ازدواجش دوباره به جبهه برگشت.بعد از عمليات والفجر 4 فرمانده وقت لشکر 31 عاشور، شهيد مهدي باكري او را به عنوان فرمانده مهندسي رزمي لشکر 31 عاشورا منصوب كرد. در عمليات خيبر فرمانده گردان مهندسي رزمي بود. بعد از عمليات خيبر بناه نياز مهندسي رزمي قرارگاه كربلا مستقر در جنوب ايشان به عنوان فرمانده گردانهاي مهندسي رزمي نصر و ظفر منصوب شدند. او در عمليات بدر فرماندهي 2 گردان مهندسي رزمي را عهده دار بود. بعد از اين عمليات از سپاه تهران استعفا داد و به عنوان بسيجي در جبهه حضور پيداکرد. در عمليات والفجر 8 به عنوان بسيجي در لشکر 31 عاشورا و در سمت جانشين گردان مهندسي رزمي و فرمانده محور مهندسي حضورداشت. در عمليات كربلاي 4 هم با اين مسئوليت در جبهه حاضر بود و از ناحيه دست و پا مجروح شد. بعد از بهبودي باز هم به جبهه جنوب بر گشت. سال 1365 وعمليات کربلاي 5 شلمچه پلي شد تا اورا به عرش ببرد. او دراين عمليا ت بر اثر اصابت تركش توپ دشمن به شهدا پيوست.

 


تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل الوند همدان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد.
در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، پرسپولیس و الوند همدان از ساعت 16:40 دیروز در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.
مطابق انتظار بازی با حملات پرسپولیس آغاز شد و خلعتبری با عبور از مدافعان و ضربه ای که از بالای دروازه بیرون رفت نخستین موقعیت بازی را خلق کرد. دقیقه 13 یک ضربه خطا در پشت محوطه جریمه الوند نصیب پرسپولیس شد که شوت رضا حقیقی با برخورد به مدافع الوند وارد دروازه این تیم شد.
با این گل پرسپولیس مقابل میهمان دسته یکی خود عقب نشست و فرصت‌هایی برای الوند ایجاد شد که نتیجه‌ای در پی نداشت. فشار الوند سبب شد پرسپولیس هم بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دهد. حرکت حسین ماهینی درون محوطه جریمه می توانست موقعیت گل دوم را برای خلعتبری ایجاد کند اما هادی زرین ساعد دروازه بان الوند مانع از این اتفاق شد.نیمه نخست با بازی بی هدف دو تیم و با همان تک گل حقیقی به سود پرسپولیس خاتمه یافت.
یخ بازی در نیمه دوم را شوت رضا حقیقی آب کرد که از کنار دروازه بیرون رفت. الوند در نیمه دوم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و توپ و میدان در اختیار پرسپولیس قرار گرفت. دقیقه 68 ارسال حسین ماهینی روی سر امید عالیشاه فرود آمد تا پرسپولیس به گل دوم دست یابد. در ادامه محمد عباس زاده 2 موقعیت گلزنی را از دست داد و امید عالیشاه هم یک موقعیت مناسب را به بیرون زد. ضربه سر محمد نوری که به دیرک دروازه الوند برخورد کرد تا بازی با همان نتیجه 2 بر صفر خاتمه یابد. در نیمه دوم محمد نوری، محمد عباس زاده و حمید علی عسگر بجای میلاد غریبی، یونس شاکری و محمدرضا خلعتبری به میدان آمدند. شهرام کوثری و جواد رحیمی از الوند و رضا حقیقی از پرسپولیس از داور اخطار گرفتند.
شاگردان علی دایی که در مرحله گذشته جام حذفی برابر پدیده مشهد پیروز شده بودند، با برتری مقابل الوند همدان به جمع 8 تیم برتر جام صعود کردند و در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات به مصاف برنده دیدار فولاد خوزستان و فولاد نوین اهواز می‌روند.برنامه دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی به شرح زیر است:
جمعه 17 آبان
* داماش گیلان - راه‌آهن (ورزشگاه عضدی رشت) *ذوب‌آهن اصفهان - نفت تهران(ورزشگاه فولادشهر اصفهان)* نفت آبادان - گسترش فولاد تبریز(ورزشگاه تختی آبادان)* فولاد خوزستان - فولاد نوین اهواز(ورزشگاه تختی اهواز)

