(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 21  مرداد 1389- شماره 19715

حديث دشت عشق
هفته چهارم با چهار ديدار آغاز مي شود هيجان ليگ پس از افطار
اخبار كوتاه از فوتبال
واژگوني درب ورزشگاه آزادي روي سه دو و ميداني كار مشهدي
دست و پاي ازكار افتاده ورزشكار و توجيه مديران ورزشگاه
نصر آزاداني پنجمين مسافر تكواندو به گوانگجو
اردوي 20روزه در فرانسه لغو شد وضعيت نگران كننده جودو
شكست تيم دوم بسكتبال مقابل عراق
قرعه كشي رقابت هاي هندبال باشگاه هاي آسيا
اخبار تلگرافي از فوتبال جهان



حديث دشت عشق

به ياد سرهنگ پاسدار شهيد «عبدالرضا بريمي زاده»
فيض روح القدسم كرد رها از ظلمات

شهيد «عبدالرضا بريمي زاده» فروردين ماه 1336 در خانواده اي مومن و متدين دريكي از محله هاي قديمي شهر كرمانشاه به نام فيض آباد ديده به جهان گشود. زماني كه به سن شش سالگي رسيد به مدرسه رفت و موفق به اخذ مدرك ديپلم رياضي با معدل بيش از نوزده گرديد. در زمان تحصيل، وي هميشه جزء دانش آموزان ممتاز بود و بيشتر اوقات به همكلاسان خود در دروس و مسائل ديگر كمك مي كرد و يار و غمخوار آنان بود. از ايام جواني هميشه فردي مومن و متدين و نماز خوان بود و در بيشتر مراسمات مذهبي و عزاداريها حضور پررنگ و فعال داشت.
در ايامي كه مقارن بود با تظاهرات و راهپيمائيهاي پرشور مردم انقلابي كشورمان بر عليه رژيم ستم شاهي وي با عشق و دلباختگي خاصي كه به حضرت امام (ره) داشت با شور و شوق وصف ناپذيري به پخش و توزيع اعلاميه هاي ارسالي مي پرداخت و جانفشانيهاي بسيار مي نمود. پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مدتي به عنوان پاسدار افتخاري در كميته هاي انقلاب اسلامي خدمت كرد. در سال 58 وارد دانشكده افسري شد و پس از دريافت درجات و مدارك در دايره آگاهي تهران براي مبارزه با سارقين، خلافكاران و قاچاقچيان مشغول به انجام وظيفه شد. پس از شروع جنگ تحميلي داوطلبانه به جبهه هاي حق عليه باطل اعزام شد و در آنجا حضور چشمگيري داشت. پس از آن به ميل خود به سيستان و بلوچستان منتقل و در قرارگاه عملياتي مقداد زاهدان به عنوان معاون اطلاعات عمليات انجام وظيفه نمود. او در سال 69 موفق به اخذ مدرك مهندسي شيمي گرديد. سرانجام در پانزدهمين روز آبان ماه 81 در حين مبارزه با اشرار و قاچاقچيان در سيستان و بلوچستان باكاروان شهداء همراه شد و عاشقانه به شهادت رسيد.

 



