(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 23  آبان 1390- شماره 20073

حديث دشت عشق
ليگ برتر كشتي وارد هفته دوم شد تمام نگاه ها به دربي مازندران است
اخبار كوتاه از فوتبال
سازمان ليگ برتر اعلام كرد تعويق بازي هاي پيروزي و استقلال
هفته پنجم ليگ برتر بسكتبال اصفهاني ها ميزبان ديدارهاي حساس
كفاشيان: از تعلل فيفا در صدور رأي تيم اميد شگفت زده ام
ساعي: مهماندوست خودش همه چيز را خراب كرد
آغاز دور جديد تمرينات تيم ملي جودو در غياب ميران
شروع ليگ برتر دوچرخه سواري از 27 آبان



حديث دشت عشق

به مناسبت سالگرد پاسدار شهيد «ابوالحسن افشار»
سرباز وفادار امام خميني (ره)
شهيد «ابوالحسن افشار» در سال 1342 در روستاي بورخاني منطقه لفور از شهرستان سوادكوه در يك خانواده مذهبي چشم به جهان گشود و در محيطي سراپا فقر و محروميت رشد كرد. از اوان كودكي روحي لطيف و سرشار از محبت به اهل بيت و حق گرا و عدالت جو داشت.
تا كلاس دوم ابتدائي در روستاي فوق سكونت داشت و سپس به همراه خانواده اش به شهر شيرگاه نقل مكان كردند.
علاقه وي به مكتب نجاتبخش اسلام و فراگيري علوم اسلامي به اندازه اي بود كه پس از به اتمام رساندن كلاس سوم راهنمائي در سال 1356 جهت فراگيري علوم ديني به حوزه علميه رستمكلاي بهشهر عازم شد و به مدت يك سال در آنجا مشغول فراگيري علوم ديني بود.
از آنجائي كه حوزه هاي علميه يكي از اصلي ترين مراكز پيشتاز مبارزه با رژيم منحوس پهلوي بود ايشان پس از ورود به حوزه وارد مبارزات سياسي ملت مسلمان كشورمان عليه طاغوت شد و در تظاهرات باشكوه مردم شهرهاي ساري، نكا، بهشهر و قائم شهر بر عليه رژيم طاغوت شركت فعال داشت و با تهيه و تكثير اعلاميه هاي حضرت امام به همراه ساير روحانيون و طلاب حوزه، نقش بسزائي در بيداري مردم غيور و شريف استان در جريان انقلاب ايفا كرد.
همزمان با شركت در مبارزه و تحصيل در حوزه علميه تحصيلات خود را در شهرستان قائم شهر تا سال دوم دبيرستان در رشته علوم تجربي ادامه داد.
ايشان در انجام رسالت بزرگ خويش در بيداري مبارزه با طاغوت و با همكاري ساير دوستان و همرزمان خويش اقدام به برگزاري راهپيمايي بر عليه رژيم منحوس پهلوي در شيرگاه كرد و پخش اعلاميه ها و ديوارنويسي را در سطح شهر سازماندهي مي كرد و در اين راه رنج ها و مشقت هاي زيادي را متحمل شد. در راهپيمايي هاي قائم شهر و پس از 26 دي 1357 و فرار شاه خائن در به زير كشيدن مجسمه شاه ملعون در قائم شهر حضوري فعال داشت.
پس از پيروزي انقلاب اسلامي در انجمن اسلامي و كميته فعالانه در جهت ريشه كن كردن مفسدين و ايجاد نظم و امنيت در شهر همكاري و تلاش چشمگيري داشت و در مبارزه با گروهك هاي وابسته به شرق و غرب نيز فعال بود.با فرمان حضرت امام«ره» مبني بر تشكيل سپاه و فراگيري علوم نظامي توسط جوانان او از اولين افرادي بود كه به فرما ن مقتداي خود لبيك گفته و با عشق و علاقه وافر آموزش نظامي و عمليات چريكي را فرا گرفت. بعد از آن مدتي در پادگان شيرگاه به عنوان مربي آموزش نظامي مشغول گرديد كه در اين مدت با كارآئي خوبي كه داشت مورد تحسين دوستان و مسئولين سپاه بود.با شروع جنگ تحميلي استكبار جهاني برعليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و حمله به مرزها براي نابودي انقلاب، عشق دروني شهيد به انقلاب و امام زبانه كشيد و جزء اولين گروه هاي اعزامي به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل بود.و سرانجام در حمله متجاوزان بعثي به مقر آنان كه در تنگه دالاهو (منطقه ريجاب) بود، آنان به مصداق «بنيان مرصوص» در برابر دشمن مقاومت كردند تا اينكه در 24 آبان 1359 برابر با 6 محرم 1401 هجري قمري با قلبي مالامال از عشق به ديدار حق شتافت.

