(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - شماره 20210 

حديث دشت عشق
وزير ورزش به بهانه اصلاح و بهتر شدن شرايط در باشگاه هاي سرخابي خبر داد
احتمال تغييرات مديريتي در پرسپوليس و استقلال
علي آبادي : بايد 45 مدال كسب كنيم
اخبار كوتاه از فوتبال
انتقاد دوباره از مشكلات تيم ملي فوتبال تهديد كي روش كارساز شد
فرنگي كاران به مسابقات جام جهاني اعزام شدند
5 مدال رنگارنگ دووميداني كاران در تايلند
تساوي ، پل صعود استقلال به مرحله بعد



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد«عبدالكريم همايون»
كربلاي 5، راه را بر آسمانيان گشود
عمليات كربلاي 5 در خطه سرخرنگ و خونين شلمچه، راه آسمان را بر آسمانيان گشود و نام شاهداني همچون شهيد همايون را در زمره اهل بهشت نوشت. عبدالكريم هفت بار به جبهه هاي نبرد نور عليه ظلمت اعزام شد تا عاشقي را به كمال برساند. ده ماه در جبهه حضور داشت. اولين اعزامش 11/8/1360 و روز عروجش 12/12/1365 بود و در ميان اين دو تاريخ به صفاي نفس و آرامش روح مي پرداخت. جسم شريف شهيد همايون دوازده سال ميهمان خاك گرم شلمچه بود تا گروه تفحص ، مشتي استخوان و پلاكي از او يافتند و بر دستان با كرامت مردم نجف آباد تشييع گشت. دائم الوضو بودن، تأكيد بر نماز اول وقت و توجه به عبادات و فرايض ديني از خصوصيات بارز او بود. شهيد عبدالكريم همايون فرماندهي دسته را در لشكر 8 نجف اشرف به عهده داشت. طلبه بسيجي شهيد «عبدالكريم همايون»، سال 1342 در نجف آباد متولد شد و در 12/12/1365 در عمليات كربلاي پنج (شلمچه) به شهادت رسيد.

 



وزير ورزش به بهانه اصلاح و بهتر شدن شرايط در باشگاه هاي سرخابي خبر داد
احتمال تغييرات مديريتي در پرسپوليس و استقلال

