(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 2  تیر 1390- شماره 19957

حديث دشت عشق
ماموريت شاگردان منصوريان امروز كامل مي شود
تكرار پيروزي اميدها برابر عراق براي نزديك شدن به المپيك
اخبار كوتاه از فوتبال
براي كسب سهميه المپيك لندن تيم ملي اهداف پروازي 12 تير عازم اسلووني مي شود
عدالت درباره من رعايت نشد
سجادي : كاش فرصت بيشتري براي معرفي خودم داشتم
اعزام تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي ايران به 4 تورنمنت بين المللي
ليگ برتر هندبال 5 مرداد ماه قرعه كشي مي شود
رقابت هاي جهاني فوتبال 7 نفره معلولان- هلند ايران با پيروزي برابر آمريكا به جمع 8 تيم برتر راه يافت
بسكتبال غرب آسيا-عراق تيم ملي بسكتبال در نخستين گام به مصاف اردن مي رود
موافقت مشروط با درخواست فدراسيون واليبال ايران
انجام هر دو بازي در چين!



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «ابوالفضل نصيري»
ز خون شما دشت گلپوش گشت
شهيد ابوالفضل نصيري رزمنده دليري از مدرسه ملاعبدالله اصفهان، كه مقدمات ادبيات را در آن مكان شروع كرد و بعد هم ادامه تحصيل را در حوزه مقدس قم در جوار كريمه اهل بيت(س) در مدارس علميه فيضيه و عترت ادامه داد. او نزد استادان فرزانه و پارساي آن حوزه زانوي ادب و معرفت بر زمين زد و خوشه چين معارف اهل بيت(ع) گرديد و تحصيلاتش را تا مقطع لمعتين به اتمام رساند.
ولادتگاهش روستاي طهمورثان از شهر كوهپايه اصفهان بود. خانواده اي مذهبي، متدين و متوسط داشت؛ اما ابوالفضل بي قرار دانش و معرفت بود و پس از مدتي بي قرار عشق خداوند و جهاد و شهادت گرديد. چنين شد كه عزم ديار نور كرد و در جبهه هاي حق عليه باطل در كنار سبكبالان عاشق، مردانه جنگيد تا خونين پيكر و سرخ جامه در عمليات والفجر 8 در منطقه فاو به ملاقات پروردگارش رسيد.
طلبه بسيجي شهيد «ابوالفضل نصيري»، سال 1346 در كوهپايه اصفهان متولد شد و در 29/1/1367 در عمليات والفجر8 (فاو) به شهادت رسيد.

 



ماموريت شاگردان منصوريان امروز كامل مي شود
تكرار پيروزي اميدها برابر عراق براي نزديك شدن به المپيك

