(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 28 فروردین 1390- شماره 19903

حديث دشت عشق
واكنش كميته انضباطي به اتفاقات عجيب بازي پيروزي و استيل آذين
محروميت سنگين در انتظار متخلفان است
اخبار كوتاه از فوتبال
اردوي تيم ملي واليبال در فرانسه
شانس كسب مدال داريم اما... مهماندوست : نبايد براي قهرماني ملي پوشان را تحت فشار قرار داد
سليمي امروز به ركوردهاي جهاني حمله نمي كند
رقابت ايران و قزاقستان براي نايب قهرماني وزنه برداري آسيا
حضور 18 كاراته كا در مرحله دوم اردوي تيم ملي
قهرماني ركابزن پتروشيمي در تور كره جنوبي
برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي آزاد در تهران
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

از نوشته شهيد «اسماعيل محمدزاده لاجيمي»
خدايا دل هاي ما را صادق و خالص فرما
بنام خداي شهيدان، بنام خداي شهيداني كه با نثار خون پاكشان حماسه آفريني مي كنند و درود و سلام بر آنانكه در راه خدا جهاد كردند كه همانا جهاد دري است از درهاي بهشت كه اين درها را بر روي همه كس نگشوده است؛ و درود و سلام خداوند بر حضرت مهدي (عج) و نائب بر حقش امام خميني بزرگوار كه ساليان دراز عمر گرانمايه اش را در راه اهداف مقدسش ايثار كرد و با درود و سلام بيكران بر خانواده هاي محترم شهداء و مفقودين و اسراء كه عاشق حسين(ع) بودند و راه حسين(ع) را پيمودند و سرانجام به حق پيوستند و سلام بر شما ملت قهرمان و هميشه در صحنه و هميشه پشتيبان اسلام و قرآن.
من اسلام را به عنوان عاليترين مكتب برگزيده ام و براي همين از خداي مهربان مي خواهم تا پاي جان نسبت به اسلام و انقلاب اسلامي وفادار بمانم ولي شايد مثل برادراني كه جانشان را نثار انقلاب مي كنند خالص نباشم و از خداوند بزرگ مي خواهم كه اعمال ما را صادق و خالص فرمايد تا روز قيامت از عذاب بزرگ كه وعده داده در امان باشيم. شهيد «اسماعيل محمدزاده لاجيمي» در خردادماه سال 1367 در شلمچه به كربلائيان پيوست.
ستاد كنگره شهداي كسليان سوادكوه

 



واكنش كميته انضباطي به اتفاقات عجيب بازي پيروزي و استيل آذين
محروميت سنگين در انتظار متخلفان است

