(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 17 شهريور 1388- شماره 19457
 

حديث دشت عشق
نوجوانان واليبال ايران به نايب قهرماني بسنده كردند فرصتي كه ارزان از دست رفت
اخبار كوتاه از فوتبال
حضور قطعي 8 تيم خارجي در تور آذربايجان
24 جودوكار به اردوي جوانان دعوت شدند
 قطبي: دفاع تيمي تيم ملي ضعيف است
عالميان جايزه 15هزار دلاري را به خود اختصاص داد درخشش پينگ پنگ باز ايران درپـرتغال
خواندني از ورزش ايران
پايان ماجراي صمد با صبا نيكخواه با مهرام به ميدان مي رود



حديث دشت عشق

از وصاياي بسيجي شهيد «محمود باقري شادهي»
امروز روز پشتيباني ازولايت فقيه است
امروز واجب است از ولايت فقيه دفاع كنيم همانگونه كه حضرت فاطمه زهرا(س) از ولايت و امامت حضرت علي(ع) دفاع كرد تا به شهادت رسيد. ما هم با همين روال بايد دفاع كنيم.
همه بايد با خدا باشيم از دين رسول خدا(ص) حمايت كنيم در روضه سيدالشهداء(ع) و ائمه معصومين حاضر شويم دوران ستم شاهي را به ياد داشته باشيم ما بايد به فرزندانمان ستم هاي ستمگران را درقبل از پيروزي انقلاب بگوئيم بايد ارزشهاي دوران انقلاب را بگوئيم و بنويسيم ما بايد به همگان بگوئيم اگر خدا لطف نمي كرد و اگر ائمه معصومين عنايت نمي كردند و اگر امام كه فرزند شايسته امام حسين(ع) است قيام نمي كرد و اگر مردم همگي اطاعت نمي كردند و اگر جوانان و پيرمردان به شهادت نمي رسيدند ما هنوز گرفتار غرب ديكتاتور وشرق ضدخدا و منافقين ضدبشر بوديم.

 



