(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 30 شهریور 1390- شماره 20029

حديث دشت عشق
آغاز شانزدهمين جام واليبال قاره كهن با ميزباني تهران ايران به دنبال نخستين قهرماني در آسيا
اخبار كوتاه از فوتبال
افت دارد كه مطرح ترين دووميداني كار آسيا بدون تيم بماند
حدادي: يك دهم فوتباليست ها پول مي خواهم!
شوك دوم به فوتبال ايران فرصتي ديگر براي المپيكي شدن از دست رفت
تيم ملي بسكتبال مقتدرانه پيش مي رود
پيروزي قاطع ملي پوشان مقابل رقيب سنتي
عواقب ترك اردو از سوي ورزشكاران اميدهاي كاراته حضور در مسابقات جهاني را از دست دادند
انتقاد ساعي از سرمربي تيم ملي تكواندو مهماندوست جايگاهش را دوست دارد اما بهتر از او هم داريم
انتخاب ناظر امنيتي از سوي فيفا براي بازي ايران و بحرين
قرارداد همه ثبت شد به جز پيكان و پتروشيمي بازيكن 450 ميليوني در ليگ واليبال
اعلام تركيب نهايي تيم ملي ووشو براي رقابت هاي قهرماني جهان



حديث دشت عشق

به ياد پاسدار شهيد «عزيزالله عبداللهي»
سند جنايت جنگي استكبار
سردار شهيد عزيز الله عبداللهي در تاريخ 4/1/41 در روستاي دلوئي از توابع شهرستان گناباد در خانواده اي متدين و متوسط ديده به جهان گشود. او دوران ابتدايي را در زادگاهش گذراند، سپس براي ادامه تحصيل به مركز شهرستان رفت، تحصيلاتش را تا مقطع ديپلم در رشته الكترونيك ادامه داد.
قبل از انقلاب در اكثر تظاهراتها و راهپيمايي ها شركت مي كرد، اعلاميه ها و عكس امام را تكثير و پخش مي كردو به همين دليل سه ماه توسط ساواك تحت تعقيب بود كه اين مدت در روستاي بجستان زندگي مي كرد. بعد از انقلاب به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درآمد و در واحد تداركات و اعزام نيرو فعاليت مي نمود. او اولين بار در سال 1360 عازم جبهه شد و مسئول شماره برداري از سلاح ها و ثبت آنها بود. در لشكر 5 نصر مسئوليت بازرسي را برعهده داشت و همزمان با عاشوراي حسيني در سال 1362 در عمليات خيبر بر اثر بمب هاي شيميايي از نوع خردل، از ناحيه سر و صورت و بخصوص چشم مجروح شد. با بهبودي حالش دوباره عازم جبهه شد. در پايان جنگ در سپاه پاسداران مشهد مشغول فعاليت بود و بعد از 19 سال رنج و عذاب ناشي از مواد شيميايي سرانجام در تاريخ 6/1/81 در عصر عاشورا به درجه رفيع شهادت نايل آمد و پيكر پاكش بعد از تشييعي باشكوه در بهشت رضا به خاك سپرده شد.

 



آغاز شانزدهمين جام واليبال قاره كهن با ميزباني تهران ايران به دنبال نخستين قهرماني در آسيا

