(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 24 آذر 1388- شماره 19535
 

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
اين بود وفاي عهد اصحاب ؟ (يادداشت روز)
كيهان و خوانندگان
خودشه! (گفت و شنود)
احمدي نژاد: دشمنان با توهين به مقدسات قصد انتقام از نظام را دارند
لاريجاني در مراسم سالگرد شهادت آيت الله مفتح: مواجهه با قدر و منزلت امام (ره)كار كوچكي نيست
تصويب آئين نامه رتبه بندي خبرنگاران در هيئت دولت
مجوز راهپيمايي؟ پس اين 6 ماهه كجا بوديد؟! (خبر ويژه)
امان نامه سبز اموي از واشنگتن و لندن رسيد! (خبر ويژه)
آيا روي پيشاني بنده و امثال بنده نوشته ابله!؟ (خبر ويژه)
با طرفداران نظام و انقلاب آشتي نمي كنيم!(خبر ويژه)



اين بود وفاي عهد اصحاب ؟ (يادداشت روز)

1- نام «عبيدالله». نام پدر «حر جعفي». نام اسب «ملحقه»! چرا نام اسب؟ كساني را به ادب بايد شناخت و برخي را به مركب. بماند كه بعضي ها سواران خوبي هستند و كساني خوب سواري مي دهند. اينجا منزل « بني مقاتل» است يا به روايتي «قطقطانيه». چند فرسخي كربلا. ماجرا در چنين روزهايي رخ داده، چند روز پيش از آن كه محرم از راه برسد. امام(ع) از صاحب چادري كه آن سوتر برافراشته شده، مي پرسد. مي گويند از آن عبيدالله بن حر جعفي است. حضرت، حجاج بن مسروق جعفي را پي عبيدالله مي فرستد. هديه اي را حجاج عرضه مي كند و هديه اي را عبيدالله مي خواهد تقديم كند. «اي پسر حر! منم حجاج. خداوند كرامتي به تو هديه فرستاده، اگر آن را بپذيري». چيست آن كرامت؟ «حسين بن علي تو را به ياري خويش مي خواند اگر پيشاپيش او مقاتله كني پاداش مي يابي و اگر كشته شوي، به شهادت رسيده اي». اي حجاج از كوفه خارج نشدم مگر از ترس اينكه حسين وارد شود و من در آن شهر باشم و ياري اش نكنم. اغلب آنها به سوي دنيا متمايل شده اند.
اين بار حسين (ع) خود به خيمه عبيدالله مي آيد. «اي پسر حر! فرزند دختر پيامبرت را ياري كن و در ركاب او با دشمنان خدا بجنگ تا پروردگار توبه ات را بپذيرد. چه چيز تو را از همراهي من باز مي دارد؟» چه بگويد پسر حر جعفي؟ «به خدا سوگند مي دانم هركس از تو پيروي كند، به سعادت ابدي رسيده ولي احتمال نمي دهم ياري من سودي به حال تو داشته باشد. سوگندت مي دهم مرا از همراهي با خودت معاف كني. اما اين اسبم ملحقه است، آن را پيشكش تو مي كنم. تا به حال با اين اسب تيزرو دشمني را تعقيب نكرده ام مگر اينكه به او رسيده ام و هيچ دشمني مرا تعقيب نكرده مگر اينكه با اين اسب از پنجه او گريخته و نجات يافته ام. اسب تازنده و شمشير برنده ام تقديم تو! بگير و بگريز! من ضامن تو و خانواده ات هستم».
به اينجا كه رسيد حسين بن علي آيتي از آيات سوره كهف را تلاوت كرد كه تا ابد درس آموز حريت و فتوت خواهد بود «و ما كنت متخدالمضلين عضداً». من گمراهان را به ياري نمي گيرم. براي من خيرخواهي كردي، من نيز براي تو خيرخواهي مي كنم و مي گويم سوار اسبت شو و اگر مي تواني آن قدر دور شو كه فرياد استغاثه ما را نشنوي و جنگ ما را نبيني كه به خدا سوگند اگر كسي فرياد استغاثه ما را بشنود و ياري نكند خداوند او را با صورت بر آتش مي افكند.
تو بگو، تو كه پس از 1370 سال صداي استغاثه حسين را مي شنوي! آيا مي شود جايي گريخت كه فرياد هل من ناصر ينصرني را از حلقوم سيدالشهدا نشنيد؟ تو بگو، چهره هاي شهره اي از ميان ما چگونه توانستند دست الفت و ائتلاف با دشمنان دين دهند و يادشان رفت كه حسين(ع) حتي در آن وضعيت اضطرار هم مي گويد «من هرگز گمراهان را به ياري نمي گيرم». آنها چگونه بر «ملحقه»هاي شيطان بزرگ نشستند، سواري گرفتند و سواري دادند؟
2- نمك خوردن و نمكدان شكستن؟ شما را به خدا، ادب و استدلال پروردگار را درباره بندگانش ببينيد كه چون خواست بيمشان دهد چنين فرمود «از آنچه خداوند روزي تان كرده بهره مند شويد و گام هاي شيطان را پيروي نكنيد. بدرستي كه او براي شما دشمني آشكار است» (انعام- 142). نمك خوردن و نمكدان شكستن بد است اما بدتري هم هست، اينكه انسان ذي شعور، دشمن ترين دشمن را راه بلد خود كند و به دنبال او رود. مرگبارترين طنز تاريخ آنجاست كه شيطان «ملاك» انسان باشد و معيار و پشتوانه او شود.
درباره شيطان زدگي چيزي شنيده اي؟ چيزي مثل جن زدگي و جن گرفتگي. نه برادر! تا كسي تنش نخارد، شياطين سراغ او نمي روند. نخست فرزند آدم است كه سراغ دشمن ديرينه مي رود و پس از آن است كه شيطان زده مي شود. اميرمؤمنان درباره راه كج كردگان و بار كج كردگان جمل بود كه فرمود «شيطان را براي كار خويش ملاك و تكيه گاه گرفتند ]و چون چنين شد[، شيطان هم آنها را به عنوان دام ها و شريكان خود گرفت، پس در سينه هاي آنها تخم گذاشت و جوجه درآورد و باليد و به تدريج در آغوش آنها جاي گرفت. از آن پس، با چشم هاي آنان نگريست و با زبان هاي آنها سخن گفت. سپس آنها را مركبي براي راندن در لغزشگاه ها كرد و خطا و انحراف ها را در چشم آنان آراست، رفتار كسي كه شيطان او را در قدرت خويش شريك ساخته و به باطل از زبان او سخن مي گويد» (خطبه7 نهج البلاغه). اين سنت و قانون الهي است كه «اي فرزندان آدم شيطان شما را نفريبد همان گونه كه پدر و مادر شما را از بهشت بيرون كرد و لباس از تنشان بيرون آورد تا زشتي هايشان را بنماياند. او و نظاير او شما را مي بينند از جايي كه شما آنها را نمي بينيد. ما شياطين را سرپرست و مسلط قرار داديم براي كساني كه ايمان نمي آورند».(اعراف- 27)
3- كسي كه دشمن بزرگ را معيار و پشتوانه گرفت و او در جانش ريشه دواند و لانه كرد و از چشمش نگريست و از زبانش سخن گفت، مي شود دورو و دوگانه گو، مي شود انسان وارونه. «منافقين بعضي از بعضي ديگر هستند امر به منكر مي كنند و از معروف باز مي دارند». (توبه-67). لاف صلاح و اصلاح مي زنند و عملشان مي شود، عين فساد. مي شوند ضرب المثلي براي اشاره كبك هاي سر به زير برف برده. مي شوند از طايفه اي كه هرگاه از معروف ها و منكرها، و از اسلام و امام و انقلاب و دشمنان آنها سخن گفته شود و مرز جداكننده دو قطب انقلاب اسلامي و شيطان بزرگ مورد تأكيد قرار گيرد، آنها را بيازارد. مي شود قصه جن و بسم الله.
