(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 14 اسفند 1389- شماره 19879

حديث دشت عشق
تيم هاي بالانشين ليگ بسكتبال تغيير نكردند شكست ذوب آهن، پيروزي مهرام
اخبار كوتاه از فوتبال
آغاز هفته بيست و پنجم ليگ برتر استيل آذين و شاهين بالاخره پيروز شدند
با 214 كيلوگرم و در حركت يك ضرب سرانجام ركورد رضا زاده شكست
سهميه آسيا براي جام جهاني 2014 تغيير نكرد 5/4 سهميه براي قاره كهن
جدول گروه «ب» بدون تغيير ماند سقوط داماش در هفته دوازدهم ليگ واليبال
كسي بايد سرمربي تيم ملي شود كه همه قبولش داشته باشند
سعيدلو: پول مربي خارجي تيم ملي را مي دهيم
پاره گزارشي از هفته نخست ليگ قهرمانان آسيا سپاهان موفق ترين و پيروزي ضعيف ترين تيم ايراني



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «يوسف رضا رضايي»
در خط امام گروه بندي وجود ندارد
در سپيده دم «بيست و چهارم تير ماه هزار و سيصد و چهل و نه در خانواده اي مذهبي پسري چشم به جهان گشود كه نامش را يوسف رضا نهادند. يوسف رضا در خردسالي كودكي باهوش بود و با داشتن سن كم (5 سال) در گاوداري به پدر بزرگ كمك مي كرد.
دوران ابتدايي را با موفقيت تمام به پايان رسانيد و وارد مدرسه راهنمايي مرحوم طالقاني اتو شد. در دوران راهنمايي با شروع شدن جنگ و پناهنده شدن منافقين از خدا بي خبر در جنگل هاي منطقه كسليان و پايگاه شدن روستاي اتو و تشكيل پايگاه مقاومت، در بسيج محل شركت كرد و به عنوان عضو فعال مدت يك هفته جهت آموزش نظامي به پادگان شيرگاه و بعد از مدتي به ورسك جهت آموزش رفت. بعد از اين آموزش ها با تشكيل پايگاه محل به عنوان اعضاي شوراي مركزي پايگاه نوجوانان انتخاب شد. شهيد رضايي داراي صوتي خوش بود و در مسابقات قرآن پايگاه محل مقام اول را كسب كرد. دوران راهنمايي را نيز با موفقيت تمام در مدرسه راهنمايي اتو گذراند. وارد هنرستان شهيد بهشتي زيراب شد و رشته برق الكترونيك را برگزيد. با اوج گرفتن جنگ در دي ماه 1365 با رها كردن درس وارد جهاد با دشمن شد و سه ماه و اندي در جبهه هاي جنوب به سر برد. در 25/1/1366مجدداً عازم جبهه شد و اين بار به غرب كشور رفت و بعد از مدتي عمليات نصر 4 آغاز شد و به عنوان كمك تيربارچي در اين عمليات شركت كرد و در 31/3/1366 به درجه رفيع شهادت نايل شد. مدت 24 روز جنازه مطهرش مفقود بود و بعد از اين مدت پيكر پاك شهيد به دست خانواده اش رسيد و در همان روزي كه به دنيا آمد در همان روز در زادگاهش اتو در تاريخ 24/4/1366 به خاك سپرده شد. شهيد رضايي از نظر سن نوجوان ترين شهيد محل است.
فرازي از وصيتنامه شهيد:
حال كه قلم به دست گرفته وصيت نامه خويش را مي نويسم خدا را گواه مي گيرم كه هدفم از رفتن به جبهه فقط و فقط تزكيه روح و پاك كردن گناهانم مي باشد...
خدايا تو شاهد باش به نيت من كه به جز رضاي تو نمي باشد و به جز براي رضاي تو به جبهه نرفتم، خدايا به ما توفيق بده تا در راه رضاي تو و براي رسيدن به آرمان تو بجنگيم و هيچ نيتي به جز نيت پاك و خالص براي رضاي تو نداشته باشيم.
... در خط امام باشيد كه در خط امام گروه بندي وجود ندارد. به فرمايشات امام گوش كنيد و امام را تنها نگذاريد...
ستاد يادواره شهداي كسليان

 



