(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 9 آبان 1388- شماره 19499
 

حديث دشت عشق
دتيم ملي ووشو ايران نايب قهرمان جهان شد
اخبار كوتاه از فوتبال
نخستين شكست نفت آبادان در بندرعباس رقم خورد
آغاز هفته پانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر كريمي نقش اول ديدار جذاب پيروزي - استيل آذين
صبامهر تنها ميزبان بازنده هفته چهارم ليگ بسكتبال پيروزي ذوب آهن در جدال مدعيان
تيم ملي واليبال كشورمان حريفان خود را در مسابقات جهاني شناخت



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «حسن مكاريان»
دعا كن شهيد شوم
شهيد «حسن مكاريان»، سال 1331 در محله اباذرشهر خوراسگان چشم به جهان گشود. حسن در خانواده اي مذهبي و زحمت كش به دنيا آمد و از همان كودكي تحت تعليمات مذهبي پدر و مادر قرار گرفت.
وي در سن15 سالگي در كارخانه آذر اصفهان مشغول به كار گرديد و با دستمزد بسيار كم در كمك به امرار معاش خانواده شركت كرد.
همزمان با آغاز جنگ تحميلي به كردستان رفت و بيش از پيش با تهديداتي كه بر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي تدارك ديده بودند آشنا شد و در عمليات هاي متعددي شركت كرد.
او در پشت جبهه ها نيز به كار نقاشي ساختمان مي پرداخت و به هر شكل ممكن نقش خود در دفاع از ميهن اسلامي و كمك به جبهه و رزمندگان اسلام را ايفا مي نمود. قبل از آنكه براي آخرين بار به جبهه برود به او خبر دادند كه پسر عمه او شهيد شده است. در مراسم خاكسپاري او شركت كرد و در قبر رفت و داخل قبر راز و نياز كرد و با تضرع مي گفت: «اصغر مرا هم دعا كن كه شهيد شوم و به جمع شما بپيوندم.»
حسن پس از اين مراسم به جبهه رفت و در عمليات فاو شركت كرد و در اثر تركش خمپاره به پشت سرش به درجه رفيع شهادت نائل گرديد. او در وصيت نامه خود به همسر زحمتكش خويش توصيه كرده بود كه اميدوارم راهم را درك كني و در راه خدا و تربيت بچه ها موفق باشي.

 



با كسب 5 مدال طلا، 6 نقره و يك برنز براي اولين بار به دست آمدتيم ملي ووشو ايران نايب قهرمان جهان شد