سرويس ورزشي-
اتفاقات عجيب ديدار تيم هاي پيروزي و استيل آذين واكنش فدراسيون فوتبال را به دنبال داشت تا جايي كه كميته انضباطي اعلام كرد جريمه سنگيني در انتظار متخلفان اين بازي است.
آخرين بازي هفته سي ام رقابت هاي ليگ برتر تا دقيقه 94 با تساوي يك-يك ادامه پيدا كرد تا اينكه سوشا مكاني به دليلي نامعلوم توپ را به بيرون فرستاد. در اين لحظه سرخپوشان با توصيه علي دايي به جاي انجام بازي جوانمردانه مسابقه را ادامه دادند و روي پرتاب اوتي دستي توسط اشپيتيم آرفي به گل رسيدند.
با اين گل كه بازيكنان استيل آذين معتقد بودند ناجوانمردانه به ثمر رسيده است، در زمين مسابقه جنجال به پا شد و بازيكنان دو تيم با هم درگير شدند. در اين بين فريدون زندي به سمت بازيكنان پيروزي هجوم برد، سپهر حيدري مورد محبت بازيكنان استيل آذين قرار گرفت و نقش بر زمين شد، مربيان دو تيم وارد زمين شدند و ماحصل اين اتفاقات وقفه كوتاه در زمان مسابقه و ادامه آن پس از 4 دقيقه بود.
از اين زمان به بعد بازي از سوي دو تيم به ويژه استيل آذين احساسي دنبال مي شد. سوشا مكاني آسمان را نشان مي داد و پيروزي را نفرين مي كرد و ديگر بازيكنان به جاي توپ ساق هم را نشانه مي رفتند و
در دقيقه 9+09 ماتياس بازيكن تيم استيل آذين بصورت خشن روي آرفي خطا كرد كه اين برخورد درگيري هايي تازه را به دنبال داشت. زد و خورد بازيكنان دو تيم تا جايي پيش رفت كه با دخالت نيروي انتظامي غائله ختم به خير شد.
افشاريان كه كنترل بازي را از دست داده بود، پس از اخراج ماتياس و رضا نورمحمدي سوت پايان بازي را بصدا درآورد تا كار به جاهاي باريك كشيده نشود.
كناره گيري از ادامه مسابقات ليگ
ساعاتي پس از پايان بازي تيم هاي استيل آذين و پيروزي، مالك باشگاه استيل آذين پس از باخت اين تيم مقابل پيروزي با صدور بيانيه اي انحلال اين تيم خصوصي را اعلام و تاكيد كرد از اين فوتبال خداحافظي مي كنم و عطايش را به لقايش مي بخشم. همچنين در قسمتي از اين بيانيه آمده: «اكنون مي بينم دستان ناپاك نمي خواهند بخش خصوصي در فوتبال فعال باشد و بهتر است من هم ديگر نباشم و بگويم خداحافظ فوتبال.»
سازمان ليگ مخالفت كرد
با رسانه اي شدن كناره گيري استيل آذين از ليگ، سازمان ليگ خيلي سريع نسبت به موضوع واكنش نشان داد و اعلام كرد اين باشگاه خصوصي نمي تواند از ليگ كناره گيري كند. عزيزمحمدي رئيس سازمان ليگ در مصاحبه خود گفت: فدراسيون چنين تصميمي را نمي پذيرد. البته مالك باشگاه مي تواند هر تصميمي در مورد استيل آذين بگيرد اما باشگاهي كه چنين تصميمي مي گيرد بايد خسارت مادي و غيرمادي بازي هاي باقيمانده و تاثيراتي كه اين كناره گيري در جدول و ساير بازي هاي انجام شده مي گذارد را بدهد.
برخورد سنگين در انتظار متخلفان
اما فارغ از كناره گيري يا عدم كناره گيري استيل آذين از ليگ برتر، درگيري بازيكنان دو تيم در داخل ميدان پاي كميته انضباطي را نيز به ميان كشيد تا جايي كه رئيس آن مدعي شد با متخلفان به گونه اي برخورد خواهيم كرد كه اثرات آن در قرارداد فصل بعد بازيكنان نيز نمود داشته باشد. مجتبي شريفي درباره اتفاقات رخ داده در ديدار پيروزي و استيل آذين عنوان كرد: اين اتفافات واقعا عجيب بود. قرار است اعضاي كميته انضباطي فيلم اين مسابقه را بازبيني كنند. آنها گزارش داور، نماينده فدراسيون و حواشي مربوط به اين بازي را بررسي مي كنند.
شايد دوربين ها نتوانسته باشند برخي كلمات رد و بدل شده را ضبط و ثبت كنند به همين دليل گزارش افراد مسئول در اين ديدار به ما كمك خواهد كرد.
شريفي با بيان اينكه از مكه مكرمه به ايران بازگشته تاكيد كرد: امروز نيز اين موضوع را بررسي خواهيم كرد و روز دوشنبه (فردا) حكم خاطيان را صادر مي كنم. با متخلفان به شدت، محكم و قاطعانه برخورد خواهيم كرد. از اين پس حساسيت مسابقات افزايش پيدا مي كند و اين موضوع وظيفه ما را مضاعف مي كند به همين دليل براي متخلفان شديدترين تنبيه را در نظر مي گيريم. شريفي عنوان كرد: اين هشدار را مي دهم كه اگر تخلفات شديد باشد به گونه اي تنبيهات را اعمال مي كنيم كه در فصل آينده نيز آثارش ديده شود و در قرارداد فصل بعد بازيكنان هم تاثيرگذار باشد.
رئيس كميته انضباطي همچنين درباره انحلال باشگاه استيل آذين و كناره گيري اين تيم از ادامه مسابقات گفت: اگر تيمي بخواهد كنار بكشد مقررات خاصي دارد يعني غير از اينكه سازمان ليگ جنبه برنامه ريزي را برعهده دارد به نسبت اينكه چگونه نتايج و امتيازات و بازيها بايد اعمال شود نياز به حكم انضباطي دارد كه در صورت وقوع اين موضوع اتخاذ تصميم خواهد شد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

