(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 21 آذر 1388- شماره 19532
 

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
موج خون در دل لعل (يادداشت روز)
گزارش اختصاصي كيهان آغاز موج انتقاد از موسوي در جبهه اصلاحات
شوراي نگهبان لايحه هدفمندي يارانه ها را به مجلس بازگرداند
تنديس! (گفت و شنود)
كيهان و خوانندگان
عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز: بحث انتخابات تمام شده حفظ نظام و رهبري اولويت اول است
كاظمي قمي خبر داد تحويل آخرين زنداني ايراني در بازداشت آمريكا به دولت عراق
عزاي فتنه انگيزان از آزادي دانشگاه آزاد! (خبر ويژه)
تشكر «منافقين» از منتظري به خاطر دفاع از قاتلان 72 شهيد انقلاب (خبر ويژه)
بي بي سي هم خط امامي شد! (خبر ويژه)
صدا و سيما نبايد ماهيت ما را فاش كند! (خبر ويژه)



موج خون در دل لعل (يادداشت روز)

ماجرا از آن روزها شروع شد كه مدعيان اصلاحات در دوران موسوم به همين نام، آشكارا و با صراحتي آميخته به وقاحت نوشتند و گفتند؛ «اصلي ترين مانع اصلاحات آن است كه در ايران هنوز خدا نمرده است»! «افكار امام(ره) بايد به موزه تاريخ سپرده شود»! «عامل دو دهه عقب ماندگي ايران، افكار امام(ره) است»! «فرهنگ بسيجي خشونت آفرين است»! «دوران پيروي از افكارامام(ره) سپري شده است»! «امامان 12گانه نيز قابل انتقاد هستند»! «عليه خدا هم مي توان دست به راهپيمايي و تظاهرات زد»! و...
ماجراي زشت و مشمئزكننده اين روزها از آن روزها آغاز شد و در ماههاي اخير به اوج خود رسيد تا آنجا كه مدعيان اصلاحات در روز قدس به نفع اسرائيل شعار دادند، در روز 13 آبان از جنايات آمريكا تقدير كردند و سرانجام در روز 16آذر، تصوير مبارك امام راحل(ره)، يعني روح خدا در كالبد جهان اسلام را پاره كردند!!
آن روزها، وقتي اهانت اين فرقه آمريكايي-اسرائيلي را در ورق پاره هاي آنها مي خوانديم، از تشويق و ترغيب آنان كه بخش قابل توجهي از رسانه هاي بيگانه -مخصوصاً رسانه هاي اسرائيلي- را به خود اختصاص داده بود، تعجب نمي كرديم و جاي تعجب هم نبود، چرا كه آنها زبان دشمنان قسم خورده امام و انقلاب را به كام گرفته بودند و بايد هم از آمريكا و اسرائيل به تقدير رسانه اي و يا نقدينه نه چندان پنهاني جايزه مي گرفتند. اما آنچه تعجب آور مي نمود سكوت برخي از سران و دست اندركاران جبهه اصلاحات نظير كروبي، موسوي، خاتمي، مجمع روحانيون مبارز و مخصوصاً موسسه موسوم به تنظيم و نشر آثار امام(ره) بود كه در مقابل اينهمه اهانت آشكار به ساحت مقدس حضرت امام(ره) نه فقط زبان به كام و قلم به نيام كشيده و حتي يك كلمه- تاكيد مي شود كه حتي يك كلمه- به اعتراض نمي گفتند و نمي نوشتند، بلكه با سكوت مرموز خود و حمايت تلويحي و گاه صريح از اهانت كنندگان به تشويق و ترغيب آنها نيز برخاسته بودند. بديهي است سران مدعي اصلاحات نمي توانند اين واقعيت تلخ را انكار كنند، چرا كه تمامي اسناد آن موجود است و بسياري از اين اسناد غيرقابل انكار طي چند سال گذشته با ذكر مأخذ در كيهان به چاپ رسيده است. به عنوان مثال، برخي از دست اندركاران اين جبهه و حاميان سينه چاك آنها در چند نوبت پي درپي، كلام مبارك حضرت امام(ره) را كه به صراحت در صحيفه آن حضرت ثبت و ضبط است و نوار صوتي و تصويري آن نيز موجود است، تحريف كردند و كيهان با درج متن سخن امام راحل(ره) از صحيفه امام(ره) و مقايسه آن با متن تحريف شده از سوي مدعيان اصلاحات، خواستار اعلام موضع «مؤسسه تنظيم و نشر» شده بود اما، مؤسسه ياد شده كه اصلي ترين وظيفه قانوني آن، مقابله با تحريف آثار حضرت امام(ره) است در مقابل اين تحريف هاي آشكار و غيرقابل انكار كمترين واكنشي نشان نداد.
شعار به نفع اسرائيل كه حضرت امام(ره) آن را جرثومه فساد مي دانستند، آنهم در روز قدس كه ابتكار امام راحل(ره) براي مقابله با اسرائيل است، شعار به نفع آمريكا، آنهم در روز مقابله با استكبار جهاني و سالروز فتح لانه جاسوسي آمريكا كه خميني كبير و عزيز، آن را انقلابي بزرگتر از انقلاب اول معرفي كرده بودند و سرانجام پاره كردن تصوير حضرت امام(ره) در روز 16 آذر، ادامه همان حركت مرموزي است كه مدعيان اصلاحات از چند سال قبل آغاز كرده بودند، نگاهي- هرچند گذرا- به مواضع چند سال گذشته و مخصوصاً عملكرد و مواضع چند ماه اخير سران فتنه و حاميان تابلودار آنها بيندازيد، آيا در تمامي مواضع آنان حتي يك نمونه مي توان يافت كه آشكارا عليه اسلام و انقلاب و امام(ره) نباشد؟ مگر آنچه طي چند ماه گذشته به صراحت و در سال هاي قبل، با تلويحي نزديك به تصريح بيان كرده اند، چيزي غير از اهانت به اسلام و انقلاب و امام بوده است كه پاره كردن عكس امام(ره) از سوي مشتي اراذل و اوباش استخدام شده توسط سران فتنه تعجب آور باشد؟! آنچه تعجب آور است و البته، قبل از آن كه انگشت تعجب بر دندان گزيده شود، خنده تلخ بر لب ها مي نشاند، اعتراض «مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام(ره)» به سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران است كه چرا فيلم مستند مربوط به پاره كردن عكس حضرت امام(ره) از سوي اراذل و اوباش اجاره اي را پخش كرده است؟! البته مهدي كروبي نيز نامه مشابهي با همين مضمون خطاب به رئيس سازمان صداوسيما نوشته است!
درباره اعتراض مشترك سران فتنه و موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام(ره) گفتني است كه؛
1-اعتراض موسسه تنظيم و نشر آثار امام در حالي است كه اين موسسه طي چند سال گذشته و مخصوصاً در جريان فتنه اخير در مقابل اهانت هاي مكرر سران فتنه و هواداران آنها به ساحت مقدس حضرت امام(ره) و اسلام و انقلاب نه فقط كمترين اعتراضي نكرده است، بلكه در تمامي اين زشتي ها و پلشتي ها با فتنه گران و دشمنان داخلي و خارجي امام راحل(ره) همسو و هم نوا بوده است. آيا اين واقعيت تلخ قابل انكار است؟! آيا «جمهوري اسلامي ايران نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد» يادگار حضرت امام(ره) نيست؟ چرا وقتي سران فتنه و هواداران- البته اندك و كم شمار- آنها شعار «جمهوري ايراني» سر دادند، موسسه ياد شده ساكت بود؟ آيا روز قدس ابتكار امام راحل(ره) نيست و مقابله با اسرائيل، توصيه اكيد آن بزرگوار نبوده است؟ آيا مبارزه با آمريكا سفارش حضرت امام(ره) نبوده است؟ آيا منتظري را امام راحل(ره) عزل نكرده بودند؟ آيا نهضت آزادي را حضرت امام، يك گروه آمريكايي و غيرقانوني معرفي نفرموده بودند؟ آيا...آيا...
