(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 3 آذر 1389- شماره 19796

حديث دشت عشق
با شكست برابر ژاپن در ديدار نيمه نهايي بازي هاي آسيايي تيم فوتبال اميد به فينال نرسيد
اخبار كوتاه از فوتبال
روي خط بازي هاي آسيايي - گوانگجو



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «اسدالله هادي»
چنان خون كارون به جوش آمدند

طلبه شهيد اسدالله هادي، از تبار آسمانيان عاشق بود. اوان كودكي و تحصيلات ابتدايي اش در روستاي محل تولدش تيكن گذشت، شوق همنشيني با ساكنان عرش، او را به ديار نيلوفر كوير، كريمه اهل بيت(ع) حضرت معصومه(س) كشانيد. بحبوحه انقلاب اسلامي بود و او با همكاري جمعي از طلبه هاي حقاني قم، اعلاميه هاي امام(ره) را به شهرها و روستاها مي برد، يك بار نيز در اين راه در گلپايگان دستگير شد. با شروع جنگ، بارها از طريق بسيج، به جبهه اعزام شد و گمشده خويش را در ميان خيل رهپويان طريق عشق يافت. او كه در اين سال ها هرگز رابطه اش را با حوزه قطع نكرده بود در سال 1363 در حوزه علميه گلپايگان ثبت نام نمود. عمليات والفجر 8 در بهمن ماه64 بود و فصل لقاي يار فرا رسيد و پس از نبردي دليرانه به ديدار معبود شتافت.

 



با شكست برابر ژاپن در ديدار نيمه نهايي بازي هاي آسيايي تيم فوتبال اميد به فينال نرسيد

سرويس ورزشي-
تيم فوتبال اميد كشورمان با شكست مقابل ژاپن از صعود به ديدار فينال شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي گوانگجو باز ماند تا مانند دوره گذشته اين بازي ها براي كسب مدال برنز تلاش كند.
نخستين ديدار نيمه نهايي مسابقات فوتبال بازي هاي آسيايي گوانگجو بين تيم هاي ايران و ژاپن در ورزشگاه «يواكسي يو» و به قضاوت داور چيني برگزار شد كه در پايان تيم ژاپن با برتري 2-1 مقابل تيم اميد كشورمان به ديدار فينال اين رقابت ها راه يافت. در اين ديدار كه در حضور 20 هزار تماشاگر برگزار شد، ابتدا تيم ايران در دقيقه 6 توسط آرش افشين به گل برتري دست يافت ولي تيم ژاپن در دقيقه 35 توسط «ميزونوما» به گل تساوي دست يافت تا نيمه اول با همين نتيجه به پايان برسد. در نيمه دوم تيم ژاپن شروع بهتري داشت و در دقيقه 60 روي حركت انفرادي «ناگايي» در عمق خط دفاع ايران به گل برتري دست يافت. در اين نيمه انصاري فرد در دقيقه 74 يكبار دروازه ژاپن را باز كرد كه داور چيني اين مسابقه اين گل را آفسايد اعلام كرد. اين تصميم داور با اعتراض كادر فني تيم اميد همراه شد.
در دقيقه 78 ضربه آرش افشين با دفع ناقص دروازه بان ژاپن فرصت طلايي را براي حميدرضا علي عسگر ايجاد كرد ولي ضربه فني او به تير دروازه ژاپن برخورد كرد تا يك شانس مسلم گلزني براي تيم كشورمان از دست برود. شليك تماشايي علي عسگر كه با فاصله كمي از كنار دروازه ژاپن به بيرون رفت از ديگر موقعيت هاي تيم ايران بود كه در دقايق پاياني بازي مستقيم را در دستور كار خود داشت ولي از حملات پر تعداد خود بهره اي نبرد. نكته اي كه در اين بازي وجود داشت اتلاف وقت از سوي برخي بازيكنان ژاپن بود كه پس از گل دوم تيم شان مداوم خود را بر روي زمين مي انداختند.با اين شكست تيم اميد كشورمان راهي ديدار رده بندي شد تا در اين مرحله روز پنج شنبه با تيم كره جنوبي ديدار كند. ديدار فينال اين رقابت ها نيز بين دو تيم امارات و ژاپن برگزار مي شود.