 



ليگ برتر كشتي وارد هفته دوم شد تمام نگاه ها به دربي مازندران است

هفته دوم ليگ برتر كشتي آزاد جام ولايت امروز با برگزاري 3 ديدار در شهرهاي مختلف آغاز مي شود.
رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد در حالي وارد هفته دوم مي شود كه اتفاقات جديدي در اين هفته رخ داده است و پس از كناره گيري گاز مازندران در آخرين ساعات شنبه شب تيم مجاهدان صنعت برق ايران (گلوگاه) جايگزين اين تيم شد.
در گروه اول اين رقابت ها دوشنبه 23 آبان ماه پيشگامان آسانسور مازندران ميزبان خونه به خونه بابل است كه اين ديدار با توجه به هم استاني بودن دو تيم به نوعي دربي مازندران محسوب مي شود.
شاگردان غلامرضا محمدي، سرمربي تيم ملي كه در هفته نخست با نتيجه 5 بر 2 مقابل تيم نه چندان قدرتمند آبفاي زنجان به برتري رسيده بودند به عنوان يكي از بخت هاي مسلم قهرماني اين فصل محسوب مي شوند و به نظر مي رسد در هفته دوم هم كار چندان سختي نداشته باشند.
پيشگامان آسانسور مازندران هم كه پس از كسب عنوان سومي ليگ دسته اول با هدايت عسكري محمديان راهي ليگ برتر شده اند با نفرات جواني در ليگ شركت كرده اند و در هفته نخست استراحت داشتند.
ديدار تيم هاي آبفاي زنجان و نفت تهران نيز از گروه اول به علت برگزاري ديدار بسكتبال همياري زنجان با درخواست مسئولان هيئت كشتي اين استان به سه شنبه موكول شد. شاگردان جوان عباس حاج كناري در هفته نخست مقابل تيم مدعي خونه به خونه عملكرد قابل قبولي از خود نشان دادند و بايد ديد كه در نخستين ديدار خانگي شان چه نتيجه اي خواهند گرفت.
در طرف مقابل نفتي ها كه در آخرين لحظه و به قول خودشان با تيمي دست و پا شكسته در ليگ برتر حاضر شدند، در هفته نخست در ديداري جنجالي با نتيجه 4 بر 3 از سد شهرداري ملاير گذشتند و بايد ديد آيا در هفته دوم هم مي توانند اين پيروزي را مقابل آبفا تكرار كنند يا خير؟
شهرداري ملاير در اين هفته استراحت دارد.
در گروه دوم مجاهدان صنعت برق ايران (گلوگاه) در سالن سيد سول حسيني ساري ميزبان ثامن الحجج(ع) سبزوار است.
پس از كناره گيري گاز مازندران از حضور در رقابت هاي ليگ برتر بعد از تلاش فراوان براي حضور در اين رقابت ها به علت عدم موافقت مسئولان ورزش اين شركت، مسئولان ليگ فدراسيون شب گذشته با برگزاري جلسه اي اضطراري مجاهدان صنعت برق ايران (گلوگاه) را جايگزين اين تيم كردند و تاكيد داشتند كه اين تيم بايد امروز مقابل ثامن به ميدان برود. بايد ديد با توجه به اينكه قرارداد كشتي گيران اين تيم هنوز ثبت نشده است و بايد عصر امروز وزن كشي كنند، آيا اين موضوع عملي خواهد شد يا خير!
كميته ليگ اعلام كرده است يكي از ديدارهاي ساري قبل از اذان مغرب و ديگر مسابقه پس از آن در سالن سيدرسول حسيني انجام مي شود.
در ديگر ديدار ديدار اين گروه سايپاي شمال در تهران ميهمان نيروي زميني ارتش است.
ارتشي ها كه در هفته نخست در سبزوار با نتيجه 5 بر 2 مغلوب ثامن شده بودند براي جبران مافات به ميدان خواهند رفت. از طرفي سايپايي ها پس از پيروزي خانگي 6 بر يك مقابل نماينده همدان به دنبال تثبيت صدرنشيني خود در اين گروه هستند تا خيالشان پيش از آغاز رقابت هاي دور برگشت از بابت صعود راحت شود. تله كابين گنجنامه همدان در اين هفته استراحت دارد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