اگر چنين بوده است- كه بوده و هست- چرا موسسه اي كه عكس امام(ره) را بر فراز خود دارد، برعكس حضرت امام(ره) حركت مي كند؟! و در مقابل دشمني هاي آشكار و بي پرده سران فتنه با حضرت امام(ره) و «آثار» آن بزرگوار نه فقط سكوت مي كند بلكه به حمايت از دشمنان امام(ره) نيز برخاسته است؟! با اينهمه جفايي كه شما و سران فتنه به ساحت مقدس حضرت امام(ره) روا داشته ايد، اعتراض به پخش فيلم مستند پاره كردن تصوير امام راحل(ره) از سوي هوادارانتان، فقط خنده تلخ بر لب مي نشاند و چه مي دانيد، شايد آتش انتقام نيز در دل عاشقان پير جماران مي افشاند.
2- سران فتنه و موسسه تنظيم و نشر آثار امام(ره) در نامه هاي خود به گونه اي مرموز و حسابشده، فقط به پخش فيلم پاره كردن تصوير مبارك حضرت امام(ره) اعتراض كرده اند و سخني عليه اين اقدام زشت و نفرت انگيز هواداران خود بر زبان و قلم نياورده اند!
موسسه تنظيم و نشر در نامه خود آورده است «علي رغم آن كه اين روزها بعضاً شعارهاي ساختارشكنانه ديگري با كمال تاسف مطرح شده اما هتك حرمتي نسبت به ساحت امام خميني(ره) گزارش نشده است»! و ادامه داده است كه «هيچ يك از شبكه هاي خارجي و رسانه هاي ديداري و نوشتاري -علي ما نقل- چنين مطلبي را انعكاس نداده اند»!!
اين در حالي است كه شبكه هاي تلويزيوني و راديويي بيگانه، مخصوصاً شبكه هاي آمريكايي و اسرائيلي با ذوق زدگي فيلم پاره كردن تصوير حضرت امام(ره) را كه به طور جداگانه از سوي خبرنگاران خود تهيه كرده اند، در چند نوبت پخش كرده و براي طرفداران سبز اموي هورا كشيده اند. به عنوان مثال، شبكه تلويزيوني «العربيه» وابسته به عربستان سعودي هر چند ساعت يك بار فيلم ياد شده را پخش مي كند و به افتخار! سران فتنه و حاميان آنها كف مي زند!! البته اصرار سران فتنه و «موسسه تنظيم و نشر» براي انكار اين واقعيت تلخ قابل درك است! آنها به گواهي مواضع و عملكرد چندماهه اخيرشان نبايد از پاره شدن تصوير مبارك حضرت امام(ره) نگران باشند، مگر در فتنه اخير چيزي غير از كنار گذاشتن اسلام و انقلاب و امام(ره) را دنبال مي كردند؟! پس اعتراض آنها براي چيست؟! و چرا به رسانه هاي بيگانه كه قبل از صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران اقدام به پخش اين فيلم كرده بودند و هنوز هم به پخش آن ادامه مي دهند، اعتراض نكرده و حتي پخش فيلم ياد شده از رسانه هاي بيگانه را - البته با زرنگي خاص! و عبارت معترضه «علي ما نقل»- انكار هم مي كنند؟! راستي چرا؟!
3- به تعبير حكيمانه قرآن، يكي از ويژگي هاي منافقين، آن است كه از يكسو با مؤمنان ادعاي همراهي دارند و از سوي ديگر با شياطين و دشمنان خدا نرد دوستي مي بازند «هنگامي كه با اهل ايمان روبرو شوند مي گويند ايمان آورده ايم و چون با شيطان هاي خود خلوت كنند مي گويند ما با شما هستيم و- ادعاي دوستي با مؤمنان- براي استهزاي آنان است»- بقره آيه 14- بنابراين بديهي است كه پخش فيلم پاره كردن تصوير مبارك حضرت امام(ره) از رسانه هاي بيگانه را براي اثبات «با شما هستيم»! تلقي كنند و از پخش آن در سيماي جمهوري اسلامي برآشوبند كه چرا هويت واقعي آنان را نزد مؤمنان فاش كرده است. بيهوده نيست كه اوباما هنگام دريافت جايزه صلح نوبل، اين جماعت را تقديس مي كند و نتانياهو از آنها با عنوان سرمايه بزرگ اسرائيل ياد مي كند و... گفتني است كه خداي سبحان درباره يكي ديگر از ويژگي هاي منافقان مي فرمايد؛ «هنگامي كه به آنها گفته مي شود چرا در زمين فساد مي كنيد، پاسخ مي دهند كه ما اصلاح طلب هستيم» آيه 11 سوره بقره.
و اين آيه مباركه نيز در ميان آيات فراوان ديگري از اين دست شنيدني است، آنجا كه مي فرمايد «منافقان از آن در هراسند كه خدا سوره اي نازل كند و آنچه در دل پنهان كرده اند را آشكار فرمايد»- آيه 64 سوره توبه- خداي سبحان در ادامه همين آيه شريفه خطاب به رسول اكرم(ص) تاكيد مي فرمايد «به آنان - منافقان- بگو اكنون استهزاء كنيد- كه روز كيفر و رسوايي فرا مي رسد- و خدا آنچه را كه از آن مي ترسيد، بيرون خواهد آورد» آيه 65 سوره توبه.
درباره دست اندركاران مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام(ره) كه به ناحق در اين جايگاه قرار گرفته اند، انتظار آن است كه جناب آقاي سيدحسن خميني به حضور و سوءاستفاده آنان از اين جايگاه خاتمه دهد. اين انتظار قابل اغماض نيست چرا كه امام راحل(ره) متعلق به جهان اسلام و همه مردم مسلمان ايران است و به قول قرآن «نزديكترين افراد به ابراهيم(ع) كساني هستند كه از او پيروي مي كنند»...
4- آيا هيچيك از موارد فوق كه فقط اندكي از بسيارهاست قابل انكار است؟ معلوم است كه نيست، بنابراين بايد پرسيد در اين ميان و در مقابل اين اهانت آميخته به خيانت، وظيفه دستگاه قضايي و مسئولان ديگر چيست؟!
اين روزها و بعد از آنهمه وطن فروشي و خيانت سران فتنه و حاميان تابلودار و بي تابلوي آنان كه پاره كردن تصوير حضرت امام(ره) تازه ترين آنهاست، نبايد از توده هاي مردم كه در راه اسلام و آرمان هاي امام(ره) خون داده و خون دل خورده اند انتظار سكوت داشت و....
و بالاخره به قول حافظ
جاي آن است كه خون موج زند در دل لعل
زين تغابن كه خزف مي شكند بازارش
مردم اين روزها به محضر مبارك مراد غايب خويش- ارواحنا له الفداء- و نايب حاضر او، خاضعانه عذر تقصير آورده و زمزمه مي كنند «اشتباه از ما بود كه به انتظار نشسته بوديم، بايد به انتظار بايستيم».
حسين شريعتمداري

