(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 25 دی 1390- شماره 20121

حديث دشت عشق
هفته بيستم ليگ برتر فوتبال
استقلال از مس«طلا» مي خواهد
اخبار كوتاه از فوتبال
«كي روش» پاسخ منتقدان را داد
آنها فقط جلوي پاي شان را مي بينند
ماندن محمدي به خودش ارتباط دارد
خادم : عواقب نتايج كشتي در المپيك را مي پذيرم
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «مهدي رباني»
شهيد عمليات ثامن الائمه عليه السلام
آن زمان كه وطن سر درگريبان اندوه تهاجم خصم، مويه مي كرد، پس از طي دوره آموزش نظامي سه ماهه در «پادگان غدير»، راهي مهد مردان خونين تبار شد تا آلام وطن را تسكين دهد. اين تك تيرانداز تيپ امام حسين(ع)، سرب هاي مذاب دوزخ را يادآور يزيديان مي شد. سرانجام پس از سه ماه دلاوري، در عمليات «ثامن الائمه»(شكست حصر آبادان)، او كه شهادت را از عسل شيرين تر مي دانست با اصابت تركش خمپاره در «دارخوين»، شهد نوشين شهادت را لاجرعه سركشيد. بسيجي شهيد «مهدي رباني»، سال 1341 در خوراسگان متولد شد و در 5/7/1360 در دارخوين به شهادت رسيد.

 



هفته بيستم ليگ برتر فوتبال
استقلال از مس«طلا» مي خواهد

شاگردان پرويز مظلومي در مصاف با تيم هفدهم جدول رده بندي كه 21 امتياز با آنها اختلاف دارد، به دنبال كسب يك پيروزي خانگي هستند تا در صورت لغزش مدعيان بالاي جدول خود را براي فرار بزرگ به سوي قهرماني مهيا كنند.
بيستمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از عصر امروز با برگزاري هشت ديدار آغاز مي شود و روز دوشنبه با برگزاري ديدار شهرداري تبريز- پيروزي به پايان مي رسد. در زير اشاره اي گذرا به ديدارهاي مهم روز نخست از اين هفته خواهيم داشت.
نفت تهران- فولاد
دو تيم نفت تهران و فولادخوزستان در شرايطي كاملاً مشابه عصر يكشنبه مقابل هم صف آرايي خواهند كرد. دو تيم نيم فصل دوم ليگ برتر را با دو پيروزي آغاز كرده و جايگاه شان را در جدول ارتقا داده اند. اين دو تيم كه روندي صعودي را در پيش گرفته اند در بازي بيستم خود نيز به كم از پيروزي رضايت نمي دهند، به ويژه تيم نفت تهران كه نزديكترين تعقيب كننده استقلال است و البته از امتياز ميزباني بهره مي برد.
شاهين-تراكتورسازي
فيناليست جام حذفي شروعي نااميدكننده در نيم فصل دوم ليگ برتر داشته و با تحمل دو شكست پي درپي به رده چهاردهم جدول سقوط كرده است. اين تيم كه با رده هفدهم جدول و جمع فانوس بدستان تنها يك امتياز فاصله دارد، اين هفته در ديداري خانگي به ديدار تراكتورسازي تبريز مي رود. حريف شاهين حداقل در جدول رده بندي شرايطي بهتر از فولادخوزستان و پرسپوليس دارد كه هفته گذشته موفق شدند، تيم فيروز كريمي را شكست دهد با اين شرايط سپيدپوشان براي كسب نتيجه بايد طرحي نو دراندازند، چرا كه در غير اين صورت قرباني بلندپروازي هاي قلعه نويي و تيمش خواهند شد. اين بازي البته تقابل امير قلعه نويي و فيروز كريمي است، دو مربي كه هميشه مصافي جذاب و تماشايي باهم داشته اند.
استقلال- مس
استقلال، صدرنشين و يكه تاز جدول رده بندي است كه فاصله اش را با رقبا به بيش از سه امتياز رسانده و خود را دست نيافتني كرده است. در هفته اي كه تيم هاي بالاي جدولي ديدارهاي دشواري را پيش رو دارند، استقلال مي تواند با برتري مقابل مس كرمان پايين جدولي خود را براي فرار بزرگ به سوي قهرماني آماده كند. استقلال كه در غياب ستاره هايي چون ميلاد ميداوودي، خسرو حيدري و آندرانيك تيموريان شكست ناپذير بوده است از اين هفته با بازگشت حيدري و ميداوودي به تركيب اصلي اميدوار به كسب يك پيروزي خانگي مقابل تيم هفدهم جدول است حريف امروز استقلال اما شرايط چندان رضايت بخشي ندارد و با 19امتياز به رده هفدهم جدول سقوط كرد و همسايه هم استاني خود در قعر جدول شد. اين تيم براي آنكه در انتهاي جدول ماندگار نشود، بايد با كسب امتياز ميدان آزادي را ترك كند، وگرنه بايد خود را جهت حضوري بلندمدت در انتهاي جدول آماده سازد.
برنامه ديدارهاي هفته بيستم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
يكشنبه- 25/10/90
¤ نفت تهران- فولادخوزستان
¤ داماش گيلان- فجرشهيد سپاسي شيراز
¤ شاهين بوشهر- تراكتورسازي تبريز
¤ مس سرچشمه- ملوان بندرانزلي
¤ صنعت نفت آبادان- سپاهان
¤ ذوب آهن اصفهان- سايپا
¤ صباي قم- راه آهن شهرري
¤ استقلال- مس كرمان( ساعت 40:16)
دوشنبه - 26/10/90
¤ شهرداري تبريز- پيروزي
- تمام ديدارهاي فوق به جز ديدار استقلال- مس ساعت 15 برگزار مي شود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

