(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 12 دي 1388- شماره 19548
 

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
آنكه سقوط مي كند آنكه صعود مي كند (يادداشت روز)
كيهان و خوانندگان
كاپشن (گفت و شنود)
بازتاب راهپيمايي عظيم عاشورائيان در رسانه هاي بيگانه
كفن پوشان وراميني در تجديد بيعت با رهبر انقلاب:
مسئولان در برخورد با سران فتنه به وظيفه قانوني و شرعي خود عمل كنند
آيت الله سيداحمد خاتمي: موسوي با بيانيه هاي ساختارشكنانه آشوب روز عاشورا را ايجاد كرد
بيانيه شماره 17 اردوگاه عمر سعد (خبر ويژه)
مردم خداجو يا تروريست هاي گروهك منافقين؟! (خبر ويژه)
شبكه هاي اسرائيلي: آخ! عجب سيلي محكمي؟! (خبر ويژه)
كف خيابان آبروريزي بود، برگرديم به صندوق ها! (خبر ويژه)



آنكه سقوط مي كند آنكه صعود مي كند (يادداشت روز)

دو گزاره «سقوط آمريكا طي سالهاي آتي حتمي است» و «سقوط اسرائيل طي سالهاي آتي حتمي است» بارها از سوي انديشمندان مختلف مطرح گرديده است. از درون دستگاه سياسي آمريكا و رژيم صهيونيستي هم بارها صداي اين دو گزاره شنيده شده است.
حدود يك سال پيش، سرويس امنيتي آمريكا به تحقيقات گسترده خود درباره اسرائيل اشاره كرد و در جمعبندي خود در احتمال دوام اين دولت جعلي، طي دو دهه آينده بطور جدي ابراز ترديد كرد. البته گزارش هاي قبلي و بعدي اين سازمان -CIA- نيز با صراحت از قريب الوقوع بودن سقوط اسرائيل خبر داده اند. علاوه بر اين اگر روي اينترنت به يكي از زبانهاي زنده دنيا، متن يا ترجمه عبارت «سقوط اسرائيل حتمي است» را جستجو كنيد اندازه چند جلد كتاب قطور به شما مطلب مي دهد كه فقط تيترهاي آن حداقل 100صفحه مي شود.
درباره حتمي بودن فروپاشي امپراتوري ايالات متحده و سقوط قريب الوقوع آمريكا نيز اظهارنظرها و مستندات فراواني وجود دارد. در بسياري از اين گزارش ها تاريخ خاصي هم ذكر شده است مثلا «شوراي روابط خارجي مجلس نمايندگان آمريكا» سال گذشته زمان آن را طي دو دهه آينده ذكر كرد و شش نهاد اطلاعاتي آمريكا در بررسي مشترك خود و گزارشي كه تهيه كردند- و به بيرون درز كرد- سقوط قدرت آمريكا را تا سال 2025 قطعي شمردند.
حدود دو هفته پيش روزنامه صهيونيستي «يديعوت احارنوت» با وحشت زدگي خاصي از «بروز نشانه ها»يي كه آغازي بر فروپاشي آمريكاست خبر داد. اين روزنامه البته تنها به فروپاشي اقتصادي و امنيتي اشاره مي كند و معتقد است هم اكنون تنها دو پايه از چهار پايه اقتدار آمريكا باقي مانده اند اين دو، اقتدار سياسي و نظامي است. اما در عين حال همين روزنامه در گزارش ديگري به شكست نظامي آمريكا در عراق و افغانستان هم اشاره مي كند كه بيانگر فروپاشي پايه نظامي قدرت آمريكا نيز هست. «سي بي اس ماركت واچ» كه جزيي از ساختار شبكه تلويزيوني سي بي اس آمريكاست و كاملا به مقامات كاخ سفيد نزديك است، در جديدترين گزارشي كه حدود يك ماه پيش منتشر كرد، 20 دليل مستند را ذكر كرد و نتيجه گرفت كه: «سقوط آمريكا بسيار زودتر از آنچه ذكر مي شود- سال 2025- اتفاق خواهد افتاد.»
«پل فارل» كه نويسنده اين گزارش تحليلي است، نوشت: «نظام آمريكايي يك روح سرگردان است و به احتمال بسيار زياد فروپاشي آن تا سال 2012 به وقوع خواهد پيوست.» شايد نتوان تاريخ قطعي درباره سقوط امپراتوري و قدرت آمريكا و نيز شايد نتوان تاريخ قطعي فروپاشي رژيم صهيونيستي را مشخص كرد ولي مي توان با قطعيت گفت جهان حداكثر طي دو دهه آينده فروپاشي و اضمحلال كامل رژيم صهيونيستي و فروپاشي كامل اقتدار بين المللي آمريكا را شاهد خواهد بود. براي دو دولت غاصب و متجاوز راه گريزي از فروپاشي نمانده و تقريبا با قاطعيت مي توان گفت هيچ طرح اجرايي موثري هم براي نجات اين دو رژيم وجود ندارد هر چند دستگاههاي مختلف رژيم هاي آمريكا و اسرائيل طرح هايي را ارائه داده اند ولي نتوانسته اند ديگران را متقاعد كنند كه چنين طرح هايي از چنان فرجامي جلوگيري مي كند.