 



گزارش اختصاصي كيهان آغاز موج انتقاد از موسوي در جبهه اصلاحات

سرويس سياسي-
گزارش ها از آغاز دور جديدي از انتقادهاي داخلي نسبت به موسوي و كروبي درون جريان اصلاحات حكايت دارد.
با وجود آنكه طي ماه هاي گذشته انتقادهايي از درون جريان اصلاحات به موسوي و كروبي يعني دو نامزد اين جبهه در انتخابات رياست جمهوري دهم وارد مي شده، اطلاعاتي كه به تازگي خبرنگار كيهان دريافت كرده نشان مي دهد اين انتقادها پس از حوادث 16، 17 و 18آذرماه ابعاد كاملا جديدي يافته است.
با وجود تلاش هاي چند هفته اي موسوي و حمايت رسانه ها و عوامل خارجي از وي، جريان حامي فتنه گران درون دانشگاه موفق به سازماندهي هيچ حركت قابل توجهي نشد به طوري كه دانشجويان بسيجي با همراهي عموم دانشجويان به سرعت توانستند فضاي دانشگاههاي مهم تهران را به دست بگيرند. علاوه بر اين در اين 3روز به رغم دعوت ها و اعلاميه هاي مكرر موسوي، كروبي و خاتمي، هيچ تجمعي در هيچ نقطه از شهر تهران شكل نگرفت. اين شكست آشكار اكنون باعث شده است تا بخشي از جريان اصلاحات با مراجعه پي درپي به موسوي از او بخواهد كه «اين روند آبروريزي مستمر» را ختم كند.
بنابر اين گزارش طي روزهاي گذشته در يك مورد 5 تن از حاميان موسوي با مراجعه به دفتر وي از او خواسته اند كه ديگر براي هيچ حضور خياباني برنامه ريزي نكند. علاوه بر اين سران اصلاحات در جلسه اي ديگر اين نگراني را ابراز كرده اند كه موسوي با اين اقدامات اين ديدگاه را كه هدف جريان سبز ايستادن در مقابل انقلاب و براندازي است «مستند» كرده و توجيه لازم و كافي براي برخورد با اصلاح طلبان را فراهم آورده است. در مجموعه اين جلسات نتيجه گيري شده است كه موسوي بايد به تصميمات غيرمنطقي و خودسرانه خود خاتمه دهد در غير اين صورت اصلاح طلبان مجبور خواهند بود به صراحت از او فاصله بگيرند.
برخي ناظران عقيده دارند هدف اصلي كساني كه در روزهاي اخير به انتقاد از موسوي پرداخته اند در واقع تطهير خود و اعلام مرزبندي با يك جريان در حال مرگ است و الا اين افراد تا زماني كه احساس مي كردند فتنه هنوز امكان جلو رفتن دارد از هيچ اقدامي براي كمك به آن دريغ نكردند.
با اين وجود مجموعه گزارش ها نشان مي دهد روند تنها شدن موسوي و كروبي در جبهه اصلاحات ادامه دارد و شدت يافته طوري كه حتي محمد خاتمي هم اخيرا تلاش مي كند مرز و فاصله خود با آنها را حفظ كند. پيش از اين هم موسوي در مقاطع مختلف به شدت از جانب اصلاح طلبان مورد حمله قرار گرفته بود. آخرين نمونه زماني بود كه پس از تعطيل شدن حزب مشاركت و سازمان مجاهدين و دستگيري كادرهاي اصلي آنها، برخي اصلاح طلبان به موسوي تاختند كه همه اصلاح طلبان را سوار اتوبوسي كرده و به جاي پاستور سر از ته دره درآورده است. اصلاح طلبان در آن مقطع تاكيد كردند از اين به بعد ديگر هرگز در اتوبوسي كه موسوي راننده آن باشد نخواهند نشست.

 