احتمال كاهش تيم هاي ليگ برتر در فصل آينده
رئيس سازمان ليگ فوتبال حرفه اي ايران از احتمال كاهش تيم هاي ليگ برتري در فصل آينده خبر داد. عزيز محمدي در پاسخ به اين سوال كه شايعه شده ليگ برتر فصل آينده 12 تيمي يا حداكثر 14 تيمي خواهد شد، گفت: بستگي دارد چند باشگاه ما بتوانند پروانه حرفه اي دريافت كنند. براي آنكه ليگ حرفه اي داشته باشيم حداقل 12 باشگاه بايد پروانه حرفه اي بگيرند. در سيستم امتيازدهي كنفدراسيون فوتبال آسيا و اهداف تعيين شده ليگ هاي حرفه اي در سال 2011 حداقل 10 تيمي و در سال 2012 بايد 12 تيمي باشند. اگر ليگ ما بر فرض 12 تيمي باشد مشكل ديگري داريم و اينكه تيم ها بايد سه دوره با هم بازي كنند و حداقل 33 هفته بايد مسابقه داشته باشند. به عبارت ديگر ما چه 18 تيمي باشيم و چه 12 تيمي در تعداد مسابقات تفاوت چنداني ندارد. در مجموع احتمال كاهش تيم ها هست ولي نمي توانم بگويم چند تيمي مي شويم.
ريوالدو به يك تيم آنگولايي پيوست
ريوالدو مهاجم برزيلي كه سابقه درخشش در بارسلونا، دپورتيوولاكرونيا، ميلان، المپياكوس، آ.ا.ك و بنيادكار را در كارنامه خود يدك مي كشد، روز گذشته با تيم كابواسكورپ آنگولا قرارداد يك ساله منعقد كرد. وي كه در سه سال گذشته با شش تيم از چهار قاره جهان قرارداد بسته اميدوار است در تجربه آفريقايي خود نيز درخشان و موفق ظاهر شود.بسياري از هواداران تيم هاي بزرگي چون بارسلونا و ميلان پس از انتشار اين خبر در تماس با روابط عمومي باشگاه هاي مذكور دلخوري و خشم خود را منتقل كرده اند.
خوردبين: بركناري ام كذب است، كناره گيري كردم
محمود خوردبين گفت: پس از صحبت با مدير عامل باشگاه، از سرپرستي تيم محبوبم پيروزي كناره گيري كردم. سرپرست سرخپوشان پايتخت درخصوص كناره گيري اش از اين تيم، اظهار كرد: با سرمربي تيم هيچ اختلافي ندارم و با توافق سردار محمد رويانيان كناره گيري كردم. اگر دنيزلي مشكلي با من داشت حتما با خودم يا با باشگاه در ميان مي گذاشت، در صورتي كه چنين چيزي اصلا صحت ندارد و هرگونه خبر درخصوص بركناري ام از سوي دنيزلي را تكذيب مي كنم.
دويست و پنجمين دربي شهر ميلان