هفته چهارم با چهار ديدار آغاز مي شود هيجان ليگ پس از افطار

هفته چهارم ليگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاري 4 مسابقه آغاز مي شود و در حساس ترين ديدار نفت تهران به مصاف فولاد مي رود و تراكتورسازي در ورزشگاه خالي از تماشاگر ميزبان پاس همدان است.
برنامه ديدارهاي هفته چهارم ليگ برتر با درخواست سه باشگاه سپاهان، پيروزي و استقلال به دليل ديدار تداركاتي تيم ملي با ارمنستان تغيير كرد. به اين ترتيب هفته چهارم ليگ برتر در 3 روز جمعه، شنبه و يكشنبه برگزار خواهد شد.
روز جمعه 22 مرداد هفته چهارم با 4 ديدار پس از افطار آغاز مي شود، اين مسابقات اولين ديدارهاي ليگ برتر دهم در ماه مبارك رمضان است.
نفت تهران- فولاد خوزستان (ساعت 30/21)
تيم نفت تهران بعد از تساوي ارزشمندي كه برابر استيل آذين به دست آورد بازيكنانش به خودباوري رسيده اند. بازيكنان جواني كه اكثرا فصل گذشته در ليگ دسته اول حضور داشتند اكنون با فضاي ليگ برتر كاملا آشنا شده اند.در سوي ديگر ميدان مجيد جلالي نيز توانست هفته گذشته با تيم يكدست خود سپاهان پرمهره و قهرمان فصل گذشته را متوقف كند. تساوي هاي هفته سوم اين دو تيم باعث شده نفت و فولاد با روحيه و شرايط مناسب به مصاف يكديگر بروند. نفت مي خواهد در خانه روند شكست ناپذيري خود را حفظ كند و فولاد خوزستان نيز براي كسب امتياز به تهران مي آيد.
صباي قم- راه آهن
(ساعت 30/21)
صبا هفته گذشته در بوشهر برابر شاهين متوقف شد با اين حال شرايطش به مراتب بهتر از راه آهني است كه از سه ديدار گذشته فقط يك امتياز كسب كرده است. محمود ياوري مي خواهد از امتياز ميزباني استفاده كند و دومين برد را در ليگ برتر به دست آورد.
رسول كربكندي كه فصل گذشته با صبا موفق بود در راه آهن نتوانسته بردي به دست بياورد. او روز جمعه مقابل تيم سابقش قرار مي گيرد. كربكندي پس از شكست خانگي هفته گذشته برابر نفت آبادان به شدت از بازيكنان تيمش انتقاد كرد و گفت اگر نتوانم تيم را درست كنم خداحافظي خواهم كرد. بايد ديد زمان خداحافظي كربكندي نزديك شده يا او مي تواند صبا را شكست دهد.
مس كرمان- شهرداري تبريز (ساعت 30/21)
صمد مرفاوي هنوز در ليگ برتر دهم نتوانسته امتيازي با مس كرمان بگيرد و بعد از 3 باخت متوالي در بحراني ترين شرايط قرار دارد. از يك سو رئيس هيئت مديره باشگاه مس به طور صريح از تقويت كادر فني و احتمال تغيير مديرعامل باشگاه سخن گفته و از سويي ديگر شايعه بازگشت بوناچيچ به مس منتشر شده است. مرفاوي اگر مي خواهد به كارش در مس ادامه دهد و از زير تيغ خارج شود بايد اولين برد را در كرمان به دست بياورد.در آن سوي ميدان نيز اكبر ميثاقيان كه شهرداري را بدون باخت به ليگ برتر آورد در اين مسابقات هنوز بردي نداشته و فقط يك امتياز برابر تراكتورسازي كسب كرده است، او به هيچ عنوان دوست ندارد دست خالي از كرمان به تبريز بازگردد.
تراكتورسازي- پاس همدان (ساعت 45/21)
تراكتورسازي همچنان تاوان رفتار برخي از تماشاگرانش را در هفته اول ليگ مي دهد و به همين دليل در ديدار روز جمعه هم به حكم كميته انضباطي از داشتن تماشاگر محروم است و نمي تواند از مهم ترين ويژگي ميزباني خود كه حضور پرشور و پرشمار تماشاگرانش است استفاده كند.
پاس همدان هفته گذشته پيكان قزوين را شكست داده و حالا مي خواهد با اصغر مديرروستا نمايي از پاس مقتدر سال هاي نه چندان دور را در اذهان تداعي كند.
رقابت اين دو تيم مي تواند ديدني باشد هر چند بدون حضور تماشاگران مسابقه فوتبال هيجان ويژه خود را از دست مي دهد4. ديدار ديگر روز شنبه برگزار مي شود و روز يكشنبه در آخرين مسابقه هفته چهارم پيروزي ميهمان تيم نفت آبادان است.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