نوجوانان واليبال ايران به نايب قهرماني بسنده كردند فرصتي كه ارزان از دست رفت

تيم ملي واليبال نوجوانان ايران در مسابقات جهاني ايتاليا با شكست مقابل تيم صربستان در فينال از كسب مقام اولي و دفاع از عنوان قهرماني دوره گذشته خود بازماند.
واليبال ايران در سالهاي اخير دوران فراز و نشيب داشته و در رده هاي سني مختلف از موقعيت تثبيت شده اي برخوردار نبوده است.
واليبال ايران در كمتر از 2 هفته در سه رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 2 رقابت جهاني و پيكارهاي انتخابي جهان شركت كرد.
تيم واليبال جوانان كشورمان در مسابقات جهاني هندوستان كاري از پيش نبرد و در عين ناباوري با شكست مقابل حريفان در مرحله دوم مقدماتي از گردونه مسابقات حذف شد.
جوانان واليبال ما كه در دو دوره گذشته با شكست تيم هايي مانند ايتاليا و بلغارستان به مقام سومي جهان رسيده بود در اين دوره با شكست مقابل تيم هاي كوبا و برزيل در مرحله دوم پيكارهاي مقدماتي حذف شدند.
اما تيم ملي بزرگسالان كشورمان نسبت به تيم جوانان از روحيه بهتري برخوردار بود و در مسابقه هاي انتخابي جام جهاني 2010 در ژاپن موفق به شكست تيم هاي كره جنوبي و قزاقستان شد و براي سومين بار به مسابقات جهاني راه پيدا كرد، تا يكبار ديگر نام واليبال ايران در مجامع بين المللي طنين انداز شود. اعضاي تيم ملي واليبال بلافاصله پس از بازگشت از ژاپن براي حضور در رقابت هاي انتخابي ليگ جهاني راهي مصر شدند.
واليباليست هاي كشورمان براي آنكه بتوانند جواز حضور در ليگ جهاني را كسب كنند، مي بايست در ديدار با تيم هاي مصر و ژاپن به پيروزي مي رسيدند.
تيم ايران در مصر در 2 بازي مقابل تيم ملي اين كشور صاحب 2 شكست 3 بر صفر شد و از گردونه رقابت هاي انتخابي كنار رفت، تا اين رقابت بين مصر و ژاپن برگزار شود.
جالب توجه است كه جوانان مصر در مسابقات جهاني در دور مقدماتي مغلوب جوانان ايران شده بودند و در پيكارهاي نوجوانان جهان در ايتاليا نيز تيم نوجوانان مصر مقامي بهتر از سيزدهمي كسب نكرد. اين نشان مي دهد كه تيم هاي نوجوانان و جوانان مصر در جهان از جايگاه خوبي برخوردار نيستند. اما تيم ملي اين كشور سالهاست كه در ليگ جهان حضور دارد.
در حال حاضر روند پراحساسي بر واليبال كشورمان حاكم است به گونه اي كه به هيچ وجه نمي توان با قاطعيت اذعان كرد كه واليبال ايران در كدام جايگاه جهاني قرار دارد و روند روبه رشد آن داراي چه ويژگي است و در آينده آيا مي توان به اين روند رشد اطمينان داشت يا خير.
نوجوانان ايران نيز كه از آينده هاي خوب واليبال به حساب مي آيند در ايتاليا در مرحله فينال تقريباً خوب بالا آمدند و خود را مدعي شماره يك معرفي كردند و با توجه به شكست صربستان در دور مقدماتي بسياري از اهالي ورزش قهرماني جهان را براي ايران كنار گذاشته بودند.
نوجوانان رقابت نزديكي را با تيم صربستان در فينال برگزار كرد و در نهايت در حالي كه بازي به گيم پنجم كشيده شده بود نوجوانان بازي را به حريف واگذار كردند و به عنوان نايب قهرماني بسنده كردند.
واقعيت اين است كه هر تكه از واليبال ايران (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) به شكلي منفك از يكديگر كار را دنبال مي كنند و به نظر مي رسد كه در فدراسيون واليبال كميته مشخصي كه پيگير مسائل فني آنها باشد وجود ندارد و اين باخت و پيروزي ها بعد از چند روز مجدداً مانند سالهاي گذشته به دست فراموشي سپرده خواهد شد و روز از نو آغاز خواهد شد. و به قولي كك هيچ كس هم گزيده نمي شود، و در نهايت ممكن است كه سرمربي تيم جوانان كه براي چندمين بار امتحان خود را پس داده براي مدتي بركنار شود تا پس از مدتي دوباره از او در يك رده سني ديگر استفاده شود.
در پايان بايد اين سؤال را از دست اندركاران واليبال پرسيد كه با چنين شيوه و نگرشي واليبال ايران جهاني شده است، آيا باخت نوجوانان در ايتاليا به صربستان فرصت سوزي نبود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

