(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 4 تیر 1390- شماره 19958

حديث دشت عشق
انتظار اهالي فوتبال؛استعفاي كفاشيان و همكارانش
شگفتي ديگر در فوتبال حذف ناباورانه تيم اميد
اخبار كوتاه از فوتبال
حسرت حضور در المپيك 40 ساله شد
خواندني از ورزش ايران
مسابقات غرب آسيا
تيم ملي بسكتبال مسابقات را با پيروزي آغاز كرد
براي حضور در ليگ جهاني واليبال
ايران و چين 20 تير با هم روبه رو مي شوند
براي حضور در جام موحد و حبيبي
قهرمان كشتي المپيك با آمريكايي ها به ايران مي آيد
22 هندباليست به اردوي تيم ملي دعوت شدند
بهداد سليمي براي بيستمين بار آزمايش دوپينگ داد



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «عمران ابوطالبي پيرنعيمي»
وصيتنامه شهدا حكايت آرمان و آرزوهاي شهداست

اكنون كه جبهه رفتن يك واجب كفايي است من بر حسب وظيفه كه دارم لازم دانستم تا براي تداوم انقلاب و حفظ اسلام پا به جبهه گذاشته تا خدمت ناچيزي به جمهوري اسلامي ايران و ملتش نمايم و بر هر فردي واجب است كه وصيت نامه اي داشته باشد تا حكايت از آرمان و آرزوهاي قلبيش نمايد. ابتدا از والدين خويش طلب عفو و بخشش را دارم چون برايم 17 سال زحمت كشيدند و فراز و نشيب هاي دشواري را پشت سر گذاشته اند از ايشان مي خواهم مرا به بزرگيشان عفو نمايند و باز هم از ايشان مي خواهم كه اگر يكي از زائران اباعبدالله الحسين قرار گرفته و خداوند بنده حقير را لايق سعادت شهادت در راه خودش بداند برايم گريه ننمايند و اگر هم گريه كردن باشد اول به ياد سرور آزادگان مولاي متقيان حسين ابن علي(ع) بعد براي شهداي ديگر و بعد براي من گريه نمايند و تا آن جا كه ممكن است گريه و شيون ننمايند زيرا دشمن با اين شيون ها خوشحال مي شود. والدين عزيزم همچنان صبور و مانند كوه راسخ و استوار باشيد تا دشمنان اسلام حيرت زده شوند و اي ملت مظلوم و ستم ديده و اي قهرمان پروران قرن، شما را به خدا قسم، نگوييد جنگ چيست. اين جنگ جنگ بين اسلام و كفر است جنگي است كه به اسلام تحميل شد ما كه جنگ طلب نبوديم و جنگ نخواستيم جنگ بود كه بر ما تحميل كردند. اكنون موقع آن است كه تا آخرين قطره خون استقامت ورزيد و اي ملت مسلمان و هميشه در صحنه، صدام ملعون فرزند ناپاك معاويه در صدد برآمده است تا حيات دوباره زنده شده اسلام را سركوب نمايد آيا در چنين شرايطي مي توان به ياري اسلام نشتافت.
بشتابيد قدس عزيز و كربلاي حسيني و لبنان و فلسطين و ليبي و ديگر كشورهاي مسلمان را از قيد و بند و چنگال از خدا بي خبران رها سازيد و اي ملت عزيز براي ادامه اين مكتب گرانبها و عزيز كه رهايي مستضعفان جهان و سركوب مستكبران است درصدد باشيم و از هواي نفسانيه كه ميراث شيطاني است برحذر بوده و توطئه دشمنان كشور و اسلام را كه ايجاد ياس و سستي است در نطفه خفه كنيم.
تك تك افراد وظيفه دارنده راه شهدا را ادامه دهند و نبايد گذاشت لحظه اي درخت انقلاب پژمرده شود حال كه درخت انقلاب را فرزندان مخلص اين كشور اسلامي با دادن خون به ثمر رسانده اند، نبايد گذاشت لحظه اي پژمرده شود و از اين روي چاره اي جز آبياري آن نيست تا آن گاه كه ريشه اش در زمين مستحكم شود و سايه اش در سراسر گيتي بگسترد ولي اكنون بايد در برابر تندباد حوادث با قامتي استوار براي نگهداري آن ايستاد و هيچ هراسي به دل راه نداد كه خداوند به اين انقلاب نظر دارد.
بسيجي شهيد «عمران ابوطالبي پيرنعيمي»، سال 1348 متولد شد و در 10/4/1365 در عمليات كربلاي يك (منطقه مهران) به شهادت رسيد.