سرويس ورزشي-
شانزدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا در حالي از امروز در تهران آغاز مي شود كه تيم ملي ايران در نخستين ميزباني از اين رقابت ها به دنبال كسب اولين طلاي آسيا است.
از امروز تهران شاهد آغاز بزرگترين رويداد ورزشي واليبال آسيا در سال جاري خواهد بود. شانزده تيم از گوشه و كنار قاره كهن براي كسب عنوان قهرماني آسيا در ميدان واليبال مجموعه ورزشي آزادي تهران به نبرد با يكديگر مي پردازند. تيم هاي ژاپن، چين، استراليا و كره جنوبي و ايران از قدرتمندترين تيم هاي حاضر در اين دوره از رقابت ها به شمار مي آيند. در اين ميان تيم ايران با رهبري خوليو ولاسكو پرافتخارترين مربي واليبال جهان و برخورداري از امتياز ميزباني اميد قهرماني در اين رقابت ها به شمار مي آيد.
از تهران تا ژاپن و لندن
مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا براي تيم هايي كه به دنبال جهاني شدن و المپيكي شدن هستند، اهميت زيادي دارد. مسابقات جهاني واليبال 29 آبان ماه تا 9 آدرماه در ژاپن برگزار مي شود. تيم قهرمان آسيا در اين رقابت ها شركت مي كند مگر اينكه ژاپن قهرمان شود كه در اين صورت نايب قهرمان آسيا هم جهاني مي شود. ديگر اينكه چهار تيم برتر رقابت هاي امسال راهي مسابقات انتخابي المپيك خواهند شد. اين مسابقات با حضور 4 تيم برتر آسيا و 4 تيم از ديگر قاره ها باز هم در ژاپن برگزار خواهد شد. تيم برتر رقابت هاي انتخابي همراه با بهترين تيم آسيايي سهميه المپيك مي گيرند.
يك تير ايران براي سه نشان
تيم ملي واليبال ايران كه به جز سال هاي 1975 (استراليا) و 1983 (ژاپن) در ساير دوره هاي مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا حضور داشت پس از آنكه چهار سال پيش در جاكارتا اندونزي در رده پنجم قرار گرفت، دو سال پيش موفق شد براي نخستين بار به فينال مسابقات صعود كند. البته تيم ملي ايران در اين فينال مغلوب كره جنوبي شد و به مدال نقره بسنده كرد. اما امسال به دنبال ثبت ركورد جديدي در آسياست كه با فيناليست شدن و پيروزي در آن به دست مي آيد.
البته «خوليو ولاسكو»، سرمربي تيم ملي واليبال ايران با وجود ابراز رضايت از شرايط بازيكنانش و اينكه تركيب دلخواهش را انتخاب كرده است هيچ تضميني بابت قهرمان شدن ايران نداد. وي گفت: شايد ايران آخرين تيمي باشد كه در آن مربيگري مي كنم به همين دليل مي خواهم با اين تيم در آسيا پيروز شوم، جهاني شوم، راهي المپيك شوم و جايگاهي ثابت هم در ليگ جهاني كسب كنم اما با همه اينها هيچ قولي بابت قهرماني نمي دهم، فقط اينكه تضمين مي كنم براي كسب بهترين نتايج تلاش خواهيم كرد.
تيم ايران در اولين ديدار خود در شانزدهمين دوره رقابت هاي جام ملت هاي آسيا از ساعت 18 روز چهارشنبه به مصاف تيم نه چندان قدرتمند افغانستان مي رود.
گروه بندي اين رقابت ها به شرح زير است:
گروه اول: ايران، هند، افغانستان و چين تايپه
گروه دوم: چين، اندونزي، سريلانكا، ازبكستان
گروه سوم: ژاپن، قزاقستان، پاكستان، تايلند
گروه چهارم: كره جنوبي، استراليا، تركمنستان، قطر

 



