(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 25 شهريور 1389- شماره 19742

حديث دشت عشق
وزنه برداري بعد از 4 سال طلاي جهاني مي گيرد؟ رضازاده : دقت كرديم ، همه پاك هستند
آغاز هفته نهم پيش از تعطيلي ليگ تقابل ديدني استقلال و سايپا در آزادي
اخبار كوتاه از فوتبال
انتقادهاي فوتبالي رئيس فدراسيون تير و كمان: پرونده برخي افراد در دادگاه را بايد با فرغون جابجا كرد
رئيس فدراسيون كشتي بركناري اش را تكذيب كرد
يزداني خرم: چه كسي گفته كشتي ناكام بوده است؟
نتايج نخستين شب ليگ قهرمانان اروپا بارسا پيروز شد ، اينتر متوقف
قايقراني ايران شانس كسب 8 مدال را دارد
دنيامالي : نتيجه نگيريم ،كنار مي كشم
خواندني از ورزش ايران
استعفاي نايب رئيس فدراسيون تكواندو
رحيمي و لشكري از تيم ملي كشتي آزاد كنار گذاشته شدند
رئيس فدراسيون كاراته نامزد رياست غرب آسيا شد



حديث دشت عشق

به ياد سرگرد شهيد «حسين وزيري»
ياد شما بوي خدا مي دهد

شهيد «سيد حسين وزيري»، سال 1343 در يزد و در خانواده اي مؤمن، معتقد و زحمتكش ديده به جهان گشود. دوران كودكي و نوجواني وي همزمان با انقلاب ملت ايران عليه رژيم ستم شاهي بود. سيدحسين علاوه بر شركت در تظاهرات مردمي عليه رژيم، مبادرت به پخش اطلاعيه هاي امام مي نمود. شهيد وزيري همچنين با علاقه و پشتكار مقاطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان را پشت سر نهاد و موفق به اخذ ديپلم گرديد. سال 1361 به عضويت كميته انقلاب اسلامي درآمد.با تداوم جنگ چندين بار به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل عزيمت شد تا اينكه در تاريخ دهم فروردين سال 1367 در عمليات بيت المقدس 4 در منطقه شاخ شميران بنا به گواهي يكي از همرزمانش به اسارت در آمد اما رژيم سفاك صدام برخلاف كنوانسيون هاي سازمان ملل هيچ اسمي از او منتشر نكرد به همين خاطر به دليل عدم اطمينان در خصوص زنده بودن يا نبودن او مفقودالاثر اعلام شد تا اينكه با تلاش گروه تفحص در تاريخ 5/5/74 پيكر پاك و مطهر او شناسايي و از طريق ستاد معراج به زادگاهش منتقل شد و در تاريخ 7/5/74 بر دوش مردم قدردان يزد تشييع و با احترام به خاك سپرده شد.

 



وزنه برداري بعد از 4 سال طلاي جهاني مي گيرد؟ رضازاده : دقت كرديم ، همه پاك هستند

تيم ملي هفت نفره ايران از صبح جمعه بازي هاي جهاني وزنه برداري را آغاز مي كند.
كوروش باقري در بازگشت به تيم ملي انتظار دارد تا بتواند با درخشش دو جوان خوش آتيه يعني كوروش رستمي و بهداد سليمي بتواند ايران را پس از 4 سال در بازي هاي جهاني صاحب مدال طلا كند. پس از بازي هاي جهاني دومنيكن و كسب آخرين مدال جهاني حسين رضازاده ، ديگر هيچ گاه وزنه برداري ايران در رقابت هاي جهاني رنگ مدال طلا را نديد. بهداد سليمي در دسته فوق سنگين با ركورد ورودي 445 كيلوگرم پا به مسابقات مي گذارد درحالي كه ركورد تمريني اين ورزشكار 460 كيلوگرم يعني ركوردي نزديك به ركورد جاودانه حسين رضازاده بوده است. در دسته 77 كيلوگرم هم تيم ايران چشم به درخشش كوروش رستمي دارد.
ستاره جوان وزنه برداري ايران كه كمتر از 3 ماه قبل با درخشش خود توانست بر سكوي نخست مسابقات جهاني تكيه بزند و البته در اين دسته ، رقابت ها فشردگي بسياري دارد كه شانس اين ورزشكار جوان را كاهش مي دهد. اصغر ابراهيمي ، بيرانوند ، رضاييان و دو جوان ديگر تيم ملي در پي كسب سهميه المپيك 2012 لندن هستند تا شايدايران بتواند سهميه كامل حضور در بازي ها را داشته باشد. البته حسين رضازاده قبل از سفر به تركيه در اين باره گفت: ما از همه بچه ها تست گرفتيم و همه پاك بودند. اميدواريم كه مشكلي ايجاد نشود چون يك بي احتياطي و يك مورد دوپينگ مي تواند حضور در المپيك را از كاروان ايران بگيرد.