ليگ نهم اولين قرباني را گرفت، سرمربي شاهين استعفا كرد
با قبول استعفاي عبدالله زاده و كللي فرد، مديرعامل و سرمربي جديد تيم فوتبال شاهين بوشهر معرفي شدند.
نشست هيئت مؤسس باشگاه شاهين بوشهر يكشنبه شب برگزار شد كه طي آن اعضاي حاضر ضمن قبول استعفاي رضا عبدالله زاده مديرعامل اين باشگاه، بصورت دسته جمعي با استعفاي كللي فرد موافقت كردند. در ادامه اين نشست بصورت تلفني با محمود ياوري مذاكره شد كه ابتدا با درخواست اين مربي براي آوردن يك دستيار به همراه خود به بوشهر مخالفت شد اما در نهايت اعضا با اين مسأله موافقت كردند. از اين رو ياوري ديروز به بوشهر سفر كرده تا پس از مذاكرات نهايي، در صورت توافق كامل با مديران اين باشگاه، وي از عصر امروز در تمرينات شاهين حضور يافته و هدايت اين تيم بوشهري را برعهده بگيرد.
همچنين براساس تصميم اعضاي هيئت مديره حسين كنگاني هم به عنوان مديرعامل جديد باشگاه شاهين بوشهر انتخاب شده است.
ميرقرباني به تيم پاس همدان پيوست
مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال سايپا كرج با عقد قراردادي دوساله به عضويت تيم پاس همدان درآمد. صابر ميرقرباني كه در فصل نقل و انتقالات مسابقات ليگ برتر تا آستانه ثبت قرارداد با پيروزي و تراكتورسازي پيش رفت و حتي قراردادي داخلي با اين باشگاه ها به امضا رسانده بود، با گذشت 5 هفته از آغاز فصل نهم مسابقات ليگ برتر به تيم پاس همدان پيوست. اين مهاجم قراردادي دو ساله با باشگاه پاس به امضا رسانده و آن را در هيئت فوتبال استان همدان ثبت كرده است. ميرقرباني از عصر ديروز در تمرينات تيم فوتبال پاس همدان شركت كرد.
ابراهيمي: اين بازيها هيچ سودي براي تيم ملي ندارد
مربي اسبق تيم ملي فوتبال گفت: بازيكنان گران قيمت تيم ملي در بازي هاي دوستانه با تعصب بازي نمي كنند.
ناصر ابراهيمي درباره دو ديدار تداركاتي اخير تيم ملي اظهار داشت: بازي هايي انجام داديم كه هيچ نفعي براي تيم ملي نداشت. فدراسيون اگر دنبال آينده نگري است بايد تيم ملي «ب» تشكيل دهد. وي عنوان كرد: اگر سه بازيكن همراه تيم ملي نباشد نمي توان گفت تيم ملي اصلي نبوده و با اضافه شدن سه بازيكن بگوييم داراي تيم اصلي هستيم.
ابراهيمي تأكيد كرد: در دو بازي گذشته تيم ملي هيچ نكته مثبت فني ديده نشد كه بخواهيم از آن حرف بزنيم. اگر تيم ملي در بازي هاي دوستانه شكست بخورد مشكلي نيست چون براي آينده نگري است اما ايران در بازي مقابل بحرين و ازبكستان بي حوصله بود. اين كسلي به خصوص در بازي با ازبكستان ديده شد. به قدري اين بازي خواب آور بود كه كمتر تماشاگري حوصله داشت اين بازي را تا پايان دنبال كند.
وي افزود: اين كه گفته مي شود بازيكنان تيم ملي خسته بودند نمي تواند توجيه خوبي باشد. در همه جاي دنيا فيفا دي ها مشخص است و سه روز به تيم هاي ملي فرصت داده مي شود. پس همه تيم هاي دنيا بايد بگويند كه خسته هستند. ابراهيمي خاطرنشان كرد: با اين روش ها تا 4سال ديگر هم در جام ملت هاي آسيا نمي توانيم به قهرماني برسيم. بازيكناني مثل نكونام، شجاعي و مبعلي كه قراردادهاي سنگين با تيم هاي باشگاهي خود مي بندند در بازي هاي تداركاتي نمي آيند خود را با بازيكنان حريف درگير كنند. تيم ملي نياز به يك تيم پشتوانه دارد تا در اين بازي ها شركت كرده و با تعصب بازي كنند.
استارت تيم جوانان از پاكستان
كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام كرد ديدارهاي انتخابي قهرماني آسيا در رده سني زير 19سال (جوانان) در پاكستان برگزار مي شود.
كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام كرد كه اين رقابت ها به ميزباني پاكستان و از هشتم تا هجدهم دسامبر (17تا 27آذر 88) با حضور تيم هاي ايران، پاكستان، لبنان، مالديو، تركمنستان و ازبكستان برگزار مي شود.
پيش از اين قرار بود اين رقابت ها از يكم تا پانزدهم نوامبر برگزار شود. اما، با تصميم جديد AFC اين رقابت ها به تاريخ ديگري موكول شد.
غنا هشتمين مسافر جام نوزدهم
غنا به عنوان هشتمين تيم راهي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي شد. قهرمان چهار دوره جام ملت هاي آفريقا با پيروزي دو برصفر مقابل سودان در رقابت هاي انتخابي جام جهاني نوزدهم در قاره سياه توانست به اين رقابت ها راه پيدا كند. «ستارگان سياه» براي چهارمين بار در رقابت هاي مقدماتي به پيروزي دست يافتند و در اين رقابت ها هنوز توپي از خط دروازه آنها عبور نكرده است.
پيش از اين تيم هاي استراليا، ژاپن، كره جنوبي و كره شمالي از قاره آسيا، برزيل از آمريكاي جنوبي، هلند از قاره اروپا و آفريقاي جنوبي به عنوان ميزبان حضور خود را در جام جهاني 2010 را قطعي كرده بودند.