اما در مورد عامل فروپاشي قدرت صرفاً مادي آمريكا و نيز در مورد عامل فروپاشي نظام ضدديني اسرائيل دلايل مختلفي ذكر شده است و بعضي هم خواسته اند فرافكني كرده و عامل فروپاشي را هم «مادي» معرفي نمايند. اما كيست كه نداند عامل فروپاشي نظام هاي مادي، معناگرايي جوامع است كما اينكه نظام هاي معنوي تنها با مادي گرايي سقوط مي كنند. در عين حال كم نيستند محققين نكته سنجي كه حقيقت را فاش گفته اند. بيش و پيش از همه، حضرت امام خميني- قدس سره- دقيقاً در همين روزها- 11دي 1367- طي پيامي به گورباچف درباره عامل اصلي فروپاشي نظام هاي مادي فرمودند: «بايد به حقيقت روي آورد، مشكل اصلي كشور شما مسئله مالكيت و اقتصاد و آزادي نيست. مشكل شما عدم اعتقاد واقعي به خداست، همان مشكلي كه غرب را هم به ابتذال و بن بست كشيده و يا خواهد كشيد. مشكل اصلي شما مبارزه طولاني و بيهوده با خدا و مبدأ هستي و آفرينش است... با ماديت نمي توان بشريت را از بحران عدم اعتقاد به معنويت كه اساسي ترين درد جامعه بشري در غرب و شرق است، به در آورد.»
در اين ميان هيچ ترديدي وجود ندارد كه تمناي معنوي و الهي ملت ها و روح عدالت گراي بشر و ناتواني سيستم سياسي و اقتصادي آمريكا و رژيم صهيونيستي در برآوردن اين تمنا، مهمترين بستر سقوط دو دولت متجاوز و غاصب است. حالا يك سؤال مهم را بايد پاسخ داد: «پرچم معنويت، دين داري و عدالت امروز روي دوش كدام ملت و دولت است و كانون پمپاژ كننده اين روح مهاجم كجاست؟ به جز ايران و ملت آن؟» البته پر واضح است كه امروز ملت هاي دنيا پشتيبان و پيرو اين كشور و نظام و مردم آن هستند و برخلاف سال هاي اول پس از پيروزي انقلاب، و علي رغم آنچه غرب تبليغ مي كند، ديگر تنها، يا منزوي و يا در محاصره نيست. حتي تنها نظام معنوي هم نيست امروز چندين دولت اسلام گراي انقلابي كه كاملاً موثر هستند، مجموعه اي از نظام هاي دين گرا را شكل داده اند و به شيعه هم محدود نمانده است. دولت هاي عراق، تركيه، فلسطين، سودان، كومور ... و نيز دولت هايي كه اگر چه اسلام گرا خوانده نمي شوند ولي كاملاً در بلوك اسلام گراها عمل مي كنند مثل دولت هاي سوريه و الجزاير.
اگر تحولات خاورميانه را مرور كنيد مي بينيد كه در دوره اخير حداقل هر ساله يك دولت به جمع نظام هاي معنوي پيوسته اند تا جايي كه مي توان گفت امروز اكثريت كشورها و ملت هاي خاورميانه از زير سلطه آمريكا خارج شده اند.
آمريكايي ها و صهيونيست ها كه به واسطه موج قوي انقلاب اسلامي ناچار به ترك خاورميانه خواهند شد و فروپاشي را در يكي- دو قدمي خود مي بينند، با تبليغات معكوس مقتدرترين نظام سياسي دنيا راكه علاوه بر 70ميليون شهروند ايراني از حمايت صدها ميليون شهروند غيرايراني هم برخوردار است و از همه مهمتر- براساس آيات قرآن كريم- از سوي خداوند متعال هم حمايت مي شود، در آستانه سقوط! معرفي مي كنند و با اشاره به حضور گروهي آشوب طلب در روز عاشورا كه اكثر آن هارا خود طي چند ماه گذشته تحت عناوين خاص به ايران اعزام كرده اند، ادعا مي كنند كه «اوضاع بالاخره از كنترل جمهوري اسلامي خارج شده و ما شاهد يك انقلاب ديگر در ايران هستيم» انقلابي كه قرآن، امام حسين، امام و ولايت فقيه را برنمي تابد!
