(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 5 شهریور 1390- شماره 20009

حديث دشت عشق
قلعه نويي مثل سايه در تعقيب مظلومي پايان ناكامي سرخ و صدرنشيني آبي
اخبار كوتاه از فوتبال
معرفي ملي پوشان ايران درمسابقات جهاني كشتي
آغاز رقابت هاي دووميداني قهرماني جهان- دايگو قرعه خوب مرادي ، رقابت دشوار موسوي
جودو قهرماني جهان - پاريس حذف دومين نماينده ايران
خواندني از ورزش ايران
قرعه كشي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد
بارسلونا و ميلان در يك گروه
تورنمنت بين المللي بسكتبال در تهران لغو شد



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «عباس رجايي»
متولد نجف اشرف، شهيد كربلاي ايران

دوران ابتدايي را در كشور عراق سپري كرد كه توسط حاكمان عراق به ايران رانده شد. تحصيلاتش را در اصفهان ادامه داد تا آغاز انقلاب اسلامي و غائله كردستان و حمله متجاوزان عراقي به جنوب ايران.
عباس ابتدا به كردستان اعزام شد و در مبارزه با گروهك ها و خائنين مجروح گرديد. مدتي در مدرسه امام صادق(ع) تحصيلات را ادامه داد و باز شور عاشقي او را به جبهه ها كشاند. ابتدا عمليات خيبر و يازده ماه بعد هم عمليات بدر كه آخرين صفحه خونين زندگيش در همان عمليات رقم خورد و شاهد شهادت را در آغوش كشيد. حال و هواي امام(ره) و خاطرات دوران كودكيش و زيارت امام خميني در نجف اشرف او را عاشق اين پير عارف نموده بود و عاقبت در راه او جان داد.
طلبه بسيجي شهيد «عباس رجايي» سال 1346 در نجف اشرف متولد شد و در 22/12/1363 در عمليات بدر به شهادت رسيد.

 



