(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 8 ارديبهشت 1389- شماره 19631
 

حديث دشت عشق
آغاز پلي اف ليگ برتر واليبال از تهران اولين گام مدعيان براي حضور در فينال
اخبار كوتاه از فوتبال
«آلتوك» آلماني ايران را ترك كرد
اساسنامه جامع فدراسيون هاي ورزشي تدوين مي شود
روز دوم هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا استقلال و ذوب آهن در انديشه صدرنشيني
نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا در انديشه انتقام و صعود
برگزاري رقابت هاي قهرماني هندبال جوانان آسيا در تهران
انتقال فدراسيون بدمينتون به زنجان



حديث دشت عشق

شيرودي نخستين نظامي بود كه به او اقتدا كردم و نماز خواندم
«مقام معظم رهبري»
به ياد سردار خلبان شهيد «علي اكبر شيرودي»
شير شيرود محله، خورشيد آسمان ايران

شهيد خلبان «علي اكبر قربان شيرودي» ديماه 1334 در روستاي بالا شيرود از توابع شهرستان تنكابن در خانواده اي كشاورز و متدين ديده به جهان گشود. وي پس از گذراندن سال سوم متوسطه در زادگاه خويش، براي ادامه تحصيل راهي تهران شد و همراه با كار به تحصيل خود ادامه داد. شهيد شيرودي با اتمام تحصيلات متوسطه در سال 1351 وارد ارتش شد و دوره مقدماتي خلباني را در تهران به پايان رساند. سپس دوره هلي كوپتري كبرا را در پادگان اصفهان گذراند و با درجه ستوانياري فارغ التحصيل شد.وي پس از سه سال خدمت در ارتش به كرمانشاه رفت و با شهيد خلبان احمد كشوري آشنا شد. شهيد شيرودي از ارتشياني بود كه با اوج گيري جريانات انقلاب اسلامي به صفوف راهپيمايان پيوست و به دستور حضرت امام(ره) مبني بر فرار سربازان از پادگان ها، او نيز خارج شد. پس از خروج از پادگان درصدد تشكيل گروهي چريكي بر آمد و با تعدادي از دوستانش در كرمانشاه در اين زمينه اقدام كرد تا اينكه امام خميني(ره) به ميهن بازگشتند و انقلاب به پيروزي رسيد.
شهيد شيرودي كه در جريانات پيروزي انقلاب با پيشمرگان كرد مسلمان همكاري كرده بود، با تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، به سپاه غرب كشور پيوست. وي كه با شروع جنگ تحميلي در 31 شهريور 1359 به منطقه كرمانشاه رهسپار شده بود در جريان يكي از ماموريت هاي خود با سرپيچي از فرمان بني صدر مبني بر تخليه پادگان و انهدام انبار مهمات منطقه، به همراه دو خلبان همفكر خود و با دو هليكوپتري كه در اختيار داشتند، در طول 12 ساعت پرواز بي نهايت حساس و خطرناك كه وي به عنوان تنها موشك انداز پيشاپيش دو خلبان ديگر به قلب دشمن يورش برد، توانست مهمات دشمن را در هم كوبيده و خسارات سنگيني بر دشمن وارد آورد.
شجاعت و ابتكار عمل اين شهيد نه تنها در سراسر كشور، بلكه در تمام خبرگزاري هاي مهم جهان منعكس شد. بني صدر براي حفظ ظاهر دو هفته بعد به او ارتقاء درجه داد، اما وي درجه تشويقي را نپذيرفت و تنها خواسته اش را ديدار با حضرت امام و بيان كارشكني هاي بني صدر و بي تفاوتي برخي از فرماندهان اعلام كرد.
در همان ايام به دستور فرماندهي هوانيروز چند درجه تشويقي گرفت و از ستوانيار سوم خلبان به درجه سرواني ارتقاء يافت، اما طي نامه اي به فرمانده هوانيروز كرمانشاه در 9 مهر 1359 چنين نوشت: «اينجانب خلبان پايگاه هوانيروز كرمانشاه مي باشم و تاكنون براي احياي اسلام و حفظ مملكت اسلامي در كليه جنگ ها شركت نموده ام، منظوري جز پيروزي اسلام نداشته ام و به دستور رهبر عزيزم به جنگ رفته ام. لذا تقاضا دارم درجه تشويقي كه به اينجانب داده اند، پس گرفته و مرا به درجه ستوانيار سومي كه بوده ام برگردانيد.»
با اوج گيري جنگ كردستان شهيد شيرودي و چند تن ديگر از خلبانان وارد جنگ شدند. وي در عمليات هاي پروازي خود تلفات سنگيني به نيروها و تجهيزات دشمن در نقاط استراتژيكي غرب كشور وارد كرد. در 13 دي ماه 1359 وقتي خيانت هاي آشكار بني صدر را ديد به افشاگري پرداخت و از شنوندگان سخنانش خواست با ايمان و اسلحه و چنگ و دندان از ميهن اسلامي دفاع كنند. در همين ايام شهيد علي اكبر شيرودي را به خاطر باز پس گيري ارتفاعات بازي دراز باز داشت تنبيهي كردند و در واكنش به اين مسئله روحانيون متعهد و اعضاي سپاه كرمانشاه مراتب ناراحتي خود را در اسرع وقت به اطلاع اعضاي شوراي عالي دفاع از جمله آيت الله خامنه اي و حجت الاسلام هاشمي رفسنجاني رساندند و حكم بازداشت وي منتفي شد.
شهيد شيرودي سرانجام در آخرين عمليات پروازي خود (8 ارديبهشت 1360) در منطقه بازي دراز، هنگامي كه عراق لشكري زرهي با 250 تانك و با پشتيباني توپخانه و خمپاره انداز و چند فروند جنگنده روسي و فرانسوي، براي بازپس گيري ارتفاعات «بازي دراز» به سوي سر پل ذهاب گسيل داشته بود، به مقابله با آنان پرداخت و پس از انهدام چندين تانك از پشت سر مورد اصابت گلوله تانك قرار گرفت و به شهادت رسيد.گفتني است مراسم يادبود اين شهيد سرافراز 9/2/89 ساعت 15 تا 18 در گلزار شهداي شهر شيرود تنكابن با حضور مقامات لشكري و كشوري برگزار مي گردد.

