(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 26 مرداد 1389- شماره 19719

محمدنجار دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر شد
در دومين روز اجراي طرح برخورد با حاملان سلاح سرد صورت گرفت
دستگيري 121 نفر و كشف هزار سلاح سرد
كودك 2 ساله 10 زنداني را آزاد كرد
تا پايان سال جاري بزرگراه هاي تهران به دوربين هاي ثبت تخلفات مجهز مي شوند
وحيد كيارشي: آموزش و پرورش معلول استخدام نمي كند
با واژگوني خودروي پرايد در زابل محموله كراك و كريستال به مقصد نرسيد
هوا تا پايان هفته گرم مي شود
هشدار وزارت بهداشت: آش رشته از دستفروشان نخريد
6 ميليون كودك قرباني سيل پاكستان
دروس امتحانات نهايي دوره پيش دانشگاهي اعلام شد
دستگيري فردي كه با زانتياي سرقتي كلاهبرداري مي كرد
دستگيري 4 هزار متجاوز مرزي در زابل
آمادگي كميته امداد براي جمع آوري كمك هاي مردمي جهت سيل زدگان پاكستان
طبق مجوز وزارت بهداشت 10 درصد تخت هاي بيمارستاني به توريسم درماني اختصاص يافت
ورزشگاه برادران محبي به بهره برداري مي رسد
خودداري ماموران وظيفه شناس نيروي انتظامي از پذيرش رشوه



محمدنجار دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر شد

رئيس جمهور طي حكمي مصطفي محمدنجار را به عنوان دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر به جاي اسماعيل احمدي مقدم منصوب كرد.
متن حكم محمود احمدي نژاد بدين شرح است:
برادر ارجمند جناب آقاي مهندس مصطفي محمدنجار وزير محترم كشور
با استناد به ماده 33 اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و با توجه به تعهد، تجربه و توانمندي شما به موجب اين حكم و با حفظ سمت جناب عالي را به عنوان «دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر» منصوب مي كنم.
بي ترديد انتظار عموم مردم در مبارزه با اين بلاي خانمانسوز و رهايي بخشيدن جامعه خصوصا جوانان از چنگال سوداگران مفسد و تباه گران نسل و حرث، تكليف انساني و اجتماعي سنگيني برعهده ستاد نهاد است.
با توجه به كارهاي خوب و ارزشمند انجام شده و اهميت تقويت و توسعه كمي و كيفي مبارزه با مواد مخدر، ضروري است كه با بررسي همه جانبه، برنامه ريزي لازم به عمل آمده و اقدامات موثرتر گسترش يابد.
اميد است با استعانت از خداوند متعال و با جلب همكاري و هماهنگي قواي قضاييه، مقننه، سازمان صدا و سيما و نيروهاي مسلح و با بكارگيري توان سازمان هاي مسئول و مشاركت مردم عزيز و شريف، بيش از پيش در انجام وظايف محوله موفق باشيد. توفيقات شما را در سايه توجهات حضرت ولي عصر(عج) از خداوند منان خواستارم.

 



در دومين روز اجراي طرح برخورد با حاملان سلاح سرد صورت گرفت
دستگيري 121 نفر و كشف هزار سلاح سرد