ارديبهشت، پايان مهلت معرفي هيأت مديره پيروزي و استقلال
نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا از پايان مهلت زماني در اوايل ارديبهشت براي معرفي هيأت مديره دو باشگاه پيروزي و استقلال خبر داد. سهيل مهدي گفت: آنطور كه مي دانم اين دو باشگاه نيز در حال انجام اين امور هستند. هنوز هيچ باشگاهي را به كنفدراسيون آسيا معرفي نكرده ايم اما فرجه زماني براي اين كار تعيين شده است كه تصور مي كنم در روزهاي اول ارديبهشت اين فرجه به پايان مي رسد.
تعطيلي تمرينات استيل آذين
مالك باشگاه استيل آذين با بازيكنان خداحافظي و اعلام كرد تمرينات اين تيم تعطيل است.حسين هدايتي مالك باشگاه استيل آذين پس از اتفاقات بازي با پرسپوليس از منحل شدن اين باشگاه خبر داد. پس از اعلام اين خبر در تماس با بازيكنان استيل آذين كه در اتوبوس در حال ترك ورزشگاه آزادي و رفتن به هتل بودند، ضمن تقدير و تشكر از كليه بازيكنان از آنها خواست كه ديگر در تمرين استيل آذين حضور نداشته باشند چون تمرينات تعطيل است. وي همچنين به بازيكنان اعلام كرد ظرف 15 روز آينده مي توانند به ترتيب و با وقت قبلي به دفتر وي بيايند و با باشگاه استيل آذين تسويه حساب كنند.
ياوري: همچنان مات و مبهوتم
سرمربي تيم فوتبال استيل آذين گفت: همچنان مات و مبهوتم و حرفي براي گفتن ندارم.محمود ياوري در مورد اتفاقات رخ داده مسابقه جنجالي پيروزي و استيل آذين و اينكه هيچ واكنشي نشان نداد و فقط نظار ه گر اتفاقات بود، گفت: با هيچ روزنامه و سايت و خبرگزاري صحبت نكردم و صلاح نمي دانم حرفي بزنم و همچنان مات و مبهوتم. براي همه عزيزان نيز احترام قائل هستم. وي در مورد بحث انحلال باشگاه استيل آذين گفت: اين مسائل به من مربوط نمي شود و به مديريت ارتباط دارد. در حدي نيستم كه در اين مورد حرفي بزنم.
عصبانيت عربستاني ها از بي توجهي بن همام به ادعاي واهي
رئيس باشگاه الهلال عربستان سعودي از بي توجهي رئيس كنفدراسيون آسيا به ادعاي واهي سعودي ها درباره انتقال بازي هاي باشگاهي اين كشور در ايران در چارچوب مسابقات جام باشگاه هاي آسيا انتقاد كرد. روزنامه عكاظ عربستان سعودي به نقل از عبدالرحمن بن مساعد نوشت: مسئوليت همه تبعات احتمالي براي چهار باشگاه سعودي را بر عهده بن همام مي دانم زيرا وي به نامه ما كه درباره انتقال مسابقه تيم هاي سعودي به خارج از ايران بود، پاسخي نداد.
پيروزي دانش آموزان ايران برابر بلغارستان
در ادامه رقابت هاي قهرماني فوتبال دانش آموزان جهان در برزيل تيم دانش آموزي كشورمان مقابل بلغارستان در مرحله يك چهارم نهايي با 3 گل به برتري رسيد. تيم ملي فوتبال دانش آموزي كشورمان در بازي مقابل تيم بلغارستان با ارايه يك بازي زيبا و حرفه اي توانست اين تيم را شكست دهد و به مرحله نيمه نهايي راه يابد.
ديدار كي روش با مربيان ليگ برتري فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران قصد دارد با كليه سرمربيان تيم هاي ليگ برتري ديدار كند و نقطه نظرات آنها را در خصوص تيم ملي جويا شود. سرمربي تيم ملي فوتبال براي آشنايي بيشتر با شرايط فوتبال ايران، در اكثر ورزشگاه ها حضور يافته و كيفيت بازي بازيكنان را از نزديك مشاهده مي كند تا براي انتخاب بازيكن، ديد بهتري داشته باشد و از حداكثر توان بازيكنان استفاده كند. بر همين اساس، او قصد دارد با كليه سرمربيان تيم هاي حاضر در رقابت هاي ليگ برتر ديدار و گفت و گو كند و براي پيشبرد تيم ملي از آنها كمك بگيرد.
استقلال امروز به ازبكستان مي رود
تيم فوتبال استقلال كه پس از پيروزي مقابل راه آهن شهرري تمرينات خود را براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا انجام مي دهد، امروز راهي ازبكستان خواهد شد.كاروان استقلال ساعت 12 ظهر امروز راهي تاشكند مي شود تا بازي خود را مقابل پاختاكور انجام بدهد.استقلال در بازي رفت با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي رسيده بود.
بازديد 15 روزه تيم ويژه AFC از ايران
كنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه اي به دبير كل فدراسيون فوتبال، از حضور تيم ويژه AFC در ايران جهت بررسي وضعيت فدراسيون، سازمان ليگ و باشگاه هاي ليگ برتري در اواسط ارديبهشت ماه خبر داد. طبق اعلام كنفدراسيون فوتبال آسيا هدف از بازديد تيم ويژه AFC كه در تاريخ 26 ارديبهشت تا 10 خرداد 90 انجام مي شود، بررسي وضعيت كنوني فدراسيون، سازمان ليگ و باشگاه هاي ليگ برتري و اطمينان از كسب معيارهاي لازم براي حضور نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا عنوان شده است.

