(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 21 خرداد 1390- شماره 19947

حديث دشت عشق
عليرغم شكست يك بر صفر مقابل ملوان
پيروزي قهرمان جام حذفي شد
اخبار كوتاه از فوتبال
پزشكان آلماني همچنان دونده ايراني را زير نظر دارند
«نونا» از كلينيك كلن آلمان مرخص شد
اعزام 4 جودوكار ايران به برزيل
خواندني از ورزش ايران
اوضاع بحراني است
محمدي: نبايد 70 درصد بودجه باشگاه ها صرف بستن تيم شود
با كسب 6 مدال طلا و يك نقره
فرنگي كاران جوان ايران مقتدرانه قهرمان آسيا شدند



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «سيدعلي حسام زاده»
شهيد رمضان

پاره كردن عكس هاي شاه در مدرسه، پخش اعلاميه هاي امام(ره) و شركت فعال در راهپيمايي و ساماندهي دانش آموزان يكي از كارهايش بود. ساواك هم خيلي تلاش كرد تا او را دستگير كند. يك روز پس از شناسايي، براي دستگيري او اقدام كرد كه علي با چالاكي از دست آنها فرار كرد. و از اين به بعد بود كه ساواك چند كاميون سرباز را مقابل مدرسه مستقر كرد تا روحيه بچه هاي مبارز و انقلابي را ضعيف كند.
براي بار دوم ماموران ساواك، او و دوستان مبارزش را تعقيب مي كنند كه داخل مسجد مصري مي شوند. آنها به ماموران حمله مي كنند كه در نتيجه دو مامور ساواك به درك واصل شده، بعد با اسلحه از محل خارج مي گردند.
دوران جنگ تحميلي هم بسيار فعال بود و مجاهدت مي كرد. در عمليات فتح بستان و رمضان شركت نمود و در عمليات رمضان شربت شهادت نوشيد، خاندانش شهيد پرور بودند از جمله دايي، پسر عمو، شوهر خواهر و برادر بزرگترش هم در صف شهداي اسلام هستند.
بسيجي شهيد «سيدعلي حسام زاده»، سال 1345 در اصفهان متولد شد و در 24/4/1361 در عمليات رمضان (شلمچه) به شهادت رسيد.

 