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: در دومين روز اجراي طرح مبارزه با سلاح هاي سرد مأموران پليس موفق به كشف 153 قبضه انواع سلاح سرد شدند كه در مجموع هزار و 173 قبضه سلاح سرد كشف شده است.
سردار حسين ساجدي نيا افزود: ظرف 24 ساعت گذشته و در پي اجراي طرح مبارزه با حاملان سلاح سرد 153 قبضه سلاح كشف شد و 121 نفر نيز در اين رابطه دستگير شدند.
به گزارش فارس، وي گفت: 47 دستگاه خودرو و موتورسيكلت نيز در پي اجراي اين طرح توقيف شده اند و پليس در همين رابطه 3 دستگاه خودرو و موتورسيكلت سرقتي را نيز كشف كرده است.
همچنين به گزارش مهر، مسئول اطلاع رساني پليس تهران گفت: در پي اجراي طرحي كه در روز شنبه در تهران و به منظور شناسايي و دستگيري حاملان سلاح سرد آغاز شد، در نخستين روز، 321 نفر و در روز دوم 121 نفر در تهران به جرم حمل سلاح سرد دستگير شدند.
سرهنگ سعيد اسماعيلي گفت: علاوه بر دستگيري اين افراد 153 قبضه سلاح سرد، 47 دستگاه خودرو و موتورسيكلت، 3 دستگاه خودروي مسروقه و مقاديري مواد مخدر كشف و ضبط شد.
دستگيري 2 تن از اراذل خيابان پيروزي
گزارش فارس نيز حاكي است پليس تهران بزرگ موفق به دستگيري 2 تن از اراذل و اوباش منطقه پيروزي شد.
در راستاي اجراي طرح ارتقاي انضباط و امنيت اجتماعي در شهر تهران مأموران انتظامي تهران بزرگ اين دو شرور را دستگير كردند.
در بررسي از محل اختفاي اين 2 شرور 3 دستگاه موتورسيكلت مسروقه، 3 قبضه سلاح سرد و نامتعارف، چند عدد گاز اشك آور، 2 قطعه عابر بانك مسروقه، 5 قطعه سيم كارت مسروقه، يك گرم ترياك و يك گرم شيشه كشف شد.



 



كودك 2 ساله 10 زنداني را آزاد كرد

مديرعامل ستاد ديه كشور گفت: كوچكترين خير ستاد ديه كشور كودكي 2 سال و نيمه است كه زمينه آزادي 10 زنداني را فراهم كرده است.
سيداسدالله جولايي در بيستمين همايش جشن گلريزان ستاد ديه كشور اظهار داشت: جمع بدهي زندانياني كه سال گذشته از زندان آزاد شدند بالغ بر 12 ميليارد تومان بود كه در اين زمينه موفق به جذب بيش از يك ميليارد و 700 ميليون تومان كمك هاي مردمي شديم.
وي گفت: شاكيان اين زندانيان نيز بالغ بر 4 ميليارد تومان از طلب خود را رضايت دادند.
وي همچنين به آزادي قديمي ترين زنداني ديه در سال گذشته اشاره كرد و گفت: سال گذشته قديمي ترين زنداني ديه كه بدهي وي بالغ بر 750 ميليون تومان بود، با تلاش خيرين و ستاد ديه كشور از زندان آزاد شد، اين زنداني از 14 سال قبل به دليل ميزان بدهي حتي يك روز هم به مرخصي نرفته بود.
به گزارش فارس جولايي با تكذيب خبر يكي از روزنامه ها با عنوان زنداني با بدهي 200 هزار تومان گفت: در حال حاضر زنداني با بدهي كمتر از 2 ميليون تومان در زندان هاي كشور حضور ندارد.

 



تا پايان سال جاري بزرگراه هاي تهران به دوربين هاي ثبت تخلفات مجهز مي شوند

رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راهور تهران بزرگ گفت: امسال تمام بزرگراههاي تهران به دوربين هاي ثبت تخلفات مجهز مي شوند.
سرهنگ سعيد اسماعيلي افزود: در حال حاضر 9 بزرگراه در تهران به دوربين هاي ثبت تخلفات مجهز هستند كه اين اقدام موجب كاهش 35 درصدي تصادفات شده است.
وي گفت: از سال 87 كه اولين بزرگراه تهران به دوربين ثبت تخلفات مجهز شد، ميزان تصادفات در بزرگراهها كاهش يافته و انضباط ترافيكي نيز افزايش چشمگيري داشته است.
به گزارش مهر، سرهنگ اسماعيلي افزود: قبل از نصب دوربين هاي ثبت تخلفات در بزرگراهها ميانگين سرعت خودروها 170 تا 180 بود اما تجهيز اين بزرگراهها به دوربين موجب شد تا يك نرم سرعتي در بزرگراهها ايجاد شود و ميانگين سرعت خودروها به 120 تا 130 برسد.
همچنين به گزارش ايرنا، رئيس پليس مركز فرماندهي ترافيك راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ اعلام كرد: خودروي رانندگان روزه خوار توقيف و به پاركينگ منتقل مي شود.
سرهنگ اسماعيلي گفت: با شهرونداني كه در حضور عام و به صورت علني اقدام به روزه خواري كنند، طبق ابلاغ پليس راهور ناجا، برخورد قانوني مي شود.