 



اردوي تيم ملي واليبال در فرانسه

ملي پوشان واليبال كشورمان يكي از اردوهاي آماده سازي خود براي حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا را در فرانسه برگزار مي كنند.
فرانسه نخستين كشور اروپايي است كه سفر به آن به منظور برپايي اردوي آماده سازي تيم ملي كشورمان نهايي شده است. هنوز تاريخ سفر به فرانسه قطعي نيست اما قرار است تيم ملي واليبال در مدت حضور در فرانسه در تورنمنت چهارجانبه اين كشور شركت كنند.
سفر به فرانسه در حالي در برنامه هاي آماده سازي تيم ملي واليبال ايران كشورمان قرار داده شده كه اين تيم دعوت نامه سه تورنمنت بين المللي را دريافت كرده است. دعوت نامه هاي ارسالي براي ملي پوشان واليبال كشورمان از طرف كشورهاي امارات، قزاقستان و چين و به منظور حضور در تورنمنت هاي بين المللي اين كشورها ارسال شده است. اولين تورنمنت بين المللي در چين و طي روزهاي 20 تا 26 تيرماه برگزار مي شود.
قزاقستان هم از 27 مردادماه ميزبان يك دوره تورنمنت بين المللي است كه تا 6 شهريور ماه ادامه خواهد داشت. آخرين تورنمنت بين المللي هم با نام جام شيخ راشد و دبي برگزار مي شود. 19 تا 24 شهريور ماه زمان برگزاري اين رقابت ها تعيين شده است.
تيم ملي واليبال براي شركت در رقابت هاي قهرماني آسيا آماده مي شود. اين مسابقات مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.

 



شانس كسب مدال داريم اما... مهماندوست : نبايد براي قهرماني ملي پوشان را تحت فشار قرار داد

