(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 6  آبان  1391 - شماره 20342

حديث دشت عشق
تراكتور و استقلال رده هاي اول و دوم ليگ را قبضه كردند
بازگشت پرسپوليس به جمع تيم هاي پايين جدول
اخبار كوتاه از فوتبال
آغاز هفته سوم ليگ برتر وزنه برداري
مشخص شدن تركيب تيم ملي كاراته ايران براي رقابت هاي قهرماني جهان
نايب قهرمان المپيك از دنياي وزنه برداري خداحافظي مي كند؟!
متخلفان در انتظار جريمه اي سنگين
احتمال جعل نامه اشتغال به تحصيل 3 تنيسور براي فرار از خدمت !
اتفاقات جالب توجه در ليگ برتر تكواندو
شهرداري ورامين جايگزين قهرمان شد
قهرماني تيم فوتبال دانش آموزان ايران در آسيا


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «صفرعلي اشرفي»
اولين شهيد روحاني دفاع مقدس

شهادتش به سال هاي اول انقلاب اسلامي برمي گردد. شهيد اشرفي از «السابقون السابقون» در شهادت بود. تحصيلات ابتدايي را كه تمام كرد به عشق كسب معارف الهي وارد حوزه علميه خوانسار شد و خوشه چين معارف اهل بيت(ع) گرديد. در اوج انقلاب با رفتن به روستاهاي اطراف به تبليغ دين مبين پرداخت و مردم را با افكار امام راحل(ره) آشنا و جنايات رژيم شاه را براي مردم بازگو مي كرد. سخنراني سال 56 او در مسجد آغچه را مردم داران به ياد دارند.
شهيد اشرفي با شروع جنگ تحميلي عازم جبهه هاي نور عليه ظلمت شد و در اولين اعزام در تاريخ 18/7/59 در سرپل ذهاب نام خود را به عنوان اولين روحاني شهيد در دفاع مقدس بر جريده شهادت ثبت و ضبط نمود. طلبه بسيجي شهيد «صفرعلي اشرفي»، سال 1341 در روستاي «آغچه دران فريدن» متولد شد و در 18/7/1359 در منطقه سرپل ذهاب به شهادت رسيد.
 