 



وحيد كيارشي: آموزش و پرورش معلول استخدام نمي كند

معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش در پاسخ به اعتراض معلولان گفت: هيچ معلولي در آموزش و پرورش استخدام نمي شود.
وحيد كيارشي افزود: آموزش و پرورش براي استخدام معلولان هيچ سهميه اي ندارد و قرار نيست هيچ معلولي در آموزش و پرورش استخدام شود.
معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش در پاسخ به اين سؤال كه پس تكليف قانون گزينش در خصوص سهميه سه درصدي استخدام چه مي شود گفت: معاونت برنامه ريزي رياست جمهوري آموزش و پرورش را ملزم به استخدام معلولان نكرده بنابراين ما تكليفي درباره اين افراد نداريم.
كيارشي تصريح كرد: قرار نيست آموزش و پرورش كارمند استخدام كند بلكه ما به معلم نياز داريم و مهمترين صلاحيت معلم براي حضور در كلاس درس سلامت جسماني است تا بتواند به خوبي تدريس كند.
يكي از اعتراضات معلولان پذيرفته شده در آزمون مرحله اول استخدامي اين است كه اگر آموزش و پرورش تصميم به استخدام معلولان را نداشت پس چرا به آنها اجازه شركت در اين آزمون را داده است.
به گزارش مهر طبق قانون گزينش كشور دستگاههاي دولتي بايد 3درصد از سهميه استخدامي خود را به معلولان جسماني اختصاص دهند.

 



با واژگوني خودروي پرايد در زابل محموله كراك و كريستال به مقصد نرسيد

زاهدان-خبرنگار كيهان:
ماموران پاسگاه اديمي شهرستان زابل از يك فقره واژگوني خودرو در محور زابل-نهبندان مطلع و براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
سرپرست انتظامي شهرستان زابل گفت: در تحقيقات و بررسي هاي اوليه ماموران از محل حادثه مشخص شد يك دستگاه خودرو پرايد به علل نامعلومي در محور مذكور واژگون و راننده آن نيز بر اثر شدت جراحات وارده به بيمارستان منقل گرديده است.
سرهنگ «محمدحسن نوري» افزود: در تحقيقات و بررسي كارشناسان پليس راه در ارتباط با اين حادثه، ماموران به جاسازي مواد مخدر در خودرو مذكور مشكوك شده و تحقيقات تخصصي خود را در اين خصوص آغاز كردند.
وي اظهار داشت: با دقت عمل و هوشياري ماموران مقدار 18 كيلوگرم كراك و كريستال كه به طرز ماهرانه اي در قسمت هاي مختلف اين خودرو جاسازي شده بود كشف و ضبط شد.
سرپرست انتظامي شهرستان زابل گفت: با كشف اين محموله مواد مخدر تيمي از ماموران براي دستگيري راننده خودرو به بيمارستان اعزام كه قبل از حضور ماموران وي با رضايت شخصي خود ازبيمارستان مرخص و متواري گشت.
سرهنگ نوري تصريح كرد: ماموران موفق شدند سه نفر كه خود را از بستگان راننده متواري معرفي كرده بودند به اتهام همدستي و مشاركت در حمل مواد مخدر دستگير كنند.
وي در پايان گفت: تحقيقات بيشتر در خصوص اين پرونده ادامه دارد.

 



هوا تا پايان هفته گرم مي شود

مدير كل پيش بيني آب و هواي كشور گفت: تا اواخر هفته دما در اكثر نقاط كشور 2 درجه افزايش مي يابد.
پرويز رضازاده در گفت وگو با برنا افزود: پيش بيني مي شود در دو روز آينده بارندگي هاي پراكنده در بخش هاي شمال غربي و دامنه هاي البرز مشاهده شود.
وي همچنين از افزايش 2 درجه اي دما در تمام نقاط كشور خبر داد.
مدير كل پيش بيني آب و هواي كشور با بيان احتمال ورود گرد و غبار به كشور در روزهاي پاياني هفته خاطرنشان كرد: احتمال ورود گرد و غبار در روزهاي پاياني هفته وجود دارد اما به دليل قابل توجه نبودن آن، سازمان هنوز پيش بيني آن را اعلام نكرده است.
گفتني است دماي هواي تهران با 2 درجه افزايش به 34 درجه سانتيگراد مي رسد.

