(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 8 اسفند 1390- شماره 20154

حديث دشت عشق
مسابقات بين المللي كشتي فرنگي جام يادگار امام (ره) - قم
هر سه مدال طلاي روز اول به ايراني ها رسيد
اخبار كوتاه از فوتبال
حضور 5 دووميداني كار كشورمان در مسابقات جهاني داخل سالن
دعوت 18كشتي گير به اردوي تيم ملي فرنگي
براي عضويت در IOC تاكنون وقت نگذاشته ام
ساعي: الان زمان اين حرف ها نيست
تلاش پيشكسوتان براي ديدار با وزير ورزش و جوانان
نارضايتي از شرايط فدراسيون هندبال
ديدارهاي معوقه ليگ برتر بسكتبال
نبرد اصفهاني ها در دربي نصف جهان
اتفاقي كه امشب رخ مي دهد
مناظره نامزدهاي رياست فدراسيون فوتبال در تلويزيون
گزارش تمرين تيم ملي در غياب نكونام و دژاگه
توصيه هاي جدي كي روش در حضور سرمربي ليگ برتري
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

از نوشته شهيد «سيدمحمد كاظمي نژاد»
شهادت در راه خدا به گل محمدي مي ماند!
راه خدا بهترين و برترين راه است پوينده و كوشنده اين راه باشيد. اي امت شهيدپرور ايران تنها راه نجات اسلام و رهايي كشورتان و مستضعفين پشتيباني بي دريغ از جمهوري اسلامي و رهبر انقلاب مي باشد. اي ملت ايران ما هميشه پيروز خواهيم بود و نمي گذاريم اين جنايت كاران به اسلام ما زور بگويند مادر، پدر، برادرانم، خواهرانم و اي امت شهيدپرور ديگر از اين بيشتر سرتان را درد نمي آورم و از همه شما خداحافظي مي كنم. شهادت در راه خدا مثل گل محمدي مي ماند.
شهيد «سيدمحمد كاظمي نژاد»، سال 1344 متولد شد و در 3/3/1361 در خرمشهر به شهادت رسيد.

 



مسابقات بين المللي كشتي فرنگي جام يادگار امام (ره) - قم
هر سه مدال طلاي روز اول به ايراني ها رسيد

نفرات برتر اوزان 55، 66 و 96 كيلوگرم مسابقات بين المللي كشتي فرنگي يادگار امام(ره) مشخص شدند.
رقابت هاي بين المللي كشتي فرنگي جام يادگار امام (ره) درسه وزن اول به ميزباني شهر قم به پايان رسيد كه در وزن 55 كيلوگرم محمد فقيري پس از مدتها دوري از ميادين به مدال طلاي وزن 55كيلوگرم رسيد وقهرماني دو سال قبل خود دراين جام را تكرار كرد. فقيري در نيمه نهايي سامان عبدولي را شكست داد. در وزن 66 كيلوگرم، علي محمدي ملي پوش ايران در المپيك پكن به مدال طلا رسيد دراين وزن اميد نوروزي قهرمان وزن 60 كيلوگرم جهان دريك وزن بالاتر فيناليست شد اما درمسابقه پاياني مقابل علي محمدي به ميدان نرفت. محمد بنا اعلام كرده كه نوروزي به احترام كسوت محمدي دراين كشتي حاضر نشده است.همچنين در وزن 96 كيلوگرم محمدرضا اكبري نايب قهرمان سابق جوانان جهان از ايران مقابل ايلكر گونل تنها فيناليست خارجي سه وزن اول از تركيه به برتري رسيد و قهرمان شد.
نفرات منتخب جام يادگار
به اردو دعوت مي شوند
محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي درمورد روز نخست مسابقات كشتي جام يادگار امام اظهار داشت: كشتي گيران خارجي خوبي دراين مسابقات حضور دارند. خوشحالم كه به جوانان دراين مسابقات ميدان دادم و آنها هم كشتي هاي قابل قبولي گرفتند.
وي درمورد عملكرد نفرات ملي پوش گفت: اميد نوروزي يك وزن بالاتر آمده بود و در 66 كيلوگرم نمايش خوبي داشت. او در نيمه نهايي با حريف قزاق كشتي گرفت و به پيروزي رسيد، اما در فينال به دليل اينكه علي محمدي پيشكسوت بود،كادر فني به او توصيه كرد كه حاضر نشود تا مصدوميتش هم تشديد نشود. سامان عبدولي هم عملكردش مناسب بود. هرچندكه او هم از ناحيه دنده رنج مي برد.
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي درمورد اينكه آيا نفرات جديدي به اردوي نهم اسفند تيم ملي دعوت خواهند شد گفت: نفرات منتخب جام يادگار امام با صلاحديد كادر فني به اردوي تيم ملي دعوت مي شوند تا ارزيابي بهتري از آنها شود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

