(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 12 اردیبهشت 1390- شماره 19916

آغاز عمليات اجرايي احداث بزرگترين پايانه مسافربري خاورميانه
جوكار خبر داد جذب 750 هزار فرهنگي به سازمان بسيج دانش آموزي
جريمه 200 هزار ريالي متجاوزان به گذرگاه عابر پياده
ديوان عدالت اداري: سلب برخي حقوق بازنشستگي كاركنان خلاف مجاري قانوني صورت مي گيرد
مركز امور زنان 2 خرداد برگزار مي كند همايش «بانوي بصير» و تجليل از 50 زن برگزيده
دستگيري سارقاني كه خودرو را با جرثقيل سرقت مي كردند
كشف عتيقه 3 هزار ساله در يزد
سرپرست فرمانداري شيراز منصوب شد
براي دومين روز متوالي گرد و غبار شهرهاي آبادان و خرمشهر را تعطيل كرد
فردا برگزار مي شود تجمع اعتراض آميز بسيج جامعه پزشكي در حمايت از مردم بحرين
نخستين نشاي مكانيزه برنج در گيلان انجام شد
دستگيري جاعلي كه از طريق شركت هاي كاغذي كلاهبرداري مي كرد
واژگوني اتوبوس 9 نفر را روانه بيمارستان كرد
كماندوي ارتش طالبان عامل قتل خانواده افغاني در كرمان
با حضور معاون اول رئيس جمهور باند دوم آزادراه بندرعباس- سيرجان به بهره برداري رسيد
افتتاح 2 مركز توزيع دارو و 4 داروخانه در هفته هلال احمر



آغاز عمليات اجرايي احداث بزرگترين پايانه مسافربري خاورميانه

مديرعامل سازمان پايانه ها و پارك سوارهاي شهر تهران از آغاز عمليات اجرايي احداث بزرگترين پايانه مسافربري خاورميانه خبر داد.
مهندس ولي آذروش با بيان اين كه احداث پايانه جديد شرق از مهمترين پروژه هايي است كه امسال اجرايي مي شود، گفت: فاز نخست پايانه جديد شرق به عنوان بزرگترين پايانه خاورميانه امسال عملياتي خواهد شد.
وي اظهار كرد: براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته در فاز نخست اين پروژه تا پايان سال مجموعه سالن انتظار، غرفه ها، محل هاي فروش بليت، سكوهاي سوار و پياده شدن مسافران سيستم هاي تهويه و روشنايي، محل پارك اتوبوس ها و غيره كه از اقدامات اصلي در اجراي پروژه محسوب مي شود، اجرايي خواهد شد.
وي ادامه داد: مجموعه پايانه جديد شرق در مجموع حدود 35هكتار مساحت دارد كه در فاز نخست اين پروژه بيش از شش هزار مترمربع فضاي مجموعه آماده بهره برداري خواهد شد.
آذروش تصريح كرد: پايانه جديد شرق، روزانه مي تواند جوابگوي بيش از 120هزار مسافر باشد و 4 هزار دستگاه اتوبوس و خودروي سواري كرايه اي مي توانند از طريق اين پايانه نسبت به جابه جايي مسافران اقدام كنند.

 