مرگ بر آمريكا كه مي گويي، به وارونه ها برمي خورد. حتي زبان به اعتراض مي گشايند. زنده باد فلسطين و قدس مي گويي، كامشان تلخ مي شود. هر فرياد اعتراضي را به خود مي گيرند. «يحسبون كل صحيه عليهم». از خط امام دفاع كني آنها را رنج مي دهد. روز مبارزه با استكبار جهاني و شيطان بزرگ مي آيد، همين وارونه ها روي مرگ بر آمريكا خط مي كشند و عليه ديگران شعار مي دهند تا به تعبير حضرت امام(ره) مرگ بر آمريكا منسي (فراموش) شود. روز قدس از راه مي رسد، اسرائيلي مي شوند و مرگ بر اسرائيل را خط مي زنند. روز مقابله دانشجويان با استكبار در 61 آذر مي شود، با حقارت، تصوير مردي را پاره مي كنند كه هيمنه استكبار را در دنيا شكست. اسلام را از جمهوري اسلامي حذف مي كنند و آنجا كه كار به جاي باريك مي كشد، دوآتشه تر از همه خط امامي مي شوند. اول انكار مي كنند اهانت را، بعد مي گويند طبيعي است! و آخرالامر كه از شوك خارج شده اند تازه ياد مراسم گرفتن و زنده باد امام گفتن مي افتند. شما بگوييد، كساني اين قدر «وارونه» و «عور» بايد افكار عمومي را ملامت كنند كه چرا آنها را به هم نشان مي دهند و انگشت نما مي كنند؟!
4- دل همه دوستداران عزت اسلام و انقلاب و ايران گداخت از ديدن يا شنيدن جسارت به تصوير امام و رهبري در همين فتنه پس از انتخابات. آري غصه داشت مشاهده انتقام كشي مستكبران عالم از ركن ركين انقلاب. اين هتك حرمت ها نه از سر اشتباه و تصادف- و به قول بعضي حضرات صحنه سازي!!- بود و نه دوستداران اسلام و انقلاب بايد ديگران را سرزنش مي كردند. اين صحنه هاي تلخ، حاصل جمع خيانت ها و سكوت ها و تغافل ها بود. تصادف و اشتباه و از دست در رفتن يا صحنه سازي نبود چون مسبوق به سابقه بود. 9 سال پيش، آن زنجيري مدعي اصلاح طلبي آيا جز به حضرت امام جسارت كرد و گفت خميني به موزه تاريخ خواهد رفت؟! همان انسان مفلوك اكنون مشغول گدايي اروپايي ها و آمريكايي هاست تا شبكه ماهواره اي براي وي و هم قطارانش راه بيندازند تا بتوانند از علمك شيطان سخن بگويند و از چشم انداز او تير به اردوي جمهوري اسلامي بيافكنند. ده ها ميليون دلار و يورو كه علف خرس نيست، پول اموي و يزيدي است براي ترور مردان سينه سپر كرده اردوگاه فضيلت.
جسارت به ساحت امام و رهبري براي ملت ما تلخ است اما همه ماجرا نيست. 11-01 سال پيش بود كه آن عضو شبه ماركسيست سازمان مجاهدين (انقلاب)- همو كه به تأسي از ماركسيست ها، دين را افيون دولت ها خوانده بود- در همدان بساط انحطاط و فرسودگي را گشوده و با عبور از مرز هتاكي عليه ساحت مرجعيت، به اهانت حقيرانه عليه امامت شيعه پرداخت. آيا منطق تروريستي- و فاقد ادب و استدلال او- با منطق وهابيون، سلفي ها، بهايي و منطق تروريستي 3 سازمان جاسوسي استكبار (سيا، ام آي6 و موساد) متفاوت بود و جز تئوريسين هاي ضددين و ضدشيعه شيطان بزرگ از زبان او سخن مي گفتند؟
آيا غير از اين است كه مهره هتاك به امام خميني در حاشيه كنفرانس برلين، پيش از آن هم در روزنامه صبح امروز (وابسته به تئوريسين اصلاحات) با جسارت تمام حق به جانب يزيد داده و مدعي شده خون حسين در كربلا به خاطر خشونت هاي پدر و جدش در جنگ هاي بدر و احد و خندق ريخته شد؟ توقع داشتيد وقتي مايكل برانت رئيس اسبق بخش شيعه شناسي سيا مي گويد «خون حسين نواده پيامبر اسلام ]ص[ و مرجعيت و رهبري دو عامل برپاكننده انقلاب و نگاه دارنده آن است و ما برنامه ريزي كرديم كه از درون جريان شيعه و انقلاب، به اين دو ركن ضربه بزنيم و انقلاب را نابود كنيم»، اجير شدگاني كه نوكري آنها امروز آشكارتر از آفتاب است، جز به سراغ سيدالشهداء و جز سراغ خميني و خامنه اي بروند؟ روزنامه گاردين همين ديروز و پريروز بود كه با اشاره به رفتار مذبوحانه اغتشاشگران در آتش زدن تصاوير بزرگان نوشت «آنها حتي پيامي مبتني بر عدم تأييد ميرحسين موسوي فرستادند و شعار دادند: موسوي يك بهانه است، كل نظام نشانه است».
آيا رجال راه گم كرده را بايد ملامت كرد كه غيرتشان كجاست و چرا از امام دفاع نمي كنند؟! ظاهرا سالبه به انتفاي موضوع است. راهزنان عقل و دين ديري است كه دار و ندار و سرمايه اين جماعت را ربوده اند. وگرنه آيا مي شد با شيخ آلت دست منافقين كه خون به دل امام كرد و حتي حق به جانب تروريست هاي قاتل فرزندش و 27 شهيد انقلاب داد، بناي مراوده و مكاتبه و همنوايي گذاشت و باز هم خط امامي باقي ماند؟ مي شد با گروهك آمريكايي و خائن نهضت آزادي (همان كه امام فرمود اگر مي ماندند سيلي يي به اسلام مي زدند كه قرن ها سر بلند نمي كرد)، جبهه مشترك اپوزيسيون تشكيل داد و از آنها مدال گرفت و باز هم عطر و بوي امام داشت؟ مي شد مدال پشت مدال از سران آمريكا و انگليس و اسرائيل گرفت و تيتر يك VOA و BBC و راديو فردا شد و باز هم گفت مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل و استكبار؟! آنگاه بايد در قانون عليت و در حكمت بالغه الهي ترديد مي كرديم.
ما خود شايسته ملامتيم اگر دير از خواب بيدار مي شويم. برادران! سكه اگر كج نباشد، به موقع مي افتد و ارتباط مي دهد. ببينيم چرا سكه بعضي از ماها به موقع نيفتاد. اين همه سال زيارت عاشورا خوانديم و بر مظلوميت حسين(ع) گريستيم. يكبار هم تأمل كنيم كه چرا امام محمدباقر(ع) در آغازين فرازهاي زيارت عاشورا فرمود «يا اباعبدالله لقد عظمت الرزيه و جلت و عظمت المصيبه بك علينا و علي جميع اهل الاسلام... فلعن الله امه اسست اساس الظلم و الجور عليكم اهل البيت و لعن الله امه دفعتكم عن مقامكم و ازالتكم عن مراتبكم التي رتبكم الله فيها» و پس از اين همه لعنت، قاتلان را لعنت كرد و فرمود «و لعن الله امه قتلتكم و لعن الله الممهدين لهم بالتمكين من قتالكم».
باز محرم شد و دلها شكست. امسال دل ها پيش از محرم، محرمي شد و شكست. درد در جان ملتي قدرشناس نشست و بي تاب كرد، خدا خوابزدگان را هم بيدار كند.
ما را همه شب نمي برد خواب
در باديه تشنگان بمردند
اي سخت كمان سست پيمان
اي خفته روزگار درياب
وز حله به كوفه مي رود آب
اين بود وفاي عهد اصحاب؟
محمد ايماني