دربي حساس و سنتي شهر ميلان در حالي روز يكشنبه بين دو تيم آ.ث ميلان و اينتر ميلان برگزار مي شود كه قدمت اين رقابت به بيش از يك قرن پيش باز مي گردد. ديدار امشب اين دو تيم دويست و پنجمين داربي شهر ميلان است. در 204 بازي قبلي، ميلان 72 بار و اينتر 71 بار به پيروزي دست يافته اند و 61 بازي نيز با نتيجه مساوي به پايان رسيده است. در اين 204 بازي مجموعا 558 بار توپ از خط دروازه ها عبور كرده كه سهم هر تيم به طور مساوي 279 گل بوده است. اين دو تيم در حالي به مصاف يكديگر مي روند كه در حال حاضر ميلان با 37 امتياز از 17 بازي و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به يوونتوس در صدر جدول سري A ايتاليا قرار دارد. در حالي كه وضعيت اينتر به اين خوبي نيست و اين تيم با 29 امتياز در رده پنجم جدول جاي گرفته است. دربي شهر ميلان امشب از ساعت 15:23 به وقت ايران آغاز خواهد شد.
تكرار ال كلاسيكو در يك چهارم نهايي
مرحله يك هشتم نهايي رقابت هاي جام حذفي اسپانيا با انجام دو بازي پيگيري شد كه در مهم ترين آن ها بارسلونا با نتيجه دو بر يك از سد اوساسونا گذشت و حريف رئال مادريد در يك چهارم نهايي اين جام شد.اوساسونا در غياب جواد نكونام و در حالي كه در ورزشگاه خانگي خود ميزبان بارسا بود، اين بازي را با نتيجه دو بر يك واگذار كرد. با توجه به پيروزي چهار بر صفر بارسلونا در نوكمپ، اين تيم در نهايت با نتيجه 6 بر يك از سد اوساسونا گذشت و حريف رئال مادريد در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا شد، تا علاقمندان فوتبال شاهد دو ال كلاسيكوي جذاب و ديدني در جام حذفي باشند.
حقيقي به روبين كازان پيوست
دروازه بان تيم فوتبال پيروزي با عقد قرارداد رسمي به روبين كازان روسيه پيوست. عليرضا حقيقي پس از حضور در تست پزشكي، عصر ديروز با قراردادي 4 ساله رسما به تيم فوتبال روبين كازان روسيه پيوست.روبين كازان هم اكنون براي برپايي اردو در تركيه به سر مي برد و حقيقي نيز قراردادش را در اين كشور به امضا رساند. حقيقي پس از عقد قرارداد 4 ساله با روبين كازان تصريح كرد: خدا را شكر مي كنم كه به يكي از اهدافم رسيدم اما باز هم به پيشرفت بيشتر فكر مي كنم. حقيقي ادامه داد: به عشق امام رضا (ع) و به دليل اينكه به او متوسل مي شوم شماره 88 را انتخاب كردم و به دنبال اين هستم تا با رقابت سالم با دروازه بانان روبين كازان بتوانم در اين تيم خودم را ثابت كنم.