سرمربي تيم ملي تكواندو گفت: تمام هدف ما رسيدن به عنوان قهرماني در رقابتهاي جهاني است ولي نبايد براي تحقق اين امر ملي پوشان را تحت فشار رواني قرارداد.
رضا مهماندوست ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: اينكه دائم بخواهيم از قهرماني صحبت كرده و ملي پوشان را براي رسيدن به كسب مدال طلا براي تحقق اين هدف تحت فشار قراردهيم بار رواني تيم بالا رفته و همين موضوع روي كار آنها تاثير منفي مي گذارد و آنها كارايي لازم را نخواهند داشت.
وي افزود: همه نفرات تيم سخت تمرين مي كنند، در اين شرايط همه خسته هستند و اگر بخواهيم دائم از كسب مدال طلا و عنوان قهرماني صحبت كنيم به تيم لطمه خواهيم زد. همه نفرات تيم شانس كسب مدال دارند و نكته مهم اينكه ما براي قهرماني كار مي كنيم و اين موضوع يك هدف والا براي همه اركان تيم ترسيم شده و نبايد بار رواني تيم را بي جهت بالا ببريم.
مهماندوست در جواب اين سوال كه با برگزاري مسابقات يك وزن در دو روز موافق هستيد يا خير گفت: به هيچ عنوان تصميم درستي اتخاذ نشده است. در مسابقات درگيري فيزيكي ايجاد مي شود و بايد مبارزات در همان روز تمام شود. چرا كه در جريان مسابقات به دليل وارد شدن ضربات مختلف احتمال آسيب ديدگي، كوفتگي و يا هم شكل بدني ديگري وجود دارد كه در كوران مبارزات و زماني كه بدن گرم است مي توان كار را دنبال كرد ولي وقتي بدن سرد شد و بدن از حالت مبارزه خارج شد، ديگر امكان ادامه كار نيست. بيستمين دوره رقابتهاي تكواندو قهرماني جهان 11 تا 16 ارديبهشت ماه به ميزباني كره جنوبي در گيونگجو برگزار خواهد شد.

 



سليمي امروز به ركوردهاي جهاني حمله نمي كند
رقابت ايران و قزاقستان براي نايب قهرماني وزنه برداري آسيا

امروز و در روز پاياني رقابت هاي وزنه برداري قهرماني بزرگسالان آسيا 4 وزنه بردار كشورمان در اوزان 105 و 105+ كيلوگرم روي تخته مي روند كه بدون شك در اين ميان همه نگاه ها به بهداد سليمي بهترين وزنه بردار سال 2010 جهان معطوف است.
سليمي كه 45 روز پيش و در مسابقات وزنه برداري قهرماني ايران (جام نامجو) با مهار وزنه 214 كيلوگرم ركورد حركت يك ضرب دنيا را به صورت غيررسمي جابجا كرد، امروز اين فرصت را دارد كه در يك مسابقه رسمي بار ديگر به اين ركورد حمله كند، اما ظاهرا كادر فني تيم ملي مسابقات قهرماني آسيا را مكان مناسبي براي ركوردشكني بهداد سليمي نمي داند.
كوروش باقري، سرمربي تيم ملي وزنه برداري در اين باره گفت: مصدوميت مچ و كتف بهداد سليمي به تازگي برطرف شده است. از اين رو تحمل فشاري مضاعف از سوي سليمي براي شكستن ركورد دنيا، در حالي كه فقط دو هفته از بهبود آسيب ديدگي هاي اين وزنه بردار مي گذرد، در اين شرايط نمي تواند منطقي باشد.
باقري در پايان در مورد شانس نايب قهرماني تيم ملي وزنه برداري ايران در مسابقات قهرماني بزرگسالان آسيا هم گفت: قزاقستاني ها هم مثل ما با تيمي كامل در مسابقات شركت كرده اند، ضمن اين كه وزنه بردار كره شمالي هم نتايج خوبي گرفته اند و هم اكنون رقابت براي نايب قهرماني بين ما و اين دو كشور است. در اين ميان نتيجه اي كه رضائيان در دسته 69 كيلوگرم به دست آورد اندكي ما را از رقابت با قزاقستان عقب انداخت، اما تلاش مي كنيم تا در مسابقات روز يكشنبه نتيجه را جبران كنيم و بالاتر از اين تيم روي سكوي دومي بايستيم.
رقابت هاي وزنه برداري قهرماني آسيا امروز در حالي روز پاياني خود را در چين سپري خواهد كرد كه در دسته 105 كيلوگرم حامد مجيدي و ياسر دادوند و در 105+ كيلوگرم نيز بهداد سليمي به همراه بهادر مولايي براي كسب عناوين برتر آسيا در مصاف با حريفان آسيايي به روي تخته خواهند رفت. اين رقابت ها ديروز در وزن 94 كيلوگرم پيگيري شد كه تيم ملي وزنه برداري كشورمان در اين وزن نماينده اي ندارد.