 



هشدار وزارت بهداشت: آش رشته از دستفروشان نخريد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي ايران به شهروندان توصيه كرد از تهيه آش رشته از دستفروشان و دوره گردها در سطح خيابان ها خودداري كنند.
دكتر وحيد صادقيان گفت: افراد فروشنده اين آش ها كارت معتبر بهداشتي ندارند و چنانچه مصرف كننده با مشكلي مواجه شد، نمي تواند پيگيري هاي مورد نياز را انجام دهد.
صادقيان با بيان اينكه اين دستفروشان پروانه كسب و مجوز لازم را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ندارند، افزود: بيشتر اين آش هاي رشته در كارگاه ها، مراكز غيربهداشتي و در حجم انبوهي به شكل سنتي طبخ مي شوند.
وي گفت: دست فروشان و دوره گردها، اين ماده غذايي را بدون برخورداري از برچسب، نام واحد توليدكننده و نداشتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در بسته بندي هاي غيراستاندارد توزيع مي كنند.وي در عين حال افزود: شهروندان بايد آش رشته را از رستوران هايي كه در همان مكان آن را طبخ مي كنند و كارگرهايشان كارت بهداشتي دارند، تهيه كنند.
صادقيان گفت: واحدهاي صنعتي نيز كه آش رشته را در قالب كنسرو به افراد عرضه مي كنند و پروانه توليد و ساخت دارند، نيز معتبر هستند.

 



6 ميليون كودك قرباني سيل پاكستان

بيش از 6 ميليون كودك پاكستاني در جريان سيل ا خير، كشته، مفقود و بي سرپرست شده اند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، منابع مطلع در پاكستان اعلام كردند كه در جريان سيل اين كشور تاكنون شش ميليون كودك كشته، مفقود و يا يتيم شده اند.
حادثه سيل پاكستان كه در تاريخ 80 ساله اين كشور بي سابقه است همچنين احتمال ابتلاي بسياري از كودكان را به بيماري وبا افزايش داده و سازمان ملل از اين موضوع به شدت ابراز نگراني كرده است.
«موريز يوگاگاليانو» سخنگوي سازمان بهداشت جهاني روز دوشنبه خاطرنشان كرد كه بر اثر جاري شدن سيل بيش از 5/3 ميليون كودك پاكستاني در معرض بيماري هاي مختلف قرار گرفته اند.

 



دروس امتحانات نهايي دوره پيش دانشگاهي اعلام شد

دروس امتحانات نهايي نوبت پاياني نيمسال دوم، جبراني و شهريور دوره پيش دانشگاهي اعلام شد.
شوراي عالي آموزش و پرورش ضمن تأييد مصوبه نهمين جلسه كار گروه ماده 4 قانون پذيرش دانشجو در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي كشور مصوب مجلس شوراي اسلامي، امتحان نهايي در برخي از دروس دوره پيش دانشگاهي را اعلام كرد.
امتحان نهايي صرفاً در نوبت پاياني نيمسال دوم، جبراني و شهريور سال تحصيلي 89-88 برگزار مي شود.
عناوين دروس امتحانات نهايي دوره پيش دانشگاهي در سايت وزارت آموزش و پرورش wwwmeduir قابل رؤيت است.

 



