(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 25 آذر 1388- شماره 19536
 

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
اين يك حادثه نبود ! (يادداشت روز)
كيهان و خوانندگان
گزارشي از پروژه جديد روزنامه تايمز پشت پرده دروغ سازي جديد انگليس عليه برنامه هسته اي ايران
پشه (گفت و شنود)
جلسه تفهيم اتهام! مديرمسئول كيهان در پي شكايت موسوي، خاتمي و...
تازه ترين ادعاهاي آمريكا عليه تهران كلينتون : ايران به پيشنهادهاي 1+5 پاسخ نداده است
سناي آمريكا: موسوي، خاتمي، حمايتت مي كنيم! (خبر ويژه)
آن روز كه شير، امير انتظام را خورد! (خبر ويژه)
كي ميگه «جنبش» ريزش كرده؟! من خودم يك جنبشم (خبر ويژه)
چه چيز ما از منافقين كمتر است؟! (خبر ويژه)
جنبش اموي: دفاع از خميني جام زهر براي ماست(خبر ويژه)
حزب مشاركت : كي بود؟ كي بود؟من نبودم! (خبر ويژه)



اين يك حادثه نبود ! (يادداشت روز)

«مباني و اصول آيت الله خميني كه متكي به فقه و سنت شيعه است، ديگر كارآمد نيست»، «قطع رابطه با آمريكا، خواسته تحميلي يك نفر بر كل مردم ايران است. دوران تك گويي به سر آمده است»، «حكومت ولايي با حكومت جمهور در تعارض است»، «نظريه كشف در باب ولايت فقيه (ديدگاه امام خميني) غيرعلمي و مخالف امنيت ملي است»، «جامعه ولايي انحصارگر و مستبد است»، «ولايت فقيه يعني خودكامگي و توسعه سياسي نفي خودكامگي است»، «نظريه عينيت سياست و ديانت (ديدگاه امام خميني و شهيد مدرس) زاييده افكار عاميانه و قديمي است»، «امام خميني و شهيد نواب صفوي خشونت گرا و كسروي و حكيمي زاده اصلاح طلب بوده اند»، «ولايت فقيه همان ديكتاتوري صالحان است و نظام جمهوري به عنوان دستاورد بزرگ بشريت، بهترين راه براي جلوگيري از ديكتاتوري است»...
اينها تنها بخش كوچكي از هجمه وسيع و حساب شده از سوي كساني است كه داعيه خط امامي و اصلاح طلبي داشته و طي سالهاي اخير، علي الدوام در نشريات زنجيره اي (كه مستندات آن موجود است) عليه خط و آرمانهاي امام راحل (ره) روا داشته اند.
انتشار تصاوير مربوط به هتك حرمت «عده اي بي ريشه» نسبت به تمثال حضرت امام(ره)، طي هفته اي كه گذشت، موجي از اعتراضات مردمي را عليه فتنه انگيزان و مسببين اين عمل ناپسند برانگيخت، اما فراتر از توهين به عكس امام(ره) توهين به انديشه هاي امام است كه نه فقط از سوي دشمنان تابلودار نظام بلكه از سوي عده اي كه خود را منتسب به خط امام دانسته و برچسب خط امامي بر پيشاني خود زده اند، سالهاست كه صورت مي گيرد.
آقاياني كه امروز به علت افشاي چهره واقعي خود نسبت به پخش تصاوير اهانت به تمثال امام(ره) برمي آشوبند و فرياد وا اماما! سرداده و بيانيه صادر مي كنند و اتفاقا نه در عمل بلكه در حرف تابلوي حفاظت و حراست از آثار و انديشه هاي آن بزرگوار را يدك كشيده و سالهاست خود را يار امام جا زده اند! چرا طي سالهايي كه آن همه عليه انديشه هاي امام سمپاشي شد، دم برنياوردند و سكوت كردند؟! سكوتي كه شايد آن روزها- البته شايد- ناشي از غفلت و كوتاهي تلقي مي شد ولي امروز كه پرده ها كنار رفته و قدري غبار فتنه فرو نشسته، حكايت از همدلي و همراهي آنان با دشمنان امام(ره) دارد.
مشكل اصلي مردم انقلابي و فرزندان خميني، پاره كردن عكس امام (ره) نيست- اگرچه از اين اقدام زشت و نفرت انگيز خون به دل مردم و اشك بر چشمان آنها نشسته و بي صبرانه منتظر دستگيري و محاكمه عاملان اصلي اين رخداد شوم هستند- بلكه مساله مردم با اين جماعت، ضديت آنان با «انديشه و آرمان» امام راحل است.
شخصيت حضرت امام (ره) در بين آحاد مردم انقلابي ايران آنچنان رفيع است كه هيچكس نمي تواند در برابر جسارت به عكس ايشان بي تفاوت بوده و غيرت انقلابي اش به جوش نيايد. آيا مي توان در مورد اهانت هايي كه طي سالهاي اخير عليه تفكر امام خميني(ره) از سوي مدعيان اصلاح طلبي و حاميان و هوادارانشان صورت گرفته نيز ترديد كرد؟ آيا جرقه اهانت به امام، زماني كه يكي از مسئولان دولت اصلاحات در نشريه اي نوشت و گفت: «اگر بخواهيم همه حرف هاي امام را پياده كنيم، كشور از هم مي پاشد»، زده نشد؟ ماجراي اهانت به امام(ره) يك «حادثه» نبود بلكه «جريان» ممتدي است كه سالهاست از سوي دشمنان اسلام و انقلاب كليد خورده و اين روزها پرده از چهره پياده نظام هاي شكست خورده اين لشكر شوم فروافتاده است.