باقري: نه بازي مي كنم ، نه مربيگري
كريم باقري در خصوص حضورش در تمرينات تيم فوتبال پيروزي گفت: قبلا هم گفته بودم كه اگر به پيروزي برگردم، فقط مي خواهم در كنار بازيكنان بوده، با آنها تمرين كرده و از نظر روحي رواني به آنها كمك كنم. به هر حال پيروزي تيمي است كه سال ها در آن بازي كردم و دوست دارم در كنار اين تيم باشم. من نه قصد بازي كردن دارم، نه مي خواهم پستي بگيرم و نه مربي شوم.
حواشي ديدار ايران و بحرين از زبان سرپرست تيم ملي
سرپرست تيم ملي فوتبال ايران حاشيه ها و اتفاقاتي كه بحريني ها در جريان مسابقه با تيم ايران بوجود آوردند را توضيح داد . ترابيان در مصاحبه روز گذشته خود با خبرگزاري ايسنا گفت: فضاي پليسي وحشتناكي در آنجا و كنار ما حاكم بود، تا جايي كه وقتي مي خواستيم با هر كسي صحبت كنيم، 2 پليس كنارمان مي آمدند و مشايعت مي كردند. در مجموع شرايط بسيار بدي حاكم بود. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فحاشي و پرتاب بطري و اشياي مختلف از سوي تماشاگران بحريني به ايراني ها صحت دارد، گفت: ما در فضاي ميان تماشاگران نبوديم و طبيعتا اطلاعات دقيقي از آنجا ندارم. فقط مي دانم بعضي از تماشاگران بحريني عليه تماشاگران ايراني كه حضور داشتند، فحاشي مي كردند، لنگه كفش پرت مي كردند و... . اين مسايل در گذشته هم سابقه داشته و حتي در زمين هم بعضي از بازيكنانشان اين كارها را انجام داده اند.
سفر طولاني ملي پوشان به جاكارتا
تيم ملي فوتبال ايران پس از كسب نتيجه مساوي برابر بحرين و پس از يك سفر طولاني، شنبه شب وارد جاكارتا پايتخت اندونزي شد تا روز سه شنبه برابر تيم ملي اين كشور قرار گيرد. تيم ملي بامداد شنبه از منامه عازم دوحه قطر شد. اين پرواز تنها 35 دقيقه به طول انجاميد. اعضاي تيم ملي پس از دوساعت و نيم توقف در فرودگاه دوحه، از اين كشور با يك پرواز مستقيم كه 9 ساعت طول كشيد، به جاكارتا پرواز كردند و ساعت 30:22 به وقت محلي وارد فرودگاه سوكارنو اين شهر شدند. نخستين تمرين تيم در اندونزي ساعت 16 ديروز انجام شد.
درخشش در جام باشگاه هاي آسيا دليل انتخاب كشاورز
بازيكن ملي پوش فوتسال ايران درخشش در جام باشگاه هاي آسيا به همراه شهيد منصوري قرچك را دليل اصلي كانديدا شدنش براي كسب عنوان بهترين بازيكن فوتسال آسيا مي داند. محمد كشاورز اظهار كرد: كنفدراسيون فوتبال آسيا از من رسما به عنوان نامزد دريافت جايزه بهترين بازيكن سال فوتسال آسيا دعوت كرده كه بايد دوم آذر ماه به كوالالامپور بروم و در مراسم شركت كنم. وي در ادامه درباره انتخاب شدنش، تصريح كرد: من چندين سال است كه بازيكن تيم ملي هستم و افتخارات زيادي را كسب كردم، همچنين سال گذشته به همراه منصوري قرچك در جام باشگاه هاي آسيا شركت كردم و توانستم بهترين بازيكن اين جام شوم كه يكي از دلايل انتخابم همين بود.

