(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 8 تیر 1390- شماره 19962

حديث دشت عشق
مرحله نهايي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد - ساري
اوج هيجان در مهد كشتي ايران
اخبار كوتاه از فوتبال
خبري كه دبيركل كميته ملي المپيك اعلام كرد
دستور رئيس جمهور براي پرداخت بودجه 60 ميلياردي ورزش
مسابقات تيروكمان قهرماني جهان
تيم ملي تير و كمان ايران با 12 ورزشكار به ايتاليا مي رود
شادي دركاپ 3 جهاني روئينگ شركت نمي كند
كياقدمي از همراهي تيم وزنه برداري جوانان بازماند
با حضور آرژانتين ميزبان و برزيل قهرمان كوپا آمريكا جمعه كليد مي خورد
خواندني از ورزش ايران
براي حضور در تورنمنت اروپا آسيا
تيم ووشو جوانان بامداد جمعه در آذربايجان



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «عين الله بزرگي اتويي»
آنچه در انتظار شهداست
هرچند مي دانم كه رسيدن به درجه رفيع شهادت و مقام لقاء الله مخصوص بندگان صالح خداست و گناهكاران را به آن جايگاه راهي نيست ولي به فضل و بخشش خداوند اعتماد مي كنم و دراينجا با كمال سرافكندگي و خجلت و تواضع در پيشگاه او توبه مي كنم و اميدوارم به حق محمد و آل محمد خداوندبر حقير رحمت و ترحمي نمايد و از گناهان و معصيت هاي من درگذرد...
پروردگارا مي دانم چه خصلت هايي براي شهدا تعيين شده و شنيده ام كه پيامبراكرم(ص) فرموده براي شهيد از سوي خداوند هفت خصلت است:
اول؛ آن كه اولين قطره از خون او موجب بخشش گناهان مي شود.
دوم؛ سرخويش را بربالين دو حوري بهشتي قرارداده و آنان گرد و غبار از چهره اش پاك مي كنندو به او مي گويند، مرحبا به تو.
سوم: از لباس هاي بهشت بر تن او مي پوشند.
چهارم؛ مأموران بهشت از هرگونه بوي خوش بهشت براي او خواهند آورد.
پنجم: شهيد مقام و منزلت خويش را مشاهده مي كند.
ششم: به روح او گفته مي شود هركجاي بهشت مي خواهي گردش كن.
هفتم: شهيد نظر مي كند به وجه الله و نيز مي دانم...
و اي امت حزب الله هميشه در صحنه، بي شك با حضور مداوم در صحنه و پيروي خالصانه و عاشقانه از ولايت فقيه روي پاي خود خواهيد ايستاد. برادران عزيز و دوستان هميشگي، به فرمان رهبر عظيم الشأن انقلاب لبيك بگوييد و سعي كنيد به سوي جبهه هاي نبرد حق عليه باطل حركت كنيد و...
مادر عزيزم! اي مادر كه در طول عمربرايم راهنما بودي، اگر جسدم بدست شما همچون پسر عموي شهيدم حميدرضا نرسيده، هيچ ناراحتي به خود راه مده كه جسد مشتي خاك بيش نيست و سزاوار نيست انسان خود را براي مشتي خاك ناراحت كند. دراين صورت اندوهي به خود راه مده كه در روز محشر همديگر را ملاقات خواهيم كرد.و اما پدرعزيزم! مرا ببخش كه نتوانستم فرزند خوب و مثمرثمري براي شما باشم و حق فرزندي را خوب ادا نمايم ولي چه كنم و چاره ندارم در هر حال مرا ببخشيد. پدر گرامي وصيت مي كنم كه مراسم تشييع جنازه مرا بسيار ساده و بدون تشريفات زايد انجام دهيد. هرگونه اموالي از سپاه و بسيج، اوركت، شلوار و پوتين كه دراختيارم هست به سپاه داده شود.
سخني باخانواده و اقوام و خويشان؛ نكند خداي ناكرده در مقابل شهادتم انتظاري از انقلاب و مسئولين داشته باشيد و من هرگز راضي به آن نيستم و خدا هم راضي نخواهد بود. درپايان بايستي بگويم درحالي از اين جهان رخت برمي بندم كه دراين انديشه ام چگونه امت اسلام و انقلاب را پاسداري خواهند كرد و چگونه پيرو ولايت فقيه خواهند بود.
بسيجي شهيد «عين الله بزرگي اتويي» سال 1343 متولد شد و در 3/12/1364 درمنطقه عملياتي فاو به شهادت رسيد.

