(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 2 خرداد 1389- شماره 19651

حديث دشت عشق
يازدهمين دوره مسابقات فوتسال آسيا دورخيز ايران براي دهمين قهرماني
اخبار كوتاه از فوتبال
به بهانه نزديك شدن به جام جهاني 2010 صورت گرفت ساخت خودرو با طرح فوتبال
تيمم تضمين كننده آينده است شهنازي: قهرماني نوجوانان واليبال پاك بود
اشتفان به ايران نمي آ يد سرپرست فدراسيون هندبال: مشكلي براي ميزباني نداريم
لغو رسمي مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي
رقابت هاي انتخابي تيم ملي كاراته برگزار نخواهد شد



حديث دشت عشق

به ياد پاسدار جانباز شهيد «عباس اسدي»
خط ولايت فقيه و حفظ ولايت
برايم از همه چيز مهم تر است

هميشه سعي كردم در خط ولايت فقيه باشم و حفظ ولايت برايم از هر چيز مهمتر بوده و هست و به فرزندانم، برادرانم و دوستانم وصيت مي كنم تنها راه رسيدن به معشوق و تنها راه رهايي از هواهاي نفساني دنيا زنده نگه داشتن اين خط يعني خط ولايت فقيه بوده و خواهد بود و آنها هم هيچوقت ولي فقيه ما را تنها نگذارند تا انشاءالله شيعه حضرت علي(ع) در پيشگاه آقا امام زمان(عج) سربلند و پيرو امت محمد(ص) روسپيد باشند.
به برادرانم وصيت مي كنم كه با تعاليم ديني همواره فرزندانم را در خط ولايت فقيه آنچنان كه هستند پشتيباني كنند و به همسرم كه نتوانستم آنطور كه بايد از زحماتش قدرداني نمايم مي خواهم پس از مرگم همواره استوار باشد و دو دخترم را مانند شيرزن كربلا و فاطمه كبرا به جامعه تحويل دهد تا افرادي باشند تحصيل كرده تا در خدمت مردم كشورشان باشند و به محرومان و مستضعفان كمك نمايند و به تنها پسرم حسين وصيت مي كنم همچون امام حسين(ع) امر به معروف و نهي از منكر را فراموش نكن. و در خط ولايت فقيه و پشتيبان ولايت باش چون دشمنان و اهريمنان از شما جوانان ايراني بسيار مي ترسند و مي دانند امثال تو براي ولايت از جان و خون مايه مي گذاريد آنچنان كه اين مسائل افتخار پدرت و پدران بسيجي ديگر مي باشد و تا شما حافظ ولايت فقيه باشيد آسيبي به مملكت نخواهد رسيد و اين درسي است كه همه پدران بسيجي در مكتب خميني آموخته اند.

 