31 نمونه تست كنترل دوپينگ منفي اعلام شد
رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال از اعلام 31 نمونه تست كنترل دوپينگ كه نتايجشان منفي اعلام شده، خبر داد. احمد هاشميان گفت: روز گذشته نتايج 31 نمونه كنترل دوپينگ فوتبال از سوي آزمايشگاه اعلام شد كه تمام نتايج آزمايشات منفي بود و تعداد تقريبا50 نمونه كنترل دوپينگ در آزمايشگاه كلن آلمان تحت بررسي است كه آزمايشات مربوط به رقابتهاي ليگ برتر و دسته اول است و پاسخ آن اعلام نشده است.
پيراهن جنجالي مسي ، 11 هزار يورو به فروش رفت !
باشگاه باير لوركوزن پيراهن ليونل مسي را در يك مزايده عمومي با 11 هزار يورو به فروش رساند و پول آن را به سازمان هاي خيريه اختصاص داد. پس از پايان بازي بارسلونا با باير لوركوزن در چارچوب دور رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا، ميان دو بازيكن لوركوزن به نام هاي فردريچ و كالديچ بر سر گرفتن پيراهن ليونل مسي بگومگو رخ داد كه اين اقدام آن ها مسئولان باشگاه و به ويژه سرمربي تيم را ناراحت و عصبي كرد. باشگاه باير لوركوزن به نشانه اعتراض به اين دو بازيكن پيراهن مسي را از آنها پس گرفت و آن را براي كمك به سازمان هاي خيريه به مزايده عمومي گذاشت كه با قيمت 11 هزار يورو به فروش رفت.
برتري پيروزي مقابل پيكان
تيم فوتبال پيروزي در يك ديدار دوستانه كه در ورزشگاه درفشي فر برگزار شد، پيكان را با يك گل مغلوب كرد. اين بازي پشت درهاي بسته و در سه زمان 30 دقيقه اي برگزار شد. پيش از اين كادر پزشكي پيروزي وحيد هاشميان، ايمون زايد، مهرداد اولادي، عليرضا محمد و حميدرضا علي عسگر را از حضور در اين بازي منع كرده بود. سرخپوشان در همان زمان اول بازي با گل به خودي طهماسبي بازيكن ميهمان، پيش افتاد و اين نتيجه تا پايان تغيير نكرد. مصطفي دنيزلي در 30 دقيقه دوم هم دست به تركيب تيمش نزد تا اينكه در زمان سوم بازي، معمارزاده، شكوري و نورمحمدي را به جاي آودوكيچ، شيري و آقازماني به ميدان فرستاد.
يوونتوس از شكست مقابل ميلان گريخت
در حساس ترين ديدار هفته بيست و پنجم رقابتهاي فوتبال سري آ ايتاليا شنبه شب يوونتوس در سن سيرو مقابل ميلان به تساوي دست يافت. در اين ديدار كه در حضور بيش از 53 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سيرو برگزار شد ابتدا «آنتونيو نوچرينيو» در دقيقه 15 براي تيم ميزبان گلزني كرد. اما در نيمه دوم و در فاصله 7 دقيقه مانده به پايان بازي «الساندرو ماتري» مهاجم آماده اين روزهاي يووه بازي را به تساوي كشاند.با اين تساوي يووه با يك امتياز كمتر در فاصله يك امتيازي ميلان صدرنشين قرار دارد. جدول رده بندي:1- ميلان 51 امتياز (يك بازي بيشتر)،2- يوونتوس 50 امتياز،3- اودينزه 42 امتياز،4- لاتزيو 42 امتيازو...
