(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 22 خرداد 1391 - شماره 20229

حديث دشت عشق
استراليا المپيكي شد «روز حسرت» واليبال ايران
اخبار كوتاه از فوتبال
31 تير آغاز ليگ دوازدهم
ليگ برتر فوتبال ايران 16 تيمي مي شود
معصومي از تيم ملي تا بعد از المپيك كناره گيري كرد
دعوت از 3كشتي گير و يك مربي جديد به تيم ملي كشتي آزاد
اخبار جام ملت هاي اروپا 2012
آغاز رقابت هاي تيم ملي بسكتبال در غرب آسيا
مدال طلاي تاريخي بر گردن دونده سرعتي ايران
7 تير، آخرين ركوردگيري ملي پوشان وزنه برداري براي المپيك
دوپينگ 2 فوتباليست ليگ برتري و دسته يكي



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «سيد فضل الله حجازي»
از جبهه تحصيل تا دانشگاه شهادت
سرباز بود كه امام(ره) دستور دادند سربازها پادگان ها را رها كنند. او هم كه در پادگان جهرم بود فرار را بر قرار ترجيح داد. به دهاقان آمد و به شعارنويسي روي ديوارها عليه شاه خائن، شركت در راهپيمايي ها و پخش اعلاميه ها و نوارهاي امام پرداخت.
سيدفضل الله نوگلي از بوستان رسول اكرم(ص) در خانواده اي زحمت كش و كشاورز ديده به جهان گشود. تحصيلات ابتدايي را در زادگاهش سپري نمود و همراه پدر به كار كشاورزي مشغول بود. حدود دو سال با سپاه پاسداران شهرضا همكاري داشت و مسئوليت بسيج دهاقان را بر عهده گرفت. عشق او به معارف اهل بيت(ع) او را به حوزه علميه كشانيد و در بارگاه كريمه اهل بيت(س) در مدرسه بعثت تحصيلاتش را تا مقطع مقدماتي حوزه و پايه پنجم ادامه داد.
شهيد سيدفضل الله حجازي در كشاكش نبرد و هجوم كفتاران بعثي به دفاع از حريم اسلام و كشور پرداخت. مدتي در جبهه كردستان بود و سرانجام در عمليات كربلاي 5 در ديار خون و آتش (شلمچه) به شرف شهادت نايل آمد.
طلبه بسيجي شهيد «سيدفضل الله حجازي»، سال 1338 در دهاقان متولد شد و در 10/12/1365 در عمليات كربلاي پنج (شلمچه) به شهادت رسيد.

 