يازدهمين دوره مسابقات فوتسال آسيا دورخيز ايران براي دهمين قهرماني

يازدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا درحالي از امروز در تاشكند ازبكستان آغاز مي شود كه تيم ملي فوتسال كشورمان همچون 10 دوره گذشته اين رقابت ها مدعي اصلي قهرماني است.
تيم ملي فوتسال ايران ابرقدرت آسياست. براي تيمي كه در 10 دوره گذشته مسابقات فوتسال قهرماني آسيا در 9 دوره عنوان قهرماني را از آن خود كرده است آيا واژه اي به غير از «ابرقدرت» برازنده توصيف آن هست؟
فوتسال قهرماني آسيا
در حال و هوايي تازه
مسابقات فوتسال قهرماني آسيا از سال 1999 با رقابت 9 تيم ايران، كره جنوبي، تايلند، قرقيزستان، سنگاپور، قزاقستان، ژاپن، ازبكستان و مالزي در دو گروه آغاز شد. اين مسابقات در نخستين دوره با قهرماني تيم ايران به پايان رسيد، عنواني كه هشت بار ديگر در تايلند و ايران (2 بار)، اندونزي، ماكائو، ويتنام و ژاپن نيز تكرار شد.
مسابقات فوتسال قهرماني آسيا از سال 1999 تا 2008 همه ساله برگزار مي شود تا اينكه در سال 2008 مقامات كنفدراسيون فوتبال آسيا تصميم بر آن گرفتند كه اين رقابت ها را هر دو سال يك بار برگزار كنند و در فاصله بين اين رقابت ها، تيم هاي باشگاهي قاره كهن در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه هاي آسيا به مصاف هم بروند.
دو سال پس از برگزاري دهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا در تايلند از روز يكشنبه 16 تيم برتر قاره كهن در تاشكند گردهم مي آيند تا براي دستيابي به جام يازدهم به مصاف يكديگر بروند. اين 16 تيم در چهار گروه چهار تيمي تقسيم شده اند كه طي هشت روز رقابت براي دستيابي به جام يازدهم تلاش خواهند كرد.
ازبكستان و خاطره تلخ 2006
سال 2006 براي فوتبال و فوتسال ايران سال تلخي بود. خرداد ماه سال 1385 پيش از آغاز مسابقات جام جهاني تيم ملي فوتسال ايران با تركيب بازيكناني چون وحيد شمسايي، محمد هاشم زاده، مجيد رئيسي، كاظم محمودي، مجيد لطيفي، محسن زارعي، مجيد تيكدري نژاد، مسعود دانشور، مصطفي نظري در مسابقات فوتسال قهرماني آسيا به ميزباني تاشكند ازبكستان حضور يافت تا از عنوان قهرماني خود در سال 2005 دفاع كند.
تيمي كه بدون محمدرضا حيدريان و با بهانه جوانگرايي پاي به ميدان آسيايي گذاشته بود. شروعي خوب در مسابقات داشت و با شكست تيم هاي تاجيكستان (14 بر صفر)، اندونزي (20 بر يك) و تايلند (6 بر 3) به مرحله دوم صعود كرد. در مرحله نيمه نهايي ملي پوشان فوتسال ايران به ناگاه برابر ژاپن با نتيجه 5 بر يك تن به شكست دادند و براي نخستين بار از حضور در ديدار فينال مسابقات فوتسال قهرماني آسيا بازماندند. تيمي كه با هدايت ژوراندير و برزيلي در رقابت هاي تاشكند شركت كرده بود با برتري 5 بر 3 مقابل قرقيزستان در ديدار رده بندي سوم شد و ژاپن با برتري 5 بر يك مقابل ازبكستان در ديدار نهايي جام قهرماني را بالاي سر برد.
كاري سخت در ميدان تاشكند
تيم ملي فوتسال ايران كه در آخرين رده بندي تيم هاي ملي دنيا پس از برزيل، اسپانيا، ايتاليا و روسيه عنوان پنجم را در اختيار دارد و بهترين تيم قاره كهن است، با پشتوانه 9 قهرماني و يك مقام سومي به تاشكند سفر كرده است تا براي دهمين بار جام قهرماني را بالاي سر ببرد. فوتسال ايران كه طي هفته هاي اخير متأثر از جدال هاي رسانه اي حسين شمس (سرمربي تيم ملي فوتسال) و وحيد شمسايي (كاپيتان پيشين تيم ملي فوتسال) روزهاي ناآرامي را پشت سر گذاشته است، در مصاف با تيم هاي مدعي چون ژاپن، تايلند و ازبكستان كار سختي براي تكرار قهرماني خود پيش رو دارد.
غيبت شمسايي
و خاطره تلخ حيدريان
در سال 2006 سرمربي تيم ملي فوتسال ايران با بهانه جوانگرايي محمدرضا حيدريان را از تيم ملي كنار گذاشت. تيم ملي در غياب حيدريان به بن بست رسيد و براي نخستين بار جام قهرماني را از دست داد. 4 سال از آن روزها مي گذرد. تيم ملي فوتسال ايران باز هم به تاشكند رسيد و اين بار هم از قضا تك ستاره خود را در اختيار نخواهد داشت. شمسايي قرباني اختلاف نظر با سرمربي تيم ملي فوتسال شد و از همراهي اين تيم در تاشكند بازماند تا باز هم فوتسال ايران بدون يكي از ستاره هاي خود به كارزار تاشكند برود. تيم شمس در آزموني دشوار بدون ستاره خود و بهترين بازيكن فوتسال آسيا با تيم هاي برتر آسيا خواهد جنگيد. آيا تيم او مي تواند مقابل مدعيان آسيايي باز هم قد علم كند و جام قهرماني را از تاشكند به ايران بياورد.
جوان اما باتجربه
مصطفي نظري، حميدرضا ابراري نيا، مجتبي نصيري نيا، محمد طاهري، محمد كشاورز، علي اصغر حسن زاده، مسعود دانشور، مصطفي طيبي، محمد هاشم زاده، جواد اصغري مقدم، محمدرضا زحمتكش، حسين سلطاني، علي رهنما و مجيد رئيسي. اينها بازيكنان تيم ملي در مسابقات فوتسال قهرماني آسيا هستند. اسكلت بندي اصلي تيم ملي فوتسال در تاشكند را بازيكنان تيمي تشكيل مي دهند كه دو سال پيش در جام جهاني درخشيد و به ناحق از صعود به مرحله نيمه نهايي بازماند. شاخصه اصلي اين تيم جواني است اما جواني در عين باتجربگي. از تيم جواني كه در تاشكند به ميدان خواهد رفت 9 بازيكن باتجربه حضور در جام جهاني 2008 برزيل را دارند كه تجربه اي ارزنده و گرانبهاست.
جدال با ژاپن در نيمه نهايي
تيم ملي فوتسال كشورمان در پيكارهاي آسيايي تاشكند با تيم هاي تاجيكستان، استراليا و كويت در مرحله گروهي رقابت خواهد كرد. غلبه بر اين سه تيم براي ملي پوشان فوتسال ايران دور از دسترس نيست. تيم ملي فوتسال كشورمان به احتمال فراوان به عنوان صدرنشين گروه B پاي به مرحله دوم مسابقات مي گذارد و آنجاست كه بايد با تيم دوم گروه A كه يكي از تيم هاي چين تايپه، اندونزي، لبنان و ازبكستان خواهند بود، روبه رو شود. با پيروزي در اين مسابقه تيم حسين شمس براي صعود به فينال با ژاپن جدال خواهد كرد، مسابقه اي كه تداعي كننده بازي دو تيم در مرحله نيمه نهايي مسابقات سال 2006 است.
از 1999 تا 2008؛ 9 قهرماني
و يك مقام سومي براي ايران
تيم ملي فوتسال ايران در مسابقات قهرماني آسيا به 9 عنوان قهرماني در سال هاي (1999، 2000، 2001، 2002، 2003، 2004، 2005، 2007 و 2008) و يك مقام سومي در سال 2006 دست يافته و پرافتخارترين تيم اين مسابقات است.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

