(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 17 شهريور 1389- شماره 19736

حديث دشت عشق
تيم ملي رقابت هاي جهاني را مقتدرانه شروع كرد شب طلايي كشتي ايران در مسكو
نكته ورزشي
پيروزي با ارزش تيم ملي ايران مقابل كره 447 روز دير پيروز شديم
خودداري نعمت پور ازرويارويي با كشتي گير رژيم صهيونيستي
اخبار كوتاه از فوتبال
ابهام در معرفي آخرين عضو باقي ماند خروج نام پورشيب از فهرست تيم ملي كاراته
رئيس فدراسيون خودش را سرپرست هيئت خراسان رضوي كرد!
تعريف و تمجيد مشحون از تيم ملي بسكتبال: نمره 20 هم براي اين تيم كم است
انتقادات مجدد يزداني خرم از كميته ملي المپيك: بهتر است علي آبادي كناره گيري كند
آخرين خبرها از رقابت هاي كشتي قهرماني جهان - روسيه
37 ميليون دلار براي گل آرايي شهر
دعوتنامه قطري ها براي تيم ملي هندبال
رضازاده مسافر تركيه شد
تيم ملي ژيمناستيك مهرماه در مسابقات جهاني چك



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «ابوالفضل رئيسيان»
چه بهتر مرگ انسان، شهادت در راه حق باشد

از اينكه خبر شهادت من به شما مي رسد ناراحت نباشيد چرا كه مردن حق است و چه بهتر كه مرگ انسان شهادت در راه حق باشد. پدر و مادرم! وصيت من به شما اين است كه محمد و اميرحسين را تا جايي كه امكان دارد تشويق به درس خواندن بكنيد كه مملكت ما نياز به افراد متخصص دارد. و هر چه جوانان ما آگاه تر باشند ابرقدرت ها بخصوص آمريكا و ديگر جيره خواران مي ترسند. در ضمن از كليه آشنايان برايم حلاليت بطلبيد و براي سلامتي امام و رزمندگان بسيار دعا كنيد. بسيجي شهيد «ابوالفضل رئيسيان»، سال 1341 متولد شد و در 28/12/1363 در جزيره مجنون به شهادت رسيد.
بنياد شهيد منطقه يك قم

 