پيرواني از احتمال جدايي اش خبر داد
اما غلامحسين پيرواني پس از شكست تيم فوتبال اميد اظهار داشت: اين باخت خيلي درد داشت چون مي توانستيم برنده ميدان باشيم. ژاپن سه موقعيت گل داشت كه دوتاي آن را به گل تبديل كرد. در حالي كه ما 6 موقعيت مسلم گل داشتيم اما فقط به يك گل رسيديم. روزي كه مي توانستيم برنده ميدان باشيم، بازنده شديم. باختيم و اين باخت خيلي درد داشت چون ژاپني ها از ما قوي تر نبودند. ان شاءالله كه من اشتباه كرده ام اما گل ما گل بود. از روي نيمكت ديدم كه انصاري فرد از پشت دفاع در رفت، البته داوري جزيي از فوتبال است و من به نظر داور احترام مي گذارم اما من فكر مي كنم اشتباه كرد. سرمربي تيم ملي اميد در پاسخ به اين سؤال كه آيا قصد داريد با اين تيم ادامه دهيد يا نه، گفت: بايد به تهران برگردم تا ببينم شرايط چه مي شود اما امكان بازگشتم خيلي كم است، نه به خاطر فدراسيون فوتبال و كميته ملي المپيك، به خاطر اين كه باشگاهها همكاري نمي كنند. شايد اگر ما يك ماه بيشتر كار مي كرديم امروز نتيجه بهتري مي گرفتيم.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

خداحافظي باقري از پيروزي
رسايي ، قائم مقام باشگاه پيروزي از غيره منتظره خواندن عدم حضور كاپيتان اين تيم در تمرين خبر داد و گفت: باقري پيغام داد كه ديگر در تمرين حاضر نمي شود. باقري كه ظاهرا از نيمكت نشيني و اعلام خبر خداحافظي اش از سوي مسئولان باشگاه ناراحت است، از طريق يكي از بازيكنان به علي دايي پيغام داد كه ديگر در تمرين شركت نمي كند.
كفاشيان: از عملكرد تيم اميد رضايت دارم
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال گفت: از بازي بازيكنان اميد مقابل ژاپن رضايت دارم و تيم بهتري بوديم. در همان دقايق كوتاهي كه ژاپن صاحب توپ و ميدان شد توانست دو گل به ما بزند اما ايران از موقعيت هاي خود استفاده نكرد.
جوايزي كه به فوتبال و فوتسال ايران مي رسد
مراسم انتخاب بهترين هاي فوتبال آسيا در سال 2010 چهارشنبه در كوالالامپور مالزي برگزار مي شود. براساس اعلام عزيزالله محمدي كه براي شركت در اين مراسم در مالزي به سر مي برد، جوايز رفتار جوانمردانه و بهترين تيم فوتسال آسيا به كشورمان تعلق مي گيرد. تيم ملي فوتسال ايران به همراه تيم هاي ژاپن و ازبكستان نامزد دريافت جايزه بهترين تيم فوتسال آسياست و كشورمان به همراه چين و ژاپن گزينه هاي دريافت جايزه رفتار جوانمردانه قاره كهن در سال جاري ميلادي هستند. ايران در بخش هاي بهترين فدراسيون، باشگاه (ذوب آهن اصفهان)، مربي زن (شهرزاد مظفر) و بازيكن مرد (فرهاد مجيدي و فرشيد طالبي) نيز كانديداي دريافت جايزه است.
قلعه نويي: سپاهان در دنيا استثناست
امير قلعه نويي سرمربي سپاهان با انتقاد از به تعويق افتادن بازي هاي اين تيم در ليگ برترگفت: سپاهان تنها تيمي در دنيا است كه با چنين مشكلي روبرو مي شود. تيم هايي مانند رئال مادريد و بارسلونا، ملي پوشان زيادي از كشورهاي مختلف دارند با اين وجود بازي هاي اين دو تيم هم در ليگ اسپانيا به اندازه بازي هاي سپاهان با وقفه روبرو نشده است. هيچ تيمي مانند سپاهان از نبود ملي پوشانش ضربه نخورده است اما به دليل منافع ملي ناچاريم اين شرايط را تحمل كنيم.
آنجلوتي استعفا نمي كند
شايعات رواج يافته مبني بر استعفاي سرمربي چلسي توسط مقامات اين باشگاه تكذيب شد. سخنگوي چلسي اظهار داشت: كارلو آنجلوتي قراردادي تا سال 2012 دارد. شايعاتي كه در مورد آينده اش منتشر شده، كاملا مردود است. اين واكنش پس از برخي اتفاقات ناخوش نزد تيم قهرمان فصل گذشته ليگ برتر و جام حذفي مطرح شد.