 


درد دل قلعه‌نویی با بازیکنان
سرمربی تیم استقلال در ابتدای تمرین دیروز با بازیکنانش به گفت‌وگو پرداخت.قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان تیمش گفت: شرایط تیم به گونه‌ای است که باید از همه بازی‌ها حداکثر امتیازات را بگیریم. فرهاد مجیدی از جمع ما جدا شده و از این به بعد باید به ادامه راه فکر کنیم اما یادتان باشد که به حواشی و مسائل جانبی فوتبال کاری نداشته باشید و به فکر آینده خود باشید.وی تاکید کرد: همه باید با شرایط کنار بیاییم و همین کادر فنی که کنار من ایستاده هنوز پولی نگرفته و تقریبا همه شرایطی مشابه داریم اما این مسائل دلیلی نمی‌شود که تمرکزمان را از دست بدهیم و به فکر بازی‌ها نباشیم. بامعرفت کسی است که استقلال را با این شرایط بخواهد وگرنه اگر قرار باشد همه چیز خوب پیش برود درک کردن شرایط خیلی راحت‌تر است.
درخواست همکاری پرسپولیس از عابدزاده
محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه صبح دیروز با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان و مربی سابق پرسپولیس با او دیدار و گفت‌وگو کرد و از عابدزاده برای همکاری با باشگاه پرسپولیس دعوت به همکاری کرد.رویانیان در این مورد، گفت: بنده امروز(دیروز) با عابدزاده صحبت کردم و به ایشان گفتم اگر امکان دارد به آمریکا برنگردید تا بتوانیم به نوعی با یکدیگر برای توسعه فوتبال پرسپولیس همکاری کنیم. وی افزود:در نظر دارم در صورتی که با یکدیگر به توافق برسیم از ایشان در زمینه فوتبال پایه و نظارت بر مدارس فوتبال و آکادمی‌های پرسپولیس در سراسر کشور استفاده کنیم. همچنین قصد داریم یکی آکادمی ویژه و مدرن دروازه‌بانی در تهران راه اندازی کنیم و از تجربیات عابدزاده و دیگران استفاده نماییم.
کرانچار: کدام استعفا؟! یک سال دیگر تمدید می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان استعفایش از این تیم را تکذیب کرد و گفت: کارم را با قدرت تا انتهای فصل ادامه می‌دهم.پس از حذف سپاهان از جام حذفی این شایعه به وجود آمد که زلاتکو کرانچار از سپاهان استعفا کرده است. عدم حضور سرمربی سپاهان در تمرین روز پنج‌شنبه این تیم و جلسه با هیئت مدیره بر قوت گرفتن این حاشیه کمک کرد.اما در تمرین دیروز سپاهان زلاتکو کرانچار حضور پیدا کرد تا خط بطلانی به شایعه کناره‌گیری او کشیده شود. در مورد خبر استعفایش گفت: هیچ استعفایی در کار نیست و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. جلسه روزپنج‌شنبه در مورد مشکلات تیم و نقل و انتقالاتی که در نیم فصل باید انجام شود، برگزار شد و در مورد اهداف تیم و موضوعاتی که در سپاهان وجود دارد با اعضای هیئت مدیره صحبت کردیم.من به دنبال اهداف بلندمدتم در سپاهان هستم و اگر لازم باشد برای رسیدن به یک سال دیگر قراردادم را با این تیم تمدید می‌کنم هدف بزرگ ما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست.
تیموریان تا انتخاب وزیر ورزش صبر کند
علی فتح‌‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اولتیماتوم آندرانیک تیموریان برای پرداخت مطالباتش به منظور جلوگیری از ترک استقلال توسط این بازیکن گفت: تیموریان درست می‌گوید و ما تاکنون در پرداخت به او کسری داشتیم. تصور می‌کنم تاکنون تنها 300 میلیون به این بازیکن پول پرداخت کرده‌ایم اما مشکل اینجاست که هنوز وزیر ورزش تعیین نشده است. امیدواریم هر چه زودتر وزیر ورزش مشخص شود و این مشکلات مالی ما خاتمه یابد. تیموریان هم بهتر است صبوری کند تا وزیر جدید رای بیاورد و ما بتوانیم با دریافت پول از وزارت ورزش حقوق او را پرداخت کنیم.