وزير ورزش و جوانان درباره آخرين شرايط مديريت باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس گفت: اگر نياز به تغييرات باشد براي اصلاح و بهتر شدن ممكن است اقداماتي صورت گيرد.
محمد عباسي وزير ورزش در حاشيه مراسم تجليل از ورزشكاران المپيكي گفت: حدود 2 ماه تا رويدار بزرگ زمان داريم كه خوب هاي قهرماني در اين ميدان بزرگ حضور دارند. تاكنون 50 سهميه قطعي شده است و تا فرصت باقي مانده اميدوارم تعداد بيشتري سهميه كسب كنيم.
وي ادامه داد: جواناني كه سهميه كسب كرده اند اين روزها خود را آماده مي كنند. بايد بگوييم در روزهاي نزديك به المپيك شرايط و فضا بسيار حساس است. آنها تلاش مي كنند ما هم تصور كرديم در كنار اقدامات حرفه اي كه قبلا انجام شد حالا بايد آنها را آماده و فضا را مهيا كنيم. براي اينكه روحيه ورزشكاران را تقويت كنيم چنين مراسمي برگزار مي شود. اين جلسات به منظور تشويق ورزشكاران است. همه ما در كنار ورزشكاران هستيم.
دغدغه ورزشكاران مادي نيست
وزير ورزش و جوانان در پاسخ به سوال فارس مبني بر اينكه تعدادي از ورزشكاران از جمله تيراندازان و وزنه برداران به ويژه كوروش باقري در آستانه المپيك مشكلات خود را مطرح كردند، اظهار داشت: خواهش مي كنم تصوير شخصيتي ورزشكاران را همانطور كه هست، منعكس كنيد. به هيچ وجه دغدغه هيچ يك از ورزشكاران در وهله اول مادي نيست؛ زيرا بزرگي پهلواني را نمي توان قيمت گذاشت و با هيچ چيزي اندازه گرفت. پيشكسوتان و مربيان تجربيات خود را بايد در اختيار اين ورزشكاران قرار دهند. كميته اي داريم كه مسائل جانبي كار را بررسي مي كند. در اين كميته كه اعضاي كميته ملي المپيك و ساير دوستان حضور دارند، از آنها خواهش كردم كه نگذارند موضوعي به دغدغه تبديل شود.
وزير ورزش و جوانان افزود: پنج شنبه(فردا) با حضور رئيس جمهور همه قهرمانان سال 90 كه حدود 2 هزار نفر هستند، حضور مي يابند و جوايز خود را دريافت مي كنند؛ اما بايد بيشترين فرصت را براي المپيكي ها بگذاريم.
بعضي ها حواس شان نيست
عباسي در پاسخ به اين سوال كه چه كساني در حال تخريب روحيه ورزشكاران هستند، تصريح كرد: به بعضي از قهرمانان گفته ام در جريان رقابت كساني هستند كه تلاش مي كنند توان حرفه اي قهرمانان ما كاهش پيدا كند. اين موضوع هم در حوزه بين المللي وجود دارد و هم در داخل. البته ممكن است بعضي از افراد حواسشان نباشد كه كارهايي كه انجام مي دهند به روحيه ورزشكار لطمه مي زند. با ژورناليستي كردن برخي مسائل جزئي شايد موقتا التهابي ايجاد شود، اما به نفع كسي نيست. ورزشكاران روحيه خوبي دارند كم ديده شده بعضي از مسائل در حاشيه مطرح شود كه بايد اين مقدار را خودمان حل كنيم.
عباسي درباره سفرش به آمريكاي جنوبي هم گفت: اين سفر مربوط به اجلاس غيرمتحدها در ايران است كه مربوط به دولت است. البته در جريان اين سفر كه هفته آينده برگزار خواهد شد با مقامات ورزشي نيز ديداري خواهم داشت.
موافق تغييرات در جريان ليگ نبودم
وزير ورزش و جوانان در پاسخ به اين سوال كه وي گفته بود تغييري در هيئت مديره نخواهيد داد آيا با توجه به مشكلات اين دو باشگاه هنوز بر حرف خود مصمم هستيد، گفت: كلمه دخالت خوب نيست، اين2 باشگاه دولتي هستند و شخص ديگري نمي تواند دخالت كند و بايد ما اين كار را انجام دهيم. اگر لازم به تغيير باشد موضع اختياري است كه بايد داشته باشيم. موافق نبودم كه در فاصله برگزاري ليگ روحيه ورزشكاران را تضعيف كنيم و از تغييرات صحبت كنيم. اگر نياز به تغييرات باشد براي اصلاح و بهتر شدن ممكن است اقداماتي صورت گيرد. وي درباره اينكه گفته مي شود ميزباني فوتبال نوجوانان در حالي به ايران داده مي شود كه بانوان ايراني بايد در ورزشگاه حضور داشته باشند، اظهار داشت: چنين حرفي را نشنيده ام و در قوانين وجود ندارد كه بايد چنين كاري صورت گيرد. آنها گفته اند در اين مسابقات مي توانند بانوان نيز حضور داشته باشند كه ما تا زمان مسابقات تصميم لازم را مي گيريم. عباسي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه بعضي از معاونان وزارت در سفرهاي باشگاهي فرزندان خود را نيز با هزينه بيت المال به مسابقات مي برند گفت: بر اجدادشان صلوات.

