(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 12 دي 1388- شماره 19548
 

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
آيت الله جنتي : آشوبگران مفسد في الارض هستند
درخواست ناجا از مردم اغتشاشگران را شناسايي كنيد
پيكر دكتر حسيني چهره ماندگار كشور در شيراز تشييع شد
معاون پارلماني رئيس جمهور: مخالفان حركت انقلاب مانند منافقين طرد مي شوند
معاون وزير امور اقتصادي و دارايي: 3 فرودگاه كشور با سرمايه گذاري خارجي توسعه مي يابد
اخبار ادبي و هنري



در خطبه هاي نمازجمعه تهران
آيت الله جنتي : آشوبگران مفسد في الارض هستند

آيت الله جنتي گفت: آنها كه راه را گم كرده اند جز توبه يا مجازات راهي ندارند.
آيت الله جنتي، در آغاز خطبه دوم نمازجمعه اين هفته تهران، عاشوراي امسال را يكي از معجزات حسيني دانست و گفت: چه عاشورايي به ما گذشت و چه دل هايي خون شد و چه درس هايي بايد بگيريم و چه درس هايي آنها بايد بگيرند.
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اين كه مسئله، مسئله اسلام و نظام است، تصريح كرد: تحليل هايي شده بود، اما عده اي باور نمي كردند؛ در حالي كه 30 سال است آمريكا دندان روي جگر گذاشته و مي خواسته كه ريشه اين اسلام و انقلاب را بكند و انتقام خود را از اين نظام و مردم بگيرد و نتوانسته، اما بيكار ننشسته است. پس هدف، اسلام و نظام اسلامي به جرم اسلامي بودن است كه اين موضوع را عده اي باور نمي كردند و تصور داشتند مسائل، داخلي است.
خطيب نمازجمعه اين هفته تهران به شعارهاي مطرح شده در جريانات اخير اشاره كرد و گفت: مي خواستند به نفع آمريكا و اسراييل شعار مرگ بر آمريكا را از مردم بگيرند و بگويند كاري به لبنان و غزه نداريم و از شعار جمهوري اسلامي، اسلام را حذف كردند. پس كاملا مشخص است كه مسئله اسلام است و موضوع ديگري نيست و بعد به عكس امام(ره) توهين كردند و معاندت با ولايت فقيه و نظام مطرح شد و پرده هاي ديگري دريده شد و در نهايت مسئله عاشورا مطرح شد.
وي در ادامه اظهار كرد: باورشان شده بود كه نظام تضعيف شده و مردم ديگر طرفدار نظام نيستند و در عاشورا در حالي كه مردم مشغول عزاداري بودند يك مرتبه خبردار شدند كه اينها با آن وضع به خيابان آمده اند و مسئله دشمني با امام حسين(ع) به ميان آمد و وقتي يكي از آنها پرسيد چرا اين چنين مي كنيد؟ جوابش را دادند كه ما حسين تان را هم ريشه كن مي كنيم. پس وقتي خدا مي خواهد عده اي را ذليل كند، اسبابش را به دست خودشان مي دهد و اينها به دست خود كار خود را تمام كردند و اين طور به جنگ امام حسين(ع) آمدند و هويتشان روشن شده است و ديگر براي كسي جاي شك نمانده است و مردم خونشان به جوش آمده است.
جنتي همچنين به راهپيمايي روز چهارشنبه مردم اشاره كرد و افزود: علي رغم فرصت كوتاه از دوشنبه كه دعوت به عمل آمد براي چهارشنبه جمعيتي 22بهمني در راهپيمايي حاضر شدند و مطابق برآوردها، جمعيت، حدود 3ميليون بود، اگر بيشتر نبوده باشد.
وي در ادامه با تشكر از صدا و سيما به خاطر پخش فيلم از جريان هاي مختلف، تصريح كرد: علما و مردم به همراه هم حركت كردند و علما اطلاعيه دادند و اظهار تنفر كردند. مجلس نيز بيانيه داد و اشد مجازات را براي اينها خواستار شد و برخي نمايندگان مجلس كفن پوش اطراف مجلس راهپيمايي كردند و همه جا خون مردم به جوش آمد و از مردم تشكر مي كنيم؛ چون مردم ما خوب هستند و خدا مردم را وا نمي گذارد.