شوراي نگهبان لايحه هدفمندي يارانه ها را به مجلس بازگرداند

شوراي نگهبان لايحه هدفمند كردن يارانه ها را براي اصلاح به مجلس شوراي اسلامي برگرداند.
لايحه هدفمند كردن يارانه ها براي اصلاح برخي اشكالات قانوني ازسوي شوراي نگهبان به مجلس شوراي اسلامي برگشت داده شد.
نائب رئيس مجلس در توضيح اشكال وارده از سوي شوراي نگهبان به خبرگزاري مهر گفت: شوراي نگهبان در بررسي لايحه هدفمندكردن يارانه ها احساس كرد كه ممكن است ماده 13 و ماده 16 با يكديگر مغايرتهايي داشته باشند و قابل جمع كردن نباشد.
مجلس درماده 13 لايحه هدفمند كردن يارانه ها كه بيشترين بحث و تبادل نظر نمايندگان را به خود اختصاص داد و مورد اختلاف مجلس و دولت واقع شد، دولت را مكلف كرد تمام منابع حاصل از اجراي اين قانون را به حساب خاصي به نام هدفمندسازي يارانه ها نزد خزانه داري كل واريز كند. صددرصد (100%) وجوه واريزي در قالب قوانين بودجه سنواتي براي موارد پيش بيني شده در مواد (8) و (9) و (12) اين قانون اختصاص خواهد يافت.
براساس تبصره 1 اين ماده نيز دولت مكلف شد اعتبارات منابع و مصارف موضوع مواد مذكور را در سه جدول مستقل در لايحه بودجه سنواتي درج كند.
در تبصره 2 نيز مقرر شد كمكهاي نقدي و غيرنقدي ناشي از اجراء اين قانون به اشخاص حقيقي و حقوقي از پرداخت ماليات بر درآمد موضوع قانون مالياتهاي مستقيم مصوب اسفندماه 1366 و اصلاحيه هاي بعدي آن معاف است. كمكهاي مزبور به اشخاص مذكور بابت جبران تمام يا قسمتي از قيمت كالا يا خدمات عرضه شده توسط آنها مشمول حكم اين تبصره نخواهد بود.
مجلس در تبصره 3 اين ماده دولت را مكلف كرد گزارش تفصيلي اين ماده را هر شش ماه به ديوان محاسبات كشور و مجلس شوراي اسلامي ارائه نمايد.
در ماده 16 اين لايحه نيز كه هم اكنون به نظر شوراي نگهبان در تغاير با ماده 13 است مجلس دولت را مجاز كرد در راستاي اجراء اين قانون، وجوه حاصل را به رديف درآمدي مربوط مندرج در قانون بودجه واريز و معادل صددرصد (100%) اعتبار تحت عنوان «اعتبارات موضوع هدفمندسازي يارانه ها (درآمد - هزينه)» را هزينه كند.
در حين بررسي ماده 16 در صحن علني مجلس نيز مذاكرات نمايندگان حاكي از آن است كه برخي از نمايندگان نسبت به تصويب اين ماده به شكل مذكور انتقاد داشته و معتقد بودند با تصويب اين ماده، ماده 13 معناي خود را از دست داده و به نوعي اين دو ماده مغاير با يكديگر هستند.
بررسي درخواست دولت
محمدرضا باهنر خاطرنشان كرد: البته در زمان تصويب نظر مجلس اين نبود كه اين دو ماده با هم تغاير داشته باشند بنابراين به ماده 16 راي مثبت داد. در هر حال اين بازگشت لايحه از شوراي نگهبان خوب است تا ابهام برطرف و توقعات دولت نيز تا حدودي اعمال شود تا دولت محكم و با جرئت بيشتري لايحه را اجرا كند.
نايب رئيس مجلس تصريح كرد: نظر دولت اين است كه اختيار داشته باشد براي سالهاي بعد تعهد ايجاد كند زيرا بودجه سالانه است و زمان اجراي اين لايحه 5 ساله است. بنابراين درخواست دولت در بازگشت لايحه در مجلس بررسي مي شود.
نماينده تهران گفت: از سوي ديگر نظر مجلس نيز اين است كه بودجه هدفمند كردن يارانه ها در جاي ديگري هزينه نشود و منحصرا به همين مورد اختصاص يابد.
همچنين باهنر از بررسي و رفع ايرادات وارده از سوي شوراي نگهبان طي هفته جاري خبر داد.
علي فرزين، سخنگوي كارگروه تحول اقتصادي دولت نيز اعلام كرد استرداد لايحه هدفمندي يارانه ها فعلا منتفي است.

 



تنديس! (گفت و شنود)

گفت: گروهك هاي ضد انقلاب از منتظري تشكر و قدرداني كرده اند!
گفتم: وقتي آمريكا و انگليس و اسرائيل از او قدرداني مي كنند، چرا نوچه هاي آنها قدرداني نكنند؟!
گفت: مجموعه اي از اين گروهك ها كه تحت مديريت شيرين عبادي كانون مدافعان حقوق بشر را راه اندازي كرده اند به منتظري تنديس حقوق بشر دادند!
گفتم: ديگه چي؟!
گفت: به منتظري گفته اند از اين كه حتي از قاتلان فرزندت حمايت كرده اي درخور تقدير هستي!
گفتم: كسي كه از عاملان انفجار 7 تير و قاتلان 72 شهيد آن روز حمايت مي كند بايد هم از سوي نوچه هاي آمريكا و اسرائيل تحسين شود!
گفت: يعني اين آقا كارش به اينجا هم رسيده است؟! پس آنهمه ادعا چي شد؟!
گفتم: به شاعري گفتند يكي از اشعارت را بخوان! شاعر پرسيد چه بخوانم كه تاكنون نخوانده باشم؟ مرحوم ميرزا تقي اورنگ كه در جلسه حضور داشت گفت؛ نمازت را بخوان!

 



