(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 26 شهریور 1390- شماره 20025

حديث دشت عشق
59 هزار تماشاگر شاهد شكست سرخپوشان بودند
سومين پيروزي متوالي استقلال در دربي پايتخت
اخبار كوتاه از فوتبال
حواشي برجامانده از دربي 71
رحيمي سهميه المپيك لندن را كسب كرد
حرف هاي تازه بنا پس از موفقيت تيم ملي كشتي فرنگي المپيكي
حساب كنيم ؛ ما قهرمان جهان هستيم
ثبت نقل و انتقالات 5 تيم در سازمان ليگ واليبال 2 روز مهلت براي 9 تيم ديگر باقي مانده است
اشتباهي ديگر پس از حذف تاريخي تيم اميد رخ داد سپاهان بازنده اعلام مي شود ؟!
پيروزي تيم ملي بسكتبال در ديدار ناتمام !



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «محمود مديديان»
نذورات طلبه جانباز شهيد براي رفتن به جبهه
«... بيني و بين الله متعهد مي شوم در صورتي كه موفق به اعزام به جبهه بشوم نذورات زير را انجام دهم:
1) پنج ختم قرآن 2) پنج ختم انعام 3) پنج سوره ياسين 4) حضور حداقل پنج ماه در جبهه 5) دادن حقوق يك ماه براي جبهه (اللهم و فقنا لما تحب و ترضي»...
دوازده سالش بود. سنش به جبهه قد نمي داد.
نذر كرد و بر آورده گرديد... حوزه هم كه مي خواست برود، براساس دستخط هايي كه از او موجود است، همواره از خدا طلب توفيق مي كرد و رضايت حق را خواستار مي شد. محمود موفق به اعزام شد و آموزش سكان داري را فرا گرفت و شد سكان دار بچه هاي رزمنده... در محور شط علي در حالي كه سي زخمي روي دست مانده بود، سكان دار مجاهد يعني محمود، با تمام شجاعت طي سه رفت و برگشت زخمي ها را به عقب انتقال مي داد. در كربلاي 5 دو شبانه روز خواب به چشم نداشت. گرما گرم جهاد و مبارزه بود و بعد هم تركش به پا و قطع پايش در بيمارستان شيراز و ورق خوردن آخرين صفحه زرين و خونين زندگيش در تاريخ 2/11/.1365 طلبه بسيجي شهيد «محمود مديديان»، سال 1348 در اصفهان متولد شد و در 2/11/1365 در كربلاي شلمچه (عمليات كربلاي پنج) به شهادت رسيد.

 



59 هزار تماشاگر شاهد شكست سرخپوشان بودند
سومين پيروزي متوالي استقلال در دربي پايتخت