وي در ادامه اظهار كرد: آبروي اينها رفته است و نمي دانم چطور رويشان مي شود در روي مردم نگاه كنند. اينها بايد از غصه دق كنند و وقتي آمريكا و اسرائيل و انگليس رسما از آنها پشتيباني مي كند، آيا ماهيتشان بهتر از اينها بايد روشن شود و اينها با مردم ضد آمريكا و ضد اسرائيل چطور مي توانند زندگي كنند و در برابر آنها سربلند كنند.
امام جمعه موقت تهران با بيان اين كه در عاشورا حسين(ع) كشته شد، اما اسلام زنده شد، افزود: اين اتفاق افتاد و خوب شد مثل عاشورا كه حسين(ع) كشته شد، اسلام زنده شد و در اين انقلاب در هر مقطعي بخواهد ضعف ايجاد شود، خدا حركتي را ايجاد مي كند كه تقويت كننده باشد، مثلا مطهري و بهشتي شهيد مي شوند، حالا نيز در حالي كه بعضي باور كرده بودند كه مردم ايران در ميدان نيستند، اين اتفاق حقيقت را نشان داد و مي پرسم آمريكا و اسرائيل كور هستند، اينها كه بودند و ديدند و شعارها را شنيدند.
وي در ادامه با نجيب خواندن مردم ايران، گفت: مردم ما به قانون و سياست هاي رهبري پايبند هستند واگر اين طور نبود شما را زنده نمي گذاشتند.
دبير شوراي نگهبان اضافه كرد: مردم به اين دليل كه نمي خواهند از قانون تخطي كنند و نظرات رهبري را رعايت نكنند، آرامش خود را حفظ مي كنند و سرجايشان نشسته اند، اما نظام، مبارزه با اسلام را نمي تواند تحمل كند. همان طور كه امام(ره) به آمريكا تشر مي زد كه اگر با دين ما درافتيد ما با همه دنياي شما درمي افتيم و شما را روسياه مي كنيم.
جنتي اظهار كرد: من به اين عده ناچيز مي گويم مردم ما 30 سال است با آمريكا جنگيده اند و ذليلش كرده اند، شما كه داخل جنگ نيستيد، اربابان شما آن طور ذليل شدند و به تعبير امام(ره) آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند و اين مردم، همان مردمند.
وي افزود: مسلم است اينها از مصاديق بارز مفسد في الارض هستند و ما اول انقلاب نيز با مفسدان في الارض برخورد كرديم و آنها در دادگاه هاي انقلاب محاكمه و مجازات شدند و اينها هم از مصاديق بارز مفسد في الارض هستند و از نظر فقهي كسي نمي تواند ترديد كند.
خطيب نمازجمعه اين هفته تهران خطاب به آنهايي كه سكوت كرده اند گفت: بعضي ها اگر سكوت كرده اند بدانند سكوتشان در هر لباس و منسبي كه هستند گناه است و شعار: سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن، مطرح مي شود. وي با اشاره به وظيفه دستگاه قضايي افزود: انتظار مردم از دستگاه قضايي خيلي زياد است، اما محدوديت قانوني و مصلحتي نيز براي آن وجود دارد و اين طور نيست كه آزاد باشد هر طور بخواهد عمل كند و شرايط با زمان انقلاب تفاوت دارد. پس دستگاه قضايي حداكثر كاري كه مي تواند بايد انجام دهد و آنهايي كه بايد دستگير و محاكمه كند و كسي را كه دستگير مي كند رها نكنند، چون دوباره فساد خواهد كرد.
امام جمعه موقت تهران هم چنين تصريح كرد: دستگاه اطلاعاتي و رسانه ها بايد افشاگري كنند و دستگاه اطلاعاتي بايد نقشه ها و اشخاص اينها را شناسايي كند و مسئولين اجرايي و نيروي انتظامي بايد آمادگي كامل داشته باشند و امنيت مملكت و مردم را حفظ كند و اگر با وجود اين حرف ها و جمعيت ميليوني مردم كه در همه شهرها حركت كردند، پررويي كردند، نبايد امانشان دهند و سريعا بايد دستگير و مجازات شوند و دستگاه قضايي بايد دقت و سرعت عمل داشته باشد، بايد قاضي هاي انقلابي و قاطع باشند نه قاضي هاي بي حال و وامانده.
بقيه در صفحه 13