منافقين جديد از يك سو نقاب انقلاب بر چهره زده و داعيه خط امامي و يار امامي دارند و از سوي ديگر با دشمن قسم خورده نظام و انقلاب پالوده مي خورند و از تعريف و تاييد و تمجيد آنان نه تنها اخمي- هر چند ظاهري- بر چهره شان نمي نشيند و بلكه قند هم در دلهاي غبار گرفته شان آب مي كنند. آنان به تعبير حكيمانه قرآن، مصداق منافقيني هستند كه از يك سو با مومنان ادعاي همراهي دارند و چون با شياطين و دشمنان خدا خلوت كنند با آنان نرد دوستي مي بازند.
توهين واقعي به امام(ره) زماني اتفاق افتاد كه آرمان وي در حمايت از مردم مظلوم فلسطين با شعار «نه غزه، نه لبنان» عده اي، زير پا افتاد. زماني كه شعار «مرگ بر آمريكا» و استكبارستيزي در تجمع 13 آبان آنها حذف شد و زماني كه وقيحانه ادعا كردند بايد امام را به موزه سپرد! آيا اينها كمتر از پاره كردن عكس امام (ره) بود؟ آيا سردادن شعار جمهوري ايراني و حذف علني عنصر اسلام در اين شعار اصيل و انقلابي بدتر از پاره كردن تصوير امام(ره) نيست؟ آيا زماني كه دست به دامان شيخ ساده لوح و مطرود امام و كسي كه خون به دل حضرت روح الله(ره) كرده بود، مي شوند و براي تاييد تحركاتشان عليه نظام و توطئه سبز اموي فتوا طلبيده و رداي پدر معنوي جنبش ضدانقلابي خود را بر قامتش مي پوشانند، اهانت علني به امام و راه امام (ره) نمي كنند، مگر همين ها نيستند كه خود را ياران امام مي خوانند؟!
مشكل اين جماعت اين است كه خود را طلبكار امام و انقلاب و مردم مي دانند! بد نيست آقايان يك بار هم كه شده عناوين و القابي چون خط امام و يار امام و نخست وزير امام! كه سالهاست براي خويش ساخته اند را كنار بگذارند و اگر خود را دلسوز نظام مي دانند- كه البته براي مردم خلاف اين امر ثابت شده است- به روند جرياني كه عليه امام و انقلاب طي سالهاي اخير به راه افتاده و اين روزها ضديت با امام را از لا به لاي جلسات شبانه، سخنرانيها و نشريات به كف خيابانها كشانده است و همينطور موضع گيريها و بيانيه هاي خود، نگاهي بيندازند تا بفهمند كه براي رسيدن به مقاصد سياسي و جناحي و كسب مناصب قدرت، همه چيز- حتي امام(ره)- را فداي خود كرده اند. بعيد است ندانند كه در پيشبرد مقاصد خود هرگز موفق نخواهند بود و مردم و نظام ذره اي، از اهداف و شخصيت والاي حضرت امام(ره) كوتاه نخواهند آمد.
حضرت روح الله روح زنده اسلام در كالبد يكايك مردم ايران اسلامي و علاقه مندان به انقلاب است. مردم بر سر آرمانها و راه خميني بزرگ با هيچ كس معامله و مصالحه نخواهند كرد. اگر مردم ما روزگاري- آن هم بخاطر احترام به امام- با كساني كه خود را منصوب آن بزرگوار مي دانستند و در اين پوشش به امام عزيز جفا مي كردند، سر سازگاري و ملايمت داشتند، امروز ديگر براي امثال كروبي و موسوي و آدم هايي از اين جنس، تره هم خرد نمي كنند. مردم عاقل اند و از القاب و عناوين افراد عبور كرده اند. اين روزها رفتار و عملكرد آدمهاست كه مورد قضاوت مردم قرار مي گيرد.
امروز قضيه و سير جرياني كه اهانت عليه انقلاب و اركان نظام و امام و رهبري را به خيابانها و تجمعات كشانده، براي همه روشن شده است، حتي براي آنهايي كه در اشتباه بودند. اين جماعت نيز به رغم تذكرات خيرخواهانه و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، اصرار به تكرار خطاهاي خود دارند و لجاجت هايي كه به خرج داده اند باعث شده تا در دايره طراحي هاي جديد دشمنان اسلام و انقلاب قرار گيرند. هر چند كه در برابر موج توفنده و غيرت دشمن شكن مردم انقلابي راه به جايي نبرده اند.
رهبر انقلاب در سخنان اخير خود تاكيد كردند: «كساني كه در مقابل ملت قرار گرفته اند، بي ريشه هستند و در برابر عظمت ملت ايران و انقلاب اسلامي توانايي ماندن نخواهند داشت... دشمنان ملت ايران و نظام اسلامي همچون كف روي آب هستند كه از بين خواهند رفت و آن چيزي كه باقي مي ماند اصل نظام اسلامي است.»
حميد اميدي