برنامه هاي سازمان ليگ براي عيد غدير
سازمان ليگ با ارسال نامه اي به باشگاه هاي ليگ برتري ضمن تبريك عيد غدير خم، از مديران باشگاه ها خواسته به مناسبت همزماني هفته شانزدهم ليگ برتر با عيد سعيد غدير خم نسبت به فضاسازي تبليغي براي اين عيد بزرگ و همچنين برگزاري مراسم ويژه جشن و مديحه سرايي و سرود خواني قبل از مسابقه و بين دو نيمه با در نظر گرفتن وقت فني مسابقه اقدام كنند.
كميته انضباطي: با سفارش ، راي دايي را باطل نمي كنيم
عضو كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: به توصيه كسي راي نداده ايم كه بخواهيم با سفارش، راي علي دايي را باطل كنيم. حسين عبداللهي در مورد اظهارات جوانفكر مشاور رسانه اي رئيس جمهوري مبني بر لغو حكم علي دايي اظهار داشت: تصميمي كه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گرفته با توصيه و سفارش فرد خاصي صورت نگرفته كه اكنون بخواهيم اين راي را با سفارش شخصي باطل كنيم.
عباس آقايي در پاس
ملاحي مديرعامل باشگاه پاس همدان گفت: نبود يك هافبك خلاق و طراح در نيم فصل اول در تيم پاس كاملا مشهود بود و براي حل اين مشكل در نيم فصل دوم، با عباس آقايي وارد مذاكره شده ايم تا وي را جذب كنيم. وي همچنين در خصوص اولتيماتوم رييس هيات مديره باشگاه پاس همدان گفت: نمي توان نام اين تصميم رئيس هيات مديره را اولتيماتوم بگذاريم، اما به دنبال اين هستيم تا با برد برابر فولاد و كسب حداقل يك تساوي برابر استقلال تهران، وضعيت خود در جدول را بهتر كنيم.
انصاري فرد: گلم سالم بود
كريم انصاري فرد مهاجم تيم ملي فوتبال اميد درباره گلي كه به ثمر رسانده بود و داور آفسايد اعلام كرد، گفت: من تا جايي كه مي دانم از پشت دفاع حركت كردم و به نظرم گل كاملا سالم بود. بعد از بازي هم چند نفر از تهران با من تماس گرفتند و گفتند در تصوير تلويزيوني كاملا مشخص بود كه گل سالم بود. وي تاكيد كرد: مطمئن باشيد اگر گل را حساب مي كردند، برنده ميدان ما بوديم. چند توپ بازيكنان ما به تير خورد و چندين موقعيت گل را از دست داديم. در هر صورت حالا بايد تمام توان خود را براي بازي بعد به كار بگيريم تا حداقل مدال برنز را از دست ندهيم.

 



روي خط بازي هاي آسيايي - گوانگجو

شكست تيم ملي شمشيربازي برابر چين
در ادامه رقابتهاي شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي صبح ديروز (سه شنبه) رقابتهاي شمشيربازي با ديدار تيم ملي كشورمان برابر چين آغاز شد. دراين ديدار تيم ملي كشورمان با نتيجه 45 بر 22 برابر ميزبان اين دوره از بازيهاي آسيايي شكست خورد. تيم ملي شمشيربازي ايران قبل از اين برابر تيم ملي هند به پيروزي رسيده بود اما برابر چين تن به شكست داد.
تيم ملي كبدي مقابل هند مغلوب شد
در ادامه رقابتهاي شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي صبح روز گذشته (سه شنبه) تيم ملي كبدي مردان كشورمان برابر تيم ملي هند يكي از مدعيان قهرماني اين دوره از بازيها قرارگرفت و با نتيجه 40 بر 24 بازي را واگذاركرد. ملي پوشان كبدي كشورمان كه در بازي نخست برابر كره جنوبي به پيروزي 55 بر 20 دست پيدا كرده بودند بايد روز پنجشنبه به مصاف تيم ملي پاكستان بروند تا شانس خود براي رسيدن به فينال را امتحان كنند.