 



درخواست ناجا از مردم اغتشاشگران را شناسايي كنيد

نيروي انتظامي از عموم شهروندان خواست عوامل اخلال در امنيت عمومي و توهين به شعائر اسلامي در روز عاشورا را شناسايي كنند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، پليس اطلاعات و امنيت عمومي ناجا با انتشار تصاوير شماري از اين عوامل در پايگاه اينترنتي wwwpoliceir در اطلاعيه اي از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات و مستندات مربوط به وقايع ياد شده را از طريق تلفن هاي 48888970-58888970 و نمابر 42222554 و همچنين صندوق پستي 133-51456 اطلاع دهند.
ناجا با اغتشاشگران به شدت برخورد مي كند
فرماندهي انتظامي تهران بزرگ نيز اعلام كرد: با توجه به اعلان اغتشاشگران در خصوص تجمع، پليس با توجه به فرامين سردار محترم فرماندهي ناجا با شدت تمام برخورد خواهد كرد.
سردار رجب زاده فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در گفتگو با شبكه ايران گفت: پليس در حال شناسايي سران فتنه بوده و با توجه به اتمام حجتي كه مسئولان امنيتي و انتظامي كشور در برخورد با اغتشاشگران و حرمت شكنان داده اند، فرمانده انتظامي تهران بزرگ هيچ گونه مسامحه اي در برخورد با آنها نخواهد داشت.
سردار رجب زاده افزود: برخي از مردم فريب خورده هنوز باور ندارند كه خط دهي جريانات اخير از بيرون از مرزهاي اسلاميمان بوده و شبكه هاي جاسوسي و موساد صحنه گردان اصلي آنهايند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: با توجه به انتشار تصاوير برخي از آشوبگران و حرمت شكنان، در صورت شناسايي، برخورد قاطعانه و بدون اغماضي صورت خواهد گرفت.

 



پيكر دكتر حسيني چهره ماندگار كشور در شيراز تشييع شد

پيكر پروفسور دكتر سيدعلي اكبر حسيني چهره ماندگار كشور و استاد دانشگاه شيراز صبح پنجشنبه در شيراز تشييع شد.
به گزارش ايرنا، در مراسم تشييع پيكر اين استاد دانشگاه شيراز حجت الاسلام محمد شريفاني مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در دانشگا ه هاي استان فارس گفت: مرحوم دكتر حسيني شخصيتي وارسته و متواضع و همواره منتظر نقد دوستان بود و وصيت كرده بود بين مردم دفن شود.
در اين آيين آيت الله اسدالله ايماني امام جمعه شيراز بر پيكر پروفسور حسيني نماز خواند و پس از آن پيكر اين چهره ماندگار كشور براي خاكسپاري به زادگاهش در يكي از روستاهاي كرمان منتقل شد.
پروفسور دكتر سيدعلي اكبر حسيني سروري در سال 1308 در يكي از روستاهاي كرمان به دنيا آمد. وي ليسانس فرهنگ اسلامي را از دانشكده الهيات دانشگاه تهران در سال 1339 با احراز رتبه اول، فوق ليسانس را در رشته روان شناسي تربيتي و دكترا را در رشته تعليمات متوسطه در دانشگاه دولتي اينديانا در ايالات متحده آمريكا در سال 1345 اخذ كرد.
پروفسور حسيني در سال 1345 به استخدام دانشگاه شيراز درآمد و در سال 1355 به مقام استادي رسيد.
وي عضو فرهنگستان علوم جمهوري اسلامي ايران، عضو انجمن ايراني تعليم و تربيت، مدرس برجسته دانشگاه شيراز در سال 1370، استاد نمونه دانشگاه شيراز در سال 1373، استاد نمونه كشور در سال 1376، پژوهشگر نمونه فارس در سال 1379، برنده جايزه اول مركز جهاني زندگينامه دانشمندان وابسته به دانشگاه كمبريج بوده است.
از اين استاد برجسته دانشگاه بيش از 152 مقاله به زبان هاي فارسي و انگليسي، 18 اثر ديگر اعم از تاليف، ترجمه و تك نگاري به يادگار مانده است.
از اين تعداد 70 اثر پيرامون مباني تعليم و تربيت اسلامي و 30 اثر گزارش طرح هاي پژوهشي است.
كتاب هاي تفكر خلاق، رياضيات در آمار مقدماتي، مباحثي پيرامون تعليم و تربيت اسلامي، سيري اجمالي در تاريخ تعليم و تربيت اسلامي، درآمدي برتعليم و تربيت اسلامي و كاربردي مجموعه مقالات نظري از جمله آثار اين استاد فقيد است.