منفي بودن آزمايش دوپينگ فونباليست ها
رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال از اعلام نتايج منفي نمونه هاي آزمايش دوپينگ بازيكنان خبر داد. هاشميان گفت: پاسخ 20 نمونه كنترل دوپينگ ارسالي به آزمايشگاه كلن آلمان صبح امروز دريافت شد كه بر اساس آن كليه نمونه ها از وجود ماده ممنوعه منفي اعلام شد. وي در ادامه افزود: اين نمونه ها متعلق به بازيكنان ليگ برتر، فوتسال، ليگ دسته يك و دو بود.
سعيدلو و كفاشيان تماشاگران فينال جام حذفي
علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني و علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال فينال جام حذفي فوتبال را در ورزشگاه آزادي به تماشا خواهند نشست. علي سعيدلو و علي كفاشيان تماشاگران ديدار پيروزي و گسترش فولاد تبريز در فينال جام حذفي باشگاه هاي كشور خواهند بود. اين ديدار ساعت 18 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. ديدار رفت با نتيجه يك بر صفر به سود پيروزي در ورزشگاه يادگار امام تبريز به پايان رسيد.
كمالوند با تراكتورسازي به توافق رسيد
سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي گفت: در جلسه 5 ساعته اي كه با ناصر شفق داشتم براي ماندن در تراكتورسازي به توافق رسيدم.
فراز كمالوند درباره روند مذاكراتش با تيم تراكتورسازي اظهار داشت: در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه با آقاي شفق جلسه داشتم و براي ماندن در اين تيم با هم به توافق رسيديم. حضور ساير مربياني كه شايعه شده بود به تبريز مي آيند گمانه زني بود.وي عنوان كرد: بيشترين بحثي كه داشتم مربوط به مسائل مالي بود. به آقاي شفق گفتم اگر مي خواهد تيمش براي قهرماني بسته شود، بايد به وضعيت مالي رسيدگي شود وگرنه نمي توانيم به مردم قول بدهيم.
سرمربي تراكتورسازي در پاسخ به اين سوال كه آيا قراردادي بين او و باشگاه تراكتورسازي بسته شده است، گفت: مشكلي وجود ندارد و پنجشنبه قرارداد داخلي بسته شده است. ليست 5 نفره از ملي پوشاني كه مي خواهم را به شفق داده ام. با دو لژيونر هم صحبت كرده ايم و چند بازيكن ليگ دسته اولي نيز جذب مي كنيم.
كانديداي سابق سرمربيگري ابومسلم در يكقدمي تيم بوردو
ژان تيگانا كه زماني مديرعامل سابق باشگاه ابومسلم از او به عنوان يكي از كانديداهاي مربيگري سياه جامگان مشهدي نام مي برد نامزد هدايت تيم بوردو فرانسه شد.تيگانا نامزد جانشيني لوران بلان براي رهبري تيم در فصل آتي است. ژان لويي تريو، رئيس باشگاه بوردو در اين خصوص اظهار داشت: براي جانشيني بلان فهرستي از چند نامزد در اختيار داريم كه ژان تيگانا درصدر آن قرار دارد. ما با او و ديگر نامزدها مذاكره خواهيم كرد تا بتوانيم بهترين گزينه را براي هدايت بوردو انتخاب كنيم. تيگانا 54 ساله كه از سال 1980 الي 1988 براي تيم ملي فرانسه بازي كرد، تجربه هدايت تيم هاي ليون و موناكو فرانسه، فولام انگليس و بشيكتاش اسپور را دارد.هدايت اين تيم در مدت سه سال اخير برعهده لوران بلان بوده كه از او به عنوان جانشين ريمون دومنش در تيم ملي فرانسه پس از جام جهاني نام برده مي شود.

