(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 12 بهمن 1390- شماره 20133

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
ژاندارمري چگونه شلوغ شد ؟ (يادداشت روز)
كيهان و خوانندگان
اي فقيه مورد اعتماد من! (به جاي گفت و شنود)
حمايت از مقاومت تنها جرم سوريه از نگاه آمريكاست
تاييد صلاحيت 5 نفر براي انتخابات ميان دوره اي مجلس خبرگان
پيگيري علت عدم امضاي حكم رئيس دانشگاه آزاد در شوراي عالي انقلاب فرهنگي
توضيحات مرتضوي درباره ضريب امنيتي انتخابات
شوربختانه وضع اپوزيسيون خيلي خراب تر از سال 88 است (خبر ويژه)
فرداي نحس براي جبهه اصلاحات (خبر ويژه)
رفقا پشت درهاي بسته خود را براي كي بزك مي كنند؟ (خبر ويژه)
آيت الله خامنه اي داغ تسليم ايران را به دل غرب مي گذارد (خبر ويژه)
اداي احترام ويژه «سيا» به جنازه سازمان منافقين! (خبر ويژه)
نگو پناهنده سياسي بگو جانور همه چيزخوار! (خبر ويژه)



ژاندارمري چگونه شلوغ شد ؟ (يادداشت روز)