تيم ملي رقابت هاي جهاني را مقتدرانه شروع كرد شب طلايي كشتي ايران در مسكو

سرويس ورزشي-
با كسب دو مدال با ارزش حميد سوريان و امير علي اكبري شب طلايي ايران در مسكو رقم خورد.
روز نخست مسابقات كشتي فرنگي قهرماني جهان با كسب دو مدال طلا براي تيم كشورمان به اتمام رسيد.
روز نخست مسابقات كشتي فرنگي قهرماني جهان كه از بعدازظهر دوشنبه در شهر مسكو روسيه آغاز شده بود با درخشش تيم كشورمان به اتمام رسيد و ملي پوشان فرنگي كار كشورمان در اوزان 55 و 95كيلوگرم توسط حميد سوريان و اميرعلي اكبري به دو مدال طلا رسيدند.
سوريان كه با برتري مقابل حريفاني از الجزاير، بلغارستان، فنلاند و ارمنستان به ديدار نهايي وزن 55كيلوگرم راه پيدا كرده بود، براي دستيابي به مدال طلاي اين وزن به مصاف «گيوجين چول» از كره جنوبي رفت و توانست با نتايج 4 بر صفر، صفر بر سه و يك بر صفر به پيروزي دست يافته و براي پنجمين بار قهرمان جهان شود.
اميرعلي اكبري نيز كه با برتري مقابل حريفاني از ازبكستان، مصر، بلغارستان و روسيه فيناليست وزن 96 مسابقات كشتي فرنگي قهرماني جهان شده بود، در ديدار نهايي اين وزن «پاچنكو» از بلاروس را در دو تايم پي درپي شكست داد و براي نخستين بار قهرمان جهان شد. او سال گذشته در مسابقات جهاني دانمارك عنوان سوم و مدال برنز جهان را به خود اختصاص داده بود. تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان در وزن 66كيلوگرم مسابقات كشتي فرنگي قهرماني جهان يك نماينده به نام سعيد عبدولي داشت كه با تحمل شكست در مصاف با حريفي از مجارستان از دستيابي به مدال جهاني بازماند.
بنا: خوشحال ترين آدم هستم
محمد بنا با اشاره به قهرماني حميد سوريان و اميرعلي اكبري اظهار كرد: به خاطر اين دو مدال طلا خوشحال ترين آدم روي زمين هستم. البته تنهايي كاري نكرده ام و اين نتيجه زحمت تمام مربيان سازنده كشتي گيران و اعضاي كادر فني تيم ملي است. خوشحالم كه توانستيم دل مردم را شاد كنيم.
سرمربي تيم ملي ادامه داد: سوريان قابليت ذهني و هوشياري بسيار بالايي دارد كه توانست پس از خاطره تلخ المپيك خود را حفظ كند و به روند قهرماني هايش ادامه دهد. كادر فني هم راه درست را به او نشان داد تا 5طلاي پي درپي جهاني را در كارنامه اش ثبت كند. با سوريان به دنبال يك ركورد جاودانه در تاريخ كشتي ايران هستيم و تمام تلاشمان اين خواهد بود كه در سال هاي 2011 و 2012 نيز قهرمان شود.
بنا در پايان در مورد قهرماني اميرعلي اكبري در 96كيلو ابراز داشت:او بهترين كشتي گير حال حاضر دنيا در اين وزن است. علي اكبري يك لحظه هم كم فروشي نكرده و مدال طلاي جهان كمترين مزد زحمات اين كشتي گير سختكوش است.
سوريان: مدال المپيك را مي خواهم
حميد سوريان نابغه كشتي گير فرنگي كشورمان در مورد اين قهرماني گفت: كسب مدال طلاي رقابتهاي جهاني مسكو و پنجمين مدال طلاي جهان حاصل ماهها تلاش و زحمات يك مجموعه زحمتكش است. سوريان با بيان اينكه اين مدال طلا را به مردم بزرگ ايران تقديم مي كنم، خاطرنشان كرد: از اين پس بايد به فكر كسب طلاي المپيك 2012 لندن باشم. مدال المپيك پكن در اثر اشتباهات داوري از دست رفت اما من از حالا با انگيزه دو چندان خود را براي كسب خوشرنگ ترين مدال در لندن آماده مي كنم.
علي اكبري: به آرزويم رسيدم
صحبت هاي اميرعلي اكبري نيز پس از كسب دومين طلاي ايران خواندني است. اين كشتي گير شهرياري گفت: از مردم و دعاي خير آنها ممنونم. خدا را شكر مي كنم كه به من كمك كرد تا مزد زحماتم را بگيرم. منتظرم تا اين مدال را برگردن مادرم بيندازم. از بچگي مي خواستم در روسيه مدال طلا بگيرم كه به اين خواسته رسيدم. تا المپيك فاصله زيادي داريم و اميدوارم با تلاش لازم در آنجا موفق باشيم.

 



نكته ورزشي

بي تفاوتي تلويزيون ، اين بار به مسابقات كشتي
سرويس ورزشي -
پس از بي توجهي صدا و سيما به مسابقات جهاني بسكتبال اين بار نوبت به كشتي رسيد تا علاقه مندان به كشتي نتوانند ديدار فينال سوريان و علي اكبري را به صورت زنده تماشا كنند. مسابقات كشتي جهان 2010 از صبح روز دوشنبه درروسيه آغاز شده است.
در حالي كه كشتي به عنوان ورزش اول كشورمان شناخته شده، تلويزيون مسابقات هيچ يك از سه كشتي گيري را كه روي تشك رفتند، زنده نشان نداد. اوج بي تفاوتي سيما در عدم پخش مستقيم مسابقات فينال سوريان و علي اكبري بود تا جايي كه كشتي دوستان از طريق راديو متوجه قهرماني كشتي گيران ايراني شدند!
علت بي تفاوتي تلويزيون به رويدادهاي مهمي چون مسابقات جهاني كشتي براهالي ورزش پوشيده است اما انتظار مي رود كه مسئولان ورزش سيما دركنار فوتبال گوشه چشمي هم به ساير رشته هاي ورزشي داشته باشند.