جوكار خبر داد جذب 750 هزار فرهنگي به سازمان بسيج دانش آموزي

رئيس سازمان بسيج دانش آموزي از جذب 750 هزار نفر فرهنگي بسيجي در طول برنامه پنجم توسعه كشور خبر داد.
محمدصالح جوكار ديروز در نشست خبري به مناسبت گراميداشت هفته معلم گفت: سازمان بسيج دانش آموزي براي گراميداشت هفته معلم و پاسداشت 4 هزار و 900 معلم شهيد كه درس شجاعت، رشادت ولايت پذيري را به جامعه آموختند و سير تعالي را براي همگان هموار كردند برنامه هايي را در دست اجرا دارد.
وي افزود: سازمان بسيج فرهنگيان در حال حاضر با 350 هزار نفر عضو در گروههاي مختلف به عنوان بزرگترين تشكل معلمان كشور داراي قدرت بسيج كنندگي و مجموعه اي عظيم از توانمندي فرهنگي، آموزشي و امدادي است كه اين رقم در طول برنامه پنجم به 750 هزار نفر خواهد رسيد.
وي افزود: فرهنگيان بسيجي نقش محوري در برابر مقابله با جنگ نرم و ارتقاء معرفت و تلاش در افزايش كارآمدي نظام تعليم و تربيت را برعهده دارند.
رئيس سازمان بسيج دانش آموزي در ادامه به روز شمار برنامه اي هفته معلم و هفته بسيج فرهنگيان اشاره كرد و گفت: دوشنبه 12/2/90 معلم بسيجي، انديشه ديني و تربيت اسلامي؛ سه شنبه 13/2/90 معلم بسيجي، اخلاق و معنويت، چهارشنبه
14/2/90 معلم بسيجي، بصيرت و ولايت مداري، پنجشنبه 15/2/90 معلم بسيجي، مجاهدت و ايثارگري؛ جمعه 16/2/90 معلم بسيجي انتظار و عدالت خواهي؛ شنبه
17/2/90 معلم بسيجي، كرامت و منزلت اجتماعي؛ يكشنبه 18/2/90 معلم بسيجي، خودباوري و جهاد علمي نامگذاري شده است.
سردار جوكار تاكيد كرد: شعار بسيجيان فرهنگي در سال جهاد اقتصادي «معلم بسيجي فرهنگسازي براي جهاد اقتصادي» است.
جوكار ادامه داد: هشتمين جشنواره علمي-پژوهشي فرهنگيان در 31 استان با حضور هزار و 550 نفر فرهنگي بسيجي، محقق و پژوهشگر برگزار مي شود. همچنين مراسم تجليل از 109 نفر از برگزيدگان فرهنگي بسيجي در 8 رشته علمي - پژوهشي، اختراع و ابتكار، قرآن، شعر، اهل قلم و ورزش به عمل خواهد آمد.

 



جريمه 200 هزار ريالي متجاوزان به گذرگاه عابر پياده

رئيس پليس راهور تهران بزرگ از آغاز برخورد با متجاوزان به گذرگاه عابر پياده از امروز خبر داد.
به گزارش ايسنا سردار حسين رحيمي با اشاره به اين كه قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي كه از روز شنبه در تهران و همزمان در سراسر كشور به مرحله اجرا گذاشته شده است و خوشبختانه مورد توجه رانندگان قرار گرفته و رعايت قوانين و مقررات رانندگي افزايش يافته است، گفت: از روز يكشنبه بر اساس ابلاغيه انجام شده ماموران پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با متجاوزان به گذرگاه عابر پياده به شدت برخورد مي كنند.
وي با اشاره به اين كه گذرگاه عابر پياده بايد محلي امن براي تردد عابران باشد، افزود: متاسفانه طي سال هاي گذشته تجاوز خودروها و موتورسيكلت ها به گذرگاه عابر پياده موجب بروز مشكلات فراواني شده به شكلي كه امنيت عابران پياده را با تهديد مواجه كرده است.
رئيس پليس راهور تهران با اشاره به قانون جديد گفت: بر اين اساس متجاوزان به گذرگاه عابر پياده 200 هزار ريال جريمه مي شوند.
وي خاطرنشان كرد: شهرداري تهران نيز در تلاش است تا براي تمامي چهارراه هاي تهران دوربين هاي عبور از چراغ قرمز و عدم رعايت حريم گذرگاه عابر پياده نصب كند كه بدين ترتيب خودر وهاي متخلف به صورت خودكار جريمه خواهند شد.

 



ديوان عدالت اداري: سلب برخي حقوق بازنشستگي كاركنان خلاف مجاري قانوني صورت مي گيرد

ديوان عدالت اداري سلب برخي حقوق بازنشستگي كاركنان را خلاف مجاري قانوني دانست.
هيئت عمومي ديوان عدالت اداري ماده 4 دستورالعمل بازنشستگي شركت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران را كه براساس آن برخي از حقوق استخدامي كاركنان اين شركت سلب مي شد را خلاف قانون اعلام كرد.
به گزارش خبرگزاري ها براساس متن راي شماره هيئت عمومي ديوان عدالت اداري با اشاره به ماده چهارم دستورالعمل بازنشستگي تشويقي و بازخريد سنوات خدمت اختياري كشتيراني جمهوري اسلامي ايران كه برخي حقوق بازنشستگي از قبيل فوق العاده ماموريت، اضافه كاري، بهره وري و كارانه، پاداش هاي ساليانه، ارتقاء سمت و تغيير پست سازماني و تسهيلات آموزشي و وام مسكن و ضروري از فرد بازنشسته سلب شده بود اين ماده دستورالعمل بازنشستگي را غيرقانوني دانسته و تأكيد كرده است وضع اين گونه مقررات از وظايف اختصاصي مقنن بوده و نياز به قانون يا اذن قانونگذار دارد.
ديوان عدالت اداري در راي صادره با استناد به اصل 170 قانون اساسي و بند 1 ماده 19 قانون ديوان عدالت اداري مصوب سال 1385ابطال مي شود.