كفاشيان قصد كناره گيري ندارد
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال كشورمان با بيان اينكه اگر راي بياورد تغييراتي را در فدراسيون ايجاد مي كند، درباره شايعات كناره گيري اش از انتخابات اظهار داشت: بارها گفته ام و بار ديگر مي گويم به هيچ وجه قصد انصراف ندارم و تا روز آخر در انتخابات خواهم بود زيرا انصرافم كار درستي نيست. به نظرم حتي اگر راي نياورم بهتر از اين است كه انصراف بدهم. به همين دليل هر گونه خبر انصراف من صحت نداشته، ندارد و نخواهد داشت . رئيس فدراسيون فوتبال كشورمان در پايان گفت: در دوره چهارساله گذشته اشتباهاتي داشته ايم اما در حال حاضر تجربه لازم را كسب كرده ايم و در دوره چهارساله بعد ديگر اشتباهات تكرار نخواهد شد. البته اگر من راي بياورم تغييراتي را خواهيم داشت.
دايي: جلسه به حد نصاب نرسيد به فيفا نرفتم
سرمربي تيم فوتبال راه آهن به دليل به حد نصاب نرسيدن جلسه كميته فيفا به زوريخ نرفت. قرار بود شنبه هفته گذشته جلسه كميته فوتبال فيفا برگزار شود. براي اين نشست از علي دايي سرمربي تيم راه آهن هم دعوت به عمل آورده بود تا در اين نشست شركت كند اما دايي به زوريخ نرفت. وي در گفت و گويي كوتاه گفت: فيفا براي من بليت هم فرستاده بود اما قبل از روز پرواز در ايميلي به من اطلاع دادند چون تعداد نفرات جلسه به حد نصاب نرسيده اين جلسه تشكيل نمي شود و در تاريخ ديگري برگزار مي شود. گفتني است تيم راه آهن براي برگزاري اردوي يك هفته اي فردا راهي دبي مي شود.
كسر امتياز پيروزي را تهديد نمي كند
مدير حقوقي پيشين باشگاه پيروزي تاكيد كرد كه در خصوص شكايت وينگادا كسر امتياز اين تيم را تهديد نمي كند. مصطفي شكري در خصوص احتمال كسر 6 امتياز از پيروزي به دليل شكايت وينگادا سرمربي پرتغالي پيشين اين تيم گفت: با توجه به روندي كه طي شده و پس از مراحل مختلف، مبلغي بالغ بر سيصد هزار دلار بايد طبق نامه اي كه اعلام شده به وينگادا پرداخت شود كه قطعاً به اين موضوع رسيدگي خواهد شد. كسر 6 امتياز از يك تيم مسئله كوچكي نيست. اگر رأي وينگادا قطعي و سپس ابلاغ شود و اقدامي نشود و مسئولان باشگاه اعتراضي نداشته باشند آن وقت در مراحل بعدي كار به كسر امتياز مي رسد كه اين موضوع پيروزي را تهديد نمي كند.