تراكتور و استقلال رده هاي اول و دوم ليگ را قبضه كردند

بازگشت پرسپوليس به جمع تيم هاي پايين جدول

سرويس ورزشي-
تيم فوتبال پرسپوليس روز گذشته با شكست برابر مس كرمان مجددا به جمع تيم هاي پايين جدول پيوست.
هفته سيزدهم رقابت هاي ليگ برتر طي روزهاي پنج شنبه و جمعه با برگزاري 9 ديدار به پايان رسيد. روز پنج شنبه و در حساس ترين بازي استقلال موفق شد در تهران با 2 گل نفت پايتخت را شكست دهد. در اين ديدار كه به قضاوت محسن قهرماني و در حضور حدود 5 هزار تماشاگر برگزار شد، يعقوب كريمي در دقيقه 16 براي نفت گل زد و در دقيقه 22 جي لوئيد ساموئل بازي را به تساوي كشاند تا نيمه اول با تساوي به پايان برسد.در نيمه دوم شاهد فوتبال جذابي از سوي هر دو تيم نبوديم اما اين استقلال بود كه روي يك ارسال از جناح راست و ضربه سر آرش برهاني(52) به گل برتري دست پيدا كرد. شاگردان منصور ابراهيم زاده در ادامه تلاش كردند تا بازي را به تساوي بكشانند اما در دقيقه 80 درگيري بين وريا غفوري با سياوش اكبرپور باعث شد بازيكن نفت با كارت قرمز محسن قهرماني از بازي اخراج شود. يعقوب كريمي هم كه از بازيكنان تاثيرگذار نفت است در همين صحنه با دريافت كارت قرمز از بازي اخراج شد. البته دليل اخراج او در آن صحنه مشخص نشد.
دراصفهان تراكتورسازي دست به كار بزرگي زد و توانست سپاهان را با 4 گل شكست دهد. سيد مهدي سيد صالحي كه فصل گذشته در سپاهان بازي مي كرد و اين فصل به تراكتورسازي پيوسته است، موفق شد در دقايق 15 و 52 دو گل تيمش را به ثمر برساند. گل اميد ابراهيمي در دقيقه 55 اميد سپاهان را براي جبران نتيجه بيشتر كرد ولي تراكتورسازي سه دقيقه بعد تعداد گل هاي خود را بيشتر كرد. فلاويو لوپز در دقيقه 58 سومين گل تراكتورسازي را وارد دروازه سپاهان كرد. اشتباه بازيكنان سپاهان در دقيقه 91 و گل به خودي آنها در نهايت باعث شد بازي با نتيجه 4 بر يك به سود تراكتورسازي تمام شود. در گيلان تيم داماش توانست با يك گل گهر را شكست دهد؛ تك گل اين مسابقه توسط عليرضا نظيف كار در دقيقه 77 به ثمر رسيد. ضمن اينكه محمود شفيعي بازيكن تيم گهر اواسط نيمه دوم از زمين مسابقه اخراج شد و اين تيم 10 نفره به بازي ادامه داد. همچنين تيم گهر در نيمه اول اين مسابقه يك پنالتي به دست آورد كه مجيد باجلان آن را از دست داد . اما در آخرين بازي روز پنج شنبه جدال تيم هاي پيكان و ذوب آهن با تساوي به پايان رسيد. محسن مسلمان و پيام صادقيان در دقايق 7 و 64 براي ذوب آهن گل زدند و محمدرضا طهماسبي در دقايق 35 (پنالتي) و 87 گل هاي پيكان را وارد دروازه حريف كرد. در اين بازي پربرخورد كه قضاوت آن بر عهده جواد شرفي است، هفت بازيكن از دو تيم كارت زرد گرفتند.
اما روز جمعه( ديروز ) نيز 5 ديدار برگزار شد كه در مهمترين آنها، پرسپوليس با 2 گل مغلوب مس كرمان شد. پرسپوليس پس از پيروزي مقابل راه آهن روحيه اي مضاعف گرفته بود و با اميد شكستن طلسم ناكامي در كرمان به خانه مسي ها رفت اما با گل دقيقه 16 مصطفي شجاعي غافلگير شد. تنها دو دقيقه پس از آنكه محمد نوري با بي دقتي در گشودن دروازه مس ناكام ماند، شجاعي روي پاس عنايتي كه با ضربه سر به او رسيد، دروازه نيلسون را بازكرد و تيم ميزبان را پيش انداخت.پس از اين گل تيم پرسپوليس حملات زيادي داشت و بالاخره در دقيقه 45 مهدي مهدوي كيا با يك ضربه ايستگاهي دروازه تيم مس را گشود و بازي را به تساوي كشاند تا دو تيم با تساوي يك بريك به رختكن بروند. پرسپوليس در نيمه دوم هم با ميل تهاجمي بيشتر وارد زمين شد اما بازهم مصطفي شجاعي با حضور به موقع در زمين اين تيم توانست با شوتي سركش گل برتري مس را به ثمر رسانده و نتيجه را 2 بر يك به سود شاگردان ابراهيم قاسمپور كند. سرخپوشان تهراني بعد از گل دقيقه 61 شجاعي به آب و آتش زدند تا شايد به گل تساوي دست يابند اما تلاش آنها بي ثمر بود. درديگر ديدار و دراكباتان تيم ملوان موفق شد با يك گل ميزبان خود راه آهن را شكست دهد؛ تك گل اين بازي را جلال رافخايي دردقيقه 33 به ثمر رساند. اين سومين برد متوالي ملوان با احمدزاده و دومين باخت علي دايي با راه آهن بود. در ديگر ديدار برگزار شده روز گذشته تيم سايپا توانست با يك گل نفت آبادان را شكست دهد؛ تك گل نارنجي پوشان را در اين بازي اسحاق سبحاني در دقيقه 51 به ثمر رساند.
اما در آخرين بازي هاي هفته سيزدهم دو بازي همزمان از ساعت 18 در اهواز و بندرعباس انجام شد كه طي آن فولاد و صبا حريفان خود را شكست دادند.فولاد كه چند هفته اي است روند خوبي را آغاز كرده با نتيجه دو بر يك از سد شاگردان محمود ياوري گذشت.عبدالله كرمي (19) و آرش افشين (46) براي فولاد و مجتبي ترشيز (78) براي فجر سپاسي گلزني كردند.
در بندرعباس هم تيم هاي آلومينيوم و صباي قم به مصاف هم رفتند كه در پايان 90 دقيقه اين صبا بود كه با تك گل فريد كريمي (82) از سد ميزبان خود گذشت.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