 



آغاز هفته نهم پيش از تعطيلي ليگ تقابل ديدني استقلال و سايپا در آزادي

سرويس ورزشي-
هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر در شرايطي از روز جمعه آغاز مي شود كه در حساس ترين ديدار تيم استقلال به مصاف سايپا مي رود.
ليگ برتر جمعه با برگزاري شش مسابقه وارد هفته نهم خود مي شود كه يكي از حساس ترين مسابقات استقلال ميزبان سايپا خواهدبود. ليگ پس از اين هفته به دليل حضور تيم ملي در رقابتهاي غرب آسيا به مدت 18 روز تعطيل مي شود.
نفت تهران- سپاهان
نفت كه تاكنون نتايج قابل قبولي كسب كرده، درتهران به مصاف سپاهان مي رود. شاگردان امير قلعه نويي با پيروزي هفته گذشته مقابل شهرداري تبريز با روحيه مناسبي گام به تهران مي گذارند تا به مصاف نفت بروند. نفت كه با حسين فركي در جايگاه مناسبي در جدول قرارگرفته مقابل سپاهان كار دشواري دارد.
ملوان- شاهين
شاهين بوشهر براي اينكه به اوضاع خود در جدول سر و سامان بدهد به انزلي مي رود. حميد استيلي به خوبي مي داند امتيازات ابتداي فصل مي تواند چه كمكي به اين تيم كند. در آن سوي ميدان ملوان كه از حمايت تماشاگران خود برخوردار است، براي جبران شكست هفته گذشته مقابل راه آهن گام به ميدان مي گذارد.
پاس- صبا
پاس پس از تساوي با ارزش مقابل پيروزي درتهران در خانه اش از شاگردان ياوري پذيرايي مي كند. صبا كه تا هفته هشتم نتايج نسبتا خوبي گرفته با اين هدف به همدان مي رود كه با دست پر از ميدان خارج شود.
مس- تراكتورسازي
مس پس از ديدار با استقلال اتفاقات خاصي را در خود ديد. مرفاوي بعد از اين مسابقه به شدت از كادر فني استقلال انتقاد كرد. اين موضوع باعث مي شود سرمربي مس با انگيزه بيشتري تيمش را روانه كند تا با كسب برد مقابل تراكتورسازي توانايي خود را اثبات كند. اين درحالي است كه شاگردان فراز كمالوند نمي خواهند دست خالي كوير را ترك كنند.
فولاد خوزستان - پيكان
پيكان حال و روز خوشي در جدول ندارد و نتايج خوبي كسب نكرده است. احمدزاده به خوبي مي داند كه پيروزي دراين ميدان چه كمكي به او مي كند. فولاد نيز در خانه با هدف پيروزي بازي را آغاز مي كند.
استقلال- سايپا
رويارويي دوباره محمد مايلي كهن با استقلال از نكات قابل توجه اين مسابقه است. اگرچه پس از اتفاقاتي كه دو سال پيش در ورزشگاه آزادي رخ داد، مدت زيادي مي گذرد و فصل گذشته اتفاق خاصي در ورزشگاه رخ نداد اما با اين حال جدال مايلي كهن با استقلال همواره حساسيت خاصي داشته است. استقلال براي اينكه در كورس مدعيان باقي بماند، محكوم به پيروزي است و سايپا نيز براي به دست آوردن جايگاه مناسب در جدول خواهان شكست شاگردان پرويز مظلومي است. اين مسابقه مي تواند به جذاب ترين بازي هفته تبديل شود.
برنامه كامل ديدارهاي نهم به اين شرح است:
جمعه 26/6/1389
¤نفت تهران- سپاهان(ساعت 45/16)
¤ملوان- شاهين (ساعت 15/17)
¤پاس - صباي قم (ساعت 15/17)
¤مس- تراكتورسازي (ساعت 10/18)
¤فولاد - پيكان (ساعت 45/19)
¤استقلال - سايپا (ساعت 45/19)
شنبه 27/6/1389
¤شهرداري تبريز- پيروزي (ساعت 30/16)
¤استيل آذين- نفت آبادان (ساعت 30/18)
چهارشنبه 14/7/1389
¤ ذوب-آهن- راه-آهن