 



كيهان و خوانندگان

¤ با اين توهيني كه از سوي طرفداران سران فتنه نسبت به ساحت مقدس حضرت امام خميني (ره) صورت گرفت تعلل و كوتاهي مسئولين قوه قضائيه در برخورد با عوامل زمينه ساز اين توهين كه همان سران فتنه باشند هيچ توجيهي ندارد. اگر هم اراده اي براي برخورد در خودشان نمي بينند به مردم اجازه بدهند كه به وظيفه ديني و ملي خويش عمل نمايند.
ورمزيار
¤ ميرحسين موسوي چه توهين طرفداران خويش به تمثال مبارك حضرت امام خميني(ره) را محكوم بكند يا نكند در معرض اتهام بلكه بالاتر ارتكاب جرم ساختارشكني و حرمت شكني نسبت به ساحت مقدس حضرت امام و نظام اسلامي قرار دارد. ما مردم از اين همه تعلل و كوتاهي مسئولين قوه قضائيه تعجب مي كنيم.
حبيبيان از قم
¤ آيا قدرت طلبان با افكار سكولار و منش منافقانه فكر كرده اند كه چگونه مي توانند در مقابل افكار اسلامي، منش جهادي و غيرت شهادت طلبي ملت قهرمان ايران در كنار رهبري خردمندانه مقام معظم رهبري بايستند. بنابراين پيداست كه محكوم به شكست هستند بنابراين بيش از اين به خودشان زحمت ندهند و آبروريزي نكنند.
قاجار
¤ مصالح و منافع حزبي و گروهي چشم وگوش مديران موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) را بسته است. اين عامل باعث شد كه آن ها به اطلاع رساني صدا و سيما معترض باشند.
عبدالمجيد فائزي از شيراز
¤ هر انساني با ديدن صحنه توهين به امام خميني (ره) خونش به جوش مي آيد. تعجب مي كنم كه چطور عده اي كه مدعي خط امامي بودن هستند سكوت كرده اند؟
اسماعيل نژاد از زاهدان
¤ امروز ولايت فقيه اميد همه آزادگان نه تنها در ايران كه در همه دنياست و ملت ايران هم مثل هميشه وظيفه خود را در دفاع از امام و آرمان هاي آن بزرگ انجام مي دهد. اما سؤال من اين است كه چرا قوه قضائيه هيچ برخوردي با افراد توهين كننده به امام نمي كند؟
رضا آقا ملايي از روستاي نينز اولياي كرمان
¤ به آقاي حميد انصاري و كساني كه مي گويند توهين به امام مشكوك و كار فرد مجهولي بوده بايد گفت كه نظرشان درباره شعار مرگ بر بسيجي سبزها در 16آذر چيست؟ مگر امام نمي فرمود كه بزرگ ترين افتخارم اين است كه خودم يك بسيجي هستم؟ توهين به بسيج، توهين به امام نيست؟!
يك هموطن
¤ اگر قوه قضائيه در 30سال گذشته با مفسدان اقتصادي، به خصوص آقازاده ها و نفوذي هاي دشمن برخورد قاطع مي كرد، اكنون زراندوزان و غارتگران با تكيه بر سرمايه خود، جرأت آسيب زدن به نظام را پيدا نمي كردند. اكنون هم متأسفانه دستگاه قضايي در حال مماشات با همين گونه افراد است.
پدر يك شهيد
¤ به دشمنان بگوئيد اگر عكس امام را پاره كردند، هيچ گاه نمي توانند نقش امام را از دل مردم ايران و جهان پاك كنند. امام يك حقيقت هميشه جاويد است.
دهي نژاد از بابل
¤ به قوه قضائيه بفرمائيد كه با مماشات بيش از حد در مقابل سران فتنه فقط اعتماد مردم به خودشان را از دست مي دهند.
كامراني از تهران
¤ چندي پيش كه براي حج عمره به مكه سفر كرده بودم، با مسلمانان بسياري از اقصي نقاط جهان مواجه شدم كه معتقد بودند، كساني كه به جنگ نظام اسلامي آمده اند، مزدور آمريكا هستند. آن ها مي گفتند كه تمام مسلمانان آزاده جهان پشتيبان جمهوري اسلامي هستند و براي سلامت و صلابت آن شب و روز دعا مي كنند. با اين اوصاف از دست چند آشوبگر چه چيزي برمي آيد؟ اينها حقيرتر از آن هستند كه خللي در انقلاب امام خميني(ره) ايجاد كنند.
معصوميان از قم
¤ از صدا و سيما به خاطر روشنگري هايش،به خصوص در اغتشاشات 16آذر تشكر مي كنم. به مدعيان دروغين خط امام هم مي گويم كه بهتر است به جاي اعتراض به صدا و سيما، كمي هم به فكر خودشان باشند.
يك فرهنگي
¤ هدف اصلي دشمن، ضربه به ولايت فقيه است. چون فهميده اند، تا زماني كه ولايت فقيه هست، هيچ آسيبي به اين نظام و انقلاب نمي رسد. پس بايد نسبت به تحركات آن ها هوشيار بود.
اصغر ضيايي
¤ يك ارتشي بازنشسته هستم. از گذشته هاي بسيار دور عاشق امام و راه نوراني ايشان شده ام. در اين دوران كه توهين افراد موسوم به جنبش سبز نسبت به ساحت اين مرد الهي و قدسي را مشاهده كردم آرامش خودم را از دست داده ام و بي صبرانه منتظر برخورد مسئولين قوه قضائيه با سران فتنه هستم.
ابوالفضل ستاري- ارتشي بازنشسته
¤ اهانت به ساحت مقدس بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را به شدت محكوم مي كنيم و ضمن درود به روح آن حضرت اعلام مي كنيم كه تا آخرين قطره خون از راه آن حضرت دفاع مي كنيم.
سازمان دانش آموزي منطقه دو تهران
¤ در بيشتر روزنامه ها مطلبي چاپ شد مبني بر اينكه جريمه وام هاي پرداخت نشده بانك ها در صورتي كه در مهلت دو ماهه براي پرداخت آنها اقدام شود بخشيده خواهند شد. ولي متأسفانه مشخص نكرده اند كدام و چه نوع وام هايي با اين شرط مشمول بخشيدگي مي شوند. از طرف ديگر اين بخشنامه به شعبات بانك ها نيز ابلاغ نشده و مردم سرگردان و بلاتكليف هستند.
مهريان از پاكدشت
¤ در سال 66 كلنگ بيمارستان زرين دشت فارس به زمين خورده ولي با گذشت 22 سال هنوز اين مركز درماني به بهره برداري نرسيده است. مردم اين شهر اگر مريض بشوند بويژه اگر بيماري قلبي داشته باشند بايد با طي بيش از 60 تا 70 كيلومتر خودشان را به شهرهاي اطراف برسانند. از طريق اين ستون از مسئولين امر در وزارت بهداشت و درمان درخواست همكاري و مساعدت بيشتر داريم.
علي صداقت
در حالي كه در سال اصلاح الگوي مصرف به سر مي بريم، سازمان آب و فاضلاب به جاي اين كه شهرونداني كه در مصرف آب صرفه جويي مي كنند را تشويق كند، هزينه هاي اضافه براي آن ها مي تراشد. به عنوان مثال در قبض اخير آب منزل بنده، مبلغ قابل پرداخت 5 برابر پول واقعي مصرف آب است كه با احتساب مواردي چون تبصره يك و دو، ماليات و... به اين ميزان رسيده است.
محمودخاني از تهرانسر
¤ سهميه سوخت خودروهاي فعال در آژانس ها كاهش يافته است. سهميه جديد امكان فعاليت مناسب را از كاركنان آژانس ها سلب كرده است. لطفاً رسيدگي شود.
مينايي از انديشه