 



كيهان و خوانندگان

¤ خداوند را شاكريم كه به واسطه اين فتنه چهره واقعي بسياري از خواص رفوزه شده كه در كرسي هاي حوزوي و حكومتي و قضايي و سياسي كشور تكيه زده بودند و به واسطه سابقه قبلي خود در همراهي با انقلاب از چرب و شيريني دنيا برخوردار بودند برداشته شد و اميد اين است كه با كنار زدن اين عناصر حكومت اسلامي در خدمت رساني بيشتر به اين امت وفادار به امام و انقلاب ،كوشا باشد.
قاجار
¤ از برخورد صادقانه صدا و سيما با مردم تشكر مي كنم. به آن كساني كه از صدا و سيما به خاطر پخش تصوير اهانت به عكس امام معترضند بايد گفت كه بهتر است به جاي اعتراض به رسانه ملي ببينند كه چه كساني سبب اين اتفاق هستند.
يك هموطن
¤ در زمان جنگ در يكي از عمليات ها عكس پاره امام راحل(ره) را توسط صداميان ديدم و 16 آذر نيز در دانشگاه تهران توسط طيفي از طرفداران موسوي، نمي دانم اين دو چه وجه تشابهي با هم دارند خوبست خود موسوي پاسخ دهند.
فتاحي (فرهنگي)
¤ به حق افسران جوان ايران اسلامي به همراه فرماندهان خود در دانشگاه، غيرت ديني و حق جوي خود را به منصه ظهور گذاشتند و نشان دادند كه عطر و بوي ولايت در بين آنان جايگاه خاص خود را دارد و تا اين ارزش ها در پهنه دانشگاه حاكم است آمريكا و اذناب آنها جايگاهي نخواهند داشت و در قياس با جوانانمان صفر هستند. روسياه آن كساني كه خيال مي كردند مي توانند هنوز از دانشجويانمان به عنوان پياده نظام استفاده كنند و بر اين جهالت و حماقت خود پاي مي كوبند. خداوند را از اين همه نعمت بصيرتي كه به جامعه ايراني عطا كرده سپاسگزاريم و بر بنده صالح و غيورش كه شاگرد معمار كبير انقلابمان است درود مي فرستيم.
محمودي
¤ از وزراي اطلاعات ، علوم و فناوري و بهداشت تقاضا مي كنم شرايطي براي فعاليت احزاب و تشكل هاي سياسي تعريف نمايند كه صف ضدانقلاب و عوامل انقلاب هاي مخملي به راحتي از افراد درس خوان و صف انقلابيون واقعي قابل شناسايي باشند و همچون اول انقلاب و انقلاب فرهنگي و تعطيلي دانشگاهها كساني كه اين محيط علمي را به لانه تيمي تبديل مي نمايند و به يارگيري مشغولند از دانشگاه اخراج شوند.
گنجي
¤ بايد به مسئولان قضايي گفت كه اگر از ابتدا با فتنه گران برخورد جدي مي كردند، امروز به اين وضعيت دچار نمي شديم. به اين مسئولان هشدار مي دهيم كه اگر به وظيفه خود عمل نكنند، ما مردم عادي و بسيجيان و طلبه ها به وصيت نامه امام عمل خواهيم كرد.
سجاد كاووسي از رشت
¤ آقاي حميد انصاري اظهار داشته چون رسانه هاي تحت سلطه استكبار پاره شدن عكس امام راحل(ره) را نشان نداده اند پس وجود خارجي ندارد و رسانه ملي دروغ مي گويد خواستم به ايشان بگوييد اين است وصيت امام راحل(ره) كه رسانه تحت امر ولايت فقيه را طرد كنيم و رسانه بيگانه را بر رسانه خود ترجيح دهيم؟!
ساداتي از كلاله
¤ از دانشجويان و طلاب آگاه كشورمان به خاطر حضور به موقع خود كه مشتي بر دهان مخالفان انقلاب و نظام بود تشكر مي كنم. ما تا آخرين قطره خون پاي راه و اهداف امام خميني(ره) ايستاده ايم.
حسن زاده
¤ براي عده اي كه گول آمريكا و غرب را مي خورند بسيار متاسف هستم. مگر اين افراد غافل، وضعيت امروز كشورهاي منطقه ما كه تحت سلطه آمريكا هستند را نمي بينند؟ آمريكا يك بار در سال 1332 امتحان خودش را پس داد. آدم عاقل از يك سوراخ دوبار گزيده نمي شود.
كاشاني از تهران
¤ به اعتقاد كارشناسان، يكي از عوامل بروز تروريسم در يك جامعه، اغتشاش و به هم ريختگي است. فتنه گران هم با توهين به عكس امام خميني خواستند به اين وسيله زمينه تروريسم در جامعه را تقويت كنند. به همين دليل مردم بايد هوشيار باشند و به گفته مقام معظم رهبري آرامش خود را حفظ كنند تا قانون به فتنه گران رسيدگي كند.
غلامرضا جنت خواه دوست
¤ به آن آقايي كه سخنراني كرده و گفته اين آتش زيرخاكستر هنوز روشن است بگوييد اگر شجاعت دارد اين حرف را در بين مردم بگويد تا واكنش مردم را ببيند.
محمدمهدي رحماني از همدان
¤ به آقاي پورمحمدي كه گفته هيچ مفسد اقتصادي نداريم و خود رئيس جمهور كه ادعا مي كند آن ها را معرفي كند، بگوئيد كه اين فقط خواسته رئيس جمهور نيست، بلكه مردم هم متقاضي معرفي مفسدان اقتصادي هستند. ضمن اين كه برخي از تاجران و سرمايه داران وام هايي كلان را گرفته و هنوز پس نداده اند.
يك هموطن
¤ از نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه بعيد بود كه اعلام كنند 70 درصد دانشگاهيان به فرد ديگري به جز رئيس جمهور رأي دادند. برفرض هم كه چنين باشد، آيا مي توان به اين بهانه، به اين اقليت حق اعتراض به رأي اكثريت را داد؟
نديمي از قم
¤ من با كساني كه موسوي را نخست وزير امام معرفي مي كنند مخالفم، زيرا وي نخست وزير تحميلي مجلس دوم به امام بودند كه با نامه نگاري و تقاضا آن را به امام تحميل كردند و امام نيز فرمودند بحث نخست وزيري از اختيارات رياست محترم جمهوري و مجلس است.
شيرازي
¤ به برخي از خواص كه به خاطر حب دنيا حاضر نيستند از حق دفاع كنند بايد گفت كه اين افراد هم بايد آن روزي را كه جايگاه كنوني خودشان را از دست مي دهند در نظر بگيرند. آدم حق طلب بايد منيت را كنار بگذارد و تسليم حق شود.
حيدري از اصفهان
¤ شهرستان پاكدشت با بيش از يكصد هزار نفر جمعيت يك درمانگاه دارد كه در هر روز 4 نفر را براي دندانپزشكي بيشتر ويزيت نمي كند و بقيه روز را دكتر دندانپزشك بيكار در اطاق نشسته، وقتي علت را جويا مي شويم كه ما 4 صبح آمده ايم براي نوبت چطور نوبت ما نشده اظهار مي دارند روزي 4 نفر چون تجهيزات پزشكي براي بيش از 4 نفر نداريم؟! از وزير محترم بهداشت و رئيس محترم دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي تقاضاي حل اين معضل را دارم.
اسدي از پاكدشت
¤ با توجه به اين كه سهميه بنزين خودروهاي دوگانه سوز وانت در ماه به 100 ليتر كاهش يافته است، خواستم از مسئولان بپرسم كه صاحبان اين وانت ها چگونه مي توانند كار كنند. خواهشمند است نسبت به سهميه بنزين وانت ها تجديدنظر شود.
اعواني از شهريار
¤ علي رغم گذشت چند سال از ساخت واحد مسكوني و سكونت در خيابان شهيد فلاح بندرانزلي، هنوز زيرسازي و تيغ زني آن انجام نشده است. از مسئولان تقاضاي رسيدگي مي شود.
حسن زاده از بندرانزلي
پاسخ روابط عمومي شركت خدمات ارتباطي ايرانسل
«در پاسخ به پيام منتشر شده در خصوص طرح سيم كارت هديه ايرانسل در ستون كيهان و خوانندگان صفحه 2 روزنامه وزين كيهان مورخ 16/9/88 به آگاهي مي رساند طبق اعلام قبلي براي دريافت سيم كارت هديه تكميل مراحل زير الزامي است:
1- تكميل ثبت نام
2- ارسال مدارك به ايرانسل
3- برقراري نخستين تماس
4- ارسال پيام كوتاه بدون متن به 2112 و بعد 2115
بر اين اساس مشتركين محترم براي آنكه حائز شرايط دريافت سيم كارت هديه شوند، كافيست در فاصله زماني اعلام شده، پس از تكميل ثبت نام و ارسال مدارك (كپي شناسنامه يا كارت ملي، با درج شماره ايرانسل تان روي آن) به ايرانسل، نخستين تماس را از سيم كارت خريداري شده برقرار نمايند و در همين فاصله يك پيام كوتاه بدون متن از خط ايرانسل به شماره ويژه 2112 ارسال كنند. به اين ترتيب، كدپستي اي كه در سيستم ايرانسل براي پرونده مشترك ثبت شده است، براي وي از طريق پيام كوتاه ارسال مي شود. در صورتي كه كدپستي صحيح بود، براي تاييد آن، لازم است يك پيام كوتاه بدون متن ديگر از خط ايرانسل به 2115 ارسال شود؛ به اين شكل، كدپستي محلي را كه بايد سيم كارت هديه به آن ارسال شود، به ايرانسل اعلام مي شود. بديهي است اگر كد دريافتي صحيح نبود، لازم است مشترك سريعاً به محل خريداري سيم كارت مراجعه كرده و كدپستي را تصحيح و مراحل ذكر شده را دوباره تكرار نمايد.