 



اخبار كوتاه از فوتبال

صعود هشت پله اي فوتبال ايران
فوتبال ايران در تازه ترين رده بندي فدراسيون بين المللي فوتبال، فيفا، با هشت پله صعود در رده 57 قرار گرفت. اين صعود در شرايطي رقم خورد كه تيم كشورمان در سه ديدار تداركاتي اخير خود به پيروزي رسيد و نسبت به ماه هاي گذشته عملكرد بهتري داشت. فوتبال ايران با هشت پله صعود و 546 امتياز در رده 57 جهان قرار گرفت. استراليا، ژاپن و كره جنوبي بالاتر از ايران به ترتيب تيم هاي اول تا سوم آسيا در اين رده بندي هستند. در اين رده بندي تيم هاي اسپانيا ، هلند و آلمان رده هاي اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.
محروميت شمسايي و نظري تا اطلاع ثانوي
وحيد شمسايي و احمد باغبان باشي از تيم فولاد ماهان و مصطفي نظري و افشين كاظمي از تيم گيتي پسند اصفهان به دليل درگيري هايي كه در بازي دو تيم به وجود آوردند ،تا اطلاع ثانوي از سوي كميته انضباطي محروم هستند.
كاشاني از انتخاب هيات مديره باشگاه پيروزي خبر داد
كاشاني سرپرست باشگاه پيروزي در نشست خبري اين باشگاه گفت: تا آنجا كه بنده اطلاع دارم اعضاي هيئت مديره باشگاه مشخص هستند كه تركيب آن را يك استاد دانشگاه ، يك پيشكسوت ، يك نماينده اقتصادي و يك نماينده مجلس تشكيل مي دهند و با توجه 7-8 گزينه اي كه باقي مانده اند مي توانند با حذف يكي دو نفر ديگر اعضاي هيئت مديره را معرفي كرد كه اميدوارم اين اتفاق هر چه سريعتر از سوي رئيس مجمع اتفاق بيفتد تا بتوانيم شرايط بهتري را براي مديريت باشگاه فراهم كنيم.
قلعه نويي: برنامه 90 ناپاكي را به فوتبال ايران آورده است
سرمربي تيم فوتبال سپاهان با انتقاد از جو بوجود آمده عليه اين تيم اظهار داشت: سپاهان اسير مشكلات زيادي است كه همه آنها از بيرون به آن تحميل مي شود. شايد اين مشكلات به خاطر اين است كه امير قلعه نويي دو بار قهرمان ليگ برتر شده است و يا چون سپاهان پر افتخارترين تيم ايران است و فصل پيش هم قهرمان ليگ بوده است اين مشكلات را داريم. قلعه نويي در بخش ديگري از صحبت هايش اظهار داشت: متاسفانه فضاي ناپاك در فوتبال را برنامه 90 به راه انداخته است. اين برنامه به ورزش و فوتبال ما لطمه زده و همه را به جان هم مي اندازد. اين برنامه يك طرفه به قاضي مي رود و هر صحنه و صحبتي را بخواهد پخش مي كند و هر چه را نخواهد از آن مي گذرد. متاسفانه از زماني كه اين برنامه پخش مي شود مي بينيد مدتي است كه قداست ها در فوتبال ما از بين رفته، ترورهاي شخصيت زياد شده و مربي جلوي بازيكن، بازيكن جلوي مربي و ... مي ايستند. باز هم تاكيد مي كنم اين برنامه فوتبال ايران را به سمت ناپاكي سوق مي دهد.