ژوزه: تعويض پولادي براي حفظ جانش بود
سرمربي پرسپوليس پس ازشكست تيمش برابر مس به تشريح دلايل اين باخت پرداخت. ژوزه گفت: ارتفاع كرمان بالاتر از ارتفاع تهران است و به همين دليل بازيكنان ما كند بودند. وقتي تمرين كرديم متوجه اين اختلاف شديم و سرعت تيم ما به همين دليل پايين بود. اختلاف بازي دو تيم، داور مسابقه و اختلاف ارتفاع كرمان و تهران بود. اين ارتفاع باعث شد سرعت تيم ما پايين تر باشد. سرمربي پرسپوليس در مورد تعويض مهرداد پولادي گفت: پولادي به خاطر آنكه تماشاگران با او خوش رفتاري نكردند عصباني بود و فشار زيادي روي اين بازيكن آمد. عليه او شعار مي دادند و من براي حفظ جانش تعويضش كردم.
قلعه نويي: هيچوقت شرايط استقلال را اينطور نديده بودم
مشكلات مالي استقلال حل نشده و اين تيم كماكان همان مشكلات سابق را دارد. امير قلعه نويي در اين باره مي گويد: ما چند هفته زحمت مي كشيم، با بي پولي مي سازيم در حالي كه تماشاگران هم از همه مسائل اطلاع ندارند و پس از مدتي به تركيب ايده آل خود دست پيدا مي كنيم و از 4 بازي 10 امتياز مي گيريم اما به ناگاه ظرف چند روز تمام زحمات مان از بين مي رود. من سال ها در استقلال حضور داشتم اما هيچ گاه شرايطي مانند وضعيت كنوني را نديده بودم. سرمربي استقلال درباره بازگشت توزي و جانواريو نيز گفت: بعيد مي دانم كه توزي برگردد ولي جانواريو كارهايش را كرده است و از امروز در تمرينات استقلال است.
هاشميان سرمربي يك تيم دسته پنجمي در آلمان
وحيد هاشميان، مهاجم پيشين تيم ملي فوتبال كه سابقه بازي در تيم هاي هامبورگ، بوخوم، بايرن مونيخ و هانوفر را در بوندس ليگا دارد، به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال هالستنبك - رلينگن انتخاب شد.هاشميان قرار است در كنار توماس بليميستر كادر فني اين تيم دسته پنجمي آلمان را تشكيل دهد. رقابت هاي هالستنبك - رلينگن در ناحيه هامبورگ خواهد بود و هاشميان از روز يكشنبه به عنوان سرمربي روي نيمكت اين تيم خواهد نشست. توماس بليميستر نيز به عنوان مدير فني انجام وظيفه خواهد كرد.
اميدواري كفاشيان به موفقيت تيم جوانان
تيم ملي جوانان كه خود را براي شركت در مسابقات قهرماني آسيا - مقدماتي جام جهاني جوانان تركيه آماده مي كند، تمرينات خود را در آكادمي ملي فوتبال پيگيري مي كند. تمرين صبح روز جمعه تيم ملي جوانان در حالي برگزار شد كه علي كفاشيان پس از حضور در محل تمرينات و تبريك عيد به بازيكنان و كادر فني، براي آنها آرزوي موفقيت كرده و گفت: اين تيم ملي كه حاصل استعداديابي خوب كادر فني و كميته جوانان فدراسيون است، تلاش بسيار زيادي را در اين مدت 2 سال انجام داده و فدراسيون فوتبال براي موفقيت آن از هيچ تلاشي دريغ نكرده است و اميدواري زيادي در جامعه فوتبال و رسانه ها به آن بسته شده است و شما اگر تمام تلاشتان را انجام دهيد و بازيهاي خوبتان را مانند ديدارهاي گذشته تكرار كنيد، قطعا به موفقيت هم دست پيدا خواهيد كرد. تيم ملي جوانان ايران، تمرينات خود را تا 6 آبان ادامه خواهد داد و بازيكنان براي اردوي نهايي، از 9 آبان به اردو خواهند رفت و صبح روز 11 آبان به امارات رفته و 2 نوبت تمرين در عصر يازدهم و صبح دوازدهم داشته و روز سيزدهم آبان به مصاف تيم ملي ژاپن مي روند.
500 هزار يورو، طلب نكونام از اوساسونا
هافبك تيم فوتبال استقلال مدعي رقمي در حدود 500 هزار يورو از اوساسونا طلبكار است. نكونام در مورد اينكه هنوز هم صحبت هايي درباره پول دادنش به اوساسونا مطرح مي شود، گفت: حالا مي توانند بروند از باشگاه اوساسونا سوال كنند كه آيا پولي پرداخت شده است يا خير؟ من 500 هزار يورو پولم در جيب باشگاه اوساسوناست، پولي كه بايد به اوساسونا بدهم را ندادم تا بتوانم اين پول را آزاد كنم. با اين وضعيت يورو، شما حساب كنيد كه پول من چقدر است.
سرمربي نفت: سايپا با كمك داور پيروز شد
سرمربي نفت آبادان مدعي شد سايپا در بازي با تيمش با كمك داور به برتري رسيد. كاسميرو گفت:ثابت كرديم مي توانيم 90 دقيقه فوتبال بازي كنيم و برخلاف اينكه خيلي ها مي گفتند نفت به لحاظ بدني مشكل دارد و نمي تواند 90 دقيقه دوام بياورد، امروز( ديروز) خوب بوديم. وي افزود: سايپا موقعيتي نداشت و با كمك داور صاحب يك ضربه كاشته شد و همان هم گل شد. بازي مقابل سايپا در ورزشگاه خانگي اين تيم كار راحتي نبود، با اين حال در نيمه دوم بيشتر مسابقه دست ما بود.
ريكارد گزينه اصلي هدايت ميلان
برخي گزارش ها حاكي از آن است كه فرانك ريكارد، سرمربي اسبق بارسلونا براي هدايت ميلان با سران اين باشگاه به توافق رسيده و بزودي جانشين ماسيميليانو آلگري خواهد شد. ميلان بعد از شكست يك بر صفر مقابل مالاگا در رقابت هاي ليگ قهرمانان در بحران قرار گرفته و در 11 بازي رسمي خود در اين فصل 6 شكست را تجربه كرده است.
 