سرويس ورزشي -
تيم فوتبال استقلال با شكست پيروزي براي سومين بار متوالي فاتح دربي تهران شد.
در ادامه رقابت هاي هفته هفتم ليگ برتر روز گذشته تيم هاي فوتبال استقلال و پيروزي از ساعت 03:81 دقيقه به قضاوت محسن تركي و در حضور بيش از 95 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي به مصاف يكديگر رفتند كه در پايان شاگردان پرويز مظلومي با نتيجه دو بر صفر حريف را شكست دادند. در دربي 71 و در نيمه اول استقلال فوتبال زيبا و جذاب تري را به نمايش گذاشت و از همان دقايق ابتدايي نبض بازي را در اختيار گرفت و روي پاس هاي كوتاه بازيكنان مياني اش خطراتي را روي دروازه پيروزي ايجاد كرد. در دقيقه 15 اين ديدار ميلاد ميداودي پشت محوطه جريمه با پاي چپ به سمت دروازه سرخ ها شوت زد كه معمارزاده اين توپ را به طور ناقص دفع كرد. جباري با حضور به موقع در محوطه جريمه توپ را براي مجيدي ارسال كرد تا كاپيتان آبي ها با ضربه اي آرام دروازه پيروزي را باز كند.
در ادامه اين ديدار پيروزي با حملاتي ضعيف و نه چندان منظم قصد باز كردن دروازه حريف را داشت اما بازهم اين استقلال بود كه در چند نوبت توسط جاسم كرار صاحب موقعيت گلزني شد.
در نيمه دوم پيروزي كه براي جبران گل خورده به ميدان آمده بود خيلي زود صاحب يك ضربه پنالتي شد اما محمد نوري اين پنالتي را به هدر داد تا بهترين بخت سرخپوشان براي به تساوي كشاندن بازي از بين برود.
با به هدر رفتن پنالتي تيم پيروزي اعتماد به نفس بازيكنان استقلال بالا رفت تا جايي كه موفق شدند در ادامه بازي گل دوم خود را نيز به ثمر برسانند.در دقيقه 81 با پاس آرش برهاني، مجتبي جباري براي بار دوم دروازه پيروزي را باز كرد. استقلال در دقايق پاياني بازي بازهم يك موقعيت خوب گلزني از دست داد تا دربي 71 پايتخت با برتري دو بر صفر شاگردان مظلومي به پايان برسد.
با اين پيروزي استقلال با هدايت مظلومي براي سومين بار متوالي توانست پيروزي را شكست دهد تا سرمربي آبي پوشان تنها مربي تاريخ دربي باشد كه تيمش سه بار متوالي پيروز بازي بزرگ پايتخت شد. استقلال با اين پيروزي 16 امتيازي و با تفاضل گل بهتر از صبا صدرنشين شد.پيروزي نيز با اين شكست سومين ناكامي خود مقابل استقلال را تجربه كرد و با همان 6 امتياز در رده چهاردهم باقي ماند. در ديگر بازي روز گذشته ديدار تيم هاي مس سرچشمه و صباي قم با نتيجه يك بر صفر به سود صبا به پايان رسيد.
اما در چارچوب ديدارهاي هفته هفتم ليگ عصر پنجشنبه نيز چهار ديدار برگزار شد كه طي آن تيم هاي سايپاي البرز، صنعت نفت آبادان و نفت تهران مقابل حريفان خود به برتري رسيدند و جدال تيم هاي راه آهن شهرري و فجرسپاسي شيراز با نتيجه تساوي يك- يك به اتمام رسيد.
نتايج ديدارهاي هفته هفتم به شرح زير است:
¤ راه آهن 1- فجر سپاسي شيراز1
گل ها: بهادر عبدي (50) براي راه آهن و ايوب كلانتري (89) براي فجرسپاسي
¤ سايپاي البرز 4- مس كرمان 2
گل ها: امين منوچهري (2)، عباس محمدرضايي (69)، كريم انصاري فرد (72) و روزبه شاه علي دوست (3+90) براي سايپا و عليرضا لطيفي (31- گل به خودي) و مهرداد پولادي (49) براي مس كرمان
¤ ملوان انزلي يك- نفت آبادان 2
گل ها: عليرضا رمضاني (3+45- پنالتي) براي ملوان و ميثم اميري (76) و فونيكه سي (5+90) براي صنعت نفت آبادان
¤ تراكتورسازي 1- نفت تهران 2
گل ها: سيدمحسن حسيني (2+90) براي تراكتورسازي و سيدايمان موسوي (51) و عليرضا عزتي (83) براي نفت تهران
¤ پيروزي صفر - استقلال 2
گل ها: فرهاد مجيدي ( 15) و مجتبي جباري ( 87)
¤ صباي قم 1- مس سرچشمه صفر
گل: حسين حجازي پور(49)
لازم به يادآوري است كه شب گذشته يك ديدار نيز ميان تيم هاي فولاد خوزستان و شهرداري تبريز برگزار شد كه نتيجه آن در شماره بعدي به چاپ خواهد رسيد. هفته هفتم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور فردا با برگزاري دو ديدار طبق برنامه زير به اتمام مي رسد:
يكشنبه- 27/6/90
¤ سپاهان - داماش (ساعت 30:18)
¤ شاهين - ذوب آهن (ساعت 30:20)

 