استراليا المپيكي شد «روز حسرت» واليبال ايران

تيم ملي واليبال استراليا با پيروزي در سه ست پياپي مقابل چين سهميه بهترين تيم آسيايي را به دست آورد و راهي المپيك شد تا تنها حسرت آن براي واليبال ايران باقي بماند.
در روز پاياني مسابقات واليبال انتخابي المپيك تيم ملي استراليا در حالي به مصاف چين رفت كه از سه تيم آسيايي ديگر يعني ايران، ژاپن و چين يك امتياز بيشتر داشت و با يك برد سه بر صفر يا سه بر يك المپيكي مي شد كه اين تيم در مصاف با چين بسيار قدرتمند كار كرد و با پيروزي سه بر صفر (25-12، 25-20 و 25-13) جشن صعود به المپيك گرفت و حسرت ديدارهاي گذشته براي واليبال ايران باقي ماند.
قدرت نمايي پس از ناكامي
درست چند ساعت پس از قطعي شدن صعود استراليا به المپيك تيم ملي واليبال كشورمان برابر ژاپن به ميدان رفت و موفق شد اين تيم را در خانه شكست دهد.
بيست و هشتمين و آخرين ديدار مسابقات واليبال انتخابي المپيك در توكيو ژاپن ديروز ميان دو تيم ايران و ژاپن برگزار شد و با نتيجه 3 بر صفر به سود ايران به پايان رسيد. اين ديدار در شرايطي برگزار شد كه نتيجه آن هيچ تاثيري براي دوتيم جهت حضور در المپيك نداشت با اين حال سالن متروپوليتن مملو از تماشاگراني بود كه البته اكثر آنها براي تشويق ژاپني هاي ميزبان آمده بودند و دوتيم هم رقابت نزديكي را در طول مسابقه دنبال كردند.
اگر ايران مسابقه مقابل استراليا را به آن شكل واگذار نمي كرد يا حداقل 2 ست مقابل صربستان را به سود خود به پايان مي برد، بازي با ژاپن مي توانست سرنوشت ساز باشد اما تيم خوليو ولاسكو حالا تنها اندوه فرصت هاي از دست رفته را مي خورد.
جايگاه هيچ تيمي تغيير نكرد
در پايان مسابقات واليبال انتخابي المپيك جايگاه هيچ يك از تيم ها در جدول رده بندي تغيير نكرد. اين در حالي است كه پورتوريكو با گرفتن دوگيم از كره جنوبي براي نخستين بار صاحب امتياز شد، ونزوئلا و چين هم بدون پيروزي در هيچ گيمي نتيجه ديدارهاي خود را واگذار كردند. تيم ملي ايران نيز با مجموع 5 پيروزي برابر تيم هاي كره جنوبي، چين، پورتوريكو، ونزوئلا و ژاپن و متحمل شدن دو شكست برابر استراليا و صربستان در رده سوم جدول رده بندي باقي ماند. رده بندي نهايي تيم ها به اين شرح است: 1- صربستان (7 برد، بدون باخت، 21 امتياز) ، 2- استراليا (5 برد، 2 باخت، 15 امتياز)، 3- ايران (5برد، 2 باخت، 14 امتياز) ، 4- ژاپن (4 برد، 3 باخت، 11 امتياز) ، 5- چين (4 برد، 3 باخت، 11 امتياز) ، 6- كره جنوبي (3برد، 4 باخت، 8 امتياز) ، 7- ونزوئلا (يك برد، 6 باخت، 3 امتياز) ، 8- پورتوريكو (7 باخت، بدون برد، يك امتياز)
از مسابقات اين منطقه انتخابي المپيك، صربستان به عنوان قهرمان و استراليا به عنوان بهترين تيم آسيايي جواز حضور در المپيك گرفتند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