 



مرحله نهايي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد - ساري
اوج هيجان در مهد كشتي ايران

مرحله نهايي رقابت هاي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد از امروز (چهارشنبه) در سالن سيد رسول حسيني ساري آغاز مي شود و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.
پس از مدت ها تعطيلي مسابقات كشتي در داخل كشور و پس از قهرماني شهداي جويبار در بهمن ماه در رقابت هاي ليگ برتر كه تماشاگران زيادي را به سالن هفتم تير تهران كشاند، شاهد برگزاري رقابت سطح بالايي نبوديم كه تمام مدعيان پوشيدن دو بنده تيم ملي در آن حضور داشته باشند.
در جام تختي كه با اولتيماتوم كادرفني تمام مدعيان مجبور به حضور در آن بودند، باز هم نفرات سرشناسي با بهانه هاي مختلف از حضور در آن سرباز زدند تا شاهد جدال مدعيان در كيش نباشيم، اما به نظر مي رسد اين بار ديگر جاي خالي كسي احساس نشود.
به نظر مي رسد در زماني كه فوتبال چنگي به دل مردم نمي زند و رقابت هاي ليگ هم تعطيل است، بهترين زمان براي بازگرداندن اميد و هيجان به ورزش در دل مردم مرحله نهايي انتخابي باشد. از طرفي مردم مازندران، مهد كشتي ايران، كه حتي تيم ها و كشتي گيران خود را در خارج از مرزهاي ايران تنها نمي گذارند، بي صبرانه منتظر آغاز اين مسابقات هستند تا با حضور پرشور خود گرمي خاصي به مسابقات دهند.
مرحله نهايي رقابت هاي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد براي شركت در مسابقات جهاني و گزينشي المپيك 2012 لندن از امروز (چهارشنبه) در سالن سيد رسول حسيني ساري آغاز مي شود و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت. اين مسابقات براساس قانون فيلا از ساعت 14 تا 20 برگزار خواهد شد.
117 كشتي گيري كه موفق به كسب مجوز كادرفني براي حضور در مرحله نهايي شده اند در 7 وزن به مصاف هم مي روند كه مسابقات اوزان 55، 66 و 84 كيلو، چهارشنبه (8 تيرماه) و رقابت هاي اوزان 60، 74، 96 و 120 كيلو پنجشنبه (9 تيرماه) برگزار خواهد شد.
با توجه به حساسيت 3 وزن اول وحضو نزديك مدعيان به نظر مي رسد كه رقابت هاي روز اول از جذابيت بيشتري برخوردار بوده ودستخوش حوادث نانوشته زيادي باشد. به خصوص در اوزان 66 و 84 كيلو كه در 66 كيلو رقابت مهدي تقوي دارنده مدال طلاي 2009 جهاني دانمارك با حسين خاني و آقاجاني، مدعيان تازه اين وزن مي تواند جالب توجه باشد.
از طرفي در 84 كيلو كه به نظر مي رسد سخت ترين وزن اين رقابت ها باشد، ترافيك زيادي وجود دارد و از جذابيت بيشتري برخوردار است. احسان لشگري، دارنده 2 نشان طلاي آسيا و جمال ميرزايي، طلايي بازي هاي آسيايي گوانگجو با سابقه هاي اين وزن هستند. احسان اميني هم با شكست حريفان نامدارش در قهرماني آسيا در ازبكستان خط و نشان جدي براي حريفان كشيد و زنگ خطري را براي تنبل ها و بي نظمي هاي اين وزن به صدا درآورد تا شاهد جدال زيبايي در 84 كيلو باشيم. البته نبايد از نام ميثم مصطفي جوكار، حسن رحيمي و سعيد رياحي نيز به اين سادگي گذشت.
تمامي مدعيان در اين رقابت ها حضور دارند و تنها غايب سرشناس اين مسابقات فردين معصومي، كشتي گير سنگين وزن است كه به دليل آسيب ديدگي از ناحيه چشم به ميدان نمي رود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