 



حضور قطعي 8 تيم خارجي در تور آذربايجان

براي حضور در بيست وچهارمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري آذربايجان 8تيم ملي و باشگاهي خارجي اعلام آمادگي كردند.
بيست وچهارمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري آذربايجان درحالي از 23 مهرماه آغاز مي شود كه 8تيم خارجي ملي و باشگاهي براي حضور در اين مسابقات اعلام آمادگي كرده اند.
براين اساس تيم هاي ملي دوچرخه سواري ازبكستان، گرجستان، افغانستان، اوگاندا و مغولستان و تيم هاي باشگاهي از كشورهاي آلمان و يونان و تيم باشگاهي بريسا اسپور تركيه در اين رقابت ها حضور خواهند داشت. بيست وچهارمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري آذربايجان از تاريخ بيست وسوم لغايت بيست وهشتم مهرماه در 5مرحله برگزار مي شود.

 



24 جودوكار به اردوي جوانان دعوت شدند

پس از پايان يافتن رقابت هاي انتخابي تيم ملي، كادر فني با بررسي هاي لازم 24 ورزشكار را به اردوي تيم جودو جوانان ايران دعوت كرد.
مسابقات انتخابي تيم ملي با حضور 54ورزشكار در مجموعه ورزشي شهيد كبكانيان برگزار شد و طي آن نفرات برتر اوزان هشت گانه مشخص شدند. پس از پايان رقابت هاي فوق كادر فني 24 ورزشكار را به شرح زير به اردوي آماده سازي تيم ملي دعوت كرد:
وزن منهاي 55كيلوگرم: سجاد محرابي، برات قلي زاده و احسان بهراميان
وزن منهاي 60كيلوگرم: قاسم نوري زاده، بابك خسرواني و ميلاد جدي
وزن منهاي 66كيلوگرم: سعيد مولايي، سعيد كريمي زاده و ميلاد احمدي
وزن منهاي 73كيلوگرم: حسين رسول زاده، سيدوحيد موسوي و هادي محمدجاني
وزن منهاي81كيلوگرم: علي دلفان، فيروز اسدي و سبحان حدادي
وزن منهاي 90كيلوگرم: احسان رئيسي، شايان نصيرپور و محمدحامد بهرامي
وزن منهاي 100كيلوگرم: مجتبي شيرمحمدي، محمدهادي خلقي و محسن هاديي
وزن به اضافه 100كيلوگرم: هادي كردي، فرشاد پيري پور و حسين قرباني
تمرينات تيم جوانان ايران كه خود را براي حضور در مسابقات قهرماني جهاني آماده مي كند، زيرنظر «كواك» و «بانگ» مربيان اهل كره شمالي پيگيري مي شود.گفتني است، مسابقات قهرماني جودو جوانان جهان مهرماه به ميزباني پاريس در فرانسه برگزار خواهدشد.

 



مربيان سابق تيم ملي از بازيهاي تداركاتي مشكل فاصله مي گرفتند قطبي: دفاع تيمي تيم ملي ضعيف است