قلعه نويي مثل سايه در تعقيب مظلومي پايان ناكامي سرخ و صدرنشيني آبي

پنجمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با صعود مقتدرانه استقلال به صدر جدول رده بندي و فرهاد مجيدي به صدر جدول گلزنان پيگيري شد و پيروزي نيز پس از چند هفته ناكامي بالاخره طعم برتري را چشيد.
پنجمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از چهارشنبه شب با برگزاري هفت بازي آغاز شد و بامداد جمعه با به صدا درآمدن سوت پايان ديدار فولادخوزستان- استقلال به اتمام رسيد. در اين هفته تيم هاي فجرسپاسي شيراز، شاهين بوشهر، نفت تهران، سايپاي البرز، راه آهن شهرري، پيروزي، تراكتورسازي تبريز و استقلال تهران مقابل حريفان خود به برتري رسيدند و جايگاه شان را در جدول ارتقا بخشيدند.
با نتايجي كه در ديدارهاي اين هفته رقم خورد تيم هاي استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز با اقتدار رده هاي اول و دوم جدول رده بندي را به خود اختصاص دادند تا بازي هفته ششم آنها مصاف براي صدرنشيني باشد. در اين هفته استقلال به واسطه پيروزي پر گل 4 بر يك مقابل فولادخوزستان 13 امتيازي شد، يك پله در جدول رده بندي ليگ برتر صعود كرد و فولادخوزستان را با چهار پله نزول به سكوي دهم جدول فرستاد.
تراكتورسازي ديگر تيم فاتح هفته پنجم بود كه توانست شهرآورد تبريز را با برتري 5 بر يك پشت سر بگذارد. اين پيروزي پر گل تيم تراكتورسازي را 12 امتيازي كرد و به رده دوم جدول فرستاد.
صباي قم تاوان شكست 4 بر صفر خود مقابل شاهين بوشهر و پيروزي تيم هاي مدعي استقلال و تراكتورسازي را با سقوط به رده سوم جدول داد و اين در حالي بود كه سپيدپوشان شاهين با شش پله صعود از رده دهم جدول به جمع چهار تيم بالاي جدول آمدند.
تيم هاي اصفهاني در پايان هفته پنجم هر كدام يك پله در جدول سقوط كردند. سپاهان در خانه به نفت تهران باخت تا رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص دهد و ذوب آهن در انزلي مقابل ملوان متوقف شد و بر سكوي ششم جدول تكيه زد.
نفت تهران از جمله تيم هايي بود كه هفته پنجم را با صعود در جدول رده بندي به پايان برد، اين تيم به واسطه برتري مقابل سپاهان هشت امتيازي شد و همسايه دو تيم اصفهاني در رده هفتم جدول. يك پله پائين تر از نفت تهران، ملوان بندرانزلي ايستاده كه هنوز طعم تلخ شكست را نچشيده و اين هفته با تساوي خانگي مقابل ذوب آهن اصفهان به رده هشتم جدول سقوط كرد.
پيروزي پر گل مقابل داماش گيلان براي سايپا صعودي چهار پله اي را در جدول به دنبال داشت و اين تيم هفت امتيازي نهم شد. راه آهن و پيروزي در هفته پنجم نخستين برد خود را كسب كردند و اين سه امتياز نوبرانه آنها را در جدول سه پله ارتقا داد تا به ترتيب يازدهم و دوازدهم شوند.
در پله سيزدهم جدول صنعت نفت آبادان ايستاده است كه اين هفته در خانه پيروزي با نتيجه 3 بر يك شكست خورد و چهار پله در جدول سقوط كرد. فجرسپاسي نيز در ايستگاه پنجم ليگ برتر بالاخره برد و با برتري 2 بر يك مقابل مس كرمان پنج امتيازي شد تا با دو پله صعود در جدول رتبه چهارم را از آن خود كند.
در رده هاي پانزدهم تا هجدهم جدول به ترتيب تيم هاي شهرداري تبريز، داماش گيلان، مس كرمان و مس سرچشمه ديده مي شوند كه همه در هفته پنجم باختند و به قعر جدول سقوط كردند. در اين بين رتبه مس كرمان و مس سرچشمه بدون تغيير ماند اما شهرداري و داماش هر كدام چهار پله در جدول تنزل داشتند.
نتايج ديدارهاي هفته پنجم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
¤ ملوان 3- ذوب آهن3
گل ها: جلال رافخايي (23، 59- پنالتي و 3+90- پنالتي) براي ملوان و پيام صادقيان (22)، ماچادو هوگو (45) و ايگور كاسترو (73) براي ذوب آهن
اخراج: سينا عشوري (80- ذوب آهن )
¤ مس 1- فجر سپاسي2
گل ها: لئاندرو باربوس (45) براي مس كرمان و حميد جوكار (50) و محمدرضا پورمحمد (86) براي فجرسپاسي شيراز
اخراج: قاسم دهنوي (2+90- مس كرمان)
¤ شاهين 4- صباي قم صفر
گل ها: منصور تنهايي (1 و 35)، محسن حميدي (58) و ميثم منيعي (70)
¤ سپاهان صفر- نفت تهران 1
گل: سيدايمان موسوي (65)
¤ سايپا 3- داماش گيلان صفر
گل ها: عباس محمدرضايي (29 و 62) و كريم انصاري فرد (34)
¤ راه آهن 3- مس سرچشمه 1
گل ها: بهادر عبدي (36) ، اميد عاليشاه (45) و حسين كاظمي (87- پنالتي) براي راه آهن و مسلم فيروزآبادي (69) براي مس
¤ پيروزي3- نفت آبادان 1
گل ها: جواد كاظميان (26، 58 و 65) براي پرسپوليس و روح الله عرب (71) براي صنعت نفت آبادان
¤ تراكتورسازي 5- شهرداري 1
گل ها: احسان حاجي صفي (3 و 60) ، اميرحسين صادقي (8)، فردين عابديني (15) و سياوش اكبرپور (20) براي تراكتورسازي- سعيد دقيقي (34) براي شهرداري
¤ فولاد1- استقلال تهران 4
گل ها: رضا نوروزي (5) براي فولاد- فرهاد مجيدي (3 و 88) اسماعيل شريفات (38) و ميلاد ميداودي (85) براي استقلال
مجيدي درصدرجدول گلزنان
5 گل: فرهاد مجيدي (استقلال)
4 گل: كريم انصاري فرد (سايپاي البرز) و جواد كاظميان (پيروزي)
3 گل: روح الله عرب (نفت آبادان)، رضا نوروزي (فولاد)، سيدايمان موسوي (نفت تهران)، منصور تنهايي (شاهين بوشهر)، جلال رافخايي (ملوان انزلي) و محمدحسين ابراهيمي (تراكتورسازي).