1- پاسبان گذاشته بودند و رصد اطلاعاتي مي كردند. پاسبان ها مأموريت داشتند زنان باردار را تا زمان وضع حمل بپايند و نوزاد را اگر پسر بود، سر به نيست كنند. ا شراف و جباريت از اين بيشتر؟! «گرا» دست طاغوت آمده بود. كار خدا را ببينيد! خواب فرعون را به كابوسي آشفته ساخته بود و خوابگزاران كه از اين كابوس آشفته «رمزگشايي» كردند، كاشف به عمل آمد، كودكي در راه است و طومار حاكميت او را درهم مي پيچد. بازي خدا با فرعون مدعي «اناربكم الاعلي»يي را ببينيد كه به واسطه كابوس، حتي گوشي را هم دست اين جبار مستكبر داد! پاسبان ها- بخوانيد ركن 2 و ساواك و موساد و سياي آن روز فرعون!- در فريب و مراقبت و قساوت هيچ كم نگذاشتند. فرعون آنجا كه تفرقه افكني ميان مستضعفان لازم بود «وجعل اهلها شيعا»، مردم را گروه گروه و در مقابل هم قرار داد و هرجا كه ترسيد «يذبّح ابنائهم» پسرانشان را سر بريد.
اما با اين همه استيلا و تغلب فرعون، خدا اراده ديگري داشت. «و نريد ان نمنّ علي الذين استضعفوا في الارض... و نري فرعون و هامان و جنودهما منهم ماكانوا يحذرون». مشيت الهي بر آن بود كه بر ستم كشيدگان منت گذارد و... به فرعون و هامان وزير او و سپاهيانشان نشان دهد همان كابوس را كه «پيوسته از آن مي ترسيدند». تدبير مقدر آن بود كه موسي بماند و در كاخ فرعون ببالد. و خدا مي خواست خاورميانه و خليج فارسي كه به توبره استكبار آمريكا و اسرائيل كشيده شده بود، از عمق «جزيره ثبات»(ايران)، آتشفشاني شود. بازي خدا را با آمريكا و اسرائيل و انگليس ببينيد كه خاورميانه تحت استيلا، درست از «پاسبان خانه» شلوغ شد؛ جايي كه استراتژيست ها به عنوان «ژاندارم منطقه» مي شناختند! نه، حق مطلب ادا نمي شود اگر ننويسيم خداوند سي و دو سال بعد اراده كرد در جزيره ثبات و ژاندارم خانه دوم آمريكا در خاورميانه- مصر- و از تنور به ظاهر خشك، توفان و سيل تازه اي به راه اندازد در حالي كه عصب حسگرهاي دقيق و ديجيتال ايستگاه سيا در قاهره از كار افتاده بود. الله اكبر كبيراً و لله الحمد.
2- «در زمستان بهاران آمد»؛ در نهايت شدت و تنگنا. زمستان 1357 (1979 ميلادي) همان گونه بهاري شد كه زمستان 1389 (2011). آنها كه در واشنگتن و تل آويو براي پوشاندن «بيداري اسلامي»، از واژه «بهار عربي» استفاده مي كردند، حالا از زمستان و خزان براي رژيم صهيونيستي سخن مي گويند و از عبارت «بهار عربي» ابا دارند. اگر امروز مي گويند در مصر و تونس و لبنان و بحرين و يمن زلزله آمده، تكرار سخنان مايكل برانت (معاون سازمان سيا در سال هاي آغازين پيروزي انقلاب اسلامي) است كه گفته بود «پيروزي انقلاب 1979 ايران، مانند زمين لرزه در مسير تلاش هاي بلندمدت سازمان سيا بود و طرح تسلط بر كشورهاي خاورميانه را از هم پاشيد... ما سال 1389 در سازمان سيا بخش شيعه شناسي را راه انداختيم و به كمك سرويس MI6 انگلستان بررسي كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه روحانيت و مرجعيت و خون حسين ]عليه السلام[ باعث پيروزي اين انقلاب بوده است. تصميم گرفتيم سياست تفرقه بينداز و نابود كن را در پيش بگيريم... براي مقابله بايد افرادي ماديگراتر كه عقايدشان ضعيف تر اما مشهور هم باشند و بتوان از آنها به عنوان محل رجوع استفاده كرد، شناسايي مي شدند». اما با اين همه ترفند و تدبير، انقلاب ايران كه به تعبير مئير داگان رئيس پيشين موساد «پايه گذار انقلاب هاي فعلي خاورميانه است»، استوار ماند و سي و سه ساله شد؛ با اين شهادت از سر خشم جبابره عالم كه: خامنه اي پا جاي پاي خميني گذاشته و پرچم بيداري و پايداري را در غرب و جنوب خاورميانه و شمال آفريقا برافراشته است.
... قلم در روزي متبرك به عنوان «امام آمد»، مي خواهد به احترام بايستد و به نام امام و شهيدان، ترنم كند آمدن بهاران در زمستان را. «آمده موسم فتح ايمان/ شعله زد بر افق نور قرآن/ در دل بهمن سرد تاريخ/ لاله سر زد ز خون شهيدان... بهمن خونين جاويدان/ تا ابد زنده بادا قرآن... مقدمت را اماما! شهيدان/ با نثار تن خود گشودند/ خونشان فرش راه تو بادا/ عاشق پاك راه تو بودند/ ...آن كه بر ظلم شب حمله ور شد/ اي خميني تو بودي، تو بودي/ ... در دل تار شهر شهيدان/ دست غمخوار خلق خدايي/ از تبار حسين شهيدي/ از ديار عروج و خدايي/... در زمستان بهاران آمد/ آدم از قعر دوران آمد/ بوي نسل شقايق پيچيد/ بوي عطر شهيدان آمد».
3- چه چيزي از امام خميني(ره) و جانشين شايسته او، رهبراني استوار و راه گشا ساخت، رهبراني كه در مدل قابل محاسبه و هضم اتاق فكرها و استراتژيست هاي غربي، نه مي گنجند و نه هضم مي شوند؟ كفر به طاغوت به موازات ايمان به پروردگار! «فمن يكفر بالطاغوت و يؤمن بالله فقد استمسك بالعروه الوثقي لانفصام لها». محبت و تأييد الهي با مردماني است كه «اعزّه علي الكافرين» هستند. در برابر كفار، اهل عزتند، نفوذناپذيرند، نه گارد ترس مي گيرند و نه به فريب و طمع مي افتند؛ نرمش در برابر مستكبران به هيچ وجه در گروه خوني شان نيست. متن گزارش سفارت آمريكا در تاريخ 12 مهر 1358 است كه «اگر ]امام خميني[مطلبي مي خواهد بگويد به روش معمول خود قاطعانه بيان مي دارد. مذاكره به روش معمول با خميني مفهومي ندارد. در او جايي براي سازش و مصالحه وجود ندارد. احتمال اينكه كسي بتواند عقايد خميني را به مقدار قابل توجهي تعديل كند، بسيار كم است زيرا او به اين گونه افراد با ديد تحقير و سوءظن مي نگرد.» (صفحه 159، جلد ششم اسناد لانه جاسوسي) و به تصريح ريچارد كاتم از اعضاي سفارت آمريكا «نيرو و نفوذ خميني آن چنان زياد است كه سياست دولت ايران بايد در چارچوب حدومرزهايي باشد كه او تعيين مي كند. به علاوه، نهضت آن چنان قوي است كه حتي با درگذشت خميني نيز، امر تعيين حدومرزها ادامه خواهد يافت.» (ناسيوناليسم در ايران، صفحه 450)