تيم ملي ووشو ايران در دهمين دوره رقابت هاي قهرماني جهان با كسب 5 مدال طلا، 6 نقره و يك برنز براي اولين بار به مقام نايب قهرماني جهان در مجموع تالو و سانشو دست پيدا كرد.
در آخرين روز اين مسابقات كه پنج شنبه شب هفته گذشته در شهر تورنتو كانادا برگزار شد، در سانشوي بانوان و در وزن 48-كيلوگرم الهه منصوريان در ديدار نهايي با حساب 2 بر يك مغلوب نماينده مصر شد و مدال نقره گرفت.در وزن 56-كيلوگرم نيز راضيه طهماسبي طي 2 راند مغلوب حريف چيني خود شد و به مدال نقره رسيد. اما در وزن 65-كيلوگرم خديجه آزادپور 2 بر صفر از سد نماينده ونزوئلا گذشت و مدال طلاي اين دوره از رقابت ها را به گردن آويخت.
در وزن 70- كيلوگرم نيز مليحه فضلي 2 بر صفر حريف كانادايي خود را از پيش رو برداشت و به مدال طلا رسيد.در سانشوي مردان و در وزن 60-كيلوگرم محسن محمد سيفي مغلوب حريف چيني اش شد و نقره گرفت.در وزن 65-كيلوگرم علي دهقان در ديدار نهايي مقابل حريفي از ماكائو به پيروزي رسيد و مدال طلاي اين دوره از رقابت ها را كسب كرد.
در وزن 80-كيلوگرم نيز حسين اوجاقي كاپيتان تيم ملي ووشوي كشورمان در ديدار پاياني 2 بر صفر از سد حريف اسپانيايي اش گذشت و به مدال طلا رسيد.
در وزن 85-كيلوگرم نيز حميدرضا قلي پور كه با اقتدار به ديدار نهايي رسيده بود طي 2 راند مغلوب مسلم ساليكوف قهرمان پرآوازه روسي شد و به مدال نقره دست يافت.
در بخش تالو و در اجراي فرم سه نفره دوئلين مردان تيم سه نفره كشورمان متشكل از محسن احمدي، ابراهيم فتحي و احسان پيغمبري كه براي اولين بار در رقابت هاي جهاني شركت كرده بودند موفق به كسب پنجمين مدال طلاي ايران شدند، تيم هاي اوكراين و هنگ كنگ بعد از ايران قرار گرفتند. اما تيم دوئلين بانوان در رده هفتم ايستادپيش از اين تيم ملي ووشوي ايران توسط فرشاد عربي به دو مدال نقره و سجاد عباسي به يك مدال برنز دست پيدا كرده بود.
بدين ترتيب در پايان دهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني جهان، در رده بندي تيمي و در مجموع تالو و سانشو تيم ملي چين با كسب 14 مدال طلا و يك برنز در جايگاه نخست ايستاد، تيم ملي ايران با كسب 5 مدال طلا، 6 نقره و يك برنز در رديف دوم ايستاد و تيم هنگ كنگ نيز با 3 مدال طلا، 6 نقره و 3 برنز در جايگاه سوم ايستاد.
در بخش سانشو نيز تيم ملي كشورمان به مقام نايب قهرماني جهان دست يافت. اين درحالي است كه در دوره قبل (نهمين دوره) يعني مسابقات جهاني 2007 چين، تيم ملي ووشو ايران با كسب يك مدال طلا، 5 نقره و سه برنز در سانشو چهارم و در مجموع تالو و سانشو در جايگاه هفتم قرار گرفته بود.اين براي اولين بار بود كه تيم ملي ووشوي بانوان در رقابت هاي جهاني صاحب مدال طلا مي شود كه اين مهم توسط خديجه آزادپور و مليحه فضلي به ثبت رسيد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