عليرغم شكست يك بر صفر مقابل ملوان
پيروزي قهرمان جام حذفي شد

تيم فوتبال پيروزي با پيروزي
4 بر 3 برابر ملوان در مجموع دو ديدار رفت و برگشت فينال جام حذفي باشگاه هاي كشور به عنوان قهرماني بيست و چهارمين دوره اين مسابقات دست يافت .
ديدار تيم هاي فوتبال ملوان بندرانزلي و پيروزي در چارچوب مرحله برگشت از فينال جام حذفي باشگاه هاي كشور در حالي با برتري يك بر صفر تيم فوتبال ملوان به پايان رسيد كه تيم فوتبال پيروزي در مجموع دو ديدار رفت و برگشت مقابل حريفش به پيروزي دست يافت و عنوان قهرماني اين جام را از آن خود كرد .
در اين مسابقه كه با قضاوت هدايت ممبيني در ورزشگاه تختي انزلي برگزار شد، مهرداد اولادي(19) گل برتري تيم ملوان بندرانزلي را به ثمر رساند اما تيم پيروزي با تكيه بر پيروزي 4 بر 2 در بازي رفت و برتري 4 بر 3 در دو ديدار رفت و برگشت فاتح اين جام شد . هادي تاميني، بابك پورغلامي و محمد همرنگ از تيم فوتبال ملوان بندرانزلي و حسين بادامكي وعليرضا حقيقيي از تيم پيروزي هم بازيكنان اخطاري اين بازي بودند.
با اين پيروزي شاگردان علي دايي براي دومين سال متوالي قهرمان جام حذفي شدند و به عنوان تيم نخست اين مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا را بدست آوردند. با اين قهرماني بايد گفت كه قهرمانان فصل گذشته ليگ و جام حذفي ايران در فصل جاري هم تكرار شد و امير قلعه نويي با تيم سپاهان و علي دايي با تيم پيروزي براي دومين سال متوالي به عنوان قهرماني دست يافتند.
اوج بي نظمي در ورزشگاه تختي
پس از به صدا درآمدن سوت پايان بازي كه با قهرماني پيروزي همراه بود افراد بسيار زيادي به سمت زمين يورش بردند و در چشم برهم زدني زمين چمن سبز به محل زد و خورد تماشاگران دو تيم با يكديگر و دخالت نيروي انتظامي تبديل شد. در اين بين افراد زيادي با حضور در زمين در جشن و شادماني بازيكنان پيروزي شركت كردند. نيروي انتظامي در اين دقايق تلاش بسياري كرد تا نظم را بر زمين حاكم كند اما هجوم تماشاگران دو تيم به زمين همه چيز را تحت تاثير قرار داد و يورش آنها اوضاع را به بدترين شكل ممكن پيش برد.
در حالي كه نيروي انتظامي نتوانست نظم را بر ورزشگاه حاكم كند، بازيكنان پيروزي نتوانستند به شادي بپردازند. در اين بين چند اتومبيل نيروي انتظامي و آمبولانس هاي ورزشگاه وارد زمين شدند و درست در منطقه مركزي پارك كردند.
برخي هواداران نيز به آمبولانس هم رحم نكردند و شيشه هاي آن را شكستند. پليس هم كه كنترل ورزشگاه از دستش خارج شده بود ناچار به استفاده از گاز اشك آور شد. در اين دقايق تماشاگران به ناچار از ورزشگاه خارج شدند اما بي نظمي همچنان در اوج خودش قرار داشت.
جشن قهرماني با 50 دقيقه تاخير
در حالي كه بيش از 50 دقيقه از پايان ديدار برگشت رقابتهاي جام حذفي مي گذشت، ماموران نيروي انتظامي توانستند نظم را بر ورزشگاه حاكم كنند و با خروج تماشاگران ملوان از ورزشگاه، اندك تماشاگران پيروزي آماده برگزاري جشن قهرماني شدند.
در اين بين بازيكنان پيروزي نيز كه با پايان اين ديدار و به دليل هجوم تماشاگران به زمين راهي رختكن شده بودند ، با پوشيدن پيراهن هاي مخصوص جشن به زمين برگشتند و جشن قهرماني گرفتند.
باقري جام قهرماني پيروزي را بالاي سر برد
كاپيتان پيشين تيم فوتبال پيروزي كه در ميانه هاي فصل از اين تيم كنار گذاشته شده بود، جام قهرماني را بالاي سر برد.
جشن قهرماني تيم فوتبال پيروزي مثل همه قهرماني هاي گذشته در اوج بي نظمي انجام شد و هنگام اهداي جام افراد متفرقه بسياري در كنار سكو حضور داشتند. نكته جالب اينكه جام قهرماني پيروزي را اولين بار كريم باقري بالاي سر برد و سپس به ساير بازيكنان داد. باقري در ميانه هاي فصل از اين تيم كنار گذاشته شده بود.
علي دايي كه در ماه هاي اخير اختلافات زيادي با حبيب كاشاني داشت در پايان اين ديدار و به هنگام برگزاري مراسم جشن قهرماني حاضر به رفتن روي سكو نبود و با اصرار بازيكنان روي سكو رفت. دايي كه پشت سر بازيكنان ايستاده بود قصد داشت جام را بالاي سرش ببرد اما در اوج بي نظمي هاي اين جشن ، دست دايي به جام نرسيد. مراسم جشن قهرماني پيروزي در شرايطي برگزار شد كه بازهم شاهد حضور افرادي غير مسئول در اين جشن بوديم و بيشتر از بازيكنان و مسئولان، افراد متفرقه حضور داشتند و خيلي ها به دنبال گرفتن عكس يادگاري با بازيكنان بودند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