بازهم يك پله سقوط براي فوتبال ايران
تازه ترين رده بندي برترين تيم هاي ملي جهان از سوي فيفا اعلام شد و تيم ملي ايران با 517 امتياز و يك پله سقوط در مكان شصت و پنجم دنيا قرار گرفت. اين در حالي است كه تيم ملي ايران در رده بندي آسيايي در جايگاه چهارم قرار دارد. استراليا، ژاپن و كره جنوبي بر اساس اين رده بندي بهترين تيم هاي آسيا هستند. در ميان 13 تيم نخست رده بندي جهاني نسبت به ماه گذشته هيچ گونه تغييري ايجاد نشده و اسپانيا قهرمان جهان و هلند نايب قهرمان جام جهاني به ترتيب تيم هاي اول و دوم دنيا هستند.برزيل هم در رده سوم قراردارد.
كميته انضباطي دايي و مايلي كهن را جريمه كرد
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال رأي خود را در خصوص علي دايي و محمد مايلي كهن صادر كرد.علي دايي و محمد مايلي كهن سرمربيان باشگاه پيروزي تهران و سايپا البرز با توجه به ناديده گرفتن مفاد آئين نامه انضباطي و بخشنامه فدراسيون فوتبال مبني بر انجام هرگونه مصاحبه شامل بر تحقير، توهين تحريك آميز و جنجال هر يك به پرداخت 50 ميليون ريال جزاي نقدي محكوم شدند.كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام كرد، اين مطالب به شرح جداگانه به مديران عامل باشگاه سايپا و پيروزي تذكر داده شد كه به منظور جلوگيري از هرگونه ضرر و زيان باشگاه از تداوم مصاحبه افراد نامبرده جلوگيري بعمل آورند. در غير اين صورت محروميت از نشستن روي نيمكت و همراهي تيم درباره آنها منظور و اعمال خواهد شد.
برتري برزيل ، شكست ايتاليا
تيم ملي فوتبال برزيل در نخستين ديدار خود با مربيگري «مانو منه زس» در ديداري تداركاتي مقابل آمريكا به برتري رسيد.تيم ملي فوتبال برزيل بامداد ديروز با گلزني نيمار(29) و الكساندر پاتو(45) مقابل ميزبان خود آمريكا به برتري رسيد تا روند ديدارهاي موفقيت آميز خود مقابل ايالات متحده را ادامه دهد. اين ديدار به ميزباني آمريكا و در حضور بيش از 77 هزار تماشاگر برگزار شد.ايتاليا در ديگر ديدار دوستانه كه در «آپتون پارك» انگلستان برگزار شد با تك گل دقيقه 55 كولو توره مقابل ساحل عاج تن به شكست داد. اين نخستين ديدار چزاره پراندلي در كسوت مربي تيم ملي ايتاليا بود.
شجاعي پيشنهاد تيم تركيه اي را رد كرد
مسعود شجاعي، بازيكن ايراني اوساسونا اسپانيا، پيشنهاد تيم فوتبال «بوكا اسپور» تركيه را نپذيرفت. بوكا اسپور كه فصل گذشته مجوز حضور در سوپر ليگ فوتبال تركيه را به دست آورده خواهان به خدمت گرفتن شجاعي شده اما پيشنهاد اين تيم مورد قبول اين بازيكن واقع نشده است.تيم فوتبال رئال زاراگوزا پيش از اين براي جذب مسعود شجاعي علاقمندي خود را نشان داده ضمن اينكه يك تيم ديگر از لاليگا كه نامش فاش نشده براي به خدمت گرفتن اين بازيكن كه عنوان كرده فقط در اسپانيا مي ماند، پيشقدم شده است.
دايي: ديگر مي خواهم به تيمم فكر كنم
علي دايي با طفره رفتن از پاسخ به آخرين اظهارات محمد مايلي كهن گفت: من ديگر راجع به اين مسئله صحبت نمي كنم و فقط مي خواهم به تيمم فكر كنم.دايي ادامه داد: پيروزي در حال حاضر نياز به آرامش دارد و من دوست دارم كار خودم را انجام دهم تا بتوانم در درون زمين حرف هايم را بزنم.
اوسيك سرمربي تيم ملي فوتبال استراليا شد
هولگر اوسيك به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال استراليا انتخاب شد.
هولگر اوسيك كه پيش از اين سابقه حضور در فوتبال آسيا را داشته در جام ملت هاي آسيا به عنوان سرمربي تيم ملي استراليا روي نيمكت اين تيم خواهد نشست.اوسيك در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا در سال 2007 با شكست سپاهان در ديدار نهايي با اوراواردز ژاپن به مقام قهرماني در آسيا رسيد.اوسيك دستيار فرانس بكن باوئر در جام جهاني 1990 هم بود.