البته باطل بودن اين داعيه تبليغاتي آشكارتر از آن است كه به پاسخ نياز داشته باشد و مي توان در يك جمعبندي گفت آنان با «در حال فروپاشي معرفي كردن عامل اصلي فروپاشي خود» درصدد هستند تا به نظام هاي فرسوده و در حال فروپاشي خود اميدي بدهند و سقوط آنان را به تاخير بياندازند كه قطعا اين شدني نيست چرا كه ميان واقعيت و كاريكاتور آن فاصله زيادي وجود دارد.
ملت ايران در روز 13 محرم پاسخ شرارت هاي روز 10 محرم يزيديان را داد. در اين باره گفتني هايي وجود دارد كه فقط به چند مورد آن اشاره مي شود؛
1- عدد شركت كنندگان در تظاهرات 13 محرم - و به تعبير بهتر نهضت عاشورائيان - قطعا در كل كشور از مرز 40 ميليون نفر و در تهران از مرز سه ميليون نفر فراتر رفته و مطلعين و خبرگان منصف عدد آن را در تهران حدود 4 ميليون نفر ذكر كرده اند بعضي هم كه خواسته اند حداكثر احتياط را لحاظ كنند گفته اند در تهران سه ميليون نفر آمده اند. اين عدد يعني اينكه مجموع راي دهندگاني كه در تهران به دكتر احمدي نژاد و ميرحسين موسوي - كه البته دو كانديداي ديگر راي قابل توجهي نداشتند - در نهضت عظيم روز 13 محرم شركت كرده و دفاع از آرمانهاي الهي و رهبري را با رساترين و پرحرارت ترين وجه فرياد زده اند. اين تظاهرات عظيم در تهران و شهرستانها نشان داد كه مردم صرفنظر از كانديداي مورد نظر خويش، به نظام راي داده اند.
2 - شعارهاي مردم در روز 13 محرم كه فراگير سر داده مي شد تفاوت مردم و مسئولان كشور را در نحوه مواجهه با سران فتنه به نمايش گذاشت اين البته تا اندازه اي قابل قبول است. مسئولين قوا در نظام بايد حداكثر احتياط و خويشتنداري را در مواجهه با نيروهاي داخلي به منظور جذب حداكثري داشته باشند. اين موضوعي بود كه در سخنان حجت الاسلام علم الهدي- سخنران مراسم تهران- و حاج سعيد حداديان- مجري و مداح مراسم- و قطعنامه صادره و نيز در حذف گسترده شعارها و تصاوير از صدا و سيما و پرهيز از پخش نزديك تصاوير اعمال شد و البته قابل درك است ولي در عين حال فريادهاي يكپارچه 4 ميليون شهروند تهراني و ده ها ميليون شهروند در سراسر كشور مسئوليت خاصي را متوجه دستگاه هاي مسئول مي كند چرا كه اين دستگاه ها ملزم به تحقق خواست قانوني و مشروع ملت هستند.
3- پخش لحظه به لحظه خبرها و تصاوير آشوب و تخريب هاي روز يكشنبه از يك سو و سانسور مطلق تظاهرات ده ها ميليون ايراني سراسر كشور در روز چهارشنبه از سوي رسانه هاي آمريكايي، صهيونيستي، اروپايي و بعضا عربي، خارجي بودن ستاد برنامه ريزي آشوب هاي پس از انتخابات را برملا كرد. عدم موضعگيري صريح سران ايراني فتنه در مقابل اين دخالت ها و در عين حال مردم دانستن آشوب طلباني كه وابستگي آشكاري به محافل ضد ايراني غرب داشتند از سوي اين سران نشان داد كه اگر ميان امثال موسوي و خاتمي با كانون برنامه ريزي توطئه عليه ايران فاصله اي هم وجود داشته، اينك كاملا از ميان رفته است. بيانيه 17 موسوي اين را كاملا نشان مي دهد.
4- تظاهرات اين روزها از نظر كميت و كيفيت بخوبي نشان داد كه انقلاب اسلامي عليرغم گذشت سه دهه هنوز از آبشخور «انقلاب 57» تغذيه مي كند و البته پوياتر و پرحرارت تر و معنادارتر. اگر انقلاب اسلامي با حضور حدود 30 ميليون نفر ايراني به پيروزي رسيد، اينك با كمك خداي متعال و كمك ده ها ميليون ايراني كه كاملا به ريشه ها و اصول وفادارند و از حمايت صدها ميليون مسلمان در دنيا و ده ها نظام سياسي برخوردار است نه تنها ماندگار است بلكه هجوم سنگين خود را به همه برج و باروهاي بين المللي و منطقه اي نظام هاي شيطاني تا فروپاشي آنها ادامه مي دهد.
سعدالله زارعي