 



مركز امور زنان 2 خرداد برگزار مي كند همايش «بانوي بصير» و تجليل از 50 زن برگزيده

سخنگوي مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري از برگزاري همايش تجليل از 50 زن برگزيده با عنوان «بانوي بصير» در دوم خرداد ماه امسال خبر داد.
مريم ارشدي با اعلام برگزاري هفته بزرگداشت «مقام زن» و «روز مادر» در سي و يكم ارديبهشت تا ششم خردادماه، عنوان كرد: محور برنامه هاي پيش بيني شده در اين هفته، حضرت زهرا(س) به عنوان نماد ولايت پذيري و وحدت جهان اسلام است.
وي با اشاره به موافقت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با عناوين پيشنهادي مركز امور زنان در ايام هفته زن، تصريح كرد: عناوين هفته زن از روز سي و يكم ارديبهشت تا ششم خرداد ماه به ترتيب با عنوان «زن، بصيرت، ولايت پذيري»، «زن، تربيت و تعالي خانواده»، «زن، امام خميني، ايثار و بيداري اسلامي»، «زن، سلامت و امنيت اخلاقي»، «زن، حقوق و مسئوليت اجتماعي» و در نهايت «زن، معنويت و فرهنگ انتظار» نامگذاري شده است.
گفتني است؛ برگزاري نشست ها و همايش هايي با موضوع زن و جهاد اقتصادي، دومين جشنواره ورزشي «حورا» ويژه زنان كارمند دستگاه هاي اجرايي، برگزاري كنگره بزرگداشت سپيده كاشاني- شاعره دفاع مقدس و انقلاب اسلامي- و نيز برگزاري جشن بزرگ مادران و همسران شهدا در روز سوم خرداد از جمله برنامه هاي پيش بيني شده در هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن خواهد بود.

 



دستگيري سارقاني كه خودرو را با جرثقيل سرقت مي كردند

رئيس پليس آگاهي استان قزوين از دستگيري سارقاني خبر داد كه خودروهاي داراي ايمني بالا را با جرثقيل به سرقت مي بردند.
سلمان اميري در گفت وگو با فارس در قزوين بيان داشت: نيمه هاي شب ماموران آگاهي از اوراق كردن يك دستگاه خودرو ماكسيما اطلاع پيدا كردند.
وي ادامه داد: ماموران پليس آگاهي پس از دريافت مجوز قضايي به سرعت در محل مذكور حاضر شدند و خودرو مذكور را توقيف كرده و دو نفر را در اين ارتباط دستگير كردند.
رئيس پليس آگاهي استان قزوين اضافه كرد: در تحقيقات پليس مشخص شد كه اين خودرو در اسفندماه سال 1389 از تهران به سرقت رفته است.
وي اعلام كرد: همچنين در تحقيقات پليس مشخص شد اين دو نفر خودرو را از فرد ديگري در تهران تحويل گرفته اند.
اميري عنوان كرد: در ادامه ماموران پليس فردي را دستگير كردند كه با يك دستگاه جرثقيل نيسان خودروها را از محل پارك شده به محل ديگري منتقل مي كرد و بعد با پلاك جعلي خودرو را به محل ديگري منتقل كرده و اوراق مي كردند.
وي افزود: اين متهمان دستگير شده به چهار فقره سرقت خودرو شامل دو دستگاه پرايد و دو دستگاه ماكسيما نيز اعتراف كردند.رئيس پليس آگاهي استان قزوين خاطرنشان كرد: ماموران پليس در ادامه تحقيقات خود و با اعتراف متهمان يك مالخر را نيز دستگير كردند، تحقيقات پليس در اين باره ادامه دارد.

