(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 26 آذر 1388- شماره 19537
 

سرنوشت كرانچار در دست پاس كار دشوار استقلال در اهواز
حديث دشت عشق
اخبار كوتاه از فوتبال
جلاير: مربيان آلوده صلاحيت تربيت جوانان را ندارند محروميت مادام العمر كادر فني تيم ملي وزنه برداري
هفته يازدهم ليگ بسكتبال صبامهر در انديشه انتقام از گرگاني ها
برنامه مسابقات جام جهاني بسكتبال اعلام شد 10 شهريور ؛ ايران - آمريكا
ايران از دوندگان 42كشور دعوت كرد



سرنوشت كرانچار در دست پاس كار دشوار استقلال در اهواز

هفته بيستم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران امروز (پنج شنبه) با انجام شش ديدار آغاز مي شود و روز جمعه هم با برگزاري سه ديدار اين هفته از مسابقات به پايان خواهد رسيد.
در شرايطي كه حساسيت در بالا و پايين جدول به روزهاي اوج خود نزديك شده است، تيم هاي بالانشين و قعرنشين جدول براي يافتن مكاني بهتر جدال تنگاتنگي را برابر حريفان انجام مي دهند. فاصله پنج امتيازي تيم قعرنشين با تيم سيزدهم جدول حساسيت بيشتري را در پايين جدول به وجود آورده است و صدر جدول هم سپاهان با پيروزي هاي مداومش در هفته هاي اخير حاشيه امنيت خوبي را براي خود در صدر جدول به وجود آورده است.
فاصله چهار امتيازي اين تيم با تيم دوم جدول و فاصله 10 امتيازي با تيم هاي سوم و چهارم از تيم اصفهاني بزرگترين شانس قهرماني را ساخته است.
در يكي از مهمترين ديدارهاي هفته بيستم ليگ برتر تيم استقلال كه هفته گذشته موفق شد از يك تساوي تلخ خانگي، يك پيروزي ديرهنگام بسازد و به كورس مدعيان قهرماني بازگردد امروز در زمين فولادكار دشواري پيش رو خواهد داشت. البته با استعفاي واعظي آشتياني از سمت قائم مقامي سازمان تربيت بدني و تمركز بيشتر وي بر روي اوضاع استقلال، چه بسا اين تيم بهتر از قبل نتيجه بگيرد هرچند كه استقلال تجارب خوبي از بازي با فولاد در ورزشگاه تختي اهواز ندارد.
تيم ملوان كه بدون احمدزاده، خوب نتيجه مي گيرد امروز در تختي انزلي ميزبان پيكان است. پيكان چنانچه مي خواهد در جمع مدعيان باقي بماند محكوم به نباختن و چه بسا، بردن است. البته زمين تختي انزلي رو به راه شده كه اين امر مي تواند نويد دهنده بازي زيبايي از سوي هر دو تيم باشد منوط به اينكه توجه به بازي زيبا و تماشاگرپسند در اولويت باشد.
ابومسلم خراسان با فرهاد كاظمي از روي سكو، ميزبان شاگردان رسول كربكندي است. آنچه بيشتر از بازي اين دو تيم اهميت دارد اين است كه اولا فرهاد كاظمي مقابل تيم پيشين خود قرار مي گيرد و دوم اينكه كاظمي مصرانه با حفظ سمت سرمربيگري در ابومسلم عنوان مي كند اين تيم را حتي اگر از روي سكو هم هدايت كند در ليگ برتر حفظ مي كند.
مهدي تارتار كه در سال گذشته در سمت جايگزين محمود ياوري، تيم راه آهن را به فينال رقابت هاي جام حذفي رهنمون كرد، يكبار ديگر و در ميانه راه در كسوت سرمربي و اين بار به جاي ارني برندتس، اين تيم را هدايت مي كند.