 



كيهان و خوانندگان

¤ تظاهرات و راهپيمايي مردم ايران در محكوم كردن فتنه فتنه گران روز عاشورا بسيار باشكوه و به جرات مي توان گفت در طول 30سال بعد از انقلاب كم نظير بود. همانگونه كه در صدر اسلام واقعه عاشورا اسلام را زنده كرد راهپيمايي امروز هم خون تازه اي در كالبد انقلاب تزريق كرد. خدا را از اين بابت شاكريم.
حسني
¤ عظمت راهپيمايي مردم تهران را كه از نزديك ديدم از خوشحالي در پوست خود نمي گنجيدم. از خدا مي خواهم اين ملت خوب را براي رهبر و رهبر عزيز را هم براي ملت نگهدارد.
عسگرزاده
¤ از مردم غيرتمند تهران كه در راهپيمايي روز چهارشنبه سنگ تمام گذاشتند تقدير و تشكر مي كنيم.
بهزادي از كرمان و دهها تلفن مشابه ديگر
¤ از آيت الله آملي لاريجاني رئيس محترم قوه قضائيه مي پرسيم مدارا تا كي؟ مگر پيامبر اكرم(ص) و ائمه اطهار با يكدست قرآن و با يك دست سلاح نداشتند، كسي كه هيچ زباني جز زبان زور نمي فهمد با او هم مماشات مي كنيد تا به تخريب و قتل و غارت اموال عمومي دست بزند. اگر چند نفر از سركردگان فتنه كور را به جوخه اعدام بسپاريد بعيد است كه سران اموي جرات حضور مجدد را داشته باشند.
حسين فدايي پور از فاضل آباد گرگان
¤ آيا اين حق را داريم كه از قوه قضائيه يك سؤال ساده بكنيم كه چه كار مي كند؟ آيا فتنه گران اصلي را بازداشت مي كند يا نه؟ مردم كه كاسه صبرشان لبريز شده و هر لحظه امكان دارد خودشان راساً وارد عمل شوند.
ابراهيم نژاد- بازنشسته
¤ اگر قوه قضائيه بدون ملاحظه و با شدت عمل بيشتري با اغتشاشگران دستگير شده برخورد نمايند در آينده شاهد ساختارشكني ها نخواهيم بود.
عباسي
¤ به اين كوردلان مزد بگير غرب بگوييد كور خوانده ايد ما با تمام وجودمان از ولايت فقيه دفاع مي كنيم و اگر رهبري فرمان دهد در راه او جان خود را تقديم مي كنيم. از قوه قضائيه نيز تقاضا داريم ملاحظات و مماشات را كنار بگذارند و با شدت عمل بيشتري با اين اراذل و اوباش سياسي برخورد نمايند.
خانم معافي از تويسركان
¤ محكوميت هاي مراجع محترم تقليد، نهادها و سازمانها و شخصيت ها و راهپيمايي هاي مكرر مردم مؤمن و خداجوي در مقاطع مختلف در برابر تحركات آشوبگران جاي خود دارد.مدارا و مماشات مسئولين قضايي و امنيتي بايد حدي داشته باشد و انتظار از مسئولان قوه قضاييه و امنيتي اين است كه با سرعت عمل چشم فتنه را كور كنند.
معتمدي
¤ حالا كه سران فتنه گر به فكر آبروي از دست رفته خودشان نيستند لااقل به فكر مردمي باشند كه در گذشته به مسئوليت هاي اين آقايان و پست هايشان اعتماد كردند. بعنوان يك شهروند و هموطن دلسوز توصيه مي كنم اين آقايان سرعقل بيايند و در جنگ نرم ياريگر نقش بيگانگان عليه منافع ملي كشورشان نباشند.