4- رمز پيروزي انقلاب ما و ماندگاري آن تا هميشه در همان نظم سياسي است كه امام(ره) پي افكنده است. ايشان در پاسخ خبرنگار مجله تايم كه مدعي بود «شما منزوي بوده ايد و در حقوق و سياست و روابط بين الملل مطالعه نكرده ايد»، مي فرمايند «ما معادله جهاني و معيارهاي اجتماعي و سياسي را كه تا به حال به واسطه آن تمام مسايل جهان سنجيده مي شده است، شكسته ايم. ما خود چهارچوب جديدي ساخته ايم كه در آن عدل را ملاك دفاع و ظلم را ملاك حمله گرفته ايم. از هر عادلي دفاع مي كنيم و به هر ظالمي مي تازيم حالا اسمش را هر چه مي خواهيد، بگذاريد. ما اين سنگ بنا را خواهيم گذاشت، اميد است كساني پيدا شوند كه ساختمان بزرگ سازمان ملل و شوراي امنيت و ساير سازمان ها و شوراها را بر اين پايه بنا كنند نه بر پايه نفوذ سرمايه داران و قدرتمندان كه هر موقعي خواستند، هر كسي را محكوم كنند. آري با ضوابط شما من هيچ نمي دانم و بهتر است كه ندانم.» بر مبناي همين مهندسي دقيق بود كه ايران انقلابي، در برابر تندبادهاي تحريم و جنگ و آشوب و ترور ايستاد و در همان بحبوحه مقاومت، پيش رفت و پيشرفت هاي معجزه آسا، گفتمان انقلاب شد. البته معلوم بود به مرور زمان هر قدر كه شتاب پيشرفت و سرعت «تيك آف» ايران بيشتر شود، آن مقاومت ها و فشارها و دشمني ها نيز شدت مي يابد. اين فشارها- درست برخلاف قضاوت «كج فهمان» و «عقده داران» و «ديلماج هاي رسانه اي دشمن- نشانه اتقان و صحت راه انقلاب است و نه بهانه تخطئه و زبان درازي.
پيامبر اعظم(ص) اگر با اشرافيت و جباريت و برده داري سران قريش كاري نداشت كه محترم بود و «امين» خوانده مي شد، حتي حاضر بودند او را به پادشاهي خود بگمارند مشروط بر آن كه «رسالت» را تعطيل كند. موسي عليه السلام اگر رسالت الهي و غم مستضعفان را بر دوش حس نمي كرد كه عزيز كرده كاخ فرعون بود و رنج مبارزه و تعقيب و گريز را به جان نمي خريد. عيسي عليه السلام اگر همان گونه بود كه صهيونيسم مسيحي و ناتوي فرهنگي مي نمايانند، چرا بايد دشمنان يهودي پيدا مي كرد آن قدر كه قصد كنند او را به صلابه بكشند. آري ذخيره و شرف و فضيلت براي خميني و خامنه اي عزيز ماست، مغضوب مستكبراني قرار گرفتن كه امثال محمدرضا پهلوي و انورسادات و حسني مبارك و صدام حسين و ملك فهد و ملك عبدالله ها و معمر قذافي را به عنوان دوستان و متحدان در آغوش كشيده اند. هر تير تهمتي كه از چنان اردوگاهي به سوي امامت و ولايت فقيه- به عنوان مركز ثقل انقلاب اسلامي- پرتاب مي شود، فضيلتي ديگر و صيقلي تازه براي تابندگي جمهوري اسلامي است. آنها كه مي دانند مي دانند- و گزارشگران غربي هم زماني نه چندان دور كه ناچار قلمشان روان شود خواهند نوشت- كه خميني و خامنه اي چه به روزگار فراعنه قرن 20 و 21 آوردند.
5- مسير مجاهدت انقلابي، بسيار هموار شده اما هرگز به سادگي و بدون هزينه، «اتوبان» نخواهد شد. هنوز هم پاسبان ها و قداره به دست ها و تروريست ها و تفرقه افكن ها و ضعيف الايمان ها و كارشكن ها و عقده دارها هستند. التهاب جنگ همه جانبه مانند هميشه تاريخ انقلاب پديدار است. پيروزي هاي بزرگ هست، غفلت ها و قصور و تقصيرها هم هست. مهم آن است كه به فرموده حضرت زهرا سلام الله عليهما بدانيم خداوند امامت و ولايت را «امان از تفرقه» قرار داده است. خداوند، هم بشارت داده «ولاتهنوا ولاتحزنوا و انتم الاعلون ان كنتم مؤمنين» و هم علت ناكامي ها را نمايانده، آنجا كه درباره ماجراي جنگ احد مي فرمايد: «وعده (نصرت) خداوند واقع شد آن هنگام كه با دشمنان مي جنگيديد تا آن هنگام كه فشل شديد و به نزاع در كار پرداختيد و نافرماني كرديد به خاطر آنچه از غنيمت دوست داشتيد و... خداوند شما را از آنها منصرف ساخت تا شما را بيازمايد... كساني از شما كه روز ملاقات دشمن گريختند، جز اين نبود كه شيطان، آنها را به واسطه برخي از رفتارهاي گذشته شان به لغزش انداخت.»(سوره آل عمران)
مسير تاريخ و سنت الهي چنين است؛ راه هاي سخت و صعب بر مجاهداني كه استقامت بورزند، هموار مي شود. و ائمه طاغوت و اصحاب فتنه درست در همان جاهايي كه ظاهرا به توطئه و غلبه دلالت مي شوند، پاي در كميني مي نهند كه خود به خيانت چيده اند. در اين ميان آن گروه از همراهان جبهه حق نيز كه بلغزند و جبران نكنند، به سرنوشت طايفه دوم گرفتار خواهند شد.
فرعون باخبر شد موسي و قوم او شبانه گريخته اند. باخبر شد تا ظاهرا تعقيب شان كند و كار را يكسره سازد اما در باطن، او به «ميانه نيل» هل داده مي شد. ابرهه دلالت شد تا به دست خود در كمين ابابيل افتد. پنتاگون و سيا دلالت شدند به صحراي طبس. صدام و سازمان منافقين، كار جمهوري اسلامي را پايان شده مي دانستند كه سال 59 و 67 چنان بي محابا تاختند و گور خويش كندند. و اصحاب آشوب و فتنه 88 ظاهرا همه چيز را در داخل و خارج هماهنگ كرده بودند كه از 22 خرداد تا 6 دي (عاشورا) به مدت 8 ماه، قبري بي سابقه براي خويش حفر كردند. آنها نيز مثل فرعون و نمرود و ابرهه و كارتر و ريگان و بوش و اوباما، نقشه و گرا و كالك داشتند اما... با خدا كه نمي توان خدعه كرد. داستان، داستان راستان و ناراستان است و اين فرمان لايتخلف حق كه «ان ينصركم الله فلاغالب لكم و ان يخذلكم فمن ذاالذي ينصركم من بعده و علي الله فليتوكل المؤمنون» (آل عمران- 160).
محمد ايماني