 


هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با حاشیه همراه بود و دیدار تیم‌های دبیری و میثاق به پایان نرسید.
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با برگزاری پنج بازی روزپنج‌شنبه هفته آغازشد. در مهم‌ترین بازی این هفته میثاق تهران میزبان دبیری تبریز بود. این بازی در حالی که تا دقایق آخر نیمه دوم 3 بر 2 به سود میثاق در حال پیگیری بود با شوت وحید شمسایی و ابهام در به ثمر رسیدن گل به حاشیه کشیده شد و نیمه تمام ماند.داور چهارم این دیدار این توپ را گل اعلام کرد که به دنبال آن کادرفنی، بازیکنان و تعدادی از تماشاگران میثاق به داور حمله‌ور شده و حاشیه فراوانی ایجاد کردند. گروه داوری نیز به دنبال این اتفاق به رختکن رفته و بازی ناتمام اعلام شد.
در دیگر بازی‌های این هفته شهرداری تبریز با نتیجه پر گل 4 بر یک ماهان تندیس قم را شکست داد. هلال‌احمر تبریز با نتیجه 5 بر 2 میزبانش راه ساری را در هم کوبید. منصوری قرچک با نتیجه 3 بر یک از سد تاسیسات دریایی تهران گذشت و دیدار تیم‌های حفاری اهواز و شهرداری ساوه نیز با نتیجه 5 بر یک به سود اهوازی‌ها خاتمه یافت.

 


قرعه کشی لیگ برتر کشتی آزاد انجام شد و شش تیم واجد شرایط حضور در لیگ امسال شدند.
تیم‌های ثامن الحجج (ع) سبزوار، استیل‌آذین ایرانیان، کفایتی خراسان رضوی، خونه به خونه بابل، شهدای زنجان و ثامن الحجج (ع) مشهد با پرداخت ورودیه 20 میلیون تومانی، جواز حضور در لیگ برتر کشتی آزاد امسال را پیدا کردند و تیم‌های گاز مازندران، شهدای ساری و رستم کلا به خاطر پرداخت نکردن ورودی لیگ از حضور در این رقابت‌ها به طور موقت منع شدند.
در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های ثامن الحجج (ع) سبزوار، استیل‌آذین ایرانیان و کفایتی خراسان رضوی حضور دارند که در هفته‌ اول تیم‌های ثامن و استیل‌آذین در سبزوار به مصاف هم خواهند رفت و تیم کفایتی استراحت می‌کند.
در گروه دوم نیز تیم‌های خونه به خونه بابل، شهدای زنجان و ثامن الحجج (ع) مشهد حضور دارند و در هفته‌ اول خونه به خونه در بابل به مصاف شهدای زنجان خواهد رفت و ثامن الحجج مشهد استراحت خواهد داشت.وزن‌کشی این رقابت‌ها 16 آبان و مسابقات 17 آبان خواهد بود که به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.
آخرین فرصت فدراسیون کشتی
اما فدراسیون کشتی به سه تیم شرکت ملی گاز ایران، هیئت کشتی رستم کلا و شهدای ساری تا پایان وقت اداری امروز فرصت داد تا با پرداخت مبلغ ورودیه خود، شرایط حضور در لیگ را کسب کنند.
با توجه به پیگیری‌های مکرر و درخواست سه تیمی که موفق به پرداخت مبلغ ورودیه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر نشدند (مبنی بر تعیین فرصتی محدود جهت پرداخت ورودیه ذیربط) و همچنین اعلام تقاضای مکتوب پنج تیم از شش تیم شرکت کننده در مراسم قرعه کشی، مبنی بر تمدید فرصتی محدود جهت پرداخت ودیعه و حضور باشگاه «شرکت ملی گاز ایران» در این رقابت‌ها، سازمان لیگ فدراسیون کشتی اعلام می‌دارد با تاکید بر ضرورت رعایت ضوابط مطابق مفاد اساسنامه و احترام به توافقات جمعی به عمل آمده، سه تیم مورد نظر حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه فرصت دارند تا با پرداخت ورودیه تعیین شده، در لیگ برتر باشگاه‌های کشتی کشور حضور یابند.