كيهان و خوانندگان

¤ سران فتنه ادعا مي كنند كه نگران خط امام هستند. واقعاً خنده دار است. كساني كه باعث توهين به امام و ارزش هاي نظام شده و از سوي دشمنان امام تشويق و حمايت مي شوند دم از خط امام مي زنند.
مراد بختياري
¤ تا كي بايد شاهد خدشه وارد نمودن به نظام توسط منافقان جديد باشيم. عملكرد قوه قضائيه در برخورد با آنان انتقاد آميز است.
مهدي پور از رشت
¤ رئيس قوه قضائيه به تازگي گفته كه اگر دستگاه قضا اصلاح شود، كل جامعه اصلاح مي شود. سخن بسيار به جايي است و باعث اميدواري در اجراي عدالت است. يكي از بي عدالتي هاي جاري در كشورمان، سكوت در مقابل سران اغتشاشات است كه نقض صريح حقوق مردم مي باشد. اميد است كه اين قوه هرچه سريع تر براي احقاق حقوق از دست رفته مردم و خون ريخته مظلومان با سران فتنه برخورد كند.
فيروزنيا
¤ لطفاً به مقامات قضايي بفرمائيد كه مگر كشور ما قانون ندارد. اگر دارد، پس چرا هيچ برخوردي با سران قانون شكن فتنه نمي شود.
يك شهروند
¤ يكي از عطاياي الهي در ايامي چون روز قدس، 13آبان و روز دانشجو رسوايي منافقان و فتنه گران است. شبكه هاي ماهواره اي هم آرزوي خشك شدن سرو سبز و بلند قامت انقلاب اسلامي را به گور خواهند برد.
غلامرضا جنت خواه دوست
¤ آقايان خاتمي، كروبي و موسوي از قبل هم مي دانستند كه احمدي نژاد پيروز انتخابات دهم است، اما چون از سوي دشمنان نظام مامور ايجاد بحران و اغتشاش هستند، بحث تقلب را مطرح كردند.
يك هموطن
¤ از مسئولان دلسوز انتظار مي رود كه مانند روزهاي سخت حمله رژيم صهيونيستي به غزه در جنگ 22 روزه، حمايت هاي مردمي براي جنگ زدگان يمن جمع آوري و براي آن مظلومان ارسال شود تا ملت ايران همبستگي خود با آن ها را نشان دهد.
سليمان بلغار
¤ دانشجوي دكتراي رشته برق در خارج از ايران عزيز هستم در اين هجمه اخبار غربي كه در تمام سايت هايشان ديده مي شود كه به ناحق تماماً برخلاف دولت جمهوري اسلامي است. روزنامه خوب و سايت مناسب شما جايگاه امني براي تطبيق اخبار با حقايق ايجاد كرده است بدينوسيله از زحمات تك تك شما عزيزان تشكر مي كنم.
محمد غفاريان
] از طريق ايميل[
¤ با توجه به اينكه شما تنها روزنامه حامي مردم و نيز دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادي هستيد و نيز تنها روزنامه اي كه چندين بار از پرونده هاي قضايي گزارش تهيه كرديد از شما خاضعانه تقاضا دارم با توجه به تغيير رياست قوه قضائيه يك پيگيري ويژه از تكليف پرونده مجتمع نگين غرب كه 8 سال زندگي مردم را تلخ كرده است داشته باشيد.
محسن كاظمي مطلق
¤ از مسئولين شركت آب و فاضلاب تقاضامندم در مورد تبصره 3 قبوض آب توضيح دهند تا مردم متوجه و روشن شوند كه اين تبصره چيست و چه لزومي براي درج آن در قبوض آب هست.
نيك نفس
¤ از دولت محترم تقاضا مي شود كه نظام پرداخت هماهنگ در ادارات اجرا شود. چون يكي از مشكلات عمده در ادارات تفاوت فاحش و بي دليل پرداخت حقوق است.
طلايي
¤ دوشنبه 16آذر با قطار ساعت 45/13راه آهن شرقي بنياد براي مسير تهران- مشهد بليت داشتم. اين قطار با بيش از 4 ساعت تاخير و آن هم بدون دادن شام حركت كرد. آيا اين رسم مهمان داري است؟
محمد جاني از تهران
¤ ما كارگران شركت هاديان شهر منطقه 15 شهرداري فاقد امنيت شغلي هستيم از مسئولين محترم شهرداري تهران تقاضا داريم به جهت امنيت رواني خانواده ها و پشتكار و ايجاد روحيه اميد در كارگران امنيت شغلي ما را تضمين نمايند.
جمعي از كارگران اين شركت
¤ شروع بكار تمامي بانكها ساعت هفت و نيم صبح است ولي موسسه هاي مالي و اعتباري خصوصي وابسته به شهرداري تهران ساعت هشت صبح شروع بكار مي نمايند و افراد زيادي از ساعت 30/7 تا 8 صبح در جلوي اين موسسه ها منتظر شروع بكار آنها معطل مي مانند. از مسئولين شهرداري تقاضا مي شود، شروع به كار اين موسسه ها را نيز همانند تمامي بانكها به 30/7 صبح تبديل نمايند.
جمعي از كارمندان و كارگران شهرداري تهران
¤ بارها در سريالها و فيلم ها بازيگراني با لهجه تركي به ايفاي نقش مشغولند كه يا عناوين شغلي پايين دارند (رفتگر، كارگر ساختماني، فروشنده دوره گرد و...) يا داراي فرهنگ و سطح فكري پاييني هستند. متاسفانه با وجود تذكر و اعتراض هاي متعدد فردي و جمعي به صداوسيما و وزارت ارشاد، فيلمسازان همچنان با بكار بردن لهجه به ظاهر تركي سعي در جلب نظر و خنداندن مخاطب دارند اما به چه بهايي؟!
يك شهروند
]از طريق ايميل[
¤ در سال اصلاح الگوي مصرف يكي از طرحهاي موفق توزيع لامپهاي كم مصرف توسط اداره برق بود كه باعث كاهش مصرف برق و استقبال گسترده مردم را نيز به دنبال داشت. ولي گويا اين طرح هم موقتي است و مدتي است يا قطع شده و يا بسيار نامناسب صورت مي گيرد. از مسئولين جهت گسترش طرح و رفع مشكل توزيع را خواستارم.
همداني
¤ بزرگراه آزادگان از سه راه بسيج (افسريه) تا عوارضي قم شبها تاريك است و حوادث و اتفاقات ناگواري بويژه در ايام بارندگي را موجب مي شود. از شهرداري تهران تقاضاي حل اين معضل را داريم.
زاهدي
¤ اداره پست شهر ري، دفترچه ثبت نام در آزمون سراسري را با قيمتي بالاتر از قيمت واقعي عرضه مي كند. لطفا رسيدگي شود.
قربان پور
¤ خيابان عدالت در حسين آباد مهرشهركرج يكي از خيابانهاي پر از دست انداز و پر از چاله چوله شهرستان كرج است كه هر سال در فصل زمستان براي ساكنان اين محله مشكلات زيادي بوجود آورده است. متاسفانه شهرداري منطقه چهار كرج به اقداماتي براي بازسازي و آسفالت اين خيابان انجام نمي دهد. اميدوارم شهردار كرج كه به واسطه شوراي شهر كرج از سوي مردم انتخاب شده است به خواسته اهالي خيابان عدالت توجه كنند تا ما هم دعاگوي آنان باشيم.
هوشنگ موحدي- كرج

 



عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز: بحث انتخابات تمام شده حفظ نظام و رهبري اولويت اول است

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز تاكيد كرد بحث انتخابات ديگر تمام شده است و در شرايط كنوني كه شاهد فتنه افكني هاي دشمنان هستيم، حفظ انقلاب، نظام و رهبري بر هر چيز ديگري اولويت دارد.
حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي صدوقي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه يزد اظهار داشت: بحث انتخابات ديگر تمام شده است و در شرايط كنوني كه شاهد فتنه افكني هاي دشمنان هستيم، حفظ انقلاب، نظام و رهبري بر هر چيز ديگري اولويت دارد.
وي افزود: رقابت ها، مشكلات و مخالفت هاي انتخاباتي در همه جاي دنيا وجود دارد اما در همه جا پس از پايان انتخابات هياهوها تمام مي شود و همه براي آباداني كشور خود به كمك فرد انتخاب شده مي شتابند و در كشور ما نيز وقت آن است كه ديگر به اين مشكلات و تفرقه ها خاتمه داده شودو همه با هم با وحدت و همدلي در راستاي آباداني كشور و حفظ نظام گام برداريم.
صدوقي تاكيد كرد: افراد مراقب باشند تا به خاطر خواسته هاي حزبي و شخصي در راستاي تخريب نظام گام برندارند و همواره از افراط و تفريط خودداري كنند و در امور ميانه روي را پيشه خود كنند.
وي عنوان كرد: در شرايط كنوني بايد هدف همه ما حفظ وحدت، نظام، اسلام، رهبري و توسعه دين اسلام باشد و نبايد با اقدامات دشمن شاد كن درصدد تخريب نظام برآييم.
صدوقي خاطرنشان كرد: دشمنان از هر فرصتي براي ايجاد آشوب و تفرقه استفاده مي كنند و روزهايي كه همواره براي مردم كشور ما عزيز و گرامي بوده است را دستخوش فتنه هاي خود مي كند و عده اي نيز آگاهانه يا ناآگاهانه در مسير خواسته هاي دشمنان گام برمي دارند و روزهايي چون روز قدس، روز دانشجو و ... را دچار تنش مي كنند.
خطيب جمعه يزد يادآور شد: البته دشمن براي 16 آذر برنامه هاي بسياري داشت و صدالبته كه در اهداف خود ناكام ماند و همچنان ناكام مي ماند.
وي بيان داشت: دشمن آگاه باشد با تحريكات خود در رسانه ها و ماهواره ها نمي تواند به نظام اسلامي ايران آسيب برساند زيرا مردم ايران مطيع ولايت فقيه هستند و همواره به دنبال وحدت و همدلي بوده و خواهند بود.

