(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 18 اسفند 1389- شماره 19883

حديث دشت عشق
ايران- قرقيزستان درسرماي طاقت فرساي بيشكك اميد به يك پيروزي مقتدرانه
نكته ورزشي
سرشناس ترين مربي واليبال دنيا هدايت تيم ملي را پذيرفت
خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي ايران شد
جدال سپاهاني ها در هفته يازدهم ليگ هندبال
اخبار كوتاه از فوتبال
ابهام در انتخاب و زمان معرفي سرمربي تيم ملي همچنان ادامه دارد
كفاشيان: سرمربي شايد پيش از عيد انتخاب شود شايد بعد از عيد
روز سرنوشت «ماگات» در شالكه تاتنهام به دنبال شكست دومين ميلاني
همه چيز به بازي سوم كشيده شد اميدواري ذوب آهن به حضور در فينال بسكتبال غرب آسيا
گودرزي راهي روسيه نمي شود محمدي : تقوي اگر بلغزدد وبنده تيم ملي را از دست مي دهد



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «اكبر دهقاني»
شهيد والفجر
شهيد اكبر دهقاني سال 1344 تولد يافت. دردانه دو فرشته زميني بود كه پس از ده سال تمنا به درگاه معبود، خداوند با تولد او جامه اجابت را بر تمناي آنان پوشاند. پس همواره مجالس دعا و عزاداري، شاهد حضور سبز او بود. آن زمان كه بر آن شد تا از الف تا ياي كتاب دانائي را از بر كند، خود را با علم آموزان همراه ساخت و در پي كسب دانش تا مقطع ليسانس (رشته علوم تربيتي دانشگاه اصفهان) از همراهي با آنان سر باز نزد. در اين بين آنچه كه وجود او را آزار داد آن بود كه خط تنهائي بر پيشاني اش نقش بست و از دستان پرسخاوت و نوازشگر پدر محروم ماند. با آنكه از دفتر عمرش بوي بي كسي مي آمد، با شنيدن نداي آزادي خواهي پدري، دلسوز، چون فرزندي خلف خود را به او رساند ،آن زماني كه مشاهده نمود خاك ميهن در زير چكمه دژخيمان لگدكوب مي شود، با عزمي راسخ عازم ديار خودسازي شد. چرا كه حضور در ميدان مبارزه را بر خود واجب مي دانست. چهار سال شجاعانه به دفاع پرداخت و در تمامي عملياتهاي والفجر، شركتي شورآفرين داشت تا اينكه سرانجام، سال 1366 در فاو، در اثر اصابت تركش به ستون فقرات و قلبش به عروجي خونين نائل آمد.

 