تارتار امروز ميهمان تيم سايپا و محمد مايلي كهن است كه با توجه به شكست هفته گذشته شان برابر شاهين مثل راه آهن نياز مبرم به پيروزي در اين ديدار دارند.
دو شكست و يك تساوي كارنامه حميد استيلي با استيل آذين در سه هفته گذشته است.
استيلي كه اين روزها زمزمه بركنارش اش و حضور در تيم پيروزي شنيده مي شود امروز در ديدار سرنوشت ساز از تيم مدعي و سخت كوش ذوب آهن پذيرايي مي كند، پيروزي استيل آذين در اين ديدار هم استيلي و تيمش را به آرامش و به جمع مدعيان مي رساند و هم ترمز تيم دوم جدول رقابت ها را مي كشد.
مس كرمان در حالي به مصاف استقلال اهواز مي رود كه برهاني نژاد از اين پس در سمت مديرعامل اين تيم فعاليت نمي كند. حضور لوكا بوناچيچ در ديدار با سپاهان برابر اين تيم مثمرثمر واقع نشد و چه بسا آنها در ديدار با استقلال اهواز بتوانند به روند ناكامي خود پايان دهند.
سپاهان به تاخت در صدر جدول مي تازد ادامه اين روند منجر به اين خواهد شد كه اين تيم در فاصله چند هفته مانده به پايان رقابت ها جام قهرماني را بالاي سر ببرد. شاگردان امير قلعه نويي مقابل مقاومتي قرار مي گيرند كه هفته گذشته در وقت هاي اضافه در تهران به استقلال باختند. تمام تيم هاي ليگ روز جمعه چشم به ساق هاي مردان داود مهابادي دارند تا مانع از تكروي سپاهان در صدر جدول شوند.
و اما پيروزي، تيمي كه اوضاع درهم ريخته اي دارد. مسئولان اين تيم براي زلاتكو كرانچار ضرب الاجل تعيين كرده و در آستانه از دست دادن هوار ملامحمد، بهترين خريد فصل خود هستند. با اين اوصاف بايد ديد آيا تيم پرطرفدار پايتخت همچنان به بد بازي كردن خود والبته ريزش تماشاگرانش ادامه مي دهد و يا در ديدار با پاس نتيجه مي گيرد پيروزي در ديدار رفت كه در همدان برگزار شد موفق شد پاس را از پيش رو بردارد.
برنامه و اسامي داوران ديدارهاي هفته بيستم ليگ برتر به شرح زير است:
پنجشنبه - 26/9/88
¤ ملوان انزلي - پيكان قزوين(ساعت 14، ورزشگاه تختي بندرانزلي)
داور: يداله جهانبازي
¤ ابومسلم خراسان - صباي قم (ساعت 14، ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد)
داور: شاهين حاج بابايي
¤ سايپا كرج - راه آهن شهرري (ساعت 14، ورزشگاه انقلاب كرج)
داور: قاسم واحدي
¤ استيل آذين تهران - ذوب آهن اصفهان( ساعت 14، ورزشگاه اكباتان تهران)
داور: تورج حق وردي
¤ مس كرمان - استقلال اهواز(ساعت 14، ورزشگاه باهنر كرمان)
داور: مسعود مرادي
¤ فولاد خوزستان - استقلال تهران( ساعت 16:15، ورزشگاه تختي اهواز)
داور: محسن قهرماني
جمعه - 27/9/88
¤ سپاهان اصفهان - مقاومت سپاسي شيراز( ساعت 14، ورزشگاه فولادشهر)
داور: عليرضا فغاني
¤ تراكتورسازي تبريز - شاهين بوشهر( ساعت 14، ورزشگاه يادگارامام (ره) تبريز)
داور: خداداد افشاريان
¤ پيروزي - پاس همدان( ساعت 15، ورزشگاه آزادي تهران)
داور: البرز حاجي پور