 



كشف عتيقه 3 هزار ساله در يزد

يزد-خبرنگار كيهان:
فرمانده انتظامي شهرستان يزد از كشف عتيقه اي با قدمت 3 هزار ساله خبر داد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ طالب پور در اين باره اظهار داشت: به دنبال اطلاعات مردمي مبني بر اينكه منزلي در يكي از محلات يزد پاتوق خريد و فروش موادمخدر و عتيقه است، ماموران گشت نامحسوس كلانتري 12قائم يزد محل را شناسايي و تحت محاصره درآوردند و در بازرسي موفق شدند يك عدد شي عتيقه به شكل گاو كه با خط ميخي روي آن حكاكي شده بود به همراه مقاديري هروئين، شيشه و يك دستگاه ماهواره كشف كردند.لذا با انتقال شي عتيقه به اداره ميراث فرهنگي استان، قدمت آن 3 هزار سال تخمين زده شد كه در اين خصوص پرونده اي تشكيل و به همراه متهم به اداره آگاهي استان يزد تحويل شد.

 



سرپرست فرمانداري شيراز منصوب شد

شيراز- خبرنگار كيهان:
طي حكمي از سوي استاندار فارس «محمد بذرافشان» سرپرست فرمانداري شهرستان شيراز شد.
وي پيش از اين مديركل امور اجتماعي استانداري فارس بود.
«بذرافشان» در خصوص برنامه هايش در فرمانداري شيراز مبارزه با زمين خواري را از اولويت هاي كاري خود برشمرد و گفت: معتقديم كه عدالت خواهي و مبارزه با فساد جزو ذات نظام جمهوري اسلامي است و مبارزه مستمر با آن از وظايف تفكيك ناپذير نظام است.
وي اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادي بايد به فعاليت هاي عمراني و زيربنايي و فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي نگاهي خاص و عملياتي نمود.
وي در ادامه از تلاش هاي «حسين قاسمي» فرماندار سابق شيراز در مبارزه با زمين خواري و مفاسد اقتصادي قدرداني كرد و گفت: وي بيشترين نقش را در زمينه مبارزه با زمين خواري و فساد اقتصادي داشته است.

 



براي دومين روز متوالي گرد و غبار شهرهاي آبادان و خرمشهر را تعطيل كرد

گرد و غبار متراكم براي دومين روز متوالي شهرستان هاي آبادان و خرمشهر را به تعطيلي كشاند.
به گزارش خبرنگار ايرنا، تداوم ورود ريزگردهاي آلاينده در آسمان ابري جنوب خوزستان روز يكشنبه زندگي مردم آبادان و خرمشهر را مختل كرد.
بسياري از اقشار مردم روز يك شنبه نيز با مشاهده وضعيت هوا خانه نشيني را به انجام فعاليت هاي روزانه ترجيح دادند.
مدارس آبادان در ادامه تعطيلي نوبت بعدازظهر روز شنبه صبح ديروز نيز تعطيل اعلام شد.
مدير آموزش و پرورش آبادان گفت: با توجه به آلودگي هوا مدارس اين شهرستان امروز تعطيل هستند.
«سيدمحمد مولوي» پيشتر گفته بود كه برنامه ريزي لازم براي جلوگيري از افت تحصيلي ناشي از اين گونه تعطيلي هاي ناخواسته انجام شده است.
مدارس خوزستان هم اكنون در آستانه پايان سال تحصيلي هستند.
اين پديده آلاينده آب و هوا باعث توقف حركت شناورهاي صيادي و باري در بنادر آبادان، چوئبده و اروندكنار شده است.
بازار آبادان متاثر از گرد و خاك از تراكم جمعيت خلوت شده است.
بر اثر گرد و غبار افق ديد در آبادان روز گذشته به 200 متر كاهش يافته است.

 



فردا برگزار مي شود تجمع اعتراض آميز بسيج جامعه پزشكي در حمايت از مردم بحرين

سازمان بسيج جامعه پزشكي كشور، روز سه شنبه در اعتراض به جنايت هاي حكومت آل خليفه و آل سعود و اعلام همبستگي با جامعه پزشكي آن كشور تجمعي اعتراض آميز را برگزار مي كند.
بنا به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج جامعه پزشكي كشور، اعضاي سازمان بسيج جامعه پزشكي كشور در روز سه شنبه از ساعت 14 الي 16 مقابل سفارت بحرين واقع در بزرگراه آفريقا تجمع مي كنند.