تيم فوتبال اميد پس از شكست عراق در بخش اول ماموريت خود در خاك اين كشور امروز با هدف تكميل ماموريت خود براي صعود به مرحله گروهي رقابتهاي مقدماتي المپيك مقابل اميدهاي عراق صف آرايي خواهد كرد.
تيم فوتبال اميد در حالي امروز گام به 90 دقيقه ديدار برگشت مقابل اميدهاي عراق مي گذارد كه در مسابقه رفت نمايشي قابل قبول بر پايه كار تيمي منسجم از تيم ايران به نمايش درآمد كه حتي مي توانست نتيجه اي بهتر از پيروزي يك بر صفر را براي كشورمان به همراه داشته باشد.
بازيكنان اميد كشورمان در مسابقه رفت با انگيزه و روحيه اي بالا و با آمادگي بدني مناسب حريف را در زمين خودش و مقابل تماشاگرانش زمينگير كردند تا با خاطري آسوده گام به مسابقه برگشت بگذارند.
با وجود نتيجه ارزشمند يكشنبه گذشته (29 خرداد) اميدها در خاك عراق، همچنان اين تيم در خطوط مختلف با مشكلاتي روبروست كه در رويارويي با حريفان اصلي در آسيا قطعا راه رسيدن به المپيك را دشوار خواهد كرد. عراق در مسابقه رفت تاحدودي نقاط ضعف تيم اميد را بويژه در خط دفاعي آشكار كرد ولي به لحاظ تيمي قدرت و توان بهره گيري از اين نقاط ضعف براي تغيير نتيجه را نداشت.
كادر فني تيم اميد بهتر مي داند كه با وجود برتري در ديدار رفت هنوز صعود ايران قطعي نيست و برتري يك گل نمي تواند تضميني براي عبور از سد عراق حتي در ديداري خانگي باشد. با اين وجود تيم اميد در همان مسابقه رفت هم به خوبي نشان داد كه از نظر تيمي، حفظ توپ و خلق موقعيت برتري محسوسي نسبت به حريف دارد و در مسابقه برگشت انتظار مي رود تيم ايران با حمايت تماشاگران در دقايق بيشتري از زمان مسابقه حريف را تحت فشار حملات خود قرار دهد.در مقابل عراق كه با شكست خانگي ديدار رفت، خود را در خطر حذف از مسابقات مقدماتي المپيك مي بيند در تهران هدفي جز جبران ديدار رفت نخواهد داشت و با اين هدف به دنبال فوتبالي انتحاري خواهد بود تا روزنه هاي اميد خود را براي صعود در خانه حريف جستجو كند.
رويارويي با چنين حريفي كه چيزي براي از دست دادن ندارد مي طلبد تا كادر فني بازيكنان را نسبت به شرايط حساسي كه در90 دقيقه ديداربرگشت پيش رو خواهند داشت، آگاه كنند. ايران با اندوخته ارزشمند ديدار رفت بايد فوتبالي حسابگرانه، هوشيار و هدفمند را مقابل حريف زخم خورده خود به نمايش بگذارد و با كنترل برنامه هاي تاكتيكي حريف و اجتناب از فوتبالي احساسي برنامه هاي هجومي خود را به اجرا بگذارد.
در مسابقه رفت تجربه و فوتبال تك ضرب تيم ايران با وجود بازيكناني نظير محسن مسلمان، حميد رضا علي عسگر، كريم انصاريفرد، آرش افشين، احسان حاج صفي، سامان آقازماني، ميلاد فخرالديني و رسول كر در كنار بازي اطمينان بخش حامد لك در درون دروازه حكم به برتري ايران داد و بازيكنان تعويضي نيز به خوبي ماموريت هاي خود را درحفظ نتيجه انجام دادند و قطعا در مسابقه امروز تركيب ابتدايي تيم اميد كمترين تغيير را خواهد داشت مگر آنكه كادر فني متناسب با اتفاقات مسابقه بدنبال تغيير شيوه بازي تيم باشند.
اميدهاي فوتبال ايران با عبور از سد عراق دومين گام براي رسيدن به المپيك را برخواهند داشت و وارد فاز نهايي صعود به ديدارهاي مقدماتي المپيك خواهند شد و اين مسابقه خانگي مي تواند تمريني براي المپيكي شدن اميدها باشد. پايان دادن به انتظار 36 ساله فوتبال ايران براي صعود به المپيك گام به گام شكل پررنگ تري به خود مي گيرد و مسئوليت اميدها را براي تحقق اين هدف بزرگ افزايش مي دهد.
ديدار برگشت تيم هاي اميد ايران و عراق ساعت 20 امشب به قضاوت نيشيمورا داور ژاپني در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود . تيم كشورمان در مسابقه رفت با تك گل محسن مسلمان به برتري دست يافت.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