 



حضور 5 دووميداني كار كشورمان در مسابقات جهاني داخل سالن

5 دووميداني كار تيم ملي براي شركت در رقابتهاي داخل سالن جهان 19 اسفند راهي تركيه خواهندشد.
تيم ملي دووميداني كشورمان با 5 ورزشكار در مسابقات داخل سالن جهان شركت خواهدكرد. مسابقات دووميداني داخل سالن جهان در تركيه اواخر اسفندماه برگزار مي شود. دراين رقابتها دووميداني كاران در 2 بخش زنان و مردان و در 13ماده سالني با هم رقابت خواهندكرد. در اين مسابقات ورزشكاراني كه ورودي اين رقابتها را كه ازسوي فدراسيون جهاني پيش از اين اعلام شده بود را كسب كرده اند در كنار نفرات نخست مسابقات قاره اي مي توانند حضور داشته باشند.
مريم طوسي در دوي 400 متر، ليلا رجبي در پرتاب وزنه، رضا بوعذار در دوي400 متر، رضا قاسمي و حسن حيدرپور در دوي 60 متر تركيب تيم اعزامي به تركيه را تشكيل مي دهند.

 



دعوت 18كشتي گير به اردوي تيم ملي فرنگي

ششمين مرحله از اردوي آمادگي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان براي حضور در رقابت هاي گزينشي المپيك 2012 لندن طي روزهاي 9 تا 22اسفند در خانه كشتي برگزار مي شود.
اسامي نفرات دعوت شده به اين اردو به ترتيب زير است:
55كيلوگرم: حميد سوريان(تهران) محسن حاجي پور (مازندران)
60كيلوگرم: اميد نوروزي- حميد زارع(فارس)
66كيلوگرم: سعيد عبدولي (خوزستان) افشين بيابانگرد(اردبيل) علي محمدي (تهران)
74كيلوگرم: فرشاد عليزاده(تهران) هادي عليزاده پورنيا(قم)
84كيلوگرم: طالب نعمت پور(لرستان) حبيب اله اخلاقي(خوزستان) داود عابدين زاده- داود اخباري(تهران)
96كيلوگرم: قاسم رضايي(مازندران)- داود گيل نيرنگ(مازندران)
120كيلوگرم: بشير باباجان زاده(مازندران) محمد قرباني(كرمانشاه) امير قاسمي منجزي(خوزستان)
رقابت هاي كشتي گزينشي المپيك در قاره آسيا 8تا 13فروردين ماه سال 90 در قزاقستان برگزار خواهدشد.

 



براي عضويت در IOC تاكنون وقت نگذاشته ام
ساعي: الان زمان اين حرف ها نيست

هادي ساعي موفق ترين ورزشكار ايران در المپيك با اشاره به غيبت كرمي و معتمد در تورنمنت هلند گفت: قصد نداريم توريست به هلند ببريم.
مدير فني تيم ملي تكواندو ايران در تازه ترين صحبت هاي خود اشاره اي به آخرين وضعيت تيم ملي داشته كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
قهرمان دو دوره المپيك اظهار كرد: برخي افراد مانند پولادگر و ذوالقدر خود را صرف اين رشته كرده اند و خيلي زمان ها نفع خود را در نظر ندارند و نفع تكواندو را دنبال مي كنند. اين دو بارها به خاطر تكواندو از خانواده و حق خود گذشته اند. براي آن ها و من فرقي نمي كند كه در چه پستي باشيم. مهم اين است كه زحماتي كه تاكنون براي تكواندو كشيده ايم هدر نرود و به ثمر برسد.
¤ پزشك معتمد كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان به كرمي و معتمد اجازه نداده كه رقابت سنگيني را تا پايان سال داشته باشند. بنابراين ما هم قصد نداريم عجله كنيم تا خداي ناكرده آسيب ديدگي آن ها بيشتر شود.
¤ نمي خواهيم توريست به هلند ببريم و لزومي هم نديديم كه اين دو ورزشكار خوب ايران را در اين سفر طولاني همراه داشته باشيم. آن ها قرار است در اين چند روز كه ما در هلند هستيم، تمرينات خود را در ايران ادامه دهند تا آسيب ديدگي شان بهتر شود.
¤ اكنون وقت صحبت كردن درخصوص رياست من در فدراسيون تكواندو نيست و نمي خواهم راجع به آن صحبت كنم.
¤ زمان رأي گيري براي عضويت در كميته ورزشكاران كميته بين المللي المپيك بازي هاي المپيك لندن 2012 است كه از ورزشكاران تمام كشورها راي گيري مي شود. براي اين انتخابات بايد با روساي كاروان ها و ورزشكاران حاضر در المپيك رايزني كنيم كه تاكنون روي آن زياد وقت نگذاشته ام. البته مسئولان كميته گفته اند كه در ارتباط با بحث رايزني ها به من كمك خواهند كرد.