تيم هاي بالانشين ليگ بسكتبال تغيير نكردند شكست ذوب آهن، پيروزي مهرام

هفدهمين هفته از مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور با شكست ذوب آهن و برتري تيم هاي راه و ترابري قم و شركت ملي حفاري به عنوان تنها ميزبانان برنده پيگيري شد.
در چارچوب هفته هفدهم مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور پنجشنبه شب تيم شركت ملي حفاري در سالن اختصاصي خود ميزبان ذوب آهن اصفهان بود كه تا پيش از اين بازي تنها نتيجه يكي از ديدارهاي خود را واگذار كرده بود اما در اين بازي شكست دور از انتظاري را متحمل شد البته بدون اينكه جايگاهش در جدول رده بندي تغيير كند.
بازيكنان شركت ملي حفاري در حالي نتيجه اين بازي را به سود خود تمام كردند كه تا پيش از اين تنها چهار پيروزي كسب كرده بودند و فقط يك پله بالاتر از تيم قعرنشين بودند اما با اين پيروزي دو رده صعود كردند.
در شبي كه ذوب آهن با دو اختلاف امتياز متحمل شكست شد، رقيب اين تيم در مسابقات باشگاههاي غرب آسيا صاحب پيروزي شد تا با شرايط روحي بهتري به استقبال هفته جديد برود. هفته اي كه قرار است در آن سرنوشتش براي فيناليست شدن در غرب آسيا مشخص شود. مهرام با 35 اختلاف امتياز شيرازي هاي ميزبان را شكست داد. اين دهمين شكست بازيكنان ب. آ بود.
در ساير ديدارهاي برگزار شده از هفته هفدهم مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور مصطفي هاشمي، سرمربي تيم پتروشيمي بندر امام تيمش را در مصاف با تيم قعرنشين بانك سامان صاحب پيروزي كرد تا جايگاه خود و شاگردانش در صدر جدول رده بندي تثبيت شود. بازيكنان بانك سامان هم با اين شكست جايگاه خود را در قعر جدول محكم تر كردند!
پنجشنبه شب همچنين تيم راه و ترابري قم مهمان خود كاسپين قزوين را با شكست مواجه كرد. ضمن اينكه نتيجه ديدار تيم هاي هيئت شهركرد و دانشگاه آزاد به سود تيم مهمان يعني دانشگاه آزاد به پايان رسيد. نتايج به دست آمده در هفته هفدهم مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور به شرح زير است:
¤ هيئت شهركرد 64- دانشگاه آزاد 72
¤ بانك سامان 69- پتروشيمي بندرامام 98
¤ شهرداري گرگان 42- توزين الكتريك كاشان 49
¤ راه و ترابري قم 88- كاسپين قزوين 58
¤ ب.آ شيراز 65- مهرام تهران 90
¤ شركت ملي حفاري 74- ذوب آهن اصفهان 72
در پايان هفته هفدهم مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور تيم هاي پتروشيمي، توزين الكتريك و راه و ترابري با پيروزي هايي كه كسب كردند در امتياز 29 مشترك شدند اما جايگاه آنها در جدول رده بندي تغيير نكرد. طوري كه اين سه تيم همچنان در رده هاي اول تا سوم قرار دارند.
جدول رده بندي:
1- پتروشيمي بندرامام (13برد، 3 باخت، 29 امتياز)
2- توزين الكتريك كاشان (12برد، 5 باخت، 29 امتياز)
3- راه و ترابري قم (12برد، 5 باخت، 29امتياز)
4- مهرام تهران (13برد، 2 باخت، 28 امتياز) و...

 