ايران- قرقيزستان درسرماي طاقت فرساي بيشكك اميد به يك پيروزي مقتدرانه

تيم فوتبال اميد كشورمان در حالي امروز در ديدار برگشت مرحله سوم مقدماتي المپيك لندن در شهر بيشكك به مصاف تيم اميد قرقيزستان خواهد رفت كه انتظار از اميدهاي فوتبال كسب يك پيروزي قاطع و مقتدرانه مقابل حريف گمنام خود است.
اميدهاي ايران كه ديدار رفت را با تك گل بختيار رحماني به پايان بردند هر چند در مسابقات برگشت گلزن خوزستاني خود را به دليل مشكلات خروجي به همراه ندارند ولي در عوض با دراختيار داشتن كريم انصاري فرد و احسان حاج صفي به مراتب با تركيب قوي تري مقابل قرقيزها صف آرايي خواهند كرد و به نتيجه اي جز پيروزي قانع نخواهند شد.تيم اميد در مسابقات رفت در شرايطي روي تنها يك ضربه كاشته به برد خفيف و شكننده مقابل حريف گمنام خود دست يافت و از اين نظر با انتقادهايي نيز روبرو شد ولي نبايد از اين موضوع نيز غافل ماند كه حريف با شيوه اي تدافعي و فوتبالي بسته براي كسب حداقل امتياز به تهران آمده بود و تيم ما آمادگي ذهني و فني لازم براي رويارويي با چنين حريفي را نداشت.
از سوي ديگر تيم قرقيزستان از بازيكنان با قدرت بدني بالا را در اختيار داشت كه دوندگي و عنصر درگيري ويژگي اصلي اين تيم را تشكيل مي داد و بخشي از شكست با حداقل گل خورده حريف را بايد به استفاده مناسب از اين ويژگي ها و داشته هاي خود مرتبط دانست.
تيم اميد در مسابقه امروز در زمين حريف قطعا تيمي را ملاقات خواهد كرد كه براي جبران شكست بازي رفت و كسب نتيجه اي براي صعود كاملا متفاوت از مسابقه رفت خواهد بود. قرقيزها در خانه بدنبال پيروزي هستند و اين خواسته ايجاب مي كند تا حريف فوتبالي تهاجمي و رو به جلو را در دستور كار قرار دهد. البته بايد به سرماي بيش از حد پايتخت قرقيزستان هم اشاره كرد كه مي تواند براي بازيكنان تيم اميد كشورمان آزاردهنده باشد.به نظر مي رسد با توجه به زمان كوتاه شكل گيري تيم اميد براي ديدار با قرقيزستان اتكاي اصلي اميدها براي پيروزي مقابل حريف همچنان اتكا به خلاقيت هاي فردي و برتري هاي تكنيكي بازيكنان خط مياني و حمله تيم خواهد بود.
حضور آرش افشين در كنار كريم انصاري فرد زوج موفقي را در خط حمله تيم اميد شكل داده اند كه در صورت تغذيه مناسب از سوي علي عسگر و حاج صفي در كنار نفوذهاي پا به توپ و عمقي محسن مسلمان و مهدي دغاغله دستيابي به دروازه قرقيزستان را آسانتر از مسابقه رفت خواهد كرد.انتظار از اميدهاي فوتبال كه اين روزها خبرهايي نيز مبني بر پيوستن مجيد جلالي به اين تيم از مرحله دوم مسابقات مقدماتي شنيده مي شود، نمايش فوتبال ايراني و مقتدرانه برابر تيمي گمنام و ناشناخته در فوتبال آسياست. اين انتظار تيم اميد را پر روحيه و با انگيزه به مصاف حريف خواهد فرستاد تا نخستين گام براي صعود به المپيك محكم برداشته شود. ديدار برگشت تيم هاي فوتبال اميد قرقيزستان و ايران ساعت15 به وقت محلي (30:15 به وقت تهران) امروز (چهارشنبه) به قضاوت داوراني از اردن در ورزشگاه 4هزار نفري اسپارتاك شهر بيشكك برگزار خواهد شد.

 



نكته ورزشي

يك فدراسيون و چند علامت سوال
سازمان تربيت بدني مواضع خود را اعلام كند
سرويس ورزشي -
چند صباحي است تغييرات احتمالي در فدراسيون ملي پهلواني و زورخانه اي ايران نقل محافل ورزشي شده و از محمدرضا طالقاني نيز به عنوان رئيس بعدي اين فدراسيون نام برده مي شود. طالقاني كه سال ها رياست فدراسيون كشتي را عهده دار بوده با تائيد اين خبر اظهار داشته عليرغم ميل باطني و با اصرار مردم قصد حضور در فدراسيون ملي پهلواني و زورخانه اي را دارد.
اما از سوي ديگر مسئولان ارشد فدراسيون ملي پهلواني و زورخانه اي از اين موضوع اظهار بي اطلاعي كرده و هرگونه تغييرات در اين فدراسيون را شايعه اي بيش نمي دانند!
تمام اين فعل و انفعالات موجب گرديده هيچ كس نداند تكليف فدراسيون ملي پهلواني و زورخانه اي چه خواهد بود.
با شرايط موجود انتظار مي رود سازمان تربيت بدني به عنوان متولي فدراسيون هاي ورزشي مواضع شفاف و روشن خود را در خصوص اين موضوع رسما اعلام كند. اگر قرار بر تغييرات است چرا صفارزاده و همكارانش در جريان اين تغييرات نيستند؟! و اگر جابجايي خاصي صورت نمي گيرد اظهار نظر طالقاني و تائيد حضور احتمالي اش در فدراسيون نشانه چيست؟!

