(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 10 آبان 1388- شماره 19500
 

حديث دشت عشق
صدرنشيني سپاهان تثبيت شد استيل آذين از شكست «پيروزي» ساخت
اخبار كوتاه از فوتبال
در آغاز مسابقات ليگ برتر تكواندو رقم خورد شكست دانشگاه آزاد و شگفتي سازي فجر جم
ليست اوليه وزنه برداران جهاني اعلام شد علي حسيني، اشتاينر و چيگيشف روبروي هم
خواندني از ورزش ايران
سرپرست كميته ليگ فدراسيون كشتي: تحت هر شرايطي ليگ 25 آبان ماه آغاز مي شود



حديث دشت عشق

به ياد سردار فرهنگ و هنر، شهيد «محمد فتحعلي زاده»انتظار سرخ
شهيد «محمد فتحعلي زاده» در 25 خرداد 1334 شمسي در يك خانواده مذهبي تولد يافت، دوره دوازده ساله تحصيلات ابتدايي و دبيرستانش زمان شكوفايي استعدادها و خلاقيت هاي وي بود كه در جنبه هاي فني، هنري و ادبي كارهاي ارزنده و جالبي ارائه نمود. در سال 53 در رشته كشاورزي ساري قبول شد و سال 1357موفق به اخذ ليسانس كشاورزي گرديد. همزمان با اتمام دوره دبيرستان و آغاز دوران دانشگاهي فعاليت هاي مذهبي سياسي وي نيز شدت گرفت و از سال 52 در جلسات محرمانه مسجد آستانه علي خوي شركت مي كرد. وظيفه اين جلسات سازماندهي مبارزه بر عليه طاغوت و شناساندن امام خميني(ره) و پخش اعلاميه هاي ايشان بود و در همين مبارزات حدود 20 روز توسط رژيم دژخيم پهلوي زنداني شد. بعد پيروزي انقلاب اسلامي در كميته انقلاب اسلامي و بعد در جهاد سازندگي و در نهايت در سپاه پاسداران فعاليت خود را ادامه داد. بعد از حضور مستمر در جبهه هاي غرب و جنوب كشور به علت استعداد در امور فرهنگي، خصوصاً هنري به عضويت سپاه اهواز درآمد و سرانجام در تاريخ 10/2/61 به آرزوي ديرين خود، شهادت و رسيدن به لقاءالله نايل گرديد.
قسمتي از وصيتنامه شهيد: بله برادرم و خواهران عزيزم بايد در انتظار سرخ بود و اين انتظار سرخ در پيوستن معلوم نيست از كجا نصيبمان شود. در ميان كربلاي غرب و جنوب ايران يا در ميان اشرار و ضدانقلابيون داخلي و يا در فلسطين يا فيليپين يا در ميان سياهان آفريقا و آمريكا و سرخ پوستان يا در ميان رزمندگان مسلمان عربي و سعودي، بحرين، شيخ نشينان، اردن، مغرب، مصر... يا در ميان تأسيسات انسانيت برانداز ابرقدرت ها، تاسيسات اتمي و كارخانجات مهمات سازي در كشورهاي استعمارگر غرب و شرق و چه بهتر كه حتماً با تحول عظيم و صدور انقلابمان، ظهور حضرت مهدي(عج) را فراهم آوريم.
هيئت رزمندگان خوي

 