اخبار كوتاه از فوتبال

اخراج جباري و كوشكي از استقلال
با اعلام كادر فني تيم فوتبال استقلال، مجتبي جباري و بيژن كوشكي از اين تيم اخراج شدند.مجتبي جباري هافبك استقلال به دليل مصاحبه عليه مسئولان، مربيان و بازيكنان تيمش و همچنين بيژن كوشكي به دليل اعتراض پس از عدم قرار گرفتن نامش در ليست 18 نفره استقلال در بازي مقابل السد قطر از تيم فوتبال اين باشگاه اخراج شدند. قرار است كميته انضباطي استقلال در خصوص اين دو بازيكن تصميم گيري كند.
احتمال بازي كردن كريمي برابر اشتوتكارت
در شرايطي كه از حضور علي كريمي در تيم شالكه 35 روز گذشته ، اين بازيكن 32 ساله نتوانسته تاكنون فرصت حضور در تركيب آبي ها را بيابد. آن گونه كه ماگات 57 ساله عنوان كرد، شاگرد سابقش در بايرن مونيخ به اين قصد جذب شد تا در برخي از مسابقات، دست كم براي دقايقي در زمين حضور يافته و به تيمش كمك كند اما اكنون پس از 5 هفته حضور، حتي يك دقيقه بازي نيز در كارنامه كريمي به همراه ياران جديدش ثبت نشده است.
با اين حال آن گونه كه نشريه كيكر در تازه ترين شماره خود تركيب احتمالي شالكه در بازي خارج از خانه با اشتوتگارت(جدال امروز) گزارش كرده، ماگات نام كريمي را به عنوان يكي از نفرات ذخيره رد كرده و اين احتمال است كه در ادامه بازي فرصت حضور در ميدان به وي داده شود.
اعتراض پيروزي به داور بازي با الاتحاد
باشگاه پيروزي عصر پنجشنبه در نامه اي رسمي به آلكس سوسي دبير كل كنفدراسيون فوتبال آسيا، نسبت به نحوه داوري ديدار تيم هاي پرسپوليس و الاتحاد اعتراض كرد.اعتراض باشگاه پيروزي به صحنه اي است كه داور خطاي پنالتي را روي هادي نوروزي اعلام نكرد.
دايي: خط دفاعي ما ضعيف بود
علي دايي سرمربي تيم فوتبال پيروزي در حاشيه تمرين ديروز اين تيم گفت: خط دفاعي ما در بازي مقابل الاتحاد خوب كار نكرد و اشتباه هاي فردي بازيكنان موجب شد نتيجه خوبي مقابل ميزبان خود نگيريم. الاتحاد تيم قدرتمندي است و بازيكنان اين تيم فشار زيادي روي دروازه ما آوردند. بعد از گل دوم الاتحاد، پيروزي صاحب چندين موقعيت گل شد، اما نتوانستيم از اين موقعيت ها استفاده كنيم. فوتبال دو رو دارد گاهي يك تيم مي برد و گاهي مي بازد و نمي توان هميشه در بازي برنده بود.
غيبت سه هفته اي هاشميان
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس به دليل آسيب ديدگي تا سه هفته قادر به همراهي تيمش نيست. وحيد هاشميان در ديدار تيم هاي پيروزي و الاتحاد در ليگ قهرمانان آسيا كه با شكست 3 بر يك سرخپوشان همراه بود، دچار آسيب ديدگي شد. آسيب ديدگي هاشميان چندان جدي نيست و او مي تواند پس از سه هفته در تمرين تيم پيروزي شركت كند.
راهيابي تيم ملي ساحلي به جام جهاني
تيم ملي فوتبال ساحلي ايران با برتري برابر امارات راهي مسابقات جام جهاني 2011 ايتاليا شد.در ديدار رده بندي انتخابي جام جهاني فوتبال ساحلي ظهر امروز تيم هاي ملي فوتبال ايران و امارات برابر هم به ميدان رفتند كه اين ديدار 6 بر 2 به سود ايران به پايان رسيد تا ملي پوشان كشورمان ضمن كسب مقام سومي راهي جام جهاني 2011 ايتاليا شوند.
فرگوسن در فكر فروش روني است
بازيكن افسانه اي تيم ليورپول اعلام كرد كه سرمربي منچستريونايتد قصد دارد در تابستان مهاجم ملي پوش خود را بفروش برساند.گراهام سونس با بيان اينكه وين روني بهترين دوران خود را پشت سر گذاشته است، گفت: اگر به فكر فرگوسن وارد شوم، او به اين فكر خواهد كرد كه وين روني را در تابستان بفروش برساند و مطمئنا وي روي پول فروش مهاجمش حساب باز كرده است.روني در اين فصل متعادل بوده است و اين فرگوسن را به فكر فرو برده است. در جام جهاني همه چيز بر عليه روني بود. او خوب بازي نكرد و اين موضوع همچنان ادامه دارد.
كولو توره دوپينگي است
مدافع ساحل عاجي تيم فوتبال منچسترسيتي به دليل استفاده از مواد نيروزا از حضور در تمرينات اين تيم منع شد. مدافع تيم فوتبال من سيتي در نمونه اي كه از او در دربي منچستر گرفته شد، دوپينگي تشخيص داده شده است. توره اين حق را دارد كه درخواست كند از او مجددا نمونه گيري كنند. بر پايه گزارش پرس آسوسيشن، چنانچه استفاده از مواد نيروزا توسط اين بازيكن ساحل عاجي مسجل شود او تا دو سال قادر به حضور در ميادين ورزشي نخواهد بود.
سرمربي ايراني استيل آذين اين هفته انتخاب مي شود
علي پروين رئيس سازمان فوتبال استيل آذين پس از پيروزي تيمش برابر صباي قم گفت: تاثير جلسه ما با بازيكنان را امروز مشاهده كرديد. شرايط تيم در آينده بهتر مي شود. من خودم بالاي سر تيم هستم. البته سرمربي نيستم و فقط به عنوان برادر بزرگتر در كنار استيل آذين حضور دارم. وي در مورد اينكه سرمربي آينده استيل آذين خارجي يا ايراني است گفت: من با حضور مربي خارجي مخالفم. شنبه يا يكشنبه يك مربي ايراني را به عنوان سرمربي مشخص خواهيم كرد.