 


تیم پیکان با درخشش وزنه‌برداران ملی‌پوش خود موفق شد در پایان هفته سوم لیگ وزنه‌برداری بزرگسالان کشور صدرنشینی خود را تداوم بخشد.
رقابت‌های هفته سوم لیگ وزنه‌برداری بزرگسالان برگزار شد و تیم پیکان به لطف نتایج 4 ملی پوش خود که عناوین نخست اوزان 62، 69، 77 و 105+ کیلوگرم را به دست آوردند، همچنان در صدر جدول باقی ماند.
در دسته 94 کیلوگرم که با حضور 10 وزنه‌بردار شلوغ تر از سایر اوزان بود، میثم محبی از ملی حفاری با رکورد مجموع 380 کیلوگرم، بالاتر دیگر رقبا ایستاد. در دسته 105 کیلوگرم سعید سیار از نیروی زمینی دست به کار بزرگی زد و با مهار وزنه‌های 180 کیلوگرم در یک ضرب و 218 کیلوگرم در دو ضرب، با رکورد مجموع 398 کیلوگرم بالاتر از محمدرضا براری، نفر چهارم رقابت‌های جهانی لهستان ایستاد. در این وزن جواد نادری از مناطق نفت خیز هم مثل سیار به رکورد مجموع 398 رسید ولی به دلیل اختلاف وزن دوم شد تا براری از ملی حفاری و قدمی از پیکان در رده‌های سوم و چهارم قرار بگیرند. در فوق سنگین هم بهادر مولایی با توجه به وزنه‌های خوبی که در رقابت‌های جهانی لهستان بالای سر برد، بی‌رقیب بود و با اختلاف 28 کیلوگرم نسبت به نفر دوم در صدر ایستاد.
به این ترتیب در پایان رقابت‌های هفته سوم لیگ وزنه‌برداری، پیکان تهران 33.53 امتیاز به دست آورد، شرکت ملی حفاری ایران با 32.39 امتیاز دوم شد و نیروی زمینی ارتش با 32.08 امتیاز در جای سوم قرار گرفت.

 


مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه تیم ملی ماه‌های حساس و تعیین کننده‌ای تا مسابقات قهرمانی جهان پیش رو دارد، گفت: می‌خواهیم یکی از هشت تیم برتر این مسابقات شویم چون لیاقت و توانایی آن را داریم.
محمدرضا مشحون با تاکید بر اینکه همه فدراسیون‌ها و تیم‎ها از مشخص نشدن وزیر وزارت ورزش و جوانان به یک اندازه متضرر نمی‌شوند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به طور حتم رشته‌هایی مانند بسکتبال که علاوه بر بازی‌های آسیایی، رویداد مهمی چون مسابقات قهرمانی جهان را هم پیش رو دارند، خیلی بیشتر نیازمند مشخص شدن وضعیت مدیریت ورزش هستند تا به واسطه آن بتوانند اقدامات خود را برای برنامه‌ریزی جهت آماده‌سازی، اساسی و نهایی کنند.
وی تصریح کرد: به هرحال باید وضعیت وزیر ورزش و جوانان مشخص شود تا وضعیت بودجه و اوضاع مالی فدراسیون‌ها سر‌و‌سامان بگیرد. با شرایط فعلی و مشکلات مالی که با آن مواجه هستیم، فقط می‌توانیم به فکر برنامه‌ریزی باشیم اما هرچه به جلو پیش می‌رویم و فاصله‌مان با مسابقات جهانی کمتر می‌شود، دغدغه‌های‌مان بابت مسائل مالی بیشتر می‌شود.
مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال با یادآوری اینکه تیم ملی برای دومین‌بار به واسطه قهرمانی در آسیا صاحب سهمیه جهانی شد، خاطرنشان کرد: در دوره پیش که در مسابقات جهانی شرکت کردیم، نتوانستیم از گروه‌مان صعود کنیم اما اینبار می‌خواهیم یکی از هشت تیم برتر جهان شویم، چون لیاقت آن را داریم. بازیکنان برای انجام این کار توانا هستند و از مربی خوبی هم بهره می‌برند اما همه اینها به این بستگی دارد که تا چه حد مورد حمایت قرار بگیریم.

