(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 30 بهمن 1390- شماره 20147

حديث دشت عشق
برانكو باخت تيمش را از تلويزيون تماشا كرد
استقلال با شكست الاتفاق به آسيا رسيد
اخبار كوتاه از فوتبال
محمد بنا پس از قهرماني درآسيا: هدف اصلي ما المپيك لندن است
مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا- كره جنوبي
يك طلا و يك نقره ايران در 2 وزن اول
هفته بيست وچهارم ليگ واليبال
جهانيان در نصف جهان
تيم ملي تكواندو قبل از هلند در بابلسر
جلسه ويژه مجلس براي انتخابات فدراسيون فوتبال
روز درخشان دووميداني ايران در آسيا
قهرماني عالميان در تور جهاني تنيس روي ميز كويت
درخواست براي «پررنگ تر» شدن جايگاه ايران در فيلا



حديث دشت عشق

از نوشته شهيد «حميدرضا حاج اميني»
جانم مگر شيرين تر از جان حسين(ع) است؟!
اين راه را نمي توان رهايش كرد چون راهي است كه امام حسين و يارانش براي آن جان خود را نثار كردند. مگر خون ما رنگين تر از خون اصحاب و ياران و خود امام حسين(ع) است؟ امام حسين(ع) با آن عظمتش با آن بزرگواريش و با آن ايماني كه به خدا داشت در اين راه جان خود را نثار كرد و خانواده اش را در اين راه فداي اسلام كرد.
شهيد «حميدرضا حاج اميني» سال 1342 متولد شد و در 24/1/1362 در منطقه شرهاني به شهادت رسيد.

 



برانكو باخت تيمش را از تلويزيون تماشا كرد
استقلال با شكست الاتفاق به آسيا رسيد

تيم فوتبال استقلال ايران با برتري برابر الاتفاق عربستان در مرحله دوم پلي آف ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا ضمن صعود به مرحله گروهي ليگ قهرمانان، سهميه ايران در دوره پيش روي اين رقابتها را به سه تيم افزايش داد.
تيم فوتبال استقلال ايران كه در چارچوب مرحله دوم پلي آف ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17 و 20 دقيقه در ورزشگاه آزادي به مصاف الاتفاق عربستان رفته بود، موفق شد اين بازي را با نتيجه 3 بر يك به پايان برساند و راهي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا شود.
در اين مسابقه كه با قضاوت «والنتين كوالنكو» از ازبكستان و در حضور بيش از 60 هزار تماشاگر انجام شد، بوران يركوويچ(37)، خسرو حيدري(62) و آرش برهاني (67) براي استقلال و يوسف سالم(59) براي الاتفاق گل زدند.
برانكو سرمربي پيشين تيم ملي ايران كه سرمربي الاتفاق عربستان است به دليل پرداخت نكردن مالياتش به ايران نيامد.
در اين ديدار استقلال با تركيب سيدمهدي رحمتي، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، خسرو حيدري، مهدي امير آبادي، علي حمودي، كيانوش رحمتي، ساموئل، مجتبي جباري، يركوويچ(66- اسماعيل شريفات) و آرش برهاني( 85 - محسن يوسفي)برابر حريف عربستاني به ميدان رفت.
با اين پيروزي شاگردان پرويز مظلومي به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا صعود كردند تا ضمن رساندن تعداد سهميه ايران در اين مسابقات به عدد 3، با تيم هاي الجزيره امارات، الريان قطر و نسف كراچي ازبكستان همگروه شوند. سپاهان اصفهان و پيروزي تهران ديگر نمايندگان ايران در دوره پيش روي ليگ قهرمانان آسيا هستند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