ناداوري مدال را از علي اكبري گرفت
روز پاياني رقابتهاي كشتي فرنگي شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي صبح ديروز (سه شنبه) با رقابتهاي وزن 120كيلوگرم پيگيري شد كه طي آن امير علي اكبري از كشورمان با13كشتي گير ديگر رقابتهايش را آغاز كرد. علي اكبري در دور نخست به مصاف «مورات رامانوف» از قرقيزستان رفت و اين كشتي گير را شكست داد. نماينده كشورمان در كشتي دوم حريف عراقي را هم از پيش رو برداشت اما در رقابت سوم با ناداوري مواجه شد و در مبارزه با «نورماخان تناليف» نفر سوم رقابتهاي جهاني مسكو از قزاقستان شكست خورد و از رسيدن به فينال بازماند. پس از پايان اين رقابت محمد بنا سرمربي تيم ملي كشورمان به عملكرد داوران اعتراض كرد و فريادهاي اميرعلي اكبري به خاطر اين ناداوري هم فضاي سالن را پركرده بود اما داوران مسابقه با درخواست بنا براي بازبيني فيلم مخالفت كردند و درنهايت رأي به شكست كشتي گير كشورمان دادند. در ادامه اين ماجرا علي اكبري به نشانه اعتراض با مشت به ديوار سالن تمرين كوبيد و همين مسئله باعث شد تا مسئولان برگزاري مسابقات او را از ادامه رقابتها محروم كرده و شانس كسب يك مدال برنز براي تيم ايران از بين برود.
محمدي: ديدم قزاق ها به داوران كره اي دلار دادند
غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد ناكامي كشتي گيران آزادكار از حضور در مرحله نهايي بازيهاي آسيايي را ناشي از حق خوري داوران عنوان كرد و گفت: خودم در سرويس بهداشتي ديدم كه قزاق ها به داور كره اي دلار دادند. وي ادامه داد: وقت آن رسيده كه ديگر مسئولان به فكر بيفتند و كاري انجام دهند. مديران كميته ملي المپيك، سازمان تربيت بدني بايد به فكر باشند. كاري كنند تا ديگر اينگونه به ناحق سرمان را نبرند.
اسكيت باز ايران هفتم شد
اولين روز از رقابتهاي اسكيت شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي گوانگجو در دو بخش مردان و زنان و در مسافت 300 متر برگزارشد كه محمد صالحي از كشورمان درميان 11 شركت كننده دراين مسافت با زمان 25ثانيه و 864 صدم ثانيه در مكان هفتم ايستاد. دربخش زنان هم نيلوفر مرداني نماينده كشورمان از حضور در مسابقه انصراف داد.
تيم ملي هندبال فيناليست شد
ملي پوشان هندبال ايران با برتري 30 بر 29 مقابل تيم ژاپن در مرحله نيمه نهايي مسابقات هندبال بازي هاي آسيايي گوانگجو به ديدار نهايي اين رقابت ها راه يافتند.اين براي نخستين بار است كه تيم ملي هندبال به فينال بازي هاي آسيايي راه پيدا مي كند.
حذف كماندار زن ايراني
اولين روز از مرحله حذفي بخش انفرادي رقابت هاي تيراندازي با كمان بازيهاي آسيايي روز گذشته در بخش زنان آغاز شد كه هر دو نماينده ايران دراين مسابقات با شكست مقابل حريفان از دور رقابتها حذف شدند. زهرا دهقان دراين مرحله برابر نماينده هند شكست خورد و زهرا شمس مقابل كمانداري از اندونزي باخت تا از راهيابي به مرحله يك هشتم نهايي بازبمانند. فردا درادامه اين مسابقات كمانداران مرد كشورمان درجدول يك هشتم به مصاف حريفان آسيايي مي روند. در اين مسابقه كيوان رياضي مهر با نماينده تايلند و ميلاد وزيري مقابل قزاقستان قرارمي گيرد.
كاياك سواران كشورمان در فينال
رقابت هاي مرحله نيمه نهايي قايقراني آب هاي آرام روز گذشته (سه شنبه) درمركز روئينگ شهر گوانگجو برگزار مي شود كه امين بوداغي نماينده كشورمان دركاياك 200متر تك نفره مردان با زمان 38 ثانيه و 846 صدم ثانيه در مكان نخست گروه خود ايستاد و مستقيما راهي مرحله فينال اين رقابت ها شد. سه قايق اول هر ماده از مرحله نيمه نهائي راهي مسابقه فينال مي شوند. در ادامه رقابت هاي مرحله نيمه نهايي قايقراني آب هاي آرام بازي هاي آسيايي تيم قايق دو نفره كاياك ايران درمسابقات 200متر درگروه خود دوم شد و راهي مرحله فينال شد. رقابت هاي فينال قايقراني آب هاي آرام پنجشنبه و جمعه هفته جاري برگزار خواهد شد.