 



سازمان ليگ برتر اعلام كرد تعويق بازي هاي پيروزي و استقلال

سازمان ليگ برتر اعلام كرد، ديدار تيم هاي پيروزي و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سيزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با 24 ساعت تاخير برگزار خواهد شد.
براساس اعلام سازمان ليگ برتر اين بازي به جاي روز جمعه 27 آبان ماه در روز شنبه 28/8/90 از ساعت 20/16 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد. تصميم به تعويق زمان برگزاري ديدار پيروزي - سپاهان اصفهان به علت همراهي 6 بازيكن تيم فوتبال پيروزي با تيم ملي در ديدار با بحرين و اندونزي اتخاذ شده است.
با اين شرايط زمان برگزاري ديدار تيم هاي صباي قم- استقلال در چارچوب هفته سيزدهم ليگ برتر نيز تغيير كرد كه بر اين اساس ديدار شاگردان عبداله ويسي با آبي پوشان تهراني از ساعت 15/14 روز شنبه 28 آبان ماه در ورزشگاه يادگار امام(ره) قم برگزار خواهد شد. برنامه ديدارهاي هفته سيزدهم ليگ برتر به شرح زير است:
جمعه: 27/8/90
¤ شاهين بوشهر- مس كرمان (ساعت 15/15)
¤ ملوان بندرانزلي- فجر سپاسي شيراز (ساعت 45/14)
¤ فولاد خوزستان- تراكتورسازي تبريز (ساعت 45/16)
شنبه: 28/8/90
¤ صباي قم- استقلال تهران (ساعت 15/14)
¤ شهرداري تبريز- نفت تهران (ساعت 30/15)
¤ مس سرچشمه- داماش گيلان (ساعت 10/16)
¤ راه آهن شهرري- سايپاي البرز (ساعت 20/16)
¤ پيروزي- سپاهان اصفهان (ساعت 20/16)
¤ ذوب آهن اصفهان- صنعت نفت آبادان (ساعت 30/16)

 



هفته پنجم ليگ برتر بسكتبال اصفهاني ها ميزبان ديدارهاي حساس

هفته پنجم ليگ برتر بسكتبال با برگزاري ديدارهاي حساس در اصفهان پيگيري مي شود،
هفته پنجم ليگ برتر بسكتبال با انجام 6 ديدار در شهرهاي تهران، شيراز، زنجان، ماهشهر، اصفهان برگزار مي شود.
اصفهان در اين هفته ميزبان 2 ديدار حساس ليگ خواهد بود. ديدار ذوب آهن با پتروشيمي بندر امام و فولاد ماهان با دانشگاه آزاد مهمترين ديدارهاي اين هفته محسوب مي شوند.
ذوبي ها كه هفته گذشته با برتري مقابل جهش ترابر قم به صدر جدول ليگ رسيدند، اين هفته بايد جدال سختي را با تيم قدرتمند پتروشيمي بندرامام داشته باشند. شاگردان مهران شاهين طبع هم كه در هفته چهارم در تهران در ثانيه هاي آخر بازي، مغلوب دانشگاه آزاد شدند، به خوبي مي دانند كه با شكست در اين بازي وضعيت شان بدتر خواهد شد.
فولاد ماهان با لغو بازي در هفته چهارم مقابل شهرداري گرگان استراحت بيشتري نسبت به دانشگاه آزاد داشته و با توجه به ميزباني اش به دنبال پيروزي خواهد بود. در طرف ديگر ميدان شاگردان مهران حاتمي براي كسب پنجمين پيروزي به نصف جهان سفر خواهند كرد.
دربي تهران را تيم هاي پويا و مهرام در تالار بسكتبال آزادي برگزار خواهند كرد. مهرامي ها كه هفته گذشته نيزدر تورنمنت تهران با اين تيم بازي كردند و به پيروزي رسيدند، در اين ديدار هم كار راحتي را پيش رو خواهند داشت.
برنامه هفته پنجم ليگ برتر بسكتبال به اين شرح است:
¤ پويا تهران - مهرام تهران (ساعت 15:14)
¤ لوله آ.اس شيراز - شركت ملي حفاري (ساعت 16)
¤ همياري شهرداري زنجان - شهرداري گرگان (ساعت 16)
¤ صنايع پتروشيمي ماهشهر - جهش ترابر قم (ساعت 16)
¤ فولاد ماهان سپاهان - دانشگاه آزاد تهران (ساعت 16)
¤ ذوب آهن اصفهان - پتروشيمي بندر امام (ساعت 16)
¤ جدول رده بندي: 1- ذوب آهن اصفهان 8 امتياز، 2- دانشگاه آزاد تهران 8 امتياز، 3- مهران تهران 8 امتياز، 4- پتروشيمي بندرامام 7 امتياز، 5- حفاري ملي اهواز 6 امتياز و ...