 



گزارشي از پروژه جديد روزنامه تايمز پشت پرده دروغ سازي جديد انگليس عليه برنامه هسته اي ايران

سرويس سياسي-
به دنبال ناكامي برخي كشورهاي غربي در برگزاري نشستي ضدايراني در گروه 1+5 يك رسانه انگليسي با طرح ادعايي جعلي، پروژه جديدي از جنگ رواني عليه فعاليت هاي هسته اي صلح آميز كشورمان كليد زده است.
ماجرا ظاهراً از آنجا آغاز شده كه نشست نمايندگان كشورهاي عضو دائم شوراي امنيت (انگليس، آمريكا، فرانسه، چين و روسيه) به همراه آلمان موسوم به گروه 1+5 كه قرار بود هفته آينده در يكي از شهرهاي اروپايي پيرامون اعمال دور جديدي از تحريم ها عليه ايران برگزار شود به دليل مخالفت جدي برخي اعضا مانند چين لغو شد.
دستگاه هاي جاسوسي و اطلاعاتي غربي از جمله انگليس براي جبران اين شكست و تحت فشار قرار دادن مخالفان براي اعمال مجازات هاي شديد عليه ايران اسنادي جعلي را در اختيار روزنامه تايمز قرار دادند كه نشان دهنده تلاش جمهوري اسلامي ايران براي دستيابي به سلاح اتمي است.
روزنامه انگليسي تايمز روز دوشنبه هفته جاري با انتشار اين اسناد جعلي مدعي شد: ايران از سال 2007 بر روي آزمايش آخرين تركيب از اجزاي يك بمب اتم كار مي كند.
بر مبناي ادعاي تايمز، گروهي از دانشمندان هسته اي ايران در حال كار بر روي ماشه شليك سلاح اتمي (شليك نوترون) هستند.
تايمز در ادامه به نقل از يك مقام ناشناس آمريكايي مدعي شد، اين موضوع كه اقدامي براي مكانيزم ماشه انفجار يك بمب اتم در جريان است، بي ترديد بر اضطراري بودن وضعيت ايران صحه مي گذارد.
وي افزود: اگر تهران توضيح معنا داري در مورد اين فعاليتش ارائه ندهد، فشارهاي بيشتر از طريق تحريم هاي جديد ضرورت پيدا مي كند.
شبكه خبري سي .ان.ان هم در مصاحبه با «ديويد آلبرايت» كارشناس موسسه علوم و امنيت بين المللي مدعي شد كه بعيد است اسناد محرمانه افشا شده درباره جهت گيري تسليحاتي برنامه هسته اي ايران جعلي باشد.
وي مدعي شده است: ما اين اسناد را چند هفته پيش دريافت كرده ايم و نشان دهنده آن است كه تهران اقداماتي را براي دستيابي به سلاح اتمي آغاز كرده است.
موسسه تحت مديريت آلبرايت ديروز يك نسخه از اين به اصطلاح اسناد را كه چيزي جز چند صفحه تايپي نيست منتشر كرد. اين شبكه خبري در ادامه گزارش خود آورده است: اين گزارش نگراني ها را درباره تلاش ايران براي رفتن به سمت سلاح هسته اي افزايش داده است.
روزنامه آمريكايي واشنگتن پست نيز در تحليل ادعاي روزنامه تايمز انگليس به نقل از «رالف مووات لارسن» افسر بازنشسته سيا و مديرسابق اطلاعات وزارت انرژي آمريكا آورده است: ارزيابي هاي مقامات هسته اي سازمان ملل در اسناد داخلي و همچنين تحليلگران شرق و غرب به نظر مي رسد ايران به رغم محروم بودن از فناوري خارجي به علت تحريم تا حدود زيادي به دانش بمب هسته اي دست يافته است.
براساس اين گزارش، روزنامه تايمز با انتشار اسناد محرمانه اي نشان داد كه قدرت فني ايران افزايش يافته است. واشنگتن پست افزوده است: ايراني ها به تدريج وابستگي خود را به وارد كردن فناوري هاي حساس كاهش مي دهند و خود توانايي ساخت آنها را به دست مي آورند.
در همين رابطه، رامين مهمانپرست سخنگوي وزارت خارجه كشورمان ادعاي برخي رسانه ها و مقامات غربي مبني بر آزمايش تجهيزات اتمي در ايران را جنگ تبليغاتي دانست و تصريح كرد: اين ادعا يك برخورد رسانه اي با اهداف سياسي و جنگ تبليغاتي و رواني است و هيچ پايه و اساسي در آژانس بين المللي انرژي اتمي ندارد.
همچنين يك مقام آگاه در گفت وگو با كيهان پيرامون پروژه جديد جنگ رواني غرب كه با محوريت انگليس آغاز شده است گفت: اسناد مورد ادعا در واقع دنباله موضوع «مطالعات ادعايي» است كه جعلي بودن آنها براي همگان آشكار شده است.
وي افزود: اين اسناد جديد كه روزنامه تايمز منتشر كرده دو صفحه بدون امضا و سربرگ است كه هر دانشجوي هسته اي يك ساعته مي تواند چيزي شبيه آن بنويسد.
اين مقام آگاه در ادامه تصريح كرد: آژانس بين المللي انرژي اتمي هيچ گاه اصالت مطالعات ادعايي را تائيد نكرد، بخصوص در گزارش ماه سپتامبر 2009 مديركل وقت آژانس به صراحت تاكيد شد كه آژانس به دليل در اختيار نداشتن اصل اسناد مربوط به مطالعات ادعايي كه توسط دستگاه هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس ارائه شده نمي تواند درباره صحت اين اسناد اظهار نظر كند.
وي افزود: درباره اسناد جديد نيز قطعاً آژانس بين المللي انرژي اتمي نمي تواند ادعاي راستي آزمايي كند.
اين مقام آگاه در بخش ديگري از اظهارات خود پروژه جديد را بخشي از خباثت هاي انگليس عليه ايران دانست و تاكيد كرد: همانطور كه رهبرمعظم انقلاب فرمودند، آمريكا بزرگ ترين دشمن ملت ايران و انگليس خبيث ترين اين دشمنان است.
وي در ادامه يكي از اهداف رسانه ها و سرويس هاي اطلاعاتي غربي از طرح چنين ادعاهاي دروغين و جعلي را تشديد فشارها به ايران براي پذيرش پيشنهادات مطرح شده در مذاكرات وين داشت.
وي در پايان هدف ديگر اين كشورها را در تنگنا قرار دادن چين و روسيه براي همراهي با غرب جهت اعمال فشارهاي بيشتر عليه ايران دانست.