 



سرشناس ترين مربي واليبال دنيا هدايت تيم ملي را پذيرفت
خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي ايران شد

سرمربي پيشين تيم ملي واليبال اسپانيا هدايت ملي پوشان واليبال ايران را برعهده گرفت.
خوليو ولاسكوي آرژانتيني كه سابقه چندين دوره قهرماني جهان را در كارنامه دارد و پرافتخارترين مربي جهان شناخته مي شود، با عقد قراردادي هدايت تيم ملي واليبال ايران را برعهده گرفت. مدت قرارداد وي تا پايان المپيك 2012 خواهد بود. وي پيش از اين هدايت تيم ملي واليبال اسپانيا را در قهرماني جهان 2010 برعهده داشت.
سرمربي جديد تيم ملي واليبال ايران سالها به عنوان مربي در ايتاليا فعاليت كرده و چهار بار در ليگ اين كشور به عنوان قهرماني دست پيدا كرده است. ولاسكو همچنين با تيم ملي واليبال ايتاليا 5بار قهرمان ليگ جهاني شده، يك بار قهرمان جام جهاني، سه بار قهرمان جام ملت هاي واليبال اروپا و در المپيك آتلانتا نيز به همراه تيم ايتاليا عنوان نايب قهرمان را به خود اختصاص داده است. پرندي 64 ساله هم يكي از نامزدهاي هدايت تيم ايران بود كه با مسئولان فدراسيون به توافق نرسيد.

 



جدال سپاهاني ها در هفته يازدهم ليگ هندبال

هفته يازدهم و پاياني از دور رفت رقابت هاي هندبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با برگزاري شهرآورد اصفهان ميان دو تيم فولاد مباركه سپاهان و نوين سپاهان پيگيري مي شود.
هفته يازدهم و پاياني از دور رفت رقابت هاي هندبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در بخش مردان امروز با برگزاري سه ديدار آغاز و عصر جمعه با برگزاري سه مسابقه در شهرهاي تهران، اراك و سبزوار به پايان مي رسد.
اصفهان در هفته پاياني نيم فصل هندبال شاهد برگزاري يك شهرآورد خانوادگي است. دو تيم فولاد مباركه سپاهان اصفهان و نوين سپاهان اصفهان به عنوان برادر بزرگ و كوچك اين باشگاه به مصاف يكديگر مي روند. مصطفي غلامي، سرمربي تيم جوان نوين سپاهان اصفهان در خصوص اين بازي گفت: ما مقابل هم تيمي خود در باشگاه سپاهان قرار مي گيريم. اميد زيادي به پيروزي نداريم اما تلاش مي كنيم تا بازي زيبايي انجام دهيم.
- برنامه ديدارهاي هفته يازدهم مسابقات هندبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
چهارشنبه - 18/12/1389
¤ شهرداري شهركرد - جوونك كازرون
¤ دانشگاه صنعتي اروميه - ذوب آهن اصفهان
¤ سپاهان اصفهان - نوين سپاهان اصفهان
جمعه - 20/12/1389
¤ هپكو اراك - شهرداري زرند كرمان
¤ پارسيان تهران - مس كرمان
¤ تعاوني ثامن الحجج سبزوار - سنگ آهن بافق يزد
جدول رده بندي ليگ برتر هندبال
1- فولاد مباركه سپاهان اصفهان 20 امتياز
2- ذوب آهن اصفهان 17 امتياز
3- ثامن الحجج سبزوار 14 امتياز و ...

 