 



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «رمضان افتاده»
حسين زمان ما خميني روح خداست
شهيد «رمضان افتاده»- فرزند عباس و خيرالنساء در دوم نوروز سال 1342، در خانواده اي مذهبي و كشاورز در روستاي زيبدگناباد، متولد شد. چون تولدش، مصادف با ماه مبارك رمضان بود اسم «رمضان» رابرايش برگزيدند.در دوره كودكي، مدتي به منظور فراگيري قرآن، به مكتب خانه رفت. در سن هفت سالگي، وارد مدرسه ابتدايي زادگاهش شد. پس از آن نيز مقطع راهنمايي را تا پايان سال اول، در همان روستا ادامه داد. در كنار مدرسه، در كارهاي كشاورزي و دامداري، به پدر و مادر كمك مي كرد. تابستان ها به روستاي مند مي رفت و براي كوره هاي آجرپزي، خشت درست مي كرد. سربازي اش همزمان با اوايل انقلاب بود. دوره هاي آموزشي را در شيراز گذراند و براي خدمت عازم دزفول شد.با شروع جنگ تحميلي، به عنوان بسيجي از طرف سپاه پاسداران عازم جبهه شد.
رمضان، بعد از سه ماه حضور در جبهه در مهرماه 1363، در اثر اصابت تير مستقيم دشمن به قلب، به شهادت رسيد، و پس از تشييع، در مزار شهداي زيبد به خاك سپرده شد.
رمضان درفرازي از وصيت نامه اش آورده است: «اگر چه در صحراي عاشورا، در ركاب امام حسين(ع) نبوديم، حسين زمان ما خميني روح خداست؛ پس نداي او را لبيك گفتيم و همواره در ركاب ولي عصر، با دشمنان اسلام مي جنگيم تا پيروزي اسلام را به ارمغان آوريم. خداوندا! تو شاهد باش كه من اين راه خوب و پرمعنا را انتخاب كرده ام.»

 



اخبار كوتاه از فوتبال

5 داور گزينه قضاوت ديدار استقلال و پيروزي
كميته داوران پنج داور بين المللي و باتجربه فوتبال كشورمان را براي قضاوت در شهرآورد 68 تيم هاي پيروزي و استقلال در هفته بيست و ششم ليگ برتر مدنظر دارد و قرار است در طول 6 هفته آينده عملكرد اين داوران بررسي شود. هشت داور ايراني توانايي اين را دارند كه قضاوت شصت و هشتمين ديدار تيم هاي استقلال و پيروزي را برعهده گيرند. مسعود مرادي، محسن تركي، خداداد افشاريان، يدالله جهانبازي، هدايت ممبيني، عليرضا فغاني، سعيد مظفري زاده و محسن قهرماني داوران مورد تاييد و وثوق كميته داوران هستند كه تجربه و شرايط لازم براي سوت زدن در ديدار تيم هاي استقلال و پيروزي را دارند. در اين بين محسن تركي از آنجائيكه دو ديدار پيشين تيم هاي پرطرفدار پايتخت را قضاوت كرده است، شانسي براي قضاوت در دربي 68 ندارد. مسعود مرادي و خداداد افشاريان نيز از داوران باتجربه فوتبال ايران هستند اما در حافظه تاريخي دو باشگاه استقلال و پيروزي اين دو داور سابقه چندان روشني ندارند و به همين خاطر فعلا شانسي براي قضاوت ديدار اين دو تيم را نخواهند داشت. با اين شرايط فقط جهانبازي، فغاني، مظفري زاده، قهرماني و ممبيني مي توانند ديدار آتي تيم هاي پيروزي و استقلال در هفته بيست و ششم ليگ برتر را قضاوت كنند.
كميته داوران طي 6 هفته پيش رو عملكرد اين داوران را زير نظر مي گيرد و از بين آنها هر كدام كم اشتباه تر سوت زده و شرايط روحي مناسبي داشته باشند، براي داوري ديدار پيروزي - استقلال انتخاب مي شوند.