ابراهيم زاده در ذوب آهن ماند، شجاعي رفت
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن قراردادش را با اين تيم براي يك فصل ديگر تمديد كرد.پس از نشست صبح ديروز اصغر دليلي مديرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با منصور ابراهيم زاده گزينه اصلي سرمربگيري تيم فوتبال اين باشگاه، طرفين به توافق نهايي دست يافتند تا اين مربي براي يك فصل ديگر به همكاري اش با تيم فوتبال ذوب آهن ادامه دهد. اين اتفاق در حالي رخ داد كه طي روزهاي گذشته خبرهايي در خصوص اختلاف طرفين و به نتيجه نرسيدن نشست هاي آنها مطرح شده بود و حتي اين موضوع باعث به تعويق افتادن زمان برگزاري تمرينات تيم ذوب آهن شد. همچنين با نظر موافق مديرعامل باشگاه ذوب آهن و به پايان رسيدن قرارداد علي شجاعي سرپرست پيشين تيم ذوب آهن با اين باشگاه اصغر فروتن به عنوان سرپرست جديد تيم فوتبال اين باشگاه انتخاب شد.
مهاجراني به استيلي جواب مثبت داد
حشمت مهاجراني براي حضور در پيروزي به استيلي جواب مثبت داد. حميد استيلي پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربي تيم فوتبال پيروزي، حشمت مهاجراني را به عنوان گزينه پيشنهادي اش براي پست مديريت اين تيم اعلام كرد و وي نيز به اين درخواست پاسخ مثبت داد.
تمديد قرارداد كياني با تراكتورسازي
هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي قرارداد خود را تمديد كرد. در روزهاي گذشته شايعاتي مبني بر اينكه مهدي كياني تبريز را ترك مي كند شنيده مي شد اما وي با حضور در باشگاه تراكتورسازي قرارداد خود را با اين تيم تمديد كرد. تمرينات تراكتورسازي كه هدايت آن را امير قلعه نويي برعهده گرفته از ديروز زير نظر ستار همداني آغاز شد. قلعه نويي نيز از روز جمعه در تبريز حضور پيدا مي كند.
وينفرد شفر سرمربي جديد تيم ملي تايلند
فدراسيون فوتبال تايلند وينفرد شفر آلماني را به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال اين كشور انتخاب كرد. تيم ملي فوتبال تايلند كه به تازگي و با كناره گيري «برايان رابسون» سرمربي نداشت، در اولين بازي پلي آف انتخابي جام جهاني مي بايست اول مرداد ماه در خانه ميزبان افغانستان باشد.
نماينده فوتسال ايران امشب در قطر
رقابتهاي جام باشگاه هاي فوتسال آسيا در حالي به ميزباني قطر برگزار مي شود كه نماينده ايران امشب تهران را به مقصد اين كشور ترك مي كند.
تيم شهيد منصوري قرچك براي حضور در رقابتهاي جام باشگاههاي فوتسال آسيا ساعت 25:22 امشب (پنجشنبه) تهران را به مقصد دوحه ترك مي كند. اين مسابقات تا 11 تير ماه برگزار مي شود.
مهدوي كيا در راه داماش گيلان
مهدي مهدوي كيا براي عقد قرارداد و بازديد از امكانات داماش گيلان وارد رشت شد . مهدوي كيا كه در دو فصل گذشته با پيراهن استيل آذين در ليگ برتر فوتبال به ميدان رفت پس از سقوط اين تيم به ليگ دسته اول و به دنبال مذاكره با امير عابديني مديرعامل داماش در آستانه عقد قرارداد رسمي با نماينده ليگ برتري گيلان قرار دارد . مهدوي كيا بدين منظور روز سه شنبه به همراه خانواده وارد رشت شد تا پس از بررسي امكانات داماش نظر نهايي اش را در خصوص عقد قرارداد به مديرعامل اين تيم اعلام كند.
پورغلامي با ملوان به توافق نهايي رسيد
سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي با مسئولان اين باشگاه براي ادامه همكاري به توافق نهايي رسيد. جلسه هيئت مديره باشگاه ملوان ديروز با حضور بهمني رئيس هيئت مديره، صالح نيا سرپرست باشگاه و فرهاد پورغلامي سرمربي ملوان برگزار شد. در اين جلسه طرفين صحبت هاي نهايي را براي فصل آينده انجام دادند و در نهايت فرهاد پورغلامي با مسئولان باشگاه براي ماندن در اين تيم به توافق نهايي دست يافت.
سايپا در اردبيل
نارنجي پوشان سايپا روز جمعه (3 تيرماه) عازم اردبيل مي شوند تا از روز شنبه 4 تير ماه به مدت 5 روز تمرينات بدنسازي خود را در ارتفاعات شهر اردبيل پيگيري كرده و روز پنجشنبه به تهران باز گردند. اين گزارش حاكي است، اين تيم در هتل اترك سرعين اسكان خواهد يافت و تمرينات خود را در زمين چمن «مير» پيگيري خواهد كرد.
باقري در كنار بازيكنان تيم اميد
عليرضا منصوريان از پيشكسوتان فوتبال ايران خواست تا امروز به ورزشگاه بيايند و بازي تيم ملي اميد در برابر عراق را زير نظر بگيرند. امروز پيش از آغاز بازي ايران و عراق، كريم باقري ساعت 17 به كمپ تيم هاي ملي مي رود و كنار بازيكنان تيم اميد قرار خواهد گرفت و همراه آنها وارد ورزشگاه خواهد شد و تيم ملي اميد را همراهي خواهد كرد.
ابوالقاسم پور مربي تيم پيروزي شد
بازيكن سابق پيروزي به عنوان دستيار حميد استيلي انتخاب شد. حميد استيلي سرمربي پيروزي درباره انتخاب دستيار ايراني اش گفت: بهنام ابوالقاسم پور را به عنوان يكي از دستياران خودم انتخاب كردم ضمن اينكه سعيد عزيزيان نيز به عنوان مربي دروازه بانان انتخاب شده است.