ايران- هلند؛ با تساوي هم صعود مي كنيم
تيم فوتبال نوجوانان ايران در شرايطي امروز از ساعت 18 و 30 دقيقه در آخرين ديدار از مرحله گروهي رقابت هاي جام جهاني به مصاف تيم هلند مي رود كه پيروزي يا تساوي نمايندگان كشورمان صعود ايران را به مرحله بعد قطعي مي كند.تساوي بدون گل تيم نوجوانان كشورمان مقابل تيم كلمبيا و همچنين پيروزي دو بر يك هلند برابر گامبيا هر چند باعث شد تا ايران با چهار امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به كلمبيا همچنان صدرنشين گروه سوم لقب گيرد اما تقابل با هلند كه پس از پيروزي برابر قهرمان آفريقا مجددا در كورس قرار گرفته اند باعث شده تا ديدار امروز شاگردان علي دوستي از اهميت برخوردار باشد. با توجه به سه امتيازي بودن هلند، نمايندگان كشورمان مي توانند با كسب يك امتياز هم صعود خود را به مرحله دوم قطعي كنند.
حذف تيم ايران تنها در صورتي اتفاق مي افتد كه نوجوانان كشورمان از هلند شكست بخورند و كلمبيا در ديدار با گامبيا از سد حريف خود بگذرد يا مقابل اين تيم به تساوي برسد.پس از تساوي بدون گل تيم ايران برابر كلمبيا كه دو بار به علت ريزش شديد باران قطع شد و درنهايت هر دو تيم پس از سه ساعت تلاش در زمين گل آلود ورزشگاه كالابار به يك امتياز قناعت كردند دوستي سرمربي تيم نوجوانان كشورمان شرايط روحي و رواني و آمادگي شاگردانش را براي مصاف با هلند مطلوب توصيف كرد و از اميد عالي شاه به عنوان تنها بازيكن محروم اين ديدار (دو اخطاره بودن) نام برد.
حمايت قاطعانه از مرفاوي تا پايان فصل
و تكذيب خبر حضور منصوريان در استقلال
باشگاه استقلال با صدور اطلاعيه اي ضمن تكذيب خبر حضور عليرضا منصوريان در كادر فني اين تيم، حمايت قاطع خود از صمد مرفاوي را اعلام كرد.در اطلاعيه باشگاه استقلال آمده است: «در پي بروز برخي شايعات كه به صورت هدفمند طراحي و روز پنجشنبه (هفته گذشته) در برخي «روزي نامه ها» منتشر شده است، باشگاه استقلال موارد زير را براي روشن شدن افكار علاقمندان استقلال مطرح مي نمايد:
باشگاه استقلال آقاي عليرضا منصوريان كاپيتان اسبق خود را همچون ديگر پيشكسوتان اين مجموعه به عنوان يك سرمايه ارزشمند و مورد احترام مي داند كه با حضور در دوره هاي پيشرفته مربيگري بين المللي و فعاليت در سطوح مختلف با گذر زمان مي توانند در آينده منشأ خدمات در عرصه مربيگري باشند. اما طرح موضوع جايگزيني وي در استقلال كذب محض است و از سوي افرادي مشخص با منافع خاص مطرح مي شود.
باشگاه استقلال از همه هواداران و علاقمندان استقلال دعوت مي كند هوشيارانه موضوع را موشكافي كنند؛ طراحي هدفمند اين شايعه از سوي برخي افراد معلوم الحال بخشي از برنامه ريزي آنان براي تضعيف استقلال است كه با خلق فضاهاي اينچنيني به دنبال دستيابي به آن هستند.اما باشگاه استقلال ضمن رد اين شايعات حمايت قاطعانه خود را از آقاي عبدالصمد مرفاوي و همكاران وي در كادر فني ادامه خواهد داد و ان شاءالله تا پايان فصل شاهد موفقيت هاي پي درپي استقلال و مربيان اين تيم خواهيم بود.»
پوهانگ كره جنوبي- الاتحاد عربستان در فينال ليگ قهرمانان آسيا
تيم هاي فوتبال پوهانگ استيلرز كره جنوبي و الاتحاد عربستان به فينال رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا راه يافتند.
تيم فوتبال پوهانگ استيلرز كره جنوبي چهارشنبه شب هفته گذشته در بازي برگشت نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا توانست 2-1 ام صلال را مغلوب كند و با نتيجه مجموع 4-1 حريف الاتحاد در فينال شود. استويپا ريستسك در دقيقه 56 و نوه بيونگ جون در دقيقه 60 گل هاي پوهانگ را زدند و ابراهيم ناديا در دقيقه 90 تنها يكي از گل هاي خورده را براي ميزبان جبران كرد. در بازي ديگر نيمه نهايي هم الاتحاد 2-1 ناگويا ژاپن را برد تا با نتيجه مجموع 8-3 حريف ژاپني را مغلوب كند و راهي فينال شود. بدين ترتيب فينال ليگ قهرمانان روز 16 آبان سال جاري در ورزشگاه ملي توكيو بين تيم هاي پوهانگ و الاتحاد برگزار خواهد شد.
درخواست داوطلبانه باشگاه سايپا براي تست دوپينگ
باشگاه سايپا در نامه اي به عزيزمحمدي رييس سازمان ليگ انجام تست دوپينگ از بازي اين تيم مقابل استقلال اهواز در هفته پانزدهم ليگ برتر را خواستار شد. نشست هيات مديره باشگاه سايپا چهارشنبه شب برگزار شد، در بخشي از اين نشست محمد مايلي كهن سرمربي تيم فوتبال سايپا نيز حضور داشت. در اين جلسه باشگاه سايپا طي نامه اي خطاب به عزيزمحمدي رييس سازمان ليگ داوطلبانه خواست تا از بازي يكشنبه اين تيم مقابل استقلال اهواز تست دوپينگ گرفته شود. اين در حالي است كه طي يك ماه اخير شايعاتي پيرامون دوپينگ بازيكنان استقلال اهواز شنيده مي شود. همچنين در اين نشست مقرر شد حميد سجادي به دليل حضور در مركز توسعه ورزش هاي حرفه اي و قهرماني سازمان تربيت بدني تا زمان معرفي مديرعامل جديد به عنوان سرپرست به فعاليت خود ادامه دهد.