 



به بهانه نزديك شدن به جام جهاني 2010 صورت گرفت ساخت خودرو با طرح فوتبال

شركت اتومبيل سازي هيوندايي، خودرويي با طرح فوتبال خواهد ساخت.
با نزديك شدن به معتبرترين تورنمنت فوتبالي در دنيا تب جام جهاني در سراسر دنيا فراگير شده است. شركت خودروسازي هيوندايي كه از سال 2000 اسپانسر رسمي فيفاست، قصد دارد خودروهايي با زمينه فوتبالي توليد كند. اين شركت اعلام كرد به زودي خودروهايي توليد خواهد كرد كه توجه تمام حاضران در جام جهاني را جلب خواهد كرد. بدنه اين خودروها با چمن مصنوعي پوشيده شده و توپي به ارتفاع 150 سانتي متر روي سقف آن قرار دارد و خطوط زمين چمن هم روي آن كشيده شده است. روي كاپوت جلوي اين خودرو هم دروازه فوتبال قرار دارد و راننده از ميان تور فوتبال بايد بيرون را نگاه كند! در چرخ هاي اين خودرو به جاي رينگ از توپ فوتبال استفاده شده و آينه بغل ها هم درون كفش فوتبال قرار گرفته اند.
در اهرم برف پاك كن از يك جفت دستكش دروازه باني استفاده شده و بر آينه داخل خودرو نيز يك جفت كفش ورزشي آويزان شده است.
پيش بيني مي شود اين خودرو مورد استقبال شديدي قرار خواهد گرفت. مدير روابط عمومي شركت هيوندايي گفت: «اين خودروها در طول جام جهاني در شهرهاي ميزبان آفريقاي جنوبي تردد خواهند داشت.»

 