 



آغاز پلي اف ليگ برتر واليبال از تهران اولين گام مدعيان براي حضور در فينال

مرحله دوم پلي آف مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور براي معرفي دو تيم فيناليست اين رقابت ها از امروز (چهارشنبه) آغاز خواهد شد.
اين مرحله از رقابت ها با حضور دو تيم تهراني پيكان و سايپا و تيم هاي داماش و كاله از خطه شمال به صورت 2 از 3 برگزار مي شود.
امروز (چهارشنبه) و در روز نخست مرحله دوم پلي آف مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور تيم پيكان در خانه واليبال ميزبان كاله خواهد بود. خودروسازان كه قهرمان چندساله رقابت هاي باشگاهي ايران هستند، در پايان رقابت هاي دوره اي (رفت و برگشت) ليگ امسال هم خيلي زود صدر جدول رده بندي را از آن خود كردند. آنها براي آنكه بتوانند صدر جدول نهايي را هم به نام خود ثبت كنند بايد كاله را همچون بانك كشاورزي از پيش رو بردارند، تيمي كه با بهروز عطايي پتروشيمي را از پيش رو برداشت تا به اين مرحله برسد.
پيكان درحالي آماده استفاده از امتياز ميزباني در ديدار امروز است كه آملي ها هم مصمم هستند بهترين نتيجه ممكن را در خانه واليبال از آن خود كنند خصوصاً اينكه ديدار برگشت را بايد بدون تماشاگر برگزار كنند.
ديگر ديدار مرحله دوم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور هم در خانه واليبال برگزار خواهد شد. در اين ديدار شاگردان فريد صائبي كه حالا در كنار «انجل» كوبايي الاصل تركيب بهتري به خود گرفته اند مقابل داماش به ميدان مي روند. داماش خسته ترين تيم حاضر در اين مرحله از مسابقات است چون بعد از سه بازي سنگين مقابل جواهري بازرگاني گنبد و بدون استراحت به اين مرحله رسيده است. اين مي تواند امتيازي خوب براي سايپا ميزبان باشد كه در دور قبل پلي آف هم براي غلبه بر برق كار سختي نداشت. برنامه ديدارهاي مرحله دوم پلي آف مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
رده بندي تيم هاي اول تا چهارم:
¤ پيكان تهران- كاله آمل (خانه واليبال- ساعت 30:15)
¤ سايپا تهران- داماش گيلان (خانه واليبال- ساعت 30:17)
رده بندي تيم هاي پنجم تا هشتم:
¤ جواهري بازرگاني گنبد- برق كرمان (سالن واليبال گنبد- ساعت 17)
ديگر ديدار اين مرحله يكشنبه هفته آتي در سالن شهرك بعثت بندر امام ميان دو تيم پتروشيمي و بانك كشاورزي برگزار خواهد شد. اين ديدار به دليل حضور 2نفر از بازيكنان تركيب اصلي بانك كشاورزي در مسابقات واليبال ساحلي تور آسيا- اقيانوسيه به تعويق افتاده است.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