انتخاب داوران كره اي براي ديدار برگشت ايران و مالديو
از سوي فيفا داوران كره اي براي قضاوت ديدار برگشت تيم هاي ايران و مالديو در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 انتخاب شدند.ديدار برگشت تيم هاي فوتبال ايران و مالديو روز 6 مردادماه در ورزشگاه ملي «ماله» برگزار خواهد شد كه اين ديدار را «كيم سانگ وو» با كمك هاي «جانگ جون موو» و «چوي مين بيونگ» از كره جنوبي قضاوت خواهند كرد. ديدار رفت تيم هاي فوتبال ايران و مالديو روز شنبه اول مردادماه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.
اولادي در ايران براي پيروزي بازي مي كند
مهرداد اولادي با پيروزي به توافقات اوليه دست يافت.مهرداد اولادي ديروز در باشگاه پيروزي حاضر شد و با مسئولان تيم جلسه اي را برگزار كرد. وي در اين جلسه با پيروزي به توافق اوليه رسيد. اولادي در مورد اينكه چند درصد احتمال دارد در ايران بماند گفت: به احتمال 40درصد در ايران و تيم پيروزي بازي خواهم كرد و به احتمال 60درصد به يك تيم خارجي مي روم.
صالح نيا خبر استعفاي پورغلامي را رد كرد
بهمن صالح نيا با تكذيب خبر استعفاي فرهاد پورغلامي گفت: با اين سرمربي كار را ادامه مي دهيم و مطمئنا او در تمرينات تيم حاضر خواهد شد.سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلي با اشاره به خبر استعفاي پورغلامي گفت: اين خبر صحت ندارد و مطمئنا او در تمرينات ما شركت خواهد كرد. بايد بگويم ما متكي به بازيكنان پايه هستيم، اما نگراني پورغلامي اين نيست، نگراني او از هواداران و انتظارات بيش از حد آنان است.
توافق حسيني با استقلال
سيدجلال حسيني با استقلال به توافق رسيد.معاون باشگاه استقلال با تاييد اين خبر گفت: سيدجلال حسيني، با مسئولان باشگاه استقلال براي حضور در اين تيم به توافقات نهايي رسيد. به علت حضور در اردوي تيم ملي قرارداد رسمي حسيني پس از بازگشت او ثبت خواهد شد.باشگاه استقلال پس از جذب جاسم كرار، علي حمودي، ميثم حسيني، سيدمهدي رحمتي و سيدجلال حسيني را جذب كرد. همچنين مسئولان باشگاه در حال مذاكره با آندرانيك تيموريان بازيكن فصل گذشته تراكتورسازي و خسرو حيدري ديگر بازيكن سپاهاني ها هستند.
فكري با مس ثبت كرد
محمود فكري با حضور در هيئت فوتبال استان كرمان قرارداد خود را ثبت كرد.فكري پس از جدا شدن از استقلال و مذاكره با مسئولان مس، به كرمان رفت تا در اين تيم به عنوان مربي مشغول فعاليت شود. فكري پس از توافق با مسئولان مس با حضور در هيئت فوتبال قرارداد يك ساله خود را به ثبت رساند تا فصل آينده به عنوان يكي از دستياران صمد مرفاوي در مس حضور داشته باشد.
استقلال جان واريو را نمي خواهد
منصور پورحيدري سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: خسرو اگر بتواند بازيكن آزاد شود، استقلالي خواهد شد. وي با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و در اين چند روز پيگير اين بوده كه بتواند اين موضوع را روشن كند. سرپرست استقلال درباره اينكه گفته مي شود اين تيم به دنبال بازگرداندن جان واريو است، گفت: استقلال اين بازيكن را نمي خواهد.
هزينه 60 ميليون پوندي چلسي براي شكار دو بازيكن تاتنهام
رومن آبراموويچ براي شكار لوكا مودريچ و گرت بيل دو بازيكن تاثيرگذار تاتنهام حاضر است 60 ميليون پوند هزينه كند. وياس بواس، سرمربي جديد چلسي نسبت به جذب اين دو ستاره تاتنهام ابراز علاقه كرده و مي خواهد به گونه اي با فرانك لمپارد و ديديه دروگبا و نيكولا آنلكا قطع همكاري كند.
پيرواني پاسخ انتقادات كميته ملي المپيك را داد
سرمربي پيشين تيم اميد خطاب به دبيركل كميته ملي المپيك و مشاورش، پاسخ انتقادهاي آن ها را داد.غلام پيرواني گفت: آقاي دبيركل كميته ملي المپيك، تيم اميد را اوت كرديد آن وقت به دنبال مقصر مي گرديد؟! بايد اذعان كرد، عدم تدبير و عملكرد ضعيف، تسويه حساب هاي شخصي و غير ورزشي با اولين سرپرست تيم اميد و همچنين مصاحبه ها و حاشيه هايي كه عليه تيم اميد داشتيد، باعث دلسردي و تمركززدايي تيم شده و در نهايت منجر به عدم صعود تيم اميد به المپيك شديد. وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود انتقاداتي را متوجه مشاور پولدار افشارزاده مي كند و خطاب به رييس سازمان صداوسيما مي گويد: تقاضاي اينجانب از ضرغامي اين است كه به عنوان يك مرد مسلمان آيا مسيرهايي را كنترل كرده ايد اشخاصي كه تنها ادعايشان پولدار بودن است، چطور به عنوان يك كارشناس ورزشي در يك برنامه زنده ورزشي حاضر شده و درباره دلايل عدم صعود تيم ملي اميد به المپيك اظهارنظر مي نمايند؟! لازم به يادآوري است چندي قبل مشاور دبير كميته ملي المپيك در يك برنامه تلويزيوني از عملكرد سرمربي پيشين تيم فوتبال اميد ايران و تاثير آن در ناكامي اين تيم در مسابقه هاي انتخابي المپيك 2012 لندن سخن گفته بود.

