(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 26 تير 1391 - شماره 20257

حديث دشت عشق
رئيس فدراسيون فوتبال خبر فسخ قرارداد با صدا و سيما را رسانه اي كرد
خداحافظي ليگ با جعبه جادويي!
اخبار كوتاه از فوتبال
در آستانه المپيك 2012 لندن حوادث و حواشي دست بردار كشتي روسيه نيستند
آيا پاي دلالي در ميان است؟!
يك مربي پرتغالي ديگر در فوتبال ايران
درخواست فدراسيون دوچرخه سواري از ورزشكاران المپيكي فقط به خط پايان برسيد !
آغاز تور اروپايي تيم ملي واليبال
اردوي نهايي كشتي فرنگي
اظهارنظر جالب سبك وزن تيم ملي كشتي آزاد
بايد در تمرينات گريه كرد تا در المپيك بخنديم!


حديث دشت عشق

به ياد روحاني شهيد «محمدباقر امامي»
تولد درخانه خدا!
اهل جبهه بود و شهادت! چنانكه از طرف سازمان تبليغات چهار، پنج بار به جبهه هاي حق عليه باطل به ياري رزمندگان اسلام شتافت و ضمن تبليغ معارف ديني، همپاي رزم آوران جبهه نور به دفاع از ميهن اسلامي پرداخت. مبارزات اين شهيد بزرگوار در مبارزه با طاغوت از همان سال هاي 1342 كه انقلاب اسلامي جوشيدن گرفت، شروع شد و همپاي مجاهدان راه خدا به مبارزه با رژيم منحوس پهلوي قيام كرد و در اين راه بارها از سوي مأموران شاه مورد تعقيب قرارگرفت. سيدمحمدباقر اهل تلاش و تحصيل بود؛ به طوري كه از همان دوران كودكي در كنار تحصيل، در كار كشاورزي نيز به پدر خود كمك مي كرد.
در سال 1328 با علاقه اي كه به طلب معارف اهل بيت(ع) داشت وارد حوزه علميه نجف آباد گرديد و تحصيلات مقدماتي را پشت سرگذاشت. پس از مدتي براي تكميل تحصيلات به قم رفت و در محضر آيت الله بروجردي، امام خميني(ره) و آيت الله گلپايگاني كسب علم و معرفت نمود. او حتي منزل شخصي خود را مكان آموزش و تدريس و تبليغ قرارداد. آخرين صفحه زرين كتاب زندگي اين شهيد بزرگوار در راهپيمايي خونين برائت از مشركان در جمعه سياه مكه ورق خورد كه به همراه برادرش سرخ جامه و خونين بال به سراپرده هاي قدس الهي پر كشيدند.
 


رئيس فدراسيون فوتبال خبر فسخ قرارداد با صدا و سيما را رسانه اي كرد

خداحافظي ليگ با جعبه جادويي!