صدرنشيني سپاهان تثبيت شد استيل آذين از شكست «پيروزي» ساخت

هفته پانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي ايران با پيروزي سپاهان و تثبيت صدرنشيني شاگردان قلعه نويي و شكست تيم پيروزي مقابل استيل آذين آغاز شد.
تيم سپاهان در شرايطي نخستين ديدار هفته پانزدهم ليگ را برابر ابومسلم مشهد انجام داد كه قلعه نويي پس از صدرنشيني تيمش در هفته چهاردهم عنوان كرده بود كه شاگردانش در ادامه مسابقات ليگ روند رو به رشدي را طي خواهند كرد و به راحتي صدر جدول را از دست نخواهند داد. اين موضوع به خوبي در ديدار با ابومسلم از سوي بازيكنان قلعه نويي در زمين پياده شد و تيم سپاهان با دو گل احمد جمشيديان(3) و عمادرضا (62-پنالتي) توانست به پيروزي برسد و با 28 امتياز موقعيت خود را در صدر جدول تثبيت كند. در اين ديدار فرهاد كاظمي سرمربي جديد ابومسلم با حضور در ورزشگاه فولاد شهر و در حاليكه نمي توانست تيمش را از روي نيمكت رهبري كند نكات فني را از طريق دستيارانش به بازيكنان گوشزد مي كرد.
ديدار تيم هاي فوتبال پيروزي و استيل آذين در شرايطي با پيروزي شاگردان حميد استيلي به پايان رسيد كه علي كريمي در دقايق پاياني اين ديدار اخراج و پس از خارج كردن پيراهن استيل آذين از تنش، با پيراهن شماره 8 پيروزي راهي رختكن شد!
دومين ديدار از هفته پانزدهم رقابتهاي ليگ برتر از ساعت 30:16 دقيقه ديروز به قضاوت مسعود مرادي در ورزشگاه آزادي برگزار شد كه در پايان تيم فوتبال استيل آذين با نتيجه 2 بر يك حريف خود را شكست داد.
در اين ديدار كه با حضور نزديك به 25 هزار تماشاگر برگزار شد، حوار ملامحمد در دقيقه 12 و روي يك ضربه ايستگاهي زيبا دروازه شاگردان حميد استيلي را باز كرد. در ادامه استيل آذين در دقيقه 30 توسط محمد غلامي و روي پاس زيباي علي كريمي به گل تساوي دست يافت. موقعيت تك به تك هادي نوروزي با دروازه بان استيل آذين و برخورد شوت غلامي به ديرك دروازه پيروزي از ديگر صحنه هاي خطرناك اين بازي در نيمه اول بود.
در نيمه دوم و در شرايطي كه پيروزي تلاش زيادي براي رسيدن به گل دوم انجام داد، اين استيل آذين بود كه در دقيقه 90 باز هم روي هوشياري و پاس كريمي و ضربه سر افشين چاووشي به پيروزي 2 بر يك دست يافت.
در دقايق پاياني اين ديدار علي كريمي كه به قضاوت مسعود مرادي اعتراض داشت با دريافت كارت قرمز از بازي اخراج شد. كريمي پس از دور شدن از صحنه درگيري پيراهن استيل آذين را از تن بيرون كرد كه زير آن پيراهن شماره 8 پيروزي قرار داشت. هواداران پيروزي با ديدن اين صحنه و بدون درنظر گرفتن شكست تيمشان به تشويق علي كريمي پرداختند و وي نيز در حالي كه به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ مي داد راهي رختكن شد.
حضور محمدبن همام رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا همراه با علي كفاشيان در ورزشگاه آزادي، اعتراض بادامكي در هنگام تعويض كه به خاطر تصميم كرانچار پس از نشستن روي نيمكت به حالت قهر راهي رختكن شد، دادن شش اخطار به بازيكنان استيل آذين از سوي مرادي كه باعث سه اخطاره شدن علي كريمي و علي عشوري زاد شد از جمله مسائل حاشيه اي اين ديدار بود.
بازيهاي فرسايشي هفته پانزدهم ادامه دارد
هفته پانزدهم رقابت هاي ليگ برتر از شرايطي امروز با انجام پنج ديدار در نقاط مختلف كشور پيگيري مي شود كه بازيهاي فرسايشي اين هفته تنها محدود به اين دو روز نيست و دو ديدار باقيمانده اين هفته فردا (دوشنبه) به انجام خواهد رسيد.برنامه بازيهاي باقي مانده هفته پانزدهم به اين شرح است:
يكشنبه: 10/8/1388
¤ سايپا كرج - استقلال اهواز (ساعت 15:14 - ورزشگاه انقلاب كرج)
داور: رحيم مهرپيشه
¤ ملوان بندرانزلي - پاس همدان (ساعت 15:14 - ورزشگاه تختي بندرانزلي)
داور: حسين نيكوزاده
¤ پيكان قزوين - راه آهن شهرري (ساعت 15:14 - ورزشگاه شهيد رجايي قزوين)
داور: جمشيد دانش مهر
¤ تراكتورسازي تبريز - مس كرمان (ساعت 15:14 - ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز)
داور: محسن قهرماني
¤ فولاد خوزستان - صباي قم (ساعت 30:16 - ورزشگاه اختصاصي فولاد اهواز)
داور: ايرج ساعدي
دوشنبه: 11/8/1388
¤ مقاومت سپاسي شيراز - ذوب آهن اصفهان (ساعت 15:14 ورزشگاه حافظيه شيراز)
داور: غلامرضا جباري
¤ استقلال تهران - شاهين بوشهر (ساعت 30:16 - ورزشگاه آزادي تهران)
داور: شاهين حاج بابايي