بررسي صلاحيت نامزدهاي فدراسيون فوتبال
با پايان يافتن زمان اخذ تاييديه هاي اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال درباره پيشنهادشان براي كانديداهاي انتخابات فدراسيون، كار بررسي تاييد صلاحيت نامزدها از امروز در كميته رسيدگي به اين موضوع آغاز مي شود. نماينده قانوني دبيركل فدراسيون در اين باره گفت: پس از آنكه كانديداهاي انتخابات فدراسيون از 18 تا 25 بهمن فرصت ثبت نام در انتخابات را داشتند، پروسه اخذ تاييديه هاي اعضاي مجمع درباره كانديداها از 26 بهمن آغاز و تا29 بهمن ساعت 16 پايان يافت. كليه مدارك اخذ شده در اين رابطه در قالب نامه هاي محرمانه بوده كه در اختيار دبيركل فدراسيون قرار گرفته است.
تباني ،9 مقام فوتبال چين را به زندان انداخت
9 مقام چيني از جمله 4 داور اين كشور به اتهام تباني و تغيير نتايج فوتبال ليگ اين كشور به زندان محكوم شدند. لو جون كه دو بار به عنوان بهترين داور آسيا انتخاب شده و در جام جهاني كره جنوبي و ژاپن نيز قضاوت كرده است، از جمله يكي از داوراني است كه به اتهام دريافت رشوه به زندان محكوم شده است. لو جون اولين داور چيني است كه در رقابت هاي جام جهاني سوت زده است. وي متهم شده كه در سال 2003 با دريافت رشوه نتيجه هفت مسابقه فوتبال را در اين كشور تغيير داده است. اين داور سرشناس چيني به پنج سال زندان محكوم شده و سه داور ديگر نيز به سه سال و نيم تا هفت سال حبس محكوم شده اند. گفته مي شود چند باشگاه چيني از جمله باشگاه ثروتمند شانگهاي شينهوا كه اخيرا نيكولاس آنلكا را به خدمت گرفته در جريان اين رسوايي دخالت داشته اند. اين براي نخستين بار نيست كه چنين احكامي به خاطر تباني در ليگ چين صادر مي شود.
هواداران اينتر نام مورينيو را صدا زدند
هواداران اينتر پس از شش بازي بدون پيروزي، نام خوزه مورينيو را صدا زدند. اينتر جمعه شب با نتيجه 3 بر صفر مقابل بولونيا تن به شكست داد و سومين شكست متوالي فصل را متحمل شد. هواداران اينتر پس از پايان بازي، نام خوزه مورينيو را فرياد كشيدند و خواهان بازگشت وي به تيم پيشين خود شدند.ماسيمو موراتي، رئيس باشگاه اينتر 10 دقيقه به پايان بازي جايگاه خود را به نشانه اعتراض به عملكرد تيم ترك كرد. بر پايه گزارش اهرام، تيم كلوديو رانيه ري در حال حاضر در رده هفتم جدول رده بندي رقابت هاي سري آ قرار دارد.
عقيلي در اردوي تيم ملي
هادي عقيلي كه جمعه در چارچوب رقابت هاي ليگ قطر بايد با تيم العربي به ميدان مي رفت، پس از انجام اين ديدار ديروز عازم دوبي شد و به اردوي ملي پوشان پيوست. وي عصر ديروز هم در تمرين تيم ملي حضور يافت.
برگزاري مراسم معارفه تقوي
مراسم معارفه سرمربي جديد تيم فوتبال سايپا روز دوشنبه و همزمان با آغاز تمرينات برگزار مي شود.سايت اين باشگاه اعلام كرد اعضاي تيم فوتبال سايپا روز دوشنبه (اول اسفند ماه ) با حضور در كلبه خورشيد واقع در باشگاه سايپا، در مراسم معارفه مجتبي تقوي، سرمربي جديد تيم شركت خواهند كرد و پس از آن دور جديد تمرينات را زير نظر وي آغاز مي كنند.
جمشيدي جانشين شيعي شد
پس از استعفاي محمود شيعي از مديرعاملي باشگاه پيكان جلسه هيات مديره باشگاه در دفتر مديرعامل تشكيل شد و در اين جلسه محمد جمشيدي به عنوان سرپرست جديد پيكان انتخاب شد و آغاز به كار كرد.جمشيدي رياست هيئت مديره اين باشگاه را هم بر عهده دارد.
ممنوع الخروج شدن مهاجم تيم ملي
رضا نوروزي كه بايد روز جمعه همراه ساير بازيكنان تيم ملي به امارات مي رفت به دليل مشكلات مالياتي نتوانست به دوبي برود.او از زمان قرارداد با باشگاه استيل آذين ماليات خود را پرداخت نكرده و ظاهرا قرار بوده اين ماليات را باشگاه استيل آذين پرداخت كند كه اين اتفاق رخ نداده است.نوروزي كه به دليل عدم پرداخت ماليات ممنوع الخروج شده، براي حضور در اردوي تيم ملي از چك شخصي خودش استفاده كرد و قرار است امروز همراه سه بازيكن ملي پوش استقلال راهي امارات شود.
وزارت ورزش گزينه اي براي رياست فدراسيون فوتبال ندارد
معاون حرفه اي و قهرماني وزارت ورزش و جوانان مي گويد كه همه كانديداهاي فدراسيون فوتبال گزينه جامعه فوتبال هستند و اين حرف صحيحي نيست و وزارتخانه از گزينه خاصي براي حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال حمايت نمي كند .سجادي در توضيح بيشتر اين مطلب يادآور شد: اينطور نيست كه ما از گزينه خاصي حمايت كنيم. مگر وزارتخانه و فدراسيون از هم جدا هستند؟ همه نامزدها محترم هستند و براي شركت در انتخابات ثبت نام كردند.