قرعه كشي مسابقات كشتي آزاد در اوزان 74 ، 66 و 84
مراسم وزن كشي اوزان 66 ، 74 و 84 كيلوگرم رقابتهاي كشتي آزاد بازيهاي آسيايي برگزار شد و سه نماينده كشورمان حريفان خود را شناختند. در وزن 66كيلوگرم كه 16كشتي گير حضور دارند مهدي تقوي در دور اول به مصاف «لئونيد اسپريدينوف» از قزاقستان مي رود و در صورت پيروزي با برنده كشتي گيران چين و پاكستان روبرو خواهد شد. در وزن 74كيلوگرم صادق گودرزي دردور اول به مصاف «فهريانسيان» از اندونزي مي رود و در صورت پيروزي در دور دوم با برنده ديداركشتي گيران قرقيزستان و كره شمالي روبرو مي شود. در وزن 84 كيلوگرم كه 11 كشتي گير حضور دارند جمال ميرزايي در دور اول به مصاف «بيكدورديف» از تركمنستان مي رود و در صورت پيروزي در دور دوم با محمد الخياط از سوريه روبرو مي شود. اين سه نماينده كشورمان از ساعت 5 صبح امروز (چهارشنبه) به مصاف حريفان خود مي روند. يزداني و معصومي نمايندگان اوزان 96و 120كيلوگرم كشورمان روز پنجشنبه به مصاف حريفان خود مي روند.
اسكيت بازان ايران در 500متر هفتم و نهم شدند
در ادامه اولين روز از رقابت هاي اسكيت بازيهاي آسيايي نيلوفر مرادي نماينده كشورمان در ماده 500متر اسپرينت (سرعت) با زمان 47 ثانيه و 891 صدم ثانيه از گروه مقدماتي به فينال صعود نكرد و در نهايت درمكان هفتم جدول رده بندي قرار گرفت. محمد صالحي ديگر نماينده ايران در بخش مردان در مسافت 500متر اسپرينت (سرعت) با زمان 43 ثانيه و 462 صدم ثانيه به فينال نرسيد و در مجموع در رده نهم ايستاد.
قنبرزاده عنوان هشتم پرش ارتفاع را كسب كرد
در ادامه سومين روز از رقابت هاي دووميداني بازي هاي آسيايي كيوان قنبرزاده در فينال ماده پرش ارتفاع با ثبت ركورد 2 متر و 19 سانتيمتر در رده هشتم ايستاد. كيوان قنبرزاده جوان كار خود را در مرحله فينال اين ماده با پرش از مانع 2 متر و 5 سانتيمتري شروع كرد و در حاليكه ركورد وي برابر با نفر سوم مسابقات بود با پرشي به ميزان دو متر و 19 سانتيمتر به كار خود پايان داد.
تيم دوي امدادي خطا كرد و حذف شد
تيم دوي 4 در 400 متر ايران به دليل خطا موفق به صعود به مرحله فينال بازيهاي آسيايي نشد. تيم ملي دووميداني ايران در ماده 4 در 400 متر تيمي(دوي امدادي) با تركيب رضا بوعذار، ادوارد مانگاسار، سجاد هاشمي و امير مرادي در گروه اول به مصاف تيم هاي عربستان، چين و تايلند رفت. تيم ايران در اين مسابقه به دليل خطا از راهيابي به مرحله فينال بازماند و تيم تايلند به همراه عربستان و چين راهي مرحله فينال شد.
تيم دو نفره كاياك 500 متر زنان در فينال
روز گذشته آخرين مسابقه مرحله نيمه نهايي رقابتهاي قايقراني آبهاي آرام بازيهاي آسيايي در مسافت 500 متر كاياك دو نفره زنان برگزار شد كه تيم ايران موفق شد با قرارگرفتن در جايگاه اول جواز حضور در مرحله فينال را از آن خود كند. تيم ايران با تركيب سيما عروجي و درسا كفيلي با زمان يك دقيقه و 52ثانيه و 866 صدم ثانيه در بين هفت تيم حاضر در اين مرحله اول شد و راهي مسابقه فينال بازيهاي آسيايي در اين ماده شد.
شكست تيم كبدي زنان
تيم ملي بانوان ايران در دومين روز از رقابتهاي كبدي بازيهاي آسيايي با نتيجه 41 بر 38 نتيجه را به تيم تايلند واگذار كرد. بانوان ملي پوش كشورمان امروز در حالي به مصاف تيم مالزي مي روند كه برد برابر اين تيم جواز حضور آنها در مرحله نيمه نهايي است.