بيانيه كي روش در راه است
كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران روز شنبه در پاسخ به اظهارات علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال تهران در گفت وگو با يكي از خبرگزاريها، گفت كه پاسخ اين اظهارات را با جزييات كامل طي يك بيانيه در آينده نزديك خواهد داد. كي روش در اين باره گفت: باتوجه به اظهارات تحريك كننده فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال در مورد مصدوميت پژمان منتظري، ما معتقديم كه يك پاسخ شفاف و روشن، مورد نياز است. اين اظهارات تفرقه انگيز فقط تمركز تيم ملي را ازبين برده و در كار آماده سازي تيم ملي براي ديدار حساس مقابل قطر در رقابتهاي انتخابي جام جهاني 2014 خلل ايجاد مي كند. وظيفه من از ديدگاه حرفه اي خودم اين است كه در آينده نزديك، پاسخي با جزييات كامل را طي يك بيانيه اعلام كنم.
ناراحتي شديد مارادونا از سرمربي تيم ملي
ديگو مارادونا به انتقاد از كارلوس كي روش پرداخت و گفت كه سرمربي تيم ملي ايران به او توهين كرده است. روزنامه الامارات اليوم و البيان الرياضي در گزارشي به نقل از مارادونا گفت: من شخصا به كي روش زنگ زدم و خود را معرفي كردم و از او درخواست كردم كه خلعتبري را براي اين مسابقه در اختيار ما قرار دهد، ولي او در جواب به من تهديد كرد كه اگر خلعتبري در زمان مقرر به تيم اضافه نشود اسم او را از فهرست بازيكنان خط خواهم زد و بعد از آن گوشي را قطع كرد. انتظار چنين رفتار غيرمناسبي را نداشتم. وي گفت: زماني كه كي روش به امارات آمد، به خوبي از او استقبال كرديم و با همديگر قول داديم كه همكاري مناسبي بين ما صورت گيرد اما تا زماني كه در الوصل حضور داشته باشم و بازيكن ايراني در اين تيم بازي كند، اجازه نخواهم داد كه كي روش پايش را به باشگاه بگذارد.
ثبت قرارداد تازه نوري
محمد نوري كه پيش از اين با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيده و قرارداد داخلي بين دو طرف منعقد شده بود، ديروز همراه با نماينده باشگاه پرسپوليس در هيات فوتبال استان تهران حاضر شد و قرارداد يكساله خود را به ثبت رساند.
قلعه نويي: صحبت خوبي با جباري داشتيم
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: همه بازيكناني كه براي فصل آينده جذب شده اند با نظر بنده بوده و طي روزهاي آينده نيز بازيكنان جديدي را به خدمت خواهيم گرفت. قلعه نويي همچنين در خصوص وضعيت جباري و رحمتي گفت: در فصل نقل و انتقالات هر تيمي ورودي و خروجي هايي دارد ضمن اينكه جلسه خوبي با رحمتي و جباري داشتيم و با آنها صحبت كرديم كه طي روزهاي آينده وضعيتشان مشخص مي شود.
انتخاب اعضاي هيات موسس اتحاديه مربيان
نخستين نشست مربيان فوتبال ايران پيش از ظهر روز گذشته با حضور 36 مربي ليگ برتري، ليگ دسته اولي و ساير رده هاي بزرگسالان و پايه برگزار شد كه در پايان آن اعضا، نفرات اصلي هيات موسس را انتخاب كردند. بر اين اساس از بين 11 نفري كه خود را كانديداي اين سمت كردند فيروز كريمي با 33 راي، حسين فركي با 32 راي، امير قلعه نويي و رسول كربكندي با 31 راي، منصور ابراهيم زاده و علي روزبهاني با 29 راي و ناصر ابراهيمي هم با 29 راي به عنوان 7 نفر اصلي هيات موسس انتخاب شدند. همچنين حميد درخشان با 24 راي و بهمن فروتن با 23 راي نفرات علي البدل انتخاب شدند كه حق حضور در جلسات را داشته اما در راي گيري ها شركت نمي كنند.
اتحاديه كوتاه كنندگان پشم گوسفند راه اندازي شد اما اتحاديه مربيان نه!
سرمربي پيشين تيم فوتبال شاهين بوشهر با بيان اينكه هدف نخست اتحاديه مربيان كسب بيشترين راي در مجمع بعدي فدراسيون فوتبال است،گفت: متاسفم اتحاديه كوتاه كنندگان پشم گوسفند راه اندازي شد اما اتحاديه مربيان امروز جلسه نخستش را برگزار كرد. فيروز كريمي پس از نخستين نشست اتحاديه مربيان گفت: برخلاف آنچه در بيرون مطرح مي شود مربيان مظلوم ترين قشر فوتبال هستند. شما ببينيد من روز شنبه در روزنامه ها خواندم اتحاديه كوتاه كنندگان پشم گوسفند هم راه اندازي شده و امروز( ديروز) شاهد هستيم بعد از چنين اتحاديه اي، جلسه نخست اتحاديه مربيان برگزار مي شود. سرمربي پيشين تيم هاي شاهين بوشهر و راه آهن ادامه داد: يكي از اتفاقات جلسه امروز اين بود كه كنار دست ناصر ابراهيمي نشسته بودم. ابراهيمي در سال 48 در اتحاديه فوتبالي كه قرار بود تشكيل شود حضور داشت و از جمع نفراتي كه نام برد تنها خودش در قيد حيات است و سايرين به رحمت خدا رفتند.
برتري آرژانتين برابر برزيل با درخشش مسي
تيم فوتبال آرژانتين بامداد يكشنبه با نتيجه 4 بر 3 از سد رقيب ديرينه خود برزيل در نيويورك گذشت.روملو در دقيقه 32 قهرمان پنج دوره رقابت هاي جام جهاني را پيش انداخت. ليونل مسي پس از اين گل دو بار در دقايق 31 و 34 براي آرژانتين گل زد تا راه راه پوشان 2 بر يك جلو بيفتند. اسكار در دقيقه 56 گل مساوي را وارد دروازه آرژانتين كرد و هالك در دقيقه 72 گل سوم برزيل را به ثمر رساند. آرژانتين سه دقيقه بعد توسط فردريكو فرناندز به گل رسيد و مسي در دقيقه 84 گل چهارم و پيروزي بخش آرژانتين را وارد دروازه برزيلي ها كرد.