 



علي آبادي : بايد 45 مدال كسب كنيم

رئيس كميته ملي المپيك مدعي شد ورزشكاران ما پتانسيل كسب 45 مدال را در دوره بعدي بازي هاي آسيايي دارا هستند.
محمد علي آبادي در حاشيه برگزاري مراسم تقدير از ورزشكاران راه يافته به بازي هاي المپيك لندن كه دوشنبه شب در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد من اين است كه كارهاي لازم براي حضور موفق در اين بازي ها را بايد در طول چهار سال گذشته انجام مي داديم. امروز فقط 72 روز به آغاز بازي ها باقي مانده است و فقط بايد مراقب امور مربوط به ورزشكاران باشيم.
رئيس كميته ملي المپيك با تاكيد بر اينكه ورزشكاران ايران بايد كاملا آماده در ميدان المپيك و در دل جاسوسان اروپا ظاهر شوند، تاكيد كرد: امسال كشوري ميزبان المپيك است كه هميشه نقش دشمن را براي ايران داشته است. ورزشكاران ما بايد بتوانند در اين ميدان پرچم كشورمان را در مقابل چشمان دشمن به اهتزاز درآورند . رئيس كميته ملي المپيك با تاكيد بر اينكه تثبيت جايگاه ايران در رده چهارمي آسيا در بازي هاي آسيايي آتي با حداقل 30 مدال محقق مي شود گفت: براي اين كه به رده سوم آسيا برسيم بايد براي كسب 45 مدال برنامه ريزي كنيم. اين كار سختي است اما نشدني نيست و نياز به يك دوره كار كارشناسي دارد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