 



پشه (گفت و شنود)

گفت: يكي از مدعيان اصلاحات در مصاحبه با راديو زمانه ضمن اعتراف به ريزش شديد هواداران فتنه سبز، گفته است اين مسئله چندان مهم نيست!
گفتم: چطور مهم نيست، اينهمه سران فتنه و سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و اسرائيل و انگليس و رسانه هاي آنها زور زدند و پول خرج كردند كه عده اي را فريب بدهند و حالا همه متوجه هويت منافقانه آنها شده و تركشان كرده اند.
گفت: اين مدعي اصلاحات مي گويد قبول دارم كه ريزش شديد داشته ايم ولي مردم در قلب خود به ما وفادار هستند!
گفتم: همين توده هاي ميليوني مردم كه عليه سران فتنه شعار مرگ بر منافق مي دهند؟
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: پشه اي به پشه هاي ديگر مي گفت، مردم خيلي مرا دوست دارند و هر وقت مرا مي بينند برايم دست تكان مي دهند! يكي از پشه ها كه باتجربه تر بود گفت؛ اي عوام! مي خواهند با دست توي ملاجت بكوبند!!

 



جلسه تفهيم اتهام! مديرمسئول كيهان در پي شكايت موسوي، خاتمي و...

در ادامه شكايت هاي زنجيره اي عليه مديرمسئول روزنامه كيهان، ديروز شريعتمداري براي تفهيم اتهام درباره چند شكايت جديد در شعبه9 دادسراي تهران حضور يافت و به پرسش هاي مربوطه پاسخ داد. ميرحسين موسوي، سيدمحمد خاتمي، موسسه تنظيم و نشر آثار امام(ره)، علي اكبر محتشمي پور، محمدرضا شجريان و چند شاكي ديگر از جمله شاكياني هستند كه در جلسه ديروز شكايات آنها مطرح شد. ميرحسين موسوي و سيدمحمد خاتمي از يادداشت ها و گزارش هاي روزنامه كه در آن به خيانت آنها و همراهي با بيگانگان براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران اشاره شده بود و چند موضوع ديگر از همين دست شكايت كرده اند كه شريعتمداري با اشاره به اسناد موجود شكايت آنها را فاقد وجاهت قانوني دانسته و تاكيد كرد كه نامبردگان بايد به عنوان متهم احضار گرديده و به خاطر خيانت ها و جناياتي كه مرتكب شده اند محاكمه و مجازات شوند نه اين كه جاي متهم و مدعي تغيير كند و متهم در جايگاه مدعي قرار گيرد.
مديرمسئول كيهان درباره شكايت محمدرضا شجريان نيز به مواردي از همكاري وي با بيگانگان و مواضع و عملكردي كه مخصوصاً طي چندماه اخير عليه جمهوري اسلامي ايران داشته است اشاره كرده و اظهار داشت، اگر اين موارد از مصاديق بارز وطن فروشي نيست؟ پس وطن فروشي چيست؟ علي اكبر محتشمي پور با عنوان «رئيس كميته صيانت از آراء»! شكايت كرده و موضوع شكايت وي برخي از يادداشت هاي شريعتمداري است.
مديرمسئول كيهان با اشاره به غيرقانوني بودن كميته صيانت از آراء!! كه با نسخه برداري از فرمول جرج سوروس صهيونيست و براي زيرسوال بردن انتخابات تشكيل شده بود، شكايت محتشمي پور را فاقد وجاهت قانوني دانسته و اعلام كرد، اگر محتشمي پور به وكالت از جرج سوروس صهيونيست و يا جين شارپ و مايكل لدين از مديرمسئول كيهان شكايت كرده است بايد شكايت خود را به يكي از مراجع قضايي رژيم جعلي اسرائيل ارائه كند!
مديرمسئول كيهان در پاسخ به شكايت موسسه تنظيم و نشرآثار امام راحل(ره) نيز، آنچه روزنامه كيهان درباره انحراف آشكار اين موسسه از خط مبارك حضرت امام(ره) نوشته است را واقعيتي تلخ و غيرقابل انكار دانست و افزود، شواهد بسياري نشان مي دهد كه اين موسسه در خدمت يك جريان منحرف قرار دارد و نه فقط از آثار حضرت امام(ره) كه متعلق به جهان اسلام است حفاظت نمي كند، بلكه در مقابل تحريف هاي آشكار سخنان آن حضرت از جمله تحريف فرمايشات حضرت امام(ره) توسط شيخ يوسف صانعي و نيز اهانت هاي پي در پي مدعيان اصلاحات به ساحت مقدس امام راحل(ره) سكوت مشكوك و معني داري اتخاذ كرده است.
گفتني است در حال حاضر دو دادگاه ديگر با مجموعه نزديك به 60 شكايت از حسين شريعتمداري در جريان است و افرادي نظير شيرين عبادي، محسن كديور، عمادالدين باقي، اكبر اعلمي، اسفنديار رحيم مشايي، جلايي پور، لطيف صفري، ابوالفضل فاتح، عليرضا بهشتي، مدعي العموم، ديوان محاسبات كشور، روزنامه هاي زنجيره اي و توقيف شده توس، نشاط، عصر آزادگان، صاحب شركت توليد قطعات فولادي، محسن رهامي، و... از جمله شاكيان مديرمسئول كيهان هستند.