 



براي كسب سهميه المپيك لندن تيم ملي اهداف پروازي 12 تير عازم اسلووني مي شود

تيم ملي تيراندازي اهداف پروازي ايران براي كسب سهميه المپيك 2012 لندن 12 تيرماه سال جاري عازم اسلووني مي شود.
تيم ملي تيراندازي اهداف پروازي كشورمان براي حضور در رقابت هاي جام جهاني 2011 ماريبور اسلووني 12 تيرماه عازم اين رقابت ها مي شود.
جام جهاني ماريبور اسلووني به منظور توزيع سهميه المپيك 2012 لندن از تاريخ 16 تا 25 تيرماه سال جاري برگزار مي شود و طبق اعلام كادر فني تيم ملي اهداف پروازي، ايران با 13 تيرانداز به اين رقابت ها اعزام مي شود. اين اعزام در حالي صورت مي گيرد كه دو بار پيش از اين، سفر اهداف پروازي ها به دليل مشكلات مالي به چين و شيلي لغو شده بود.
در حال حاضر تمرينات تيم ملي تيراندازي ايران در غياب مارچلو درادي، سرمربي مطرح ايتاليايي در حال برگزاري است و قرار است اين مربي همراه با هموطنش فالكو، مربي رشته تراپ در اسلووني به تيراندازان كشورمان ملحق شود.

 



عدالت درباره من رعايت نشد
سجادي : كاش فرصت بيشتري براي معرفي خودم داشتم

حميد سجادي در نخستين اظهارنظر پس از عدم راي اعتماد مجلس گفت: عدالت در مورد من رعايت نشد و متاسفانه فرصت كافي هم براي شناساندن خودم به نمايندگان مجلس و دفاع از برنامه هايم نداشتم.
حميد سجادي ضمن بيان اين مطلب افزود: از اعتماد احمدي نژاد نسبت به خودم و با احترام به راي نمايندگان محترم مجلس از حمايت هاي بي شائبه جامعه ورزش تشكر و قدرداني مي كنم و براي دولت محترم در پيشبرد اهداف خود آرزوي موفقيت دارم. سجادي اضافه كرد: اي كاش قوانين اجازه مي داد با برخورداري از مدت سرپرستي فرصت بيشتري براي تبيين و تشريح همكاري جامعه ورزش با مجلس در اختيار داشته باشم و بتوانم ديدگاه ها و برنامه هاي خودم را بهتر معرفي كنم.
معاون سازمان تربيت بدني در خصوص برخي ابهامات نمايندگاني كه به عنوان مخالف در صحن علني به سخنراني پرداختند اظهار داشت: به نظر نمايندگاني كه در خصوص برنامه و توان مديريتي بنده اظهار نظر كردند احترام مي گذارم اما آنهايي كه اطلاعات غلط به نمايندگان محترم دادند را به خدا واگذار مي كنم و آنها بزودي به خاطر اتهاماتي كه به من زدند نزد وجدان خود پشيمان خواهند داشت.
وي ضمن تقدير از حمايت هاي جامعه بزرگ ورزش گفت: از تمامي پيشكسوتان، پهلوانان، قهرمانان، ورزشكاران، مديران و دست اندركاران حوزه ورزش كه در اين مدت حمايت هاي ارزشمند و مسئولانه اي از اينجانب داشتند و توان و انگيزه مرا براي حضور هدفمند و استوار در اين فرصت خدمتگزاري افزايش دادند تشكر مي كنم. اميد كه شانه به شانه هم، بي منت و با عشق، همچنان در راه اعتلاي ورزش اين سرزمين مقدس گام برداريم.