دستگيري فردي كه با زانتياي سرقتي كلاهبرداري مي كرد

فردي كه با زانتياي سرقتي از شهروندان كلاهبرداري مي كرد دستگير شد.
16خرداد سال گذشته مردي با مراجعه به كلانتري 104 از سرقت زانتياي سفيدرنگ خود خبر داد.
با تشكيل پرونده و پس از گذشت يك سال از سرقت خودرو، مردجواني با خودروي سرقتي و با شماره پلاك ديگري كه متعلق به يك دستگاه خودروي سرقتي ديگر بود براي تعويض پلاك به يكي از مراكز تعويض پلاك مراجعه كرد.
با توجه به مغايرت و سابقه سرقت، فرد مراجعه كننده بازداشت و به همراه خودروي توقيفي در اختيار كارآگاهان مبارزه با سرقت خودرو پايگاه سوم قرار گرفت.
متهم دستگير شده در مقابل كارآگاهان مدعي شد: چند روز قبل، از طريق مراجعه به آگهي يكي از روزنامه هاي كثيرالانتشار خودرو را از فردي ديگر خريده ام.
وي ادامه داد: من پس از تماس با فردي كه آگهي كرده بود به اتفاق يكي از دوستانم به آدرس بلوار نبرد در شرق تهران كه فروشنده گفته بود، رفتيم.
متهم گفت: در آنجا من به عنوان خريدار اين خودرو را به قيمت 24ميليون تومان و با قولنامه دست نويس در داخل خودرو در بلوار نبرد از وي خريدم.
وي ادامه داد: فروشنده با نشان دادن كارت ملي، خود را به نام عزيزالله معرفي كرده بود كه سند و بيمه نامه نيز با مشخصات فروشنده مطابقت داشت، لذا ما توافق كرديم مبلغ 19ميليون تومان را كه همراه خود برده بودم به صورت چك پول پرداخت كنم و بقيه را در زمان انتقال سند پرداخت كنم.
با شناسايي چهره فردي كه چك ها را از بانك وصول كرده بود جعفر 28ساله تيرماه امسال دستگير شد.
سرهنگ كارآگاه محمدرضا ذاكر استقامتي، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: از آنجايي كه احتمال مي رود اين متهم سابقه دار مرتكب سرقت هاي ديگري نيز شده يا با روش متقلبانه فوق و با فروش خودرو سرقتي از ديگران نيز كلاهبرداري كرده باشد، داديار شعبه پنجم با انتشار بدون پوشش تصوير متهم موافقت كرد.
به اين ترتيب از شهرونداني كه توسط اين فرد از آنان سرقت يا كلاهبرداري شده دعوت مي شود براي پيگيري موضوع به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان نيلوفر يا شعبه پنجم دادياري دادسراي جنايي تهران مراجعه و يا با شماره تلفن 21865667 تماس بگيرند.

 



دستگيري 4 هزار متجاوز مرزي در زابل

معاون اجتماعي فرماندهي مرزباني كشور از دستگيري 4 هزار متجاوز مرزي طي 2 ماه گذشته در شهر زابل خبر داد.
سرهنگ احمد نكوفرد با اعلام اين كه اين افراد از كشور طرد شده اند گفت: در راستاي برخورد قاطع با هرگونه تجاوزات مرزي به خاك جمهوري اسلامي ايران، مرزبانان سيستان و بلوچستان مستقر در هنگ مرزي زابل طي 2 ماه گذشته در اجراي كنترل و مراقبت از مرزها 4 هزار و 318 نفر از اتباع بيگانه را دستگير كردند.
سرهنگ نكوفرد افزود: افرادي كه قصد ورود به كشور را دارند مي توانند صرفاً با اخذ رواديد از مبادي مجاز مرزي به ايران سفر كنند. به گزارش فارس، عليرغم تلاش هاي مرزبانان در حفاظت از مرزهاي كشور، قانون در برخورد با متجاوزان مرزي در كشورمان كارآمد نيست و باعث تنبيه اين متجاوزان نمي شود.

 



آمادگي كميته امداد براي جمع آوري كمك هاي مردمي جهت سيل زدگان پاكستان

كميته امداد امام خميني (ره) از مردم نيكوكار كشورمان دعوت كرد تا كمك هاي نقدي خود را براي آسيب ديدگان سيل پاكستان ارسال كنند.
به گزارش روابط عمومي كميته امداد شماره حساب 1123 نزد بانك ملي ايران شعبه اين نهاد و دستگاههاي خودپرداز اين بانك آماده دريافت وجوه نقدي مردم كشورمان مي باشد.
ضمناً پايگاههاي كميته امداد امام خميني(ره) در ميعادگاه هاي نمازجمعه در سراسر كشور كمك هاي مردم روزه دار و مومن ايران اسلامي را جهت آسيب ديدگان سيل در پاكستان جمع آوري مي نمايند.