 



اخبار كوتاه از فوتبال

22آبان آخرين مهلت فيفا به باشگاه پيروزي
فدراسيون جهاني فوتبال در نامه اي به باشگاه پيروزي تهديد كرد كه اگر تا 22آبان به وضعيت شكايت دو بازيكن پانامايي توجهي نشود، تصميم گيري لازم را از طريق اتاق حل اختلاف در اين باره انجام خواهد داد. تعلل باشگاه پيروزي در پرداخت مانده قرارداد دو بازيكن پانامايي كه در دوره مديريت حجت الله خطيبي به جمع قرمزها اضافه شدند، فيفا را وادار به تهيه نامه اي نسبتاً تهديدآميز كرد كه در آن قيد شده در صورت آنكه پيروزي تا روز 13 نوامبر (22آبان) اقدام به پرداخت پول نكند، در زمينه تصميم گيري خواهد كرد.
دو بازيكن پانامايي به نام هاي «كارلوس ريورا» و «خوزه تورس» در دوره مربيگري علي پروين به پيروزي پيوستند و بعد از مدتي به كشور خود بازگشتند. اين دو طبق قرارداد نزديك به 66هزار دلار از پيروزي طلبكارند. هم چنين در متن نامه فيفا هيچ اشاره اي به نوع تنبيه احتمالي نشده است اما، ممكن است تنبيهاتي از قبيل لغو اجازه فعاليت در بازار نقل و انتقالات فوتبال، سقوط به دسته پايين تر و كسر امتياز براي پيروزي درنظر گرفته شود.
گلزني رحمان رضايي در شب شكست الاهلي
هفته ششم ليگ ستارگان قطر درحالي آغاز شد كه تيم الاهلي با رحمان رضايي شكستي ديگر را متحمل شد.
در ديدارهاي آغازين هفته ششم تيم الاهلي با گلزني رحمان رضايي در خانه با نتيجه 3بر 2 مقابل الخريطيات شكست را پذيرا شد. در اين بازي رحمان رضايي در دقيقه 39 يكي از گلهاي تيمش را به ثمر رساند و ديگر گل الاهلي را تيا اوليويه دقيقه41 وارد دروازه حريف كرد. در ديدار بازي شب گذشته تيم الوكره موفق شد با نتيجه 3برصفر السيليه را درهم بشكند. هم اكنون السد با 13، الغرافه با 11 و قطر با الوكره هر دو با 10امتياز در رده هاي اول تا چهارم جدول رده بندي قرار دارند.
ديدار رئيس فدراسيون فوتبال فيليپين با كفاشيان
رييس فدراسيون فوتبال فيليپين كه به منظور شركت در همايش بين المللي علم و فوتبال به تهران آمده است پيش ازظهر ديروز ميهمان علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران بود.
مارتينز خوزه ماري، رئيس فدراسيون فوتبال فيليپين با رئيس فدراسيون فوتبال ايران درباره مباحث مختلف بحث و گفت وگو كرد.
در اين جلسه كه حسين شمس سرمربي تيم ملي فوتسال ايران نيز حضور داشت، خوزه ماري درباره روند پيشرفت فوتبال در فيليپين و پروژه هاي توسعه فوتبال فيفا (پروژه گل) و آسيا ويژن در كشورهاي توسعه نيافته گزارش هايي را به علي كفاشيان ارائه كرد.
حنيف عمران زاده بخشيده شد
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام كرد حنيف عمران زاده مي تواند از هفته شانزدهم تيم فوتبال استقلال را در ليگ برتر همراهي كند.
بر اساس اعلام كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اين بازيكن مي تواند با دريافت كارت بازي از سازمان ليگ، از مسابقه بعدي روز 11 آبان(هفته شانزدهم ليگ برتر) براي استقلال به ميدان برود. همچنين در خصوص بدهي حنيف عمران زاده به باشگاه پاس همدان، باشگاه استقلال تهران ملزم است از طريق حساب في مابين بازيكن با باشگاه اين بدهي را پرداخت كند. حنيف عمران زاده در ابتداي فصل نهم رقابتهاي ليگ برتر از تيم فوتبال پاس همدان به استقلال پيوست كه با نظر كميته فرهنگي سازمان ليگ برتر تا پايان نيم فصل از همراهي تيمش محروم شد.
پيام سپ بلاتر به كنگره علم و فوتبال تهران
رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال ( فيفا ) پيام خود را به همايش علم فوتبال كه 10 الي 12 آبان در تهران برگزار مي شود، ارسال كرد.
سپ بلاتر- رئيس جهاني فدراسيون فوتبال FIFA- كه به دليل تداخل كاري نتوانست به تهران سفر كند براي اين همايش پيام داد. متن پيام به شرح ذيل است: فوتبال در ارتقاي آموزش پايه اي، پيشگيري از بيماريها و ترويج سلامتي به همراه تضمين يكپارچگي اجتماعي نقشي اساسي دارد.
مسئوليت ما نه تنها در قبال جامعه، بازي، داوران بلكه از همه چيز مهمتر در قبال بازيكنان است. همانطور كه مي دانيداهداف فيفا ارتقاء دائمي فوتبال و ترويج آن در جهان در پرتو ارزشهاي فرهنگي، آموزشي، وحدت بخش و بشر دوستانه از طريق برنامه هاي توسعه و جوانان است.
خانواده بين المللي فوتبال امروز جمع شده است تا به كارشناسان و دانشمندان كه يافته هاي بسيار ارزشمندي را ارائه مي دهند گوش فرا دهد. ضروري است كه انتقال دانش بتواند نه تنها در سطح منطقه اي و ملي، بلكه در سطح بين المللي صورت گيرد .
معتقدم كه اولين همايش بين المللي در زمينه علم و فوتبال كمك ارزشمندي به توسعه فوتبال و حمايت از ارزشهاي آن براي جامعه ما است.