اخبار كوتاه از فوتبال

ديدار تيم ملي با تيمي متشكل از بازيكنان خارجي ليگ برتر
سرپرست تيم فوتبال ايران از منتفي شدن بازي تداركاتي تيم ملي برابر كويت در چهاردهم مهر ماه خبر داد و گفت: درصدد هستيم تا با موافقت كي روش تيم ملي با تيمي متشكل از بازيكنان خارجي حاضر در ليگ بازي تداركاتي انجام دهد. مي خواهم پيشنهادي به فدراسيون و سرمربي تيم ارائه كنم كه براساس آن تيم ملي در چهاردهم مهر ماه با يك تيم متشكل از تمام بازيكنان خارجي حاضر در ليگ بازي كند. براساس بررسي كه داشتم تقريباً در تمام پست هاي تخصصي يك تيم بازيكنان خارجي در ليگ ما هستند كه بتوانند در آن تيم حاضر شوند.
معرفي دوپينگي ليگ برتر
بدنبال مثبت اعلام شدن نتيجه نمونه دوپينگ سيدعلي حسيني از تيم فوتبال بزرگسالان داماش گيلان حاضر در ليگ برتر فوتبال كشور مراحل دادرسي انجام و با توجه به ارائه مستندات و دلايل بازيكن، كميسيون بدوي با پذيرش اظهارات بازيكن و مدارك ارائه شده مبني بر استفاده از مكمل ورزشي آلوده و اثبات اين ادعا براي اعضاي كميسيون، در نهايت بازيكن ياد شده به استناد بند 1 از ماده 75 آئين نامه ملي مبارزه با دوپينگ فوتبال مستحق دريافت اخطار كتبي بدون دوره محروميت تشخيص داده شد.
حضور فركي با سنگ در نشست خبري
سرمربي تيم نفت تهران پس از بازي پنجشنبه شب با تراكتورسازي از رفتار برخي از تماشاگران اين تيم ناراضي بود تا جايي كه يك تكه سنگ را به نشست خبري آورد و با نشان دادن آن به خبرنگاران گفت: اين سنگ را از پشت نيمكت ما به سمت من پرتاب كرده اند، اين كار شايسته هواداران تراكتورسازي نيست. البته من مي دانم كه آن ها چنين كاري نكرده اند و برخي تماشاگرنماها هستند كه يا سنگ پرتاب مي كنند و يا ليزر مي اندازند.
سه بازيكن ايراني در ليست بهترين هاي آسيا
كنفدراسيون فوتبال آسيا فهرست اوليه نامزدهاي دريافت عنوان بهترين بازيكن سال قاره آسيا را اعلام كرد كه در ميان فهرست 15 نفره نام فرهاد مجيدي از استقلال، قاسم حدادي فر از ذوب آهن و هادي عقيلي از العربي قطر در اين فهرست به چشم مي خورد.
بن همام دادگاه فرجام خواهي را هم باخت
پنجشنبه دادگاه فرجام خواهي محمدبن همام، رئيس مخلوع كنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شد كه در آن درخواست فرجام خواهي شيخ قطري مورد قبول واقع نشد و حكم قبلي او كه محروميت از تمام فعاليت هاي ورزشي بود، مورد تأييد قرار گرفت. بن همام پس از تاييد حكم قبلي اش در سايت رسمي خود نوشت: هم چنان كه پيش ازاين گفتم اين دادگاه نمايشي است. من قضيه را به دادگاه ورزشي بين المللي خواهم كشاند و در آنجا با دشمنم «بلاتر» در شرايط مساوي قرار خواهم گرفت.
داور چهارم دربي با يك پيامك تغيير كرد!
در حالي كه ساعت 22 چهارشنبه كميته داوران فدراسيون فوتبال محسن تركي را به عنوان داور وسط و هدايت ممبيني را به عنوان داور چهارم ديدار پيروزي- استقلال معرفي كرد، پس از گذشت 14 ساعت از انتخاب كميته داوران، ظهر پنجشنبه هدايت ممبيني با ارسال پيام هاي كوتاهي به مهدي تاج رئيس كميته داوران و رضا غياثي سخنگوي اين كميته انصراف خود را از حضور در اين مسابقه اعلام كرد. ممبيني در اين پيام هاي كوتاه دليل انصرافش از حضور در دربي تهران را همزماني اين مسابقه با سفر خانوادگي خود عنوان كرده كه از قبل برنامه ريزي شده بود! پس از اين اتفاق كميته داوران فغاني را به عنوان داور چهارم دربي معرفي كرد.
حمله چهار ناشناس به كمك داور بازي تراكتورسازي- نفت
كمك داور ديدار تيم هاي فوتبال تراكتورسازي تبريز و نفت تهران در راه بازگشت به رشت مورد حمله 4 فرد ناشناس قرار گرفت. روز گذشته خبرگزاري مهر در خبري كوتاه عنوان داشت: حميد غمزه كه با ماشين شخصي خود به تبريز سفر كرده بود، در راه بازگشت به شهر رشت، در نخستين پمپ بنزين بيرون شهر براي سوختگيري ايستاد اما ناگهان مورد حمله 4 فرد ناشناس قرار گرفت و هم خودش مصدوم شد و هم اين افراد خسارت بسياري را به اتومبيل وي وارد كردند. اين كمك داور در بازي تراكتورسازي و نفت يك گل تيم ميزبان را مردود اعلام كرده بود.
پاري سن ژرمن هم به جمع مشتريان بكام اضافه شد
لئوناردو، سرمربي برزيلي فصل گذشته اينتر كه در پايان فصل از اين تيم جدا شد و راهي فرانسه شد تا به عنوان مدير ورزشي باشگاه پاري سن ژرمن فعاليت كند، از علاقه اين باشگاه براي جذب ديويد بكام، ستاره انگليسي لس آنجلس گالكسي خبر داد. پيش از اين هم هري ردنپ، سرمربي تاتنهام عنوان كرد كه اگر بكام بخواهد به وايت هارت لين بيايد با آغوش باز پذيراي وي خواهيم بود. قرارداد بكام با لس آنجلس گالكسي بعد از دو ماه ديگر به پايان مي رسد، تيم هايي همچون كوئينز پارك رنجرز، تاتنهام و پاري سن ژرمن خواستار عقد قرارداد با وي هستند.