 



تلاش پيشكسوتان براي ديدار با وزير ورزش و جوانان
نارضايتي از شرايط فدراسيون هندبال

پيشكسوتان هندبال براي مطرح كردن مشكلات اين رشته منتظر پاسخ مثبت وزير ورزش و امور جوانان هستند.
روز گذشته خبرگزاري فارس در خبري كوتاه يادآور شد پس از اينكه چند بازيكن كليدي تيم ملي هندبال به دليل مشكلات مختلف از جمله مشكل با سرمربي تيم ملي از اردوها كنار گذاشته شدند و تيم ملي در رقابت هاي آسيايي نتوانست عنواني بهتر از پنجمي كسب كند و از صعود به رقابت هاي المپيك و جهاني بازماند، برخي از پيشكسوتان هندبال براي مطرح كردن مشكلات اين رشته كه مهم ترين آن نوع مديريت كوزه گري است، از وزير ورزش و امور جوانان درخواست ملاقات كرده اند. پيشكسوتان هندبال در حال حاضر از نوع مديريت رئيس كنوني رضايت چنداني ندارند و منتظر جواب مثبت عباسي براي ملاقات و برگزاري جلسه هستند.

 



ديدارهاي معوقه ليگ برتر بسكتبال
نبرد اصفهاني ها در دربي نصف جهان

در ادامه برگزاري ديدارهاي معوقه ليگ برتر بسكتبال فولاد ماهان و ذوب آهن در دربي اصفهان به مصاف يكديگر مي روند.
ديدارهاي معوقه ليگ برتر بسكتبال ايران امروز با سه ديدار ادامه پيدا مي كند كه درحساس ترين مسابقه دو تيم اصفهاني ذوب آهن و فولاد ماهان دربي اين شهر را برگزار خواهند كرد. ماهاني ها براي تثبيت جايگاه خود در رده دوم تلاش مي كنند و ذوبي ها نيز پيش از نبرد حساس برابر مهرام در نيمه نهايي باشگاه هاي غرب آسيا، به دنبال پيروزي و بهبود جايگاهش در ليگ برتر است.
برنامه سه ديدار معوقه ليگ برتر بسكتبال به اين شرح است:
¤ فولاد ماهان اصفهان -ذوب آهن اصفهان
¤ جهش ترابر قم- همياري زنجان
¤ لوله s.a شيراز - پويا تهران.

 



اتفاقي كه امشب رخ مي دهد
مناظره نامزدهاي رياست فدراسيون فوتبال در تلويزيون

امشب براي نخستين بار كانديداهاي رياست فدراسيون فوتبال در يك مناظره تلويزيوني حاضر خواهند شد تا از برنامه هاي خود براي يك دوره چهار ساله دفاع كنند.
خبرهاي دريافتي از صداوسيما حكايت از آن دارد كه در برنامه امشب 90 قرار است موضوع انتخابات فدراسيون فوتبال با حضور سه تن از نامزدهاي احراز سمت رياست فدراسيون فوتبال بررسي شود. علي كفاشيان (رييس فعلي فدراسيون فوتبال)، محمدحسين قريب (مديرعامل اسبق باشگاه استقلال) و عزيزالله محمدي (رييس سازمان ليگ فوتبال) سه كانديداي اصلي پست رياست فدراسيون فوتبال هستند كه با حضور در برنامه90 از برنامه هاي خود بعد از تصدي اين سمت خواهند گفت. لازم به يادآوري است كه قرار بود چنين برنامه اي هفته گذشته روي آنتن برود كه به دليل مخالفت قريب مديرعامل اسبق استقلال تهران، مناظره اي ميان نامزدهاي رياست فدراسيون فوتبال برگزار نشد. اميد مي رود كه مجري برنامه90 در مناظره امشب تنها نقش مجري را بازي كند و اجازه دهد هر سه نامزد به دفاع از برنامه هاي خود براي فدراسيون فوتبال بپردازند.