 



آغاز هفته بيست و پنجم ليگ برتر استيل آذين و شاهين بالاخره پيروز شدند

بيست و پنجمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با پيروزي تيم هاي استيل آذين، فولادخوزستان و شاهين بوشهر آغاز شد.
هفته بيست و پنجم مسابقات فوتبال ليگ برتر با برگزاري چهار ديدار پيگيري شد. نتايج اين ديدارها به شرح زير است:
¤ ملوان انزلي يك - راه آهن شهرري صفر
گل: عزيز معبودي(5)
¤ استيل آذين تهران 3 - صباي قم يك
گل ها: ميلاد زنيدپور (20 و 45) و بابك لطيفي (2+90) براي استيل آذين و فرزاد حاتمي (80) براي صبا
¤ شاهين بوشهر يك - سايپاي البرز صفر
گل: عماد محمدرضا (62)
¤ فولادخوزستان 4 - نفت آبادان يك
گل ها: رضا نوروزي (30 و 80)، آرش افشين (75) و آندره رينالدو (86) براي فولاد و علي ممبيني (41) براي نفت
در اين هفته استيل آذين پس از 6 هفته طعم پيروزي را چشيد و در روزي كه علي پروين هدايت اين تيم را برعهده داشت، با برتري مقابل صباي قم 23 امتيازي شد و از انتهاي جدول فاصله گرفت.
شاهين بوشهر هم پس از چهار هفته به پيروزي رسيد و توانست با شكست يك برصفر سايپا تا رده سيزدهم جدول صعود كند. در ديدارهاي روز نخست از هفته بيست و پنجم ليگ برتر تيم مجيد جلالي فاتح شهرآورد خوزستان شد و با 36 امتياز خود را به صف بالانشينان جدول نزديك كرد.
هفته بيست و پنجم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با برگزاري پنج ديدار طبق برنامه زير پيگيري مي شود:
شنبه - 14/12/89
¤ نفت تهران - پيكان قزوين( ساعت 15:30)
¤استقلال تهران - مس كرمان( ساعت 17:30)
يكشنبه - 15/12/89
¤ ذوب آهن اصفهان - تراكتورسازي تبريز(ساعت 16:15)
دوشنبه - 16/12/89
¤شهرداري تبريز - سپاهان اصفهان(ساعت 15)
¤ پاس همدان - پيروزي تهران( ساعت 16:15)

 



با 214 كيلوگرم و در حركت يك ضرب سرانجام ركورد رضا زاده شكست

بهداد سليمي ركورد حسين رضازاده را شكست.
بهداد سليمي قويترين مرد جهان در سال 2010، در رقابتهاي قهرماني ايران و در دومين حركت يكضرب ركورد 214 كيلوگرم را به ثبت رساند كه حدنصابي جديد در دسته فوق سنگين دنيا محسوب مي شود. او در حركت اول نيز وزنه 208 كيلوگرم را بالاي سر برده بود. سليمي براي سومين بار حاضر به بلند كردن وزنه سنگين تري در حركت يكضرب نشد.ركورد جهان در حركت يكضرب با 213 كيلوگرم پيش از اين در اختيار حسين رضا زاده بود كه در سال 2003 و در رقابتهاي قهرماني آسيا به نام خود ثبت كرده بود.