 



خودشه! (گفت و شنود)

گفت: اگر سران فتنه آمريكايي نيستند چرا از شعار مرگ بر آمريكا عصباني مي شوند و خونشان به جوش مي آيد؟!
گفتم: براي اين كه نمك گير عمو سام شده اند و نمي خواهند نمكدان آمريكا را بشكنند!
گفت: از شعار مرگ بر اسرائيل هم تمام وجودشان به لرزه مي افتد و از عصبانيت جيغ سبز مي كشند!
گفتم: احترام استادشان را نگه مي دارند!
گفت: وقتي مردم عليه مفسدان اقتصادي و آدمكشان و قدرت هاي استكباري و اشغالگران و مفت خورها و... شعار مي دهند باز هم سران فتنه از كوره در مي روند.
گفتم: ساواكي ها يك جوان دانشجو را دستگير كرده و شكنجه مي دادند، شعبون بي مخ از راه رسيد و پرسيد مگه اين جوون چيكار كرده كه اينطور شكنجه ش ميدين؟ رئيس ساواك گفت؛ از خودش بپرس. و جوان گفت؛ آقا شعبون! من عليه دزدها و آدم كش ها و وطن فروش ها و مال مردم خورها و نوكران بيگانه شعار داده بودم و شعبون بي مخ به ساواكي ها گفت؛ بزنيدش! فلان فلان شده به اعليحضرت خودمون فحش داده!

 



احمدي نژاد: دشمنان با توهين به مقدسات قصد انتقام از نظام را دارند

رئيس جمهور تاكيد كرد كه دشمنان با توهين به مقدسات مي خواهند از نظام اسلامي انتقام بگيرند ولي بايد از روزي كه توفان خشم ملت ايران دامان آنان را بگيرد بترسند.
محمود احمدي نژاد در جلسه روز يكشنبه هيئت دولت افزود: توهين كنندگان به امام خميني (ره) در بين ملت جايگاهي ندارند ولي مي خواهند با سوءاستفاده از فضاي ملكوتي و انساني ايران اسلامي عقده هاي استكبار و رژيم صهيونيستي نسبت به ملت ايران را بازگشايي كنند.
رئيس جمهور اظهار داشت: اميدواريم اين افراد نصايح مشفقانه بزرگان را بپذيرند و از ملت عذرخواهي كنند و به دامن ملت برگردند.
احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه بايد از امام عزيز و شهدا عذرخواهي كنيم، گفت: مردم از دست كساني كه اين اقدامات را طراحي مي كنند خشمگين هستند و اميدواريم كساني كه از روي احساسات و خيالات و دنياطلبي هاي بسيار سطح پايين به اينجا رسيده اند؛ بيدار شوند.
وي تاكيد كرد: نبايد عده اي به خاطر قدرت طلبي و مسائل دنيوي، مجري آرزوهاي سياست هاي صهيونيست ها شوند كه البته با خود اين آرزوها را به گور خواهند برد.
رئيس جمهور با بيان اينكه افرادي كه حرف هاي بي ربط مي زنند، با تعريف ها و تمجيدهاي دشمنان، عزيز نمي شوند، تصريح كرد: امروز 70 ميليون ايراني حافظ عزت و عظمت ملت جمهوري اسلامي ايران و راه امام عزيز راحل (ره) هستند.
احمدي نژاد طراحي كنندگان توهين به امام خميني (ره) را عناصر دنباله روي نظام سلطه برشمرد و گفت: اسلاف اين افراد با تحريك طاغوت، سال 56 نسبت به امام اهانت كردند اما امروز طاغوت و حاميانش در قعر جهنم هستند ولي امام خميني و يارانش محبوب ترين چهره ها هستند.
رئيس جمهور با بيان اينكه اگر خفقان استكباري نباشد حتي مردم در اروپا نيز به عظمت و بزرگي امام خميني (ره) اعتراف مي كنند، گفت: توهين به ركن انقلاب اسلامي و شخصيتي كه دوست و دشمن به دلسوزي، خدمتگزاري و وفاداري، نجات بخشي و برپايي ايران نوين از سوي ايشان معترفند؛ در دنيا جايي ندارد زيرا امام (ره) متعلق به همه بشريت است.
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: اگر كسي چند ماه پيش مي گفت اين افراد با رمز عظمت ملت ايران مخالف و ايادي بيگانه هستند، برخي باور نمي كردند اما امروز اين امر براي همه مشخص شده است.
رئيس جمهور افزود: اي كاش نبوديم ببينيم عده اي گستاخانه به امام خميني (ره) تعرض كرده اند.
رئيس جمهور در ادامه با اشاره به دخالت ها و اظهارنظرهاي سران آمريكا در امور كشورهاي جهان از جمله ايران، گفت: به نفع سياست مداران زورگو است كه خودشان را اصلاح كنند زيرا نمي توانند به ملت ايران آسيبي برسانند.
احمد ي نژاد خطاب به سران آمريكا تصريح كرد: سران دولت آمريكا چه كاره هستند كه درباره موضوع هسته اي ايران و رابطه ايران با ساير كشورها و موضوعات داخلي ايران اظهارنظر مي كنند.
احمدي نژاد با اشاره به سپري شدن حدود يك سال از دوران رياست جمهوري اوباما گفت: خوب است آقاي اوباما به ملت هاي جهان گزارش بدهد چه چيزي را تغيير داده است، اين در حالي است كه در تعطيل كردن زندان گوانتانامو به عنوان رسوايي علني آمريكا ناتوان بوده است.