 



31 تير آغاز ليگ دوازدهم
ليگ برتر فوتبال ايران 16 تيمي مي شود

مديران فدراسيون فوتبال در تلاش هستند تا تعداد باشگاه هاي ليگ برتري فوتبال ايران در سال 92 را از 18 تيم به 16 تيم كاهش دهيم.
غلامرضا بهروان سرپرست سازمان ليگ فوتبال ايران در اين خصوص گفت: با تشكيل جلسه هيئت مديره فدراسيون و مديران باشگاه ها تلاش خواهيم كرد تا تعداد باشگاه هاي ليگ برتري فوتبال ايران در سال 92 را از 18 تيم به 16 تيم كاهش دهيم. وي عنوان كرد: اگر اين طرح عملي شود به احتمال فراوان و در سال جاري ليگ برتر فوتبال ايران، چهار تيم به ليگ پايين تر سقوط كنند.
سرپرست سازمان ليگ فوتبال ايران و رئيس هيئت فوتبال مازندران تصريح كرد: فصل جديد ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور در سال 91 از 31 تير با حضور 18 تيم آغاز مي شود. وي همچنين از كاهش تيم هاي ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي كشور خبر داد و متذكر شد: در دو يا سه سال آينده، تعداد تيم هاي ليگ دسته يك فوتبال كشور نيز از 28 تيم به 18 تيم خواهد رسيد.
اين مسئول بيان داشت: در صورت تصويب مسابقات ليگ دسته يك فوتبال كشور با حضور 18 تيم، اين مسابقات در يك گروه به صورت رفت و برگشت برگزار مي شود.

 



معصومي از تيم ملي تا بعد از المپيك كناره گيري كرد
دعوت از 3كشتي گير و يك مربي جديد به تيم ملي كشتي آزاد

3 كشتي گير و يك مربي جديد به جمع اردونشينان تيم ملي كشتي آزاد دعوت شدند.
با اعلام رسول خادم مدير تيم هاي ملي و امور فني، علي اصغر جبلي در 66 كيلو، محمدجواد ابراهيمي در 84 كيلو و عبدالله قمي در 120كيلو به همراه علي اكبر دودانگه مربي تيم جوانان به اردوي تيم ملي كشتي آزاد دعوت شدند. مرحله جديد اردوي تيم ملي كشتي آزاد كه از شنبه آغاز شده است تا 5 تيرماه در خانه كشتي ادامه خواهد داشت.
معصومي انصراف داد
خبر ديگر از كشتي اينكه فردين معصومي از حضور در تورنمنت كشتي آزاد لهستان انصراف داد.
ملي پوش وزن 120كيلوگرم كشتي آزاد در اين باره مي گويد با وجود اين كه در مسابقه انتخابي مقابل كميل قاسمي آماده نبود، اما به خاطر قولي كه چهار سال پيش مبني بر اين كه هر كشتي گيري او را شكست دهد بايد به المپيك برود، از تيم ملي تا بعد از المپيك كناره گيري مي كند.
فردين معصومي اظهار كرد: چهار سال پيش اعلام كرده بودم براي المپيك لندن هر كشتي گيري در مسابقه رو دررو بتواند من را شكست دهد، دوبنده المپيك نوش جانش باشد. الان هم روي حرفم هستم. وقتي از قاسمي باختم، ديگر حرفي از المپيك نمي زنم، اما در جواب بعضي ها كه دم از جوانگرايي مي زنند، مي خواهم بگويم چرا مسابقه هادي و قاسمي پنج تايم مساوي دارد؟ اين است جوانگرايي؟ اين كار را من هم مي توانستم انجام بدهم.
معصومي در پاسخ به اين سؤال كه با توجه به اين كه قبلا گفته بوديد فقط تا المپيك كشتي مي گيري، آيا روي حرفتان هستيد؟ پاسخ داد: من قبلا اين صحبت را كرده بودم و به همين دليل هم به مسابقات لهستان نمي روم، چون من كه كشتي گير جواني نيستم كه بروم و ميدان ديده شوم. ديگر اميدي براي حضور در المپيك نيست، پس چرا به لهستان بروم؟ اگر كادر فني بخواهد براي كمك به قاسمي در اردو حضور داشته باشم، اين كار را مي كنم، اما به هيچ مسابقه اي نمي روم. وي افزود: اما مطمئن باشيد فردين معصومي در اين شرايط از تيم ملي خداحافظي نمي كند و مي خواهم تمرين كنم و در يك شرايط ايده آل از تيم ملي كنار بكشم. كسي نمي تواند براي من تصميم بگيرد كه از تيم ملي خداحافظي كنم يا نه!معصومي در پاسخ گفت: براي ليگ آينده با تيم ثامن الحجج(ع) قرارداد بسته ام و مي خواهم در ليگ به آنچه كه مي خواهم برسم. بعد از ليگ از تيم ملي خداحافظي خواهم كرد.