تيم استيل آذين هم به استان سمنان رفت
باشگاه استيل آذين با درخواست استاندار و ساير مسئولان استان سمنان و توافق مالك اين باشگاه به اين استان منتقل شده و از اين پس فعاليت هاي خود را تحت عنوان استيل آذين سمنان ادامه خواهد داد.
با توجه به اينكه چندين استان خواهان انتقال اين باشگاه به شهرها و مراكز خود بودند، حسين هدايتي با سفر به اين استان در جلسه اي با استاندار سمنان، دكتر كواكبيان نماينده اين استان در مجلس شوراي اسلامي و رئيس مجمع نمايندگان استان سمنان، رئيس اتاق بازرگاني و صنايع، رئيس انجمن مديران صنايع و بخش خصوصي و مديركل تربيت بدني اين استان شركت كرد و در پايان با درخواست آنها براي انتقال باشگاه استيل آذين به اين استان موافقت كرد. استيل آذين از اين پس با مالكيت هدايتي و مديرعاملي سعيد آذري تحت عنوان استيل آذين سمنان به فعاليت هاي خود ادامه مي دهد.
اين انتقال در حالي صورت مي گيرد كه چند روز پيش هم رسما تيم فوتبال نفت تهران به استان مركزي واگذار شده بود.
دايي : خيلي ها دنبال خراب كردن من بودند
سرمربي تيم فوتبال پيروزي با بيان اينكه براي رسيدن به قهرماني در جام حذفي زحمات بسياري توسط كادر فني و بازيكنان اين تيم كشيده شد، گفت: خيلي ها دنبال خراب كردن من بودند اما خدا را شكر اين اتفاق نيفتاد.
علي دايي پس از قهرماني تيم پيروزي در مسابقات جام حذفي ضمن بيان مطلب فوق گفت: خيلي حرفها دارم اما الان آنها را مطرح نمي كنم. امروز قراردادم با پيروزي به پايان رسيد و بسيار خوشحالم كه با وجدان راحت و موفقيت قراردادم با پيروزي به پايان رسيد .
وي در مورد اينكه اگر حبيب كاشاني بماند همچنان هدايت پيروزي را بر عهده مي گيرد اظهار داشت: كاري به اين مسايل ندارم كه چه كسي مي ماند و چه كسي مي رود. من فقط مي خواستم يك قهرماني به دست بياورم كه خدا را شكر اين اتفاق افتاد البته به كسي قول قهرماني نداده بودم و كساني كه مي خواستند من را خراب كنند از قول من چنين مسايلي را مطرح كردند. خيلي ها خط و خطوط داده بودند تا موفق نشويم. آقايان از قول من گفته بودند كه من قول قهرماني دادم اما بنده هيچ گاه چنين قولي نداده بودم و فقط گفته بودم سعي و تلاش خود را مي كنيم تا قهرمان شويم. خيلي افراد هستند كه ما را تنها گذاشته بودند ولي اكنون همان ها با رفيق هايشان اين جا هستند.
حاجيلو به كارش بازگشت
اصغر حاجيلو به سرپرستي تيم فوتبال اميد ايران بازگشت.اصغر حاجيلو سرپرست تيم ملي فوتبال اميد ايران كه پس از درگذشت ناصر حجازي اعلام كرده بود شرايط روحي مساعدي نداشته و ديگر نمي خواهد به كار سرپرستي اين تيم ادامه دهد، بالاخره تصميم گرفت به كارش برگردد. او اين تصميم را در آستانه اعلام نام جايگزين احتمالي او در تيم اميد يعني دكتر محمد زادمهر گرفت.
مذاكره نصرتي با استقلال
كاپيتان فصل گذشته تراكتورسازي گفت: پس از مذاكرات با مسئولان اين باشگاه، وضعيتم با استقلال مشخص مي شود. محمد نصرتي در مورد مذاكره با باشگاه استقلال اظهار داشت: روز چهارشنبه در باشگاه حضور پيدا كردم و با علي فتح الله زاده صحبت هاي اوليه داشتم. مذاكرات خوبي بود اما هنوز چيزي معلوم نيست. بايد اول تكليفم را با تراكتورسازي روشن كنم.
عقيلي جايگزين سلمان عيسي در العربي
يك سايت قطري از حضور هادي عقيلي در تيم العربي خبر داد.به گزارش فارس، سايت اينترنتي استاد دوحه قطر از توافق مديران دو باشگاه سپاهان و العربي قطر براي حضور هادي عقيلي در اين تيم قطري خبر داد. بر همين اساس توافقات لازم به عمل آمده است و قرار است به محض ورود عقيلي به قطر، قرارداد اين بازيكن با العربي امضا شود.
حبيب كاشاني استعفا مي دهد
سرپرست باشگاه پيروزي در پايان ديدار با ملوان اعلام كرد با كسب اين قهرماني از پيروزي خواهد رفت. حبيب كاشاني پس از بازي ديروز اعلام كرد از سمت خود استعفا مي كند. كاشاني به خبرنگاران گفت: منتظرم تا آقاي سعيدلو سرپرست باشگاه پيروزي را اعلام كند و بنده از اين باشگاه بروم.
كاشاني در مورد اينكه در رختكن با علي دايي آشتي كرده يا نه گفت: به هر حال من و ايشان بايد حرف هايمان را مي زديم. دايي در فوتبال بزرگ شده است و بايد در فوتبال باشد اما من يك معلمم و به سر كار خود مي روم. به من گفتند 10 روزه به پيروزي بيا اما 2 سال ماندگار شدم. اكنون به سر كار خود برمي گردم و اميدوارم فرد مفيدي براي آموزش و پرورش و شوراي شهر تهران باشم. ماموريت من در پيروزي تمام شده است. كاشاني در مورد اينكه معناي اين حرف ها خداحافظي از پيروزي است، گفت: بحث خداحافظي نيست. من اين فرصت را به ديگر دوستان مي دهم تا آنها فعاليت كنند. دايي و كادر فني بايد بمانند و منشاء خير و بركت براي پيروزي باشند. طبيعي است من تا معرفي فرد جديد تامل خواهم كرد.