 



پيروزي با ارزش تيم ملي ايران مقابل كره 447 روز دير پيروز شديم

تيم ملي فوتبال ايران پس از 39 سال در خاك كره جنوبي و در يك ديدار دوستانه برابر اين تيم به پيروزي دست يافت.
تيم ملي فوتبال ايران كه براي برگزاري دو ديدار دوستانه به شرق آسيا سفر كرده است در دومين ديدار خود توانست حريف قدرتمند خود، كره جنوبي را در مقابل ديدگان 40 هزارهوادار كره اي در ورزشگاه المپيك سئول با يك گل مغلوب كند و پس از 39 سال در كره جنوبي اين تيم را شكست دهد.تك گل تيم ملي را در اين بازي «مسعود شجاعي» بازيكن تيم اوساسونا در دقيقه 35 به ثمر رساند.
شاگردان افشين قطبي در اين بازي با تركيب رحمتي، عقيلي، حسيني، نصرتي، حاج صفي، نكونام، پژمان نوري (85 - خلعتبري) تيموريان، غلامي (40 - كريم انصاري فرد) (72- مهرداد اولادي)، غلامرضا رضايي (82-عمران زاده) و مسعود شجاعي (94-هادي نوروزي) به ميدان رفت.آخرين بار در 39 سال پيش تيم ملي ايران موفق شده بود در خاك كره جنوبي و با سرمربيگري پرويز دهداري اين تيم را 2 بر صفر شكست دهد. ضمن اينكه با گذشت 447 روز از ديدار حساس كره جنوبي - ايران در ورزشگاه جام جهاني سئول كه با نتيجه تساوي يك بريك به اتمام رسيد و شانس ايران براي صعود به جام جهاني 2010 را از بين برد، تيم كشورمان با يك پيروزي شيرين از كره اي ها انتقام گرفت.

 



خودداري نعمت پور ازرويارويي با كشتي گير رژيم صهيونيستي

كشتي گير وزن 84 كيلوگرم كشورمان از رويارويي با نماينده رژيم اشغالگر قدس خودداري كرد.
مراسم وزن كشي سه وزن دوم مسابقات كشتي فرنگي قهرماني جهان انجام شد. مهمترين اتفاق وزن كشي و قرعه كشي مسابقات به وزن 84كيلوگرم مربوط شد، درجايي كه طالب نعمت پور با قرعه رژيم صهيونيستي مواجه شد تا در حمايت ازمردم مظلوم فلسطين از رقابت ها وداع كند. البته روز گذشته فدراسيون كشتي اعلام كرد طالب نعمت پور فرنگي كار وزن 84كيلوگرم به دليل درد شديد از ناحيه آپانديس به بيمارستان منتقل شد و به همين دليل نتوانست در رقابت هاي جهاني مسكو به ميدان برود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