سرويس ورزشي-
رئيس فدراسيون فوتبال از فسخ قرارداد اين فدراسيون با صدا و سيما براي پخش مسابقات ليگ برتر خبر داد.
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال كه در ماه هاي اخير به واسطه مشكلات مالي اين فدراسيون تحت فشار قرار داشت، براي فرار از بي پولي هاي موجود چاره را در گرفتن مبلغ بيشتري از حق پخش تلويزيوني ديد و در ابتدا خواستار افزايش دريافت مبلغي از سيما شد. اما ظاهراً مسئولان صدا و سيما تصميمي براي افزايش مبلغ مورد توافق قبل نداشتند و مذاكرات و مكاتبات طرفين راه به جايي نبرد تا علي كفاشيان مسئولان رسانه ملي را تهديد كند در صورتي كه حق واقعي فوتبال از محل حق پخش را پرداخت نكنند، اجازه ورود دوربين هاي آنها به ورزشگاه ها داده نخواهد شد. اين تهديد سرانجام روز گذشته جنبه عملي به خود ديد و رئيس فدراسيون صراحتاً اعلام كرد قرارداد فدراسيون و صدا و سيما فسخ شده است!
روز گذشته علي كفاشيان در خصوص مذاكرات فدراسيون با صدا و سيما براي حق پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال گفت: با صدا و سيما دو قرارداد سه ساله بسته بوديم كه سال گذشته قرارداد اول به پايان رسيد و قرارداد سه ساله دوم را امضا كرديم اما با توجه به اينكه صدا و سيما به تعهدات مالي خود عمل نكرد، ما هم طبق بند قراردادي كه وجود داشت، قراردادمان را فسخ كرديم. صدا و سيما در پرداخت اقساط خود تأخير داشت. به همين دليل با شركت جديدي قرارداد امضا كرده ايم كه كف اين قرارداد 50 درصد بيشتر از قراردادمان با صدا و سيما است. قرار است آنها 10 درصد را براي خود بردارند و بقيه آن براي فدراسيون است. اين مي تواند منبع درآمدي براي فدراسيون فوتبال باشد و از اين هفته قرارداد اجرا مي شود. اين شركت جديد نامه فسخ قرارداد را به صدا و سيما ارسال كرده است.
اختلاف ميلياردي است
چگونگي لغو قرارداد فدراسيون و صدا و سيما نيز براي خودش داستاني دارد؛ چندي قبل خبرگزاري مهر در گزارشي عنوان داشت: فدراسيون فوتبال براي درآمدزايي بيشتر با يك شركت خصوصي براي گرفتن حق پخش از صدا و سيما قرارداد جديدي بست كه به گفته برخي منابع آگاه رقم اين قرارداد حداقل 10 برابر رقم قبلي است. اين شركت نيز در مكاتبه با مسئولان رسانه ملي خواستار پرداخت حق پخش واقعي رقابتهاي فوتبال شد. اين شركت نيز كه همسو با فدراسيون فوتبال خواستار حق واقعي پخش تلويزيوني به فوتبال شده بود دو راه حلي كه قبلاً فدراسيون به رسانه ملي پيشنهاد داده بود را ارائه كرد كه ظاهراً مورد قبول مسئولان صدا و سيما قرار نگرفته است. راه اول پرداخت 150 ميليارد تومان به فوتبال بود و راه دوم هم دادن 15 دقيقه قبل و بعد از هر مسابقه فوتبال به اين شركت براي انجام تبليغات بود. ظاهراً مسئولان رسانه ملي با اين دو پيشنهاد مخالفت كرده اند تا شركت مزبور در نامه اي به فدراسيون فوتبال ضمن گلايه از وضعيت موجود اعلام كند كه در اين شرايط حاضر نيست به قراردادش به فدراسيون ادامه دهد چرا كه صدا و سيما حاضر به همكاري نيست. تمام اين اتفاقات دست به دست هم داد تا سرانجام روز گذشته رئيس فدراسيون فوتبال اعلام كند كه ديگر قراردادي ميان فدراسيون و صدا و سيما حاكم نيست و پخش مستقيم ديدارهاي ليگ برتر در هاله اي از ابهام قرار گيرد.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