 



معاون پارلماني رئيس جمهور: مخالفان حركت انقلاب مانند منافقين طرد مي شوند

ساري-خبرنگاركيهان:
افراد، گروه ها و جريان هايي كه در مقابل حركت توفنده ملت انقلابي ايران بايستند همانند منافقان و گروهك هاي ضدانقلاب حذف و طرد خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا ميرتاج الديني معاون امور مجلس رئيس جمهور با اظهار اين مطلب در حسينيه عاشقان كربلاي ساري افزود: جرياني كه در روز عاشوراي حسيني به مقدسات ديني ملت اهانت كرد در حقيقت گور خود را كنده است.
وي كه در آئين اربعين درگذشت مرحوم علي كردان وزير اسبق كشور سخن مي گفت با تشريح خط سير حركت عاشورا زاويه گرفتن از مسير امامت و رهبري جامعه اسلامي را علت اصلي وقوع اين حادثه عظيم بيان كرد.
وي با اشاره به ناشناخته ماندن ابعاد ولايت فقيه در نگاه مخالفان اين اصل مترقي گفت: ولايت فقيه با اين ويژگي كه از صفات برجسته ديني و اسلامي برخوردار باشد در هيچ نظام سياسي دنيا وجود ندارد. وي با بيان اين كه رهبري در جامعه اسلامي تنها با جهاد اكبر و مبارزه با تمايلات نفساني به اين مقام نايل مي شود افزود: رهبر معظم انقلاب همانند امام خميني تمامي اين مسيرهاي دشوار را طي كرد و در طول 20 سال اخير نيز با صلابت امام گونه خود از موجوديت و حاكميت نظام اسلامي در مقابل جهان خواران دفاع كرد.
معاون رئيس جمهور در اين ارتباط به نمونه اي از ولايت پذيري آيت الله خامنه اي اشاره كرد و افزود رهبرانقلاب در اواخر دوران رياست جمهوري خود فرمودند: حاضر هستند به اذن امام خميني در سمت مسئول عقيدتي يك پادگان ژاندارمري در منطقه محروم كشور نيز خدمت كند كه اين اوج ولايت پذيري ايشان است.
وي اظهار داشت: در نظام اسلامي هيچ كس به اندازه رهبر انقلاب عامل به خط امام نيست و مانند ايشان نمي تواند حافظ و نگهبان انقلاب و خط امام باشد.
وي با ابراز تاسف از وقايع اخير خطاب به جريان مخالفي كه خود را خط امام مي داند گفت: شما از خط امام فاصله گرفتيد و در روز قدس پرچم فلسطين را كه امام به دست ملت سپرد بر زمين نهاده ايد و به جاي شعارهاي اصولي انقلاب شعارهاي دشمن پسند سر داديد.
ميرتاج الديني با ستايش عزم و اراده راسخ ملت انقلابي ايران كه در طول چند روز اخير بصيرت و ولايت پذيري خود را به نمايش گذاشتند افزود: ملت ما ثابت كرد كه تا پاي جان از نظام اسلامي و رهبر انقلاب همانند 30 سال گذشته حمايت مي كند.
وي همچنان با تجليل از شخصيت مرحوم كردان از وي به عنوان چهره ولايي و مديرموفق و تحول آفرين در عرصه هاي مديريتي ياد كرد و ياد و خاطره آن مرحوم را گرامي داشت.
بودجه سال آينده
اين هفته در مجلس است
معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: براي اولين بار سال آينده بودجه عمراني كشور از رشد 67 درصدي برخوردار خواهد شد.
ميرتاج الديني با اعلام اين خبر در ساري افزود: بودجه سال آينده كشور در هفته جاري از سوي دولت تقديم مجلس شوراي اسلامي خواهد شد.
وي از پيش بيني ايجاد يك صندوق ملي در بودجه سال آينده خبر داد و افزود: براين اساس صندوق توسعه ملي با واريز 20درصد درآمد نفتي كشور به اين صندوق فعاليت خواهد كرد.
وي گفت: اين صندوق در راستاي سياست هاي ابلاغي رهبر انقلاب راه اندازي مي شود.
معاون رئيس جمهور خاطر نشان كرد: حدود 12هزار ميليارد تومان براي فعاليت هاي عمراني به انجام سرمايه گذاري هاي مولد در سال آينده پيش بيني شد.
وي يادآور شد: مراحل تدوين برنامه پنجم توسعه نيز با جديت دولت روبه پايان است.