آغاز هفته سوم ليگ برتر وزنه برداري

هفته سوم ليگ وزنه برداري باشگاه هاي ايران از امروز در حالي به ميزباني تيم مناطق نفت خيز جنوب در اهواز آغاز مي شود كه بازگشت كيانوش رستمي و سهراب مرادي بر حساسيت هاي اين هفته از پيكارها افزوده است.
مناطق نفت خيز جنوب صدرنشين دو هفته نخست ليگ وزنه برداري اين هفته سهراب مرادي را در تركيب خود دارد. اين ملي پوش پس از ناكامي در بازي هاي المپيك انگيزه هاي زيادي براي اثبات خود دارد، به خصوص اينكه رقيب جدي خود يعني كيانوش رستمي را هم با دوبنده تيم ملي حفاري در صحنه ببيند. ملي حفاري، قهرمان دو سال اخير ليگ وزنه برداري در هفته سوم ليگ نفراتي همچون مجيد عسكري، اصغر ابراهيمي و بهادر مولايي را هم دراختيار دارد. در مقابل مناطق نفت خيز هم با بهره مندي از وزنه برداراني چون جابر بهروزي، رسول تقيان و رضا عاشوري زاده كه از بهترين هاي دو هفته قبلي بودند براي تداوم صدرنشيني خود تلاش مي كند.
 