 



لاريجاني در مراسم سالگرد شهادت آيت الله مفتح: مواجهه با قدر و منزلت امام (ره)كار كوچكي نيست

رئيس مجلس ضمن محكوم كردن هتاكان به ساحت مقدس حضرت امام تاكيد كرد مواجهه جدي با قدر و منزلت امام خميني(ره) كار كوچكي نيست.
علي لاريجاني در مراسم بزرگداشت سي امين سالگرد شهادت استاد شهيد آيت الله مفتح طي سخناني ضمن گراميداشت ياد و نام شهيد مفتح، اظهار داشت: يادم است حدود سي سال پيش كه آيت الله مطهري شهيد شد، آقاي مفتح براي تسليت به منزل ايشان رفتند و گفتند برداشت من اين است كه نفر بعدي كه اين گروه فرقان ترور خواهد كرد من هستم و تعجب بنده اين است كه همين اتفاق نيز افتاد.
وي افزود: همه گروه هايي كه به جامعه و كشور ضربه وارد كردند و در تفكرات عده اي انحرافاتي را ايجاد كردند از منهج روحانيت اصيل راه خود را جدا كردند، هميشه در تاريخ ما از اين موجودات وجود داشته كه مشكلاتي را براي كشورمان ايجاد كرده اند البته از آنجايي كه حق نبودند از بين رفتند و نابود شدند اما به اسلام ضربه زدند كه نمونه آن شهادت آيت الله مفتح بود.
رئيس قوه مقننه در عين حال با يادآوري اين كه اين حادثه مي تواند باز هم تكرار شود، تصريح كرد: هميشه ما اين گرفتاري را داريم، فرقه ها و گروه هاي انحرافي در كشور ايجاد مي شوند كه البته وجه ديني و اسلامي دارند اما حقيقت دين را درك نكرده اند كه يكي از مسايل و علت آن جدا شدن اين گروه ها و فرقه ها از روحانيت است.
لاريجاني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به راه و انديشه حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري، تصريح كرد: مسلك حضرت امام خميني(ره) و حضرت آيت الله خامنه اي رهبر فرزانه انقلاب و كساني كه كشور را از ديكتاتوري نجات دادند اين بود كه ما اصالت روحانيت را دقيقا بشناسيم و پاي خود را جاي پاي آنها بگذاريم و خودمان تحليل سطحي ارائه ندهيم.
وي همچنين گفت: در آن زمان نيز منازعات مختلفي در كشور وجود داشت اما شهيد مطهري و شهيد مفتح به روش خاص خود به حل اين منازعات مي پرداختند و مسئله اصلي در آن زمان مبارزه با استبداد و آمريكا بود.
رئيس مجلس با طرح سؤالي تصريح كرد: آيا در ماه هاي اخير شاهد منازعات تصنعي در كشور نبوديم، در آن زمان نيز از اين منازعات در كشور كم نبود، جريان هاي مختلف فكري و سياسي وجود داشت كه جريان منافقين خلق يكي از آن ها بود كه بسياري از جوانان به اين جريان انحرافي گرايشاتي داشتند و لازم بود دانشجويان نسبت به اين مسئله آگاهي يابند اما اين امور باعث نمي شد كه فلش اصلي يعني مبارزه با استبداد و آمريكا فراموش شود.
لاريجاني با بيان اين كه در زمان انقلاب فلش اصلي مبارزه در كشور، مبارزه با استبداد و آمريكا بود، تاكيد كرد: بنده فكر مي كنم استراتژي آمريكا در اين دوره كه اوباما روي كار آمده است تفاوت نكرده است. اوباما به نوع ديگري كار مي كند اما نبايد فريب الفاظ او را خورد چرا كه بيانات وي چندي پيش فريبي را در منطقه ايجاد كرده بود.
وي افزود: بنابراين استراتژي آمريكا در اين مسير در حال حركت است، آمريكايي ها هيچ وقت قدمي براي حل مسئله فلسطين برنداشتند و در اينجا اگر ما بخواهيم مسلك و راه شهيد مفتح را دنبال كنيم بايد به دنبال مسائل اصلي در كشور باشيم، هيچگاه مسئله دشمني آمريكا با ايران از ذهن حضرت امام خميني(ره) پاك نمي شد.
لاريجاني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهانت عده اي از حاميان موسوي در روز 16 آذر به حضرت امام خميني(ره)، ضمن محكوم كردن هتاكان به ساحت مقدس ايشان تاكيد كرد: حضرت امام خميني(ره) قطب انقلاب اسلامي هستند كه اين صحنه نشان داد كه آمريكايي ها در همان شطرنج در حال بازي كردن هستند، چرا كه مواجهه جدي با قدر و منزلت امام(ره) كار كوچكي نيست بنابراين بدانيد كه آمريكايي ها به دنبال استراتژي اين چنيني هستند.