 



اخبار كوتاه از فوتبال

زلزله در مس كرمان
رئيس هيئت مديره باشگاه مس كرمان گفت: اگر مرفاوي در پايان بازي با فجرسپاسي كناره گيري نمي كرد، بركنارش مي كردم.
عبدالرضا داوري با بيان اينكه اتفاقات و درگيري هاي به وجود آمده ميان مربيان و بازيكنان با خبرنگاران، هواداران و اعتراض تماشاگران علت عدم توانايي كادر فني و مديريت باشگاه در كسب نتايج بود، در مورد استعفاي مرفاوي خاطر نشان كرد: قاعدتاً پس از كسب اين نتايج بايد اين اتفاق رخ مي داد و اگر استعفا هم صورت نمي گرفت من مرفاوي را بركنار مي كردم. همچنين نژادزماني مديرعامل باشگاه را بركنار كردم زيرا اين افراد نتوانستند آنچه انتظار داشتيم را برآورده كنند. وي درباره جايگزين صمد مرفاوي تصريح كرد: ما با فلمينگ قرارداد داريم و در حال حاضر وي را به عنوان سرمربي موقت تيم مس انتخاب خواهيم كرد تا در آينده با او مذاكرات لازم را انجام دهيم و شرايط وي را بسنجيم و در صورت استاندارد بودن با خواسته هاي باشگاه هدايت تيم را برعهده بگيرد.
ساكت مديرعامل جديد باشگاه فولاد ماهان
محمدرضا ساكت به عنوان مديرعامل باشگاه فولاد ماهان اصفهان انتخاب شد.با اعلام مرتضي طلايي سخنگوي باشگاه فولادماهان، محمدرضا ساكت كه چندي پيش از مديرعاملي باشگاه سپاهان استعفا كرد، به عنوان مديرعامل جديد فولادماهان انتخاب شد.
اتوئو پردرآمدترين بازيكن فوتبال جهان
¤ساموئل اتوئو مهاجم كامروني و اسبق اينتر با قرادادي سه ساله و با رقم 28 ميليون يورو اين تيم ايتاليايي را به مقصد باشگاه روسي «آنژي ماخاچكالا» ترك كرد. اتوئو با امضاي اين قرارداد به پردرآمدترين بازيكن فوتبال جهان تبديل شد. او قرار است ساليانه 20 ميليون يورو از سران آنژي به عنوان دستمزد دريافت كند.
¤خوان ماتا مهاجم تيم فوتبال والنسيا با قراردادي پنج ساله به ارزش 7/26 ميليون يورو به تيم فوتبال چلسي انگلستان پيوست.
¤ باشگاه منچسترسيتي با قراردادي چهار ساله به ارزش 24 ميليون پوند سمير نصري را از باشگاه آرسنال به خدمت گرفت. او با دستمزد هفته اي 180 هزار پوند تصميم گرفت جمع توپچي ها را ترك كند.
آشنا از فهرست سايپا خارج مي شود
مديرتيم فوتبال سايپا گفت: در صورت تاييد كميته پزشكي حسين آشنا از فهرست تيم خارج مي شود.
فرشاد فلاحت زاده در مورد وضعيت حسين آشنا دروازه بان مصدوم سايپا گفت: پاي آشنا شكسته و حداقل سه ماه دور از ميادين خواهد بود. ما به دنبال اين هستيم تا بازيكني را جانشين او كنيم. در صورت تاييد كميته پزشكي فدراسيون فوتبال نام حسين آشنا از فهرست تيم خارج مي شود.
پيروزي در غياب شمس به ليگ برتر فوتسال بازگشت
عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال با اعلام خبر بازگشت تيم فوتسال پيروزي به ليگ برتر اظهار داشت: علت اساسي كه با بازگشت تيم فوتسال پيروزي به ليگ برتر موافقت كرديم، شرايط بازيكناني بود كه با اين تيم قرارداد داشتند. اين بازيكنان كه بيشترشان اسم و رسمي در فوتسال ندارند، با تيم هاي ديگر قرارداد نبسته بودند و شايد اگر يك فصل بيرون مي ماندند، به آينده آنها لطمه وارد مي شد. ما هم به خاطر اين بازيكنان موافقت كرديم، پيروزي اين فصل هم در ليگ برتر بازي كند. اما از سوي ديگر مديرفني تيم فوتسال پيروزي با وجود بازگشت اين تيم به ليگ برتر تاكيد كرد كه به جمع سرخپوشان برنمي گردد. حسين شمس اظهار داشت: از اينكه پيروزي دوباره به ليگ برتر بازگشت، خوشحالم، اما وقتي اين خبر را شنيدم كه آنها سعيد عبدلوند مربي تيم را بركنار كرده اند خيلي ناراحت شدم. او 2 ماه براي تيم زحمت كشيده واين جواب زحمات 2 ماهه ما نبود. شمس در مورد احتمال بازگشت خود به جمع سرخپوشان تاكيد كرد: من ديگر به اين تيم بازنخواهم گشت.
سنجري از سرمربي گري مس سرچشمه بركنار شد
سرمربي تيم فوتبال مس سرچشمه از سمت خود كنار گذاشته شد. مدير روابط عمومي مس سرچشمه ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: احمد سنجري زحمات زيادي براي مس سرچشمه كشيد كه از تجربيات او در بخش ديگر باشگاه استفاده خواهيم كرد. او به عنوان مدير آكادمي فوتبال باشگاه مس سرچشمه فعاليت خواهد كرد. وي ادامه داد: سرمربي جديد اين تيم در اولين فرصت انتخاب و معرفي خواهد شد.
مسي بهترين بازيكن فوتبال اروپا شد
ليونل مسي ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا جايزه بهترين بازيكن فوتبال اروپا را از آن خود كرد. مسي 24 ساله با پشت سر گذاشتن كريستيانو رونالدو ستاره رئال مادريد و ژاوي هم تيمي خود در بارسا اين عنوان را كسب كرد. مسي فصل گذشته درخشش فوق العاده اي داشت و در تمامي رقابتها براي بارسا در مجموع 53 گل به ثمر رساند و نقش موثري در قهرماني اين تيم در لاليگا و ليگ قهرمان اروپا داشت.