افشين قطبي سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در نشست مطبوعاتي صبح ديروز خود با بيان اينكه وقتي ليگ ايران در جايگاه هفتم آسياست چطور انتظار اول بودن تيم ملي در سطح قاره آسيا را داريم به تشريح برنامه هاي خود در خصوص تيم ملي پرداخت كه چكيده اي از آن در ذيل مي آيد:
¤ فوتبال ايران در تاريخ حضورش در سه دوره جام جهاني تنها يك پيروزي داشته است و ما در 35 سال گذشته نتوانسته ايم قهرمان آسيا شويم. الان هم در رده بندي جهاني شصتم هستيم. ليگ برتر كشورمان نيز در رده هفتم آسيا قرار دارد. اينها واقعيات فوتبال ايران است كه كمتر از انتظارات مردم است.
¤ من مي دانم كه در دوره قبل از من هم خيلي از مربيان ايراني تلاش مي كردند كه از بازي هاي تداركاتي مشكل فاصله بگيرند. ما به پيروزي يك بر صفر مقابل تيم سوم يك كشور آفريقايي راضي مي شويم، در حالي كه بايد با بهترين تيم هاي دنيا بازي كنيم. بايد تقويم طولاني مدت داشته باشيم و با ارتقاي كيفيت مسابقات ليگ برتر بي شك سطح بازي تيم ملي بالا مي رود. وقتي ليگ ما در جايگاه هفتم آسياست چطور انتظار اول بودن تيم ملي در سطح قاره را داريم؟
¤ وي همچنين در پاسخ به سوال ديگري مبني بر علت گل هاي خورده تيم ملي در بازي هاي اخير و ضعف خط دفاعي تصريح كرد: معتقدم در اين بازي ها دفاع تيمي ما دچار ضعف بود. بازيكنان خسته بودند واين باعث كم بودن تمركزشان شد. من انتقاد به خط دفاعي تيم ملي را چندان عادلانه نمي دانم و در عين حال سعي خواهم كرد بازيكنان ديگري را در خط دفاعي به كار گيرم.
¤ قطبي در مورد برنامه هاي بعدي تيم ملي هم گفت: بنا داريم كه در تعطيلات نيم فصل اردوي تداركاتي را در قطر و يا نقاط نزديك به آن منطقه برگزار كنيم و چهار تيم طي يك تورنمنت با هم مسابقه دهند.همچنين اگر برنامه تيم ايران با تيم آمريكا كه قرار بود در دو بازي رفت و برگشت با هم پيكار كنند، لغو شود طي صحبت هايي كه داشتيم تلاش مي كنيم تيمي از اروپا به تهران بيايد تا بازي تداركاتي را در آبان ماه داشته باشيم.
¤ ما مي توانيم اردوهاي يك هفته يا يك ماهه اي را براي بازيكنان مان در اين باشگاه ها ي انگليسي در نظر بگيريم تا تعليمات لازم را ببينند. اين مسايل براي پيشرفت فوتبال مهم است. همچنين مدير منچسترسيتي 20 سال قبل از همكارانم بود كه با او نيز بدين منظور مذاكره كردم. ما بايد با تيم هاي بزرگ دنيا بازي هاي دوستانه داشته باشيم و خوشحالم برخي بازيكنان از جمله جواد نكونام به من مي گفت كه ما در گذشته با تيم هاي قدرتمند بازي نمي كرديم اما، اكنون به فكر آن هستيم تا با تيم هايي كه بهتر از ما هستند ديدار كنيم.
¤ معتقدم اگر عاشق فوتبال هستيم بايد صحبت هاي منطقي را بيان كنيم و به تمام دست اندركاران فوتبال زمان بيشتري دهيم تا به پيشرفت فوتبال مان كمك كرده باشيم.
مردم خود بهترين قضاوت را درباره عملكرد من در تيم ملي خواهند داشت. اگر هم مسئولان دوست دارند كه بنده را بر كنار كنند، با احترام به دنبال زندگي ام مي روم.

 



عالميان جايزه 15هزار دلاري را به خود اختصاص داد درخشش پينگ پنگ باز ايران درپـرتغال