غلامحسين پيرواني مجددا سرمربي تيم اميد شد
نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: پس از مذاكره با غلامحسين پيرواني، ايشان پذيرفت كه به تيم اميد بازگردد.
مهدي تاج كه از سوي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال مامور مذاكره با غلامحسين پيرواني براي بازگرداندن او به تيم اميد بود، اعلام كرد: با پيرواني دراين زمينه مذاكره كردم.ايشان پذيرفت كه به تيم اميد بازگردد.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه وي يك سال هدايت اين تيم را برعهده داشت، مي تواند دراين تيم موفق عمل كند.پيش از اين گفته مي شد قرار است يك مربي خارجي هدايت تيم اميد را برعهده بگيرد؛ اما در جلسه روز دوشنبه هيئت رئيسه قرار بر بازگشت اين مربي شد.
كامراني فر 12خرداد به آفريقاي جنوبي مي رود
بليت حضور درجام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به حسن كامراني فر رسيد.حسن كامراني فر كمك داور فوتبال كه براي قضاوت درجام جهاني انتخاب شده است، 12 خرداد ايران را به مقصد بحرين ترك مي كند تا از بحرين به امارات و از امارات به ژوهانسبورگ برود. حضور اين كمك داور در جام جهاني قطعي شده است و كامراني فر به منظور انجام آخرين تست فيفا روز جمعه همين هفته عازم مالزي خواهد شد. اين تست براي داوران انتخابي است و تست هاي انتخابي براي حضور قبلا انجام شده است. كامراني فر در تيم داوري خليل الغمدي عربستاني به عنوان كمك اول قرار گرفته است و به عنوان اولين تيم داوري آسيا به فيفا معرفي شده است. صالح المرزوقي اماراتي كمك داور دوم اين تيم داوري غرب آسياست.
وطنخواه سرمربي جديد تيم پتروشيمي تبريز
رضا وطنخواه پس از بركناري مربي صربستاني به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال پتروشيمي تبريز معرفي شد. مسئولان تيم فوتبال پتروشيمي به دليل كسب نتايج ضعيف اين تيم درهفته هاي گذشته در ليگ دسته اول با بركناري زوران اسمليسكي سرمربي صربستاني، رضا وطنخواه مديرفني اين تيم را به عنوان جايگزين او انتخاب كردند. وطنخواه كه خود متولد تبريز است فصل گذشته نيز مدير فني پتروشيمي بود.
تيم فوتبال پتروشيمي اكنون با كسب 21 امتياز در رده دوازدهم جدول گروه قرار دارد و از مدعيان جدي سقوط به ليگ دسته دوم محسوب مي شود.

 