 



حضور 18 كاراته كا در مرحله دوم اردوي تيم ملي

رقابتهاي انتخابي تيم ملي كاراته با راهيابي 18 كاراته كا به مرحله دوم اردوي تيم ملي خاتمه يافت.
در پايان مرحله اول اردوي آماده سازي تيم ملي كاراته، رقابتهاي انتخابي روز جمعه در حضور نايب رئيس فدراسيون، مسعود رهنما و شهرام هروي كه گفته مي شود اعضاي كادر فني را تشكيل خواهند داد برگزار و طي آن 18 كاراته كا جواز حضور در مرحله دوم اردوي تيم ملي را دريافت كردند.هنوز تاريخ و مكان برگزاري مرحله دوم اردوي تيم ملي مشخص نشده است. تيم ملي كاراته خود را براي حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا (1 و 2 مرداد در چين) آماده مي كند.

 



قهرماني ركابزن پتروشيمي در تور كره جنوبي

مرحله اول تور بين المللي دوچرخه سواري كره جنوبي با قهرماني ركابزن خارجي تيم پتروشيمي تبريز برگزار شد.
مرحله نخست از تور بين المللي دوچرخه سواري كره جنوبي صبح ديروز در مسير 1/108 كيلومتري گومي - گئوچانگ برگزار شد كه در نهايت توبياس ارلر ركابزن خارجي تيم پتروشيمي تبريز با زمان دو ساعت و 39 دقيقه و يك ثانيه در مكان نخست ايستاد. ركابزناني از كشورهاي آمريكا و استراليا هم دوم و سوم شدند.
در پايان مرحله اول اين تور بين المللي ،ارلر ضمن كسب عنوان برترين ركابزن تور امروز با پيراهن طلايي در مسابقات شركت مي كند. پيراهن امتيازي از آن ركابزن هنگ كنگي و پيراهن كوهستان برتن يك ورزشكار كره جنوبي خواهد بود.

 



برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي آزاد در تهران

مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي آزاد براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا برگزار شد.
صبح ديروز در سالن شهداي هفتم تير تهران مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي آزاد براي حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا در ازبكستان در سه وزن برگزار شد كه در وزن 60 كيلوگرم مصطفي آقاجاني در دو تايم 9-3 عباس دباغي را شكست داد.
در وزن 74 كيلوگرم، مرتضي رضايي قلعه در يك كشتي بسيار نزديك در سه تايم 2-1 حسام مقدم را برد اما در وزن 96 كيلوگرم در حالي كه عرفان اميري در سه تايم عباس طحان را برد، با نظر مربيان تيم ملي قرار شد اين مسابقه 20 دقيقه ديگر مجدداً برگزار شود. در كشتي اول هر دو كشتي گير هيچ حركت مثبتي نداشتند و هر سه تايم به كلينچ كشيد.
در كشتي دوم وزن 96 كيلو نيز نبرد گوي هاي رنگي را اين بار عباس طحان برد تا كادر فني اعلام كند تكليف ملي پوش اين وزن در اردوي تيم ملي مشخص مي شود. البته در دو وزن ديگر به نظر مي رسد مصطفي آقاجاني و مرتضي رضايي قلعه بليت ازبكستان را در جيب داشته باشند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ در نشست كنفدراسيون وزنه برداري آسيا كه در شهر تانگ لينگ چين و همزمان با مسابقات قهرماني آسيا برگزار شد، اصغر شهابي ضمن باقي ماندن در سمت رئيس كميته پزشكي، به عنوان رئيس مادام العمر اين كميته نيز برگزيده شد.
¤ علي اصغر بذري دارنده مدال نقره سال 2006 جهان پس از خداحافظي از دنياي قهرماني به جرگه مربيان پيوست. از اين پس قهرمان بازي هاي آسيايي دوحه در وزن 74 كيلوگرم كشتي آزاد، در تمرينات تيم كشتي آزاد جوانان مازندران حاضر مي شود تا رسما كار مربيگري خود را آغاز كند.
¤ رقابت هاي تنيس با ويلچر اوپن جهاني، به ميزباني تبريز مهرماه سال جاري برگزار خواهد شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14