 



در آغاز مسابقات ليگ برتر تكواندو رقم خورد شكست دانشگاه آزاد و شگفتي سازي فجر جم

فصل جديد رقابتهاي ليگ برتر تكواندو باشگاههاي ايران با شكست مدافع عنوان قهرماني در سالن خانه تكواندو آغاز شد.
اين رقابتها در شرايطي در سالن خانه تكواندو در تهران آغاز شد كه در مهمترين ديدار دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرماني با شكست ميدان مسابقه را ترك كرد.
گاز فجر جم كه با قهرماني در ليگ نقش جهان به ليگ برتر راه پيدا كرد با هدايت خوب علي تاجيك عضو سابق تيم ملي و مديريت فني مرتضي كريمي يك تيم جوان و باانگيزه را به مصاف تيم پرمهره دانشگاه آزاد فرستاد.
سيد نعمت خليفه سرمربي دانشگاه آزاد كه در اين ديدار برخي از ملي پوشان حاضر در مسابقات جهاني دانمارك را در تركيب قرارداده بود نتوانست در اوزان سبك برنده از زمين خارج شود.
عدم حضور يك تكواندوكار در وزن سوم نيز مزيد بر علت شد تا مدافع عنوان قهرماني در بازي نخست بازنده از زمين خارج شود.
اما گاز فجر جم در اين ديدار نشان داد تمرينات خوبي را پشت سرگذاشته و توسط حسن آقازاده، مجيد بهرامي، هادي مستعان و ميثم رحيمي به همراه اكبر نتايج كه در وزن سوم تكواندوكاري مقابل خود نديد 5 پيروزي كسب كرد. روح الله طالبي، عليرضا نصر و حسين تاجيك هم سه مرد پيروز دانشگاه بودند تا نتيجه نهايي 5 بر 3 به سود فجر جم ثبت شده و اين تيم سه امتياز با ارزش را به حساب خود واريز كرد. در ساير ديدارها سايپا مقابل هئت تكواندو ناجا 6 بر 2 برنده شد، مناطق نفت خيز جنوب 5 بر 3 شركت ملي حفاري را شكست داد و فولاد ماهان در يك ديدار برتر كولرهاي گازي كنوود را 8بر صفر شكست داد.