مشخص شدن تركيب تيم ملي كاراته ايران براي رقابت هاي قهرماني جهان

تركيب تيم ملي كاراته براي حضور در بيست و يكمين دوره رقابت هاي قهرماني جهان در دو بخش كاتا و كوميته اعلام شد.
فدراسيون كاراته ايران در فاصله 25 روز به آغاز رقابت هاي كاراته قهرماني جهان تركيب تيم ملي ايران براي حضور در اين رقابت ها را در هر دو بخش تيمي و انفرادي اعلام كرد.
امير مهدي زاده (وزن 60- كيلوگرم)، سعيد احمدي (وزن 67- كيلوگرم)، بهمن عسگري (وزن 75- كيلوگرم)، علي فداكار (وزن 84- كيلوگرم) و ذبيح الله پورشيب (وزن 84+ كيلوگرم) در بخش انفرادي تيم ملي كاراته كشورمان را در مسابقات جهاني همراهي خواهند كرد.همچنين در بخش تيمي هم كه قرار بود از بين پنج كاراته كا حاضر در اردو يك نفر حذف شود، با تصميم كادر فني هر پنج نفر به مسابقات جهاني اعزام خواهند شد. برهمين اساس مازيار الهامي، سجاد گنج زاده، سامان حيدري، سعيدي فرخي و ابراهيم حسن بيگي در كميته تيمي در تاتامي جهاني پاريس به ميدان مي روند.
حبيب الله ناظريان به عنوان مدير فني، عليرضا كتيرايي و مهران بهنام فر به عنوان مربي، تورج ساساني كمك مربي و سيد محمد حسيني به عنوان بدنساز كادر فني تيم اعزامي در بخش كوميته را تشكيل مي دهند. در كاتاي تيمي احد شاهين، فرزاد محمدخانلو و آرمين روشني با مربيگري سعيد نيكو خصلت و در كاتاي انفرادي فريد حقيقي با مربيگري امير ياري نمايندگان كاراته كشورمان در مسابقات جهاني 2012 پاريس خواهند بود. در دوره قبلي رقابت هاي قهرماني جهان كه در سال 2010 در بلگراد صربستان برگزار شده بود تيم ملي كشورمان با كسب مدال نقره حامد زيكساري در وزن 67- كيلوگرم در مكان شانزدهم جدول رده بندي توزيع مدال ها قرار گرفت. بيست و يكمين دوره مسابقات كاراته قهرماني جهان روزهاي اول تا پنجم آذرماه در پاريس فرانسه برگزار مي شود.
 


نايب قهرمان المپيك از دنياي وزنه برداري خداحافظي مي كند؟!

نائب قهرمان وزنه برداري المپيك شايد براي هميشه از دنياي حرفه اي ورزش خداحافظي كند.
در حالي كه پيش از اين لطفعلي پوركاظمي، رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي خبر از جراحي زانوي سجاد انوشيرواني، نايب قهرمان فوق سنگين وزنه برداري المپيك 2012 داده بود، گويا نحوه درمان اين وزنه بردار تغيير كرده و قرار است فعلا انوشيرواني به جاي عمل جراحي در 4نوبت به زانويش تزريق داشته باشد.سجاد انوشيرواني با تاييد اين خبر گفت: بايد 4تزريق داخل زانويم به مدت 3هفته يك بار انجام دهم. تزريقات را انجام داده و پس از آن مشخص مي شود نياز به جراحي دارم يا خير. انوشيرواني در مورد اينكه قبلا گفته بود «اگر يك روزي به من بگويند كه با ادامه اين روند زانويت را از دست مي دهي و نياز به تعويض مفصل داري، آن زمان سلامتي مهم تر از وزنه برداري است و به راحتي از اين رشته خداحافظي مي كنم»؛ آيا با اين وضعيت تصميم جديدي مبني بر خداحافظي از دنياي حرفه اي وزنه برداري گرفته است، يا خير، گفت: در اين خصوص هيچ چيز مشخص و معلوم نيست و امكان هر اتفاقي وجود دارد.
 


متخلفان در انتظار جريمه اي سنگين

احتمال جعل نامه اشتغال به تحصيل 3 تنيسور براي فرار از خدمت !