 



نخستين شكست نفت آبادان در بندرعباس رقم خورد

با ثبت نخستين شكست در كارنامه تيم صنعت نفت آبادان، صعود تيم شهرداري تبريز به صدر جدول گروه و تثبيت صدرنشيني داماش در گروه دوم پرونده هفته چهارم رقابت هاي ليگ دسته اول بسته شد.
هفته چهارم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول از عصر روز پنجشنبه هفته گذشته با انجام 7 ديدار از گروه دوم آغاز شد كه طي آن تيم هاي داماش گيلان، آلومينيوم هرمزگان و نفت تهران با پيروزي مقابل حريفان خود به رقابت نزديك در بالاي جدول اين گروه ادامه دادند و جمع امتيازات خود را به عدد 10 رساندند تا تفاضل گل تعيين كننده تيم هاي اول تا سوم جدول باشد. صدرنشيني تيم فيروز كريمي به لطف گلزني برادرزاده همسرش در وقت هاي اضافي بازي، باز شدن پاي رسول خطيبي به گلزني پس از سه هفته پيروزي خانگي برق با تك گل كاپيتان و بازيكن سابق ملي پوش خود يعني ستار زارع از جمله اتفاقاتي بود كه در بازيهاي گروه دوم افتاد.
ديروز (جمعه) هم 7 بازي از گروه اول در شهرهاي مختلف برگزار شد كه تيم صنعت نفت آبادان در بندرعباس در مصاف با تيم شهرداري اين شهر با نتيجه سه بر دو مغلوب شد تا نخستين شكست شاگردان ذوالفقار نسب توسط بازيكنان عباس سرخاب رقم بخورد. شهرداري تبريز ديگر تيم مدعي اين گروه در نوشهر به پيروزي دو بر يك مقابل تيم شموشك دست يافت تا اكبر ميثاقيان و تيمش با سه امتياز با ارزش اين ديدار به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداري بندرعباس به صدر جدول صعود كنند. در اين گروه پس از شهرداري تبريز و بندرعباس تيم صنعت نفت آبادان با 9 امتياز در رده سوم قرار دارد.
گروه اول
¤ شموشك نوشهر 1- شهرداري تبريز 2
گل ها: شهاب ياراحمدي (60) براي شموشك - علي كريمي (31 و 50) براي شهرداري
¤ اتكا گلستان 2- پيام مخابرات شيراز صفر
گل ها: محسن صلح جو (2) و علي غفوري (8)
¤ شاهين اهواز 1- پيام مشهد صفر
گل: حسين جريم (88)
- پـنالتي از دست رفته: محمد غلامين (90) براي پيام
¤ داماش دورود 1- كاوه تهران 1
گل ها: شهريار مرادبيگي (25) براي داماش - علي ابوالفتحي (42) براي كاوه
¤ تربيت يزد 2- سپاهان نوين اصفهان صفر
گل ها: ميثم خداشناس (8- پنالتي) و موزيكا (79)
¤ ايران جوان بوشهر 2- مس رفسنجان 1
گل: حسين پودري (48) و مهدي سيفي (83) براي ايران جوان - ادواردو (90) براي مس
¤ شهرداري بندرعباس 3- صنعت نفت آبادان 2
گل ها: صمد اكبري (8 پنالتي)، حسين حجازي پور (24) و مهرداد آوخ (58) براي شهرداري - مرتضي برگي زر (7) و روح الله عرب (60) براي نفت
اخراج: شهاب جهانگيري (62) از بندرعباس
گروه دوم
¤شيرين فراز كرمانشاه صفر - آلومينيوم هرمزگان 1
گل: هادي دهقاني (21)
اخراج: پوريا دركه (85) از شيرين فراز
¤داماش گيلان 1- مس سرچشمه رفسنجان صفر
گل: شاهين شفيعي (1+90)
¤نساجي مازندران يك - گل گهر سيرجان صفر
گل: فونيكه سي (60)
¤گسترش فولاد تبريز 3- مهركام پارس تهران يك
گل ها: ماكان (10) و رسول خطيبي (62و 73) براي گسترش فولاد - علي رضوي نيا (2+90) براي صنعت
¤نفت تهران 1- پتروشيمي تبريز صفر
گل: امير خانمحمدي (82)
¤برق شيراز 1- كوثر لرستان صفر
گل: ستار زارع (57)
¤شن سا اراك 1- فولاد اهواز صفر
گل: ميثم مجيدي (63)