 



محمد بنا پس از قهرماني درآسيا: هدف اصلي ما المپيك لندن است

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي گفت: در رقابت هاي آسيايي كره جنوبي به كشتي گيران جوان و پشتوانه ها ميدان داديم.
تيم ملي كشتي فرنگي ايران با كسب سه مدال طلا، يك نقره و يك برنز قهرمان آسيا شد تا شاگردان محمد بنا سه سال متوالي اين عنوان را حفظ كرده باشند. محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در مورد عملكرد ملي پوشان اظهار كرد: در وزن 55 كيلوگرم محسن حاجي پور نشان داد كه نمي تواند سر وزن قانوني كشتي هاي خوبي بگيرد. در وزن 60 كيلوگرم حميد زارع دو سال قهرمان كشور شد و در اين رقابتها ثابت شد كه قهرماني در ايران با مسابقات قاره اي و بين المللي متفاوت است. وي با اين شيوه نمي تواند موفق باشد.
بنا در مورد عملكرد وزن 66 كيلوگرم اظهار داشت: بيابانگرد مقداري سبك و سياق مبارزات خود را تغيير داده ولي اگر بخواهد با همين شيوه كنوني مبارزه كند، موفق نمي شود. وي در مورد عملكرد كشتي گيران اوزان 74 و 84 كيلوگرم تصريح كرد: ما در وزن 74 كيلوگرم سه كشتي گير خوب داريم. هادي عليزاده در اين وزن هر آنچه كه در تمرينات آموخته بود به اجرا گذاشت و بسيار خوب مبارزه كرد، ضمن اينكه در وزن 84 كيلوگرم حبيب اخلاقي دارنده مدال برنز جهان را به قهرماني آسيا اعزام كرديم تا كلكسيون مدالهايش را كامل كرده و با توجه به شيوه تهاجمي مبارزاتش براي مسابقات آينده آماده شود.
بنا در مورد عملكرد كشتي گيران اوزان سنگين وزن تيم ايران اظهار داشت: گيل نيرنگ در دوره گذشته به دليل ناداوري نتوانست در تاشكند صاحب مدال طلا شود. وي يك كشتي گير كم حاشيه و تابع تصميم مربيان تيم ملي است كه با مدال طلا شايستگي خود را نشان داد. در وزن 120 كيلوگرم نيز محمد قرباني اگر پيش از شروع مسابقات و در تمرين با كشتي گير تاجيكستاني دچار آسيب ديدگي نمي شد نمي توانست صاحب مدال طلا شود.بنا در پايان گفت: هدف اصلي ما المپيك لندن است و در اولين گام فروردين ماه بايد سهميه هاي المپيك 2012 لندن را كسب كنيم و سپس به فكر كسب افتخاري بزرگ در اين رويداد مهم باشيم.