 



ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر: 33110065
تمام ساعات شبانه روز:33916546
سامانه پیام کوتاه: 30002323

كيهان و خوانندگان

¤ اظهارات آقاي ولايتي در خصوص درخواست كمك برخي برادران اهل سنت براي طراحي ساز و كاري مانند ولايت فقيه را مطالعه كردم اينجانب به عنوان يك اهل سنت ضمن استقبال از اين موضوع درخواست مي كنم مركز تقريب مذاهب اسلامي، علما، انديشمندان و... و همه كساني كه به فكر اتحاد مسلمين و اسلام عزيز هستند هر چه زودتر ساز و كار لازم را ارايه نمايند. انشاءالله.
6430---0918
¤ مشاهده ديدار جوانان كشورهاي منطقه با رهبر معظم انقلاب از تلويزيون فقدان رهبري در داخل كشورهاي اسلامي منطقه و عشق جوانان انقلابي مسلمان به ولي امر مسلمين را به خوبي نشان داد. ما بيش از پيش بايد قدر رهبري خويش را بدانيم و به اين نعمت الهي افتخار بكنيم.
7594---0915
¤ از مسئولين برگزاري همايش بيداري اسلامي جوانان خواهشمندم در ديگر مناسبت هاي مهم انقلاب مانند 22 بهمن و روز جهاني قدس نيز جوانان انقلابي از ديگر كشورها را به ايران اسلامي دعوت و به تشريح علل و عوامل قيام و پيروزي و تجارب مقاومت و ايستادگي بپردازند.
احمد حسن زاده دستجردي
¤ اين روزها شاهد تشديد سركوب خونين ملت مظلوم بحرين و از سوي ديگر، سكوت مرگبار نهادهاي مدعي حقوق بشر در دنياي غرب هستيم. بحرين با وسعت 600 كيلومتر مربعي اش، متاسفانه از زمين و دريا و هوا در محاصره است، و مظلوميتي كه امروز اكثريت مردم بحرين با آن روبه رو هستند در تاريخ بي نظير است، دشمنان سعي دارند با انواع شكنجه ها مردم را به ستوه آورند در اين ميان علما بايد به اين رياكاري هاي دوگانه غربي ها پاسخ دهند، نبايد دست روي دست گذاشت. ما بايد صداي مظلوميت آنها را به گوش دنيا برسانيم و آل خليفه را محكوم كنيم.
يك شهروند
¤ اتحاديه اروپا با تحريم ظاهري ايران سه نكته را اثبات كرد، 1- در اروپا سياستمدار مستقل وجود ندارد و همه به نوعي تسليم صهيونيستها هستند، 2- سياستمداران اروپايي فاقد فهم درست ازمنافع و مضار خود هستند، 3- سياستمداران اروپايي و آمريكايي توان رفع مشكلات داخلي خود را ندارند و با فرافكني و مشكل تراشي براي ديگران مي خواهند از مشكلات خود بكاهند، با اين وصف آيا دوستي و همكاري با اين نادان ها غيرعقلاني نيست؟
عباس اخوت
¤ مسئولان اقتصادي نرخ دلار را تك نرخي اعلام كردند و گفتند كه آنقدر سكه در بازار عرضه مي شود كه قيمتها پايين آيد، اما با توجه به كاهش قيمت ارز و طلا، مردم از دولت انتظار دارند در سال جهاد اقتصادي دستهايي را كه باعث مخدوش كردن وضعيت اقتصادي است شناسايي كنند چرا كه آنها كشور را دچار التهاب كردند. جريانات مشكوك از آب گل آلود ماهي مي گيرند آنان براي موثر نشان دادن تحريم هاي توخالي به دشمن كمك مي كنند.
يك هموطن
¤ با توجه به حضور تيمي از آژانس در كشورمان شايسته است نيروهاي امنيتي، اطلاعاتي و مسئولين انرژي هسته اي بيش از گذشته مراقبت نمايند چرا كه اكثر افرادي كه به عنوان بازرسان آژانس اعزام مي شوند يا صهيونيست اند و يا وابسته به آنها.
اسدا... عشقي
¤ از مسئولين سازمان صدا و سيما به ويژه مديران شبكه آي فيلم و نمايش درخواست مي شود با توجه به نياز مردم كشورهاي تركيه و آذربايجان فيلم ها به زبان آذري نيز پخش شود تا آنها نيز بهره مند شوند.
خانم قديري
¤ از اين موقعيتي كه خداوند در تحريم فروش نفت به اروپائيان در اختيار ما گذاشته بايد به نحو مطلوب استفاده كنيم و تا دير نشده اقدام به اين كار كنيم و آنها را سرعقل بياوريم. نمايندگان محترم مجلس هم بايد در تصويب طرح تحريم نفتي تسريع كنند.
9773---0919، عباسيان از جهرم، طالعي، نيك نژاد
¤ يكي از شبكه هاي تلويزيوني منطقه عربي خليج فارس، خبر دروغي را درباره زائران ايراني كه در سوريه گرفتار تروريست ها شده اند پخش كرده است. اين تلويزيون وابسته به الجزيره قطر كارت پايان خدمت يكي ازگروگانها را نشان مي دهد و اعلام مي كند اين افراد نظامي هستند! وقتي اين شبكه عليه ايران دست به چنين رذالت هايي مي زند، از وزارت ارشاد توقع داريم نسبت به تعطيلي فعاليت آن در ايران اقدام كند.
يك شهروند از تهران
¤ از روي خيرخواهي خطاب به خواص مشكل دار شده نظام عرض مي كنيم كشتي مقتدر و مقدس انقلاب به واسطه رويش هايي كه در عرصه هاي مختلف به وجود آمده چه شما همراهش باشيد وچه خداي ناكرده سد راه كنيد ظفرمندانه به راه نوراني خود ادامه داده و مي دهد.
0054---0912
¤ در سال 86 كلنگ مسكن مهر در تفرش به زمين زده شد با توجه به گذشت 5 سال و واريزمبلغ يازده ميليون تومان توسط برخي اعضا متأسفانه تا به حال هيچ خبري از مسكن مهر نيست از وزير محترم راه و شهرسازي درخواست مي شود در واگذاري آن تسريع نمايند.
جمعي از متقاضيان مسكن مهر تفرش
¤ مسكن مهر شهرستان استهبان بعد از گذشت 4 سال هنوز به بهره برداري نرسيده است. از طرف ديگر سرنوشت آينده آن معلوم نيست به كجا ختم بشود چرا بايد همه چيز در پرده ابهام باشد و تكليف اعضا را روشن نكنند.
0021---0917
¤ شهرهاي شاهرود و سمنان هر دو از توابع يك استان هستند ولي چرا سيستم ديجيتال تلويزيوني سمنان از سال گذشته راه اندازي شده ولي در شهرستان شاهرود كه 40درصد جمعيت استان را در خود جاي داده هنوز از وجود اين سيستم خبري نيست و كاري در اين مورد انجام نگرفته است؟
0772---0912
¤ برخي از جوانان وقتي به خواستگاري مي روند به دليل نداشتن مسكن جواب رد مي شنوند و زماني كه براي خانه دار شدن اقدام مي كنند چون مجرد هستند در مسكن مهر از آنان ثبت نام به عمل نمي آيد. تكليف چيست؟
9654---0937
¤ در مورد حذف يارانه ده ميليون نفر از 75 ميليون نفر جمعيت ايران كه صداي اعتراض يك عده را درآورده است عرض مي كنيم عدالت مبحث پيچيده اي است و با تساوي كاملاً فرق مي كند.
3936---0911
¤ بزرگ ترين محموله هاي قاچاق از قبيل گازوئيل و... از منطقه كيش خارج مي شود و ما روستائيان اين منطقه هر روز شاهد اين معضل هستيم. با اين حال هيچ مسئولي جلوگيري نمي كند.
2068---0917
«جوابيه شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاريخ 19/10/1390، با عنوان «تعمير دستگاه هاي كارت خوان» به آگاهي مي رساند: خرابي دستگاه هاي كارتخوان اتوبوس ها (اعم از عمومي و خصوصي) بصورت روزانه توسط مناطق و سامانه ها گزارش و توسط نمايندگان فني مستقر در توقفگاه ها حداكثر تا 24 ساعت پس از اعلام رفع عيب مي گردد، عليهذا نصب دستگاه در تعدادي از اتوبوس هاي بخش خصوصي و استفاده از آنها منوط به راه اندازي برنامه رايانه اي مي باشد كه در آينده نزديك اقدام خواهد شد. در اين رابطه شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه مشكل مي توانند مراتب را به منظور بررسي دقيق موضوع با ذكر شماره اتوبوس، تاريخ، ساعت و مكان مورد نظر به سامانه 1888 اعلام نمايند.

 



اي فقيه مورد اعتماد من! (به جاي گفت و شنود)

امروز كه با شهادت مولايمان حضرت امام حسن عسكري عليه السلام همزمان است، ستون گفت وشنود را به بخشي از نامه ايشان به مرحوم «ابن بابويه»، فقيه گرانقدر شيعه اختصاص مي دهيم:
اي فقيه مورد اعتماد من! اي علي بن حسين قمي! خدا تو را در انجام كارهاي مورد رضاي خود توفيق دهد و از نسل تو فرزندان صالح بيافريند. اما بعد؛ تو را سفارش مي كنم به بخشش گناه ديگران و خويشتن داري به هنگام خشم و غضب، صله رحم و ارتباط با خويشاوندان، همكاري با برادران ديني و كوشش در رفع نياز آنان در سختي و آساني، بردباري در مقابله با جهل و ناداني، كسب فهم و آگاهي در دين، تأمل و درنگ در كارها، هم پيمان شدن با قرآن، اخلاق نيكو، سفارش ديگران به كارهاي نيك و بازداشتن آنان از زشتي ها...
تو خود به سفارش هاي من عمل كن و به شيعيانم بگو تا عمل كنند و نيز تو را به صبر و پايداري و انتظار فرج توصيه مي كنم كه پيامبر اكرم(ص) فرمود؛ از بهترين كارهاي امت من، انتظار فرج است.