 



حواشي برجامانده از دربي 71

¤ در فاصله هشت ساعت مانده تا شروع ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و پيروزي بيش از 30 هزار تماشاگر وارد ورزشگاه آزادي شدند.
¤ در شرايطي كه ماموران امنيتي براي هر چه بهتر برگزار شدن ديدار دو تيم تدابير لازم را در نظر گرفته و تماشاگران را قبل از ورود به ورزشگاه بازرسي بدني كردند، اما ساعاتي قبل از شروع اين بازي هواداران دو تيم شروع به سنگ پراني به سوي يكديگر كردند!
¤ تماشاگران استقلال براي تحريك تماشاگران پيروزي علي دايي را تشويق كرده و سرخپوشان نيز مقابله به مثل كرده و قلعه نويي را تشويق كردند.
¤ برنامه هاي فرهنگي سازمان ليگ از ساعت 14 در ورزشگاه آزادي آغاز شد. در بخش هاي مختلف اين برنامه ضمن پخش آهنگ هاي شاد، گروهي از ورزشكاران نونهال باستاني كار به اجراي برنامه پرداختند و گروه موزيك لشگر 23 تكاور نيروي زميني اجراي برنامه داشت.
¤ تماشاگران استقلال پيش از آغاز بازي با سردادن شعارهايي ياد و خاطره ناصرحجازي را گرامي داشتند.
¤ استقبال گسترده علاقمندان به فوتبال و طرفداران تيم هاي استقلال و پيروزي در ورزشگاه آزادي باعث شد پس از سالها كه اين ورزشگاه براي ديدار سرخابي هاي تهران پرنمي شد، دوباره ظرفيت سكوها تكميل شود و تنها بخشي كوچكي از سكوها خالي بماند.
¤ برخي تماشاگران به علت كمبود جا اجازه ورود به ورزشگاه را پيدا نكردند و راه منزل را در پيش گرفتند.
¤ دو ساعت پيش از آغاز بازي دو تيم ، اورژانس استان تهران اعلام كرد اين مركز 20 مصدوم را تحت درمان قرار داد. آسيب هاي اين افراد شامل صدمات بر اثر ضربه، تحت فشار زياد قرار گرفتن و در نهايت خونريزي در مناطق سر و صورت بوده است كه تعدادي از اين افراد به بيمارستان هاي فياض بخش، لقمان و امام خميني (ره) براي درمان بيشتر منتقل شدند.
¤ پس از به ثمر رسيدن گل نخست استقلال ، هواداران اين تيم علي دايي را تشويق كردند.
¤ عليرضا محمد در نيمه دوم به جاي جواد كاظميان به ميدان آمد اما پس از دقايقي بازي به دليل برخورد با جاسم كرار دچار مصدوميت از ناحيه دست شد و از زمين بيرون رفت. مصدوميت بازيكن پيروزي به گونه اي بود كه با تشخيص پزشكان او با آمبولانس به بيمارستان منتقل شد.
¤ در پايان بازي مجتبي جباري به عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب شد.
¤ برخي هواداران پيروزي به دليل ناراحتي از شكست مقابل استقلال پس از پايان مسابقه به سمت زمين صندلي پرتاب كردند.
¤ حميد استيلي پس از سوت پايان بازي از شدت ناراحتي روي نيمكت نشسته و از جاي خود بلند نمي شد.