اخبار كوتاه از فوتبال

سرپرست موقت پيروزي سرانجام رفتني شد
در حالي كه وزير ورزش و جوانان از معرفي اعضاي هيئت مديره در روز سه شنبه خبر داده بود، حبيب كاشاني سرپرست چند سال اخير اين باشگاه به دنبال نشستي كه با محمد عباسي داشت، استعفايش را تقديم وي كرد. در اين خصوص شنيده مي شود حبيب كاشاني عصر دوشنبه به ديدار محمد عباسي وزير ورزش و جوانان رفته و پس از آنكه فهرست اعضاي هيئت مديره را مي بيند، اعلام مي كند با اين شرايط قادر به ادامه همكاري نيست و استعفايش را به وزير ورزش و جوانان تقديم مي كند. تيم پيروزي با مديريت كاشاني عملكرد ضعيفي در ليگ يازدهم داشت تا جايي كه از 7 بازي تنها 6 امتياز به دست آورده بود و تيمش در رتبه پانزدهم جدول رده بندي قرار داشت. روز گذشته يكي از معاونان وزارت ورزش با تاييد اين خبر به خبرنگار كيهان گفت: با توجه به نتايج ضعيف پيروزي و نارضايتي وزارتخانه از عملكرد اين تيم مردمي ، جدايي كاشاني از باشگاه پيروزي محتمل بود.
درخواست كي روش از مربيان فوتبال
كارلوس كي روش مدعي شد اگر هر كسي فكر مي كند بازيكني مناسبي براي تيم ملي در نظر دارد مي تواند به من زنگ بزند و نام او را بگويد. من نيازمند حمايت مربيان هستم و اگر بازيكناني را مي شناسند كه مي توانند به تيم ملي كمك كنند با من تماس بگيرند تا به تيم ملي دعوتش كنم.
احتمال كسر 6 امتياز از استقلال
با شكايت هافبك پيشين استقلال، اين تيم در آستانه كسر 6 امتياز قرار گرفت. در حكم فيفا براي باشگاه استقلال تهران آمده كه اگر تا يك ماه مطالبات رينالدو بازيكن سابق استقلال پرداخت نشود، فدراسيون بين المللي فوتبال تصميمات سختگيرانه تري اتخاذ خواهد كرد و اولين آن كسر 6 امتياز از تيم استقلال است.
نمايش آخر در بوشهر
پرونده هفتمين هفته از رقابت هاي ليگ برتر فوتبال امروز با انجام يك ديدار در بوشهر بسته مي شود. شاهين از ساعت 30:20 در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر، ميزبان حريف اصفهاني خود است. شاگردان منصور ابراهيم زاده كه يك امتياز ارزشمند و سرنوشت ساز از بازي آسيايي خود مقابل سامسونگ كره جنوبي در خاك اين كشور دشت كرده اند، حالا با روحيه بهتري و پس از هفت روز از آن مسابقه به مصاف شاهين مي روند، شاهيني كه خود مترصد كسب سه امتياز اين بازي است.
بركناري ماتئوس از تيم ملي بلغارستان
با بركناري لوتار ماتئوس از سمت سرمربيگري تيم فوتبال بلغارستان، هدايت اين تيم به ميخاييل مادانسكي سپرده شد. اتحاديه فوتبال بلغارستان با رياست بوريسلاو ميهايلوف روز دوشنبه به دليل كسب نتايج ضعيف اقدام به بركناري ماتئوس از سمت سرمربيگري اين تيم كرد. بلغارستان در گروه هفتم رقابت هاي مقدماتي جام ملت هاي اروپا در سال 2012 با 5 امتياز به همراه ولز در رده هاي انتهايي جدول قرار دارد.

 



افت دارد كه مطرح ترين دووميداني كار آسيا بدون تيم بماند
حدادي: يك دهم فوتباليست ها پول مي خواهم!

قهرمان پرتاب ديسك ايران و آسيا پس از بازگشت به ايران درباره حضورش در مسابقات باشگاه هاي كشور گفت: افت دارد مطرح ترين دووميداني كار ايران و آسيا بدون تيم باشگاهي بماند!
احسان حدادي قهرمان پرتاب ديسك ايران و آسيا پس از حضور در اردوي روسيه، مسابقات دووميداني قهرماني جهان و كسب اولين مدال تاريخي دووميداني ايران در كره جنوبي، اردوي چند روزه در روسيه، حضور در مرحله فينال دايموند ليگ دووميداني جهان در زوريخ و در نهايت جام دووميداني «ارگو» به ايران بازگشت. حدادي پس از بازگشت به ايران در مورد نتايج اش در دو مسابقه فينال دايموند ليگ و جام دووميداني ارگو گفت: من بعد از حضور در مسابقات دووميداني قهرماني جهان و كسب مدال راهي اين دو مسابقه شدم. من كار بزرگي در دايگو انجام دادم و با خستگي فراوان و سرماخوردگي راهي زوريخ و جام ارگو شدم و نتوانستم آن پرتابي را كه دوست دارم انجام دهم.
وي در پاسخ به اين پرسش كه «در فاصله چند روز مانده به مسابقات باشگاهي ايران به كشور بازگشته اي آيا تكليف حضورت در اين رقابت ها مشخص است؟»، گفت: هنوز نمي دانم در مسابقات باشگاهي ايران هستم يا نه. هنوز با باشگاهي به توافق نرسيده ام.
قهرمان پرتاب ديسك ايران و آسيا ادامه داد: چند باشگاه از جمله نفت تهران با من تماس گرفته اند و من هم پيشنهاد خودم را به آنها ارائه داده ام. من به عنوان قهرمان و ركورددار پرتاب ديسك آسيا مبلغ زيادي به عنوان حق الزحمه از باشگاه ها نمي خواهم تنها يك دهم يك فوتباليست پول مي خواهم. به نظر شما اين مبلغ براي قهرمان ورزش مادر در يك كشور كم است؟ من سال گذشته با قرارداد 50 ميليون توماني براي باشگاه ذوب آهن اصفهان در رقابت هاي باشگاهي مسابقه دادم اما حتي ريالي از اين باشگاه پول نگرفتم. قصد دارم مانند ديگر دووميداني كاران از باشگاه ذوب آهن اصفهان شكايت كنم.
احسان حدادي تصريح كرد: من در پاسخ به تماس باشگاه ها گفته ام كه مبلغ دو برابر سال گذشته را مي خواهم يعني 100 ميليون تومان بابت يك فصل حضور در مسابقات باشگاهي كشور و اگر آنها نخواهند اين مبلغ را به من بدهند ترجيح مي دهم بدون تيم باشم و مطمئنا اين مسئله بسيار بد بوده و افت دارد كه مطرح ترين و تاپ ترين دووميداني كار ايران و قاره بدون تيم باشگاهي بماند!