اسدي مديرعامل جديد مس
با تصميم هيئت مديره باشگاه مس كرمان، احمد اسدي به عنوان مديرعامل جديد اين باشگاه انتخاب شد.
رضا هاشمي ضمن بيان اين خبر گفت: در نشست صبح ديروز (چهارشنبه) هيئت مديره باشگاه مس كرمان، احمد اسدي به عنوان مديرعامل جديد اين باشگاه انتخاب شد. اسدي پيش از اين عضو هيئت مديره باشگاه مس، مسئول تربيت بدني آموزش و پرورش و معاون اداره كل تربيت بدني استان كرمان بوده است. پيش از اين نام مديركل فعلي و اسبق تربيت بدني كرماني براي مديرعاملي مس مطرح بود.
حجازي مشاور عالي مديرعامل استقلال شد
طي حكمي از سوي واعظي آشتياني، ناصر حجازي به عنوان مشاور عالي مديرعامل استقلال منصوب شد. واعظي آشتياني با حضور در بيمارستان كسري و در ديدار با ناصر حجازي حكم مشاوره وي را ابلاغ كرد. مديرعامل باشگاه استقلال در شرايطي اين حكم را براي ناصر حجازي صادر كرده است كه دروازه بان و سرمربي پيشين اين باشگاه از چند روز پيش به دليل بيماري ريوي - كه هنوز ميزان نوع آن مشخص نشده است - در بيمارستان بستري شده است.
مربي بدنساز برزيلي در كادر فني تيم ملي فوتسال
كميته فوتسال فدراسيون فوتبال در نظر دارد براي تقويت كادر فني تيم ملي فوتسال كشورمان يك مربي بدنساز به اين مجموعه اضافه كند.
عباس ترابيان، رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال ضمن اعلام اين خبر افزود: يكي از معضلات فوتسال ما در رده باشگاهي و ملي عدم توجه به بدنسازي است و تيم هاي ما غالبا از نظر بدني با كمبود مواجه هستند.
وي در ادامه افزود: براي حل اين مشكل در نظر داريم از وجود يك مربي بدنساز كه مدرس هم باشد، در كادر فني تيم ملي فوتسال استفاده كنيم. در همين راستا مذاكراتي هم با يك مربي كارنامه دار برزيلي انجام داده ايم و پس از تاييد كميته تيم هاي ملي مراحل حضور اين مربي در تيم ملي طي خواهد شد.
تيم ملي باز هم سقوط كرد
آخرين رده بندي برترين تيم هاي ملي جهان اعلام شد كه در اين رده بندي تيم ملي فوتبال ايران به مانند رده بندي ماه هاي گذشته سقوط كرد.
فيفا ديروز آخرين رده بندي برترين تيم هاي ملي فوتبال جهان در سال 2009 را اعلام كرد كه در اين رده بندي تيم ملي فوتبال ايران با يك پله سقوط و با 508 امتياز و 10 امتياز منفي، در جايگاه 64 جهان قرار گرفت. اين در حالي است كه عربستان جاي ايران را در اين رده بندي اشغال كرده است. در رده بندي آسيايي هم تيم ايران با يك پله سقوط در جايگاه ششم قرار گرفت. استراليا، ژاپن، كره جنوبي، بحرين، عربستان در رده هاي اول تا پنجم قرار گرفتند. با توجه به اختلاف امتيازي كم ازبكستان و عمان با ايران، احتمال سقوط تيم ايران در رده بندي ماه هاي آينده حتي تا رتبه هشتم هم وجود خواهد داشت.
رده بندي تيم هاي برتر جهان در دسامبر 2009: 1ـ اسپانيا 1627 امتياز،2ـ برزيل 1568 امتياز،3ـ هلند 1288 امتياز،4ـ ايتاليا 1209 امتياز،5ـ پرتغال 1176 امتياز،6ـ آلمان 1173 امتيازو...