محروميت 4 داور از قضاوت در ليگ
داوراني كه در تست آمادگي جسماني پذيرفته نشده و يا تست نداده اند، فعلا نمي توانند در ليگ برتر قضاوت كنند. غياثي عضو كميته داوران فدراسيون فوتبال با بيان اين كه ملاك قضاوت داوران در ليگ برتر گذراندن تست آمادگي جسماني است، گفت: يدالله جهانبازي، البرز حاجي پور، هدايت ممبيني، ساعدي، حاجي ملك، اسدي و سيفي آذر نتوانستند تست آمادگي جسماني را با موفقيت پشت سر بگذارند. همچنين سيعد مظفري زاده به دليل جراحي پاي خود اصلا در تست شركت نكرد.
اول تسويه و بعد آغاز فصل جديد
مربي فصل گذشته تيم فوتبال استقلال مي گويد حرفه اي است و مي داند كه طبق قوانين فيفا بايد ابتدا قرارداد فصل گذشته اش تسويه شود و بعد براي فصل جديد استارت بزند. هنكه گفت: من فردي حرفه اي هستم و همان طور كه گفتم از فيفا درباره كارم سوال كردم و آنها گفتند در اروپا سال قبل را تسويه مي كنند و پس از آن فصل جديد را آغاز مي كنند. من هم منتظر هستم كه باشگاه استقلال بگويد من بيايم تا فصل گذشته را تسويه كرده و فصل جديد را آغاز كنيم.
پسر عابدزاده در پرسپوليس
امير عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده پس از جلسه اي كه با رويانيان داشت با عقد قرارداد سه ساله به پرسپوليس پيوست. او پيش از اين در تيم لس آنجلس بلوز آمريكا بازي مي كرد و عنوان كرده بود كه دوست دارد به فوتبال ايران باز گردد. البته عابدزاده اين را هم گفته بود كه در هر تيمي كه بيايد دوست دارد دروازه بان اول آن تيم باشد و حال بايد ديد با توجه به حضور شهاب گردان در پرسپوليس فرزند دروازه بان اسبق تيم ملي چه خواهد كرد.
ثبت قرارداد مجيدي با استقلال تا پايان هفته
مدير عامل باشگاه استقلال از مذاكره نهايي با جواد نكونام و ثبت قرارداد با فرهاد مجيدي تا پايان هفته جاري خبر داد. جواد نكونام پس از توافق نهايي با مسئولان باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي دريافت رضايت نامه اش از اين باشگاه بامداد يكشنبه وارد ايران شد. قرار است جواد نكونام در نشست با علي فتح الله زاده، مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص عقد قرارداد با اين باشگاه مذاكره و گفتگو كند.علي فتح الله زاده، مديرعامل باشگاه استقلال ضمن تاييد خبر فوق در خصوص آخرين وضعيت حضور فرهاد مجيدي در تيم استقلال نيز گفت: مسئوليت مذاكره با فرهاد مجيدي با من است. من با مجيدي تلفني صحبت كردم و به اين بازيكن گفتم كه براي بازگشتش به استقلال مشكلي وجود ندارد و او نيز از اين موضوع استقبال كرد. وي تاكيد كرد: در نهايت قرار شد تا پايان هفته مجيدي به تهران آمده و پس از توافق نهايي با باشگاه استقلال، قراردادش را در هيات فوتبال استان تهران ثبت كند.
رضايت سرمربي قطر از خريد عقيلي
لازاروني سرمربي تيم فوتبال القطر از خريد بازيكنان جديد اين باشگاه ابراز رضايت كرد و به تمجيد از هادي عقيلي و مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال لخويا پرداخت. هادي عقيلي كه فصل گذشته در تيم العربي بازي مي كرد، امسال به تيم القطر پيوست تا يكسال ديگر را در ليگ قطر تجربه كند. او قراردادش را با اين باشگاه امضا كرد و به تمرينات اين تيم اضافه شد.
سپاهان اصفهان تا 21 مردادماه فرصت دارد
از سوي AFC مهلت ثبت نام اعضاي كادر فني اعم از سرپرست، سرمربي، دستياران، مدير رسانه اي، پزشك و فيزيوتراپ و مدير تداركات، بازيكنان و ديگر همراهان تيم هاي حاضر در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا تا آخر وقت اداري شنبه 11 مرداد 91 اعلام شده است. تيم فوتبال سپاهان اصفهان تنها نماينده ايران در اين مرحله از مسابقات ليگ قهرمانان آسياست كه روز چهارشنبه 29 شهريورماه در اصفهان ميزبان الاهلي عربستان خواهد بود.
مخالفت با حضور بازيكنان فوتسال در كشورهاي عربي
رئيس كميته فوتسال گفت: به علت سطح پايين ليگ هاي عربي مخالف حضور بازيكنان فوتسال ايران در اين كشورها هستيم. عباس ترابيان در خصوص حضور بازيكنان ملي پوش فوتسال ايران در ليگ هاي عربي عنوان كرد: با اين موضوع مخالف هستيم، زيرا ليگ برتر ما به مراتب سطحي بالاتر از اين كشورها دارد و ملي پوشان بايد در جايي بازي كنند كه از ليگ ايران بالاتر باشد. كشورهاي عربي در مقاطع كوتاه مسابقاتي را برگزار مي كنند و پس از آن بازيكنان را بيرون مي اندازند، اين موضوع باعث مي شود بازيكنان درجا بزنند. اعتقادي به ليگ هاي بي ثبات و كوتاه كشورهاي عربي نداريم و به بازيكنان نيز توصيه مي كنيم در اين كشورها حاضر نشوند.
برگزاري جشن پيراهن استقلال
باشگاه استقلال قبل از آغاز ليگ يازدهم قصد دارد از پيراهن فصل جديد اين تيم رونمايي كند. قرار است چهارشنبه شب مراسمي در فرهنگسراي بهمن با حضور پيشكسوتان اين باشگاه و بازيكنان تيم استقلال برگزار شود.
 