گودرزي
¤ سران فتنه نشان دادند كه انتخابات براي آن ها يك بهانه است و اصلاً هيچ اعتقادي به ارزش ها ندارند. آيا وقت آن نرسيده كه با آن ها برخورد شود؟
جوادي از تهران
¤ شعارهايي كه فتنه گران با حمايت سران فتنه سبز اموي عليه ولايت مي دهند مثل فوت كردن به خورشيد است و آيا مي توان نور خورشيد را خاموش كرد؟
حسيني يزدي از هفت گل خوزستان
¤ مگر امكان دارد چند اغتشاشگر بدون هدايت بيگانگان به اين عربده كشي خياباني ادامه دهند. با توجه به سياست استكبار جهت تقابل با نظام تشيع و حركت به سمت از بين بردن مقدسات شيعه بويژه علم سرخ حسيني و علم سبزي مهدوي و ولايت فقيه، بايد مسئولين امر هشيارتر از اين باشند و نگذارند يزيديان در صفوف آنها لانه كرده در درون نظام با حقوق ملت به ساختارشكني ادامه دهند.
باقري
¤ با توجه به فوت آقاي منتظري و نامه كريمانه مقام معظم رهبري در اين رابطه پيشنهاد مي گردد صداوسيماي جمهوري اسلامي در جهت تنوير افكارعمومي به ساخت و پخش ويژه برنامه اي درخصوص زندگي قبل و بعد از انقلاب و جريان عزل او به دست امام(ره) و همچنين فتنه سيدمهدي هاشمي اقدام نمايد.
اصغر زلفي
¤ وزير آموزش و پرورش چندي پيش اعلام كرد كه كلاس هاي جبراني و تدريس كتاب هاي غيردرسي اجباري نيست. اما در برخي از مدارس راهنمايي استان قزوين اين مسئله رعايت نمي شود و از هر دانش آموز مبالغي براي برگزاري كلاس جبراني، آن هم به اجبار دريافت مي شود. از وزارت آموزش و پرورش تقاضاي رسيدگي مي شود.
از مينودر قزوين
¤ از دستگاه امنيتي و انتظامي تقاضا مي شود نسبت به شناسايي و دستگيري و برخورد با چند نفر اراذل و اوباش شهرك اكباتان كه موجب سلب آسايش ساكنين را فراهم نموده اند اقدام نمايند.
تعدادي از ساكنين شهرك اكباتان
¤ چرا صداوسيما همچون گذشته اقدام به پخش مستقيم دعاي روح بخش ندبه نمي نمايد. متاسفانه مدتي است كه پخش مستقيم آن از راديو قطع شده است.
طاهري
¤ چرا قانون خدمات كشوري يا همان نظام هماهنگ پرداخت حقوق براي شاغلان نظامي اجرا نشده است؟ از مسئولان تقاضا مي شود كه پاسخ اين سوال را بدهند.
ابوالفضليان از تهران
¤ يك دستگاه خودروي سمند از شركت ايران خودرو خريداري كرده ام كه در سند آن مدل 85 آمده ولي در كارت راهنمايي و رانندگي آن مدل 83 ثبت شده، بعداً نيز متوجه شدم كه مدل واقعي اين خودرو 83 است. متاسفانه هيچ يك از مسئولان ايران خودرو نيز پاسخگوي اين مسئله نيستند.
محمدعلي شيخا از تهران
¤ يكي از مشكلات حوزه بهداشت و درمان در كشور ما دريافت پول زيرميزي است. مسئولان وزارت بهداشت بايد با اين مسئله با قاطعيت برخورد كنند.
يعقوبي