نوشاد عالميان قهرمان مسابقات بين المللي جوانان پرتغال شد.
نوشاد عالميان نماينده جوان ايراني حاضر درمسابقات بين المللي پينگ پنگ جوانان پرتغال در شهر ماديرا موفق شد عنوان قهرماني سيزدهمين دوره اين رقابت ها را از آن خود كند و جايزه نقدي 15هزار دلاري اين رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
ملي پوش ايران در فينال اين رقابت ها موفق شد پينگ پنگ بازي از ژاپن را مغلوب كرده و مدال طلاي اين رقابت ها را برگردن آويزد.
عالميان درمرحله نيمه نهايي توانسته بود با نتيجه چهار بر دو «كوهي موريموتو» ي ژاپني را كه رنكينگ 26 جوانان جهان را در اختيار دارد وچندي پيش نوشاد عالميان را در فينال مسابقات فان چال پرتغال شكست داده بود، ببرد و راهي ديدار پاياني اين رقابت ها شود.
عالميان چند روز پيش درتور حرفه اي فان چال پرتغال كه در افزايش رنكينگ جهاني بازيكنان نيز تاثير داشت، مقابل اين حريف ژاپني با نتيجه چهار بر دو فوتبال مغلوب شد و از كسب نشان طلاي اين مسابقات بازماند.
براين اساس نماينده جوان ايران كه به دعوت فدراسيون جهاني در برنامه ويژه توسعه پينگ پنگ در ميان جوانان مناطق مختلف جهان شركت داشت، توانست در دو دوره مسابقات پياپي در كشور پرتغال يك نشان طلا و يك نشان نقره را از آن خود كند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ مرحله چهارم ليگ برتر دووميداني در دو رده سني جوانان و بزرگسالان روزهاي سوم و چهارم مهرماه آغاز خواهد شد.در اين مرحله 284 دووميداني كار در قالب 29 تيم در مجموعه ورزشي شيرودي تهران با هم به رقابت مي پردازند. در مرحله سوم، ورزشكاران تيم سايپا توانستند در دو ماده پرش با نيزه و 4 در 100 متر امدادي ركورد ملي را جابجا كنند.
¤ اردوي آماده سازي تيم هاي ملي ورزش هاي رزمي به منظور حضور در سومين دوره مسابقات آسيايي داخل سالن مهرماه از سر گرفته مي شود.اردوي اين تيم ها كه در ايام ماه مبارك رمضان تعطيل است از چهارم مهرماه به مدت يك هفته در آكادمي ملي المپيك برگزار مي شود.
¤ به علت عدم حضور علي آبادي در مجمع عمومي فدراسيون همبستگي بازي هاي كشورهاي اسلامي پست نايب رئيسي بعد از هشت سال از ايران به نمايندگان اندونزي و آذربايجان رسيد.اجلاس مجمع عمومي فدراسيون همبستگي كشورهاي اسلامي در روزهاي نهم و دهم شهريور ماه در رياض عربستان برگزار شد.

 



پايان ماجراي صمد با صبا نيكخواه با مهرام به ميدان مي رود

مديرعامل باشگاه مهرام با تاكيد بر اينكه رضايت نامه اي جهت انتقال صمد نيكخواه بهرامي به تيم صبامهر صادر نشده است گفت: تيم بسكتبال مهرام با اين بازيكن در تورنمنت بين المللي چين و رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور شركت خواهد كرد.
اميرمحمد گنجي در گفتگو با مهر اظهار داشت: صمد نيكخواه بهرامي طبق قراردادي كه با ما دارد و در فدراسيون بسكتبال هم ثبت شده است بازيكن قانوني تيم مهرام محسوب مي شود و تازمانيكه قرارداد يك ساله وي با تيم تمام نشده نمي تواند در تيم ديگري بازي كند.
وي به قرارداد دو طرفه صمد نيكخواه بهرامي و تيم صبامهر اشاره كرد و گفت: اينكه اين بازيكن با وجود قرارداد با مهرام اقدام به انعقاد قرارداد داخلي با صبامهر كرده است چيزي كه هيچ تاثيري در قراردادش با ما نخواهد گذاشت.
صمد در شرايطي مي توانست نسبت به قراردادش با صبامهر پايبند بماند كه رضايت نامه ما را در اختيار داشته باشد. رضايت نامه اي كه تا امروز كسي درخواست صدور آن را نكرده است!
گنجي يادآور شد: بنابراين صمد نيكخواه بهرامي طبق قرارداد بازيكن مهرام است. اين بازيكن پس از بازگشت از فرانسه در تمرينات ما شركت مي كند تيم مهرام را در تورنمنت بين المللي چين كه اواخر شهريورماه برگزار مي شود و بعد از آن دور جديد رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور همراهي خواهد كرد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14