 



تازه ترين ادعاهاي آمريكا عليه تهران كلينتون : ايران به پيشنهادهاي 1+5 پاسخ نداده است

سرويس سياسي -
تلاش مقامات آمريكايي و صهيونيستي براي اعمال فشار به ايران درباره برنامه هسته اي كشورمان ادامه دارد.
هيلاري كلينتون وزير امور خارجه آمريكا در نشست خبري مشترك با «ميگوئل موراتينوس» همتاي اسپانيايي خود ضمن بيان اينكه تلاش ها براي مذاكره با ايران بي نتيجه مانده است براي چندمين بار در طي هفته اخير خواهان تشديد تحريم ها عليه ايران شد.
كلينتون كه در برخي محافل كشورش به مجري سياست هاي رژيم صهيونيستي معروف است در اين نشست خبري مدعي شد: ما به سوي ايران دست دوستي دراز كرديم، ما اين فرصت را ارائه كرديم كه با همتايان ايراني مان وارد مباحث معنادار و جدي بشويم ما به طور كامل به يك روند گروه 1+5 پيوستيم اما اكنون تصور نمي كنم كسي بتواند ترديدي داشته باشد كه ايراني ها در ارائه هرگونه پاسخ مثبتي به پيشنهاد هاي ما بسيار كوتاهي كردند. وي افزود: در صورتي كه تعامل تحت آنچه كه راهبرد دوسويه ناميده مي شود با شكست مواجه شود آمريكا تلاش خواهد كرد حمايت جامعه بين الملل را براي اعمال فشار بر ايران به منظور تغيير رويه در برنامه هسته اي اش جلب كند. كلينتون اضافه كرد: مطمئنا براي چنين كاري درخواست اعمال فشار اضافي را بر ايران درخواست خواهيم كرد. وزير امور خارجه آمريكا ادعا كرد: ايران اقداماتي انجام داده است كه نشان مي دهد تمايل چنداني براي پاسخ به تلاش هاي اوباما براي تعامل با تهران ندارد.
در همين حال؛ ديويد پترائوس رئيس فرماندهي مركزي ارتش آمريكا در گفت وگو با شبكه تلويزيوني العربيه در پاسخ به اين پرسش كه مذاكرات ميان ايران و قدرت هاي بزرگ به شكست رسيده، آيا ارتش آمريكا آماده حمله نظامي به ايران است گفت: رابرت گيتس وزير دفاع آمريكا تاكيد كرده هيچ چيزي بعيد نيست ولي تلاش هاي ديپلماتيك ادامه دارد.
وي همچنين در پاسخ به اين سؤال كه اگر دستور حمله به تأسيسات اتمي ايران را دريافت كرديد آن را انجام خواهيد داد اظهار داشت: اين شيوه خوبي براي تعامل با وضعيت احتمالي نيست ولي فرماندهان نظامي هميشه خود را براي هر احتمالي آماده مي كنند.
از سوي ديگر؛ جفري فيلتمن معاون وزير خارجه آمريكا در اظهاراتي متناقض با سخنان كلينتون در گفت وگو با روزنامه الحيات به حل مسئله هسته اي ايران از طريق گفت وگوها ابراز اميدواري كرد.
وي تصريح كرد: در صورت شكست گفت وگوها با ايران زمان مشخصي براي پايان دادن به كارها به واسطه تحريم ها وجود ندارد.
معاون وزير امور خارجه آمريكا درباره استفاده از راه حل نظامي در قبال ايران نيز گفت: ما تمايلي به استفاده از گزينه نظامي در قبال ايران نداريم و اميدواريم كه اين مساله به واسطه گفت وگوها حل شود.
همچنين ايهود باراك وزير دفاع رژيم صهيونيستي در يك نشست مطبوعاتي در وين با پيش كشيدن بحث برنامه هسته اي جمهوري اسلامي ايران گفت: ما گمان نمي كنيم كه مذاكرات غرب با ايران تمام شده و پايان يافته است. وي مدعي شد كه ايران با پاسخ هاي متفاوت دست به دسيسه كاري مي زند.
اين مقام صهيونيستي با اشاره به اينكه همچنان زمان براي ديپلماسي در اين باره وجود دارد گفت: اعمال تحريم هاي شديد عليه ايران مهم است امااين كار ساده نيست. وي از كشورها و مقاماتي كه آنها را «بازيگران» در اين موضوع خوانده است خواست كه در اين مباحث هيچ گزينه اي را از روي ميز برندارند.

 



سناي آمريكا: موسوي، خاتمي، حمايتت مي كنيم! (خبر ويژه)

سناي آمريكا اختصاص 20 ميليون دلار براي حمايت از فعاليت هاي اينترنتي بر ضد جمهوري اسلامي ايران را تصويب كرد.
براساس اين مصوبه كه تكمله اي بر بودجه سالانه محسوب مي شود، بخشي از بودجه سال 2010 آمريكا براي فعاليت سايبر عليه ايران از طريق برنامه اي تحت عنوان «برنامه منطقه اي دموكراسي در خاور نزديك» (Near East Regional Democracy) تأمين خواهد شد.
روزنامه آمريكايي يو.اس.اي تودي چند ماه پيش از برنامه اوباما براي افزايش بودجه برنامه NERD به ميزان 15 ميليون دلار خبر داده و هدف از اقدام مذكور را اختصاص بخشي از اين بودجه به فعاليت عليه ايران خوانده بود.
در متن لايحه بودجه 2010 وزارت خارجه آمريكا ذيل عنوان «دسترسي به اينترنت و آزادي» آمده است كه 10 ميليون دلار از بودجه اين بخش براي فعاليت هاي سايبر عليه ايران از طريق NERD و 10 ميليون دلار ديگر از طريق Democracy Fund تأمين مي شود.
طي سال هاي گذشته دولت آمريكا از طريق سايت هاي اينترنتي چون گذار، گويانيوز، پيك نت، روزآنلاين و اخيراً فيس بوك و تويتر برنامه ويژه اي را براي عمليات رواني عليه ايران از قبيل دروغ پردازي، سياه نمايي و شبهه افكني به اجرا گذاشته و پس از ناكامي در جريان انتخابات 22 خرداد بر ميزان كمك هاي مالي به گروه هاي وابسته در حوزه هاي مختلفي مانند اينترنت به شدت افزوده است.
گفتني است عناويني نظير «برنامه منطقه اي دموكراسي در خاورميانه و نزديك» صرفاً پوششي براي معارضه با نظام مردم سالار جمهوري اسلامي است وگرنه آمريكايي ها هرگز براي كشورهاي مرتجع و ديكتاتوري خاورميانه جز ارسال اسلحه و تقويت سيستم هاي سركوب آنها بودجه خرج نمي كنند.
اشاره به اين نكته نيز ضروري است كه مطابق اسناد اعلام شده از سوي مراجع آمريكايي كه بارها در كيهان به آن اشاره شده است بودجه اختصاص يافته به جريانات ضد انقلابي بسيار فراتر و كلان تر از آن است كه رسماً اعلام مي شود و به قول يك سناتور آمريكايي اعلام ارقامي نظير 20 ميليون دلار تنها براي اطمينان مخالفان جمهوري اسلامي از حمايت آمريكاست.