 



كاپشن (گفت و شنود)

گفت: موسوي در بيانيه شماره 17 خود نوشته است كه آشوبگران روز عاشورا «مردم خداجوي»! بوده اند!!
گفتم: ابن سعد هم روز عاشورا به سپاهيان خود مي گفت؛ «اي لشگر خدا به اردوگاه حسين حمله كنيد و به بهشت برويد»!!
گفت: اما خودمانيم، تظاهرات 4ميليوني مردم تهران و راهپيمايي چند ده ميليوني در سراسر كشور طوفان ويران كننده اي در اردوگاه مشترك شمر و عمرسعد و خولي زمان برپا كرده است.
گفتم: اردوگاه يزيد را هم كه فرمانده اين سه نفر است حسابي زير و رو كرده است. مگر زوزه هاي دردناك آمريكا و اسرائيل را نمي شنوي؟
گفت: آمريكا و اسرائيل كه با حضور جمعيت عظيم و چند ده ميليوني مردم در تظاهرات روز چهارشنبه كمرشان شكسته است سعي مي كنند براي حفظ ظاهر، تعداد آنها را كم اهميت جلوه دهند!
گفتم: شخصي از همسايه اش پرسيد، ديشب در خانه شما چه خبر بود كه صداي وحشتناكي به گوش رسيد؟ يارو گفت؛ چيزي نبود، رفته بودم روي پشت بام به حياط خانه بغلي سرك بكشم، صاحبخانه متوجه شد و با هم دعوا كرديم و او هم كاپشن مرا پرت كرد پائين. همسايه گفت؛ ولي صدا خيلي عجيب و هولناك بود؟ و يارو گفت؛ آخه خودم هم توي كاپشنم بودم!