 



انتظار اهالي فوتبال؛استعفاي كفاشيان و همكارانش
شگفتي ديگر در فوتبال حذف ناباورانه تيم اميد

دنبال مقصر نگرديد؛ همه مقصرند. از علي كفاشيان كه مي گويد «استعفا در اين شرايط شانه خالي كردن از مسئوليت است» تا عباس ترابيان كه مي گويد «مقصر» نيست تا فريدون معيني كه پيدايش نيست، همه مقصرند. كوتاهي همه آنها فاجعه اي آفريده كه فوتبال دنيا تا به حال نظيرش را به خود نديده است.
در نگاه اول اتفاق بزرگي نيفتاده. تيم اميد ايران باخته و به المپيك نرسيده. باخت كه براي فوتبال ما طبيعي شده و ناكامي در رسيدن به المپيك هم قصه امروز و ديروز نيست. اتفاق بزرگ شاهكاري است كه فدراسيون فعلي رقم زده و آن گم شدن نامه اي كه چهار ماه از آن مي گذرد.
تيم اميد ايران چهارم و نوزدهم اسفند در دو ديدار رفت و برگشت با هدايت هومن افاضلي به مصاف قرقيزستان رفت و در مجموع با شكست اين تيم به مرحله دوم رسيد. در آن دو بازي كمال كاميابي نيا بازيكن ملي پوش تيم راه آهن دو اخطار گرفت، يكي در دقيقه 73 بازي رفت و يكي در دقيقه 59 بازي برگشت. اين اطلاعات هم در حال حاضر در سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا وجود دارد و اينكه مسئولان فدراسيون فوتبال در اين بيست و چهار ساعت گذشته هر كدام سعي كرده اند ديگري را مقصر جلوه بدهند، عذر بدتر از گناه است.
¤ اصل جريان چه بود؟
پس از بازگشت تيم اميد ايران از بيشكك، كنفدراسيون فوتبال آسيا نامه اي را به فدراسيون فوتبال ايران ارسال كرد كه در آن AFC يادآور شده بود كه كمال كاميابي نيا با دو اخطاري كه در اين دو بازي گرفته، نمي تواند در بازي رفت ايران و عراق بازي كند. يكي از مسئولان فدراسيون فوتبال كه اتفاقاً خودش هم در مظان اتهام است، لحظاتي پس از شكست دو بر صفر ايران برابر عراق وقتي با اين سؤال خبرنگار ايسنا مواجه شد كه آيا اين خبر صحت دارد يا خير، گفت: «من نمي خواهم خيلي خودم را در اين جريان وارد كنم. نمي دانم صحت دارد يا نه اما وقتي چنين نامه هايي مي آيد اصلش به دفتر دبيركل فدراسيون فوتبال مي آيد و رونوشت هايش يكي به كميته مسئول مستقيم مي رود و يكي هم به دفتر روابط بين الملل مي آيد. اگر اين افتاق افتاده باشد بايد كميته جوانان كپي اين نامه را به سرپرست وقت تيم اميد (پرهيزگار) مي داده» هر چند لحظاتي پس از شكست دو بر صفر ايران برابر عراق اين مسئول اصل خبر را تأييد نكرد اما منصوريان خودش در نشست مطبوعاتي جريان را رسانه اي كرد. پس از اين اتفاق خبرگزاري ها اعلام كردند با احتساب نتيجه اي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا براي بازي رفت در نظر گرفته، تيم ايران با پنج گل به عراق باخته است. اين جمع بندي رسانه ها هم به خاطر صحبت هايي بود كه در ورزشگاه آزادي مطرح شد و منصوريان براي اولين بار آن را مطرح كرد.
با اين حال ديروز خبر ديگري همه را شگفت زده كرد. در اصل نامه اي كه فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا چهارشنبه و پنجشنبه براي فدراسيون فوتبال ايران ارسال كرده اند، اصلاً حكمي اعلام نشده كه براساس آن نتيجه اي براي بازي رفت در نظر گرفته شده باشد، بلكه در آن نامه تنها آمده «فايلي انضباطي» براي ايران در نظر گرفته شده و «فدراسيون فوتبال ايران» بايد در اين باره «توضيح» دهد. پس از اينكه سرپرست تيم اميد ايران پنج شنبه ظهر در جريان اين نامه قرار مي گيرد، آن را به عليرضا منصوريان انتقال مي دهد و منصوريان هم اين مسأله را به بازيكنان مي گويد و نتيجه اش مي شود بي انگيزگي بازيكنان و احساساتي شدن آنها. اين در شرايطي است كه اصلاً در نامه فيفا نتيجه اي براي بازي رفت در نظر گرفته نشده بود!
به هر حال اكثر مسئولان فدراسيون فوتبال در اين شاهكار جهاني كه به قول منصوريان بايد آن را در كتاب گينس ثبت كرد، مقصرند. از حاجيلو كه به عنوان سرپرست تيم اميد اصلي ترين وظيفه اش آگاه كردن كادر فني درباره وضعيت بازيكنان تيم اميد بوده تا علي كفاشيان كه براي چندمين بار است از اين دست اتفاقات در فدراسيونش مي افتد و فقط مي خندد.
با اين همه اگر چنين اتفاقي در هر جا ي دنيا مي افتاد تمامي مسئولان فدراسيون دسته جمعي استعفا مي دادند اما كفاشيان با روحيه مثال زدني اش مي گويد «استعفا يعني از زير بار مسئوليت شانه خالي كردن»!
مسلما ابتدايي ترين و در عين حال بديهي ترين اقدام در قبال ناكامي تيم اميد و از دست رفتن مسابقات المپيك لندن استعفاي علي كفاشيان و تيم همراه وي از فدراسيون فوتبال است.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