 



شوك دوم به فوتبال ايران فرصتي ديگر براي المپيكي شدن از دست رفت

شكايت فدراسيون فوتبال از تيم المپيك عراق به دليل استفاده از بازيكن صغرسن بي نتيجه باقي مانده است تا شانس دوباره ايران براي حضور در المپيك 2014 از دست برود.
در روزهايي كه خبر رسيد تيم اميد ايران به دليل استفاده از بازيكن2 اخطاره فرصت حضور در مرحله گروهي مسابقات مقدماتي المپيك را از دست داده هيچ يك از ما خبر نداشتيم كه اهمال كاران، يكي از شانس هاي ايران براي برگشتن ورق به سمت خود را نيز از دست داده است.درست در همان بازي برگشت كه اميدهاي نااميد ايران مقابل عراق صف آرايي كرده بودند كاپيتان تيم عراق با وجود صغر سن به مصاف اميدهاي ما رفته بود.
طبق قانون فيفا تيمي كه متوجه شود رقيب از بازيكن صغر سن استفاده كرده تا 2 ساعت بعد از بازي اين فرصت را دارد اعتراض خود را به ناظر بازي ارائه كند اما در ادامه اهمال كاري در تيم اميد هيچ مسئولي از ايران با وجود اينكه مي دانستند چنين مسئله اي در تيم رقيب رخ داده اين اعتراض را نكرده و پس از اينكه نامه اعتراض خود را فرداي بازي به فيفا ارسال مي كنند كميته انضباطي فيفا اين درخواست را رد مي كند. فدراسيون ايران در مرحله بعدي 48 ساعت فرصت داشته تا اعتراض دوباره اي به اين مسئله كند و همين اتفاق هم رخ مي دهد و حتي فدراسيون فوتبال هم براي نتيجه گرفتن وكيل هم استخدام مي كند.
كميته انضباطي فيفا پس از اعتراض دوم ايران اين پرونده را بررسي مي كند و از فدراسيون عراق مي خواهد تا مدارك خود را به فيفا ارائه كند اما جالب اينجاست كه AFC و فدراسيون عراق تا امروز در ارائه مستندات به كميته انضباطي فيفا معطلي سوال برانگيزي داشته اند و مسابقات مقدماتي المپيك در مرحله گروهي به زودي آغاز مي شود و شكايت ايران هم در كميته انضباطي فيفا در حال خاك خوردن است.