 



پزشكان آلماني همچنان دونده ايراني را زير نظر دارند
«نونا» از كلينيك كلن آلمان مرخص شد

دونده مصدوم جوان كشورمان از كلينيك كلن مرخص شد اما همچنان در آلمان و زير نظر اين كلينيك پيگير مراحل درمان خود خواهد بود.
نونا پسانين كه دو ماه پيش با نظر پروفسور سميعي از انستيتو بين المللي جراحي مغز و اعصاب آلمان (INI) به كلينيك كلن منتقل شده بود با موافقت پزشكان از اين كلينيك نيز مرخص شد تا فقط چند روز در هفته و به منظور انجام فيزيوتراپي به پزشكان كلينيك مراجعه كند. لطفعلي پوركاظمي، رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي ضمن اشاره به اين خبر اظهار داشت: پدر نونا پسانين كه در آلمان حضور دارد چند روز پيش تماس گرفت و فدراسيون پزشكي ورزشي را در جريان ترخيص فرزندش قرار داد.
وي با تاكيد بر اينكه پيگيري مراحل درمان نونا پسانين همچنان در آلمان انجام خواهد شد، تصريح كرد: وضعيت كلي نونا نسبت به گذشته و هفته هاي اول آسيب ديدگي بهتر شده است اما هنوز بهبودي كامل حاصل نشده است. بنابراين پزشكان آلماني همچنان بايد وضعيت نانو را زير نظر داشته باشند.
نونا پسانين دونده جوان كشورمان است مردادماه سال گذشته به دليل سقوط يكي از درهاي ورزشگاه آزادي دچار مصدوميت شديد نخاعي شد. مراحل درمان وي از 18 مردادماه در بيمارستان رسول اكرم(ص) آغاز شد و پس از مدتي با انتقال به آلمان در شهر هانوفر پيگيري شد. نونا پسانين دو ماه پيش نيز از هانوفر به كلن و كلينيك تخصصي اين شهر منتقل شد.

 