 



رحيمي سهميه المپيك لندن را كسب كرد

حسن رحيمي نماينده وزن 55 كيلوگرم كشورمان با حضور در ديدار رده بندي رقابتهاي جهاني تركيه سهميه ورودي المپيك بدست آورد.
چهل و سومين دوره رقابتهاي كشتي آزاد قهرماني جهان و گزينشي المپيك از عصر ديروز و مسابقات وزن 55 كيلوگرم در سالن سينان اردم تركيه آغاز شد.حسن رحيمي نماينده كشورمان در اين رقابتها كه در دورهاي اول و دوم كشتي گيراني از روماني و كيونگ ايل يانگ كره شمالي را شكست داده بود، در دور سوم مقابل رادوسلاو وليكوف از بلغارستان مغلوب شد و به گروه بازنده ها رفت. نماينده وزن اول كشورمان در اين مرحله به ترتيب كشتي گيران بلاروس و گرجستان را پشت سر گذاشت تا موفق به كسب سهميه المپيك شود. رقابتهاي شش وزن باقي مانده امروز و فردا برگزار مي شود.

 



حرف هاي تازه بنا پس از موفقيت تيم ملي كشتي فرنگي المپيكي
حساب كنيم ؛ ما قهرمان جهان هستيم

محمد بنا و شاگردانش بار ديگر قدرت كشتي فرنگي ايران را به رخ جهانيان كشيدند و نشان دادند كه حتي حذف ناجوانمردانه دو كشتي گير از تيم هفت نفره هم نمي تواند سد راهشان شود.
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي پس از پايان مسابقات جهاني در خصوص برخي مسائل رخ داده در استانبول اظهارنظر كرد كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ اگر بخواهيم المپيكي حساب كنيم، در دو سال گذشته كشتي فرنگي ايران قهرمان جهان شده است. در استانبول جز ما هيچ كشوري دو مدال طلا نداشت.
¤ سال قبل در 55 و 96 كيلوگرم قهرمان جهان شديم و آنها اين دو وزن ما را با قرعه اشغالگر قدس روبرو كردند. در 55 كيلوگرم جاي كشتي گيران كرواسي و اسرائيل را عوض كردند. براي اين دو كشتي گيرمان خيلي ناراحت شدم. قاسم رضايي صددرصد فيناليست مي شد و حاجي پور هم حداقل مي توانست سهميه المپيك را بگيرد. صددرصد اين قرعه ها عمدي بود زيرا برنامه دادن به كامپيوتر كاري ندارد.
¤ همه دنيا بيشتر از خود ما به قدرتمان واقف بودند كه دو كشتي گيرمان را اين گونه حذف كردند. پس از كنار ماندن سوريان و از دست دادن علي اكبري و قرباني، در ايران گفته مي شد اين تيم هيچي نمي شود.
¤ از روز اول دارم فرياد مي زنم كه به وضع كشتي گيران برسيد، خصوصاً حالا كه سال المپيك است. چرا سعيد عبدولي با 22 سال سن بايد بگويد كه بعد از المپيك كشتي را كنار مي گذارد؟ به خاطر اين است كه نگران آينده اش است. اگر براي كشتي گيران جاذبه ايجاد نكنيم يا از كشتي مي روند يا به كشور ديگري مهاجرت مي كنند.
¤ در كشتي فرنگي گروه ها و دسته هاي قدرت مختلفي وجود داشتند كه ما به عنوان يك غريبه آمده ايم و خود را جا كرده ايم. آنها براي مقابله با ما به هر حربه اي دست مي زنند. براي مقابله با اين مسائل هم بايد كشتي گيرانمان را قدرتمند كنيم و هم در فيلا جايگاهي پيدا كنيم كه نگذاريم حقمان را بخورند.

 



ثبت نقل و انتقالات 5 تيم در سازمان ليگ واليبال 2 روز مهلت براي 9 تيم ديگر باقي مانده است