 



اعزام تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي ايران به 4 تورنمنت بين المللي

تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي ايران براي شركت در رقابتهاي قهرماني جهان در چهار تورنمنت بين المللي شركت مي كنند.
تيم ملي كشتي فرنگي در دو تورنمنت جايزه بزرگ آذربايجان در 17 تا 19 تيرماه و جام پيت لاسينسكي لهستان در 3 1 تا 15 مردادماه شركت مي كند. بر اين اساس آزادكاران نيز 30 و 31 تيرماه در رقابتهاي جام موحد و حبيبي در ساري و مسابقات جام زيلوفكسي لهستان در 8 تا 10 مرداد ماه شركت خواهند كرد.
برگزاري يك اردو در لهستان پيش از تورنمنت هاي اين كشور نيز در برنامه تيمهاي ملي قرار دارد و در صورت فراهم شدن شرايط اين اردو برگزار خواهد شد. مسابقات كشتي قهرماني بزرگسالان جهان و گزينشي المپيك لندن روزهاي 22 تا 27 شهريورماه برگزار مي شود.

 



ليگ برتر هندبال 5 مرداد ماه قرعه كشي مي شود

قرعه كشي بيست و چهارمين دوره مسابقات هندبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور پنجم مردادماه برگزار مي شود.
آخرين نشست نمايندگان باشگاه هاي كشور در ليگ برتر هندبال در تاريخ نهم خردادماه بدون انجام قرعه كشي مسابقات برگزار شد تا پس از گذشت سه هفته، كميته مسابقات فدراسيون هندبال پنجم مردادماه سال جاري را به عنوان زمان قطعي براي برگزاري مراسم قرعه كشي اين ديدارها اعلام كند.
به اين ترتيب تيم ها فرصت دارند تا پايان تيرماه تمام مدارك بازيكنان و مربيان و سرپرستان خود را به همراه قرارداد آنها، چك ضمانت و فيش واريز مبلغ حق وروديه ليگ را به فدراسيون تحويل دهند.
10 تيم اول ليگ سال 89 شامل تيم -هاي فولاد مباركه سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، مس كرمان، ثامن الحجج سبزوار، شهرداري زرند كرمان، هپكو اراك، نوين سپاهان اصفهان، سنگ آهن بافق يزد، پارسيان تهران، دانشگاه صنعتي شاهرود هستند.
به دنبال سقوط دو تيم شهرداري شهركرد و جوونك كازرون به رقابت هاي ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور، دو تيم قهرمان و نايب قهرمان اين ليگ جواز حضور در ليگ برتر را بدست آوردند. به اين ترتيب دو تيم خوزستان و راه و ترابري اراك به عنوان تيم يازدهم و دوازدهم در رقابت هاي ليگ سال 90 شركت خواهند كرد.
بيست و چهارمين دوره مسابقات هندبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از 11 شهريورماه در تهران آغاز مي شود.