رحمتي دروازه بان تيم اميد در گوانگجو
كادرفني تيم اميد براي بازي هاي آسيايي گوانگجو نام 30 بازيكن مورد نظر خود را در اختيار فدراسيون فوتبال گذاشت. در اين ليست اسامي بازيكنان بالاي 23 سال نيز است كه تصميم گيري در مورد انتخاب 3 نفر از اين بازيكنان همزمان با اعلام ليست نهايي مشخص مي شود. يكي از اين سه بازيكن بزرگسال تيم اميد مهدي رحمتي دروازه بان تيم ملي و باشگاه سپاهان است
جدايي دست نشان از ابومسلم
نادر دست نشان از ابومسلم جدا شد . دست نشان در پاسخ به اين سوال كه آيا بحث منشوري بودن وي و عدم اعلام منشوري نبودنش توسط مسئولان فدراسيون فوتبال باعث جدايي اش از ابومسلم شده است، گفت: چنين مسائلي در مورد من صحت ندارد و علت جدايي ام هيچ ارتباطي به منشور اخلاقي و كميته آن ندارد. گفته مي شود نامجو مطلق سرمربي بعدي ابومسلم است.
درهاي ماراكانا بسته شد
درهاي ورزشگاه 200 هزار نفري و تاريخي ماراكاناي برزيل براي مدتي بيش از دو سال به روي هواداران و تيم هاي فوتبال بسته شد. اين ورزشگاه از سال 1950 ميزبان هواداران فوتبال بوده و اكنون قرار است براي جام جهاني 2014 فوتبال مورد تعمير و بازسازي قرار بگيرد. عمليات بازسازي اين ورزشگاه تاريخي 315 ميليون يورو و تا پايان سال 2012 طول خواهد كشيد.
منتفي شدن حضور تيموريان در جمع آبي پوشان
باتوجه به تكميل بودن ليست بازيكنان بزرگسال، استقلالي ها نمي توانند تيموريان را جذب كنند. مسئولان اين باشگاه ابتدا به دنبال خارج كردن نام يك بازيكن از ليست بودند كه در اين خصوص اتفاقي نيفتاد.
اردوي يك هفته اي استقلال در تركيه
تيم فوتبال استقلال از سي ويكم شهريور در تركيه اردو برپا مي كند. قرار بود اين اردو 10 روزه باشد اما به مصلحت كادرفني زمان اردو به يك هفته كاهش پيدا كرد.
كربكندي اولين مربي اخراجي ليگ دهم
رسول كربكندي سرمربي اصفهاني تيم فوتبال راه آهن شهرري ديروزبه عنوان نخستين مربي اخراجي ليگ دهم، از سمتش در اين تيم بركنار شد.كربكندي كه فصل گذشته عملكرد خوبي در تيم صباي قم داشت، نخستين مربي بركنار شده دهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور محسوب مي شود. انصاري فرد در تلاش است تا مجددا از تارتار به عنوان سرمربي استفاده كند.
كفاشيان: كامرون از خودمان است!
رئيس فدراسيون فوتبال در توجيه اشتباه اين فدراسيون در تعيين تاريخ ديدار دوستانه تيم هاي اميد ايران و كامرون گفت: كامروني ها از خودمان هستند و ممكن است آنها نيز در تعيين تاريخ ديدارهاي خود مرتكب اشتباه شوند. پيش از اين زمان ديدار تداركاتي تيم اميد ايران و كامران به اشتباه 25 آبان اعلام شده بود.در اين تاريخ تيم اميد در بازي هاي آسيايي حضور دارد.

 



ابهام در معرفي آخرين عضو باقي ماند خروج نام پورشيب از فهرست تيم ملي كاراته

نتايج ذبيح الله پورشيب در المپيك هنرهاي رزمي باعث شد فدراسيون با حذف نام وي از تيم اعزامي به گوانگجو به فكر جايگزيني نفر ديگري در اين تيم باشد.
درحاليكه تكليف سه عضو تيم چهار نفره ايران براي اعزام به بازيهاي آسيايي گوانگجو مشخص شده، ابهام در انتخاب چهارمين عضو اين تيم همچنان باقي است. محمد قاسمي، امير مهديزاده و جاسم ويشگاهي نفراتي هستند كه به ترتيب در اوزان 55-كيلوگرم، 60-كيلوگرم و 84-كيلوگرم جواز سفر به گوانگجو را دريافت كرده اند.ذبيح الله پورشيب نفر اول وزن 84+كيلوگرم در المپيك هنرهاي رزمي با ارائه مبارزات ضعيف خيلي زود از گردونه مسابقات حذف شد. همين مبارزات ضعيف در كنار مشكلات خروج از كشور وي و همچنين مسائلي كه در زمان رقابتهاي انتخابي بوجود آورد، فدراسيون را مجاب كرده به دنبال گزينه ديگري باشد.
در اين بين گزينه اصلي كسي نيست جز سعيد فرخي، كاراته كايي كه ذاتاً يك مبارز 75كيلويي است كه در رقابتهاي انتخابي وزن 84-كيلوگرم به رقباي خودباخت و روز برگزاري مرحله دوم به وزن 84+كيلوگرم آورده شد.

 



رئيس فدراسيون خودش را سرپرست هيئت خراسان رضوي كرد!

با اتمام دوره سرپرستي عليرضا هوشنگ نژاد در هيئت شناي استان خراسان رضوي، اميرحسين آيت اللهي به عنوان سرپرست هيئت شناي اين استان مشغول به كار شد.
باتوجه به اتمام دوره سرپرستي عليرضا هوشنگ نژاد در هيئت شناي استان خراسان رضوي از زحمات ايشان قدرداني شد و اميرحسين آيت اللهي رئيس فدراسيون به عنوان سرپرست هيئت شناي اين استان مشغول به كار شد.
اين هم از آن دسته اتفاقات عجيب ورزش ماست كه رئيس فدراسيوني خود را سرپرست يكي از هيئت هاي استان مي كند!