 



بازتاب راهپيمايي عظيم عاشورائيان در رسانه هاي بيگانه

راهپيمايي عظيم ملت ايران در محكوميت فتنه گران بازتاب خاصي در رسانه هاي بيگانه داشت.
اين رسانه هاي ضد ايراني كه اوباشگري هواداران خاتمي، موسوي و كروبي در روز عاشورا را با آب و تاب فراوان منعكس كرده بودند پس از راهپيمايي عظيم عاشورائيان در 13محرم ابتدا دچار حيرت و سرگرداني شدند و در ادامه نيز كوشيدند تا با استفاده از تعابيري نظير راهپيمايي «هواداران دولت» و يا جمعيت چند هزار نفري به تحقير راهپيمايي دهها ميليوني ملت ايران در تهران و شهرستانها بپردازند.
رسانه هاي غربي همچنين در اقدامي نخ نما شده به طرح ادعاهاي مضحكي نظير اينكه به مردمي كه به راهپيمايي هاي ميليوني آمده بودند كيك و سانديس مي دادند يا اينكه آنها را با اتوبوس از روستاها آورده بودند، پرداختند.
در همين راستا خبرگزاري رويترز در خبري با عنوان «تظاهرات صدها هزار نفري در حمايت از دولت در ايران» مدعي شد: «صدها هزار نفر از هواداران دولت ايران در تظاهراتي در چندين شهر شركت كردند و بر حمايت از نهادهاي ديني تاكيد و سران مخالفان را به زمينه سازي بي ثباتي در جمهوري اسلامي متهم كردند.»
شبكه آمريكايي «اي بي سي» هم با انعكاس خبر اين راهپيمايي به سبك ساير رسانه هاي غربي در گزارشي اعلام كرد: «صدها هزار نفر از حاميان دولت براي نشان دادن حمايت خود از حكومت ايران به خيابان ها آمدند.»
اين گزارش در ادامه ادعا كرد: «بنا به گزارش هاي دريافتي اين راهپيمايي با سازمان دهي گسترده حكومت و انجام تبليغات گسترده چند روزه از تلويزيون و نيز با تعطيل كردن برخي ادارات و جمع آوري كارمندان دولت و ديگر اقشار از شهرهاي كوچك و روستاهاي حومه تهران ترتيب داده شد!»
شبكه تلويزيوني العربيه نيز كه سابقه دشمني اش با ملت ايران محرز است با منتشر كردن گوشه هايي از راهپيمايي عاشورائيان در تهران سازماندهي اين راهپيمايي را نشانه اي از قدرت نمايي خياباني حكومت در مقابل ناراضيان و رهبران مخالف حكومت دانست.
چند شبكه تلويزيوني غربي هم مدعي دادن ساندويچ و سانديس به مردم شدند!
جالب اينكه رسانه ها و سايت هاي جريان ضدانقلاب و سلطنت طلب و نيز سايت موسوم به جرس وابسته به جريان سبز اموي ابتدا به هتاكي و فحاشي عليه مردم حاضر در راهپيمايي پرداختند و پس از نااميدي از كتمان حضور ميليوني مردم مدعي شدند مردم براي خوردن كيك و سانديس به راهپيمايي آمدند.
روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن هم اتفاقات حاشيه اي و بي اهميت را پررنگ تر از متن راهپيمايي ميليوني مردم پوشش داد.
شبكه هاي خبري الجزيره و بي بي سي نيز تصاوير و گزارشهاي كوتاهي از راهپيمايي ميليوني ملت ايران پخش كردند كه در اين ميان بي بي سي مدعي حضور چند هزار نفر در اين راهپيمايي عظيم شد.

 



كفن پوشان وراميني در تجديد بيعت با رهبر انقلاب:
 مسئولان در برخورد با سران فتنه به وظيفه قانوني و شرعي خود عمل كنند