اخبار كوتاه از فوتبال

خداحافظي ياوري از پاس
محمود ياوري پس از شكست 2 بر يك مقابل پيروزي از سمت خود استعفا كرد. ياوري پيش از اين نيز در زمان مديريت كريم ملاحي در باشگاه پاس به بهانه دخالت در امور فني از سوي مديريت از سمت خود استعفا كرده بود ولي پس از تغييرات مديريتي و حضور صوفي بار ديگر به پاس بازگشت اما در نهايت پس از شكست 2 بر يك خانگي برابر پيروزي استعفا كرد.
داور ديدار استقلال و سايپا تغيير كرد
كميته داوران از تغيير داور ديدار سايپا و استقلال خبر داد.يدالله جهانبازي ديدار دو تيم سايپا البرز و استقلال تهران در هفته بيست و ششم كه روز پنجشنبه 19/12/89 برگزار مي شود، را قضاوت مي كند. نظارت اين ديدار نيز بر عهده يدالله سليماني است. پيش از اين قرار بود محمود رفيعي قضاوت و اسماعيل صفيري نظارت ديدار فوق را بر عهده داشته باشند.
ايران پائين تر از بحرين و كره شمالي
كنفدراسيون فوتبال آسيا پيش از قرعه كشي مرحله اول انتخابي جام جهاني 2014، رده بندي كشورها را براي حضور در اين رقابت ها اعلام كرد.اين رده بندي بر مبناي عملكرد تيم ها در بازي هاي انتخابي و نهايي جام جهاني 2010 محاسبه شده و تيم هايي كه در مسابقات انتخابي 2014 شركت خواهند كرد در مرحله بعدي توسط فيفا اعلام خواهد شد. ايران با توجه به عملكرد خود كه نتوانست از گروه مقدماتي دوم در سال 2009 صعود كند، در رده هفتم پايين تر از بحرين و كره شمالي قرار گرفته است.
احتمال عدم سفر نمايندگان كشورمان به عربستان
يحيي زاده عضو كميته تربيت بدني مجلس شوراي اسلامي با اشاره به برگزاري ليگ قهرمانان آسيا و سفر تيم هاي فوتبال ذوب آهن و استقلال به عربستان، اظهار داشت: اكنون عربستان از امنيت كافي برخوردار نيست، برهمين اساس ما از سازمان هاي بين المللي مي خواهيم كه امنيت بازيكنان ايراني را تامين كنند. با توجه به اينكه تيم هاي فوتبال ايراني براي برگزاري بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا به اين كشورها سفر مي كنند، اعلام مي كنيم در صورت عدم تامين امنيت، اجازه حضور تيم هاي ايراني را در اين كشورها نخواهيم داد.
اعتصاب در باشگاه راه آهن
تمرينات راه آهن شهرري به دليل مشكلات مالي اين تيم دو روز تعطيل شد. عبدي يكي از بازيكنان اين تيم با تائيد اين خبر گفت: دو روز است كه به دليل مشكلات مالي تمرين نكرديم اما اميدوارم اين مشكلات حل شود. آقاي انصاري فرد براي بازيكنان صحبت كرد. ايشان هم در تلاش است مشكلات را حل كند.
هشدار سازمان ليگ درباره خصوصي سازي در باشگاه ها
عزيزمحمدي رئيس سازمان ليگ برتر اعلام كرد باشگاه هاي نفت تهران و صنعت نفت آبادان بايد هرچه زودتر خصوصي شوند. وي در مورد آخرين وضعيت خصوصي سازي باشگاه ها گفت: در حال حاضر دو باشگاه نفت تهران و صنعت نفت آبادان هنوز خصوصي نشده اند كه بايد هر چه زودتر و پيش از حضور ناظران AFC در ايران در ارديبهشت ماه سال 90 خصوصي شوند.وي با بيان اينكه ذوب آهن اصفهان هم خصوصي شده و دولتي نيست، خاطرنشان كرد: اين دو باشگاه بايد زودتر اساسنامه خود را به ثبت شركت ها بدهند و هيئت مديره مجزايي داشته باشند.

 



ابهام در انتخاب و زمان معرفي سرمربي تيم ملي همچنان ادامه دارد
كفاشيان: سرمربي شايد پيش از عيد انتخاب شود شايد بعد از عيد