 



واژگوني درب ورزشگاه آزادي روي سه دو و ميداني كار مشهدي
دست و پاي ازكار افتاده ورزشكار و توجيه مديران ورزشگاه

عدم توجه مسئولان به وضعيت ورزشكاران حادثه ديده در ورزشگاه آزادي نگراني خانواده هاي آنها را به دنبال داشت.
به گزارش ايسنا پدريكي از دووميداني كاران حادثه ديده خراساني در ورزشگاه آزادي گفت: من در يك شهر غريب نبايد دنبال دكتر و تيم پزشكي باشم و اين وظيفه مسئولان سازمان تربيت بدني است كه يك تيم پزشكي قوي براي دخترم مهيا كنند. وي ادامه داد: متأسفانه شرايط به گونه اي پيش رفته كه من در وضعيت خوبي نيستم و در رابطه با تصميم گيري هاي پزشكي نيازمند مشاوره قوي تري هستم.
پسانين تاكيد كرد: اين موضوع بايد در سطح بالاتري پيگيري مي شد و من انتظار حمايت از سعيدلو، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني را دارم.«نونا پسانين» يكي از اعضاي تيم دووميداني بانوان خراسان رضوي كه براي حضور در رقابت هاي ليگ دووميداني از دوشنبه در ورزشگاه آزادي مستقر شده بود، هنگام عبور از يكي از درب هاي ورزشگاه براي حضور در غذاخوري، دچار سانحه شد. وي ظهر ديروز در بيمارستان پارس تهران تحت عمل جراحي قرار گرفت.در اين حادثه كه دوشنبه شب روي داد، يكي از درب هاي بزرگ ورزشگاه بر روي گردن پسانين ورزشكار 15 ساله پرش ارتفاع افتاد. در اين حادثه 3 ورزشگاه خراساني آسيب ديدند كه جدا از پسانين، پاي يكي ديگر از ورزشكاران نيز دچار شكستگي شد و يك ورزشكار مصدوم ديگر نيز به صورت سرپايي مداوا شد.
مهناز خضري، نايب رئيس هيئت دووميداني استان خراسان رضوي كه بعد از حادثه رخ داده براي ورزشكاران خراساني به تهران سفر كرده است در خصوص آخرين وضعيت پسانين گفت: نخاع اين ورزشكار قطع نشده ولي ضايعه شديد ديده است و اقدامات لازم صورت گرفته است تا بتوان كار ترميم آن را آغاز كرد.وي تصريح كرد: در حال حاضر دست و پاي اين ورزشكار 15 ساله خراساني بدون حركت است و همه اميدواريم با عمل جراحي وي تا حدودي بتواند سلامتي خود را به دست آورد.
خضري خاطرنشان كرد: مجموعه ورزشي آزادي بايد جوابگوي هزينه هاي درماني اين ورزشكار باشد و خانواده وي بايد به طور كامل تحت حمايت قرار گيرند چرا كه اگر خداي نكرده وضعيت «نونا» بهبود پيدا نكند، نگهداري وي نيازمند هزينه هاي فراواني است.وي ادامه داد: متأسفانه شرايط به گونه اي پيش مي رود كه گويا مجموعه ورزشي آزادي مي خواهد اين اتفاق را توجيه كند، در حالي كه بايد بيشتر از اين ها پيگير اين اتفاق باشند.

 