 



آغاز هفته پانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر كريمي نقش اول ديدار جذاب پيروزي - استيل آذين

هفته پانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر در حالي از امروز آغاز مي شود كه ديدار تيم هاي فوتبال پيروزي و استيل آذين تحت تاثير رويارويي علي كريمي، حميد استيلي و چند بازيكن سابق اين تيم با تيم سابق شان به يك نمايش دراماتيك تبديل شده است.
ديدار اين دو تيم در شرايطي عصر امروز در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود كه علي كريمي قرار است در صورت موافقت مسئولان باشگاه استيل آذين از نيم فصل دوم به پيروزي باز گردد.او كه اعتقاد دارد ناخواسته از جمع سرخپوشان جدا شده است، ابتدا قصد داشت در اين بازي به ميدان نرود.
اما همانطور كه حميد استيلي از نشستن روي نيمكت برابر پيروزي پشيمان شد و قرار است مقابل تيم سابقش روي نيمكت بنشيند، علي كريمي هم اعلام كرد برابر پيروزي به ميدان خواهد رفت و حتي اين وعده را هم داد كه اگر به تيم سابق خود گل بزند كاري خواهد كرد هواداران اين تيم هم «سورپرايز» شوند.
علاوه بر حميد استيلي و علي كريمي، رضا عابديان مهاجم پيشين، حامد كاويانپور هافبك پيشين و حسين كعبي مدافع پيشين پيروزي نيز در اين نمايش فوتبالي كه رنگ و بوي دراماتيك به خود گرفته است، حضور خواهند داشت.
در ديگر ديدار امروز تيم فوتبال ابومسلم كه روز پنجشنبه هفته گذشته فرهاد كاظمي هدايت آن را برعهده گرفت بايد به اصفهان برود و در ديداري حساس برابر صدرنشين ليگ برتر قرار گيرد. كاظمي كه خود با سپاهان به موفقيت هاي خوبي در ليگ برتر ايران دست پيدا كرده است، حالا بايد برابر تيم سابقش كار خود را با سياه جامگان مشهدي آغاز كند. تيمي كه با بحران هاي زيادي مواجه است و تاكنون نتوانسته پس گذشت چهارده هفته از ليگ به پيروزي برسد.
برنامه و اسامي كامل داوران قضاوت كننده در هفته پانزدهم به اين شرح است.
شنبه: 9/8/1388
¤ سپاهان اصفهان - ابومسلم خراسان (ساعت 15/14 - ورزشگاه فولادشهر اصفهان ) داور: البرز حاجي پور
¤ استيل آذين - پيروزي (ساعت 30:16 - ورزشگاه آزادي تهران)
داور: مسعود مرادي
يكشنبه: 10/8/1388
¤ سايپا كرج - استقلال اهواز (ساعت 15:14 - ورزشگاه انقلاب كرج)
داور: رحيم مهرپيشه
¤ ملوان بندرانزلي - پاس همدان (ساعت 15:14 - ورزشگاه تختي بندرانزلي) داور: حسين نيكوزاده
¤ پيكان قزوين - راه آهن شهرري (ساعت 15:14 - ورزشگاه شهيد رجايي قزوين) داور: جمشيد دانش مهر
¤ تراكتورسازي تبريز - مس كرمان (ساعت 15:14 - ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز) داور: محسن قهرماني
¤ فولاد خوزستان - صباي قم (ساعت 30:16 - ورزشگاه اختصاصي فولاد اهواز) داور: ايرج ساعدي
دوشنبه: 11/8/1388
¤ مقاومت سپاسي شيراز - ذوب آهن اصفهان (ساعت 15:14 ورزشگاه حافظيه شيراز) داور: غلامرضا جباري
¤ استقلال تهران - شاهين بوشهر (ساعت 30:16 - ورزشگاه آزادي تهران) داور: شاهين حاج بابايي

 