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: انتخاب مجيد جلالي براي سرمربيگري تيم اميد هنوز منتفي نشده اما ما تا برگزاري جلسه كميته فني، برنامه گزينه هاي ديگر را هم خواهيم گرفت تا پس از بررسي در كميته نتيجه نهايي را اعلام كنيم.
علي كفاشيان در مورد جلسه دوشنبه كميته تيمهاي ملي گفت: براي موضوع بحث انتخاب سرمربي تيم اميد قرار شد كه با ساير مربيان مدنظر فدراسيون مذاكره داشته باشيم و برنامه هايشان را داشته باشيم تا پس از بررسي دقيق آن درجلسات كميته فني و مذاكرات بعدي بتوانيم سرمربي اين تيم را هرچه زودتر انتخاب كنيم. وي با بيان اينكه بحث حضور مجيد جلالي در تيم اميد با توجه به برنامه اي كه او به فدراسيون داده هنوز منتفي نشده است گفت: برنامه مجيد جلالي را هم در كميته فني بررسي خواهيم كرد و شايد اين برنامه طبق خواسته هاي اعضاي كميته و مستندات جلالي كمي تقليل يابد و يا آنكه بي كم و كاست پذيرفته شود اما هرچه هست تصميم نهايي را به بعد از بررسيهاي دقيق در كميته فني موكول كرديم و تا برگزاري اولين جلسه آتي آن سعي مي كنيم برنامه هاي تمام مربيان مدنظرمان را بگيريم تا در آنجا مطرح شود.
كفاشيان با بيان اينكه سياست فدراسيون به هيچ وجه مذاكره با مربيان خارجي نخواهدبود تاكيد كرد: پس از صحبتهايي كه با مسئولان كميته ملي المپيك داشتيم آنها نيز با گماردن مربي ايراني براي تيم اميد مشكلي ندارند و تمامي اختيارات اين مسئله به فدراسيون واگذار شده است. افشارزاده هم ديگر با اين موضوع مشكلي ندارد. كفاشيان همچنين درباره انتخاب سرمربي تيم جوانان خاطرنشان كرد: براي تيم جوانان هم از مربيان ايراني استفاده خواهيم كرد اما اين موضوع را به بعد از انتخاب سرمربي تيم ملي بزرگسالان موكول كرده ايم.
رئيس فدراسيون درباره آخرين نتايج از موضوع انتخاب سرمربي تيم ملي بزرگسالان گفت: مذاكرات با گزينه هاي مختلف همچنان ادامه دارد. اما هنوز به نتيجه كتبي نرسيده ايم. مشخص نيست كه سرمربي تيم ملي پيش از عيد يا بعد از عيد انتخاب شود اما آنچه كه در برنامه ماست اين موضوع بايد با كار كارشناسي دقيق و اجماع نظرات در كميته فني صورت گيرد.كفاشيان همچنين گفت: درجلسه تيمهاي ملي برگزاري ديدار تداركاتي تيم ملي بزرگسالان با تيم اوكراين در ششم سپتامبر نهايي شد.
رئيس فدراسيون درباره موضوع قرارداد حسين شمس سرمربي تيم ملي فوتسال با فدراسيون نيز گفت: ما هنوز با حسين شمس به تفاهم نرسيده ايم بايد ببينيم در آينده چه مي شود و مواضع طرفين تا كجا پيش مي رود. دراين باره تنها همين را مي توانم بگويم.

 



روز سرنوشت «ماگات» در شالكه تاتنهام به دنبال شكست دومين ميلاني

تيم فوتبال تاتنهام با خاطره شكست اينتر در «وايت هارت لين» به مصاف دومين تيم ميلاني حاضر در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا مي رود.
تيم فوتبال تاتنهام انگلستان در ديدار رفت از مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با يك گل از سد ميلان ايتاليا در ورزشگاه سن سيرو گذشته و كار به ظاهر سهلي در ديدار برگشت دارد هرچند كه حريف قدرتمندي چون ميلان، مي تواند نتيجه اي دلخواه كسب كند و معادلات را برهم بزند. تاتنهام در مرحله گروهي اين رقابت ها موفق شده بود در ورزشگاه «وايت هارت لين» با نتيجه 3بريك از سد اينتر، همشهري ميلان، بگذرد.
ميلاني ها در اين ديدار «كوين بواتنگ» را به دليل آسيب ديدگي و «گاتوسو» را به خاطر محروميت در اختيار ندارند و ابراهيموويچ، روبينيو و كاسانو تمام اميدهاي آلگري و قرمز و مشكي پوشان شهر ميلان محسوب مي شوند.
ديگر ديدار امشب را تيم هاي شالكه صفر چهار آلمان و والنسياي اسپانيا برگزار خواهند كرد. اين دو تيم در ديدار رفت كه به ميزباني والنسيا در ورزشگاه «مستايا» برگزار شد با تساوي يك بريك به كار خود پايان دادند، از اين رو شاگردان فيليكس ماگات از موقعيت خوبي برخوردارند تا به دور يك چهارم نهايي رقابت ها صعود كنند.شالكه در رقابت هاي اين فصل بوندس ليگا نتايج ضعيفي كسب كرده و اميدوار است تا در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا ناكامي خود را جبران كند. حذف شالكه از اين رقابت ها چه بسا به تغيير و تحول مربيان اين تيم و خداحافظي «ماگات» بينجامد.