 



معرفي ملي پوشان ايران درمسابقات جهاني كشتي

فدراسيون جهاني كشتي تركيب تيم هاي شركت كننده درمسابقات جهاني را اعلام كرد.
از دو هفته ديگر مسابقات جهاني كشتي در استانبول تركيه آغاز مي شود كه فيلا تركيب تيم هاي حاضر از جمله ايران را اعلام كرد. اين درحالي است كه فدراسيون كشتي ايران هنوز رسما اسامي را اعلام نكرده است اما تيم هاي ملي ايران با نفرات زير به مسابقات جهاني مي رود:
كشتي آزاد:
55كيلوگرم: حسن رحيمي
60 كيلوگرم: مصطفي آقاجاني
66 كيلوگرم: مهدي تقوي
74 كيلوگرم: صادق گودرزي
84 كيلوگرم: عليرضا گودرزي
96كيلوگرم: رضا يزداني
120كيلوگرم: فردين معصومي
كشتي فرنگي:
55 كيلوگرم: محسن حاجي پور
60كيلوگرم: اميد نوروزي
66 كيلوگرم: سعيد عبدولي
74 كيلوگرم: فرشاد عليزاده
84 كيلوگرم: حبيب ا... اخلاقي
96كيلوگرم: قاسم رضايي
120كيلوگرم: بشير باباجان زاده

 