سعيدلو، كفاشيان و افشارزاده را پاسخگو دانست
رئيس سازمان تربيت بدني افشارزاده و كفاشيان را مسئولاني خواند كه بايد در مورد نتيجه تيم اميد پاسخگو باشند. علي سعيدلو كه در دقيقه 75 ديدار تيم فوتبال اميد ايران برابر عراق ورزشگاه آزادي را ترك كرد، ضمن بيان مطلب فوق افزود: من عجله دارم به همين دليل بايد زودتر ورزشگاه را ترك كنم. وي با بيان اينكه در فوتبال اتفاقات زيادي رخ مي دهد، اضافه كرد: آقايان كفاشيان و افشارزاده هستند و در خصوص نتيجه تيم اميد توضيح مي دهند. سعيدلو همچنين در مورد اينكه افشارزاده ورزشگاه را پس از گل دوم ايران ترك كرد، اظهار داشت: ايشان از ايران كه نمي رود! بنده هم هستم ولي امروز عجله دارم و بايد بروم و بعدا در اين خصوص صحبت مي كنم.
بنگر و عسگري به داماش پيوستند
محسن بنگر مدافع فصل گذشته باشگاه سپاهان اصفهان براي دو فصل آينده ليگ برتر فوتبال، با باشگاه فوتبال داماش ايرانيان، به تفاهم رسيد و صحبت هاي خود را با امير عابديني انجام داد. بدين ترتيب بنگر از فصل آينده فوتبال ايران، با پيراهن داماش در مسابقات ليگ برتر حاضر خواهد شد. همچنين جهانگير عسگري مهاجم 25 ساله فصل گذشته پيكان نيز پنجشنبه با حضور در باشگاه ورزشي داماش رسما براي دو فصل بازي در فوتبال داماش به اين تيم پيوست. پيش از اين بازيكناني چون ميلاد زنيدپور، محمد غلامي، عباس آقايي و ابوذر رحيمي به عضويت تيم داماش گيلان در آمده بودند.
تمديد قرارداد حقيقي، زارع و نورمحمد با پيروزي
دروازه بان جوان تيم فوتبال پيروزي قرارداد خود را با اين باشگاه براي دو فصل ديگر تمديد كرد تا همچنان يكي از دروازه بانان اين تيم سرخپوش تهراني باشد. در حاليكه شايعه حضور سيدمهدي رحمتي در تيم فوتبال پيروزي مطرح شده بود و به نظر مي رسيد با پيوستن اين دروازه بان به جمع سرخپوشان عليرضا حقيقي از اين تيم جدا شود اما دروازه بان جوان سرخپوشان قرارداد خود را براي دو فصل ديگر با باشگاه پيروزي تمديد كرد. همچنين عليرضا نور محمد و مازيار زارع پس از جلسه با حميد استيلي براي يك سال ديگر در پيروزي ماندني شدند. ضمن اينكه سعيد حلافي مهاجم جوان پيروزي كه يك فصل ديگر با سرخپوشان قرارداد داشت، پس از توافق با حبيب كاشاني رسما از اين تيم جدا شد.
دايي به شاهين بوشهر نه گفت
سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال پيروزي براي دومين بار از بوشهري ها براي حضور روي نيمكت شاهين عذرخواهي كرد. مسئولان تيم فوتبال شاهين بوشهر در چند روز گذشته سعي و تلاش زيادي داشتند تا با علي دايي براي فصل آينده مذاكراتي جدي داشته باشند، اما روز گذشته موفق شدند طي تماسي با علي دايي صحبت كنند. دايي كه با پيشنهاد شاهين بوشهر مواجه شده بود براي دومين بار ضمن عذرخواهي از مسئولان شاهين بوشهر و مردم خوب اين استان اعلام كرد كه نمي توانم به اين تيم پاسخ مثبت دهم، ولي براي آنها در ادامه كار آرزوي موفقيت مي كنم. گفتني است دايي همچنان در اسپانيا به سر مي برد و تا سه روز آينده به تهران باز خواهد گشت.
استيلي، سپهر حيدري را نخواست
استيلي سرمربي تيم پيروزي گفت: سپهر در ليست ما نبوده است و باشگاه بايد درباره او تصميم بگيرد، من سپهر را دوست دارم و خودم او را به پيروزي آوردم. اما الان شرايطي در تيم وجود دارد كه در پست هاي مشخصي بازيكن مي خواهيم و همه اين موضوعات در كميته فني مورد توافق اعضا است. استيلي در پاسخ به اين سوال كه انصاري فرد عنوان كرده از پيروزي با او صحبت نكرده اند، گفت: خود كاشاني هم با انصاري فرد و هم با مهدي رحمتي صحبت كرده، ضمن اين كه ما سيدجلال حسيني و اولادي را هم مدنظر داريم. مذاكرات خوبي با انصاري فرد و اولادي داشته ايم كه نتايج آن طي روزهاي آينده مشخص مي شود.
ستار زارع به تيم فوتبال فجر سپاسي پيوست
ستار زارع كاپيتان فصل قبل شاهين بوشهر با قراردادي يك ساله به تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز پيوست. ستار زارع كه اصالتا اهل بندر گناوه است، سال ها در فوتبال شيراز و برق بازي مي كرد. او يك سال در برق زير نظر كلانتري سرمربي كنوني فجر فعاليت داشت. پيش از اين آل نعمه و كرمي دو كاپيتان ديگر شاهين هم از اين تيم جدا و راهي تراكتورسازي و فولاد شده بودند.
فتح الله زاده: هيچكس ما را كمك نمي كند
فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: دو ماه است حساب سازمان تربيت بدني مسدود است و هنوز نتوانسته ايم مابقي پول بازيكنان در فصل گذشته را پرداخت كنيم. با اين شرايط و مشكلات بايد براي بستن تيم قوي در فصل آينده بازيكن جذب كنيم. من مدير از كجا بايد اين پول ها را بياورم و هيچكس نيست در اين شرايط مرا ياري كند. سرپرست باشگاه استقلال با تاكيد بر اينكه مي تواند مانند ديگران وقتي مشكلي پيش مي آيد تيم را رها كرده و برود، اظهار داشت؛ دلم براي هواداران مي سوزد، معلوم نيست وضعيت وزارت ورزش چه مي شود و آيا من هستم يا بايد بروم اما در اين شرايط كارم را به نحو احسن انجام مي دهم اگر هم به من گفتند برو مي روم و روي سكوها مي نشينم. البته سعي مي كنم در اين شرايط بهترين تيم را ببندم.