نصر آزاداني پنجمين مسافر تكواندو به گوانگجو

در پايان رقابت هاي انتخابي تيم ملي تكواندو عليرضا نصر جواز حضور در گوانگجو را كسب كرد و تكليف انتخاب نماينده وزن هشتم به هفته آينده موكول شد.
پيش از اين كادر فني تيم ملي رضا نادريان، محمد باقري معتمد، فرزاد عبداللهي و يوسف كرمي را براي حضور در شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي انتخاب كرده و قرار بود نمايندگان اوزان پنجم و هشتم با برگزاري رقابت هاي انتخابي مشخص شوند.
اين رقابت ها ديروز در سالن خانه تكواندو برگزار شد. جمشيد سهرابي، حسينعلي نظري، حميد اسدالهي، محمد نوذري و حافظ مهدوي چهار داور بين المللي كشورمان كار قضاوت بر مسابقات را برعهده داشتند. در وزن پنجم عليرضا نصر آزاداني دوبار به ديدار مسعود حجي زواره رفت كه ابتدا 9 بر 8 و سپس 5 بر 8 صاحب برتري شد و حضور خود را در تيم ملي تثبيت كرد.
در وزن هشتم كوروش رجلي و حسين تاجيك به مصاف هم رفتند. تاجيك در بازي نخست سنگين و پراشتباه بود و در نهايت هم 10 بر 7 نتيجه را به رجلي واگذار كرد ولي در بازي دوم با كنار گذاشتن اشتباهات و تحرك بيشتر، درحالي كه رجلي آن طراوت بازي نخست را نداشت 8 بر 6 برنده از «شي هاپ چانگ» خارج شد تا دو تكواندو با يك برد به فكر مبارزه سوم باشند.
اردوي تيم ملي شنبه آينده آغاز خواهد شد و ديدار سوم رجلي و تاجيك هم پنج شنبه 28 شهريور برگزار خواهد شد.حسن ذوالقدر دبير فدراسيون، رضا مهماندوست، بيژن مقانلو و مجيد افلاكي اعضاي كادر فني و اصغر رحيمي ناظر كميته ملي المپيك در تكواندو اين مسابقات را از نزديك تحت نظر داشتند.

 



اردوي 20روزه در فرانسه لغو شد وضعيت نگران كننده جودو

اردوي تيم ملي جودو در كمپ تمريني فدراسيون جهاني لغو شد تا كادر فني اين تيم براي نفرات اعزامي به رقابتهاي جهاني به دنبال راهكار جديدي باشند.
رقابتهاي جودو قهرماني جهان طي روزهاي 18تا 22شهريورماه در توكيو برگزار خواهد شد. فدراسيون جودو در نظر داشت نفرات برتر رقابتهاي انتخابي و برخي از چهره هاي شاخص تيم ملي را براي حضور در يك اردوي 20روزه راهي فرانسه كند تا كادر فني پس از تمرين با برخي از چهره هاي صاحب نام جودو جهان نفرات مورد نظر را براي حضور در اين دوره از مسابقات جهاني انتخاب كند.
تلاش فدراسيون براي اخذ رواديد فرانسه نتيجه نداد تا اين سفر و حضور ملي پوشان جودو در كمپ تمريني پاريس لغو شد. اما رقابتهاي جهاني نزديك است و تا قبل از اعزام به اين مسابقات مهم، هيچ رويداد تداركاتي ديگري پيش روي تيم ملي وجود ندارد تا كادر فني بخواهد تيم خود را محك بزند.
گفته مي شود مسئولان جودو در تلاش هستند تا نظر موافق جودو آذربايجان را براي برپايي يك اردوي مشترك با تيم ملي اين كشور در تهران يا باكو جلب كنند. اينكه تا چه ميزان تحقق اين هدف امكانپذير است طي روزهاي آينده مشخص خواهد شد ولي اينكه چرا حاج يوسف زاده به عنوان سرمربي تيم ملي مردان تحت نظر خود را در سه رويداد تونس، مادريد و مسكو محك نزده سؤالي است كه نمي توان جوابي براي آن پيدا كرد.اردونشينان جودو تاكنون در سه رويداد مهم و سطح بالاي جهان به خوبي محك خورده و عيار آنها براي كادر فني مشخص است، رقابتهاي جهاني، ميدان بزرگي است كه هيچ قهرمان صاحب نام و عنوان داري در حاشيه امنيت قرار ندارد.
با تمام اين تفاصيل به خصوص نتايج نااميدكننده رقابتهاي انتخابي، كلاف انتخاب نفرات اعزامي را پيچيده تر شده و به نظر مي رسد از هفت وزن ممكن تنها سه نفر اعزام شوند، معلومات و رودكي را بايد از هم اكنون جزو نفرات اعزامي دانست، شايد به اين جمع از بين سرلك، جمالي و رجبي كه تا آن زمان محروميتش به پايان مي رسد نيز يك يا دو نفر اضافه شوند.در ميان رشته هاي رزمي كه طي چند دوره اخير نقش تعيين كننده اي در بازيهاي آسيايي داشته اند، جودو شرايط نگران كننده اي دارد و نتايج تيم ملي در رقابتهاي جهاني اين موضوع را بيشتر نمايان خواهد ساخت.