«آلتوك» آلماني ايران را ترك كرد

سرپرست فدراسيون دوچرخه سواري در حالي از رفتن آلتوك مربي تيم ملي خبر داد كه اين مربي بدون دريافت حقوق به كشور خود بازگشته است!
«آلتوك» سرمربي تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان در مسابقات قهرماني 2010 آسيا در امارات بعد از بازگشت پروازهاي اروپا به حالت عادي روز گذشته تهران را ترك و به كشور خود بازگشت.
اين مربي آلماني در شرايطي ايران را ترك كرده كه منتقدان، مسئولان، ورزشكاران و عوامل تيم ملي همگي 9 مدال كسب شده كشورمان را در مسابقات قهرماني آسيا در شان دوچرخه سواري ايران ندانسته و تمام ناكامي ها را برگردن وي اندختند.
زنگي آبادي سرپرست فدراسيون دوچرخه سواري با تائيد خبر بازگشت اين مربي به كشورش گفت: آلتوك به دليل بيماري همسرش به آلمان بازگشته و برگشت وي به تيم ملي مشخص نيست.
وي افزود: ماقبل از رفتن آلتوك به وي پيشنهاد مربيگري در تيم هاي پايه را داديم كه به نظر مي رسد به هيچ تواقفي براي ادامه همكاري با اين مربي نرسيم.
سرپرست فدراسيون دوچرخه سواري در پاسخ به اين سوال كه آيا با اين مربي تسويه حساب شده است يا نه؟ گفت: از ابتدا قرار بود آلتوك با ما همكاري كرده و در صورت رضايت خودش و فدراسيون حق الزحمه بگيرد به همين دليل ما تنها هزينه اياب و ذهاب و اسكان وي را متقبل شديم و در حقيقت آلتوك بدون دريافت حقوق ايران را ترك كرده است.وي با تاكيد بر اينكه اين مسئله قرار خود آلتوك بود تاكيد كرد: قرارداد اين مربي آلماني در صورت ادامه همكاري منعقد مي شد.

 



اساسنامه جامع فدراسيون هاي ورزشي تدوين مي شود

از سوي سازمان تربيت بدني طرح تدوين اساسنامه جامع فدراسيون هاي ورزشي در حال تهيه و تدوين است تا با رفع برخي ابهامات و فقدان دستورالعمل هاي قانوني امور فدراسيون ها به نحو مطلوب تري اداره شود.
سازمان تربيت بدني با هدف به روز كردن اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي و تهيه دستورالعملي جامع، هماهنگ و متناسب با هر رشته ورزشي طرح تدوين اساسنامه جامع فدراسيون هاي ورزشي را در دست تدوين دارد.وجود برخي نقايص و اشكالات در اساسنامه جاري فدراسيون هاي ورزشي و مسكوت بودن قانون نسبت به پاره اي از امور اجرايي و اداري فدراسيون ها مشكلات و تعارضاتي را در نحوه اداره فدراسيون ها ايجاد كرده بود كه اين روند موانع جدي را براي فعاليت و انجام مأموريت هاي قانوني آنها ايجاد مي كرد.
از همين رو سازمان ورزش طرح تدوين اساسنامه جديد فدراسيون هاي ورزشي را آغاز كرد و معاونت طرح و برنامه با همكاري بخش حقوقي سازمان تربيت بدني از چند ماه گذشته مأموريت يافتند تا كار بازنگري، اصلاح و تدوين اساسنامه جديد فدراسيون هاي ورزشي را در اولويت كاري خود قرار دهند.
پيش بيني مي شود تدوين اساسنامه جديد فدراسيون هاي ورزشي ظرف دو ماه آينده و حداكثر تا پايان بهار سال جاري نهايي و براي تأييد و اجرايي شدن به هيئت دولت ارائه شود. اساسنامه جديد پس از بررسي در كميسيون هاي تخصصي دولت و انطباق آن با قوانين جاري و دولتي، به تصويب هيئت دولت خواهد رسيد و براي اجرا به سازمان تربيت بدني ابلاغ خواهد شد.
سازمان تربيت بدني اميدوار است با اجراي اساسنامه جامع فدراسيون هاي ورزشي ضمن برقراري دستورالعمل هاي جديد، هماهنگ و يكپارچه متناسب با هر رشته ورزشي، موانع و محدوديت هاي قانوني گذشته در نحوه اداره و راهبري فدراسيون هاي ورزشي برطرف شود.

 



روز دوم هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا استقلال و ذوب آهن در انديشه صدرنشيني