علاقه مارادونا به مربيگري در تيم ملي پرتغال
سرمربي پيشين تيم ملي آرژانتين علاقه دارد هدايت تيم ملي پرتغال را براي رقابت هاي يورو 2012 برعهده بگيرد. هدايت تيم ملي پرتغال برعهده كارلوس كرش بود، اما پس از محروميت او به دليل بدرفتاري و توهين به افسران كميته ضد دوپينگ در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي، 6 ماه محروم شد. فدراسيون فوتبال پرتغال اكنون قصد دارد يك مربي با تجربه و خوشنام را براي هدايت تيم ملي پرتغال انتخاب كند و صحبت هايي هم با خاوير آگيره و خوزه پكرمن انجام داده است. علاوه بر اين دو مربي مارادونا هم علاقه اش را براي مربيگري تيم ملي پرتغال نشان داده است.
يك تيم تقلبي به جاي توگو با بحرين بازي كرد!
در يك اتفاق نادر در فوتبال، فدراسيون فوتبال بحرين با كمك فيفا، به دنبال متقلباني است كه خودشان را جاي تيم ملي توگو جا زده و در ديدار دوستانه مقابل اين تيم به ميدان رفته اند! طبق اعلام قبلي بنا بود تيم ملي بحرين عصر پنج شنبه در ديداري دوستانه به مصاف تيم ملي توگو برود. اين ديدار در زمان مقرر برگزار و تيم ملي بحرين با 3 گل پيروز شد، اما اينك معلوم شده كه تيم ملي توگو در كار نبوده و 11 بازيكن نام تيم ملي توگو را جعل كرده اند.
اردوي استقلال به كردان منتقل شد
قرار بود تيم استقلال در تعطيلات ليگ از 31 شهريور به مدت يك هفته در تركيه اردو برگزار كند اما به دليل اينكه گفته مي شود قرار است بر تعداد ملي پوشان استقلال اضافه شود كادرفني اين تيم صلاح ديد اين اردو را در تركيه لغو كند. بنابر تصميم جديد باشگاه استقلال اين تيم در همان تاريخ در كردان كرج اردو برگزار مي كند.
داماش رنگ عوض كرد
با منتفي شدن تغيير نام تيم هاي باشگاه داماش، اين تيم با همين نام در سال جاري به فعاليت ادامه مي دهند. تيم فوتبال اين باشگاه در مسابقات امسال ليگ دسته اول با لباس آبي رنگ در رقابت ها حضور پيدا مي كند، اين اتفاق در حالي رخ مي دهد كه مديران داماش فصل گذشته در يك تصميم عجيب پيراهن هاي تيم خود را به رنگ قرمز در آورده بود.