 



شكست تيم دوم بسكتبال مقابل عراق

تيم ملي «ب» بسكتبال ايران در سومين ديدار خود درجام استانكوويچ لبنان مغلوب عراق شد.
اين مسابقه در وقت قانوني
65-65به تساوي كشيده شد اما درپايان وقت اضافه تيم ملي عراق موفق شد با نتيجه 81-77 پيروز ميدان شود.
محمدحسن زاده باكسب 17 امتياز و 12 ريباند، مهرداد آتشي با 16 امتياز و اصغر كاردوست با 12 امتياز و 12 ريباند بهترين بازيكنان ايران دراين بازي بودند. ضمن اين كه آرن داوودي بازيكن،پست يك تيم ملي به دليل مصدوميت در بازي ژاپن قادر به همراهي تيم تا انتهاي مسابقات نخواهد بود.درديگر مسابقات روز گذشته تيم ملي ژاپن موفق شد قزاقستان را با نتيجه 100- 75 شكست دهد تا سرنوشت اين گروه به بازي هاي روز آخر كشيده شود.
تيم ملي بسكتبال «ب» ايران در دو بازي قبلي خود ژاپن را شكست داده و در بازي دوم مغلوب قزاقستان شده بود.

 



قرعه كشي رقابت هاي هندبال باشگاه هاي آسيا

سيزدهمين دوره رقابت هاي هندبال جام باشگاه هاي آسيا در لبنان با حضور 9 تيم قرعه كشي شد.
سيزدهمين دوره مسابقات هندبال جام باشگاه هاي آسيا در سال 2010 از اول تا 14 مهرماه سال جاري به ميزباني لبنان و در شهر بيروت برگزار مي شود كه مراسم قرعه كشي اين ديدارها شب گذشته در محل كنفدراسيون هندبال آسيا در كويت برگزار شد و 9 تيم حاضر همگروه هاي خود را شناختند.
بدين ترتيب تيم فولاد مباركه سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان نمايندگان كشورمان به عنوان تيم هاي اول و دوم رقابت هاي ليگ برتر سال 88 در دو گروه اول و دوم اين مسابقات جاي گرفتند. گروه بندي اين ديدارها بدين ترتيب است:
گروه A: فولاد مباركه سپاهان، السد لبنان، نفت عراق، مظهر عربستان
گروه B: ذوب آهن اصفهان، الصداقه لبنان، الجزيره امارات، الجيش عراق، السد قطر

 



اخبار تلگرافي از فوتبال جهان

¤ لوتار ماتيوس سرمربي 49 ساله و آلماني پس از عدم توافق با مسئولان فدراسيون كامرون تصميم گرفت با حضور در تمرينات تيم هاي باشگاهي منچستريونايتد و آرسنال انگليس به دانش مربيگري خود بيفزايد.
¤ خاوير زانتي و ديه گو ميليتو دو بازيكن مطرح تيم اينترميلان پس از مذاكره با موراتي قرارداد خود را براي يك فصل ديگر با اين تيم تمديد كردند.
¤ ويليام گالاس پس از عدم توافق با آرسن ونگر و جدايي از آرسنال در آستانه عقد قراردادي دوساله با تيم تاتنهام قرار گرفت.
¤ «ريكاردو كارواليو» بازيكن پرتغالي و 31 ساله تيم چلسي با انعقاد قراردادي دوساله به ارزش 5/6 ميليون پوند رسماً به رئال مادريد پيوست.
¤ «خاوير ماسكرانو» هافبك تدافعي و 36 ساله ليورپول با پيشنهاد 10 تا 12 ميليون يورويي مسئولان باشگاه بارسلونا مواجه شده است.
¤ جيوواني تراپاتوني سرمربي 71 ساله تيم ملي ايرلند در آستانه ديدار دوستانه تيمش مقابل آرژانتين به علت خوردن «صدف دريايي» مسموم و در بيمارستان بستري شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14