 



حسرت حضور در المپيك 40 ساله شد

تيم فوتبال اميد كشورمان با تحمل شكست در ديدار مقابل عراق از راهيابي به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابي المپيك بازماند تا حسرت حضور فوتبال ايران در بازي هاي المپيك 40 ساله شود.
تيم هاي فوتبال اميد ايران و عراق از ساعت 20 پنجشنبه در چارچوب ديداري از دور برگشت مرحله دوم مسابقات فوتبال انتخابي المپيك در قاره آسيا به مصاف هم رفتند. شاگردان منصوريان كه با پيروزي يك بر صفر بازي رفت مقابل عراق در آستانه صعود به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابي المپيك در قاره آسيا قرار گرفته بودند در اين بازي كه در حضور كمتر از 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي برگزار شد، شكست 2 بر صفر را متحمل شدند و وداعي زودهنگام با اين رقابت ها داشتند.
اميدهاي فوتبال ايران نيمه اول مسابقه را با شكست يك بر صفر پشت سرگذاشتند. تك گل پيروزي تيم فوتبال اميد عراق را در اين نيمه امجد راضي در دقيقه 35 به ثمر رساند. شاگردان منصوريان در نيمه دوم براي تغيير نتيجه وارد زمين شدند اما غافل از ضدحملات تيم عراق بودند كه همين مسئله باعث شد تا امجد راضي در دقيقه 63 گل دوم خود و تيمش را به ثمر برساند و اميدهاي فوتبال ايران را در آستانه حذف از گردونه مسابقات انتخابي المپيك قرار دهد. پس از اين گل حملات احساسي تيم اميد ايران ثمري به دنبال نداشت و شاگردان منصوريان با شكست 2 بر صفر مقابل عراق عملاً فرصت راهيابي به المپيك 2012 لندن را از دست دادند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ تيم دو وميداني دانش آموزان ايران كه در مسابقات قهرماني دانش آموزان جهان ISF در كشور لهستان شركت كرده بود موفق شد مقام اول را با 708 امتياز در بين 20 كشور بدست آورد.
¤ تيم تكواندو نوجوانان كشورمان كه براي برپايي يك اردوي مشترك راهي مسكو شده است امروز در يك ديدار تداركاتي به مصاف تيم نوجوانان اين كشور مي رود.
¤ تيم فوتبال هفت نفره ايران با برتري 5برصفر مقابل ژاپن به عنوان صدرنشين به مرحله بعدي رقابتهاي جام جهاني هفت نفره صعود كرد. اين تيم كه پيش از اين تيم هاي ايرلند و آمريكا ر ا از پيش روي برداشته بود فردا (يكشنبه) در مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت ها به مصاف تيم آرژانتين خواهد رفت.
¤ هادي ساعي پرافتخارترين ورزشكار ايران در رقابتهاي المپيك قصد دارد براي تماشا و روحيه دادن به ملي پوشان كشورمان در رقابتهاي انتخابي المپيك به باكو برود. اين رقابتها نهم تا يازدهم تيرماه برگزار مي شود.

 



مسابقات غرب آسيا
تيم ملي بسكتبال مسابقات را با پيروزي آغاز كرد

تيم ملي بسكتبال ايران در اولين ديدار خود در چارچوب رقابت هاي غرب آسيا مقابل تيم اردن به برتري رسيد.
تيم ملي بسكتبال كشورمان پنجشنبه شب در اولين ديدار خود در چارچوب رقابت هاي غرب آسيا برابر تيم اردن قرار گرفت و با نتيجه نزديك 72 بر 70 مقابل اين تيم به برتري رسيد. بسكتباليست هاي كشورمان در ادامه اين مسابقات شب گذشته به مصاف تيم سوريه رفتند.رقابت هاي بسكتبال غرب آسيا و انتخابي جام ملت هاي آسيا با حضور چهار تيم در «دوهوك» عراق برگزار مي شود. سه تيم اول اين مسابقات به همراه تيم لبنان قهرمان جام «استانكويچ» در جام ملت هاي آسيا شركت خواهند كرد.