 



خبري كه دبيركل كميته ملي المپيك اعلام كرد
دستور رئيس جمهور براي پرداخت بودجه 60 ميلياردي ورزش

بهرام افشارزاده گفت: از رياست جمهوري نامه اي براي كميته المپيك آمده كه براساس آن دستور داده شده سريعا 60 ميليارد تومان به كميته ملي المپيك پرداخت شود.
دبيركل كميته ملي المپيك از دريافت نامه اي از رياست جمهوري مبني بر دستور واريز هر چه سريع تر 60 ميليارد تومان توسط رئيس جمهور به كميته ملي المپيك خبر داد و اظهار كرد: حدودا مشكلات مالي كميته ملي المپيك حل شده است.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا تاكنون بودجه اي دريافت كرده ايد؟ تصريح كرد: 2 ميليارد تومان از بودجه كميته ملي المپيك اخيرا پرداخت شده است.افشارزاده در پاسخ به اين پرسش كه آيا با تزريق بودجه به كميته مشكلات فدراسيون ها براي اعزام به رقابت هاي كسب سهميه حل خواهد شد؟ تاكيد كرد: ان شاءالله حل مي شود. سازمان تربيت بدني بودجه اي در اختيار نداشت كه هزينه كند. اين گرفتاري تا حدودي به مشكلات قبلي اضافه شد.وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا كميته از فدراسيون فوتبال خواسته تا با مسببان حذف تيم اميد از المپيك برخورد كند، يادآور شد: ما براي فدراسيون فوتبال نامه اي فرستاديم. ايران چندين سال است كه از المپيك دور شده. يكشنبه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال جلسه اي داشت كه در نهايت قرار شد پرهيزگار، حاجيلو و معيني از سمت هايشان كنار گذاشته شوند.
دبيركل كميته ملي المپيك درباره اظهارنظركفاشيان مبني بر اينكه منصوريان با تيم اميد ادامه مي دهد گفت: بايد منصوريان را نگه داريم چرا كه او انتخاب كي روش است.سرپرست كاروان ايران در بازي هاي المپيك لندن درباره انتخابش براي اين سمت گفت: طبق اساسنامه كميته بين المللي المپيك، حدود 18 ماه قبل از آغاز بازي هاي بايد سرپرست كاروان مشخص شود تا كارهاي اجرايي را انجام دهد. در جلسه هيئت اجرايي به دليل حساسيت موضوع و نامه نگاري هايي كه با كميته برگزاري بازي هاي المپيك صورت مي گيرد، به عنوان سرپرست انتخاب شدم و قرار شده اعضاي هيئت اجرايي همكاري لازم را با من داشته باشند.وي ادامه داد: مكاتبات مستقيم براي گرفتن بليت، ثبت نام تيم ها، برنامه هاي تداركاتي، پيگيري مسائل مربوط به دهكده، كارت هاي ورودي، مسائل مربوط به خبرنگاران، مكان مسابقه ها، تمرين ها، تيم خدمات و ... همه از جمله مواردي هستند كه بايد سرپرست كاروان آن ها را پيگيري كند.