 



گزارش تمرين تيم ملي در غياب نكونام و دژاگه
توصيه هاي جدي كي روش در حضور سرمربي ليگ برتري

كارلوس كي روش روز گذشته جدي تر از هميشه تمرين تيم ملي فوتبال را هدايت كرد.
تيم ملي فوتبال دومين تمرين خود را پس از بازگشت از اردوي دوبي در كمپ هاي تيم هاي ملي برگزار كرد. در اين تمرين 23 بازيكن حضور داشتند كه در ابتدا به صحبت هاي سرمربي پرتغالي گوش دادند و بعد از آن در گروه هاي دونفره و در حالي كه يك كش به پايشان بسته شده بود، بدن هاي خود را گرم كردند. پس از اين بخش پاسكاري هاي كوتاه در بخش كوچكي از زمين و عبور از موانع از سوي كادر فني براي آماده شدن بازيكنان در بخش هاي بعد در نظر گرفته شده بود.
كي روش در ادامه و در بخش سوم تمرين بازيكنان را به سه گروه سبز، نارنجي و آبي تقسيم كرد و در اين تمرين مدافعان و هافبك ها و مهاجمان بايد در نيمي از زمين كارهاي تركيبي را براي رسيدن به دروازه انجام مي دادند. در اين قسمت كي روش با فريادهاي مكرر خود و به كار بردن واژه «STOP» تمرين را براي گوشزد كردن نكات تاكتيكي به بازيكنان متوقف مي كرد. سرمربي پرتغالي كه پيش از آغاز مجدد تمرين به هر بازيكني وظايفش را مي گفت در بعضي اوقات به ملي پوشان تذكر مي داد كه تمرين را جدي بگيرند و محكم كار كنند.
تمرين تيم ملي كه از ساعت 30:10 آغاز شده بود، در بخش پاياني با برگزاري يك بازي فوتبال در نيمه اي از زمين ميان دو تيم سبز و نارنجي به پايان رسيد. احسان حاج صفي و يعقوب كريمي به دليل مصدوميت در اين تمرين غايب بودند و به گفته مدير رسانه تيم ملي از امروز به جمع ديگر بازيكنان اضافه مي شوند. ضمن اين كه جواد نكونام و اشكان دژاگه هم از روز سه شنبه در تمرين تيم ملي حضور خواهند يافت. پنج دروازه بان حاضر در تمرين امروز تيم ملي زيرنظر گاسپار كار كردند كه در اين ميان عليرضا حقيقي با شوخي هاي متعدد خود با ديگر دروازه بانان باعث شده بود اين بخش تمرين شاداب شود.
حدود 30 نفر از تمرين ديروز تيم ملي بازديد كردند كه در ميان آن ها عبدالله ويسي سرمربي تيم صباي قم هم به چشم مي خورد. تيم ملي فوتبال ايران كه خود را براي ديدار با قطر در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني برزيل آماده مي كند، امروز و فردا هم تمرين مي كند كه تمرين روز سه شنبه ملي پوشان پشت درهاي بسته خواهد بود.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ محمدرضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال طي حكمي خسرو ابراهيم را به عنوان رئيس سازمان تيم هاي ملي اين رشته منصوب كرد. اين دومين انتصاب داورزني پس از برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون واليبال است. وي پيش از اين عباس مفيدي را به عنوان مدير تيم هاي ملي واليبال منصوب كرده بود.
¤كيوان كردي كه چند روز پيش عنوان قهرماني پرورش اندام رقابتهاي قهرماني استان گيلان و نايب قهرماني رقابت هاي پرورش اندام كشور را كسب كرده بود، بر اثر برق گرفتگي دارفاني را وداع گفت. نايب قهرمان پرورش اندام كشور در حال نصب پلاكارد تبريك خود به تير چراغ برق، دچار برق گرفتگي شد و جان باخت !
¤ سعيد علي حسيني، وزنه بردار دسته فوق سنگين ايران كه پس از قهرماني جوانان آسيا و جابجا كردن ركوردهاي فوق سنگين در اين رده سني به اتهام دوپينگ ابتدا مادام العمر و سپس 12 سال از ورزش حرفه اي محروم شده بود با تغيير رشته ورزشي خود به سمت ورزش دووميداني روي آورده و پرتابگر وزنه و ديسك شد . عزيز علي حسيني، پدر سعيد با تأييد اين خبر گفت: در جريان برگزاري رقابت هاي دانشجويان شمالغرب كشور كه در رشت در حال برگزاري است، سعيد در رقابت هاي پرتاب وزنه به عنوان قهرماني رسيد و قرار است در ادامه رقابت ها در مسابقات پرتاب ديسك نيز به مصاف حريفانش برود .

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14