 



آن روز كه شير، امير انتظام را خورد! (خبر ويژه)

يك جاسوس باسابقه آمريكا براي به حاشيه انداختن اين سوابق ننگين مدعي شد پس از ماجراي 16 آذر، با شجاعت تمام به سفارت آمريكا رفته و نامه اعتراض خطاب به نيكسون (معاون وقت رئيس جمهور آمريكا) را تحويل ريچارد كاتم در سفارت داده است.
عباس امير انتظام در اين تاريخ سازي با تجليل از شهداي روز 16 آذر 1332 كه در اعتراض به سفر نيكسون و كودتاي چند ماه پيش آمريكا (28 مرداد) به شهادت رسيدند، مدعي درگيري با ماموران رژيم شاه در مراسم خاكسپاري اين شهدا شد و سپس گفت نهضت مقاومت ملي، در اعتراض به كودتا عليه دولت مصدق نامه اي به نيكسون نوشت. در هيئت اجرايي نهضت مقاومت با آن كه پيش بيني اعدام خود را مي كردم، داوطلب رساندن نامه به نيكسون شدم. به سفارت رفتم و نامه را ريچارد كاتم كه در آن وقت ديپلمات جواني بود از من گرفت و به نيكسون داد.
امير انتظام توضيح نداد كه در فضاي خفقان و كشتار آن روزگار چرا با او هيچ برخوردي نكردند اما افشاي اسناد لانه جاسوسي (27 سال بعد) روشن كرد كه ملاقات با ريچارد كاتم، خيلي هم معترضانه نبود و اسباب استخدام سخنگوي بعدي دولت موقت انقلاب از سوي سفارت را با اسم رمز «اس دي پلاد» فراهم كرده است. امير انتظام پس از آن ملاقات شجاعانه! اول، بارها با كاتم ديدار كرد بي آنكه ديگر اعتراضي باقي مانده باشد.
خودستايي اين عضو گروهك نهضت آزادي از راه تحريف تاريخ، مخاطب را به ياد چاخان هاي آن آدم ناشي مي اندازد كه ادعا مي كرد «روزي به تنهايي به جنگل رفتم. ناگهان با شيري قوي پنجه روبرو شدم ولي نترسيدم و با او درگير شدم. با اين همه او زورش بيشتر بود و من را خورد.» آقاي خالي بند وقتي با تعجب و پرسش دوستش مواجه شد كه «آخه چه طور ميشه، تو كه زنده اي؟»، گفت:«اي بابا اين هم شد زندگي!؟»

 



كي ميگه «جنبش» ريزش كرده؟! من خودم يك جنبشم (خبر ويژه)

رئيس گروهك -تك نفره- «جنبش مسلمانان مبارز» با اذعان به ريزش وسيع نيروها در «جنبش سبز»، مدعي شد فقط بحث كميت نيست و بايد روي كيفيت و عمق حساب كرد. وي مي گويد: بعضي تحليلگران فقط روي كميت فيزيكي يا عددي حضور در خيابان ها داوري مي كنند و آن را در حال افول مي بينند ولي واقعيت اين نيست.
حبيب پيمان همچنين در پاسخ به پرسش راديو زمانه كه «برخي معتقدند حمايت مردم از معترضان مطابق انتظار مخالفان نبوده» گفت: نه اينكه خانواده ها از خود جنبش مايوس شوند يا بخواهند ديگر حمايت نكنند اما به هرحال جامعه ظرفيت محدودي براي دادن هزينه دارد. بخش عظيم ظرفيت ها به جاي آمدن به خيابان، حمايت هاي معنوي و قلبي و فكري و... است.
اين عنصر گروهكي بي صداقت البته علت اصلي ريزش در فتنه سبز را كه در آشكار شدن هويت فريبكارانه و دروغگوي سران فتنه است، توضيح نداده است و اين در حالي است كه ملت رشيد ايران چه در انقلاب اسلامي، چه در دفاع مقدس، چه در صحنه هاي گوناگون اجتماعي و سياسي بارها ثابت كرده آنجا كه پاي اسلام و استقلال و عزت و اقتدار كشور در ميان است از دادن هزينه دريغ نمي كند اما در عين حال حيثيت خود را خرج گروهكهاي ورشكسته به تقصير نمي كند.
البته وقتي يك نفره مي شود نام گله گشاد «جنبش مسلمانان مبارز» را يدك كشيد لابد بر همان منوال هم مي شود گفت جنبش سبز ريزش نكرده است!

 



چه چيز ما از منافقين كمتر است؟! (خبر ويژه)