 



معاون وزير امور اقتصادي و دارايي: 3 فرودگاه كشور با سرمايه گذاري خارجي توسعه مي يابد

معاون وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: از سرمايه گذاري در فرودگاهها استقبال مي كنيم و در تلاش هستيم با انعقاد قرارداد با سرمايه گذاران خارجي، فرودگاههاي امام خميني، مشهد و شيراز را توسعه دهيم.
به گزارش ايرنا، بهر وز عليشيري روز پنج شنبه درجريان بازديد از فرودگاه شهيد آيت الله دستغيب شيراز افزود: با توجه به ظرفيت هاي جذب گردشگر در شيراز تلاش خواهد شد اين فرودگاه با حمايت دولت و جذب سرمايه هاي موردنياز توسعه يابد.
همچنين معاون عمراني استانداري فارس در اين برنامه بازديد گفت: يك شركت سرمايه گذاري دولتي قطري براي سرمايه گذاري و توسعه فرودگاه شيراز اعلام آمادگي كرده است.
صمد رجا ادامه داد: طرح جامع فرودگاه شيراز شامل ساخت هتل و فروشگاه و ساير تاسيسات رفاهي در دومرحله اجرا خواهد شد.
وي اظهار داشت: پيش بيني شده با توسعه اين فرودگاه تعداد مسافران به سه برابر افزايش يابد.
معاون وزير اقتصاد و دارايي همچنين در حاشيه بازديد از تصفيه خانه 40 هزار متر مكعبي آب شيراز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: در صورت جذب سرمايه گذاري خارجي اين تصفيه خانه طي سه سال آينده به بهره برداري مي رسد.
عليشيري افزود: منابع مالي داخلي براي اجرا و تكميل اين طرح اقتصادي تامين شده و براي اتمام كار نياز به سرمايه ارزي و جذب سرمايه گذار خارجي در اين طرح است.

 