 



كاظمي قمي خبر داد تحويل آخرين زنداني ايراني در بازداشت آمريكا به دولت عراق

سفير كشورمان در بغداد اعلام كرد كه آخرين زنداني ايراني در بازداشت نيروهاي آمريكايي به دولت بغداد تحويل داده شده است.
«حسن كاظمي قمي» در گفت وگو با فارس درباره زندانيان ايراني كه به دليل ورود غيرقانوني به خاك عراق در زندان هاي اين كشور به سرمي برند با تاكيد بر اينكه ما همچنان موضوع آزادي اين افراد را دنبال مي كنيم اظهارداشت: نخست وزير عراق درخواست عفو اين افراد را مطرح كرده و اين درخواست به شوراي رياست جمهوري عراق رفته كه دو مقام از سه مقام اين شورا آن را امضا كرده اند ولي متاسفانه يكي از مقامات آن را امضا نكرده است.
وي به ديدارش با اين مقام اشاره كرد و افزود: وي گفتند موضوع را بررسي و پاسخ مي دهند كه اميدواريم با پاسخ مثبت آنها مواجه شويم.كاظمي قمي در پاسخ به اين پرسش كه آيا هنوز از زندانيان ايراني كه به دليل ورود غيرمجاز وارد عراق شده اند كسي در بازداشت آمريكايي ها بسر مي برد؟ به نامه كميته جهاني صليب سرخ اشاره كرد و گفت: كميته صليب سرخ دراين نامه به ما اعلام كرد كليه زندانيان ايراني كه به دليل ورود غيرمجاز دستگير و در بازداشت آمريكايي ها بوده اند به دولت عراق تحويل داده شده اند. وي افزود: براساس اين نامه آخرين زنداني ايراني كه به دليل ورود غيرمجاز در بازداشت آمريكايي ها بوده تحويل مقامات دولت عراق شده كه انشاءالله ايشان نيز آزاد شود.
سفير كشورمان در بغداد همچنين درخصوص اظهارات علي الدباغ سخنگوي دولت عراق مبني بر تصميم اين دولت براي انتقال اعضاي گروهك تروريستي منافقين از اردوگاه اشرف به يكي از مناطق بغداد، با اشاره به سياست دولت عراق و تاكيد اخير نوري مالكي نخست وزير اين كشور مبني بر اخراج اعضاي اين گروهك از خاك عراق گفت: اين سياستي است كه دولت عراق دنبال مي كند.
وي افزود: براساس اطلاعات ما دولت عراق در راستاي اخراج اعضاي اين گروهك از اين كشور، درحال انجام مقدماتي از جمله انتقال اعضاي گروهك مزبور به مكاني در استان سماوه يا المثني است. با توجه به اينكه حاكميت عراق در قبال مردم، امنيت و سرزمينش مسئوليت دارد همه بايد نظر دولت عراق را محترم بشمرند.

 



عزاي فتنه انگيزان از آزادي دانشگاه آزاد! (خبر ويژه)

سايت اينترنتي وابسته به حزب كارگزاران، از نظام مند شدن مديريت دانشگاه آزاد ابراز ناخرسندي كرد.
«جوان فردا» كه تحت عنوان شاخه جوانان كارگزاران فعاليت مي كند با انتقاد از مصوبه اخير شوراي عالي انقلاب فرهنگي مدعي شد اين مصوبه نخبه ستيزي و اعمال روش هاي غيركارشناسي است و از آينده نه چندان درخشان خبر مي دهد.
براساس مصوبه شوراي انقلاب فرهنگي، رياست دانشگاه آزاد اسلامي، زمان مند شده و رئيس اين دانشگاه براي 4 سال به پيشنهاد هيئت امنا، تاييد شورا و حكم رئيس هيئت امنا صورت مي گيرد. اين در حالي است كه تا پيش از اين نظارت درستي بر مديريت دانشگاه و رياست آن صورت نمي گرفت و با وجود انباشت بودجه ناشي از دريافت شهريه هاي كلان از دانشجويان، دانشگاه به صورت جزيره اي و ميلي اداره مي شد. با اين وجود به نظر مي رسد منافع گروه هاي ذي نفوذ با اقدام اخير شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي شفاف سازي، قاعده مندي و انضباط مالي و مديريتي دانشگاه آزاد مورد تهديد قرارگرفته و از آن تعبير به «نخبه ستيزي» شده است.
ذكر اين نكته هم سودمند است كه برخي چهره هاي سياسي در انتخابات رياست جمهوري اخير تلاش كردند به بودجه دانشگاه دست اندازي كنند و حتي با راه اندازي سايت هايي نظير جمهوريت و به واسطه روزنامه هايي چون فرهيختگان و... به محو كردن فضاي انتخابات، القاي تقلب، تدارك پروژه براندازي مخملي و شايعه پراكني بپردازند و طيفي از دانشجويان را نيز در خدمت اغراض ناسالم سياسي به كار گيرند.