 



تصويب آئين نامه رتبه بندي خبرنگاران در هيئت دولت

مدير كل اداره مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد آيين نامه كار حرفه اي روزنامه نگاران توسط دولت تصويب شده كه پس از ابلاغ به اجرا درخواهد آمد.
«محمد پرويزي» در گفت وگو با ايرنا عنوان كرد، براساس اين آيين نامه، روزنامه نگاران در شش رتبه «خبرنگاران كارآموز، خبرنگار، خبرنگار متخصص، روزنامه نگار، روزنامه نگار متخصص و روزنامه نگاران ارشد» تقسيم بندي شده اند.
وي افزود: در اين آيين نامه هركدام از روزنامه نگاران براساس تحصيلات، آثار و جوايز دريافتي از جشنواره ها و مسئوليت هايي كه در نشريات داشته اند، امتياز مي گيرند.
وي ادامه داد: مدارك خبرنگاران و روزنامه نگاران پس از دريافت، توسط كميته اي كه به اين منظور پيش بيني شده، بررسي، رتبه بندي و كارت متناسب با توانايي ها و سوابق كاري آنان صادر مي شود.
وي اظهار داشت: آيين نامه كار حرفه اي روزنامه نگاران پس از ارايه به دولت، مورد تصويب قرار گرفته و اكنون منتظر ابلاغ آنها هستيم.
مدير كل اداره مطبوعات و خبرگزاريهاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: تاكنون 3731 مجوز نشريه در كشور صادر شده كه از اين تعداد 1317 مجوز نشريه يعني حدود 35درصد مجموع آنها، در چهار سال اخير توسط دولت نهم و دهم صادر شده است.
وي تاكيد كرد: اكثر مجوزهاي صادر شده مربوط به نشريات استان هاي محروم و دور افتاده است.
پرويزي گفت: تخصيص يارانه ها براساس آيين نامه و ارائه آگهي هاي دولتي به نشريات از جمله حمايت هاي وزارت فرنگ و ارشاد اسلامي از مطبوعات است.
وي اظهار داشت: همخواني مطالب نشريات با منافع ملي، رعايت مصوبات شورايعالي امنيت ملي، درج مطالب ارزشي و انديشمندانه بودن محتواي نشريات، وفاداري به آرمان هاي امام(ره) و حمايت شفاف از نظام، از ديگر موارد براي تعيين و تخصيص يارانه ها است.
پرويزي تاكيد كرد: تسهيلاتي نيز براي روزنامه نگاران در نظر گرفته شده كه با تكميل بانك اطلاعاتي آنان، برنامه ريزي و اجرا خواهد شد.

 



مجوز راهپيمايي؟ پس اين 6 ماهه كجا بوديد؟! (خبر ويژه)

افراطيون مدعي اصلاح طلبي در پي بي آبرويي ناشي از جسارت به ساحت امام خميني در تجمعات ضد انقلابي منسوب به آنها تاكتيك هاي مختلفي را -به اصطلاح- براي فرار به جلو و رد گم كني در پيش گرفته اند.
در انبوه تحليل ها و خبرها و اظهارنظرهايي كه در روزنامه ها و سايت هاي وابسته به طيف مذكور (به انضمام پشتيبانان خارجي آنها از صداي آمريكا و بي بي سي و راديو فردا گرفته تا گويا نيوز و روزنت و راديو زمانه و...) در توجيه و رفع و رجوع رسوايي اخير منتشر مي شود چند ادعا مدام تكرار مي شود كه حاكي از هم آهنگي هم هست.
بخشي از اين عمليات پرحجم رسانه اي ادعا دارد ماجراي اهانت به تصوير حضرت امام در روز 16 آذر، چيزي مانند سناريوي كارناوال عاشوراست كه عليه آقاي خاتمي راه اندازي شد. آنها همچنين ادعا مي كنند پروژه محرم براي تخريب اصلاح طلبان در راه است.
در بخش ديگري از اين عمليات رسانه اي، سايت كلمه (وابسته به موسوي) در كنار بيانيه نوين مجمع روحانيون خواستار برگزاري تجمع براي اثبات وفاداري به حضرت امام و دفاع از ايشان شده اند. بخش سوم اين رفوگري! رسانه اي در اين قالب مطرح مي شود كه پس چرا علاقمندان به انقلاب در جسارت به تصوير رهبر معظم انقلاب، سكوت پيشه كردند و اعتراض ننمودند. گروه موسوم به مجمع مدرسين و محققين حوزه علميه قم نيز- كه براي موازي سازي در برابر جامعه مدرسين راه اندازي شد اما به اعتبار وضعيت عملكرد مدعيان اصلاح طلبي هرگز جدي گرفته نشد- مليح تر از همه موضع گرفته و به جاي نگراني در برابر اصل هتك حرمت مقدسات، مدعي شده «مردم صنوف جنبش سبز را منسجم تر كنند» (تيتري كه بر پيشاني صفحات و برخي مطالب رسانه هاي ضدانقلاب نظير بي بي سي نشسته است، لابد آن هم در دفاع از امام!)
اما درباره اين دستپاچگي هاي ناشيانه بايد گفت اولاً، حضرات هرگز فيلم ادعايي «كارناوال عاشورا» را ولو در يك نسخه به مراكز امنيتي و اطلاعاتي و مراجع قضايي يا رسانه اي ندادند تا معلوم شود ادعاي مذكور واقعيت نداشته و صرفاً يك جنگ رواني بوده است. اما حضرات در عمل بارها به كارناوال يزيد دامن زدند آنجا كه مكرراً در مطبوعات خود نوشتند «ريخته شدن خون حسين در كربلا نه حاصل جور و جفا و جنايت يزيد كه -نعوذبالله- محصول خشونت طلبي پدر و جد حسين ]عليهم السلام[ بود»، «زيارت عاشورا ]روايت شده از امام محمدباقر عليه السلام[ خيلي خشونت طلبانه است و بايد بخش هايي از آن را حذف و بازنويسي كرد»، «جهاد و شهادت طلبي حاصل عقده هاي... است»، «هر قدر بخواهيم به دموكراسي و آزادي برسيم، بايد امامت را كنار بگذاريم» و...كارناوال دختران بزك كرده و مجالس مختلط رقص وآواز آن هم در ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا هم كه امسال مقارن با تبليغات انتخاباتي بود هنوز از ياد نرفته است.
ثانياً ، طبيعي است كه جرياني با اين سوابق، از آمدن نام محرم و موسم سوگواري و تكريم حضرت سيدالشهدا، وحشت كند و براي اين ترس خود ساخته نام «پروژه محرم» انتخاب كند. معلوم است كه دزد از سايه خود هم مي ترسد و پيداست كه «الخائن خائف». وگرنه چرا نامي كه اسباب رسوايي يزيديان و امويان است بايد اسباب هراس طيفي از مدعيان اصلاح طلبي باشد؟
ثالثا شما پس از انتخابات وهيجان كشاندن مردم به كف خيابان بارها فرصت داشتيد دلبستگي خود را به حضرت امام ثابت كنيد. روز قدس و 13 آبان و 16 آذر هم فرصت هاي ديگري بود. آيا حذف اسلام از جمهوري اسلامي يا حذف مرگ بر آمريكا در روز 13 آبان يا حذف مرگ بر اسرائيل و سردادن شعار «نه غزه، نه لبنان» در روز قدس، اثبات همراهي با خط امام بود يا چراغ سبز دوستي به آمريكا و اسرائيل و سلطنت طلبان و تروريست هاي دشمن جمهوري اسلامي؟! با كفش نماز خواندن و با بطري آب و سيگار و تظاهر به روزه خواري، در روز قدس راهپيمايي كردن را باور كنيم يا سرود گروهك چريك هاي فدايي خلق را در ميتينگ هاي خود پخش كردن را؟ يعني همه اينها نفوذي هاي جمهوري اسلامي براي تخريب وجهه شما بودند؟ پس چرا 6 ماه است سكوت كرده ايد و اعتراض نمي كنيد و حتي همين حالا نمي گوييد آنها ضد انقلابند و از ما جدا؟ چه شده كه به جاي نگراني براي امام و انقلاب، تمام غصه تان اين شده كه صفوف از هم پاشيده سبزها بيش از اين از هم نگسلد و ملت بيش از اين از شما فاصله نگيرد.
رابعا اذعان به جسارت ورشكسته هاي ضد انقلاب عليه جانشين صالح حضرت روح الله كه عذر بدتر از گناه است. شما اعتراف مي كنيد كه در تجمعات منسوب به شما بارها به بزرگترين ميراث و يادگار امام(ولايت فقيه) جسارت شده است. اين هم از سر تصادف است؟ ادعاي خط امام بدون پايبندي به ولايت فقيه، همان مسلماني معاويه و يزيد در عين كينه توزي با حسن و حسين عليهم السلام نيست؟
ده ها از اين پرسش ها مي توان پرسيد اما شايد اظهارات حسن شريعتمداري فرزند سيدكاظم شريعتمداري و عضو مركزيت گروهك منحله جنبش خلق مسلمان كه با لانه جاسوسي آمريكا نيز سر و سر داشت، كفايت بحث بكند. وي كه از طراحان كودتاي ناكام عليه حضرت امام در سال هاي اول انقلاب بود، در مصاحبه با دويچه وله آلمان ضمن حمايت از سبزهاي اصلاح طلب نشان دادن بغض نسبت به حضرت امام(ره)، درباره ادعاي درخواست تجمع و حمايت از امام مي گويد: به نظر من رهبران جنبش با هوشياري با ماجرا برخورد كردند. آنها براي برائت درخواست مجوز راهپيمايي كردند. اغلب سبزها موافق شركت در راهپيمايي براي پشتيباني از آقاي خميني نيستند اما اين را هم مي دانند كه اين ماجرا بحران براي جنبش سبز است، پس شركت مي كنند(!)