 



انتقادهاي فوتبالي رئيس فدراسيون تير و كمان: پرونده برخي افراد در دادگاه را بايد با فرغون جابجا كرد
<
br>رئيس فدراسيون تير و كمان در آخرين مصاحبه خود از مشكلات ضد اخلاقي برخي عوامل فوتبال كشورمان گفت.
كريم صفايي اظهار داشت: متاسفانه خطوط اصلي فوتبال كشور را كسان خاصي رهبري مي كنند.من نمي توانم خيلي از مسائل را مطرح كنم زيرا برخي از همين نفراتي كه در فوتبال عكس شان روي صفحه اول روزنامه ها منتشر مي شود مشكلات اخلاقي دارند تا جايي كه با فرغون پرونده هاي آنها را در دادگاه ها جابجا مي كنند. البته آنها خيلي ها هم مشهور هستند اما محبوب نيستند. وي ادامه داد: در فوتبال ما با جا بجايي مربيان پول هاي زيادي در جيب دلالان مي رود. قطعا تا وقتي رسانه ها دست به دست هم ندهند ما شاهد زمين خوردن آدم هاي خوب هستيم.

 



رئيس فدراسيون كشتي بركناري اش را تكذيب كرد
يزداني خرم: چه كسي گفته كشتي ناكام بوده است؟

محمدرضا يزداني خرم خبر بركناري قريب الوقوع خود را تكذيب كرد.
رئيس فدراسيون كشتي درباره شايعه بركناري اش به دليل بازتاب خبر نامه سعيدلو براي كسب تكليف گفت: ما جلساتي در اين باره داشتيم . سازمان در اين جلسات تاكيد كرد شرايط به همان منوال گذشته مي ماند. بحثي از بركناري من نشد. حرف ما از اول اين بود كه يك قهرمان كه مسابقه نمي دهد بايد به اندازه كسي كه مدال طلا مي گيرد پاداش دريافت كند. تا به حال هيچ قانوني براي اين كار وجود نداشت اما آقاي سعيدلو پذيرفت تا با خواسته ما موافقت كند.
يزداني خرم كه امروز بسياري از اهالي كشتي از نتايج بدست آمده توسط فدراسيونش انتقاد كرده بودند در پاسخ به انتقادات گفت: كي گفته كشتي ما ناكام بوده؟ ما چهارم دنيا شديم. مگر چقدر براي اين جايگاه هزينه كرديم. آمريكا يكي از 10 تيم اول هم نبود. ما اما چهارم شديم. درست است كه انتظار داشتيم دوم باشيم اما حالا كه نشده نبايد اين بنده هاي خدا را دار بزنيم. اين انتقادها بايد روي منطق باشد.
اما آيا طرح مسئله نامه سعيدلو فرار به جلويي براي سرپوش گذاشتن روي ناكامي هاي تيم ملي بوده؟ او در اين باره مي گويد: بحث نامه كه گفتم براي حقي بود كه از بچه ها ضايع مي شد و مورد ديگري نداشت. درباره ناكامي هم اصلا با اين حرف موافق نيستم. رقيبان ما دارند روز به روز بهتر مي شوند و بايد به فكر باشيم.

 



نتايج نخستين شب ليگ قهرمانان اروپا بارسا پيروز شد ، اينتر متوقف

تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا سه شنبه شب در نخستين ديدار خود در مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا به يك پيروزي پرگل مقابل پاناتينايكوس يونان دست پيدا كرد.
تيم فوتبال بارسا در گروه D اين رقابت ها با نتيجه 5 بر يك مقابل ميهمان خود پاناتينايكوس در ورزشگاه نيوكمپ به برتري رسيد. از اين ديدار بيش از 88 هزار نفر ديدن كردند تا خاطره شكست 2 بر صفر تيمشان مقابل هركولس در چارچوب رقابت هاي لاليگا را از ياد ببرند.
براي بارسلونا در اين ديدار ليونل مسي (22 و 55 - پنالتي)، داويد ويا(33)، رودريگونز (78) و دانيل آلوز (90) گل زدند. سيدني گوو در دقيقه 20 اين بازي تيم فوتبال پاناتينايكوس يونان را پيش انداخته بود.
اينتر، مدافع عنوان قهرماني اين رقابت ها، در گروه A در زمين توئنته هلند با نتيجه 2 بر 2 متوقف شد.
نتايج كامل رقابت هاي سه شنبه شب به شرح زير است:
¤ توئنته هلند 2 - اينتر ميلان ايتاليا 2
¤ وردربرمن آلمان 2- تاتنهام انگليس 2
¤ بنفيكاي پرتغال 2- هاپوئل تل آويو صفر
¤ ليون فرانسه يك - شالكه صفر چهار آلمان صفر
¤ بورسا اسپور تركيه صفر - والنسياي اسپانيا 4
¤ منچستر يونايتد انگليس صفر - رنجرز اسكاتلند صفر
¤ بارسلوناي اسپانيا 5- پاناتينايكوس يونان يك
¤ كپنهاگن دانمارك يك - روبين كازان روسيه صفر

 