 



جلاير: مربيان آلوده صلاحيت تربيت جوانان را ندارند محروميت مادام العمر كادر فني تيم ملي وزنه برداري

كادر فني تيم ملي وزنه برداري ايران براي هميشه از مربيگري در اين رشته محروم شدند.
در پي اتفاقات غيرمنتظره چند سال اخير در وزنه برداري ايران و تكرار محروميت هاي ملي پوشان ايراني به دليل دوپينگ، روز سه شنبه كميته فني فدراسيون وزنه برداري به رياست افشارزاده تشكيل جلسه داد و در پايان با استناد به عملكرد غيرقابل قبول مربيان؛ اعضاي كادر فني اين تيم را مادام العمر از مربيگري در وزنه برداري محروم كرد.
پرويز جلاير دبير فدراسيون وزنه برداري ضمن تأييد خبر فوق افزود: در جلسه روز سه شنبه كميته فني كه با حضور افشارزاده رئيس فدراسيون، رضازاده سرمربي، زارع مربي و ديگر اعضاي كادر فني به همراه اعضاي اين كميته برگزار شد، كادر فني دلايل خود را در مورد نتايج و اتفاقات اخير ارايه كردند كه اين دلايل و توجيهات قانع كننده نبود. در اين جلسه تصميماتي گرفتيم و مطابق قوانين جهاني كادر فني تيم ملي محروم خواهد بود.
وي افزود: شنبه يا دوشنبه هفته آينده پس از نشست مجدد كميته فني اين نظرات و تصميمات كميته فني در بيانيه اي به صورت رسمي اعلام خواهد شد.
وي افزود: طبق قوانين فدراسيون جهاني وزنه برداري اگر ورزشكاري دو بار دوپينگ كند، به صورت مادام العمر از ورزش محروم مي شود. اين مسئله شامل حال كادر فني نيز مي شود كه صددرصد كادر فني تيم ملي بزرگسالان ايران را هم شامل مي شود.
دبير فدراسيون وزنه برداري با تاكيد بر اينكه برآورد كميته فني اين است كه كادر فني فعلي تيم ملي ديگر در وزنه برداري مربيگري نخواهند كرد، يادآور شد: چند سال پيش زماني كه ايوانف نيز در تيم ايران فعاليت مي كرد، پس از اعلام شدن دوپينگ تيم ملي به صورت مادام العمر از مربيگري محروم شد. كساني كه آلوده اين مسائل مي شوند، جوانان را هم آلوده مي كنند. آنها صلاحيت اين را ندارند كه جوانان را رهبري كرده و به آنها تعليم و تربيت بياموزند.
دبير فدراسيون وزنه برداري در بخش ديگري از صحبتهاي خود خبر از عدم حضور تيم هاي نوجوانان و جوانان ايران در رقابتهاي قهرماني آسيا داد و گفت: شركت نكردن تيم هاي نوجوانان و جوانان كشورمان در رقابت هاي قهرماني آسيا مرتبط با وضعيت نابسامان فعلي است و در واقع ما توان شركت در اين مسابقات را نداريم.
گفتني است رقابت هاي وزنه برداري نوجوانان و جوانان قهرماني آسيا از تاريخ 26 آذرماه تا دوم دي ماه در امارات برگزار مي شود.

 



هفته يازدهم ليگ بسكتبال صبامهر در انديشه انتقام از گرگاني ها

يازدهمين هفته از رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور بهترين فرصت براي شاگردان مهران شاهين طبع است تا اولين شكست خود در اين فصل از مسابقات ليگ برتر را جبران كنند.
تيم صبامهر در هفته دوم از مرحله برگشت مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور كه امروز (پنجشنبه) برگزار مي شود ميزبان شهرداري گرگان است. شاگردان گرگاني محمد مهدي ايزدپناه اولين پيروزي امسال خود را با شكست صبامهر به دست آوردند. اما اينكه آنها بتوانند هفتمين پيروزي خود را هم با شكست دوباره قزويني ها به دست آوردند خيلي راحت نيست ، چرا كه صبامهر به فكر انتقام است تا بتواند به تثبيت يا ارتقاء جايگاه سومي خود دست يابد. البته ماهشهري ها هم امروز با انديشه جبران ، يازدهمين ديدار اين فصل خود را برگزار مي كنند اما نه به خاطر نتيجه دور رفت! بازيكنان نناد كردزيچ در آغاز رقابت هاي دور برگشت متحمل شكست دور از انتظاري شدند كه موجب فاصله انداختن ميان آنها با ديگر مدعيان شد. اگر پتروشيمي بخواهد بيشتر از اين از رده هاي بالاي جدول دور نشود بايد مانند دور رفت تيم لوله as را شكست دهد اما اينبار در شيراز.
ديگر ديدار اين هفته از مسابقات را مهرام در تالار بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي و مقابل توزين الكتريك برگزار مي كند. كاشاني ها در نيم فصل نخست مسابقات تا پاي شكست مهرام هم پيش رفتند اما فقط به خاطر 4 امتياز از دستيابي به آن بازماندند. اينكه توزين الكتريك باز هم بتواند براي صدرنشين رقابت هاي ليگ برتر دردسر ساز شود امروز مشخص خواهد شد. در ساير ديدارهاي هفته ششم مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور ذوب آهن در اصفهان به مصاف دانشگاه آزاد مي رود كه ديدارهاي دور برگشت را با قدرت آغاز كرد. ضمن اينكه پاسارگاد شيراز كه ظاهرا حضور سعيد بلبل آبادي در راس اين تيم نهايي شده است بايد مقابل هيئت بسكتبال شهركرد صف آرايي كند. برنامه هفته يازدهم رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
¤ مهرام تهران - توزين الكتريك كاشان (ساعت 14:30 - تالار بسكتبال آزادي)
¤ صبامهر قزوين - شهرداري گرگان (ساعت 16 - سالن بسكتبال قزوين)
¤ هيئت بسكتبال شهركرد - پاسارگاد شيراز (ساعت 16 - سالن بسكتبال شهركرد)
¤ ذوب آهن اصفهان - دانشگاه آزاد تهران (ساعت 16 - سالن بسكتبال اصفهان)
¤ لوله as شيراز - پتروشيمي بندرامام (ساعت 16 - سالن بسكتبال شيراز)
جدول رده بندي مسابقات به اين شرح است: 1- مهرام تهران (20 امتياز)،2- ذوب آهن (19 امتياز)،3- صبامهر قزوين (17 امتياز) و ...