 



قطعاً در انتخابات فدراسيون فوتبال نامزد مي شوم
كفاشيان: از تعلل فيفا در صدور رأي تيم اميد شگفت زده ام

رئيس فدراسيون فوتبال براي نخستين بار از حضور قطعي اش در انتخابات آتي اين فدراسيون خبر داد.
علي كفاشيان در پاسخ به اين سؤال كه برنامه تان براي انتخابات آتي فدراسيون فوتبال چيست؟ گفت: با توجه به اين كه به تجربه چهارساله در فوتبال رسيده ام، اگر مجمع فدراسيون فوتبال به من رأي دهند، برنامه هايم را اعلام مي كنم اگر اعضاي مجمع به من رأي ندهند، اين تجربيات را به فرد بعدي منتقل خواهم كرد. وي با بيان اين كه قطعاً در انتخابات بعدي نامزد خواهد شد، گفت: بايد ابتدا شرايط مجمع مشخص شود و اين كه آيا اعضاي مجمع به من رأي مي دهند يا خير؛ اما قطعاً در انتخابات نامزد مي شوم.
كفاشيان در پاسخ به اين سؤال كه وزير ورزش و جوانان اعلام كرده كه انتخابات در دي و بدون تأخير برگزار خواهد شد، گفت: در نظرداريم كه با توجه به اصلاحات اساسنامه شرايط را براي برگزاري بدون تأخير در انتخابات فراهم كنيم. اين هفته اساسنامه اصلاح شده را به كميته اصلاح اساسنامه ارسال خواهيم كرد تا اگر تصويب كردند، مجمع فوق العاده را برگزار كنيم، اما به هر حال ممكن است كه با توجه به موارد اصلاحي كه در نظر داريم مدت كوتاهي در انتخابات فدراسيون فوتبال تأخيري به وجود بيايد.
وي در پاسخ به اين سؤال كه پرسيده بود كه با توجه به نظر سازمان بازرسي كل كشور افراد بازنشسته نمي توانند در انتخابات شركت كنند، پس با اين وضعيت شرايط شما چه مي شود، گفت: در اساسنامه فدراسيون فوتبال آمده كه اين فدراسيون نهاد غيردولتي است و به همين خاطر محدوديتي براي مديران بازنشسته در فدراسيون وجود ندارد.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره آخرين وضعيت تيم اميد پس از شكايت ايران به فيفا، گفت: تعجب مي كنم كه چگونه با توجه به اعتراض ما و حتي تماس من با دبير كل فيفا و طرح اين موضوع و چند موضوع ديگر چرا رأي صادر نمي شود. ما اعتراض كرده ايم كه چرا هر وقت قرار است رأي عليه ايران صادر شود، سريع اتفاق مي افتد، اما اين بار چنين تعللي صورت مي گيرد. پس از تماسم با دبيركل فيفا دوباره نامه اي را به فيفا ارسال كرديم، اما هنوز خبري از رأي نشده است. اما وكيل مان در آنجا پيگير موضوع است.
رئيس فدراسيون فوتبال از سفر خود به همراه ساكت، فتح الله زاده، رحيمي، نبي، عزيز محمدي و... به مالزي خبر داد و گفت: اواخر هفته آينده ما براي حضور در كميته هاي مختلف كنفدراسيون فوتبال آسيا به مالزي سفر خواهيم كرد كه موضوعات مورد بحث در كميته مسابقات ميزان سهميه كشور ما در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا است كه مشخص شود آيا چهار سهميه مان را حفظ خواهيم كرد يا خير.