 



امان نامه سبز اموي از واشنگتن و لندن رسيد! (خبر ويژه)

سايت راه اندازي شده توسط شماري از عناصر معاند مقيم آمريكا و انگليس، ملت اصولگرا و حزب الهي را تهديد كرد و «امان نامه سبز» فرستاد.
سايت جرس وابسته به مهاجراني، محسن كديور، ع- بازرگان و شماري از عناصر نزديك به گروهك هاي ملي گرا، با ادعاي اين كه خيال مي كرده اند پس از اغتشاشات خياباني، ملت و نظام منفعل شوند و ميدان را واگذار كنند تهديد كرد اگر امان نامه سبز را قبول نكنيد اين راه به نابودي شما ختم مي شود.
گردانندگان لس آنجلس نشين و لندن نشين سايت ياد شده البته شكر زيادي خورده اند كه به نيابت از اردوگاه امويان روزگار امان نامه ارسال مي كنند. حضرت اباالفضل(ع) آن روز كه جواب شمربن ذي الجوشن را مي داد، جواب اربابان همين حضرات را هم به نيابت از ملت عاشورايي ايران داده است كه «بريده باد دستانت و لعنت خدا بر تو و امان نامه ات اي دشمن خدا. ما را مي خواني از ياري مولايمان حسين دست برداريم و سر در اطاعت ملعونان و ناپاكان درآوريم؟».
ملت ايران اگر از فراعنه آمريكا و انگليس و اسرائيل هراس داشت كه اساسا در آوردگاه انقلاب و دفاع مقدس و ده ها صحنه پس از آن با شجاعت به ميدان نمي آمد. اگر هم قرار باشد كربلايي در كار باشد، البته عمر سعد و شمر و محمدبن اشعث هاي روزگارند كه بايد در مقابل خشم خروشان ملت ايران دنبال امان نامه يا درپي سوراخ موش بگردند.
البته گفت كه المأمور معذور. وقتي قرار شد براي درآمدن از افلاس و آوارگي، مواجب بگيري و نوكري كني، بافتن رطب و يابس به هم كمترين حد دست و پا زدن و عرض خويش بردن است.

 



آيا روي پيشاني بنده و امثال بنده نوشته ابله!؟ (خبر ويژه)