 



«كي روش» پاسخ منتقدان را داد
آنها فقط جلوي پاي شان را مي بينند

«كارلوس كي روش»، سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان ضمن تشريح دقيق برنامه هاي آماده سازي اين تيم تا ديدار با قطر، به برخي افراد گفت كه براي تيم ملي حاشيه نسازند زيرا زمان براي ما بسيار مهم و مسئوليت مان بسيار عظيم است.
تمام ديدارهاي ليگ را ديده ايم
كي روش از بررسي ليگ و آناليز بازيكنان حاضر در اين مسابقات ياد كرد و گفت: كادر فني به صورت دائم در حال بررسي ديدارهاي ليگ است. تمام بازي ها چه از نزديك و چه از طريق دي وي دي ديده و آناليز شده و اين كار ادامه خواهد داشت. يكي از هدف هاي ما از انجام اين كار، يافتن گزينه هاي جديدي در پست هاي گوناگون است.
انتخاب 2 فهرست مجزا
وي در ادامه افزود: براين اساس ما تا اين لحظه به يك فهرست 23 نفري رسيده ايم كه شالوده اصلي تيم ملي خواهد بود. در كنار آن، يك فهرست 16 نفره هم انتخاب كرده ايم كه ميانگين سني آنها 21 تا 22 سال است. اين گروه شامل بازيكنان داخلي و نيز بازيكناني هستند كه در خارج از ايران بازي مي كنند و ما دائم آنها را زيرنظر داريم.
از خواست هاي خود به خاطر تيم ملي كوتاه بياييم
وي افزود: درخواست ما از باشگاه ها اين است كه به ما كمك كنند و درجايي كه ممكن است از خواست هاي خود به خاطر تيم ملي كوتاه بيايند. اگر هر دو طرف بتوانند تا جايي كه امكان دارد بهم كمك كنند، شرايط ايده آل خواهد بود و به همين علت كادر فني با فدراسيون و سازمان ليگ در تلاش هستيم تا به اين برنامه برسيم. نظر من اين است كه بايد به خاطر تيم ملي تمام سعي و تلاش خود را انجام دهيم تا به اين هدف مشترك برسيم و مطمئنم اغلب مربياني كه در ليگ كار مي كنند درپي اين هستند كه اين تعامل را داشته باشند و هر كاري مي توانند براي تيم ملي انجام دهند.
قولم به مربيان را عملي كردم
كي روش سپس در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه برخي مربيان ليگ برتر از طولاني بودن مدت اردو براي بازي با قطر انتقاد كرده اند، گفت: تنها زماني كه مي توانستيم در تاريخ ديدارهاي دوستانه فيفا براي تيم ملي يك ديدار تداركاتي ترتيب دهيم و مسائل تكنيكي و تاكتيكي را كه مدنظر داريم با بازيكنان مرور كنيم، همين تاريخ 23 فوريه (4 اسفند) بود. پس از 24 نوامبر و بازي با اندونزي من با هماهنگي با سازمان ليگ قول دادم تا ديدار با قطر هيچ برنامه اي براي بازيكنان نداشته باشم و به قولم عمل كردم.
منتقدان فقط جلوي پاي شان را مي بينند
كي روش تأكيد كرد: براي من كاملاً روشن است افرادي كه اين مسائل را عنوان مي كنند، علاقه اي به رفتن تيم ملي به جام جهاني ندارند و من علاقه اي به موفقيت تيم ملي در آنها نمي بينم. البته به آنها احترام مي گذارم اما اينها كساني هستند كه تنها جلوي پاي شان را مي بينند. در نهايت فقط مي توانم به آنها بگويم كه زماني را براي تلف كردن براي افرادي كه منافع شخصي و باشگاهي خود را به منافع ملي و تيم ملي ترجيح مي دهند، ندارم. ما نبايد براي تيم ملي حاشيه سازي كنيم. ما اگر براي پي ريزي يك برنامه برتر تلاش نكنيم، به مشكل برخواهيم خورد. من شك ندارم كه براي دستيابي به چنين برنامه اي بايد گاهي از خواست خودمان كوتاه بياييم.

 