 



جايگاه فعلي ما در دنيا حاصل تلاش خانواده تكواندوست
ساعي: مهماندوست خودش همه چيز را خراب كرد

مدير فني تيم ملي تكواندو گفت: تمام تلاش خود را به كار گرفتيم تا مهماندوست در تيم ملي بماند اما خودش همه چيز را خراب كرد.
هادي ساعي تغيير و تحولات در اين مقطع از زمان را براي تيم ملي عادي عنوان كرد و گفت: از 15 سال پيش تكواندو در حال رشد بوده و هيچ كس نمي تواند مدعي اين باشد كه در اين پيشرفت فقط او تاثيرگذار بوده در واقع اين تلاش خانواده تكواندو است كه در حال حاضر اين جايگاه را در دنيا داريم. من مطمئن هستم كه با اين اتفاقات جديد در بدنه تكواندو آب از آب تكان نمي خورد.
ساعي ادامه داد: بنده به شخصه تلاش فراوان كردم تا مهماندوست به كار خود ادامه دهد، حتي گل و شيريني خريدم و به كميته ملي المپيك بردم تا همه چيز به پايان برسد. در كميته ملي المپيك با آقاي افشارزاده و پولادگر جلسه داشتيم و قرار شد با لطفي كه آقاي پولادگر كرده بود همه چيز ختم به خير شود و حتي به مهماندوست هم گفته بوديم كه تلفن همراه خود را خاموش كند و با هيچ خبرنگاري مصاحبه نكند. اما متأسفانه فرداي همان روز كه همه چيز به خوبي تمام شده بود مهماندوست مصاحبه اي عليه فدراسيون انجام داد كه همين موضوع باعث شد پولادگر تصميم خود را عوض كند و به فكر مربي جديدي براي تيم ملي باشد.

 



آغاز دور جديد تمرينات تيم ملي جودو در غياب ميران

مرحله جديد تمرينات تيم ملي جودو در حالي آغاز شد كه سرگروه سابق تيم ملي علي رغم اعلام آمادگي براي بازگشت به تيم ملي غيبت داشت.
تيم ملي جودو كه در طول 45 روز گذشته حضور در سه جام جهاني در كشورهاي ازبكستان، قزاقستان و آذربايجان را به همراه رقابت هاي جايزه بزرگ ابوظبي پشت سر گذاشته بود بعد از 10 روز استراحت تمرينات خود را از روز شنبه از سرگرفت. سيد محمود ميران سرگروه پيشين تيم ملي جودو كه اواخر هفته گذشته براي بازگشت به تركيب تيم ملي اعلام آمادگي كرده بود در تمرينات روز نخست غيبت داشت. اين كه ميران از بازگشت به تيم ملي چه هدفي را دنبال مي كند مشخص نيست. اما سرمربي ايتاليايي تيم ملي جودو از مسئولان فدراسيون درخواست كرده تا مقدمات اعزام تيم ملي به يكي از تورنمنت هاي آمستردام يا كره جنوبي را فراهم كنند. رقابت هاي جايزه بزرگ آمستردام شنبه و يكشنبه هفته آينده برگزار خواهد شد كه تيم ايران فرصت حضور در اين مسابقات را از دست داده اما مسابقات جام جهاني كره جنوبي 11 و 12 آذرماه در جزيره جيجو برگزار خواهد شد كه احتمال اعزام تيم ملي به اين مسابقات بالاست. رقابت هاي كسب سهميه المپيك به روزهاي پاياني خود نزديك مي شود و فدراسيون جودو نبايد تورنمنت هايي كه امتياز آن در رنكينگ جهاني محاسبه مي شود را از دست بدهد.

 



شروع ليگ برتر دوچرخه سواري از 27 آبان

سومين مرحله ليگ برتر دوچرخه سواري، 27 آبان در پيست مجموعه ورزشي آزادي تهران آغاز خواهد شد.
اين رقابت ها از 27 تا 29 آبان ماه سال جاري در مواد پيست و جاده در پيست دوچرخه سواري مجموعه ورزشي آزادي و جاده فرودگاه امام خميني(ره) برگزار مي شود.
براين اساس، روز (چهارشنبه) 26 آبان ماه تيم ها پذيرش خواهند شد.
برنامه زمانبندي اين رقابت ها به شرح زير اعلام شد:
27 آبان، مواد اسپرينت، اومنيوم و تعقيبي تيمي
28 آبان، تايم تريل انفرادي و كايرين
29 آبان، اسكرچ، تعقيبي انفرادي اومنيوم، تعقيبي انفرادي، تيم اسپرينت، يك كيلومتر اومنيوم، دور امتيازي و استقامت جاده
در رده بندي تيمي نتايج مجموع دو مرحله پيش، تيم دانشگاه آزاد با 2815 امتياز اول، تيم مس كرمان با 1971 امتياز دوم و تيم پيكان تهران با 1891 امتياز سوم شد.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14