 



اخبار جام ملت هاي اروپا 2012

¤ تيم ملي فوتبال دانمارك با كسب پيروزي يك بر صفر مقابل هلند در رقابت هاي يورو انتقام شكست در جام جهاني را گرفت.
¤ مارويك سرمربي تيم فوتبال هلند پس از شكست برابر دانمارك گفت: هركاري كه امكان داشت برابر دانمارك انجام داديم اما به گل نرسيديم.
¤ سرمربي دانمارك با «شجاعانه» توصيف كردن بازي تيمش مقابل هلند، دانمارك را شايسته كسب پيروزي دانست.
¤ تيم ملي آلمان سريال پيروزي هاي متوالي مقابل پرتغال را با كسب پيروزي در يورو حفظ كرد و موفق شد اين تيم را با تك گل گومز شكست دهد.
¤ لو سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان گفت: در بازي با پرتغال مهم ترين نكته كسب پيروزي بود كه به آن رسيديم.
¤ رونالدو ستاره رئال مادريد پس از شكست پرتغال مقابل آلمان ابراز ناراحتي كرد و نتيجه به دست آمده را ناعادلانه دانست.
¤ پائولو بنتو سرمربي پرتغال بدشانسي را عامل اصلي شكست تيمش مقابل آلمان مي داند.
¤ لمپارد هافبك تيم ملي انگليس كه به دليل آسيب ديدگي يورو را از دست داده بر اين باور است تيم ملي كشورش مي تواند فاتح اين تورنمنت شود.
¤ سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس اعلام كرد دعوت نكردن ريو فرديناند به دليل اين بوده كه او جايي در تركيب ثابت تيم ملي نداشته است.
¤ بنزما مهاجم فرانسوي رئال مادريد از علاقه سرمربي منچستريونايتد به حضور وي در اولدترافورد پرده برداشت.
¤ يوفا در پي درگيري هواداران تيم ملي فوتبال روسيه با حراست ورزشگاه فدراسيون اين كشور و هواداران اين تيم را به خشونت متهم كرد. همچنين يوفا در مورد شعارهاي نژاد پرستانه هواداران روسيه در جريان ديدار با جمهوري چك تحقيق خواهد كرد.
¤ديدارهاي گروه چهارم يورو امشب با ديدار انگليس - فرانسه ( 30/20 ) و سوئد - اوكراين ( 15/23) آغاز خواهد شد.

 



آغاز رقابت هاي تيم ملي بسكتبال در غرب آسيا

دوازدهمين دوره مسابقات بسكتبال غرب آسيا از امروز با حضور ايران و پنج تيم ديگر در اردن آغاز مي شود.
اين دوره از رقابت هاي بسكتبال قهرماني غرب آسيا با حضور ايران و تيم هايي از يمن، سوريه، اردن، فلسطين و لبنان طي روزهاي 22 تا 26 خردادماه در امان اردن برگزار مي شود. تيم هاي شركت كننده در اين دوره از رقابت ها به صورت دوره اي با يكديگر ديدار مي كنند. در روز نخست اين رقابت ها كه از امروز آغاز مي شود، تيم ملي ايران به مصاف يمن مي رود. در پايان دوازدهمين دوره مسابقات بسكتبال قهرماني غرب آسيا دو تيم برتر سهميه حضور در رقابت هاي جام استانكوويچ را به دست مي آورند كه 24 شهريور ماه تا اول مهرماه در چين تايپه برگزار مي شود. ايران مدافع عنوان قهرماني مسابقات بسكتبال غرب آسياست.
تيم ملي بسكتبال ايران با تركيبي متشكل از صمد نيكخواه بهرامي، مهدي كامراني، حامد آفاق، آرن داودي، جواد داوري، سعيد داورپناه، اصغر كاردوست، روزبه ارغوان، محمد جمشيدي، جابر روزبهاني و رضا لطفي براي حضور در مسابقات غرب آسيا عازم اردن شده است. محمدحسن زاده به دليل مشكل نظام وظيفه نتوانست تيم ملي را در اين سفر همراهي كند.