ماندن محمدي به خودش ارتباط دارد
خادم : عواقب نتايج كشتي در المپيك را مي پذيرم

رسول خادم مدير تيم هاي ملي و امور فني فدراسيون كشتي اعلام كرد كه از اين پس خودش به طور مستقيم مسئوليت فني تيم ملي كشتي آزاد را بر عهده خواهد داشت و غلامرضا محمدي سرمربي سابق تيم ملي به عنوان مربي فعاليت خواهد كرد.
مدير تيم هاي ملي و امور فني دليل اين امر را پايان رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد و فاصله اندك تا المپيك لندن برنامه تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي بزرگسالان جهت حضور در مسابقات آسيايي كره جنوبي، جام جهان پهلوان تختي، جام يادگار امام(ره) و گزينشي سهميه المپيك 2012 لندن اعلام كرد.
بر اين اساس و با توجه به شرايط موجود فني تيم ملي كشتي آزاد، رسول خادم مسئوليت فني تيم مذكور را بطور كامل و مستقيم بر عهده خواهد گرفت.در اين مسئوليت غلامرضا محمدي، محمد طلايي، عليرضا رضايي و محمود اسماعيل پور، رسول خادم را همراهي مي كنند، ضمن اينكه مربيان ديگري نيز در روزهاي آتي به جمع اين مربيان اضافه خواهند شد.
اردوي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان نيز پس از ديدار نهايي رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد در روز پنجشنبه 29 دي ماه در محل خانه كشتي تهران برگزار مي شود كه اسامي كشتي گيران دعوت شده به اردو متعاقباً اعلام خواهد شد.
مدير تيم هاي ملي و امور فني فدراسيون كشتي همچنين اعلام كرده است كه اردوي تيم ملي كشتي فرنگي كه در حال حاضر فعال است با همان تركيب كادرفني سابق متشكل از سرمربي و مربيان فني به كار خود ادامه مي دهد.
سرمربي جديد تيم ملي كشتي آزاد گفت: به عنوان سرمربي تيم ملي آزاد وارد شدم و تمام عواقب المپيك را مي پذيرم. رسول خادم با حضور در اردوي تيم ملي كشتي آزاد در مورد برنامه هاي خود گفت: به اتفاق همكاران در تيم ملي كشتي آزاد برنامه هاي خود را براي حضور در المپيك آغاز كرده ايم. كادر فني آزاد هم زحمات زيادي كشيده است، اما نياز به حمايت بيشتري بود. مسابقات المپيك را پيش رو داريم و فضاي المپيك و جهاني با يكديگر متفاوت است. در كشتي آزاد به عنوان مسئول مستقيم وارد شدم و بايد از بهترين سرمايه هاي خود استفاده كنيم. وي در مورد تغييرات در كشتي آزاد گفت: بناي ما عملكرد است، نه اشخاص. از تمام كساني هم كه توانمند باشند در كادرفني استفاده خواهيم كرد.
مدير فني تيم هاي ملي تاكيد كرد: 3 مسابقه مهم آسيايي، جام تختي و گزينشي المپيك لندن را پيش رو داريم و مربيان ديگري هم به تيم هاي ملي در آينده اضافه خواهند شد. مربيان سازنده اي كه هيچ نامي از آنها تاكنون نبوده است. اميدوارم با كمك خداوند نهايت استفاده را از موجوديت كشتي خود بهره ببريم. كشتي فرنگي هم كار خود را شروع كرده است. در فرنگي محمد بنا خوب كار كرده و به فعايت خود ادامه مي دهد.
خادم در مورد اينكه با حضور رضايي و طلايي در بزرگسالان تكليف جوانان و نوجوانان چه مي شود ،گفت: رضايي در جوانان هم فعاليت خواهد داشت و طلايي هم در كنار نوجوانان به بزرگسالان هم كمك مي كند.
دارنده مدال المپيك عنوان كرد: فرصت كمي تا شروع المپيك داريم. بسياري از مواقع در مسابقات جهاني نتايج خوبي گرفته ايم، اما در المپيك متوقف شده ايم و روي اين موضوع بايد تمركز بيشتري كنيم. تلاش زيادي مي كنيم تا در اين فرصت نقص ها و ضعف ها را تا حد ممكن برطرف كنيم.
وي افزود: در سال هاي 1995 و 2003 پيش از المپيك در مسابقات جهاني نتايج خوبي كسب كرديم، اما در المپيك ناموفق بوديم، چون تيم در سنگيني اين رقابت ها متلاشي مي شود و اين بار رواني را سنگين را نمي تواند تحمل كند. البته من با اين شرايط نا آشنا نيستم. خيلي از مربيان ما قبل از كشتي گير خودشان در المپيك مي شكنند.