 



ولي امر مسلمين در ديدار دبيركل جهاد اسلامي فلسطين تاكيد فرمودند
حمايت از مقاومت تنها جرم سوريه از نگاه آمريكاست

حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با تاكيد بر حمايت جمهوري اسلامي ايران از هرگونه اصلاحات به نفع مردم سوريه و مخالفت با دخالت امريكا و كشورهاي دنباله رو آن در اين كشور فرمودند : تنها جرم سوريه اين است كه از مقاومت حمايت مي كند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر ديروز در ديدار آقاي رمضان عبدالله دبيركل جهاد اسلامي فلسطين و هيأت همراه، واقعيت موجود در جهان را با توجه به تحولات يك سال گذشته و بيداري اسلامي، ضعف روز افزون غرب و قدرت فزاينده دنياي اسلام دانستند و تأكيد كردند: اگر امت اسلامي در كشورهاي مختلف ، متعهد به مجاهدت، ايستادگي و حسن ظن به پروردگار باشند، قطعاً وعده نصرت الهي محقق خواهد شد، همانگونه كه در يك سال گذشته شاهد آن بوديم.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه تحولات يك سال گذشته در منطقه، از بشارتها و لطف و رحمت الهي است، افزودند: اين تحولات، اول كار است و به لطف خداوند پيروزيهاي بيشتري در راه است.
حضرت آيت الله خامنه اي، لازمه نصرت الهي را مجاهدت و بجا آوردن حق جهاد دانستند و خاطرنشان كردند: جمهوري اسلامي ايران در طول 32 سال گذشته همواره از مراحل سخت و دشوار عبور كرده است و به لطف خداوند از اين پس نيز با قدرت به مسير خود ادامه خواهد داد.
ايشان همچنين با اشاره به شرايط سوريه افزودند: درخصوص سوريه اگر با ديد جامع و فراگير به تحولات اين كشور نگريسته شود، طراحي امريكا براي سوريه كاملاً مشخص است كه متأسفانه برخي كشورهاي خارجي و منطقه نيز در اين طراحي امريكا مشاركت دارند.
رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: هدف اصلي طراحي امريكا در سوريه، ضربه زدن به خط مقاومت در منطقه است زيرا سوريه از مقاومت فلسطين و مقاومت اسلامي لبنان حمايت مي كند.
حضرت ايت الله خامنه اي افزودند: اگر دولت سوريه، به آمريكاييها قول دهد كه حمايت خود را از مقاومت اسلامي فلسطين و لبنان قطع خواهد كرد، همه مسائل تمام خواهد شد و تنها جرم سوريه حمايت از مقاومت است.
ايشان خاطر نشان كردند: امريكاييها و برخي كشورهاي غربي مي خواهند انتقام شكست هاي اخير خود در منطقه ازجمله مصر و تونس را، در سوريه بگيرند.
ايشان خاطرنشان كردند: موضع جمهوري اسلامي ايران در قبال سوريه، حمايت از هرگونه اصلاحات به نفع مردم اين كشور و مخالفت با دخالت امريكا و كشورهاي دنباله رو آن، در مسائل داخلي سوريه است.
رهبر انقلاب اسلامي همچنين با اشاره به سخنان اعضاي جهاد اسلامي فلسطين درخصوص پيشرفتهاي علمي چشمگير و خيره كننده در ايران، تأكيد كردند: حركتهاي علمي در كشور، وسيع و در همه بخشهاي علمي و فناوري است و در برخي موارد نيز براي بسياري از افراد غيرقابل تصور است.
حضرت آيت الله خامنه اي اظهار اميدواري كردند: اين حركتهاي علمي در ديگر كشورهاي اسلامي همچون مصر، تونس و ليبي بوقوع بپيوندد و امت اسلامي به توانايي هاي بالاي علمي و فناوري دست پيدا كنند.
آقاي رمضان عبدالله دبيركل جهاد اسلامي فلسطين نيز در اين ديدار ضمن تبريك ايام دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، گزارشي از تحولات فلسطين بويژه غزه ارائه كرد و گفت: بيداري اسلامي و تحولات منطقه فرصت بسيار مغتنم براي ملتهاي مسلمان بويژه مردم فلسطين است و همه بايد مراقب فتنه انگيزيهاي دشمنان باشند.
وي افزود: تمدن اسلامي بار ديگر، بازگشت به دوران اوج و شكوه خود را آغاز كرده و جمهوري اسلامي ايران نقش ممتاز و بي بديلي در اوج گيري مجدد تمدن اسلامي دارد و به همين دليل جبهه استكبار فشارهاي خود را بر ايران تشديد كرده است.
دبيركل جهاد اسلامي فلسطين همچنين با اشاره به تحولات سوريه گفت: غربيها تلاش دارند تا سوريه را كه پايگاه مقاومت در منطقه است، از جبهه مقاومت بگيرند.
آقاي دكتر محمد از رهبران جهاد اسلامي فلسطين نيز در اين ديدار از آخرين وضعيت غزه گزارشي ارائه كرد و با اشاره به پيشرفتهاي علمي شگرف جمهوري اسلامي ايران، آن را مايه افتخار همه مسلمانان دانست.
 



كدخدايي خبر داد
تاييد صلاحيت 5 نفر براي انتخابات ميان دوره اي مجلس خبرگان

سخنگوي شوراي نگهبان از تاييد صلاحيت 5 نفر براي انتخابات ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري در حوزه هاي انتخابيه خراسان رضوي و كردستان خبر داد.
«عباسعلي كدخدايي» روز سه شنبه اعلام كرد: از ميان داوطلبان ثبت نام شده براي سومين ميان دوره اي دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري در دو حوزه انتخابيه خراسان رضوي و كردستان پنج نفر تاييد صلاحيت شدند.
وي در گفت وگو با ايرنا افزود: سه تن از افراد تاييد صلاحيت شده در حوزه انتخابيه خراسان رضوي و دو نامزد ديگر نيز در حوزه انتخابيه كردستان به رقابت خواهند پرداخت.
بنابر اين گزارش، در استان خراسان رضوي، سيدمحمدعلي امين، حسن عالمي و غلامرضا مصباحي مقدم و در استان كردستان علي اكبر كلانتري و حسام الدين مجتهدي تاييد صلاحيت شده اند.
سومين انتخابات ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري در استان هاي خراسان رضوي و كردستان روز جمعه 12 اسفندماه و همزمان با انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي برگزار مي شود.