 



تيم ملي بسكتبال مقتدرانه پيش مي رود
پيروزي قاطع ملي پوشان مقابل رقيب سنتي

تيم ملي بسكتبال ايران در دومين ديدارش در مرحله دوم جام ملت هاي آسيا به مصاف لبنان رفت و در پايان توانست اين حريف سنتي را شكست دهد.
تيم ملي بسكتبال ايران در دومين ديدارش در مرحله دوم جام ملت هاي آسيا به مصاف لبنان رفت كه در انتها توانست با نتيجه 76 بر 45 به پيروزي برسد و حضورش در هشت تيم پاياني اين رقابت ها را قطعي كند. ملي پوشان كه در بازي نخست خود با يك برد پرامتياز مالزي را از پيش رو برداشته بودند، در آغاز بازي با تركيب مهدي كامراني، اوشين ساهاكيان، صمد نيكخواه بهرامي، جواد داوري، و حامد حدادي برابر لبنان قرار گرفتند و حامد آفاق در اواخر زمان اول بازي به جاي صمد نيكخواه بهرامي وارد ميدان شد. تيم ملي بسكتبال كشورمان در ششمين ديدار خود امروز از ساعت 12 براي كسب صدرنشيني در گروه E به مصاف كره جنوبي مي رود بيست و ششمين دوره رقابت هاي بسكتبال قهرماني مردان آسيا تا 3 مهرماه در ووهان چين پيگيري مي شود. تيم نخست اين رقابت ها به طور مستقيم به بازي هاي المپيك 2012 صعود مي كند. ايران مدافع عنوان قهرماني است.

 



عواقب ترك اردو از سوي ورزشكاران اميدهاي كاراته حضور در مسابقات جهاني را از دست دادند

در حالي كه شش عضو اردونشين تيم اميد براي بازگشت به اردوي تيم ملي ابراز تمايل كرده بودند، كميته فني فدراسيون كاراته راي به محروميت اين شش كاراته كا داد.
محمدباقر آقاميري رئيس كميته فني فدراسيون كاراته ضمن اعلام اين خبر گفت: براساس اجماع اعضاي كميته، 6 عضو تيم ملي زير 21سال كه اردوي تيم ملي را ترك كرده بودند، به مسابقات جهاني مالزي اعزام نمي شوند و نفرات جديد جايگزين آنها خواهند شد. اعضاي كميته فني موضوع ترك كردن اردوي تيم ملي از سوي 6 تن از ورزشكاران را مورد بررسي قرار داد كه در نهايت همه اعضا خواستار اعزام نفرات جديد در صورت كسب آمادگي كامل به مسابقات جهاني و كنار گذاشتن اين 6 نفر شدند.
رئيس كميته فني كاراته تصريح كرد: رعايت مسائل اخلاقي و حفظ شئون براي ما به مراتب مهمتر از مسائل فني است و كميته فني نيز بر اين اساس به طور جد مخالف اعزام اين نفرات به مسابقات جهاني است تا از تداوم چنين رفتاري در رشته اي كه مبناي آن احترام است جلوگيري شود.

 



انتقاد ساعي از سرمربي تيم ملي تكواندو مهماندوست جايگاهش را دوست دارد اما بهتر از او هم داريم

قهرمان المپيك 2008 پكن مي گويد در حال حاضر به هدايت تيم ملي ايران و نشستن بر روي صندلي مربيگري فكر نمي كند.
هادي ساعي در آخرين صحبت هاي خود انتقاداتي را متوجه سرمربي تيم ملي تكواندو كرده كه در نوع خود جالب توجه است. گزيده اي از مصاحبه پرافتخارترين تكواندوكار ايران در ادامه مي آيد:
¤ حضورم در خانه تكواندو جهت تماشاي مسابقات ليگ برتر تكواندو نشان داد كه هيچ كدورتي بين من و فدراسيون وجود ندارد.
¤ نمي دانم چرا برخي افراد از حضور بنده در سالن مسابقات مختلف احساس خطر كرده و شرايطي را براي دور كردنم از ميادين تكواندو فراهم مي كنند؛ در حالي كه بايد اعلام كنم هيچ فكري براي رسيدن به سرمربيگري تيم ملي ندارم.
¤ نبايد براي رسيدن و ماندن در يك جايگاه به ساير اشخاص لطمه وارد كرد و از اينجا بار ديگر اعلام مي كنم كه به دنبال صندلي مربيگري تيم ملي نيستم تا خيال آقايان راحت شود. در كشورمان مربياني بهتر از كادرفني فعلي تيم ملي وجود دارد اما نبايد خارج از انصاف صحبت كرد زيرا مهماندوست در بين مربيان ساير كشورهاي جهان داراي سطح فني بالايي است.