 



مسابقات تيروكمان قهرماني جهان
تيم ملي تير و كمان ايران با 12 ورزشكار به ايتاليا مي رود

تيم ملي تيراندازي با كمان كشورمان براي شركت در رقابتهاي قهرماني جهان با 12 كماندار راهي تورين ايتاليا مي شود.
تيم ملي تيراندازي با كمان كشورمان براي شركت در چهل وششمين دوره رقابتهاي تيراندازي با كمان قهرماني جهان وانتخابي المپيك لندن روز جمعه هفته جاري با تركيب 12 كماندار راهي ايتاليا مي شود.
اين تيم در حالي با 12 ورزشكار خود به اين مسابقات اعزام خواهد شد كه طبق مقررات جديد فيتا با كاهش يك نفري در هر كدام از تيم هاي خود مواجه شده است به اين ترتيب براي نخستين بار در رقابتهاي جهاني شاهد حضور سه كماندار در هر رشته خواهيم بود.
در اين رقابتها 35 سهميه المپيك لندن در هر بخش زنان و مردان كمان ريكرو توزيع خواهد شد. كيوان رضايي مهر، نادر منوچهري، مجيد ميررحيمي به همراه نجمه آبتين، فاطمه فراشي، آرزو حيدري كمانداران تيم ريكرو مردان و زنان كشورمان را تشكيل مي دهند. اين تيم به مربيگري پارك ولي يومي كره اي براي كسب سهميه المپيك تلاش خواهد كرد.
امير كاظم پور، مجيد قيدي، رضا زماني نژاد و مهتاب پارسا مهر، سيده ويدا حليميان و شبنم سرلك اعضاي تيم كامپوند كشورمان را تشكيل مي دهند. مجيد احمدي سرمربيگري اين تيم را در ايتاليا برعهده خواهد داشت.
تيراندازان ايران بامداد روز جمعه 10 تيرماه تهران را به مقصد ايتاليا ترك مي كنند.
چهل وششمين دوره مسابقات تيراندازي با كمان قهرماني جهان و انتخابي المپيك لندن 12 تا 17 تيرماه در تورين ايتاليا برگزار مي شود.

 



شادي دركاپ 3 جهاني روئينگ شركت نمي كند

تيم ملي روئينگ مردان 13تيرماه با 2 قايقران و بدون حضور محسن شادي راهي مسابقات كاپ 3 جهاني در سوئيس مي شود.
رقابت هاي كاپ 3جهاني در رشته روئينگ 16تا 18تير ماه در سوئيس برگزارخواهد شد. پيش از اين قرار بود كه محسن شادي به همراه دو قايقران ديگر در رشته جفت پارو دراين دوره از مسابقات شركت كند، اما ظاهراً شادي تصميم گرفته است تا درمسابقات شركت نكند.
عاقل حبيبيان و حسن جهانيان به عنوان تركيب پارو زنان تيم ملي روئينگ در ماده دو نفره سبك وزن با حريفان خود مسابقه خواهند داد.

 



كياقدمي از همراهي تيم وزنه برداري جوانان بازماند

ملي پوش دسته 105 كيلوگرم تيم وزنه برداري جوانان به دليل حل نشدن مشكل خروجي، از همراهي تيم در مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان جهان بازماند.
اين اتفاق درحالي رخ داد كه كياقدمي طي 4ماه گذشته حضور مستمري دراردوي تيم هاي ملي داشت و براساس ركوردهايي كه درتمرينات به ثبت رسانده بود از بخت هاي كسب مدال تيم وزنه برداري كشورمان در مسابقات قهرماني جوانان جهان درمالزي به شمار مي رفت.
به دنبال بازماندن كيا قدمي از همراهي تيم وزنه برداري، كورش باقري نام ايوب مرادي ملي پوش دسته 85 كيلوگرم را جايگزين او كرد.
تا اين لحظه مشكل خروج از كشور كيانوش رستمي، دارنده مدال طلاي رقابت هاي سال گذشته قهرماني جوانان جهان نيز برطرف نشده واين احتمال وجود دارد كه تيم وزنه برداري كشورمان از همراهي يكي از شانس هاي مسلم كسب مدال طلاي خود درمالزي بازبماند و با تيمي 7 نفره درمسابقات شركت كند.مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان جهان طي روزهاي 10تا 17تيرماه در پنانگ مالزي برگزار مي شود.