سرمربي تيم ملي آزاد در پاسخ به اين سوال كه آيا با قبول اين مسئوليت با سابقه درخشان ريسك نكرده است، گفت: مديون كشتي هستم و اگر قرار باشد كه فرصت آماده اي را تحويل بگيريم كار مهمي نكرده ايم.
خادم در پاسخ به سوال ديگري در مورد اينكه نگران عواقب قبول اين مسئوليت نيست، عنوان كرد: براي كمك آمده ام و تمام عواقب آن را مي پذيرم. ديني بر گردنم است و اميدوارم بتوانم آن را ادا كنم. ممكن است موفق يا نا موفق باشم، اما در اين شرايط فكر كردم كه مي توانم كمك كنم.
وي در مورد حضور غلامرضا محمدي به عنوان مربي بزرگسالان آزاد گفت: محمدي زحمات زيادي كشيده و سال ها در كنار هم كار كرده ايم و وظيفه داشتم كه دعوتش كنم، اما تشخيص با خودش است كه بيايد يا نيايد. خادم در مورد وضعيت كشتي فرنگي گفت: خوشبختانه كشتي فرنگي ايران در حال حاضر فعال است و سرمربي و مربيان كار خود را به صورت جدي دنبال مي كنند كه ما از آن ها حمايت مي كنيم. آقاي بنا مجموعه خوبي دارند و ما كمك مي كنيم تا اين روند رو به رشد تا المپيك ادامه داشته باشد.
سرمربي جديد كشتي آزاد در پايان گفت: حضورم در كشتي تمام وقت خواهد بود و براي قبول اين مسئوليت حساب و كتاب نكرده ام. بحث حضور امير رضا خادم، برادرم هم به عنوان كانديداي رياست فدراسيون ارتباطي با حضور من ندارد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ درروز دوم مسابقات قهرماني تيراندازاي آسيا و در رشته تفنگ بادي بانوان، تيم ايران با تركيب الهه احمدي، نرجس امامقلي نژاد و صفيه صحرا گرد با كسب 1185 امتياز به عنوان سوم تيمي اين رقابت ها دست يافت و صاحب نشان برنز شد. در اين رقابت تيم هاي چين و هند با امتياز 1291 و 1187 به ترتيب اول و دوم شدند.
¤ نشست هيأت اجرايي فدراسيون بين المللي ورزش هاي دانشگاهي (فيزو) با معرفي اعضاي كميته ها و انتخاب مهدي طالب پور و سيما ليموچي از ايران در كميته هاي كنترل و بانوان برگزار شد. اعضاي اين كميته به مدت 4 سال تا پايان سال 2015 به فعاليت خود در اين كميته ها ادامه مي دهند.
¤ استاد عبداله مجتبوي دارنده مدالهاي برنز رقابتهاي جهاني 1951 و المپيك 1952 هلسينكي فنلاند به ديار باقي شتافت. وي در بازي هاي المپيك 1956ملبورن استراليا، مربيگري تيم ملي كشتي آزاد كشورمان را نيز برعهده داشت. مجتبوي مدال نقره رقابتهاي تركيه در سال 1949 ميلادي را نيز دركارنامه افتخارات خود داشت. سرويس ورزشي روزنامه كيهان اين ضايعه را به خانواده ورزش و كشتي تسليت مي گويد.
¤ خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال ايران كه بلافاصله پس از رقابت هاي جام جهاني به كشورش ايتاليا بازگشته بود، هفته آينده به تهران مي آيد. بنا بر اعلام فدراسيون واليبال هدف ولاسكو از سفر به تهران بررسي و آناليز مسابقات ليگ برتر واليبال و برنامه ريزي براي تيم ملي ايران براي آمادگي شركت در رقابت هاي انتخابي المپيك 2012 لندن است.

 



جلسه سرنوشت ساز محمدي با خطيب

پس از حضور رسول خادم به عنوان مدير و سرمربي تيم ملي كشتي آزاد ديروز صحبتهايي مبني بر استعفاي غلامرضا محمدي و محسن كاوه از كادر فني تيم كشتي آزاد شنيده شد كه محمدي هرگونه تصميم درباره آينده كاري اش را موكول به جلسه امروز با خطيب كرد و گفت: فعلاً هيچ تصميمي نگرفته ام، هر چند چه بهتر بود آقاي خطيب قبل از اين تغيير و تحولات ما را هم در جريان مي گذاشت. من از اين بابت گله مند هستم.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14