 



ليست اوليه وزنه برداران جهاني اعلام شد علي حسيني، اشتاينر و چيگيشف روبروي هم

فدراسيون بين المللي وزنه برداري ليست اوليه وزنه برداران شركت كننده در مسابقات جهاني كره جنوبي را اعلام كرد.
فدراسيون بين المللي وزنه برداري (IWF) صبح ديروز ليست اوليه وزنه برداران شركت كننده سراسر جهان در مسابقات جهاني كره جنوبي را كه در 8 دسته اين دوره از مسابقات به روي تخته خواهندرفت، اعلام كرد.درليست اعلام شده اسامي وزنه برداراني همچون «هوانگ ان توان» ،«تانير ساگير»، «ايليا ايلين» و «ويكتور شراباتيس» كه همگي از مدال آوران بازيهاي المپيك پكن بوده اند، ديده نمي شود.
اما از طرفي ديگر در دسته فوق سنگين نام وزنه برداراني همچون «ماتياس اشناينر» از آلمان و «يوگني چيگيشف» از روسيه كه نفرات اول و دوم بازي هاي المپيك هستند، در كنار نام سعيد علي حسيني از ايران به چشم مي خورد. اين وزنه برداران بهترين ركوردهاي ورودي را اعلام كرده و به احتمال فراوان نفرات اصلي براي كسب مدال طلاي سال 2009 دسته فوق سنگين جهان محسوب مي شوند. طبق اعلام فدراسيون بين المللي 234 وزنه بردار از 60 كشور جهان تاكنون تركيب تيم هاي خود را به IWF اعلام كرده اند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ در نخستين روز از بازي هاي داخل سالن آسيا، ليلا رجبي به اولين مدال طلاي كاروان ورزشي ايران دست يافت. در ادامه سومين دوره بازي هاي داخل سالن آسيا در شهر هانوي ويتنام، در رقابت هاي دووميداني ليلا رجبي در پرتاب وزنه با ركورد 17 متر و 7 سانتي متر به مدال طلا دست يافت. در اين رقابت شركت كننده اي از تايلند با ركورد 16 متر و 8 سانتي متر به مدال نقره رسيد و پرتاب كننده اي از چين تايپه به مدال برنز رسيد. اين اولين مدال ايران در بازي هاي داخل سالن آسيا محسوب مي شود.
¤ مرحله نخست اردوي تيم ملي كشتي آزاد جوانان براي حضور در رقابت هاي جهاني كه تابستان سال آينده در مجارستان برگزار مي شود از روز 13 آبان ماه و با حضور 34 كشتي گير در محل خانه كشتي تهران آغاز مي شود. در اين مرحله از اردو كادرفني تيم ملي به شناسايي نفرات منتخب رقابت هاي قهرماني كشور در مشهد مي پردازند كه نفرات زبده را براي حضور در مراحل بعدي اردو و شركت در يك تورنمنت بين المللي انتخاب كنند. با نهايي شدن برنامه هاي كادرفني تيم جوانان جدايي مجيد خدايي از اين تيم منتفي شد و وي به كارش با قدرت ادامه مي دهد.
¤ تيم بسكتبال زير 16 سال كشورمان به منظور آماده سازي براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا روز دوشنبه عازم فيليپين مي شود تا در تورنمنت چهارجانبه اين كشور كه با حضور تيم هاي ميزبان، ژاپن و چين تايپه برگزار مي شود شركت كنند. تيم بسكتبال زير 16 سال كشورمان كه چندي پيش در لبنان عنوان قهرماني رقابت هاي غرب آسيا را به دست آورد، به عنوان نماينده ايران در اين تورنمنت شركت مي كند تا براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا آماده تر شود. شاگردان قاسم كياني همچنين خارج از برنامه تورنمنت چهارجانبه، يك ديدار دوستانه هم با يكي از تيم هاي دانشگاهي فيليپين برگزار خواهند كرد. نخستين دوره مسابقات بسكتبال نوجوانان زير 16 سال كه تيم كشورمان براي شركت در آن آماده مي شود، آسيا 28 آبان ماه در مالزي آغاز مي شود. تيم ايران در گروه A اين رقابت ها با تيم هاي چين تايپه، تايلند و عربستان همگروه است.
¤ عليرضا رحيمي رييس فدراسيون هندبال ايران و نايب رييس كنفدراسيون هندبال آسيا به عنوان رييس كميته فني مسابقه هاي هندبال جام باشگاه هاي آسيا به اردن مي رود. مسابقات باشگاه هاي آسيا از 15 آبان تا دوم آذرماه در منامه اردن برگزار خواهد شد. تيم هاي ذوب آهن اصفهان و شهرداري زرند كرمان نمايندگان ايران در اين دوره اين رقابت ها هستند. همچنين مجيد كلاهدوزان و محسن كرباسچي نيز داوران ايراني هستند كه كنفدراسيون آسيا براي اين رقابت ها از آنان دعوت به عمل آورده است.