تيم هاي استقلال و ذوب آهن كه پيش از اين صعود خود به مرحله يك هشتم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا را قطعي كرده اند در هفته پاياني از مرحله گروهي اين رقابت ها براي ماندن در صدر گروه هاي A و B به جدال حريفان مي روند.
مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا امشب به اتمام مي رسد و دو تيم ديگر جواز حضور در مرحله يك هشتم نهايي اين رقابت ها را بدست مي آورند. در اين بين دو نماينده شايسته فوتبال ايران يعني استقلال و ذوب آهن كه تا هفته پنجم صعودشان به جمع 16 تيم برتر رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا قطعي شده است، در هفته ششم براي صدرنشيني در گروه هاي خود به ترتيب برابر الجزيره امارات و الوحده عربستان صف آرايي مي كنند.
الجزيره امارات - استقلال ايران
استقلال در مصاف با تيم هاي عربي الاهلي عربستان و الغرافه قطر قدرت خود را به رخ كشيد و بالاتر از اين دو تيم با 11 امتياز صدر جدول گروه A مسابقات ليگ قهرمانان را در اختيار گرفت. تيم مرفاوي كه در مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا عنوان پرتماشاگرترين تيم را به خود اختصاص داده است براي حفظ جايگاهش در صدر جدول گروه بايد امشب در خانه الجزيره، تيم دوم جدول رده بندي ليگ امارات به پيروزي برسد تا بدون توجه به نتيجه ديدار الاهلي عربستان - الغرافه جشن صعود و صدرنشيني را در ابوظبي برپا كند.
تيم مرفاوي در حالي به ديدار الجزيره مي رود كه درچهار ديدار گذشته خود در ليگ قهرمانان آسيا مقابل تيم هاي اماراتي به سه نتيجه تساوي و يك شكست تن داده و هيچ بردي در كارنامه اين تيم ديده نمي شود.
ذوب آهن ايران - الاتحاد عربستان
از روز 10 فروردين ماه و پس از سوت پايان بازي بنيادكار ازبكستان - ذوب آهن در ورزشگاه جار تاشكند آب خوش از گلوي ذوب آهني ها پايين نرفته است. اين تيم در كمتر از 2 ماه به اندازه تمام فصل شكست خورده و دو جام (ليگ و جام حذفي) را از دست داده و جايگاهش در صدر جدول گروه B مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به خطر افتاده است.
تيم ذوب آهن كه تا پايان هفته چهارم از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا، بهترين عملكرد را در بين تيم هاي ايراني از خود برجاي گذاشته بود، با شكست در مصاف با الوحده امارات در هفته پنجم مسابقات، جايگاهش در صدر جدول رده بندي گروه B به خطر افتاده است و تيم الاتحاد عربستان را در يكقدمي خود مي بيند. اين تيم عصر چهارشنبه در بازي صدرنشيني به ديدار الاتحاد مي رود. ذوب آهن در اين بازي حتي اگر به نتيجه تساوي هم دست يابد، به عنوان صدرنشين گروه خود راهي مرحله يك هشتم نهايي مي شود و براي بازي خانگي در روز چهارشنبه 22 ارديبهشت ماه آماده مي شود، ديداري كه به احتمال فراوان مقابل السد قطر برگزار خواهد شد.برنامه ديدارهاي روز دوم از هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا به اين شرح است:
چهارشنبه - 8/2/89
گروه A
¤ الحزيره امارات - استقلال ايران، ورزشگاه محمد بن زايد ابوظبي
¤ الاهلي عربستان - الغرافه قطر، ورزشگاه ملك عبدالله جده
جدول رده بندي: 1- استقلال ايران 11 امتياز، 2- الغرافه قطر 10 امتياز، 3 - الاهلي عربستان 6 امتياز، 4- الجزيره امارات يك امتياز
گروه B
¤ بنيادكار ازبكستان - الوحده امارات، ورزشگاه جار تاشكند
¤ ذوب آهن ايران - الاتحاد عربستان، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
جدول رده بندي: 1- ذوب آهن ايران 10 امتياز، 2- الاتحاد عربستان 8 امتياز، 3- بنيادكار ازبكستان 7 امتياز، 4- الوحده امارات 3 امتياز

 



نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا در انديشه انتقام و صعود

تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا در ديدار برگشت از مرحله نيمه نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا مقابل اينترميلان ايتاليا، نه تنها صعود به فينال رقابت ها را نشانه رفته بلكه در صدد است تا شكست تحقيرآميز ديدار رفت را نيز جبران كند.
تيم فوتبال اينتر هفته قبل در ورزشگاه سن سيرو با نتيجه 3 بر يك مقابل بارسلونا به برتري رسيد اما نماينده اسپانيا به وضعيت داوري آن ديدار انتقاد فراواني دارد. بارسا معتقد است اشنايدر در نيمه دوم اين ديدار بر روي دانيل آلوز مرتكب خطاي پنالتي شد ضمن اينكه گل ميليتو هم در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد.
بارسلونا در ديدار برگشت كه امشب به قضاوت «فرانك دوبليكر» بلژيكي در ورزشگاه نيوكمپ برگزار خواهد شد فرصت اين را دارد كه با يك برتري 2 بر صفر راهي ديدار نهايي شود. بارسا براي پيروزي در اين ديدار تمام تلاش خود را به كار خواهد بست چرا كه پپ گوارديولا مربي اين تيم بر اين باور است كه اگر اين جام را نبرد، جام هاي سال قبل هم براي او ارزشي نخواهد داشت.
گوارديولا گفت: بردن اين جام براي ما خيلي اهميت دارد. بارسلونا 6 جام در يك سال برنده شده اما احساس مي كنم اگر ليگ قهرمانان اروپا را براي بار دوم نبريم انگار هيچ جامي را نبرده ايم.
ليونل مسي، بي ترديد بازيكن تعيين كننده اين ميدان خواهد بود. وي در ديدار برگشت مقابل آرسنال در نيوكمپ در حالي كه تيمش با نتيجه يك بر صفر عقب بود، به تنهايي چهار گل به ثمر رساند. مسي در ديدار رفت مقابل اينتر درخشش چنداني نداشت اما گويا اين بار همه بازيكنان اينتر بايد مراقب او باشند تا به عقوبت آرسنال دچار نشوند. مسي در اظهارنظري جالب قبل از بازي امشب تيمش مقابل اينتر گفت: من دروازه اينتر را بيش از يك بار باز مي كنم و اطمينان دارم با يك پيروزي قاطعانه به ديدار نهايي صعود مي كنيم. از سويي اينتر در تلاش است تا به 55 سال ناكامي خود در رقابت هاي ليگ قهرمانان پايان دهد. اين تيم دو بار در سال هاي 1964 و 1965 به عنوان قهرماني اروپا دست پيدا كرده است. پس از آن مربيان بزرگي چون جيواني تراپاتوني و مارچلو ليپي براي محقق كردن روياي قهرماني اينتر تلاش كرده اند اما موفق به انجام اين كار نشده اند.

 



برگزاري رقابت هاي قهرماني هندبال جوانان آسيا در تهران

نشست فني فدراسيون هندبال بدون داشتن رئيس با تصميم جابجايي رقابتهاي هندبال قهرماني جوانان آسيا از اصفهان به تهران پيگيري شد!
در زمان حضور عليرضا رحيمي رئيس فدراسيون هندبال ايران و نايب رئيس كنفدراسيون هندبال آسيا، ايران ميزباني رقابتهاي هندبال قهرماني جوانان آسيا در سال 2010 را در شهر اصفهان قبول كرد كه با رفتن اين رئيس اصفهاني و مشخص نبودن سرپرست فدراسيون تكليف برگزاري اين ديدارها مشخص نيست.
در اين بين مسئولين كميته هاي فدراسيون هندبال كه نگران از دست رفتن زمان براي هماهنگي امور اجرايي اين رقابتها هستند عصر روز دوشنبه- 6ارديبهشت ماه- در نشستي برنامه ريزي هايي را براي شروع كارهاي ميزباني انجام دادند.
در اين جلسه كه بعد از سفر جلال كوزه گري نايب رئيس فدراسيون هندبال به اصفهان برگزار شده بود تصميم بر اين گرفتند تا اين ديدارها به جاي اصفهان در تهران برگزار شود.به اين ترتيب رقابتهاي هندبال قهرماني جوانان آسيا در سال 2010 و انتخابي جام جهاني تابستان سال جاري در تهران برگزار خواهد شد.

 



انتقال فدراسيون بدمينتون به زنجان

رئيس سازمان تربيت بدني گفت: استان زنجان توانايي لازم براي استقرار فدراسيون بدمينتون را دارد.
علي سعيدلو در ديدار با مسئولين اداره كل تربيت بدني استان زنجان ضمن اشاره به اين مهم كه استان زنجان با كسب مقام هاي اول در چهار رده سني بدمينتون به عنوان مهد پرورش قهرمانان اين رشته به شمار مي رود، افزود: استان زنجان با موقعيت خوبي كه در ورزش بدمينتون دارد، توانايي لازم جهت استقرار اين فدراسيون را دارا است.
وي در اين باره تأكيد كرد: اميدواريم حداكثر طي دو هفته، شرايط و زمينه هاي اين مهم محقق شده و فدراسيون بدمينتون در سفر سوم استاني دولت در زنجان افتتاح شود.

 

(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14