سازمان ليگ برتر تنيس به نامه اشتغال به تحصيل 3 بازيكن تيم هاي ليگ برتر مشكوك است.
ليگ برتر تنيس از دوشنبه هفته گذشته در حالي به ميزباني آكادمي تنيس استقلال در تهران با حضور 5 تيم آغاز شده است كه احتمال دارد از جمع بازيكنان حاضر در رقابت ها، 3 بازيكن با نامه جعلي اشتغال به تحصيل براي گرفتن مجوز حضور در ليگ تنيس استفاده كرده باشند.
علي اصغر غمناك، رئيس سازمان ليگ فدراسيون تنيس در اين مورد گفت: تحقيقات خود را در اين زمينه انجام داده ايم و در اين خصوص به نامه اشتغال به تحصيل 3 بازيكن مشكوك هستيم.
وي با بيان اينكه احتمالاً اين كار براي فرار از خدمت سربازي انجام شده است، ادامه داد: نامه كسب اطلاع و استعلام براي اين 3 نفر از مراجع ذيربط آماده است و منتظر امضاي رئيس فدراسيون براي ارسال آن به اين مراجع هستيم تا آنها سريعاً به ما پاسخ بدهند.
غمناك تأييد كرد: به نوع برگه اشتغال به تحصيل اين بازيكنان مشكوك شدم چرا كه با ساير نامه هاي اشتغال به تحصيل تفاوت داشت. البته تا زماني كه رسماً پاسخ استعلام نيايد، نمي توان در مورد تخلف اين افراد اظهارنظر كرد.
وي در پاسخ به اين سؤال كه چه جرايمي براي متخلفان در نظر گرفته خواهد شد، گفت: در صورت احراز اين جرم، پروسه پيچيده اي پيدا خواهد كرد اما در هر صورت طبق قوانين با بازيكنان متخلف برخورد خواهد شد. البته جعل اسناد از لحاظ قضايي جرم محسوب مي شود و بايد مشخص شود كه پشت پرده اين قضايا چه افرادي هستند.
 


اتفاقات جالب توجه در ليگ برتر تكواندو

شهرداري ورامين جايگزين قهرمان شد

فصل جديد رقابت هاي ليگ برتر تكواندو در غياب قهرمان دوره قبل همزمان با عيد غدير و با حضور هفت تيم در خانه تكواندو برگزارخواهد شد.
در حالي كه از سوي رئيس سازمان ليگ تكواندو وعده داده شده بود مسابقات ليگ برتر تكواندو از 14 مهرماه آغاز خواهد شد، مشكلات برخي تيم ها براي حضور در اين مسابقات باعث تاخير 29 روزه در به صدا در آمدن زنگ آغاز رقابت هاي ليگ برتر تكواندو شد.پس از آنكه گازفجرجم كه در طول چند سال گذشته يكي از تيم هاي خوب و مدعيان ليگ برتر بود از حضور در اين مسابقات انصراف داد و استيل البرز را جايگزين خود كرد، قهرمان فصل گذشته نيز قيد مبارزه روي شي هاپ چانگ ليگ برتر را زد. شهرداري بندرعباس كه مدت ها پيش تمرينات خود را براي حضور در رقابت هاي ليگ آغاز كرده بود سرانجام به دليل مشكلات مالي از شركت در اين مسابقات كناره گيري كرد تا شهرداري ورامين جايگزين اين تيم شود. براساس برنامه اين مسابقات در هفته اول شهرداري ورامين استراحت دارد، استيل البرز با ملي حفاري، دانشگاه آزاد با مس كرمان و سايپا با قوامين ناجا پيكار خواهند كرد.
 


قهرماني تيم فوتبال دانش آموزان ايران در آسيا

تيم فوتبال دانش آموزان ايران با شكست تايلند به مقام قهرماني چهلمين دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان آسيا دست يافت.
فينال چهلمين دوره فوتبال قهرماني دانش آموزان آسيا صبح روز پنج شنبه هفته گذشته در مجموعه ورزشي باهنر برگزار و ايران موفق شد با نتيجه 2برصفر تايلند را شكست دهد و به مقام قهرماني برسد. آرمين سهرابيان (38) و مازيار حسن نشتايي (55) دو گل ايران را به ثمر رساندند. ايران پيش از اين موفق شده بود اندونزي، سريلانكا، كره جنوبي، پاكستان و چين را شكست دهد و به فينال برسد. در چهلمين دوره اين مسابقات كه براي اولين بار به ميزباني ايران برگزار شد، تيم هاي تايلند، چين، مالزي، هنگ كنگ، برونئي، كره جنوبي، اندونزي، سريلانكا، پاكستان و ايران حضور داشتند.
كيومرث هاشمي، پرويز مظلومي، حسن روشن، غلامرضا بهروان و بهرام افشارزاده از افرادي بودند كه مسابقه فينال را از نزديك تماشا كردند.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14