رسانه هاي وابسته به افراطيون مدعي اصلاح طلبي، پس از ادعاهاي اوليه درباره دروغ و مونتاژ بودن اهانت به تصوير حضرت امام در تجمع منتسب به آنان، اكنون روش ديگري اتخاذ كرده و ضمن تاييد ماجرا مدعي شده اند نبايد واكنشي به اين اهانت نشان داد.
سايت هايي نظير كلمه و پارلمان نيوز و برخي سايت ها و رسانه هاي همسو به نقل از سايت جماران- كه تحت نام جماران در خدمت سرويس دهي به افراطيون قرار دارد- ماجراي هتاكي مشابه سازمان منافقين و وابستگان به بني صدر عليه حضرت امام در روزهاي پاياني آذر 59 را مورد استناد قرار دادند كه با اعتراض سراسري مردم و روحانيت مواجه شد. در آن ماجرا حضرت امام با تشكر و سپاسگزاري از عواطف و احساسات ملت فرمودند: «با توجه به حساسيت زمان در مقطع فعلي كه ما گرفتار جنگ با دشمنان اسلام هستيم، و با توجه به اين كه بارها اعلام كرده ايم به خاطر حفظ وحدت، اگر به من و يا به عكس من اهانتي شد مردم عكس العملي نشان ندهند. بدين وسيله از عموم آنان تقاضا مي شود از تعطيل و يا راهپيمايي هايي كه قرار است به اين عنوان انجام شود صرف نظر نمايند و به رفع مشكلات و كارهاي ديگري كه دارند بپردازند، و حتي الامكان مردم را به آرامش و نظم دعوت كنند».
استناد سايت هاي زنجيره اي به ماجراي آذرماه 29سال پيش درحالي است كه همين محافل تا يكي دو روز پيش اصل خبر اهانت را انكار كرده يا آن را به «توطئه صدا و سيما» نسبت مي دادند اما اكنون كه عرصه بر آنها از سوي افكار عمومي تنگ شده، به مغالطه ديگري روي آورده و با استناد به نظر حضرت امام، دوباره خط امامي شده اند!! اما تفاوت ماجرا در اين است كه آن روز گروهك تروريستي منافقين و مهره رسمي سازمان سيا(بني صدر) اقدام به هتاكي عليه حضرت امام مي كردند و امروز همان طيف ضد انقلاب با بسترسازي عناصري نظير موسوي و كروبي و خاتمي و... به همان جنايت دامن مي زنند و مورد حمايت و پشتيباني غيررسمي آنها هم كه ماجرا را به صدا و سيما نسبت مي دهند، قرار مي گيرند.
همچنين رسانه هاي وابسته به افراطيون به اين واقعيت اشاره نكرده اند، هم آن روز و هم امروز غيرت توده هاي مسلمان در ابراز انزجار از فتنه گران جوشيد و حضرت امام ضمن تشكر از اين غيرت، مصلحت را در توجه به جنگ تحميلي ديدند اما سران فتنه در ماجراي اخير، خود بخشي از هتاكي و بسترساز آن بودند و نمي توانند خيانت خود را با مغالطه و سفسطه بپوشانند.

 



جنبش اموي: دفاع از خميني جام زهر براي ماست(خبر ويژه)

عضو حلقه منافقين اطراف بني صدر (در زمان رياست جمهوري وي) و مدير روزنامه وابسته به وي هشدار داد سران فتنه سبز با واكنش انفعالي نسبت به «هتاكي عليه امام خميني» اسير ابتكار جمهوري اسلامي شده و به تضاد و فرسايش در درون جنبش سبز دامن زده اند.
محمدجعفري كه اكنون در انگلستان اقامت دارد، در سايت گويانيوز نوشت: ظاهراً داستان مربوط به پاره كردن عكس آقاي خميني و نمايش تلويزيوني آن دارد به جاهاي باريك كشيده مي شود. راهپيمايي هاي تند هواداران رژيم همه جانبه و حساب شده به پيش مي رود اما مهم تر از آن واكنش هاي نيروهاي اصلاح طلب است كه با بالا بردن عكس آقاي خميني قصد دارند نشان دهند پيروان آقاي خميني هستند.
وي افزود: اين روند به شدت فضا را ابهام آلود مي كند زيرا جنبش را به واكنش مي كشاند و ميان نيروهاي متنوع داخل جنبش تضاد ايجاد مي شود و اين يعني فرسايش جنبش.
اين عنصر منافق و ضدانقلاب از اينكه غيرت عمومي ملت ايران- فارغ از سليقه هاي مختلف بسياري- به خاطر جسارت به ساحت حضرت امام خميني(ره) به جوش آمده، ابراز ناخرسندي كرد.
از سوي ديگر سايت الف از قول يكي از سايت هاي «سبز» نوشت: ظاهراً سران جنبش سبز درخواست مجوز تظاهرات دارند. تكليف جنبش چيست؟ اين واقعاً انتخاب سختي است. بسياري در جنبش با اصل ولايت فقيه مخالف هستند. ولي در شرايط فعلي چكار مي بايست كرد؟ اگر از اين فراخوان استقبال نشود، معلوم نيست آينده جنبش چه خواهد شد، اگر هم از اين فراخوان استقبال شود، يعني جنبش عملاً دچار يك تناقض بزرگ شده است. نفي اصل ولايت فقيه توام با تجديد بيعت با ولايت فقيه. اين تناقض به راحتي براي عده كثيري قابل حل نخواهد بود.اما اگر ] حمايت از امام[ به نفع جنبش است بهتر است يك دله شويم، و اين جام زهر را بنوشيم]![

 



حزب مشاركت : كي بود؟ كي بود؟من نبودم! (خبر ويژه)

ما بار ديگر بر هويت خط امامي خود تاكيد كرده و اعلام مي داريم كه افتخار ما وفاداري به انديشه و آرمانهاي والاي امام و انقلاب اسلامي و مقابله با انحرافاتي است كه طي سالهاي اخير در اين باره ايجاد شده است. امام بر ميزان بودن راي ملت در اداره امور كشور و تحقق «جمهوري اسلامي» نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد تاكيد فراوان داشت و مانيز امروز خواسته اي جز اين نداريم.
اينها بخشي از بيانيه حزب مشاركت است كه با يك هفته تاخير در واكنش به هتك حرمت به ساحت امام خميني صادر شده است.
ادعاي حزب مشاركت مبني بر ارادت به «جمهوري اسلامي نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد» در حالي است كه تحريك شدگان اين حزب از جمله در حاشيه راهپيمايي عظيم و پرشكوه ملت ايران در روز قدس، «اسلام» را از جمهوري اسلامي حذف كرده و شعار «جمهوري ايراني» سر داده بودند. اما با اين بيانيه طنز و ظاهرسازانه بايد گفت احتمالا حاميان انگشت شمار مشاركت نبودند كه ضمن تظاهر به روزه خواري آن شعار رسواكننده را سرداده اند و احتمالا ميليون ها مسلمان روزه دار چنان شعاري داده اند!
طيفي از اعضاي حزب مشاركت كه به تدريج توانستند در حزب نيز غلبه پيدا كنند طي 11 ساله اخير كه از تاسيس حزب مي گذرد به واسطه هم پيمانان گروهكي، رسانه اي و بعضاً دولتي نقش اصلي را در اسلام زدايي از طريق دولت و مجلس وقت داشتند و در شبيخون فرهنگي دشمن براي ريشه كني اسلام نقش پشتيباني كننده داشتند. در مطبوعات وابسته يا همسو با اين حزب نيز مكرراً ارزش ها و مباني اسلامي نظير نبوت، امامت و ولايت، جهاد و شهادت، امر به معروف و نهي از منكر، حجاب و... مورد حمله علني قرار گرفت.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14