آغاز رقابت هاي دووميداني قهرماني جهان- دايگو قرعه خوب مرادي ، رقابت دشوار موسوي

سه ورزشكار ايراني كه در نخستين روز رقابتهاي دووميداني قهرماني جهان بايد به مصاف حريفان بروند، رقيبان خود را شناختند.
سيزدهمين دوره رقابتهاي دووميداني قهرماني جهان از صبح امروز در ورزشگاه اصلي شهر دايگوي كره جنوبي آغاز مي شود و طي آن سه ورزشكار ايراني بايد با حريفان خود رقابت كنند.بنابر برنامه پيكارها، هادي سپهرزاد، نخستين ورزشكار ايراني خواهد بود كه در پيست تارتان دايگو حاضر خواهد شد. او در نخستين رقابت از ماده دهگانه، يعني در دوي 100 متر بايد به مصاف حريفان برود.
سپهرزاد در دوي 100 متر در گروه چهارم با هفت نفر از كشورهاي الجزاير، آلمان، جمهوري چك، ژاپن، بلژيك، روسيه و آمريكا خواهد دويد. در اين مرحله، براساس ركوردي كه سپهرزاد كسب مي كند، يك امتياز براي او ثبت مي شود تا پس از جمع شدن با امتياز 9 مسابقه ديگرش، نتيجه نهايي او مشخص شود.سپهرزاد در روز نخست رقابتها، پنج بار بايد مسابقه دهد. او پس از دوي 100 متر، در پرش طول، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع و 400 متر شركت مي كند.
مسابقه دهگانه كه در دو روز برگزار مي شود، يكي از سخت ترين مواد رقابتي در دووميداني محسوب مي شود.
از هادي سپهرزاد كه بگذريم، نوبت به سجاد مرادي مي رسد. او در دور مقدماتي 800 متر بيش از 40 رقيب دارد كه بايد براي موفقيت از سد آنها بگذرد.
مرادي در دور مقدماتي 800 متر در گروه پنجم، هفت حريف مستقيم دارد كه شناخته شده ترين آنها محمد العظمي از كويت است. البته نبايد از حريفان لهستاني و برزيلي او نيز براحتي گذشت.
در دور مقدماتي 800 متر، سه نفر اول گروه به صورت مستقيم به نيمه نهايي راه مي يابند. همچنين از ميان شش گروه، شش نفر از بهترين ركوردهايي كه پس از سه نفر اول گروه قرار دارند، راهي نيمه نهايي مي شوند تا 24 نفر در اين بخش در سه گروه براي فيناليست شدن با هم رقابت كنند.سجاد مرادي شانس بسيار زيادي براي حضور در مرحله نيمه نهايي خواهد داشت.
پس از سجاد مرادي، نوبت به دور مقدماتي پرتاب چكش مي رسد. جايي كه كاوه موسوي به عنوان نماينده ايران در گروه اول، هفده حريف خواهد داشت.در دور مقدماتي پرتاب چكش 35 پرتابگر در دو گروه حضور دارند. در اين مرحله پرتابگران در هر گروه براي صعود به مرحله بعد، يا بايد حداقل 77 متر در سه شانسي كه دارند، پرتاب كنند و يا اينكه بايد در بين 12 نفر برتر در مجموع دو گروه باشند. در اين مرحله موسوي شرايط بسيار دشواري براي فيناليست شدن خواهد داشت.

 