 



نخستين نشاي مكانيزه برنج در گيلان انجام شد

رشت- خبرنگار كيهان:
نخستين نشاء مكانيزه برنج در استان گيلان در فصل زراعي جاري در پره سر رضوانشهر انجام شد.
بنابر اظهار استاندار گيلان، امسال افزون بر 30 هزار هكتار از شاليزارهاي استان به صورت ماشيني نشاء مي شود.
مكانيزاسيون كشاورزي موجب افزايش سطح توليد و كاهش هزينه ها در محصول برنج مي شود.
مهدي سعادتي در حاشيه انجام نخستين نشاء مكانيزه برنج در استان كه در پره سر رضوانشهر صورت گرفت با اشاره به اين كه با توسعه كشاورزي مكانيزه و اقتصادي شدن آن درآمد كشاورزان نيز افزايش مي يابد تصريح كرد: در سال جاري 80 هزار هكتار از شاليزارهاي استان بصورت مكانيزه برداشت خواهد شد.
وي با اشاره به وجود 420 هزار هكتار اراضي كشاورزي در گيلان تاكيد كرد: با اين حجم زياد زمين هاي كشاورزي نبايد گيلان با مشكل بيكاري روبرو باشد.
گفتني است استان گيلان با دارا بودن بيش از 238 هزار هكتار اراضي شاليزاري، افزون بر 40درصد برنج موردنياز كشور را تامين مي كند.

 



دستگيري جاعلي كه از طريق شركت هاي كاغذي كلاهبرداري مي كرد

رئيس پليس آگاهي استان تهران در شناسايي و دستگيري افرادي كه با ثبت شركت هاي كاغذي با شگردهاي خاص اقدام به دريافت دسته چك از بانك ها و كلاهبرداري مي كردند خبر داد.
به گزارش ايسنا سرهنگ حميدرضا گل صباحي، درباره اين خبر گفت: در پي اخبار واصله مبني بر كلاهبرداري از طريق فروش دسته چك هاي بانكي، كارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند.
وي گفت: پس از بررسي هاي مستمر پليسي، ردپاي دو نفر شناسايي كه پس از دستگيري و انتقال به پليس آگاهي و انجام تحقيقات از آنان، متهمان اعتراف كردند با خريد شناسنامه هاي جعلي، اقدام به ثبت شركت هاي جعلي كرده و با افتتاح حساب در بانك هاي مختلف، اقدام به دريافت دسته چك هايي با برگ هاي بالا و فروش آنان مي كردند.
گل صباحي در تصريح اين خبر افزود: در ادامه اعترافات، متهمان در مجموع به دريافت 150 فقره دسته چك از بانك ها با تاسيس بيش از 15 شركت كاغذي اقرار كردند كه پس از اظهارات متهمان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

 



واژگوني اتوبوس 9 نفر را روانه بيمارستان كرد

مدير روابط عمومي اورژانس تهران با اعلام واژگوني يك دستگاه اتوبوس مسافربري در جاده ساوه گفت: اين حادثه 9 مصدوم برجاي گذاشت.
حسن عباسي گفت: امدادگران اورژانس در ساعت 13:22 دقيقه شنبه از طريق تماس مردمي در جريان وقوع تصادفي در جاده ساوه روبروي كلانتري چهاردانگه قرار گرفتند.
وي افزود: امدادگران با حضور در صحنه حادثه با يك دستگاه اتوبوس واژگون شده روبرو شدند.
به گفته عباسي اين حادثه 9 مصدوم برجاي گذاشت كه مصدومان اين حادثه توسط 7 دستگاه آمبولانس به بيمارستانهاي فياض بخش و هفت تير منتقل شدند.عباسي همچنين از وقوع حريقي در يك كارگاه مبل سازي واقع در جاجرود خبر داد و گفت: اين حادثه در ساعت 35:3 دقيقه يكشنبه به امدادگران اورژانس اطلاع داده شد كه در اين حريق كه در شهرك سياه سنگ جاجرود اتفاق افتاد كارگر 21ساله در دم جان سپرد و يك كارگر 20 ساله نيز كه به شدت مصدوم شده بود، توسط امدادگران به بيمارستان منتقل شد.