فركي سرمربي جديد تيم فولادخوزستان
در حالي كه منصور قنبرزاده روز شنبه 23 ارديبهشت ماه از تمديد قرارداد حسين فركي با تيم نفت تهران خبر داده بود، اين مربي روز گذشته با مسئولان فولادخوزستان به توافق رسيد. حسين فركي كه ساعت 10صبح ديروز به اهواز رفته بود، پس از نشست با اعضاي هيئت مديره باشگاه فولادخوزستان، براي هدايت تيم فوتبال اين باشگاه در فصل آينده به توافق رسيد.
فركي ظهر ديروز با حسين ابن قاسم سرپرست تيم فوتبال فولاد راهي هيئت فوتبال استان خوزستان شد تا قراردادش را در اين هيئت به ثبت برساند اما از سوي هيئت اعلام شد سازمان ليگ برتر زمان ثبت نقل و انتقالات ليگ دوازدهم را از روز پنجشنبه هفته جاري (28 ارديبهشت ماه) قرار داده است.
ويسي 4 مربي براي جانشيني اش معرفي كرد
مديرعامل باشگاه صباي قم گفت: عبدالله ويسي دو هفته پيش اعلام كرد كه قصد دارد از باشگاه جدا شود و همان موقع چهار مربي را براي كار در تيم صبا با شرايط موجود پيشنهاد داد. محسن رمضان بيگي در خصوص جدايي عبدالله ويسي از صبا تصريح كرد: او بعد از بازي با مس به من گفت كه كارش در صبا تمام شده است و دوست دارد فضاي جديدي را تجربه كند. با اين حال ويسي همان موقع به من گفت كه با توجه به شرايطي كه تيم صبا دارد چند مربي مي توانند در آن بيشتر موفق باشند. به همين خاطر او به ما چهار مربي را پيشنهاد داد تا ما هم با توجه به اهداف و برنامه هايي كه داريم سراغشان برويم. ويسي گفت كه هر كدام از اين مربيان به صبا بيايند مي توانند موفق باشند.
تكميل شدن ورزشگاه نقش جهان اصفهان تا 22بهمن 91
بنا به دستور مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي و تأكيد معاون فني و مهندسي اين شركت، مجموعه ورزشي نقش جهان اصفهان تا 22بهمن ماه تكميل و آماده افتتاح خواهد شد. فينال مسابقات فوتبال جام حذفي ميان دو تيم سپاهان و صبا آخرين ديداري بود كه 6 سال پيش در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد. از آن زمان به بعد اين ورزشگاه وارد فاز دوم ساخت و ساز شد تا به صورت ورزشگاهي دو طبقه و كاملاً مجهز آماده بهره برداري شود. طبق دستور مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي و براساس برنامه زمانبندي بايد ورزشگاه نقش جهان تا 22بهمن سال جاري تكميل شود. به هيچ عنوان و دليلي براي ما پذيرفته نيست كه برنامه زمانبندي به تأخير بيفتد.
تقوي سرمربي سايپا ماند
مديرعامل باشگاه سايپا گفت: فصل آينده هم مجتبي تقوي هدايت اين تيم را در ليگ برتر فوتبال به عهده خواهد داشت.پرويز حيدري در مورد شايعه مذاكره باشگاه سايپا با امير قلعه نويي اظهار داشت: مجتبي تقوي برنامه خود را به باشگاه سايپا ارائه كرده و فصل آينده هم سرمربي تيم فوتبال سايپا است.وي در مورد زمان عقد قرارداد گفت: در روزهاي آينده قرارداد تقوي امضا خواهد شد.
استعفاي مديرعامل باشگاه صباي قم
مجتبي رمضان بيگي از سمت مديرعاملي باشگاه صباي قم استعفا كرد. وي ديروز استعفايش را به رئيس هيئت مديره باشگاه ارايه كرده اما در حال حاضر با اين استعفا موافقت نشده است.رمضان بيگي ضمن تاييد اين خبر گفت: ديگر حاضر نيستم در اين باشگاه بمانم مگر آنكه زورم به مديران ارشد نرسد كه استعفايم را قبول نكنند.
باشگاه استقلال به پرداخت 216 ميليون تومان محكوم شد
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال پس از شكايت هادي شكوري بازيكن سابق استقلال اين باشگاه را به پرداخت 216ميليون و 700 هزار تومان محكوم كرد. براساس محتويات پرونده شكايت شكوري و جلسه اي كه روز 16 ارديبهشت برگزار شد، كميته انضباطي فدراسيون به خاطر مطالبات اين بازيكن، باشگاه استقلال تهران را به پرداخت مبلغ 216ميليون و 700 هزار تومان به شكوري محكوم كرد.
عذرخواهي رسمي باشگاه منچسترسيتي از فرگوسن
به دنبال حركت توهين آميز توس به سرآلكس فرگوسن سرمربي سابق خود، باشگاه منچسترسيتي رسماً از اين مربي اسكاتلندي عذرخواهي كرد. باشگاه منچسترسيتي رسماً از سرالكس فرگوسن سرمربي منچستريونايتد به خاطر حركت زشت كارلوس توس در جشن قهرماني عذرخواهي كرد. توس در جشن قهرماني تيمش دست نوشته اي را حمل مي كرد كه بر روي آن نوشته شده بود: اي فرگوسن آرام بخواب.
دعوت از 26 بازيكن به اردوي تيم زير 22 سال
اسامي 26 بازيكن تيم ملي زير 22 سال از سوي عليرضا منصوريان اعلام شد. اسامي دعوت شدگان به اين شرح است: ايمان صادقي- عليرضا بيرانوند -سيد حسين حسيني-احمد عرب پور-شهريار شيروند-احمد زنده رود-وحيد اسماعيل بيگي - بهرام دباغ-محمدرضا خانزاده-يعقوب كريمي- محمدامين حاج محمدي- ايمان شيرازي-نويد خوش هوا-اكبر ايماني-مرتضي پورعلي گنجي-شهاب كرمي-محسن مسلمان -مرتضي تبريزي-بختيار رحماني-سامان نريمان جهان-ميلاد قريبي-بابامحمدي-فرشاد احمدزاده-عليرضا جهانبخش-كاوه رضايي-پيام صادقيان

 