 



تعريف و تمجيد مشحون از تيم ملي بسكتبال: نمره 20 هم براي اين تيم كم است

رئيس فدراسيون بسكتبال ضمن تأكيد بر اينكه بر عملكرد تيم ملي در مسابقات جهاني ايرادي وارد نيست، گفت: تيم ملي لايق نمره اي بهتر از 20 است چون اين نمره براي تأييد عملكرد آنها كم است.
محمود مشحون تصريح كرد: با در نظر گرفتن جوانب مختلف، عملكرد تيم ملي بسكتبال در رقابت هاي قهرماني جهان از هر نظر موفقيت آميز بوده است. مهمترين مسئله حضور در مسابقات جهاني بود كه خوشبختانه ايران يكي از 20 تيمي بود كه به طور مستقيم و بدون پرداخت هزينه سهميه جهاني را به دست آورد. ارزش اين حضور حتي به تنهايي، خيلي بيشتر از آن است كه مطرح مي شود.
رئيس فدراسيون بسكتبال از عملكرد ملي پوشان در مسابقات قهرماني جهان تقدير كرد و اظهار داشت: بازيكنان ما كه المپيك بزرگترين و مهمترين تجربه آنها بود در مصاف با تيم هايي كه حضور چندباره در المپيك و پيكارهاي جهاني تنها بخشي از تجربه آنها را تشكيل مي داد، كاملا معقولانه كار كردند.
ما از مجموع 5 بازي متحمل 4 شكست شديم اما بر اين شكست ها ايرادي وارد نيست چون بايد توجه داشت كه چگونه و مقابل چه تيم هايي رقم خوردند. همه كارشناسان- البته كارشناسان واقعي- اين موضوع را تأييد مي كنند. وي گفت: اگر نمره اي بهتر از 20 بود حتما آن را به تيم ملي اختصاص مي دادم. اصلا بهترين نمره جهان لايق تيم ملي است. نمره 20 براي بازيكنان اين تيم كم است.

 



انتقادات مجدد يزداني خرم از كميته ملي المپيك: بهتر است علي آبادي كناره گيري كند

رئيس فدراسيون كشتي مجدداً به انتقاد از عملكرد رئيس كميته ملي المپيك پرداخت.
محمدرضا يزداني خرم درباره مشكل كمبود بودجه كميته ملي المپيك گفت: يكي از اشتباهات علي آبادي اين بود كه به كميته ملي المپيك رفت. از روز اول به او گفتيم كه نرود. او بايد بداند كه مسئوليت كميته ملي المپيك را به عهده گرفته نه كميته دولتي المپيك! و نبايد به بودجه دولت اتكا كند. مسئولان اين كميته بايد بتوانند از ارگان ها و نهادهاي مختلف مانند بازار، مراكز اقتصادي و... اعتبار جذب كنند. آنها بايد كار تجاري كنند و اگر نمي توانند بروند و كميته را به دست افرادي بدهند كه مي توانند كار اقتصادي انجام دهند، كساني كه جامعه آنها را قبول دارد و به اعتبار آنها در كميته ملي المپيك سرما يه گذاري مي كنند.
وي افزود: بايد ذهن مردم را روشن كنيم. اين حرف ها را مي زنم كه مردم شرايط را درك كنند. حالا خود مسئولان كميته هم احساس يأس مي كنند. بهتر است در اين شرايط از مسئوليت كنار بروند، شايد يك آدم موثر بيايد و بتواند در مدت زمان باقيمانده اوضاع را سامان دهد. اينها به دنبال كار خودشان هستند و وقت خود را صددرصد به كميته اختصاص نمي دهند. اينها كميته را پاتوقي كرده اند كه در آنجا كارهاي خودشان را انجام دهند.
رئيس فدراسيون كشتي در بخش ديگر صحبت هايش گلايه هايش از صدا و سيما را مطرح كرد:دو كشتي گير ما كشتي هاي جذابي گرفتند اما متأسفانه مردم ما از ديدن اين رقابت جذاب محروم بودند و فقط توانستند مسابقه فينال را آن هم با 15-20 دقيقه تأخير ببينند. حيف بود كه از تلويزيون ملي ايران اين رقابت ها پخش نشد.