يكي از عناصر اپوزيسيون مقيم آمريكا مي گويد جنبش سبز با دروغ هايي كه گفته به پايان راه رسيده است.
داريوش سجادي كه در روزگار اصلاحات با برخي نشريات اصلاح طلب همكاري داشته در گفت وگو با گويانيوز تصريح كرد: جنبش سبزي كه دغدغه صيانت از قانون اساسي و بازگشت به انقلاب را داشت، روزقدس تمام شد و تاريخ انقضاي آن به سر رسيد.
وي اظهار داشت: اين حركت توسط اغيار «هاي جك» شد و اكنون تماميت 30 سال گذشته را زيرسوال مي برد هرچند كه رهبران آن در بيان كجروي جنبش شرم حضور دارند اما بين آنها و بدنه كف خيابان يك ناسازگاري و ناهمدلي وجود دارد.
وي به تكرار حوادث سال هاي انقلاب در سال هاي اخير و بلند كردن تابلوهاي انحرافي اشاره كرد و گفت: سازمان مجاهدين خلق، چريك هاي فدايي خلق و حزب توده تا قبل از نماز عيد فطر قيطريه اساساً انقلاب را قبول نداشتند و مي گفتند اين يك حركت خرده بورژوازي كمپرادور است اما پس از آن از خانه هاي تيمي بيرون آمدند و پلاكاردهايي بالا بردند تا تظاهرات را مصادره كنند. اين همان شيطنتي بود كه سردفترتحكيم وحدت به عنوان يكي از نهادهاي انقلاب هم افتاد و كمونيست ها و ملي-مذهبي ها از نردبان آن بالا رفتند و تحكيم را از بين بردند و خودشان هم در نهايت به هيچ جا نرسيدند. من مشكلي ندارم كه يك سري از معترضان براي عياشي فلان ميدان را لبريز از شراب كنند و تا صبح در آن شنا كنند]!![ اما نخودنخود هر كس برود زير علم خود. ماركسيست ها و توده اي ها و چريك هاي فدايي خلق و كيانوري توده، آن روزهاي اول انقلاب شدند طرفدار سرسخت ولايت فقيه. زير علم آيت الله خميني سينه مي زدند نمي گفتند زير علم ماركس و لنين .
وي اضافه كرد: اعتقاد دارم جنبش سبز اول از همه چوب دروغ را مي خورد. 24 خرداد احمدي نژاد يك سخنراني كرد و همان جا اولين دروغ جنبش سبز اتفاق افتاد. عين جمله احمدي نژاد اين بود «پيروز انتخابات 40 ميليون شهرونداني بودند كه در انتخابات شركت كردند». من طرفدار احمدي نژاد نيستم ولي دروغ را منتسب نمي كنم. وقتي ايشان مي گويد 40 ميليون نفر پيروز هستند يعني مجموع آراي موسوي و كروبي و رضايي. اما جنبش شيطنت كرد و گفت منظور از خس و خاشاك يعني طرفداران موسوي. اين دروغ جنجال زيادي به دنبال داشت.
سجادي با اشاره به اعتراضات خياباني انبوه در روزهاي اول پس از انتخابات، گفت: 30 خرداد ناگهان آن ميليون نفر آب شد. عددي بين 5 هزار تا سيصدهزار نفر- هر كدام از اين عددها را كه خودتان مايليد -در خيابان ها ماندند. چه شد آن اكثريت ميليوني كه بعد از خطبه هاي نمازجمعه آقاي خامنه اي آب شده و ناپديد شدند... براي نسل انقلاب، ميرحسين نماد دوران طلايي جنگ و انقلاب بود و بخشي از آراء 13 ميليوني ايشان مربوط به بچه حزب اللهي هاي نظام بود كه سال ها زير علم چپ سينه زدند. بنابراين فرداي نمازجمعه، آن حضور ميليوني آب شد. يكي اينكه بخشي از رأي دهندگان به دليل دلبستگي به نظام و بعد از تحليل نهايي، به خاطر صحبت هاي آقاي خامنه اي به عنوان بالاترين مرجع قانوني، بين موسوي و ولايت فقيه، ولايت فقيه را پذيرفته و ادامه ندادند. اما اگر صحبت اين است كه ترس باعث شد بقيه آب شوند، چرا جنبش سبز «يا حسين، ميرحسين» يعني مبارزه تا مرز شهادت سر مي دهند؟ اگر ترسيديد چرا شعار «ما همه مرد جنگيم، بجنگ تا بجنگيم» سر مي دهيد؟ خوب بجنگيد، پس چرا انگل وار سوار بر تجمعات حكومت مي شويد؟ گفتند احمدي نژاد 65 درصد كو؟ من مي گويم 24 ميليون نفر شما كو؟ مگر نمي گفتيد اگر تقلب بشه، ايران قيامت مي شه؟ پس چرا نشد و اعتراضات صرفاً محدود به تهران و آن هم مركز و شمال تهران شد؟...
اين عنصر مخالف اضافه كرد: عطا ءالله مهاجراني در بي بي سي مي فرمايند « من گله دارم از علماي شيعه، اكنون جز آيت الله صانعي و آيت الله منتظري علماي ديگري نداريم كه از جنبش سبز حمايت كند». بنده از فرصت استفاده مي كنم واز ايشان مي پرسم آيا علما اين قدر گيج هستند؟ ميرزاي شيرازي با يك خط فتوا قرارداد رژي را كان لم يكن كرد اما چه اتفاقي افتاده كه با فتواي آن دو آقا آب از آب تكان نمي خورد؟ چون كه بدنه معترض اهل فتوا نيستند كه خود را معطل فتوا كرده باشند تا تكليف خود را با حكومت روشن كنند. اينها نه نماز خوانده اند، نه وجوهات شرعي داده اند. روحانيت شيعه مگر ديوانه است كه نفوذ كلام خود در اقشار مذهبي را پاي كسي هزينه كند كه هنوز به قدرت نرسيده مي گويد «استقلال آزادي جمهوري ايراني» و از الان زيرآب اسلام را مي زند.
وي در ادامه بررسي دروغ هاي انبوه گفته شده و شكست زودهنگام اپوزيسيون اظهار داشت: از آرش حجازي شاهد قتل ندا آقاسلطان يا هر كس ديگر كه پاسخ دهد، مي پرسم. 48 ساعت بعد از حادثه با ويزاي آماده در جيب!! سر از بي بي سي درآوردند و گفتند قاتل ندا را گرفتيم و كارتش را درآورديم و بسيجي بود. شما مي گوييد جنبش سبز يك جنبش نايس ملاطفت طلب است، بعد هم توانستيد يك بسيجي را خلع سلاح كنيد و كارتش را درآورديد و ايشان هم وايساده و شما را نگاه كرده! از كي تا حالا اين قدر دلاور شديد كه يك قاتل مسلح را خلع سلاح مي كنيد و بعد هم ولش مي كنيد؟ آيا روي پيشاني بنده و امثال بنده نوشته شده ابله!!! ندا آقاسلطان با آن فيلمبرداري حرفه اي كشته مي شود و تصادفاً!! شبكه هاي بي بي سي و العربيه و فاكس نيوز به نمايندگي از دول انگلستان و عربستان و اسرائيل به مدت يك هفته بمباران تصويري مي كنند تا نهايتا اوباما به سخنراني انتقادي درباره نقض حقوق بشر در ايران بپردازد.
سجادي با اشاره به تلاش ناكام سبزها براي مصادره جمعيت ميليوني مردم در روز قدس و ارائه آمارهاي دروغين درباره جمعيت ريزش كرده سبزها اظهار داشت: آنها مي توانند با آرزوهايشان لذت ببرند اما قطعا نمي توانند با آرزوها و توهمات و تخيلات، واقعيت را گريم كنند. آيا آنها واقعا خشونت گريز هستند وقتي اتوبوس آتش مي زنند و بعد هم با اين صحنه عكس يادگاري مي گيرند... در همين لس آنجلس، 68 نفر را به خاطر حمله به يك نفر پليس در آن واحد كشتند هيچ احدي هم نتوانست معترض باشد. يكي از عوامل خشونت، حمله به پايگاه بسيج بود... آقايان اصلاح طلب افتضاح به بار آوردند.

 



با طرفداران نظام و انقلاب آشتي نمي كنيم!(خبر ويژه)

يكي از عناصر فعال و متواري جبهه اصلاحات در واكنش به نگاه خوش بينانه و از سر حسن ظن آيت الله مكارم شيرازي در دعوت به آشتي و آتش بس اعلام كرد چنين آشتي اي امكان پذير نيست.
فريبا داودي مهاجر با اشاره به اظهارات اخير اين مرجع تقليد، در سايت ضدانقلابي گويانيوز نوشت؛ ايشان دچار اشتباه فاحشي شده اند كه شروع مذاكره را تحت الشعاع قرار مي دهد. ايشان وحدت را ميان كساني تعريف مي كنند كه به قانون اساسي و رهبري اعتقاد دارند در حالي كه مخالفان همان طور كه از شعارهايشان مشهود است اساساً با قانون اساسي و ولايت فقيه مخالفند. طبيعي است كه با طرز تفكر جناب مكارم شيرازي آتش بس عملي نيست(!)

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14