رحيمي پنجم شد
در روز نخست از رقابتهاي كشتي آزاد شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي حسن رحيمي كشتي گير وزن 55 كيلوگرم ايران پس از پيروزي در كشتي نخست برابر دلشاد منصوراف از ازبكستان شكست خورد تا از رسيدن به فينال محروم شود. اما پس از صعود «دلشاد منصوراف» از ازبكستان به فينال، رحيمي در مسابقات شانس مجدد براي كسب مدال برنز، مقابل «بشير اليمني» از يمن به ميدان رفت كه در دو تايم متوالي و با نتايج مشابه 5 بر صفر به پيروزي دست يافت. رحيمي كشتي گير وزن 55 كيلوگرم كشورمان براي كسب مدال برنز اين مسابقات به مصاف «گيم هيوسوب» از كره جنوبي رفت و در وقت اول برابر اين كشتي گير به پيروزي رسيد و در وقت دوم مبارزه را به حريف واگذار كرد. در وقت سوم هم كشتي گير كره اي با نتيجه 2 بر صفر رحيمي را شكست داد و به عنوان سوم رسيد و رحيمي هم پنجم شد.
مرادي ركورد زد و نقره گرفت
در ادامه سومين روز از رقابتهاي دووميداني بازيهاي آسيايي گوانگجو سجاد مرادي در فينال دوي 1500متر با 12ورزشكار از كشورهاي هند، بحرين، عربستان، قزاقستان، قرقيزستان، نپال رقابت كرد و در نهايت با ركورد 3 دقيقه و 37ثانيه و 9صدم ثانيه در رده دوم ايستاد و مدال نقره را از آن خود كرد. در اين ماده دونده عربستان مدال طلا گرفت و دونده بحريني عنوان سوم را از آن خود كرد. مرادي در اين ماده ضمن كسب دومين مدال تيم دووميداني كشورمان در بازيهاي آسيايي ركورد ملي ايران را بهبود بخشيد. ركورد اين ماده در ايران 3 دقيقه و 40ثانيه و 88 صدم ثانيه بود كه متعلق به خود سجاد مرادي بوده است.
عنوان پنجمي براي احمدي
در وزن 60كيلوگرم كشتي آزاد سعيد احمدي پس از شكست برابر «ماندخناران گانزوريك» از مغولستان، با توجه به صعود اين كشتي گير مغولستاني به ديدار نهايي در مسابقه شانس مجدد برابر عبدالرحمن فرهان از يمن به ميدان رفت كه در دو تايم متوالي و با نتايج مشابه 7 بر صفر اين حريف نه چندان قدرتمند را مغلوب كرد. احمدي كشتي گير وزن 60كيلوگرم كشورمان براي كسب مدال برنز اين مسابقات برابر «فنگ جائو» از چين روي تشك رفت و در وقت اول با نتيجه يك بر صفر حريف چيني را شكست داد اما در وقت دوم برابر اين كشتي گير شكست خورد. احمدي كه از ناحيه مچ پا به شدت آسيب ديده بود و به سختي مبارزه اش را ادامه مي داد در وقت سوم نيز به حريف باخت و به عنوان پنجم دست يافت.
ابراهيمي دهم شد
در ادامه رقابتهاي دووميداني بازيهاي آسيايي ليلا ابراهيمي در فينال دوي 1500متر زنان در بين 11شركت كننده با ركورد 4دقيقه و 27ثانيه و 73صدم ثانيه در رده دهم ايستاد. ابراهيمي در حالي در اين مكان ايستاد كه موفق شد ركورد شخصي خود را جابجا كند. در اين ماده دونده هايي از كشورهاي بحرين، ويتنام و بحرين اول تا سوم شدند.
عنوان ششمي براي تيم شيرجه هماهنگ از تخته سه متر
تيم شيرجه هماهنگ دو نفره مردان ايران با قائم ميرابيان و مجتبي ولي پور در تخته سه متر با كسب 52/338 امتياز به عنوان ششمي رسيد. در اين بخش تيم چين با تركيب «يوتونگ لو» و «كاي كين» با 60/459امتياز عنوان نخست را به خود اختصاص داد و تيم هاي مالزي، كره جنوبي، ژاپن و فيليپين در رده هاي دوم تا پنجم ايستادند.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14