 



تشكر «منافقين» از منتظري به خاطر دفاع از قاتلان 72 شهيد انقلاب (خبر ويژه)

شماري از عناصر گروهكي كه به واسطه باند مهدي هاشمي ارتباط و نفوذ ديرينه اي در بيت آقاي منتظري دارند، به پاس خدمات ويژه اين شيخ مطرود حضرت امام(ره)، تنديس حقوق بشر به منتظري دادند.
ابراهيم يزدي، حبيب پيمان، عبدالفتاح سلطاني، تقي رحماني، محمدعلي دادخواه و نرگس محمدي تحت عنوان كانون مدافعان حقوق بشر (راه اندازي شده از سوي آمريكا و با وساطت عبادي) براي تشويق منتظري به فعاليت هاي ضدانقلابي، در خانه وي حضور يافتند و تنديسي به شكل استوانه كوروش به وي هديه كردند. آنچه در اين ميان جالب به نظر مي رسد گستاخي يكي از حاضران در دفاع از تروريست هاي منافقي بود كه با بمبگذاري و ترور وحشيانه 7تير، 72 تن از مقامات ارشد و چهره هاي سياسي كشور از جمله حجت الاسلام محمد منتظري-پسر منتظري- را به شهادت رساندند. و علناً به اين جنايت افتخار هم كردند. عبدالفتاح سلطاني كه از مهره هاي مورد اعتماد رسانه ها و محافل ضدانقلاب به شمار مي رود به منتظري گفت: بنا گذاشتيم خدمت رسيده و از شما كه از قديم الايام در راستاي تحقق حقوق بشر فعال بوده ايد و حتي از حقوق كساني كه گفته مي شود فرزند شما را به شهادت رسانده اند، دفاع كرديد، تقدير و تشكر كنيم و به طور مرسوم يك جايزه را تقديم نماييم.
گفته مي شود منتظري به اعتبار قرار گرفتن در خدمت گروهك هاي نفاق با نگراني فرزندش شهيد محمد مواجه بود اما متقابلاً به جاي دوري از منافقين به فرزندش اهانت و هتاكي مي كرد.
منتظري هم در اين ملاقات مدعي حمايت از حقوق آشوبگران و كتك خوردن آنها شد بي آنكه به اين جريان محارب- كه به آتش زدن مساجد و ساختمان هاي دولتي و املاك و وسايل نقليه عمومي و شخصي، و كشتن شهروندان بي گناه از جمله مادر و كودكي مقابل مهدكودك و... مبادرت كردند- كوچك ترين اعتراضي بكند. منافقين در دهه اول انقلاب نيز با بهره گيري از حمايت هاي مشابه توانستند بهترين فرزندان ملت- از نخبگان و مسئولان تا شهروندان عادي- را قتل عام كنند و به ميزان زيادي پوشش امنيتي براي جنايت و ترور داشته باشند.
نهضت آزادي، جنبش مسلمانان مبارز، منافقين و... از جمله گروهك هايي هستند كه از ديرباز و به وسيله برخي اعضاي باند مهدي هاشمي معدوم، نفوذ گسترده اي- در حد هدايت بيت آقاي منتظري- داشته و به همين دليل هم بر خلاف مشي اصلي معارضه با روحانيت و فقاهت، ارادت خاصي به نامبرده پيدا كرده اند. اخيراً محسن مخملباف هم كه علناً در خدمت جنگ فرهنگي -رواني ناتوي فرهنگي غرب عليه اسلام و انقلاب قرار گرفته، جايزه دريافتي را به منتظري تقديم كرد.
محافل سياستگذار ناتوي فرهنگي و جنگ نرم در غرب، از ميان اعطاي جايزه و تشويق به عنوان شيوه اي براي هدايت و شرطي كردن افراد در راستاي سياست هاي ضدايراني خود بهره مي گيرند. رخنه درون روحانيت شيعه و ضربه از درون به اين جايگاه نافذ و قدرتمند، سياست تدوين شده اي است كه سازمان سيا از 30 سال پيش (بنابر اذعان دكتر مايكل برانت رئيس اسبق بخش شيعه شناسي در CIA) در دستور كار قرار داده است.

 



بي بي سي هم خط امامي شد! (خبر ويژه)

سايت اينترنتي بي بي سي كه به همراه شبكه ماهواره اي آن از چندين روز پيش از 16آذر با انتشار اخبار، گزارش و مطالب مغرضانه و جهت دار سعي در تغيير ماهيت روز دانشجو داشت و دانشجويان را به اغتشاش و آشوب دعوت مي كرد، به اقدام روشنگرانه صداوسيما در افشاي ماهيت مدعيان خط امام(ره) حمله كرد.
اين سايت كه مستقيماً با بودجه استعمار پير اداره مي شود، روز گذشته با انتشار عكس امام(ره) مطلبي را ذيل عنوان «انتقاد از پخش فيلم تلويزيوني اهانت به عكس آيت الله خميني» منتشر كرد و از صداوسيما بخاطر پخش تصاوير اهانت حاميان موسوي به امام خميني(ره) انتقاد كرد!
اتاق فرمان آشوب هاي انتخاباتي در گزارش خود با استناد به نامه نگاري هاي موسسه تنظيم و نشر آثار امام و مهدي كروبي به ضرغامي، تصاوير پخش شده را جعلي خواند. نكته جالب و مشترك در موضع موسسه حفظ آثار امام، كروبي و بي بي سي نسبت به اين حركت موهن آن است كه هيچكدام اصل ماجرا و توهين كنندگان را مورد عتاب و خطاب قرار نداده و همگي صداوسيما را محكوم كرده اند كه تنها جرم آن افشاي ماهيت اين مدعيان ناسپاس و دروغگوي خط امام است. در حالي كه تا ديروز يكي از اتهامات رسانه ملي سانسور خبرها بود، دلسوزي بي بي سي براي حفظ حريم امام(ره)، ماهيت مدعيان خط امام را بيش از پيش روشن مي كند!

 



صدا و سيما نبايد ماهيت ما را فاش كند! (خبر ويژه)