 



سرپرست كميته ليگ فدراسيون كشتي: تحت هر شرايطي ليگ 25 آبان ماه آغاز مي شود

رقابت هاي ليگ كشتي آزاد و فرنگي تحت هر شرايطي 25 آبان ماه آغاز خواهد شد.
رضا غلامي سرپرست كميته ليگ فدراسيون كشتي با بيان اين مطلب افزود: طبق برنامه ريزي صورت گرفته رقابت هاي ليگ كشتي آزاد و فرنگي به صورت همزمان آغاز خواهد شد.
وي ادامه داد: با توجه به فشردگي برنامه هاي كادر فني تيم ملي كشتي آزاد و فرنگي ما ليگ را با هر تعداد تيم از روز 25 آبان ماه آغاز خواهيم كرد تا مسابقات در پايان دي ماه به اتمام برسد.
وي تصريح كرد: طبق تصميم فدراسيون كشتي 13 آبان ماه آخرين فرصت براي ثبت نام اوليه تيم ها است و ممكن است در صورت تأييد هيئت رئيسه فدراسيون اين فرصت تمديد شود ولي تا امروز اين فرصت تمديد نشده است.غلامي تأكيد كرد: در چند روز آينده منتظر حضور نمايندگان فارس و اصفهان براي شركت در رقابت هاي ليگ برتر كشتي فرنگي هستيم ضمن اينكه گفته مي شود با توجه به حضور تيم گاز كرمانشاه در ليگ، حضور گاز اردبيل در اين رقابت ها منتفي شده است.
وي در پايان خاطرنشان كرد: از تيم هاي فصل گذشته ليگ برتر كشتي آزاد هنوز تيم هاي گراد و صدراي زيرآب براي شركت در اين رقابت ها اعلام آمادگي نكرده اند و تيم جديدي نيز اعلام آمادگي نكرده است.
همچنين كميته ليگ اعلام كرد با تصميم مسئولان فدراسيون كشتي، از اين پس قانون محدوديت استفاده از كشتي گيران ملي پوش در تيم هاي ليگ برتر كشتي وجود نخواهد داشت. بر اين اساس از اين پس تيم هاي حاضر در ليگ كشتي آزاد و فرنگي مي توانند به جذب ملي پوشان بدون محدوديت اقدام نمايند. در قانون پيشين در آئين نامه كميته ليگ هر تيم تنها مي توانست از دو كشتي گير ملي پوش استفاده كند.
گفتني است ليگ كشتي آزاد با حضور حداكثر 8 تيم و ليگ كشتي فرنگي نيز با حضور 6 يا 8 تيم برگزار خواهد شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14