در فاصله دو روز مانده به پايان مهلت تعيين شده سازمان ليگ فدراسيون واليبال براي ثبت قراردادهاي تيم هاي شركت كننده در ليگ برتر، از مجموع 14 تيم تنها 5 تيم اقدام لازم در اين زمينه را انجام داده اند.
در اعلام اوليه سازمان ليگ فدراسيون واليبال براي نقل و انتقالات تيم هاي شركت كننده در فصل جديد مسابقات ليگ برتر باشگاه هاي كشور، 12 شهريور ماه به عنوان آخرين زمان براي جابجايي بازيكنان داخلي و ثبت قرارداد آنها در نظر گرفته شده بود كه البته اين تاريخ تا 20 شهريور ماه تمديد شد و براساس آخرين تصميم گيري هم 28 شهريور ماه به عنوان پايان مهلت نقل و انتقالات در نظر گرفته شد.
حالا تنها دو روز به پايان آخرين مهلت تمديد شده سازمان ليگ فدراسيون واليبال براي نقل و انتقالات بازيكنان داخلي باقي مانده است اما از مجموع چهارده تيمي كه براي شركت در رقابت هاي ليگ برتر اعلام آمادگي كرده اند تنها پنج تيم تركيب خود را كامل كرده و قرارداد بازيكنان شان را در سازمان ليگ ثبت كرده اند.
مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از 27 مهرماه آغاز مي شود.

 



اشتباهي ديگر پس از حذف تاريخي تيم اميد رخ داد سپاهان بازنده اعلام مي شود ؟!

تيم فوتبال سپاهان ايران در حالي مقابل السد قطر در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا به برتري رسيد كه در تركيب خود از يك بازيكن محروم استفاده كرده است.
پس از حذف عجيب تيم فوتبال اميد ايران از گردونه مسابقات فوتبال انتخابي المپيك 2012 لندن به دليل استفاده از يك بازيكن محروم (كمال كاميابي نيا) سپاهاني ها نيز در اقدامي مشابه از بازيكني استفاده كردند كه در مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا دو اخطاره شده بود و اجازه حضور در مرحله حذفي اين مسابقات را نداشت. رحمان احمدي دروازه بان فصل جاري تيم فوتبال سپاهان اصفهان در فصل گذشته براي تيم پيروزي بازي مي كرد. اين دروازه بان در فصل 2011 ليگ قهرمانان آسيا كه دور رفت از مرحله يك چهارم نهايي آن چهارشنبه شب به اتمام رسيد در بازي رفت مقابل الاتحاد عربستان و هر دو ديدار رفت و برگشت مقابل الوحده امارات براي سرخپوشان به ميدان رفت و دو كارت زرد دريافت كرد. با اين شرايط رحمان احمدي دواخطاره بوده و اجازه همراهي تيمش را در ديدار مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا نداشته است. با توجه به حذف تيم فوتبال پيروزي از مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا اين بازيكن فرصت حضور در مرحله يك هشتم نهايي را نداشته و با انتقال به تيم سپاهان اصفهان در نخستين ديدار اين تيم در مرحله يك چهارم نهايي به ميدان رفته است.
AFC احمدي را محروم نمي داند
عليرضا رحيمي مدير عامل باشگاه سپاهان در خصوص اين اتفاق اظهار داشت: در حال استعلام از كنفدراسيون آسيا هستيم تا هر چه سريعتر شرايط مشخص شود. در سايت كنفدراسيون آسيا هيچ محروميتي براي رحمان احمدي ثبت نشده بود و تنها نوشته بودند كه او كارت دارد اما مقابل نام توره نوشته شده بود كه محروم است. به همين دليل به كنفدراسيون آسيا گفته ايم كه اگر رحمان احمدي محروم بوده چرا چيزي برايش ثبت نشده بود.

 



پيروزي تيم ملي بسكتبال در ديدار ناتمام !

تيم ملي بسكتبال ايران در ديداري نيمه تمام برابر قطر به پيروزي رسيد.
تيم ملي بسكتبال در دومين ديدار خود از ساعت 30:14 به مصاف قطر رفت كه اين بازي به دليل كنار كشيدن قطري ها به سود ايران به پايان رسيد. تيم ملي در حالي به پيروزي رسيد كه در كوارتر نخست با نتيجه قاطع 37 بر 4 از حريف خود پيش بود. تيم ملي قطر كه در نخستين بازي اش برابر ازبكستان نيز تن به شكست داده بود، به دليل صادر نشدن كارت بازي پنج بازيكن تبعه اش پيش از پايان كوارتر نخست برابر ايران، زمين مسابقه را ترك كرد. بدين ترتيب تيم ملي ايران با دو پيروزي چهار امتيازي شد و به عنوان سرگروه در صدر گروه B قرار گرفت. با كناره گيري قطر از رقابت ها تيم ملي ايران به همراه چين تايپه و ازبكستان به مرحله دوم جام ملت هاي آسيا صعود كرد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14