قايقراني ايران شانس كسب 8 مدال را دارد
دنيامالي : نتيجه نگيريم ،كنار مي كشم

رئيس فدراسيون قايقراني و اسكي روي آب گفت: اگر كاروان قايقراني ايران در بازي هاي آسيايي 2010 گوانگجو نتيجه قابل قبولي نگرفت اولين كاري كه مي كنم كنار مي كشم.
احمد دنيامالي اظهار كرد: 6-5 سال است كه در اين فدراسيون مشغول هستم و بايد نتيجه خوبي بگيريم، اگر كاروان قايقراني نتيجه قابل قبولي نگيرد اولين كاري كه مي كنم اين است كه كنار بكشم. اگر قرار باشد با دست خالي برگرديم بايد فضاي كار را به ديگري بسپارم. وي ادامه داد: قايقراني ايران در گوانگجو شانس كسب 8 مدال را دارد. از اين تعداد پيش بيني كرده ايم كه 2 مدال ما طلا باشد البته اميدواريم به عدد 3 هم برسد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ با همكاري فدراسيون پزشكي ورزشي، نونا پسانين دونده آسيب ديده نوجوان براي پيگيري درمانش به آلمان اعزام شد.
¤ 32 ورزشكار جانباز و معلول براي حضور در پارالمپيك آسيايي 2010 گوانگجو به اردوي تيم ملي دووميداني دعوت شدند.
¤ رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني نوجوانان كشور از امروز (پنجشنبه) به ميزباني شهرستان سنندج برگزار مي شود.
¤ مرحله سوم تور بين المللي دوچرخه سواري چين با حفظ صدرنشيني تيم پتروشيمي تبريز دنبال شد.
¤ سومين دوره مسابقات شمشيربازي جايزه بزرگ كشور طي روزهاي 7 و 8 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.
¤ مشحون مدير تيم ملي بسكتبال از انجام ديداري تداركاتي با يكي از تيم هاي اروپايي پيش از بازي هاي آسيايي خبر داد.
¤ تيم ملي شطرنج كشورمان به منظور شركت در المپياد جهاني هفته آينده راهي روسيه مي شود.

 



استعفاي نايب رئيس فدراسيون تكواندو

مشغله كاري دبيركل كميته پارالمپيك باعث شد تا وي از سمت نايب رئيسي فدراسيون تكواندو استعفا دهد.
غيبت هاي متوالي غلامرضا ابراهيمي به عنوان نايب رئيس فدراسيون تكواندو در جلسات هيئت رئيسه باعث شد تا وي مشكلات كاري را براي موجه كردن غيبت هاي خود اعلام داشته و در نهايت هم از سمت خود در تكواندو استعفا دهد.
اين استعفا شايعات قديمي مبني بر اختلاف وي با پولادگر را دوباره در سرزبان ها انداخت. ولي خود وي تمام اين شايعات را تكذيب كرد.
ابراهيمي در اين مورد گفت: هيچ مشكلي نه با پولادگر كه احدي از اهالي تكواندو ندارم، من دبيركل كميته پارالمپيك هستم، اولويت من وظايفم در كميته است به همين دليل از مسئوليتم در فدراسيون تكواندو استعفا دادم.

 



رحيمي و لشكري از تيم ملي كشتي آزاد كنار گذاشته شدند

تركيب تيم ملي كشتي آزاد براي حضور در بازي هايي آسيايي نسبت به رقابت هاي جهاني سه تغيير خواهد داشت.
كادر فني تيم ملي كشتي پس از بررسي عملكرد كشتي گيران در رقابت هاي جهاني مسكو تصميم گرفت تا با سه تغيير در تركيب اين تيم در گوانگجو شركت كند. براين اساس عملكرد نامناسب حسن رحيمي و احسان لشكري در اوزان 55 و 84 كيلوگرم باعث شده كادر فني به فكر يافتن نفرات جايگزين براي اين اوزان باشد. كادر فني عليرغم رضايت از عرفان اميري، كشتي گير وزن 96 كيلوگرم كشورمان در نخستين حضورش در رقابت هاي جهاني، قصد دارد يكي از نفرات با تجربه به اين وزن را راهي گوانگجو كند.
مرحله اول اردوي تيم ملي كشتي آزاد به منظور حضور در بازي هاي آسيايي گوانگجو از روز 29 شهريورماه و خارج از تهران برگزار مي شود.

 



رئيس فدراسيون كاراته نامزد رياست غرب آسيا شد

رئيس فدراسيون كاراته ايران تصميم دارد در انتخابات رياست فدراسيون غرب آسيا شركت كند.
عباس احمد پناهي كه دي ماه سال گذشته با كسب بيشترين آرا به رياست فدراسيون كاراته ايران درآمد، تصميم دارد سكان هدايت غرب آسيا را نيز به دست بگيرد. او 2 هفته پيش از طريق دبيرخانه اين فدراسيون براي رياست ثبت نام كرد تا روز جمعه در مجمع غرب آسيا شركت كند.
اكنون عليرضا سمندر رياست فدراسيون غرب آسيا را برعهده دارد.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14