در آستانه المپيك 2012 لندن حوادث و حواشي دست بردار كشتي روسيه نيستند

آزادكاران ملي پوش روسيه در آستانه حضور در بازي هاي المپيك 2012 لندن، همچنان درگير مسايل حاشيه اي و اتفاقات متعددي هستند كه اين تيم مدعي را با فراز و نشيب هاي مختلفي روبه رو كرده است.
در حالي كه مصدوميت دو آزادكار سنگين وزن تيم روسيه حين تمرينات آماده سازي به يكي از دغدغه هاي مسئولان فدراسيون كشتي اين كشور بدل شده و كادر فني روس ها همچنان درصدد حل و فصل اين مشكل هستند، اتفاقات جديدي نيز گريبانگير اين تيم مدعي شده است. شوك جديد مربيان روس، مصدوميت نابهنگام «جمال اوتار سلطانوف»، آزادكار المپيكي وزن 55 كيلوگرم تيم روسيه است كه در آستانه اعزام به لندن دچار آسيب ديدگي از ناحيه زانو شده است. اين اتفاق تا حدي جدي است كه «ميخائيل مامياشويلي»، رئيس فدراسيون كشتي روسيه نيز وارد عمل شده و با تأييد اين آسيب ديدگي اعلام كرده مربيان بايد هرچه زودتر در مورد جايگزيني «ويكتور لبدف» با سلطانوف مصدوم تصميم گيري كنند. ويكتور لبدف قهرمان جهان در حالي در يكقدمي دوبنده وزن 55 كيلوگرم روس ها در المپيك لندن قرار دارد كه چندي پيش در مسابقه انتخابي مقابل جمال اوتار سلطانوف داغستاني شكست خورد و فرصت حضور در اردوي تيم ملي را از دست داد. اما اين اتفاقات و مسائل حاشيه اي فقط مربوط به آزادكاران روسيه نيست، چرا كه به تازگي غول سنگين وزن تيم كشتي فرنگي اين كشور نيز با مشكلات مختلفي روبه رو شده است. بر اساس اين گزارش، «حسن بارونف»، كشتي گير فرنگي كار وزن 120 كيلوگرم تيم روسيه به دليل حضور در يك فيلم تبليغاتي تهديد به كنار گذاشته شدن از تركيب اين كشور در المپيك شده است. اين كشتي گير كهنه كار و عنوان دار كه سابقه كسب مدال طلاي المپيك را نيز در كارنامه خود دارد به تازگي در يك فيلم تبليغاتي مربوط به يك شركت تلفن همراه در روسيه شركت كرده است.
 


آيا پاي دلالي در ميان است؟!

يك مربي پرتغالي ديگر در فوتبال ايران


پس از حضور چند مربي و بازيكن پرتغالي در فوتبال ايران، حالا خبر مي رسد كه تيم ملي فوتبال بانوان كشورمان نيز قصد دارد يك مربي پرتغالي استخدام كند.
پس از حضور كي روش در ايران بود كه پاي مربيان و بازيكنان پرتغالي باز شد تا جايي كه هم اكنون سه مربي خارجي ليگ پرتغالي هستند و چند بازيكن اين كشور نيز به استخدام باشگاه هاي ما درآمده اند. حضور چشم گير مربيان پرتغالي در فوتبال ما به اندازه اي غيرمنتظره بود كه حتي مجيد جلالي يكي از كارشناسان فوتبال و مربي فصل گذشته فولاد در اظهارنظري مدعي شد: پاي دلالي در ميان است؛ زماني افكار عمومي «ايچ ها» را قبول مي كرد. اما حالا مثل هواپيماي توپولوف هستند. توپولوف هواپيماي بدي نيست، ولي افكار عمومي آنها را قبول نكرد و ديگر وارد نشد. واسطه ها وقتي مي بينند كه مردم مربيان كروات را قبول نمي كنند به پرتغالي ها روي مي آورند.
با اين حال فريده شجاعي يكي از نواب فدراسيون فوتبال روز گذشته از حضور يك مربي پرتغالي ديگر در فوتبال ايران و احتمال استخدامش براي تيم ملي بانوان خبر داد. وي گفت: هلنا مارگاريتا مربي پرتغالي حدود ساعت 3 بامداد يكشنبه وارد تهران شد و چند ساعت بازديدي از كمپ تيم ملي جوانان داشت. شجاعي با اشاره به اين كه مفاد قرارداد مربي پرتغالي تيم ملي و شرايط حضور وي از جمله موضوعاتي است كه در قرارداد وي مطرح خواهد شد، افزود: نظر ما اين است كه اين مربي پرتغالي به غير از سرمربيگري تيم ملي بزرگسالان بانوان مسئوليت اصلاح تكنيك تيم هاي جوانان و نوجوانان را هم بر عهده بگيرد، اما در هر حال همه چيز به نظر وي باز مي گردد. البته بعيد مي دانم كه او با چنين موضوعي مخالفت داشته باشد، چون در قطر هم چند رده سني زير نظر وي بوده اند.
 