 



انتخاب ناظر امنيتي از سوي فيفا براي بازي ايران و بحرين

فدراسيون بين المللي فوتبال براي ديدار رفت ايران و بحرين ناظر امنيتي انتخاب كرد.
فدراسيون بين المللي فوتبال با انتخاب «حيدر حيدرخان دل اكبر» از مالزي به عنوان افسر امنيتي مسابقه حساسيت خود نسبت به ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و بحرين را نشان داده است. كمتر پيش آمده كه فدراسيون بين المللي فوتبال و كنفدراسيون فوتبال آسيا با چنين حساسيتي يك مسابقه فوتبال را برگزار كند. انتخاب ناظر امنيتي براي ديدار ايران و بحرين نشان مي دهد كه فدراسيون بين المللي فوتبال توجه ويژه اي به اين بازي خواهد داشت كه اين مسئله مي طلبد در برگزاري اين بازي تمامي جوانب امر مدنظر قرار گيرد و اتفاقي بوجود نيايد كه بهانه به كشورهاي عربي به ويژه بحريني ها بدهد كه به احتمال فراوان باز هم با پرداختن به مسائل حاشيه اي به دنبال نتيجه گيري مقابل كشورمان خواهند بود.
ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و بحرين در مرحله سوم مقدماتي انتخابي جام جهاني روز 19 مهرماه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

 



قرارداد همه ثبت شد به جز پيكان و پتروشيمي بازيكن 450 ميليوني در ليگ واليبال

مهلت در نظر گرفته سازمان ليگ فدراسيون واليبال براي ثبت قرارداد بازيكنان تيم هاي شركت كننده در ليگ برتر در حالي به پايان رسيد كه به جز پيكان و پتروشيمي ديگر تيم ها براي ثبت نام رسمي و ثبت قرارداد بازيكنان خود اقدام كردند.
آخرين مهلت سازمان ليگ فدراسيون واليبال براي ثبت قرارداد بازيكنان تيم هاي شركت كننده در فصل جديد رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور به پايان رسيد. بسياري از تيم ها در روز پاياني اقدام به ثبت نام رسمي و ثبت قرارداد بازيكنان خود كردند اين در حالي است كه اين اقدام از سوي پيكان و پتروشيمي انجام نشد.
از نكات جالب در روز پاياني مهلت تعيين شده براي ثبت قرارداد بازيكنان در سازمان ليگ فدراسيون واليبال، ثبت قرارداد امير حسيني با تيم گيتي پسند بود. در حاليكه پيش از اين مسئولان گيتي پسند انجام هر گونه مذاكره با اين پاسور ملي پوش را تكذيب كرده بودند. امير حسيني پيش از اين در تيم واليبال پيكان حضور داشت. قرارداد جديد اين بازيكن با رقم 450 ميليون تومان و براي مدت يك سال در سازمان ليگ ثبت شده است.

 



اعلام تركيب نهايي تيم ملي ووشو براي رقابت هاي قهرماني جهان

فدراسيون ووشو در فاصله 18 روز به اعزام تيم ملي به رقابت هاي قهرماني جهان، تركيب نهايي نفرات اعزامي را اعلام كرد.
تيم ملي سانداي با تركيب علي يوسفي در وزن 60- كيلوگرم، محسن محمدسيفي در وزن 65-كيلوگرم، سجاد عباسي در وزن 70- كيلوگرم، جواد آقايي در وزن 75 - كيلوگرم، امير فضلي در وزن 80- كيلوگرم و حميدرضا قلي پور در وزن 85- كيلوگرم به تركيه اعزام مي شود. در بخش تالو هم محسن احمدي، ابراهيم فتحي و نويد مكوندي (تيم 3 نفره دوئيلين)، فرشاد عربي، احسان پيغمبري، علي وطن خواه روي تالو فيلد مسابقات جهاني خواهند رفت.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14