تيمم تضمين كننده آينده است شهنازي: قهرماني نوجوانان واليبال پاك بود

سرمربي تيم واليبال نوجوانان بر اين موضوع تأكيد دارد كه تيمش در سلامت كامل و بدون داشتن بازيكن صغرسني عنوان نخست رقابت هاي قهرماني آسيا را از آن خود كرده است.
ناصر شهنازي ضمن تأكيد بر اينكه تمام بازيكنان تيم واليبال نوجوانان طبق رده سني تعيين شده از سوي AVC در مسابقات قهرماني آسيا حضور داشتند، اظهار داشت: اين تيم هيچ مشكل و مسئله اي به لحاظ صغرسني نداشت و در سلامت كامل، پاك و بدون ايراد در بازي ها حضور داشت.
وي با تأكيد بر اينكه كم تجربه بودن بازيكنان هم به دليل همين رعايت محدوده سني و نداشتن صغرسني بوده است، يادآور شد: به غير از آرمين صادقياني كه به عنوان سهميه جوانان با تيم ارتعاشات صنعتي در رقابت هاي ليگ برتر حضور داشت، ديگر بازيكنانم در هيچ تيمي نبودند چون خيلي كم سن و سال هستند.
سرمربي تيم واليبال نوجوانان تصريح كرد: به همين دليل مطمئن هستم اين تيم مي تواند آينده واليبال ايران را تضمين كند چون ميانگين سني و قدي (197 سانتيمتر) آنها مناسب و ايده آل براي وقت گذاشتن و كار كردن بيشتر بر روي توانايي هاست. سلامت جسمي و سني بازيكنان ارزش زيادي دارد.
شهنازي با اشاره به اينكه قهرماني تيم واليبال نوجوانان در سخت ترين دوره رقابت هاي آسيا به دست آمد، تأكيد كرد: اين سخت ترين دوره اين مسابقات بود چون قرار بود تيم اول المپيكي شود. ضمن اينكه تعداد سهميه هاي جهاني به دو سهميه كاهش پيدا كرده بود.وي ادامه داد: از ابتداي مسابقات پيش بيني كرده بودم كه چين، ژاپن، هند، كره جنوبي و ايران تنها شانس هاي قهرماني اين دوره از مسابقات هستند. طبيعي بود كه در اين ميان تيمي كه منطقي تر و حساب شده تر كار كند قهرمان مي شود. خوشحالم كه اين ويژگي ها و نتايج آن به تيم ايران رسيد.
تيم واليبال نوجوانان كشورمان عصر روز جمعه با غلبه بر چين عنوان قهرماني هشتمين دوره مسابقات قهرماني آسيا را از آن خود كرد. سهميه المپيك سنگاپور و پيكارهاي جهاني به واسطه اين قهرماني از آن واليبال نوجوانان ايران شد.

 



اشتفان به ايران نمي آ يد سرپرست فدراسيون هندبال: مشكلي براي ميزباني نداريم

سرپرست جديد فدراسيون هندبال ايران به دنبال حضور ناظر AHF در تهران گفت: تهران قبلا ميزبان دو رويداد آسيايي بوده و بعيد است از چگونگي ميزباني ما ايرادي گرفته شود.
جلال كوزه گري ضمن بيان اين مطلب افزود: دوازدهمين دوره رقابت هاي هندبال نوجوانان و جوانان آسيا تير و مردادماه سال جاري در شرايطي به ترتيب دركشورهاي امارات و ايران برگزار مي شود كه فعلا با ناظر كنفدراسيون هندبال آسيا نام كشور كويت در گروه بندي قرار گرفته است.
وي با اشاره به اينكه در حال حاضر كميته ملي المپيك كويت تعليق است و به همين واسطه تمامي تيم هاي ملي اين كشور نيز اجازه حضور در رقابت هاي آسيايي و جهاني را ندارند، افزود: مسئولان فدراسيون هندبال كويت اميدوارند تا زمان برگزاري اين رقابت ها مشكل تعليق شان حل شود.
وي تاكيد كرد: قطعا در صورتي كه اين مشكل تا زمان برگزاري رقابت هاي آسيايي حل نشود، تيم كويت از قرعه كشي هر دو مسابقه نوجوانان و جوانان آسيا حذف خواهد شد و بعيد است با توجه به دو گروه بودن مسابقات قرعه كشي رقابت ها تغيير كند.
سرپرست جديد فدراسيون هندبال كشورمان با اشاره به حضور ناظر كنفدراسيون هندبال آسيا در ايران خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه تهران با همين امكانات پيش از ميزبان دو رويداد قهرماني نوجوانان و باشگاه هاي آسيا بوده است، بعيد به نظر مي رسد ايرادي به ميزباني ما وارد شود.
وي در ادامه به برگزاري اردوهاي تيم ملي نوجوانان و جوانان اشاره كرد و گفت: اولين مرحله اردوي تداركاتي تيم نوجوانان روز گذشته به اتمام رسيد و از دوازدهم خرداد ماه مرحله جديد تمرينات آغاز مي شود. در تلاشيم تا اردوهاي تيم جوانان نيز به زودي در تهران شروع شود.
كوزه گري تصريح كرد: قرارداد «استفان» مربي خارجي تيم نوجوانان به اتمام رسيده و او مدتي است با تيم روسيه كار مي كند. در اين شرايط بعيد است «استفان» به ايران بازگردد به همين دليل هر دو تيم ملي نوجوانان و جوانان با مربيان داخلي به كار خود ادامه مي دهند.
رقابت هاي هندبال نوجوانان آسيا تيرماه سال جاري در امارات و با همگروهي ايران با تيم هاي كره جنوبي، ژاپن، قطر، لبنان و عراق برگزار مي شود. دوازدهمين دوره رقابت هاي هندبال جوانان آسيا هم از اول تا 15 مردادماه در دو گروه و با هم گروهي ايران با تيم هاي بحرين، كويت و امارات پيگيري خواهد شد.