انتقاد دوباره از مشكلات تيم ملي فوتبال تهديد كي روش كارساز شد

كارلوس كي روش با گله مندي دوباره از عدم حمايت كامل مسئولان ورزش كشور از تيم ملي فوتبال گفت: براي اولين بار در طول 32 سال گذشته قراردادم را در دفتر يك وزير امضا كردم و آن موقع خيال مي كردم كه حمايت تمام افراد و مسئولان مختلف را براي تيم ملي در اختيار دارم!
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از تمرين صبح ديروزتيم ملي در پاسخ به اين سوال كه آيا غيبت پزشكان تيم ملي، اميد نمازي، خسرو والي زاده و برخي از مسئولان تداركات تيم به خاطر عدم تمديد قراردادشان با فدراسيون بوده، اظهار كرد: مسايلي در اين رابطه وجود دارد كه در حال حل شدن است و اميدوارم تا عصر امروز همه چيز حل شود. ما در حال حاضر به دنبال راهكارها براي حل مشكلات هستيم و نبايد تمركزمان صحبت از مشكلات باشد. ما سعي مي كنيم خيلي از مشكلات و مسايل را فراموش كنيم و در اين مقطع ذهنمان را معطوف به برنامه آماده سازي تيم و تمركز بر روي راهكارهاي مختلف براي برخي از مشكلات باشد.
تمام راه حل ها دست من و كفاشيان نيست
از كي روش درباره تعاملش با كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال پرسيده شد كه وي پاسخ داد: من به اينجا آمده ام تا كارم را به درستي انجام دهم و يكي از وظايفم تعامل با رئيس فدراسيون است. خوشبختانه اين تعامل وجود دارد و ما پيگير اهدافمان هستيم. اما اگر شما فكر مي كنيد تمام راه حل ها براي حل مشكلات و موفقيت تيم ملي دست كفاشيان و كي روش است، اشتباه مي كنيد. ما نياز به حمايت داريم. نكته اي كه هميشه تكرار مي كنم و از تكرار آن خسته نمي شوم، اين است كه روي موضوع حمايت كامل از تيم ملي تاكيد كنم. ماه ها آن را تكرار كرده ام، اما انگار به زبان چيني يا ژاپني حرف زدم!
سرمربي تيم ملي در پاسخ به اين سوال كه نياز به حمايت از سوي چه كساني داريد؟ گفت: حمايت از سوي تمام كساني كه بايد به تيم ملي كمك كنند. اگر رسانه هاي مختلف را در ايران ببينيد و اخبارشان را بخوانيد متوجه يكسري مشكلات مي شويد. مشكلاتي كه به خصوص در بحث مالي وجود دارد. ما احتياج داريم تا حمايت شويم و بتوانيم برنامه هايمان را به درستي اجرا كنيم. بايد يكسري تغييرات به وجود آيد تا بتوانيم برنامه هاي تيم ملي را اجرايي كنيم. ما نياز به تعامل و درك بهتري بين باشگاه ها و تيم ملي داريم.
كي روش در رابطه با نياز به حمايت از تيم ملي، تصريح كرد: من در 32 سال گذشته براي اولين بار در طول زندگي حرفه اي ام در دفتر يك وزير قراردادم را امضا كردم. تا حالا چنين اتفاقي برايم رخ نداده بود. براي همين آن موقع فكر مي كردم تمام حمايت ها را از طرف افراد و مسئولان مختلف دارم.
تهديدهاخيلي زود جواب داد
اما تهديدهاي كي روش خيلي زود جواب داد به طوري كه هادي آيت اللهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال چند ساعت بعد از صحبت هاي سرمربي تيم ملي گفت:با دستور سريع و تاكيد كفاشيان، صبح امروز (ديروز)كادر فني ايراني، پزشكي و تداركاتي تيم ملي در محل فدراسيون فوتبال حضور پيدا كردند، كه با آنها به صورت جداگانه مذاكره كرديم و پس از حصول توافق با ايشان اقدامات لازم را در خصوص تنظيم قرارداد هايشان انجام داديم.
وي در همين خصوص افزود: در حال حاضر مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد و بزودي پس از طي شدن روال اداري معمول، قراردادهاي آنها به امضاء خواهد رسيد.

 



فرنگي كاران به مسابقات جام جهاني اعزام شدند

اعضاي تيم ملي كشتي فرنگي براي شركت در رقابت هاي جام جهاني روسيه بامدادامروزراهي سارانسك شدند.
رقابت هاي جام جهاني كشتي فرنگي روزهاي 30 و 31 ارديبهشت ماه و با حضور 10 تيم برتر دنيا در شهر سارانسك روسيه برگزار مي شود.اسامي نفرات اعزامي به اين رقابت ها به شرح زير است:
55 كيلو: حميد سوريان و محمد فقيري
60 كيلو: اميد نوروزي و عبدالمحمد پاپي
66 كيلو: سعيد عبدولي و علي محمدي
74 كيلو: محسن قاسمي و هادي عليزاده
84 كيلو: طالب نعمت پور و داود اخباري
96 كيلو: داود گيل نيرنگ و محمدرضا اكبري
120 كيلو: بشير باباجان زاده و امير قاسمي منجزي
سرمربي: محمد بناء،مربيان : جمشيد خيرآبادي، ناصر نوربخش، ايرج اسفندياري فر و رسول جزيني