درخواست فدراسيون دوچرخه سواري از ورزشكاران المپيكي فقط به خط پايان برسيد !

سرپرست فدراسيون دوچرخه سواري با بيان اينكه «از دوچرخه سواران ايراني در المپيك انتظار معجزه نداريم»، گفت: ما بايد انتظارات مان را براساس جايگاهي كه داريم، ترسيم كنيم.
خسرو قمري در خصوص اعلام اسامي ركابزنان ايران در المپيك 2012 لندن اظهار داشت: در اين اوضاع كه تعدادي از فدراسيون ها درگير مشكلاتي هستند، يكي از سياست هاي ما اين بود كه فضاي آرامي را به وجود آورده و وارد مسائل حاشيه اي نشويم. اسامي ملي پوشان المپيكي كشورمان از چندي پيش كاملا مشخص بود اما به دليل اينكه فضاي مانور را از خود سلب نكنيم، نام آنها را رسانه اي نكرديم.
وي در پاسخ به اين سوال كه «پيش بيني شما از نحوه عملكرد ركابزنان در المپيك چيست؟»، افزود: از دوچرخه سواران ايراني در المپيك انتظار معجزه نداريم. ما بايد انتظارات مان را براساس جايگاهي كه داريم، ترسيم كنيم. البته انتظار دارم كه بچه هاي دوچرخه سوار حداقل نسبت به ادوار گذشته المپيك شرايط بهتري را در المپيك لندن رقم بزنند. سرپرست فدراسيون دوچرخه سواري با اشاره به مسير طولاني رقابت هاي دوچرخه سواري در المپيك اظهار داشت: رقابت استقامت در المپيك 265 كيلومتر است كه يك ورزشكار علاوه بر طي اين مسير بايد در مسافتي 20 كيلومتري، بدنش را گرم كند. در مجموع يك دوچرخه سوار بايد 285 كيلومتر را در يك روز با بهترين هاي جهان ركاب بزند. همين كه ركابزنان ايراني بتوانند در اين رقابت ها جايگاهي را براي خود دست و پا كنند، خيلي خوب است. قمري با اشاره به حضور زرگري و سهرابي در تورهاي معتبر دنيا گفت: اين دو با باشگاه هاي اروپايي قرارداد دارند در رقابت هاي سخت و نفسگير زيادي شركت كرده اند. انتظار داريم كه هر دوي آنها تا خط پايان ركاب بزنند. برگزاري مسابقه اي با اين مسافت تا به حال در كشورمان رخ نداده است اما زرگري و سهرابي اين شرايط را دارند كه تمام مسير را ركاب بزنند.


آغاز تور اروپايي تيم ملي واليبال

تيم ملي واليبال ايران كه براي حضور در رقابت هاي كاپ آسيا و انتخابي ليگ جهاني آماده مي شود، بامداد امروز به منظور برگزاري اردو و ديدار تداركاتي با تيم ملي روسيه، عازم مسكو مي شود.
برنامه هاي آماده سازي تيم ملي واليبال كه به عنوان نماينده آسيا در رقابت هاي انتخابي ليگ جهاني 2013 انتخاب شده است، با برگزاري ديدارهاي تداركاتي برابر تونس آغاز شد. طبق برنامه سفر به مسكو و برگزاري دو ديدار تداركاتي در اين شهر دومين برنامه آماده سازي تيم ملي واليبال است. به همين منظور ملي پوشان بامداد دوشنبه تهران را به مقصد مسكو ترك مي كنند. عليرضا نادي، مهدي مهدوي، ميرسعيد معروف، حمزه زريني، سيدمحمدموسوي، سعيد مصطفي وند، فرهاد ظريف، سامان فائزي، امير غفور، فرهاد قائمي، مجتبي ميرزا جانپور، شهرام محمودي، عليرضا مباشري و ياشار شاهيني بازيكناني هستند كه تركيب تيم ملي را در اين سفر تشكيل مي دهند. تيم ملي واليبال كه رقابت هاي كاپ آسيا را هم در پيش دارد، پس از دو روز اردو در روسيه، از اين كشور راهي لهستان مي شود تا در جام واگنر شركت كند. مسابقات واليبال جام واگنر لهستان از 30 تيرماه آغاز مي شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. آرژانتين و لهستان در كنار ايران و تيم ميزبان در اين رقابت ها شركت مي كنند. تيم ملي واليبال ايران اولين ديدار خود در مسابقات جام واگنر لهستان را برابر ميزبان برگزار مي كند. مسابقات واليبال كاپ آسيا 11 تا 17 شهريورماه در ويتنام برگزار مي شود. ايران مدافع عنوان قهرماني اين رقابت هاست. ضمن اينكه تيم ملي واليبال بنا بر اعلام كنفدراسيون آسيا، به عنوان نماينده اين قاره در رقابت هاي انتخابي ليگ جهاني انتخاب شده است. بر اين اساس تيم ملي ايران به طور مستقيم به دور دوم اين رقابت ها راه پيدا مي كند. تيم ملي واليبال ايران در اين مرحله بايد به مصاف نماينده قاره آفريقا برود. برنده ديدار تيم هاي ايران و نماينده آفريقا در مرحله نهايي با تيم شانزدهم ليگ جهاني 2012 براي راهيابي به ليگ جهاني 2013 پيكار خواهد كرد. تاريخ برگزاري اين ديدارها اعلام نشده است.
 