 



آخرين خبرها از رقابت هاي كشتي قهرماني جهان - روسيه

¤ در 120 كيلوگرم، محمد قرباني در اولين مبارزه خود مغلوب يوسب چوگوشويلي از بلاروس شد تا از دور مسابقات حذف شود.
¤ در پيكارهاي سه وزن دوم كشتي فرنگي قهرماني جهان در روسيه، اميد نوروزي ملي پوش وزن 60 كيلوگرم در مرحله يك چهارم نهايي مغلوب جانگ جي هيون برنده مدال طلاي المپيك آتن از كره جنوبي شد تا از گردونه مسابقات بيرون برود.بدين ترتيب تيم ملي در روز دوم مسابقات بدون مدال ماند.
¤ سامان طهماسبي با دوبنده تيم ملي آذربايجان مغلوب كشتي گيري از لهستان شد.
¤ مهدي محمدي تنها كشتي گير باقي مانده تيم ملي امروز به روي تشك مي رود.

 



گوانگجو براي بازي هاي آسيايي آماده مي شود
37 ميليون دلار براي گل آرايي شهر

گوانگجو براي برگزاري هر چه بهتر شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي يك كنفرانس 10 هزار نفره براي شهروندان خود برگزار كرد.
ژانگ گيوآنگ نينگ عضو كميته ثابت گوانگ دونگ و معاون دبيركل كميته برگزاري بازي هاي آسيايي در اين كنفرانس اظهار داشت كه شهروندان گوانگجو از هيچ تلاشي براي ضمانت موفقيت بازي هاي آسيايي فروگذار نكرده و همچنين به تعهدات خود نسبت به مردم چين و جامعه بين المللي عمل خواهند كرد.شايان ذكر است تمامي جاده هاي بزرگ، اماكن عمومي، پارك ها، مراكز حمل ونقل، فضاهاي باز و مراكز تجاري در مدت برگزاري بازي هاي آسيايي آراسته به گل خواهند شد.طرح فوق يك بودجه 37 ميليون دلاري را از صندوق اعتبار شهري به خود اختصاص داده است.

 



دعوتنامه قطري ها براي تيم ملي هندبال

فدراسيون هندبال قطر با ارسال نمابري از تيم ملي كشورمان براي شركت در تورنمنت بين المللي اين كشور دعوت كرد.
تورنمنت بين المللي هندبال قطر از چهارم تا نهم آبان ماه در دوحه با حضور چهار تيم ايران، قطر و دو كشور اروپايي برگزار مي شود.
فدراسيون هندبال قطر به همين منظور صبح امروز سه شنبه در نمابري از تيم ملي بزرگسالان ايران براي شركت در اين تورنمنت دعوت كرد. قطر يكي از حريفان اصلي تيم كشورمان در بازيهاي آسيايي گوانگجو است.

 



رضازاده مسافر تركيه شد

سرپرست فدراسيون وزنه برداري 24 شهريورماه براي حضور در اجلاس ساليانه فدراسيون جهاني وزنه برداري راهي آنتالياي تركيه محل برگزاري مسابقات جهاني سال 2010 مي شود.
پيش از اين قرار بود حسين رضازاده به همراه كوروش باقري، سرمربي تيم ملي وزنه برداري روز دوشنبه 22 شهريورماه به تركيه برود، اما با توجه به تغييرات صورت گرفته در برنامه كميته اجرايي مسابقات، رضازاده نيز با دو روز تاخير به تركيه مي رود تا علاوه بر حضور در اجلاس ساليانه فدراسيون جهاني، در مراسم افتتاحيه هفتاد و هشتمين دوره مسابقات وزنه برداري قهرماني بزرگسالان جهان كه روز 24 شهريور برگزار مي شود، حضور پيدا كند.

 



تيم ملي ژيمناستيك مهرماه در مسابقات جهاني چك

تيم ملي ژيمناستيك هفته نخست مهرماه براي شركت در جام جهاني راهي چك خواهد شد.
اين مسابقات به مدت يك هفته در 2 بخش تيمي و انفرادي برگزار خواهد شد. تيم ملي ژيمناستيك خود را براي شركت در بازي هاي آسيايي گوانگجو آماده مي كند.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14