صبامهر تنها ميزبان بازنده هفته چهارم ليگ بسكتبال پيروزي ذوب آهن در جدال مدعيان

تيم ذوب آهن اصفهان در حساس ترين ديدار هفته چهارم رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور ميزبان خود را در قزوين با 14 اختلاف امتياز از پيش رو برداشت.
چهارمين هفته از رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر پنجشنبه هفته گذشته با برگزاري ديدار و پيروزي تيم هاي شهرداري گرگان، لوله s.a شيراز، پتروشيمي بندر امام و ذوب آهن اصفهان به پايان رسيد. در اين هفته از مسابقات تيم صبا مهر كه ميزبان مهمترين ديدار هفته بود متحمل دومين شكست خود در اين فصل از رقابت ها شد. بازيكنان ذوب آهن اصفهان حريف شاگردان مهران شاهين طبع بودند كه موفق شدند در نخستين بازي خارج از خانه خود صاحب پيروزي شوند. اما صبا مهر تنها ميزبان بازنده اين هفته از رقابت ها بود چرا كه در 3 ديدار برگزار شده، اين تيم هاي ميهمان بودند كه متحمل شكست شدند.
در گرگان محمد مهدي ايزدپناه كه بازي ساده اي را پيش روي شاگردانش مي ديد به خوبي توانست آنها را در جريان بازي براي غلبه بر شهر هدايت كند. لوله s.a شيراز نيز موفق شد دومين پيروزي خود در اين فصل را مقابل توزين الكتريك جشن بگيرد. و بالاخره اينكه تيم پتروشيمي بندر امام كه هفته گذشته مغلوب صبا مهر شده بود در ديداري يك طرفه تيم تازه وارد شيرازي ها را از پيش رو برداشت. نتايج به دست آمده در اين هفته از رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به اين شرح است:
¤ شهرداري گرگان 83- هيئت بسكتبال شهركرد 62
¤ لوله s.a شيراز 72 - توزين الكتريك 67
¤ پتروشيمي بندرامام 98 - پاسارگاد شيراز 52
¤ صبا مهر قزوين 73- ذوب آهن اصفهان 87

 



تيم ملي واليبال كشورمان حريفان خود را در مسابقات جهاني شناخت همگروهي ايران با ايتاليا، ژاپن و مصر

در پايان مراسم قرعه كشي هفدهمين دوره مسابقات جهاني واليبال در سال 2010 تيم ملي ايران حريفان خود را شناخت.
مطابق با قرعه كشي انجام شده مسابقات در شش شهر كشور ايتاليا همزمان برگزار خواهد شد كه بر اين اساس تيم ملي ايران در گروه A همراه با ايتاليا (ميزبان)، ژاپن و مصر قرار گرفته است. مسابقات اين گروه در شهر ميلان برگزار خواهد شد. براساس اين گزارش تيم ملي واليبال ايران 25 سپتامبر نخستين مسابقه خود را برابر مصر برگزار خواهد كرد كه همزمان ايتاليا نيز به مصاف ژاپن مي رود.
26 سپتامبر دومين مسابقه اين گروه برگزار خواهد شد كه ايران - ژاپن و مصر - ايتاليا با يكديگر رقابت خواهند كرد و سرانجام 27 سپتامبر آخرين مسابقه مرحله نخست بين تيم هاي ايران - ايتاليا و ژاپن - مصر انجام مي شود.
از نكات قابل توجه در اين قرعه كشي مي توان به قرارگرفتن برزيل و كوبا به عنوان قدرت هاي واليبال جهان در گروه B اشاره كرد كه مسابقه حساس اين دو تيم 27 سپتامبر انجام خواهد شد.اين رقابتها از دوم تا دهم مهرماه سال 1389 برگزار خواهد شد. قرعه كشي گروه هاي شش گانه در پي مي آيد:
¤ گروه A: ايتاليا، ژاپن، مصر، ايران
¤ گروه B: برزيل، اسپانيا، كوبا، تونس
¤ گروه C: روسيه، پورتوريكو، استراليا، كامرون
¤ گروه D: آمريكا، آرژانتين، ونزوئلا، مكزيك
¤ گروهE: بلغارستان، چين، فرانسه، جمهوري چك
¤ گروه F : صربستان، لهستان،آلمان كانادا

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14