در پي هتاكي اغتشاشگران سبز در روز 16 آذر نسبت به تصوير حضرت امام خميني، حاميان فتنه سبز به جاي تخطئه اقدام آشوبگران به جنجال عليه صدا و سيما پرداختند و رسانه ملي را به خاطر آگاه سازي مردم از باطن فتنه سبز مورد حمله قرار دادند.
كروبي كه به ويژه پس از انتخابات تبديل به يكي از هيزم كشان فتنه شده و علناً به بازي در سناريوي دشمن پرداخته، در نامه اي به رئيس صدا و سيما مدعي شد اين سازمان تبر به درخت انقلاب مي زند. وي همچنين ادعا كرد تصاوير مونتاژ شده است.
اين در حالي است كه مدير كل روابط عمومي سازمان صدا و سيما اعلام كرد: «تصاوير حرمت شكني مذكور در سازمان موجود است و بسيار متأسفيم كساني كه داعيه پيروي از خط امام (ره) دارند، چشم و گوش خود را بر حقايق بسته اند. اين افراد ببينند آيا مصاحبه ها، نامه ها و بيانيه هايي كه صادر مي كنند و با روح تعاليم حضرت امام راحل(ره) منافات دارد، باعث تفرقه است يا انتشار تصاوير واقعي اغتشاشگران كه مورد ديد و قضاوت مردم است؟ چرا بايد كساني از افشاي نيات پليد اغتشاشگران در برهم زدن وحدت ملي و زيرپا نهادن ارزش هاي ديني و انقلابي نگران شوند.»
در اين ميان آقاي صانعي در ديدار علي اكبر محتشمي از كروبي هم جلوتر رفت و با متهم كردن نظام مدعي شد «انسان هاي ظالم عكس امام را آتش مي زنند و بعد مي گويند كار دانشجويان بوده است در حالي كه دانشجويان فدايي امام هستند و همه چيزشان را از امام دارند ... امروز فضا به گونه اي است كه ياران امام نمي توانند راجع به مسئله فلسطين حرف بزنند و اگر هم سخني بگويند سخن آنان را قبول نمي كنند.»
حميد انصاري قائم مقام مأسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام خميني هم در ادامه سرويس دهي هاي غيرمسئولانه به فتنه انگيزان مدعي شد: « بنا به گزارش ها علي رغم آنكه در اين روز بعضاً شعارهاي ساختارشكنانه ديگري با كمال تأسف مطرح شده اما هتك حرمتي نسبت به ساحت امام خميني گزارش نشده است و بر فرض كه آنچه در تصاوير تنظيم شده و نامرتبط نشان داده شده در گوشه اي از تجمعات آن روز توسط فردي مجهول و مغرض انجام يافته باشد، توسعه آن به گونه اي كه گويي جو غالب بود دروغ بين و مسلم مي باشد. حرمت شكني بي سابقه صدا و سيما جداً باعث تأسف، تعجب و اعتراض جدي دوستداران امام راحل است... نقار موجود در درون خانواده بزرگ دوستداران امام خميني است و همين امر سرمايه بزرگ نظام براي برون رفت از بحران است و اين همان نكته ارزشمندي است كه مورد تأييد و تأكيد رهبري معظم انقلاب بوده و توسط ايشان از مسئولان مطالبه شده، به همين سبب هرگونه تلاش براي اينكه اختلافات را به بيرون از اين خانواده بزرگ هدايت كند را بايد نابخردانه و احتمالا خائنانه تحليل نمود و ابراز تاسف كرد.»
مواضع كروبي و انصاري به خاطر حمله به روشنگري صداوسيما و به حاشيه راندن اصل هتاكي ها، با استقبال ويژه شبكه هاي بي بي سي، راديو فردا و انبوه سايت هاي ضدانقلاب مواجه شد كه دل پرخوني از روشنگري هاي صداوسيما در برابر جنگ نرم استكبار دارند.
آنچه در اين ميان قابل تامل است اينكه اولا سياست «نواختن شيپور از سر گشاد آن» به پلتيك و تاكتيكي هميشه براي طيف مدعيان بي صداقت اصلاح طلبي تبديل شده است كه نمونه آن را مي توان در ماجراي مصاحبه اكبر گنجي با روزنامه تاگس اشپيگل سايتونگ و هتاكي عليه حضرت امام در سال 79 جست وجو كرد. آن زمان هم مدعيان اصلاح طلبي به جاي تخطئه هتاكي نامبرده- كه در راستاي ماموريت محوله انجام مي گرفت- ادعا كردند « مصاحبه تحريف شده، انتشار مصاحبه هتاكي و اهانت و تشييع فاحشه است و...» و هرگز حاضر نشدند از گوينده اي كه متن مصاحبه وي موجود بود برائت بجويند. ثانياً اين حضرات هرگز توضيح نمي دهند كه چرا هتاكي عليه اسلام، امام، انقلاب، ولايت فقيه و رهبري به رويه اي عادي در تجمعات منسوب به آنها تبديل شده تا جايي كه خود اين حضرات (كساني نظير موسوي و كروبي) در همين اواخر اعلام كردند «فعلاً سر دادن شعارهاي راديكال و ساختارشكنانه مصلحت نيست و ظرفيت آن وجود ندارد»! ثالثاً مگر اولين بار است كه هتاكي و حرمت شكني در چنان تجمعاتي صورت مي گيرد. خط كشيدن روي شعارهاي استراتژيك و خط امامي «مرگ بر اسرائيل» و «مرگ بر آمريكا» براي اولين بار در تجمعات ضدانقلابي برپا شده از سوي كروبي و موسوي و خاتمي در روزهاي جهاني قدس و يوم الله 13آبان صورت گرفت و اين حضرات هم به دلايل كاملاً روشن حاضر نشدند از ضدانقلاب برائت جويند بلكه امثال موسوي در آستانه 16 آذر مدعي شدند هيچ سليقه اي را مخالفت و طرد نخواهند كرد! آيا منطق حضرت امام هم چنين گشاده دستانه بود؟!
رابعاً هتاكي كه شاخ و دم ندارد. بنيان بسياري از فتنه انگيزي ها و بداخلاقي ها و قانون شكني ها را همين حضرات سابقاً مدعي اصلاح طلبي بنا گذاشتند و يكجا در قول و فعل از قانون اساسي، انقلاب، خط امام ( وجوهره آن ولايت فقيه) عبور كردند و به كرات با ذكر مصاديق و دلايل مورد حمايت و ستايش سران نشاندار استكبار (نظير شيمون پرز، اوباما، گوردن براون و...) و همچنين گروهك هاي سلطنت طلب، منافقين تروريست، بهايي ها و نظاير آنها قرار گرفتند. آيا كسي يك مورد سراغ دارد كه حضرت امام يا طرفداران راستين خط او، مورد چنين حمايت و ستايش هايي قرار گيرند؟
خامساً قطعي است كه نسل دانشجويان انقلاب پاي امام و آرمان هاي انقلاب ايستاده اند كه اگر چنين نبود 4 ميليون دانشجو در روز 16 آذر به جاي كور كردن چشم فتنه، بايد رفتار دشمن شاد كن پيشه مي كردند. اما سخن اين است كه همان اقليت ناچيز اما پررو و گستاخ- همانند سران فتنه- از كدام منبع الگو و روحيه مي گيرند تا مانند سگ هاي هار به جان مقدسات و ارزش هاي دوران ساز و حيات بخش يك ملت بيفتند، آنها كه چند نفر آدم دم دستي اجيرشده يا تحريك شده بيشتر نيستند.
و سادساً اگر آن گونه كه آقاي انصاري ادعا مي كند اختلاف درون خانواده انقلاب است و مواضع رهبر فرزانه انقلاب حجت است، ايشان توضيح دهند كه افراطيون سابقاً مدعي خط امام، امروز كجا ايستاده اند، با برترين ميراث هاي امام (ولايت فقيه و جمهوريت و راي مردم) چه معامله اي مي كنند و چرا تولا و تبراي آنها دقيقاً معكوس شده و به سمتي سير مي كند كه گروهك هاي نفاق ضدانقلاب سير كردند؟

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14