 



همه چيز به بازي سوم كشيده شد اميدواري ذوب آهن به حضور در فينال بسكتبال غرب آسيا

تيم بسكتبال ذوب آهن ايران با برتري برابر تيم الجلا سوريه در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال باشگاههاي غرب آسيا تكليف فيناليست اين جام را به بازي سوم كشاند.
ديدار برگشت از مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال باشگاههاي غرب آسيا دوشنبه شب برگزارشد كه طي آن تيم بسكتبال ذوب آهن ايران با نتيجه 93 بر 76 برابر تيم الجلا سوريه به پيروزي دست يافت.
دراين ديدار كه در ورزشگاه ملت اصفهان برگزارشد، كوارتر اول و دوم به ترتيب با برتري 19 بر 17 و 34 بر10تيم ذوب آهن به پايان رسيد تا شاگردان فرزاد كوهيان در نيمه نخست به پيروزي 43 بر27 دست يابند.
تيم الجلا سوريه در نيمه دوم عملكرد بهتري داشت و كوارترهاي سوم و چهارم را به ترتيب با نتيجه 28 بر 20 و21 و 20 به سود خود خاتمه داد اما درنهايت اين تيم ذوب آهن بود كه ديدار دوم را با پيروزي پشت سر گذاشت.
ديدار رفت اين دو تيم از مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال باشگاههاي غرب آسيا كه هفته گذشته به ميزباني تيم سوريه اي برگزارشد، با نتيجه 89 بر 76 به سود تيم الجلا سوريه به پايان رسيده بود. با توجه به پيروزي الجلا سوريه در بازي رفت و ذوب آهن ايران در بازي برگشت، تكليف تيم صعودكننده به ديدار نهايي اين مسابقات در بازي سوم مشخص خواهدشد.

 



گودرزي راهي روسيه نمي شود محمدي : تقوي اگر بلغزدد وبنده تيم ملي را از دست مي دهد

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد كشورمان با تاييد خبر عدم اعزام صادق گودرزي به جام جهاني، روي انتخاب حسام مقدم صحه گذاشت.
غلامرضا محمدي اظهار داشت: صادق گودرزي در تركيب تيم اعزامي به جام جهاني كشتي آزاد جايي نخواهد داشت و به جاي او، نفرات اول و دوم جام تختي يعني حسن طهماسبي و حسام مقدم راهي روسيه مي شوند. وي در ادامه افزود: از يك جهت به خاطر اينكه چهره هاي جوان در مسابقات قبلي خوش درخشيده اند، خوشحالم و از طرف ديگر به خاطر بي تفاوت بودن چهره هاي شاخص متاسفم. نفرات مستعدي چون مقدم، رضايي قلعه، حيدر قلي نژاد، حسين خاني، رحيمي، قاسمي و ... روز به روز فاصله خود را با ملي پوشان كاهش مي دهند؛ درحالي كه قهرماناني چون مهدي تقوي چنان بي تفاوت هستند كه اگر دير بجنبند و بلغزند، دوبنده تيم ملي را از دست خواهند داد.
دارنده چهار مدال جهاني در پايان خاطرنشان كرد: نياز به زمان داريم تا كشتي دوستان به چشم ببينند با وجود پشتوانه هايي كه شناسايي شده اند، كشتي آزاد ايران روند رو به رشدي خواهد داشت.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14