 



مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا- كره جنوبي
يك طلا و يك نقره ايران در 2 وزن اول

در 2 وزن نخست مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا، تيم ملي ايران صاحب يك مدال طلا و يك نقره شد.
رقابت هاي روز نخست كشتي آزاد قهرماني آسيا به پايان رسيد كه در دو وزن اول، حسن رحيمي در 55 كيلوگرم قهرمان شد و مسعود اسماعيل پور در 60 كيلوگرم نقره گرفت. در فينال وزن 60 كيلوگرم مسعود اسماعيل پور مقابل يوگشوار دات از هند قرار گرفت و در يك مبارزه حساس در سه تايم (1-0، 1-3 و 3-3) به قهرمان سال 2008 آسيا از هند باخت تا مدال نقره بگيرد. تايم سوم اين مسابقه از نظر داوري بحث انگيز بود و مارتينتي شخصا وارد عمل شد. مربيان ايران به هر سه امتياز كشتي گير هندي معترض بودند.
پيش از اين در فينال وزن 55 كيلوگرم نيز حسن رحيمي نفر سوم سال 2011 جهان موفق شد در يك مبارزه نفس گير در سه تايم (2-0، 2-3 و 4-2) ياساهيرو اينابا نفر سوم سال 2010 جهان از ژاپن را شكست دهد و براي اولين بار قهرمان آسيا شود. امروز و در روز پاياني اين مسابقات مهدي تقوي، صادق گودرزي، احسان لشكري، عرفان اميري و پرويز هادي در اوزان 66 تا 120 كيلوگرم به مصاف حريفان خود مي روند.

 



هفته بيست وچهارم ليگ واليبال
جهانيان در نصف جهان

بيست وچهارمين هفته از مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور كه امروز برگزار مي شود به واسطه رويارويي بازيكنان حاضر در مسابقات جام جهاني در نصف جهان و ديدار تعيين كننده پيكان براي نزديك تر شدن به صدر جدول، ديدني خواهد بود.
هفته بيست وچهارم (يازدهم دور برگشت) مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در حالي برگزار مي شود كه شايد ديدارهاي اين هفته براي برخي تيم ها تنها از جنبه نتيجه و كسب برد و باخت اهميت نداشته باشد اما براي برخي هم كاملا حياتي و سرنوشت ساز است مانند گيتي پسند كه فرصت زيادي برايش باقي نمانده تا بتواند در جمع تيم هاي پلي آف قرار بگيرد و پيكان كه به دنبال جايگاه از دست رفته است.
در چارچوب اين هفته از رقابت ها ديدار گيتي پسند برابر كاله به نوعي حساس ترين بازي محسوب مي شود چون تقابلي است ميان دو تيم با انگيزه متفاوت اما مهم؛ براي كاله دستيابي به سه امتياز ديدار امروز مهم است تا با گرفتن آن بتوانند جايگاه دومي خود را كه پس از هفته ها به آن دست يافته اند حفظ كنند البته اين امتياز براي ميزبان كاله حياتي تر است.
گيتي پسند طي دو هفته گذشته عملكرد خوبي در ليگ برتر داشته و موفق شده از دو ديدار خود به 6 امتياز دست يابد و در جدول رده بندي صعود كند اما اين تيم براي قرار گرفتن در جمع تيم هاي راه يافته به مرحله پلي آف بايد يك رده ديگر ارتقا يابد. اين ارتقا ميسر نمي شود مگر اينكه شاگردان «سيچلو» طي سه ديدار باقي مانده خود امتيازي را از دست ندهند و از اروميه هم پيشي بگيرند.
برنامه ديدارهاي هفته بيست وچهارم (يازدهم دور برگشت) مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور و جدول رده بندي تيم ها پيش از برگزاري اين بازي ها به اين شرح است:
¤ نوين كشاورز - پيشگامان كوير يزد (ساعت 17 - خانه واليبال تهران)
¤ شهرداري اروميه - پيكان تهران (ساعت 17 - سالن غدير اروميه)
¤ سايپاي البرز - شهرداري تبريز (ساعت 17 - سالن شهيداقدمي)
¤ هاوش گنبد - آلومينيوم المهدي بندرعباس (ساعت 17 - سالن المپيك)
¤ كرمان - مناطق نفت خيز جنوب (ساعت 17 - سالن تربيت كرمان)
¤ گيتي پسند اصفهان - كاله آمل (ساعت 17 - سالن شهداي مخابرات)
¤ باريج اسانس كاشان - ميزان خراسان (ساعت 17 - سالن تختي)
جدول رده بندي:
1- سايپاي البرز، 20 برد، 2 باخت، 57 امتياز
2- كاله آمل، 19 برد، 3 باخت، 53 امتياز
3- پيكان تهران، 18 برد، 4 باخت، 53 امتياز و...