 



مدال طلاي تاريخي بر گردن دونده سرعتي ايران

در نخستين روز از رقابتهاي دووميداني جوانان آسيا در سريلانكا، حسن تفتيان براي نخستين بار در تاريخ دووميداني كشور، عنوان سريعترين دونده وان آسيا را به خود اختصاص داد.
پانزدهمين دوره رقابتهاي دووميداني جوانان ايران با كسب يك مدال طلا و يك برنز براي تيم ايران آغاز شد.
در اين دوره از رقابتها كه در شهر كلمبوي سريلانكا در حال برگزاري است، حسن تفتيان، ركورددار دوي 100 متر جوانان ايران، پس از دو دور رقابت با حريفان به فينال رقابتهاي 100متر رسيد كه در پايان با زمان 10 ثانيه و 49 صدم ثانيه زودتر از حريفان از خط پايان گذشت و قهرمان آسيا شد.اين براي نخستين بار است كه يك دونده جوان ايراني عنوان قهرماني 100 متر آسيا را به خود اختصاص مي دهد.در بخش ديگر رقابتهاي جوانان آسيا و در ماده پرش سه گام، مصطفي خسروي با ركورد 15 متر و 31 سانتي متر به مدال برنز آسيا دست يافت.

 



7 تير، آخرين ركوردگيري ملي پوشان وزنه برداري براي المپيك

كادر فني تيم ملي وزنه برداري براي تعيين تركيب نهايي تيم اعزامي به المپيك، روز 7 تير ماه ركوردگيري خواهد كرد.
8 ملي پوش وزنه برداري ايران كه اين روزها در اردوي بجنورد، آخرين مراحل آماده سازي را براي حضور در المپيك 2012 لندن سپري مي كنند، در چهارمين و آخرين هفته حضور خود در خراسان شمالي، ركوردگيري مي كنند تا ضمن به دست آوردن دوبنده تيم ملي، آمادگي خود را در فاصله يك ماه مانده به المپيك محك بزنند.
هم اكنون مرتضي رضائيان و سجاد بهروزي در دسته 69 كيلوگرم، كيانوش رستمي و سهراب مرادي در دسته 85 كيلوگرم، سعيد محمدپور در دسته 94 كيلوگرم، نواب نصيرشلال در دسته 105 كيلوگرم و بهداد سليمي و سجاد انوشيرواني در دسته 105+ كيلوگرم در اردوي تيم ملي حضور دارند كه از ميان آنها 6 نفر در المپيك 2012 لندن روي تخته مي روند.

 



دوپينگ 2 فوتباليست ليگ برتري و دسته يكي

رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال از مثبت بودن دوپينگ يك بازيكن شاغل در ليگ آزادگان و يك بازيكن ليگ برتري خبر داد.
احمد هاشميان با بيان اين كه از تعداد 71 نمونه دوپينگ گرفته شده در هفته هاي پاياني ليگ برتر و ليگ آزادگان 69 مورد منفي بوده است، گفت: متأسفانه يك بازيكن ليگ برتري و يك بازيكن ليگ آزادگان داراي تست مثبت بودند كه اقدامات اوليه درباره آن ها انجام شده است. وي ادامه داد: داروي ممنوعه اي كه فوتباليست ليگ برتري آن را استعمال كرده است، سيبوترامين بوده و بازيكن دوپينگي ليگ آزادگان نيز دگزامتازون مصرف كرده است. كميسيون بدوي براي رسيدگي به پرونده اين دو بازيكن همين هفته برگزار مي شود و رأي اوليه آن ها تا پايان هفته اعلام مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14