 



سهميه آسيا براي جام جهاني 2014 تغيير نكرد 5/4 سهميه براي قاره كهن

سهميه كنفدراسيون فوتبال آسيا در جام جهاني 2014 برزيل همان 5/4 سهميه اي خواهد بود كه در جام جهاني 2010 به اين كنفدراسيون تعلق گرفت.
براساس اعلام فدراسيون بين المللي فوتبال چهار تيم بطور مستقيم به جام جهاني صعود مي كنند و تيم پنجم در بازي پلي اف برابر نماينده اقيانوسيه بازي خواهد كرد.
فدراسيون جهاني فوتبال اعلام كرد تعداد سهميه قاره ها براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل تغييري نخواهد كرد و بر مبناي همان دوره قبل خواهد بود.
با اين وضعيت اروپا همان 13 تيم را در جام جهاني برزيل دارد. آمريكاي جنوبي به غير از برزيل، ميزبان رقابت ها 5/4 سهميه خواهد داشت و اقيانوسيه با نيم سهميه، آفريقا با پنج و آمريكاي شمالي و حوزه درياي كارائيب با 5/3 سهميه در جام جهاني برزيل شركت خواهند كرد.
در مسابقات فوتبال جام جهاني 2010 تيم هاي كره جنوبي، استراليا، ژاپن و كره شمالي نمايندگان قاره آسيا بودند. تيم بحرين به عنوان پنجمين تيم قاره آسيا براي كسب سهميه جام جهاني به ديدار نيوزلند رفت و با شكست برابر اين تيم از راهيابي به رقابت هاي جام جهاني آفريقاي جنوبي بازماند.

 



جدول گروه «ب» بدون تغيير ماند سقوط داماش در هفته دوازدهم ليگ واليبال

دوازدهمين هفته مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاههاي كشور در حالي به پايان رسيد كه به جز سقوط داماش و جايگزيني باريج اسانس در رده دوم جدول رده بندي گروه «الف» هيچ تغيير ديگري در جايگاه تيم ها ايجاد نشد.
در چارچوب مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاههاي كشور و از هفته دوازدهم اين رقابت ها هر هشت تيم ميزبان موفق شدند حريفان بزرگ و كوچك خود را با شكست مواجه كنند تا اين هفته از بازي ها نيز با خبرسازي برخي تيم ها و دور از انتظار بودن برخي ديگر از تيم ها همراه باشد هرچند كه به جز سقوط و صعود يك پله اي داماش و باريج اسانس هيچ تغيير ديگري در جايگاه تيم ها ايجاد نشد.
در جريان هفته دوازدهم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاههاي كشور تيم سايپا در سه گيم متوالي مغلوب كرمان شد با اين حال در صدر جدول رده بندي گروه «الف» باقي ماند. شاگردان ناصر شهنازي با كسب اين پيروزي و تثبيت جايگاه خود در رده چهارمي براي صعود به مرحله دوم مسابقات اميدوارتر شدند.
در چارچوب ديدارهاي گروه «ب» هفته دوازدهم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاههاي كشور نيز شاگردان پيمان اكبري كه در نيم فصل نخست مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاههاي كشور مغلوب پتروشيمي شده بودند در خانه واليبال اين تيم را با شكست مواجه كردند و جايگاه خود را در صدر جدول رده بندي تثبيت كردند. ماهشهري ها با متحمل شدن اين شكست كار خود را براي صعود از اين گروه سخت تر كردند.
نتايج به دست آمده در ديدارهاي برگزار شده از هفته دوازدهم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاههاي كشور و جدول رده بندي تيم هاي شركت كننده در اين رقابت ها به شرح زير است:
¤ هيئت كرمان 3- سايپا البرز يك
¤ پيكان تهران3- پتروشيمي بندر امام صفر
¤ اروميه 3- آلومينيوم المهدي بندرعباس صفر
¤ باريج اسانس كاشان 3- دانشگاه آزاد تهران يك
¤ بانك كشاورزي 3- ارتعاشات صنعتي ايران يك
¤ كاله آمل3- ابومسلم خراسان صفر
¤ پيروزي تهران 3- بازرگاني جواهري گنبد صفر
¤ پيشگامان كويريزد3- داماش گيلان يك