 



تيم ملي تكواندو قبل از هلند در بابلسر

تكواندوكاران حاضر در اردوي تيم ملي براي حضور در يك اردوي 10 روزه جمعه آينده راهي بابلسر خواهند شد.
تمرينات تيم ملي تكواندوي كشورمان كه آماده حضور در بازي هاي المپيك 2012 لندن مي شود از هفته آينده در شهرستان بابلسر پيگيري خواهد شد. اين تيم كه قرار است اواخر اسفندماه جهت حضور در يك تورنمنت تداركاتي راهي هلند شود، قبل از سفر به سرزمين لاله ها به شهر بابلسر خواهد رفت تا يك اردوي 10 روزه را در اين شهر پشت سر بگذارد. فريبرز عسگري، سرمربي تيم ملي تكواندو در مورد معتمد و كرمي دو عضو اين تيم كه در هفته هاي گذشته با مشكل آسيب ديدگي مواجه بودند گفت: اين دو به تمرينات بازگشته و بدون مشكل مراحل آماده سازي خود را در كنار ساير نفرات پيگيري مي كنند.
وي ادامه داد: مشكل آسيب ديدگي كرمي و معتمد به طور كامل رفع شده است ولي طبق نظر پزشكان تا آخر سال 90 اين دو فقط در تمرينات حضور خواهند داشت و به احتمال فراوان در مسابقات هلند هم مبارزه نخواهند كرد. قابل ذكر است اعضاي تيم تكواندوي اميد ايران كه آماده حضور در مسابقات قهرماني آسيا مي شوند نيز به مسابقات بين المللي هلند اعزام خواهند شد.

 



جلسه ويژه مجلس براي انتخابات فدراسيون فوتبال

كميته تربيت بدني و جوانان كميسيون فرهنگي مجلس امروز جلسه ويژه اي را با حضور گزينه هاي رياست فدراسيون فوتبال برگزار خواهد كرد.
انتخابات فدراسيون فوتبال روز 15 اسفند برگزار مي شود و علي كفاشيان، عزيزالله محمدي، جمشيد تقي زاده، محمد حسين قريب و يونس قرباني پنج گزينه اي هستند كه براي رياست فدراسيون ثبت نام كرده اند. شائبه هاي دخالت دولت در انتخابات و همچنين آگاهي از برنامه كامل گزينه هاي رياست باعث شده كه كميته تربيت بدني مجلس با همكاري كافه فوتبال و با حضور كانديداها، كارشناسان و پيشكسوتان جلسه ويژه اي را برگزار كند. اين جلسه ساعت 9 صبح در محل جلسات كميسيون تلفيق مجلس برگزار خواهدشد. هنوز مشخص نيست علي كفاشيان، عزيزالله محمدي و حسين قريب در اين جلسه شركت خواهند كرد يا خير.

 