 



پيگيري علت عدم امضاي حكم رئيس دانشگاه آزاد در شوراي عالي انقلاب فرهنگي

يك عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به تعلل رئيس هيئت امناء دانشگاه آزاد در امضاي حكم رئيس جديد اين دانشگاه گفت: دست شوراي عالي انقلاب فرهنگي در زمينه اساسنامه و اجراي آن باز است.
منصور كبگانيان گفت: اميدواريم تا آخرين لحظه ها تمامي اقدامات مربوط به تغيير رئيس دانشگاه آزاد به شكل طبيعي پيش برود و احتياجي به دخالت خارج از روال از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي صورت نگيرد.
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي اظهار داشت: اما بايد توجه داشت كه دست شوراي عالي انقلاب فرهنگي در هرگونه اقدامي درباره تغيير رياست دانشگاه آزاد باز است.
وي در ادامه تاكيد كرد: شوراي عالي انقلاب فرهنگي تاسيس كننده اصلي دانشگاه آزاد است و اين شورا مصوب كننده اساسنامه اين دانشگاه نيز بوده است بنابراين چه در زمينه اساسنامه و چه در زمينه اجراي آن، دست شوراي عالي انقلاب فرهنگي باز است.
كبگانيان خاطرنشان كرد: روال عادي و طبيعي شوراي عالي انقلاب فرهنگي اين است كه حتي الامكان در امور اجرايي غير از موارد اضطرار دخالت نكند.

 



توضيحات مرتضوي درباره ضريب امنيتي انتخابات

رئيس ستاد انتخابات كشور اعلام كرد كه تمامي صندوق هاي راي مجهز به سيستم امنيتي است.
صولت مرتضوي با اعلام اين مطلب گفت: در انتخابات مجلس نهم هيچ گونه امكان راي دوباره و استفاده از شناسنامه جعلي و غيره وجود ندارد.
وي با بيان اينكه «شهرداري ها زمينه فضاي پرنشاط انتخاباتي را فراهم كنند» اظهار كرد: بايد فرصت تبليغ براي تمامي كانديداها در شهرها مهيا شود.
مرتضوي در ادامه با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس نهم در اسفندماه گفت: اين سي امين بار است كه در كشور ايران انتخابات كه نمادي از سبقه جمهوري و مردم سالاري است برگزار مي شود. اين در حالي است كه غرب به دنبال آن است كه پشتوانه ملي ما را به شدت تضعيف كند.
رئيس ستاد انتخابات گفت: به اعتقاد من شهرداري ها بايد با بسترسازي نشاط اجتماعي و نقش گسترده شان در اين فضا موجب ايجاد فضاي پرنشاط و اميد براي مردم شوند.
وي تصريح كرد: بايد فرصت تبليغ براي تمامي كانديداها در شهرها مهيا شود.

 



شوربختانه وضع اپوزيسيون خيلي خراب تر از سال 88 است (خبر ويژه)

يك رسانه وابسته به شماري از دست اندركاران فتنه 88 تصريح كرد امكان بازسازي آن پروژه به هيچ وجه در ايران فراهم نيست.
پايگاه اينترنتي «ميهن» درباره برخي بلوف هاي گاه به گاه اپوزيسيون مبني بر تدارك آشوب نوشت: اين زمزمه ها احتمالاً شيرين است اما آنچه ديده نمي شود تحليل راهبردي منطقي و غيراحساسي است و در اين صورت شوربختانه بسيار محتمل است كه يا چنين بازگشتي اصلاً صورت نگيرد و يا هزينه هاي آن سنگين تر از فوايدش باشد. نبايد از وجود نارضايتي در جامعه كه هميشه بوده نتيجه بگيريم كه مي توان آن را به اعتراض تبديل كرد. فاصله تحمل ناپذير و شوك آور وجود ندارد.
نويسنده ادامه مي دهد: يكي از عوامل حادثه سال 88، عدم وحدت دروني نخبگان در حاكميت بود. اين وضعيت به دليل يكدست سازي حاكميت و از جمله تضعيف شديد هاشمي رفسنجاني، تا حدود زيادي كمرنگ شده است. اپوزيسيون اكنون نمي توانند روي حمايت هيچ بخش قابل توجهي از نخبگان حاكم حساب كنند و از اين رو وجود انگيزه و اميدواري لازم براي نتيجه بخش بودن حركت خياباني جاي سؤال است. همچنين در كاركرد حاكميت و سركوب آن هيچ بحراني به وجود نيامده است كه بتوان از آن سود جست.
ميهن همچنين تصريح كرد: حاكميت به هيچ وجه نه در وضعيت فرسودگي نهاد سركوب است و نه در ترديد و نوسان درباره اين امر بلكه مداوماً در حال ارسال پيام عدم تحمل ]آشوب طلبي[ است. اما مهم ترين چالش پيش روي ما، نبود چشم انداز روشن است. اعتراضات سال 88 براي ابطال انتخابات بود و در روز عاشورا به «تغيير نظام» رسيد. امروز كه هيچ كدام از چشم اندازهاي عقب نشيني و سرنگوني حاكميت در دسترس نمي نمايند، چگونه مي توان انتظار داشت تا افرادي ريسك حركت خياباني را بپذيرند؟

 



فرداي نحس براي جبهه اصلاحات (خبر ويژه)

ارگان حلقه لندن روز فرداي انتخابات مجلس نهم را روزي نحس براي جبهه اصلاح طلبان توصيف كرد.
جرس نوشت: از آن روز نحس، گروهي از اصلاح طلبان بيش از پيش سكوت پيشه مي كنند تا پايان خود را در ابهام نگه دارند؛ گروهي به دامن نهادهاي اجتماعي برمي گردند؛ گروهي به دامن اپوزيسيون برانداز ريزش مي كنند و عده اي نيز شكست طلبي مي ورزند.
جرس اضافه مي كند: شكست طلبان، بخشي از سياستمداران و فعالان سياسي و رسانه اي خواهند بود كه تاب و توان بازگشت به نهادهاي مدني را ندارند. پس؛ شكست اصلاحات را پشتوانه توجيه هاي شكست طلبانه مي كنند و شكست اصلاح طلبي را به اصلاح طلبي ديني و- حتي اخلاقي- پيوند مي زنند.
جرس افزود: شكست طلب، از به پايان رسيدن سياست به جنگ مي رسد. ظاهراً از تهاجم نظامي به كشورش حمايت نمي كند اما مخالفتش را با هزار و يك اما و اگر همراه مي كند. غرور ملي و وجدانش با دخالت بيگانه مخالف است اما از فرط شكست! در مفهوم «بيگانه» و «دخالت» تجديدنظر مي كند.
دويچه وله آلمان نيز در گزارشي درباره مواضع منافقانه افراطيون مدعي اصلاحات نوشت: اين جريان سياسي اكنون با صراحت بيشتري از عدم مشاركت در انتخابات سخن مي گويد و به مشاركت منفي دعوت مي كند و انتخابات را فرمايشي مي خواند. بخشي از اصلاح طلبان نااميدانه از پايان پروژه رفورم مي گويند. در ميان اين جريان هنوز هم افرادي هستند كه اميدوارند فشارهاي خارجي، حاكميت را وادار كند تا ميدان بازي را به آنها بسپارد.