 



كماندوي ارتش طالبان عامل قتل خانواده افغاني در كرمان

رئيس پليس آگاهي كرمان از دستگيري يك كماندوي سابق ارتش طالبان به عنوان عامل اصلي قتل يك خانواده افغاني در كرمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري مهر، سرهنگ هوشنگ پوررضاقلي با اشاره به دستگيري قاتل يك خانواده سه نفره افغاني در كرمان اظهار داشت: در دي ماه سال گذشته در يك اقدام فجيع سه نفر از يك خانواده چهار نفره افغاني در كرمان به طرز وحشتناكي به قتل رسيدند و تنها بازمانده اين حادثه كه كودكي پنج ماهه بود به يكي از بيمارستان هاي كرمان منتقل شد.
وي تصريح كرد: ماموران آگاهي كرمان بعد از انجام بررسيهاي علمي و تخصصي در صحنه قتل و شناسايي افراد مشكوك برادر سرپرست اين خانواده را پس از 24 ساعت به عنوان متهم دستگير كردند.
وي افزود: با انجام آزمايشهاي تخصصي و بررسي شواهد موجود پس از پنج ماه قاتل بودن اين فرد اثبات شد.پوررضاقلي افزود: اين فرد معتاد است و به عضويت در گروه كماندوهاي ارتش طالبان و همچنين اقدامات مسلحانه و قتل اعتراف كرده است.
وي گفت: اين متهم دو روز قبل از قتل برادرش سعي در كشتن همسر و فرزندانش به وسيله باز نگاه داشتن شير گاز داشته است كه موفق نشده بود.

 



با حضور معاون اول رئيس جمهور باند دوم آزادراه بندرعباس- سيرجان به بهره برداري رسيد

بندرعباس- خبرنگاركيهان:
قطعه سه الف باند دوم آزادراه بندرعباس- سيرجان با حضور معاون اول رئيس جمهور، سرپرست وزارت راه و ترابري و جمعي از مسئولان هرمزگان به بهره برداري رسيد.
مديركل راه و ترابري استان هرمزگان در اين مراسم گفت: طول مسير تونل تنگ زاغ 27كيلومتر است كه در صعب العبورترين بخش بزرگراه مذكور واقع شده و توپوگرافي و عوارض طبيعي اين بخش از راه نيز در زمره خشن ترين مناطق كوهستاني به شمار مي آيد.مقبلي افزود: باند دوم تونل مذكور حدود 70 كيلومتر پايين تر از تونل قبلي حفر شده و به دليل دارا بودن شيب منفي (سرازيري) موجب تسهيل در رفت و آمد كاميونها با بار سنگين و حمل راحت تر كالاها در اين مسير شده است.
وي از ديگر مزاياي اين پروژه را كاهش زمان سفر از 40 دقيقه به 17 دقيقه، كاهش ميزان سوخت دانست و گفت: تونل دوم تنگ زاغ كه در 50 كيلومتري شمال بندرعباس واقع شده، به نام زنده ياد راهدار زحمتكش خليل شهسواري نامگذاري شده است.
گفتني است باند دوم تونل تنگ زاغ در محور بندرعباس- سيرجان با اعتباري بالغ بر 217 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده است.

 



افتتاح 2 مركز توزيع دارو و 4 داروخانه در هفته هلال احمر

مدير عامل شركت پخش سها هلال وابسته به سازمان تداركات پزشكي جمعيت هلال احمر از گشايش دو مركز پخش دارو و چهار داروخانه در هفته هلال احمر خبر داد.
مهدي بخشايش گفت: مراحل قانوني واگذاري اين چهار داروخانه توسط مراجع ذيصلاح به شركت پخش سها هلال انجام شده است و همزمان با هفته هلال احمر فعاليت اين داروخانه ها با مديريت اين شركت آغاز خواهد شد.
مديرعامل شركت پخش سها هلال وابسته به سازمان تداركات پزشكي جمعيت هلال احمر اضافه كرد: با افتتاح اين مراكز و داروخانه ها، سازمان تداركات پزشكي هلال احمر گام هاي بلندي را در زمينه اجراي طرح يكپارچه شدن نظام توزيع دارو در سراسر كشور به ويژه مناطق كم برخوردار (محروم) برخواهد داشت.
اين مقام مسئول در شركت پخش سها هلال تصريح كرد: داروخانه هاي هلال احمر زير پوشش شركت پخش سها هلال هم اكنون علاوه بر داروهاي عمومي، داروهاي حياتي و خاص را نيز توزيع مي كنند و از اين طريق، امكان دسترسي مردم به اين نوع داروها در تمام نقاط كشور فراهم شده است.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14