روز درخشان دووميداني ايران در آسيا

در پايان نخستين روز از پنجمين دوره رقابت هاي دووميداني داخل سالن آسيا، تيم ايران دو مدال طلا، يك نقره و يك برنز به دست آورد و دوبار ركوردهاي ايران فرو ريخت.
در پايان نخستين روز از رقابت هاي دووميداني داخل سالن آسيا در شهر هانگ ژو چين، تيم ايران روز پر فروغي را با رسيدن به چهار مدال و شكستن دو ركورد ملي به پايان رساند. در مهمترين رقابت برگزار شده، مريم طوسي در ماده 400 متر با رسيدن به ركورد 53 ثانيه و 85 صدم ثانيه ضمن شكستن ركورد ايران، به مدال طلاي رقابت ها دست يافت. اين براي نخستين بار است كه يك دونده زن ايراني به مدال طلاي آسيا در دوي 400 متر دست مي يابد.
در ديگر رقابت 400 متر يعني در بخش مردان هم دو مدال طلا و برنز به ايران رسيد. در اين رقابت بوعذار با ركورد 48 ثانيه و 9 صدم ثانيه پس از سالها دوري از رقابت ها به مدال طلا رسيد تا بازگشت خوبي را به عرصه رقابت ها داشته باشد. امين قليچي نيز در اين ماده با رسيدن به زمان 48 ثانيه و 64 صدم ثانيه به مدال برنز رسيد. دونده چيني در اين رقابت دوم شد.
در ديگر رقابت با ارزش اين رويداد دووميداني براي ايران، ليلا رجبي در پرتاب وزنه با ركورد 17 متر و 51 سانتيمتر به مدال نقره رسيد. دو پرتابگر چيني به ترتيب با ركوردهاي 18 متر و 37 سانتيمتر و 16 متر و 13 سانتيمتر مكان هاي اول و سوم را به دست آوردند. در دوهاي سرعت هم دونده هاي ايران توانستند در مرحله نهايي حضور داشته باشند؛ در 60 متر حسن حيدرپور با زمان 6 ثانيه و 59 صدم ثانيه از خط پايان گذشت تا به چند موفقيت دست پيدا كنند. اول اين كه به عنوان نفر نخست به فينال راه يافت. دوم اين كه به ميزان سه صدم ثانيه ركورد ايران را شكست و بدين ترتيب جواز حضور در رقابت هاي جهاني را به دست آورد. در اين رقابت رضا قاسمي با زمان 6 ثانيه و 71 صدم ثانيه به عنوان نفر چهارم به فينال رسيد.

 



قهرماني عالميان در تور جهاني تنيس روي ميز كويت

نوشاد عالميان با شكست دادن بازيكن چيني الاصل تركيه به عنوان نخست رقابت هاي تنيس روي ميز تور جهاني كويت در رده سني اميدها دست يافت.
ديدار نهايي مسابقات تنيس روي ميز تور جهاني كويت در رده سني زير 21 سال جمعه شب ميان نوشاد عالميان و «لي احمت» بازيكن چيني الاصل تركيه برگزار شد كه طي آن پينگ پنگ جوان كشورمان با نتيجه 4 بر صفر موفق به شكست حريف خود و دستيابي به عنوان قهرماني شد. 1400 دلار جايزه قهرماني نوشاد عالميان در اين بخش بود. عالميان كه رنكينگ 15 جهان را در اختيار دارد با شكست دادن بازيكني از فرانسه با رنكينگ هشت جهان موفق به حضور در ديدار نهايي شد. حريف فيناليست عالميان صاحب رنكينگ 18 جهان بود.
عالميان با رنكينگ 112 در رده سني بزرگسالان نيز به مرحله يك شانزدهم نهايي راه يافت اما در اين مرحله مقابل پينگ پنگ بازي از كره جنوبي با رده جهاني 27 شكست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند. 875 دلار جايزه نقدي نوشاد براي رسيدن به جمع 32 بازيكن برتر بزرگسالان بود.

 



درخواست براي «پررنگ تر» شدن جايگاه ايران در فيلا

رافائل مارتينتي رئيس فدراسيون جهاني كشتي در ضيافت ناهار مشتركي با رسول خادم و حسن رنگرز شركت كرد.
در اين ضيافت ناهار كه «دكتر كيم» رئيس شوراي كشتي آسيا، «رزيف» و «هه گه دوش» اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون جهاني كشتي نيز حضور داشتند مارتينتي ضمن تمجيد از جايگاه ويژه و ممتاز كشتي ايران اظهار داشت: ايران يكي از قطب هاي كشتي دنياست و ما از همكاري هر چه بيشتر بين طرفين استقبال مي كنيم. نمايندگان ايران نيز در اين ديدار با تأكيد بر تعامل هر چه بيشتر با فدراسيون جهاني كشتي، خواستار پررنگ تر شدن جايگاه كشتي ايران در فيلا شدند. رسول خادم مدير تيم هاي ملي كشتي و امور فني، حسن رنگرز نايب رئيس فدراسيون كشتي، عليرضا سليماني مسئول هماهنگي و برنامه ريزي و رضا سوخته سرايي عضو شوراي سياستگذاري فدراسيون كشتي از جمله حاضران در اين نشست بودند. رقابتهاي كشتي قهرماني بزرگسالان آسيا كه روز 27 بهمن آغاز شده، 30 بهمن به پايان مي رسد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14