 



رفقا پشت درهاي بسته خود را براي كي بزك مي كنند؟ (خبر ويژه)

«هدف اپوزيسيون بايد جلب اعتماد مردم ايران باشد نه آراستن خود براي جلب توجه بيگانگان. برخي جلسات پشت پرده اپوزيسيون در لندن و پاريس و استكهلم، پنهانكاري محفلي عده اي انگشت نما براي گرفتن تسهيلات مالي و كلاهبرداري است.»
اين مطلب را پايگاه ضد انقلابي گويانيوز عنوان كرد. گويانيوز همچنين نسبت به تكرار پروژه «الماس فريب» هشدار داده و نوشت: پروژه الماس فريب طراحي شده توسط يكي از سربازان نه چندان گمنام امام زمان به نام سردار سيدرضا مدحي كه نطفه آن در زهدان بخشي از اپوزيسيون «مشتاق» سال گذشته در پاريس تكوين جنيني پيدا كرد، نمونه بارزي از «هول حليم تو ديگ افتادن ها» بود. متأسفانه عليرغم هشدارهاي كنشگران و تحليلگران سياسي، فاز دوم آن پروژه با تغيير اسم و تشكيل يك جلسه محرمانه در لندن به كار خود ادامه داد.
نويسنده درباره نشست هاي اپوزيسيوني ادامه مي دهد: پروژه هاي «غيرشفاف» با دگرديس هاي ظاهري و صرف هزينه هاي فراوان وارد فازهاي جديدي مي شوند. نگارنده به دفعات در زمينه مضرات پنهان كاري محفلي و نفي آلترناتيوسازي غيرشفاف توسط محافل كهنه كار و خودشيفته مقاله نوشته و سخن گفته ام. جلسه بسته و خصوصي و غيرشفاف اخير در استكهلم به روال پروژه هاي سنوات گذشته به لحاظ امكانات مالي مشكلي نداشت. اما نقص بنيادين، نه در مسئله مالي، بلكه شيوه نگرش و عملكرد سياسي مي باشد كه عده اي انگشت نما خود را در موقعيتي قرار مي دهند تا بتوانند ديگران را با ارائه تسهيلات مالي جذب كرده و از نمد اين نوع گردهمايي ها براي خود كلاهي ساخته و نهايتاً آن را سر ملت بگذارند.
در ادامه اين تحليل، سؤالات متعددي بي پاسخ مانده است. عنوان مي شود كه نقش اصلي نشست، تشكيل كارگاه آموزشي است. حال بايد پرسيد كساني كه قريب به سي وسه سال در كارگاه باز جوامع آزاد درس كثرتگرايي و پلوراليسم را فرا نگرفته اند، چگونه از درب خروجي يك كارگاه بسته دو روزه دمكرات و شفاف بيرون خواهند آمد؟ ايراد ديگر به ادعاي برگزاركنندگان در مورد ماهيت غيرانتفاعي و غير دولتي مؤسسه ميزبان وارد است. برخلاف ادعاي دعوت كنندگان اين جلسه، مؤسسه «ايده آ» يك مؤسسه دولتي با بودجه دولتي است.

 



آيت الله خامنه اي داغ تسليم ايران را به دل غرب مي گذارد (خبر ويژه)

صداي آمريكا گفت: تا زماني كه آقاي خامنه اي تصميم گيرنده نهايي و حاضر در صحنه است، تحريم ها و فشارهاي غرب نمي تواند ايران را وادار به تسليم كند.
اين رسانه آمريكايي با مرور تحريم هاي غرب گفت: تنها راهي كه تحريم ها مي تواند مؤثر واقع شود اين است كه گروهي در ايران دست ها را بالا بگيرند اما تا زماني كه آقاي خامنه اي تصميم گير نهايي است،چنين اتفاقي امكان پذير نيست و جمهوري اسلامي عقب نشيني نخواهد كرد.
از سوي ديگر روزنامه لس آنجلس تايمز در گزارشي نوشت تشديد تحريم ها عليه ايران خطرناك است و مي تواند به جاي متوقف كردن برنامه هسته اي ايران، نتيجه عكس داشته باشد و احساسات ضدغربي مردم ايران را شدت بخشد.
روزنامه آمريكايي افزود: اين خطر نيز وجود دارد كه موضوع تحريم اقتصادي و آثار آن، باعث شكاف بيشتر ميان كشورهاي عضو ائتلاف با غرب شود.
روزنامه انگليسي اينديپندنت نيز مواضع آمريكا و غرب در قبال برنامه هسته اي ايران را شديداً رياكارانه خواند و نوشت: غرب در زمان رژيم پهلوي پذيرفته بود ايران را به بمب اتمي مسلح كند.
رابرت فيسك با اشاره به متهم شدن ايران به تروريسم و ساخت سلاح اتمي نوشت: بد نيست به تاريخ فعاليت هاي هسته اي ايران نگاهي بيندازيم. در زمان سلطنت پهلوي، شاه متحد قديمي آمريكايي ها و انگليسي ها بود او مي گفت ما هم تسليحات اتمي را مي خواهيم. در آن زمان غرب به راحتي موافقت كرد و هيچ كس بر شاه ايران خرده نگرفت. اين آلماني ها با تجهيزات زيمنس بودند كه به ايران آمدند و كلنگ بوشهر را زدند و نه روس ها. پس از هشت سال جنگ تحميلي بر ايران از جانب عراقي كه ما مجهزش كرديم بود كه قفل تأسيسات بوشهر گشوده و فعاليت ها از سر گرفته شد. از همان زمان هم غربي ها تلاش ايران براي دستيابي به تكنولوژي هسته اي را ابزاري كرده و دائماً با آن بر تهران سخت گرفتند.
اينديپندنت با اشاره به متهم شدن ايران مي افزايد: مشكل اينجاست كه ايراني ها جنگ هاي اخير خود را بدون شليك حتي يك گلوله برده اند. اين جورج بوش و توني بلر بودند كه صدام حسين را كه دشمن شماره يك ايران در منطقه بود نابود كردند. دشمنان ايران را در عراق كشتند و البته دوستان عرب ما نيز همچنان به امتيازگيري از ما به اين بهانه كه ما سني هستيم و ايران شيعه اي در سوداي رهبري منطقه ادامه مي دهند. اكنون هم جاي اندك تعجبي ندارد كه ديويد كامرون نخست وزير بريتانيا قراردادهاي چند ميلياردي تسليحاتي با اعراب منطقه امضا مي كند.