 



احمد میرزاپور با برتری برابر حریف ترکیه‌ای عنوان قهرمانی جام جهانی کشتی پهلوانی را به دست آورد.
در پایان مسابقات جام‌جهانی کشتی پهلوانی احمد میرزاپور با شکست رجب کارا از ترکیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. در فینال این مسابقات میرزاپور که پیش از این با انصراف فردین معصومی توانسته بود راهی فینال شود در کمتر از 30 ثانیه حریف نامدار ترکش را ضربه فنی کرد تا پهلوان جهان لقب بگیرد.در دیدار رده‌بندی هم سیدرضا موسوی برابر حریف گرجی‌اش پیروز شد و اشکان مردانی هم برابر رودریگوئز از آذربایجان به برتری رسید و این 2 نفر به صورت مشترک روی سکوی سوم قرار گرفتند. به این ترتیب مسابقات جام‌جهانی کشتی پهلوانی که از روز گذشته در سالن تختی خرم‌آباد آغاز شده بود پایان یافت و طلای مسابقات نیز در ایران ماند.به نفر اول این مسابقات مبلغ 15 هزار دلار، نفر دوم 10 هزار دلار و نفرات سوم نیز 7/5 هزار دلار داده شد.

 


* هشتمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان با کسب یک مدال برنز و حذف دو نماینده کشورمان از جدول رقابت‌های ساندا پیگیری شد. در این دوره از مسابقات فرشاد عربی موفق به کسب مدال برنز شد و در مبارزات بخش ساندا، جواد آقایی مقابل حریف چینی تن به شکست داد و سجاد عباسی پس از برتری برابر نماینده قزاقستان دچار آسیب دیدگی شدید شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
* جام اخلاق جام جهانی کشتی پهلوانی به فردین معصومی رسید. معصومی در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف جوانتر خود(میرزاپور) کشتی نگرفت و اجازه داد او به فینال رقابت‌ها برسد که به خاطر این حرکت پهلوانانه جام اخلاق به وی تعلق گرفت.

 


دارنده مدال طلای المپیک لندن گفت که قصد دارد دوباره به تشک کشتی بازگردد.
امید نوروزی اظهار داشت: قصد دارم با آغاز اردوهای تیم فرنگی به خانه کشتی بروم و تمریناتم را پس از چند ماه دوری از کشتی آغاز کنم. قصد دارم بار دیگر به کشتی برگردم و برای ایران افتخار آفرین باشم.وی در پاسخ به این سوال که قصد داری در چه وزنی روی تشک بروی خاطرنشان کرد: منتظر هستم اوزان رسمی فیلا اعلام شود و پس از آن تصمیم نهایی را بگیرم اما آنچه مشخص است اینکه چون قصد ندارم وزن کم کنم، اگر اوزان تغییر نکند به وزن 66 کیلوگرم خواهم رفت.نوروزی افزود: با هیچ‌کس در کشتی مشکلی ندارم و پس از مشخص شدن رئیس فدراسیون شک ندارم که محمد بنا نیز به تیم ملی باز می‌گردد و ما هم زیر نظر او کار خواهیم کرد. دارنده مدال طلای المپیک لندن عنوان کرد: متاسفانه فدراسیون کشتی اوضاع خوبی ندارد و وقتی تکلیف وزیر ورزش مشخص نیست بقیه فدراسیون‌ها نیز شرایط نامشخصی را تجربه می‌کنند. اکنون 7-6 ماه عقب هستیم. بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی نزدیک است و خواهش من از مسئولان این است که هرچه زودتر تکلیف ورزش را مشخص کنند.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10