 



با حضور آرژانتين ميزبان و برزيل قهرمان كوپا آمريكا جمعه كليد مي خورد

مسابقات قهرماني جام ملت هاي فوتبال آمريكاي جنوبي موسوم به كوپا آمريكا از روز جمعه (10 تيرماه) شروع خواهد شد.
اين پيكارها امسال به ميزباني آرژانتين انجام مي شود. شهرهاي بوينوس آيرس، مندوزا، كوردوبا، سالتا، سان خوان، خوجويي، لاپلاتا و سانتافي ميزبان يان دوره خواهند بود.
براي اين منظور كشور ميزبان با همكاري كونوموبل (كنفدراسيون فوتبال آمريكاي جنوبي) پيشتر از دو كشور غير عضو اين سازمان يعني ژاپن و مكزيك دعوت كرد كه تنها مكزيكي ها پاسخ مثبت دادند. به اين ترتيب تيم هاي آرژانتين(ميزبان)، بوليوي، برزيل (مدافع عنوان قهرماني)، شيلي، كلمبيا، كاستاريكا (جانشين ژاپن)، اكوادور، مكزيك(تيم دعوت شده)، پاراگوئه، پرو، اروگوئه و ونزوئلا در 3 گروه 4 تيمي به اين شرح انجام خواهد شد:
گروه اول: آرژانتين، كلمبيا، كاستاريكا، بوليوي
گروه دوم: برزيل، پاراگوئه، اكوادور، ونزوئلا
گروه سوم: اروگوئه، شيلي، پرو و مكزيك
تكليف قهرماني اين پيكارها در تاريخ 24 جولاي (يكشنبه 2 مرداد) مشخص خواهد شد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ تيم دو صحرانوردي دانش آموزان پسر و دختر كشورمان پس از قهرماني تيم دووميداني دانش آموزان در مسابقات جهاني ISF كه در كشور لهستان برگزار شد، موفق شدند در مسابقات قهرماني آسيا «كشور مغولستان» در قسمت پسران مقام اول و در بخش دختران مقام دوم و در مجموع تيمي دختران و پسران مقام اول را كسب نمايند. در قسمت انفرادي پسران مبين داداشي، شاهين يزداني، ميثم نظري، و در قسمت انفرادي دختران بيتا حاجي مقام سوم اين دوره از مسابقات را كسب نمودند.
¤ در شرايطي كه در نشست كميته فني واترپلو مصوب شده بود كه بازي هاي سوپرجام ليگ برتر 15 تا 17 تيرماه برگزار شود اين تاريخ از سوي فدراسيون تغيير داده شد و به 24 تيرماه موكول شد.

 



براي حضور در تورنمنت اروپا آسيا
تيم ووشو جوانان بامداد جمعه در آذربايجان

تيم ملي ووشوي جوانان بامداد روز جمعه (دهم تيرماه) ايران را به مقصد باكو ترك مي كند.
حسين يوسفي در وزن 80- كيلوگرم، ميثم فرجي در وزن 75- كيلوگرم، سيد مجيد موسوي در وزن 65-كيلوگرم، عباس شيخي در وزن 65- كيلوگرم، محسن سوري در وزن 60- كيلوگرم، عليرضا بختياري در وزن 56- كيلوگرم و رضا سبحاني در وزن 52- كيلوگرم اعضاي تيم ملي سانداي جوانان را تشكيل مي دهند.
اين نفرات به سرمربيگري رامين موحدنيا و مربيگري اصغر شعباني راهي مسابقات اروپا آسيا مي شوند. تيم ملي پنج شنبه آخرين تمرينات را مرور كرده و بامداد جمعه راهي مي شود. فرشيد اسديان تنها يار تالو ايران در فرم تاي چي چوان است كه در اين مسابقات شركت مي كند. او مربي همراه خود ندارد. مجيد ملكي سرپرست تيم اعزامي به آذربايجان است. شركت كنندگان شنبه وزن كشي كرده و از روز يكشنبه آينده مبارزات خود را آغاز مي كنند.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14