 



رقابت هاي جهاني فوتبال 7 نفره معلولان- هلند ايران با پيروزي برابر آمريكا به جمع 8 تيم برتر راه يافت

تيم ملي ايران در دومين ديدار خود در رقابت هاي جهاني فوتبال 7 نفره معلولان مقابل آمريكا به پيروزي پرگل رسيد و جواز حضور در مرحله يك چهارم نهايي را كسب كرد.
تيم ملي فوتبال ايران در دومين ديدار خود در رقابت هاي جهاني فوتبال 7 نفره معلولان كه به ميزباني هلند در حال برگزاري است از ساعت 30/19 سه شنبه شب به مصاف آمريكا رفت كه در پايان موفق شد اين تيم را با نتيجه 7 بر 2 شكست داده و با 2 پيروزي پياپي راهي مرحله يك چهارم نهايي شود. تيم ملي فوتبال 7 نفره معلولان كشورمان در نخستين ديدار خود نيز با نتيجه 3 بر يك از سد ايرلند گذشته بود. در ديگر ديدار اين گروه ايرلند با نتيجه 8 بر يك مقابل ژاپن به پيروزي رسيد. ايران كه در گروه D مسابقات با تيم هاي ايرلند، آمريكا و ژاپن همگروه است و در سومين ديدار خود امروز به مصاف ژاپن مي رود در صورت سرگروهي در مرحله يك چهارم نهايي با تيم دوم گروه C كه يكي از تيم هاي انگليس يا آرژانتين است روبه رو خواهد شد.

 



بسكتبال غرب آسيا-عراق تيم ملي بسكتبال در نخستين گام به مصاف اردن مي رود

ملي پوشان بسكتبال ايران امروز در نخستين ديدار خود در رقابت هاي غرب آسيا به مصاف اردن مي روند.
تيم ملي بسكتبال ايران اولين ديدار خود در رقابت هاي غرب آسيا را امروز (پنج شنبه) برابر اردن برگزار مي كند.
براساس برنامه ملي پوشان ايران در 2 ديدار بعدي خود نيز روز جمعه به ديدار عراق، ميزبان مسابقات خواهند رفت و در آخرين مسابقه نيز دوشنبه هفته آينده رو در روي سوريه قرار مي گيرند.
3 تيم اول اين مسابقات جواز حضور در مسابقات قهرماني جام ملت هاي آسيا در شهريورماه را كسب خواهند كرد.
نكته جالب توجه اين رقابت ها اينكه تيم ايران كه عنوان نخست دوره گذشته جام ملت هاي آسيا را كسب كرده است، بايد با حضور در مسابقات غرب آسيا براي كسب سهميه به رقابت با حريفان بپردازد، در حالي كه تيم ملي لبنان كه در جام استانكويج سال گذشته قهرمان شده بود، به صورت خودكار اين سهميه را به دست آورده است.

 



موافقت مشروط با درخواست فدراسيون واليبال ايران
انجام هر دو بازي در چين!

كنفدراسيون واليبال آسيا (AVC) با درخواست ايران مبني بر برگزاري دو ديدار رفت و برگشت مقابل چين براي انتخاب نماينده قاره كهن در مسابقات انتخابي ليگ جهاني به صورت مشروط موافقت كرد.
پس از اين كه كنفدراسيون واليبال آسيا تصميم خود مبني بر برگزاري تك ديدار ميان تيم هاي ايران و چين براي معرفي نماينده قاره آسيا در مسابقات انتخابي ليگ جهاني را اعلام كرد، فدراسيون واليبال خيلي سريع درخواست انجام اين بازي به صورت رفت و برگشت را ارائه كرد.
مسئولان كنفدراسيون واليبال آسيا با اين درخواست ايران موافقت كرده اند اما به اين شرط كه هر دو بازي در كشور چين برگزار شود. البته مسئولان فدراسيون واليبال كشورمان با اين تصميم AVC نيز مخالفت كرده و با انجام همان يك ديدار موافقت كردند اما همچنان در تلاش هستند تا حداقل زمان ديدار برابر چين را براي چند روز به تاخير بيندازند.
پيش از اين كنفدراسيون واليبال آسيا 20 تيرماه را به عنوان زمان برگزاري ديدار دو تيم ايران و چين اعلام كرده بود. برنده اين بازي به مصاف نماينده آفريقا مي رود. برنده ديدار دو تيم آسيايي و آفريقايي نيز براي كسب سهميه ورود به ليگ جهاني به مصاف آخرين تيم سقوط كننده از فصل جاري مسابقات ليگ جهاني مي رود.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14