 



لغو رسمي مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي

فدراسيون كشتي اعلام كرد: با درخواست كادر فني تيم هاي ملي كشتي و موافقت فدراسيون، رقابت هاي انتخابي تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي براي حضور در رقابت هاي جهاني و بازي هاي آسيايي امسال برگزار نخواهد شد.
در پي برگزاري جلسه بين رييس و نايب رئيس فدراسيون كشتي با كادر فني تيم هاي ملي و شنيدن استدلال و دلايل مربيان، فدراسيون كشتي موافقت خود را با برگزار نشدن مسابقات انتخابي اعلام كرد.
براين اساس، كادر فني تيم ملي اعلام كرده است با توجه به برگزار شدن چندين مسابقه از جمله رقابت هاي قهرماني كشور، جام هاي تختي و يادگارو چندين مرحله اردو در ماه هاي اخير، در حال حاضر شناخت كافي از موجوديت كشتي ايران دارد و از آنجا كه زمان كافي براي برگزاري مسابقات انتخابي وجود ندارد و از طرفي اين تيم ها در ماه هاي آينده در سه تورنمنت بين المللي جام بالاوادزه گرجستان، جايزه بزرگ آذربايجان و لهستان نيز شركت مي كنند، مي توانند پس از شركت در اين رقابت ها و پس از بررسي عملكرد نفرات در اردوها و در صورت نياز برگزاري مسابقات انتخابي درون اردويي در مورد تركيب تيم هاي ملي در رقابت هاي جهاني و بازي هاي آسيايي گوانگژو تصميم گيري كنند.
هيئت رئيسه فدراسيون كشتي پس از اعلام نظر كادر فني و با تاييد محمدعلي صنعتكاران نايب رئيس فدراسيون كشتي با اين درخواست كادر فني تيمهاي ملي موافقت كرده و براين اساس مسابقات انتخابي تيمهاي ملي كشتي براي حضور در رقابتهاي جهاني مسكو و بازيهاي آسيايي گوانگژو امسال برگزار نخواهد شد.

 



رقابت هاي انتخابي تيم ملي كاراته برگزار نخواهد شد

در حالي كه قرار بود از امروز (يكشنبه) رقابتهاي انتخابي تيم ملي كاراته برگزارشود با مخالفت فدراسيون اين مسابقات برگزار نخواهدشد.
طبق برنامه قبلي فدراسيون كاراته قرار بود رقابتهاي انتخابي تيم ملي براي شناخت تركيب دوتيم مجزا جهت حضور در رقابتهاي جهاني صربستان و بازيهاي آسيايي گوانگجو 26خردادماه برگزار شود.اين برنامه توسط كادر فني تغيير كرد و قرار شد اين مسابقات سوم خردادماه برگزار شود كه همين برنامه نيز بعد از اعتراض گسترده ملي پوشان و كارشناسان امر با مخالفت شخص رئيس فدراسيون مواجه شد تا اين مسابقات در همان تاريخ قبلي يعني 26 خردادماه انجام شود.
تيم هاي ملي كاراته كشورمان خود را براي حضور در رقابتهاي قهرماني جهان در صربستان و بازيهاي آسيايي در گوانگجو آماده مي كند.

 

(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14