اعزام 4 جودوكار ايران به برزيل

فدراسيون جودو 4 عضو تيم ملي براي حضور دو تورنمنت بين المللي به برزيل اعزام مي كند.
برزيل در مدت كمتر از 10 روز ميزبان دو تورنمنت بزرگ و معتبر است. رقابتهاي گراند اسلم «ريودو ژانيرو» و جام جهاني «سائوپائلو» كه همه ساله با حضور جمعي از بهترين هاي جهان برگزار مي شود.
تيم ايران با چهار جودوكار 25 خردادماه راهي برزيل مي شود تا در اين دو تورنمنت كه امتياز آن در رنكينگ فدراسيون جهاني و براي كسب سهميه المپيك منظور خواهد شد، شركت كند.
فدراسيون جودو آرش ميراسماعيلي را در 60-كيلوگرم، علي معلومات را در وزن 73-كيلوگرم، اميرقاسمي نژاد را در وزن 81-كيلوگرم و محمدرضا رودكي را در وزن 100+ كيلوگرم با هدايت «جيرو»ي ايتاليايي و سرپرستي محمدرضا حاج يوسف زاده به اين مسابقات اعزام مي كند.
رقابتهاي گراند اسلم «ريو» 28 و 29 خردادماه و جام جهاني «سائوپائلو» 4 و 5 تيرماه برگزار مي شود. يك اردوي مشترك نيز با حضور جودوكاران شركت كننده در فاصله يك هفته اي اين دو تورنمنت برگزار مي شود.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ جلال شاهسون كه گزينه اصلي هدايت تيم واليبال داماش گيلان در فصل آينده به شمار مي رود براي قبول اين مسئوليت به گفت و گو با امير عابديني مديرعامل باشگاه نشست . در پايان اين جلسه در حالي كه دو طرف براي همكاري با يكديگر ابراز تمايل كردند مقرر شد تا شاهسون پس از سفر به رشت و بازديد از امكانات تيم داماش نظر قطعي خود را درباره هدايت اين تيم پرستاره داماش اعلام كند .
¤ عليرضا اميني رييس فدراسيون جودو از امضاي قرار داد با سرمربي ايتاليايي تيم ملي خبر داد و گفت: قرار داد جيرولامو ويناتزو را به كميته المپيك فرستاديم. جيرو تا پايان المپيك لندن هدايت تيم ملي را برعهده خواهد داشت.
¤ تيم واليبال نوجوانان كشورمان به رهبري بهروز عطايي از روز سه شنبه 24 خرداد به مدت 12 روز در شهر اصفهان اردو مي زند.سرمربي تيم واليبال نوجوانان در تشريح برنامه هاي تداركاتي اين تيم از احتمال برگزاري چند بازي دوستانه با تيم نيروهاي مسلح و همچنين تيم اميد خبر داد. همچنين نوجوانان ايران پيش از اعزام به بازي هاي جام جهاني آرژانتين در تورنمنت چهار جانبه مجارستان با تيم هاي پايه اسلواكي ، چك و مجارستان و همچنين دو تيم بزرگسال از كشور ميزبان ديدار خواهند كرد.

 



اوضاع بحراني است
محمدي: نبايد 70 درصد بودجه باشگاه ها صرف بستن تيم شود

رئيس سازمان ليگ گفت: وضعيت بحراني است و فدراسيون مصرانه قانون سقف مبالغ قراردادها را اجرا مي كند.
عزيز الله محمدي با تاكيد بر عدم تغيير قانون سقف مبلغ قراردادها براي مربيان و بازيكنان شاغل در فوتبال ايران، اظهار كرد: اين قانون بدون هيچ تغييري با نظارت فدراسيون در فوتبال كشور اعمال خواهد شد. عده اي نسبت به آن گله مند هستند اما ما چاره اي نداريم و طبق تبصره ماده 13 برنامه پنجم توسعه كشور، دولت از اين پس نبايد يك ريال هم در ورزش حرفه اي هزينه كند. اين وضعيت هزينه باشگاه ها براي خريد مربي و بازيكن را كاهش مي دهد. پيش از اين حدود شصت درصد از بودجه يك باشگاه در به خدمت گرفتن مربيان و بازيكنان تيم هاي فوتبال هزينه مي شد كه اين رقم در فصل گذشته به هفتاد درصد افزايش پيدا كرد؛ اين در حالي است كه درآمد باشگاه با اين رقم هزينه تناسبي نداشته و تراز مالي باشگاه منفي است. به طور مثال در ژاپن تنها بيست درصد از بودجه باشگاه صرف بستن تيم هاي فوتبال شان مي شود و مابقي را صرف امور ديگر مي كنند.
وي افزود: از آنجايي كه ما سال آينده براساس قوانين و احكام كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) بايد پروانه حرفه اي بودن باشگاه ها را صادر كنيم، نبايد ترازهاي مالي آنها منفي باشد. ما به اين نتيجه رسيديم اگر الان قانون سقف مبالغ قراردادها نباشد، امسال شاهد عقد قراردادهاي نجومي در باشگاه هاي كشور خواهيم بود. باشگاهي چون استيل آذين در فصل گذشته كاري كرد كه مبالغ قراردادها به هفتصد، هشتصد ميليون تومان رسيد. اگر وضعيت كنوني را كنترل نكنيم، نمي توان سال آينده براي تمام باشگاه ها پروانه حرفه اي بودن را صادر كرد. باشگاه ها در سال آينده براي اخذ پروانه حرفه اي بودن بايد هيچ بدهي به بازيكنان و مربيان نداشته باشند اما اين در حالي است كه الان چهارده يا پانزده باشگاه ليگ برتري چنين وضعيتي ندارند. باشگاه هاي معدودي چون سپاهان، فولاد، سايپا و فعلا بدهي خاصي ندارند. بايد همه كمك كنيم كه از اين بحران خارج شويم. فعلا مصوبه فدراسيون بر اجراي قانون سقف مبالغ قراردادهاست. ضمن احترام به همه تيم ها، مربيان و بازيكنان، قرار است اگر تخلفي در اين زمينه صورت گيرد، فدراسيون با جديت بالا موضوع را پي گيري كند.