جودو قهرماني جهان - پاريس حذف دومين نماينده ايران

دومين نماينده ايران درمسابقات جودوي قهرماني جهان با شكست مقابل حريفي از برزيل از دور رقابت ها حذف شد.
مسابقات جودوي قهرماني جهان كه درسالن «پيردوكوبرتن»شهر پاريس جريان دارد، روز پنجشنبه با رقابت جودوكاران در وزن 81- كيلوگرم مردان پيگيري شد.نماينده كشورمان دراين وزن امير قاسمي نژاد بود كه با برتري مقابل حريفاني از مغولستان و آلمان به مرحله سوم مسابقات جودوي قهرماني جهان راه يافته بود. او در اين مرحله به مصاف « لئوناردو چيلرهو» از برزيل رفت و ضربه فني شد. بدين ترتيب دومين نماينده كشورمان نيز همچون علي معلومات از دور مسابقات جودوي قهرماني جهان كنار رفت.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ تيم واليبال دانش آموزي ايران در مسابقات آسيايي ويتنام به مقام سومي دست يافت.
¤ در روز نخست مرحله دوم واليبال قهرماني نوجوانان جهان كه در آرژانتين در حال برگزاري است، تيم ملي ايران موفق شد حريف خود آمريكا را با نتيجه 3 بر يك از پيش رو برداشته و صدرنشين گروه خود شود.
¤ پس از قوت گرفتن بركناري رئيس فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو هفته آينده سرپرست جديد اين فدراسيون معرفي مي شود.روز گذشته خبرگزاري فارس مدعي شد بركناري آيت اللهي از سوي برخي از مسئولان وزارت ورزش و جوانان نيز به صورت شفاهي تائيد شده است.

 



قرعه كشي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد
بارسلونا و ميلان در يك گروه

تيم هاي حاضر در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا حريفان خود را شناختند كه در مهمترين رويارويي، بارسلوناي اسپانيا، مدافع عنوان قهرماني در گروه H با دومين تيم پرافتخار يعني ميلان ايتاليا همگروه شد.
پس از پايان ديدارهاي پلي آف ليگ قهرمانان اروپا مرحله گروهي اين رقابت ها قرعه كشي شد تا 32 تيم حاضر در اين رويداد براي فتح معتبرترين جام باشگاهي در جهان با هم رقابت كنند.
از نكات جالب توجه در اين قرعه كشي قرار گرفتن تيم آرسنال در سيد يك بود. توپچي هاي لندن با وجود اين كه حتي جواز حضور مستقيم در مرحله گروهي رقابت ها را به دست نياورده بودند و با پيروزي مقابل اودينزه در دو ديدار رفت و برگشت پا به اين مرحله گذاشته بودند در ميان هشت تيم برتر رقابت ها قرار گرفتند.
و البته در اين ميان، ميلان قهرمان فصل گذشته سري A و دارنده هفت عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و يدك كشيدن عنوان دومين تيم پرافتخار اروپا در سيد دو قرار گرفت. گروه بندي اين مسابقات به شرح زير است:
گروه A: بايرن مونيخ، ويارئال، منچسترسيتي، ناپولي
گروه B: اينترميلان، زسكا مسكو، ليل، ترابوزان اسپور
گروه C: منچستر يونايتد، بنفيكا، اف سي بازل، اوتلول گالاتي
گروه D: رئال مادريد، ليون، آژاكس، ديناموزاگرب
گروه E: چلسي، والنسيا، باير لوركوزن، گنك
گروه F: آرسنال، مارسي، المپياكوس، دورتموند
گروه G: پورتو، شاختار دونتسك، زنيت سن پترزبورگ، آپوئل نيكوزيا
گروه H: بارسلونا، ميلان، باته برسيف، ويكتوريا بلژن

 



تورنمنت بين المللي بسكتبال در تهران لغو شد

تورنمنت بين المللي بسكتبال كه قرار بود با حضور تيم هاي اروپايي در تهران برگزار شد به دليل مشغله تيم هاي شركت كننده و پاسخ منفي آنها لغو شد.
فدراسيون بسكتبال برگزاري تورنمنت بين المللي تهران را به منظور آخرين برنامه تداركاتي براي تيم ملي بسكتبال پيش از حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا لحاظ كرده بود و به همين منظور از تيم هاي اروپايي مانند اسلووني، پرتغال، ايتاليا، كرواسي و آلمان براي سفر به ايران دعوت كرده بود.اما هر يك از اين تيم ها بنا به دلايلي كه عمده آن درگيري در رقابت هاي اروپايي بود از حضور در ايران امتناع كردند. به همين دليل فدراسيون بسكتبال برگزاري تورنمنت بين المللي بسكتبال را به طور كلي لغو كرد. اين براي نخستين بار بود كه فدراسيون بسكتبال به طور رسمي براي برگزاري يك تورنمنت بين المللي با حضور تيم هاي برتر اروپا اقدام كرده بود.

 

(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14