 



5 مدال رنگارنگ دووميداني كاران در تايلند

ملي پوشان دووميداني ايران در رقابت هاي جايزه بزرگ تايلند موفق به كسب 5 مدال رنگارنگ شدند.
مرحله سوم رقابت هاي دوميداني آسيا روز گذشته برگزار شد و ملي پوشان ايراني در بخش مردان و بانوان موفق به كسب 5 مدال رنگارنگ شدند.
در 400 متر، مريم طوسي با زمان 53 ثانيه و 44 صدم ثانيه و سجاد هاشمي با زمان 46 ثانيه و 31 صدم ثانيه موفق به كسب مدال طلا شدند.در ماده 100 متر، رضا قاسمي نژاد با زمان 10 ثانيه و 56 صدم ثانيه به مدال نقره رسيد.در ماده پرش ارتفاع، كيوان قنبرزاده با 2 متر و 23 سانتي متر مدال طلا را بر گردن آويخت و امين حسين زاده در جايگاه ششم قرار گرفت.در ماده پرش طول نيز محمد ارزنده با 7 متر و 49 سانتي متر برنزي شد. در پرتاب چكش، محسن عزيززاده هشتم شد، در ماده 800 متر، رضا قاسمي و احسان مهاجرشجاعي حذف شدند.

 



تساوي ، پل صعود استقلال به مرحله بعد

تيم فوتبال استقلال در حالي امروز آخرين مسابقه دور مقدماتي خود را مقابل نسف قارشي برگزار مي كند كه براي صعود به مرحله بعد فقط به يك تساوي نياز دارد.
آخرين روز از مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا امروز به پايان مي رسد و تيم فوتبال استقلال آخرين نماينده ايران در ازبكستان به مصاف نسف قارشي مي رود. استقلال در حالي خارج از خانه روبروي نماينده ازبكستان قرار مي گيرد كه با توجه به شرايط جدول و امتيازات ساير حريفان فقط به يك تساوي نياز دارد.
استقلال در حال حاضر با هشت امتياز در رده دوم جدول گروه خود قرار دارد و نسف قارشي هم با يك امتياز در انتهاي جدول قرار دارد. نكته جالب اينكه نسف قارشي تك امتياز خود را در بازي رفت برابر استقلال و در ورزشگاه آزادي گرفته است. شاگردان پرويز مظلومي كارشان را در ليگ برتر به عنوان تيم سوم به اتمام رساندند تا تمام تمركزشان متوجه بازي با نسف قارشي باشد. البته استقلالي ها بعد از ديدار با نفت تهران دست به اعتصاب زده و يك جلسه تمرين را تعطيل كردند تا اوضاع در اين باشگاه چندان هم آرام و روبراه به نظر نرسد. در ديگر ديدار اين گروه الجزيره امارات به مصاف الريان قطر مي رود. طبق برنامه اين مسابقه 5 دقيقه زودتر از بازي استقلال با نسف شروع مي شود. الجزيره صعود خود را به مرحله بعد با عنوان تيم نخست گروه، مسجل كرده است و به نظر مي رسد به همين خاطر سرمربي اين تيم اماراتي از بازيكنان ذخيره خود در آخرين بازي استفاده كند. الريان 6 امتيازي در صورتي مي تواند به مرحله بعد برود كه علاوه بر پيروزي مقابل الجزيره، چشم انتظار شكست استقلال باشد. استقلال با كسب يك تساوي در ازبكستان امتياز خود را به 9 مي رساند و الريان هم با پيروزي مقابل الجزيره 9 امتيازي مي شود، اما به خاطر قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا و محاسبه بازي رودررو، در صورت بروز اين اتفاق نماينده ايران بعد از الجزيره به دور بعد مي رود.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14