 



برنامه مسابقات جام جهاني بسكتبال اعلام شد 10 شهريور ؛ ايران - آمريكا

براساس برنامه اعلام شده از سوي كميته برگزاركننده مسابقات بسكتبال جام جهاني 2010 تركيه، تيم ملي كشورمان در اولين روز اين رقابت ها به مصاف برزيل مي رود.
تيم ملي بسكتبال كشورمان كه در گروه B شانزدهمين دوره مسابقات جام جهاني بسكتبال قرار دارد، تمام ديدارهاي دور مقدماتي را بدون استراحت برگزار خواهد كرد. برنامه ديدارهاي ايران در دور مقدماتي رقابت هاي جهاني 2010 تركيه به شرح زير است:
¤ ايران- برزيل (6 شهريور 1389)
¤ ايران- كرواسي (7 شهريور 1389)
¤ ايران- تونس (8 شهريور 1389)
¤ ايران- آمريكا (10 شهريور 1389)
¤ ايران- اسلووني (11 شهريور 1389)
مرحله يك هشتم نهايي اين مسابقات پس از دو روز استراحت از 13 شهريور 1389 آغاز شده و به مدت 4 روز پيگيري مي شود. از 17 شهريور 1389 نيز رقابت هاي دو روزه مرحله يك چهارم نهايي آغاز خواهد شد. ضمن اينكه ديدارهاي نيمه نهايي و نهايي اين مسابقات هم طي روزهاي 19 و 20 شهريور 1389 برگزار مي شود. قهرمان شانزدهمين دوره مسابقات بسكتبال قهرماني جام جهاني تركيه سهميه بازي هاي المپيك 2012 لندن را كسب خواهد كرد. اين براي نخستين بار است كه بسكتبال ايران در رقابت هاي جام جهاني حضور پيدا مي كند.

 



ايران از دوندگان 42كشور دعوت كرد

فدراسيون دووميداني ايران از 42كشور براي حضور در چهارمين دوره مسابقات قهرماني داخل سالن دووميداني آسيا در تهران دعوت كرد.
فدراسيون دووميداني ايران با نزديك شدن به برگزاري چهارمين دوره مسابقات دووميداني داخل سالن قهرماني آسيا در تهران دعوت نامه اين ديدارها را به طور رسمي براي 42 كشور آسيايي ارسال كرده است. قاسمعلي فيروزي مسئول دبيرخانه اين رقابتها در اين باره گفت: ما براي تمامي كشورهاي آسيايي براي حضور در اين رقابتها دعوت بعمل آورده ايم و كشورها تا 10 دي ماه فرصت دارند تا براي شركت در مسابقات رسماً ثبت نام كنند. البته ما تدافعي برخورد نكرده و چنانچه اعلام آمادگي كشوري بعد از اين زمان بدست ما برسد درخواست آنها را قبول خواهيم كرد. وي افزود: خوشبختانه ايران قبل از اين هم ميزبان مسابقات دووميداني داخل سالن آسيا بوده با اين حال ما در نامه خود به كشورها تأكيد كرده ايم كه مسابقات زنان و مردان در دو بخش جداگانه برگزار مي شود.
چهارمين دوره رقابتهاي دووميداني قهرماني داخل سالن آسيا در دو بخش زنان و مردان از پنجم اسفند ماه به مدت سه روز در تهران برگزار مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14