 



براي حضور در ليگ جهاني واليبال
ايران و چين 20 تير با هم روبه رو مي شوند

كنفدراسيون واليبال آسيا با وجود پيگيري ايراني ها براي انجام دو بازي براي مشخص شدن سرنوشت نماينده آسيا در ليگ جهاني واليبال تنها با انجام يك ديدار و اعلام زمان برگزاري آن در 20 تيرماه موافقت كرد.
با وجود رايزني و نامه نگاري هاي فدراسيون واليبال كشورمان با كنفدراسيون واليبال آسيا براي برگزاري دو بازي به صورت رفت و برگشت براي تعيين صعودكننده به مسابقات مقدماتي ليگ جهاني اين رشته، AVC ضمن مخالفت با انجام دو بازي زمان اين ديدار را اعلام كرد.
بر اين اساس كنفدراسيون واليبال آسيا به دليل محدوديت زمان و فشردگي مسابقات مختلف مسابقه ايران و چين براي تعيين تيم صعود كننده به مسابقات ليگ جهاني، به صورت تك بازي در تاريخ 20 تيرماه در شهر پكن برگزار خواهد شد. تيم واليبال ايران به همين منظور پنجشنبه شب براي برگزاري يك ديدار تداركاتي با تيم ملي ايتاليا راهي اين كشور شد و پس از بازگشت از اين سفر، نيمه تيرماه تهران را به مقصد پكن ترك خواهد كرد.

 



براي حضور در جام موحد و حبيبي
قهرمان كشتي المپيك با آمريكايي ها به ايران مي آيد

«هنري سهودو» قهرمان كشتي المپيك پكن با تيم ملي كشتي آزاد آمريكا در جام حبيبي و موحد شركت خواهد كرد.
تيم كشتي آزاد آمريكا با پنج كشتي گير و به عنوان سومين تيم براي حضور در دومين دوره رقابت هاي جام حبيبي و موحد اعلام آمادگي كرد. بر اين اساس «هنري سهودو» قهرمان المپيك پكن و «اوب بلنك» در وزن 55 كيلوگرم، «كولمن اسكات» در وزن 60 كيلوگرم، «آندرو هو» در وزن 74 كيلوگرم و «جك هربرت» دارنده مدال نقره جهان در وزن 84 كيلوگرم در تركيب آمريكايي ها در جام حبيبي و موحد شركت مي كنند.
گرجستان و تركيه پيش از اين براي شركت در اين رقابت ها كه روزهاي 30 و 31 تيرماه در ساري برگزار مي شود، اعلام آمادگي كرده اند.

 



22 هندباليست به اردوي تيم ملي دعوت شدند

سرمربي خارجي تيم ملي هندبال كشورمان 22 بازيكن را به مرحله دوم اردوي آماده سازي اين تيم دعوت كرد.
با پايان يافتن مرحله اول اردوي تيم ملي هندبال بزرگسالان كشورمان، «ايويكا ريمانيچ» سرمربي كروات اين تيم 12 تا 18 تيرماه را به عنوان زمان برگزاري دومين مرحله اردوي آماده سازي تيم ملي به هندباليست هاي كشورمان اعلام كرده است.
جواد خرمي، سعيد برخورداري، عباس اسدزاده، امير مسكني، محمدمهدي عسگري، مهرداد صمصامي، محمدرضا جعفري نيا، جلال كياني، حسن فرزانه، شاهو نصرتي، محمدجواد زنگنه، محمدرضا رجبي، حسين رحمتي، رحيم مومني زاده، الله كرم استكي، ميلاد مسائلي، اميد سه كناري، رحمان شرفي، مصطفي ساداتي، مهدي بيجاري، مسعود ظهرابي و مجتبي كرميان دعوت شدگان به اين اردو را تشكيل مي دهند.

 



بهداد سليمي براي بيستمين بار آزمايش دوپينگ داد

ماموران آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ با حضور سرزده در كمپ تيم هاي ملي وزنه برداري از ملي پوشان جوان اعزامي به مسابقات قهرماني جهان آزمايش دوپينگ گرفتند.
ماموران وادا روز پنجشنبه از وزنه برداران پس از پايان تمرين آزمايش دوپينگ گرفتند. نكته قابل توجه در حضور ماموران وادا اين بود كه آنها نام بهداد سليمي، قويترين مرد جهان و بهترين وزنه بردار سال 2010 را نيز در فهرست كساني كه بايد مورد آزمايش دوپينگ قرار بگيرد نوشته بود و سليمي بدون كوچكترين مشكلي در كنار جوانان حاضر در اردو تست دوپينگ داد. اين براي بيستمين باري است كه بهداد سليمي در دوران فعاليتش در ورزش حرفه اي، طي 6 سال اخير مورد آزمايش دوپينگ قرار مي گيرد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14