 



طبق مجوز وزارت بهداشت 10 درصد تخت هاي بيمارستاني به توريسم درماني اختصاص يافت

براساس مجوز وزارت بهداشت، بيمارستان هاي دولتي مجازند 10 درصد تخت هاي شان را به ارايه خدمات توريسم درماني اختصاص دهند.
دكتر حسن امامي، معاون درمان وزارت بهداشت، در رابطه با توريسم درماني در بيمارستان هاي دولتي كشور گفت: وزارت بهداشت به بيمارستان هاي دولتي اين مجوز را داده كه تا ده درصد تخت هايشان را به ارايه خدمات غيردولتي اختصاص دهند كه بيمارستان ها در اين قالب به توريسم درماني نيز مي پردازند. در مجموع براساس گزارش هاي رسيده حدود10 تا 20 بيمارستان دولتي كشور به اقدام براي توريسم درماني گرايش يافته اند.
وي وضعيت توريسم درماني در بيمارستان هاي دولتي راوضعيتي مناسب ارزيابي كرد و گفت: اقدامات بيمارستان هاي خصوصي در زمينه توريسم درماني نيز مناسب است.
امامي رضوي درباره برنامه هاي وزارت بهداشت براي توسعه توريسم درماني در بيمارستان هاي دولتي، افزود: به اين منظور در سيستم دولتي برنامه اي نداريم. اما در بخش خصوصي درخواست هايي داده شده كه با مجوزهاي مربوطه موافقت شده است.
وي تعرفه هاي درمان ارايه خدمات توريسم درماني را متفاوت از تعرفه هاي درمان دولتي عنوان كرد و ادامه داد: تعرفه هاي درماني براي ارايه خدمات توريسم درماني بيشتر از تعرفه دولتي بوده و ممكن است در حد تعرفه بخش خصوصي باشد.

 



ورزشگاه برادران محبي به بهره برداري مي رسد

مجموعه بزرگ ورزشي، خدماتي برادران محبي واقع در بزرگراه شهيد نواب صفوي با اعتباري بالغ بر سه ميليارد و 600 ميليون تومان مهرماه به بهره برداري مي رسد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 10، مهندس حسيني شهردار منطقه 10 گفت: اين مجموعه ورزشي با 4300 متر زيربنا بزودي آماده و افتتاح مي شود.
وي با اشاره به امكانات اين ورزشگاه افزود: اين مجتمع ورزشي در چهار طبقه تعبيه شده و داراي امكاناتي از قبيل استخر، سونا، جكوزي فضاي بازي اختصاصي كودكان، سالن آي تي و دو طبقه تالار پذيرايي ويژه بانوان و آقايان با ظرفيت 400 نفر است.
حسيني از بهره برداري اين مجموعه ورزشي تا مهرماه خبر داد و گفت: ساخت اين ورزشگاه سه ميليارد و 600 ميليون تومان هزينه در بر داشته است.

 



خودداري ماموران وظيفه شناس نيروي انتظامي از پذيرش رشوه

سرويس شهرستان ها-
ماموران وظيفه شناس نيروي انتظامي در مجموع از پذيرش مبلغ 59 ميليون ريال رشوه خودداري كردند.
به گزارش خبرنگار ما از يزد، ماموران نيروي انتظامي ندوشن شهرستان صدوق از پذيرش رشوه 50 ميليون ريالي از بستگان 3 متهم در عوض آزادي آنها خودداري كردند. به گزارش معاونت اجتماعي فرماندهي استان يزد، اين 3 متهم كه ساكن استان فارس مي باشند در مجموع به سرقت 234 رأس دام در شهرستان صدوق، روستاي عقداي اردكان و استان فارس اعتراف كردند.
همچنين بنابه گزارش خبرنگاركيهان از گرگان يكي از قاچاقچيان موادمخدر با پيشنهاد رشوه 9 ميليون ريالي قصد فرار از قانون را داشت كه پس از رد رشوه توسط 3 نفر از كاركنان پليس راه «چاتال» به دست دستگاه قضايي سپرده شد.
متهم با استفاده از يك دستگاه موتورسيكلت قصد توزيع مقاديري موادمخدر را در يكي از روستاهاي شهرستان كلاله داشت كه توسط ماموران وظيفه شناس دستگير و در بازرسي از موتورسيكلت وي 300 گرم ترياك كشف و ضبط شد.
گفتني است رشوه هاي پيشنهادي به همراه پرونده مجرمان تحويل دستگاه قضايي شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14