 



كسي بايد سرمربي تيم ملي شود كه همه قبولش داشته باشند
سعيدلو: پول مربي خارجي تيم ملي را مي دهيم

رئيس سازمان تربيت بدني با تاكيد بر اينكه داخلي و خارجي بودن سرمربي تيم ملي مهم نيست، گفت: سرمربي تيم ملي فوتبال بايد توانمند باشد.
علي سعيدلو در حاشيه سفر هيئت دولت به لرستان به مواردي اشاره داشت كه قسمت هايي از آن در ادامه مي آيد:
¤مراحل انتخاب سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در حال انجام است و من مي خواهم كسي سرمربي تيم ملي شود كه همه مردم راضي باشند. به فدراسيون فوتبال گفتم چون مردم نظرشان اين است كه در چند سال اخير فوتبال ايران شيريني لازم را نداشته، همت كنند، همه كارها را در اين زمينه به خوبي پيش ببرند و يك سرمربي خوب براي تيم ملي انتخاب كنند.
¤داخلي و خارجي بودن سرمربي تيم ملي مهم نيست، تنها اين فرد بايد توانمند باشد. البته اگر سرمربي تيم ملي ايراني باشد فرهنگش به ما نزديكتر است و ما مشكل رفت و آمد و را نخواهيم داشت. بهتر است به اين نكته هم اشاره كنم كه اگر فدراسيون فوتبال در شرايط ويژه روي يك گزينه مربي خارجي به نتيجه برسد هم پول عقد قرارداد با اين مربي را تامين مي كنيم و هم از او حمايت خواهيم كرد.
¤خصوصي سازي دو باشگاه پيروزي و استقلال در حال انجام است. سازمان خصوصي سازي بايد در اين حوزه كار و تكليف تراز مالي اين دو باشگاه را روشن كند. پس از آن باشگاه هاي استقلال و پيروزي در بورس و يا فرابورس عرضه خواهند شد.
لازم به ذكر است سعيدلو در مصاحبه خود با خبرگزاري مهر صحبت هايي نيز مبني بر مخالفتش با تشكيل وزارت خانه ورزش انجام داده بود كه اين صحبت ها چند ساعت بعد از روي خروجي خبرگزاري مهر برداشته شد!

 



پاره گزارشي از هفته نخست ليگ قهرمانان آسيا سپاهان موفق ترين و پيروزي ضعيف ترين تيم ايراني

رقابتهاي فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا با پيروزيهاي ارزشمند تيم هاي سپاهان و ذوب آهن، توقف استقلال و شكست پيروزي آغاز شد.
هفته نخست نهمين دوره رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه با برگزاري با 16 ديدار به پايان رسيد كه طي آن تيم هاي ايراني دو پيروزي، يك تساوي و يك شكست را تجربه كردند.
استقلال نخستين نماينده ايران در اين جام در حاليكه تا دقيقه 87 از ميزبانش السد قطر پيش بود روي يك اشتباه پيروزي را با تساوي عوض كرد. سپاهان اما با پيروزي برابر الهلال در رياض بهترين نتيجه تيم هاي ايراني در اين جام را كسب كرد. ذوب آهن هم در اصفهان شكست را با پيروزي دو بر يك مقابل الامارات عوض كرد ولي پرسپوليس در يك بازي نااميد كننده با نتيجه 3 بر يك مغلوب ميزبانش الاتحاد عربستان شد.
در هفته نخست نمايندگان كشورهاي كره جنوبي، ژاپن و چين هم مانند تيم هاي ايراني 2 پيروزي، يك تساوي و يك شكست را كسب كردند. تيم هاي عربستاني يك پيروزي، 2 تساوي و يك شكست را بدست آوردند، تيم هاي اماراتي با 2 تساوي و 2 شكست به كارشان پايان دادند و نمايندگان قطر سه تساوي را كسب كردند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14