اخبار ادبي و هنري

استمرار اعلام انزجار از فرقه موسوي توسط هنرمندان
با گذشت چند روز از حركت ضدانساني فرقه موسوي در هتك حرمت عاشوراي حسيني ابراز انزجار گسترده هنرمندان و محافل و مراكز هنري از اين حركت همچنان ادامه دارد.
در تازه ترين موارد، جمعي از فعالان عرصه ادب، هنر و رسانه و مركز هنرهاي نمايشي با صدور بيانيه هايي ضمن اعلام وفاداري به آرمان هاي امام و رهبري اقدامات فتنه گران را محكوم نمودند.
در بخشي از بيانيه جمعي از فعالان عرصه ادب، هنر و رسانه آمده است: تكنوكرات ها و نوليبرال هاي خودشيفته كه طي 21 سال گذشته با برخورداري از انواع رانت هاي حاصله از انتصاب ناموجه خود به دواير قدرت و ثروت نظام به آلاف و علوف رسيدند و چون زالو تا جايي كه مي توانستند ثروت هاي ملي را مكيدند و بردند، در اين حادثه گام به ميدان نهادند و توده هاي مردم رنج كشيده و شهيد داده ايران زمين با كمال شگفتي مشاهده كردند كه برخوردارترين ها، اكنون تبديل شدند به براندازترين ها.
مركز هنرهاي نمايشي هم به نمايندگي از جامعه تئاتر كشور بيانيه اي را صادر كرده و در آن نوشته است: حرمت خون حسين(ع) و يارانش كه جان در راه آزادي و آزادگي گذاشتند؛ پس حرمت گذاشتن به عاشوراي حسيني بر هر عاشق دلسوخته اهل بيت واجب است. مركز هنرهاي نمايشي و خانواده بزرگ تئاتر ايران كه اين روزها باني برپايي ششمين همايش سراسري آئين هاي عاشورايي هستند ياد و خاطره امام حسين(ع) و هفتاد و دو يار با وفايش را گرامي مي دارد و در سوگ حوادث پيش آمده متاسف و متاثر است.
شبكه سحر سه زبانه شد
رئيس سازمان صداوسيما شبكه جهاني «سحر2» را به سه زبان انگليسي، كردي و اردو افتتاح كرد.
به گزارش فارس، در مراسم آغاز به كار اين شبكه تلويزيوني سيدعزت الله ضرغامي پس از بازديد از بخش هاي مختلف فني و توليدي در گفت وگوي زنده با سيماي فرانسه شبكه سحر، علت افزايش تصاعدي مخاطبان برون مرزي شبكه هاي صداوسيما را بي اعتمادي روزافزون مردم جهان نسبت به اخبار و گزارش هاي مغرضانه و يك سويه امپراطوري رسانه اي غرب و دنباله روهاي در منطقه دانست.
رئيس سازمان صداوسيما همچنين در گفت وگو با خبرنگاران ضمن انتقاد از عملكرد شبكه هاي خبري جهاني در قبال راهپيمايي عظيم و ميليوني عاشورائيان در كشور گفت: متاسفانه استيلاي قدرت هاي استكباري بر اين شبكه ها به گونه اي است كه حداقل شرايط حرفه اي خود را قبال رويدادهاي جهاني زير پا گذاشته اند. ضرغامي با اشاره به ويژگي هاي منحصر به فرد راهپيمايي هاي 2 روز گذشته در كشور گفت: با توجه به پوشش گسترده و فوق العاده حوادث تاسف بار عده اي محدود در روز عاشورا در چند خيابان تهران در اين شبكه ها انتظار مي رفت اخبار بعدي نيز براي تكميل گزارش هاي قبلي از اين شبكه ها پخش شود كه متاسفانه سياست هاي ديكته شده دولت هاي زورگو و پرمدعا مانع از حفظ حداقل آبروي اين شبكه ها شد.
شبكه سحر 2 روزانه 19 ساعت برنامه به 3 زبان انگليسي، كردي و اردو پخش مي كند. همچنين شبكه سحر يك نيز به زبان هاي فرانسوي، آذري و بوسنيايي براي مخاطبان جهاني خود برنامه هاي متنوعي را توليد و پخش مي كند.
روايت مداح اهل بيت از شعر مذهبي
سعيد حداديان، شاعر و مداح اهل بيت گفت: زبان شعر، زباني است كه مي تواند مظلوميت را با منطق منتشر كند و ظالم را رسوا و حتي نابود كند. اين چيزي كه قرآن از ما خواسته است
وي در نشست نقد كتاب «طوفان واژه ها» سروده حميدرضا برقعي بيان داشت: در بزنگاه هاي سياسي، تعريف ها از شعر يا تنظيم هاي شعري در ديدگاه هاي مختلف مي خواهد تغيير كند.
وي تشريح كرد: به عنوان مثال گاهي بعضي ها به دنبال اين هستند كه فضا را به سمت تحجر ببرند. يعني از روضه سيدالشهدا، انقلابي بودن و عليه ظالم بودن برداشت نشود كه اين با روح دستگاه سيدالشهدا نمي خواند. حتي برخي به دنبال اين هستند كه در دستگاه سيدالشهدا عليه السلام، براي شفا، به تربت او توجه نباشد.
حداديان تصريح كرد: هنر امام خميني(ره) اين بود كه بين اين دو، تيغ و تربت، پيوند برقرار كند و گفت كه هم آن بايد باشد و هم اين. كسي هم امروز نمي تواند ادعا كند كه از امام امت روحي له الفداه بهتر مي فهمم.
نمايشگاه آثار استادان نقاشي قهوه خانه اي با موضوع عاشورا
نمايشگاه آثار «پرده هاي عاشورايي» از استادان بزرگ نقاشي قهوه خانه اي، از 12 دي ماه در نگارخانه هنر ايران افتتاح مي شود.
در اين نمايشگاه آثاري از عباس بلوكي فر، حسين همداني، گداعلي، عقيلي، محمد حميدي و... تا 29 دي ماه به نمايش درمي آيد.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14