 



با كسب 6 مدال طلا و يك نقره
فرنگي كاران جوان ايران مقتدرانه قهرمان آسيا شدند

تيم كشتي فرنگي جوانان ايران با كسب 6 مدال طلا و يك نقره مقتدرانه قهرمان آسيا شد.
نمايندگان كشورمان در حالي به اين عنوان با ارزش دست پيدا كردند كه شش فرنگي كار جوان ايران با شكست تمامي حريفان خود در روز نخست رقابتهاي كشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا صاحب مدال طلا شدند تا تيم ايران قهرمان زودهنگام اين مسابقات شود.
در روز نخست رقابتهاي فرنگي قهرماني جوانان آسيا كه پنجشنبه هفته گذشته در جاكارتاي اندونزي برگزار شد، سامان عبدولي در وزن 55 كيلوگرم، محمد نوربخش در وزن 60 كيلوگرم، مهدي زيدوند در وزن 66 كيلوگرم، كمال محمدعليزاده در وزن 74 كيلوگرم، مجيد علياري در وزن 84 كيلوگرم و مهرداد بايندور در وزن 96 كيلوگرم با شكست تمامي رقيبان خود صاحب مدال طلا شدند.
در روز دوم اين مسابقات كشتي گيران اوزان 50 و 120كيلوي كشورمان در دور نخست استراحت داشتند. ياشار عيسي زاده فرنگي كار 120كيلوي ايران در دور دوم و سوم با شكست حريفاني از ژاپن و قرقيزستان فيناليست شد اما در ديدار نهايي به مصاف هوانگ جون از كره جنوبي رفت كه با شكست مقابل حريف كره اي خود در 3تايم و با نتيجه يك بر صفر، صفر بر 6 و صفر بر 6 به مدال نقره بسنده كرد.
بهروز ملكي هم در 50 كيلو در دور دوم به مصاف جون هون از كره جنوبي رفت و در حالي كه در تايم اول با نتيجه 8 بر 3 مقابل حريف به پيروزي رسيده بود به دليل مصدوميت از ناحيه پا نتوانست كشتي را ادامه دهد و بازنده اعلام شد. ملكي با تداوم مصدوميت و با توجه به عدم راهيابي كشتي گير كره اي به فينال نتوانست كار را ادامه دهد و به عنوان پنجمي بسنده كرد.
بدين ترتيب تيم كشتي فرنگي جوانان كشورمان با كسب 6 مدال طلا، يك نقره و يك عنوان پنجمي با 75 امتياز و كسب عنوان قهرماني به كار خود در رقابتهاي كشتي قهرماني جوانان آسيا پايان داد و قهرماني دوره گذشته خود را با نتيجه به مراتب بهتر تكرار كرد.
رقابتهاي كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا هم امروز و فردا در اندونزي برگزار مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14