 



اداي احترام ويژه «سيا» به جنازه سازمان منافقين! (خبر ويژه)

ارگان رسمي سازمان سيا با اذعان به ورشكستگي گروهك تروريستي منافقين، مسئوليت سرنوشت خفت بار اين سازمان را به دوش مسعود رجوي انداخت!
اين رفتار منصفانه راديو فردا با سازمان و سركردگان آن در حالي است كه سران اين گروهك، مزدوران چشم و گوش بسته و مطلقاً مطيع سازمان سيا بوده اند و به دستور سيا و موساد وارد فازهايي نظير اردوكشي خياباني، بمب گذاري و ترور و مقابله علني با جمهوري اسلامي شدند.
با اين حال راديو فردا در گزارشي اعلام كرد: مسعود رجوي اشتباه بزرگ و مهلك را مرتكب شد و از دل هر اشتباه، اشتباه ديگري بيرون آمد. اشتباه استراتژيك اول، يك همكار خارج نشين نشريات زنجيره اي از تحقير خود توسط آمريكايي ها خبر داد.
آغاز مبارزه مسلحانه با جمهوري اسلامي است. بعد از 30 خرداد 60 و دقيقاً بعد از هفت تير 1360 با انفجار حزب جمهوري اسلامي اين نوع استراتژي با كشته شدن موسي خياباني، نفر دوم سازمان، در 19 بهمن همان سال يعني شش ماه بعد از آغاز مبارزه مسلحانه كشته شدن قريب به اتفاق كادرهاي مسئول سازمان در ارديبهشت ماه سال 61 به شكست و پايان خودش رسيد.
راديو فردا از قول يك عضو جدا شده مركزيت سازمان گفت: رفتن به خارج از كشور و وارد شدن به بازي هاي لابي گري با قدرت هاي مسلط سرمايه داري جهاني اروپايي-آمريكايي، دومين اشتباه بزرگ رجوي بود. شكست در اين مسئله باعث زمينه سازي انقلاب ايدئولوژيك در سازمان مجاهدين شد. با خروج بني صدر از شوراي ملي مقاومت و قاسملو از حزب دمكرات كردستان ايران و همچنين شماري از شخصيت هاي ملي گرا و چپ، شكست سياسي هم در اروپا تكميل شد و بنابراين تنها راه غير دموكراتيك در پيش پاي رجوي، رفتن به عراق بعد از اين شكست هاي سه گانه بود.
سعيد شاهسوندي اضافه كرد: سازمان پس از عزيمت به عراق، به كمك ارتش صدام، اقدام به تشكيل ارتش آزاديبخش كرد. اين سازمان نظامي علاوه بر درگيري هاي مرزي و اعزام تيم هاي عملياتي به درون خاك ايران در سال 1367 اقدام به انجام سه عمليات نظامي نسبتاً بزرگ عليه جمهوري اسلامي به نام هاي «آفتاب»، «چهلچراغ» و «فروغ جاويدان» كرد. عمليات آخر، با عمليات متقابل مرصاد از سوي جمهوري اسلامي، به يك شكست نظامي براي سازمان تبديل شد.
راديو فردا همچنين از قول مجيد محمدي (از منافقين و اعضاي فراري حلقه كيان كه به روش هاي جديدتر، شيوه مزدوري علني و جاسوسي براي آمريكا را به طور علني مطرح مي كند) گفت: استراتژي هاي رجوي، سازمان مجاهدين را منزوي تر كرد و ابزاري به دست حكومت براي سركوب اپوزيسيون داد.
سعيد شاهسوندي هم گفته است: واقعيت اين است و سازمان و آقاي رجوي مي دانند كه به هر حال عراق جديد، ديگر عراق زمان صدام نيست و ديگر نمي تواند جايي براي ماندن آنان باشد.

 



نگو پناهنده سياسي بگو جانور همه چيزخوار! (خبر ويژه)

شبكه ضد انقلابي بالاترين، پناهنده سياسي را به دو دسته واقعي و متقلب تقسيم كرد و طيف دوم را جانورهاي سياسي همه چيز خوار لقب داد!
بالاترين با اشاره به برخي فرصت طلبي ها و كلاهبرداري ها در پوشش پناهنده و مبارز و زنداني سياسي نوشت: پناهنده سياسي كسي است كه چهره به چهره رو به رو، در برابر حكومت مسلط ايستاده بود، و اگر بيرون آمده، از ترس جان نبوده است. او با همان فكر مبارزه و با سلاح انديشه خويش ترك خاك و ديار كرده است.
پناهنده سياسي نارنجكي است كه به موقع مي خواهد ضامن را بكشد و كوهي را از جا بركند(!) با دست بريده براي هر كار يدي حاضر است، با پاي بريده مدام مي دود و با چشمان كم سو همه جا را مي بيند(!) روحيه پناهنده سياسي عضلاني است. انگار كه از سرب ريخته شده. واهمه يي از مرگ ندارد.
بالاترين افزود: «زماني كه پناهنده سياسي واقعي خود را در صف پناهنده هاي قلابي مي بيند، خشم جان او را به لب مي رساند، چون مي بيند ستون فقرات بشردوستي ساخته و پرداخته حكومت ها فرقي بين او و دلالان اسلحه نمي گذارد. اولي با دو گذرنامه در رفت و آمد است. غرض اين است كه فرق «پناهنده سياسي» قلابي با «پناهنده سياسي واقعي» روشن شود. اين دو از يك جنس و از يك قماش نيستند. پناهنده سياسي قلابي جانوري است همه چيزخوار، ولي پناهنده سياسي واقعي انساني است مرگ بر كف، بي هيچ چشمداشتي.




 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14