اردوي نهايي كشتي فرنگي

سرپرست تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان كه هم اكنون همراه با المپيكي ها در شهر مشهد مقدس به سر مي برد، گفت: اين سفر تفريحي زيارتي براي ايجاد تنوع و بالا بردن توان روحي و معنوي مسافران المپيك واقعاً لازم بود.
حسام الدين جعفري ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: فرنگي كاران المپيكي و اعضاي كادر فني، صبح روز جمعه عازم مشهد مقدس شدند تا در اين سفر معنوي از فضاي تمرينات در خانه كشتي جدا شده و در محيطي آرامش بخش و عرفاني قرار گيرند. وي در خاتمه تصريح كرد:امروز ساعت 30:20 به تهران برمي گرديم تا فرنگي كاران ملي پوش براي دو روز به شهر و ديار خود رفته و در كنار خانواده خود باشند. البته اين كشتي گيران بايد صبح روز پنجشنبه در خانه كشتي حضور يابند و خود را براي برپايي آخرين اردوي آماده سازي تا المپيك آماده كنند.
 


اظهارنظر جالب سبك وزن تيم ملي كشتي آزاد

بايد در تمرينات گريه كرد تا در المپيك بخنديم!

كشتي گير سبك وزن كشورمان در اظهارنظري جالب مدعي شد بايد اشك ورزشكار در تمرينات دربيايد تا در المپيك موفق شود.
حسن رحيمي در تازه ترين مصاحبه خود به تشريح آخرين شرايط كشتي پرداخت و گفت: در تورنمنت اسپانيا با هدف اين كه آمادگي جسماني و روحي مان را به بالاترين حد برسانيم شركت كرديم و با وجود اين كه مسابقات در سطح متوسط بود اما من را به جلو انداخت. پيش از اين تورنمنت فكر مي كردم، در اين مسابقات دچار افت بدني شوم كه خوشبختانه اين طور نشد و اين تورنمنت تجربه بسيار خوبي براي من بود. كشتي گير وزن 55 كيلوگرم درباره برنامه تيم براي سازگاري با شرايط مسابقه در لندن نيز گفت: با توجه به اينكه آب و هوا بسيار تأثيرگذار است، سه چهار روز قبل از آغاز مسابقات به لندن سفر مي كنيم تا با شرايط سازگار شويم.
رحيمي به اين پرسش كه اگر در دور اول با حريفان اصلي روبه رو شويد چه برنامه اي براي تقسيم انرژي تان در طول مسابقات داريد تا در مسابقات بعدي از نظر انرژي كم نياورديد؟ پاسخ داد: تمرينات ما به قدري زياد است كه حداقل از لحاظ بدني مقابل حريفان كم نياوريم. آزادكار المپيكي وزن 55 كيلوگرم با تأكيد بر اينكه به مسابقات و تمرينات فشرده پشت سرگذاشته شده اعتقاد كامل دارم، بيان داشت: در المپيك، حريفان ما از كشتي گيران طراز اول دنيا هستند و بايد دو برابر زحمت كشيد.كشتي گيران نيز اعتقاد دارند بايد در تمرينات گريه كرد تا بتوانيم در المپيك بخنديم.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14