جمع زيادي از مردم كفن پوش ورامين ضمن تجديد بيعت با مقام معظم رهبري اعلام كردند مسئولان بدون هيچ گونه مسامحه در برخورد با سران فتنه به وظيفه قانوني و شرعي خود عمل كنند.
مردم ورامين كه كفن بر تن كرده بودند، در پي حرمت شكني عاشوراي حسيني، با راهپيمايي از ورامين تا تهران و تجمع در مقابل بيت مقام معظم رهبري، بيعت مجدد خود را با آرمان هاي انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب اعلام كردند. تجمع كنندگان همچنين ضمن سردادن شعارهاي مرگ بر ضد ولايت فقيه و مرگ بر منافق، با در دست داشتن پلاكاردهايي با عنوان منافق بي حيا اعدام بايد گردد، خواستار مجازات عوامل اغتشاشات در روز عاشورا شدند. در اين تجمع سعيد حداديان مداح اهل بيت (ع) نيز به مرثيه سرايي پرداخت. راهپيمايان همچنين در ادامه با قرائت بيانيه اي ضمن محكوم نمودن اقدامات هتاكانه فتنه گران در روز عاشورا، بر مطالبه خود در برخورد سريع و جدي با عوامل اين رفتار گستاخانه تاكيد كردند. در اين بيانيه آمده است: در عاشوراي امسال تمامي حرمت ها زير پا نهاده شد، قرآن به آتش كشيده و حرمت سيدالشهدا(ع) كه حتي غيرمسلمانان نيز براي آن ارزش قائلند، شكسته شد. ما وارثان شهداي 15 خرداد 42 كه 46 سال پيش با پاي پياده و كفن پوش براي دفاع از امام و مرجع خويش به سوي تهران حركت كردند امروز با پاي پياده آمده ايم به مقام معظم رهبري مدظله عرض كنيم تا پاي جان آماده دفاع از ولايت و آرمان هاي امام و شهيدان هستيم. تجمع كنندگان همچنين تاكيد كردند: ملت امروز به وظيفه انقلابي و اسلامي خود به بهترين نحو عمل كرده و روز انجام وظيفه مسئولان است، از مسئولان مي خواهيم بدون هيچگونه مسامحه و ترديد در برخورد با اين فتنه گران به ويژه سران فتنه به وظيفه قانوني و شرعي خود عمل كنند و يزيديان را به سزاي اعمال ننگين خود برسانند، در صورت كوتاهي مسئولان، مردم خود به وظيفه خويش عمل خواهند كرد.

 



آيت الله سيداحمد خاتمي: موسوي با بيانيه هاي ساختارشكنانه آشوب روز عاشورا را ايجاد كرد

آيت الله سيداحمد خاتمي در واكنش به بيانيه ساختارشكنانه ديروز ميرحسين موسوي خطاب به وي تاكيد كرد: شما با صدور 16بيانيه ساختارشكنانه حادثه روز عاشوراي امسال را توسط اغتشاشگران همفكرتان ايجاد كرديد.
اين عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفت وگو با ايسنا با اشاره به بيانيه هفدهم موسوي تصريح كرد: آقاي موسوي در اين بيانيه اشتباهات و خطاها و گفتار نادرست گذشته خود را تكرار كرد.
خاتمي با اشاره به بخش هايي از بيانيه ميرحسين موسوي كه درباره سخنان وي در نمازجمعه درباره ويژگي هاي اردوگاه حسيني و اردوگاه يزيدي اشاره داشت افزود: در خطبه هاي نمازجمعه اردوگاه حسيني را اردوگاه ولايت مداري ناميدم و اردوگاه يزيد را اردوگاه ولايت ستيزي و هشت ويژگي ديگر را مطرح كردم و حال سؤالم از آقاي موسوي اين است كه آيا اين محتوا را قبول نداريد؟ يا از اين نگرانيد كه با اين ويژگي ها مردم شما را در اردوگاه سيدالشهداء نبينند؟ بايد بدانيد كه من كلي گفتم مثل بسياري از خطبه ها و شما بايد طوري عمل كنيد كه مردم شما را در اردوگاه مقابل سيدالشهداء نبينند و وقتي منتسبان به شما در اردوگاه شما طوري عمل مي كنند كه مردم آنها را در اردوگاه غيرسيدالشهداء مي بينند، اين ربطي به گوينده ندارد. پس وقتي مردم مي بينند كساني كه شعار مي دادند مرگ بر اصل ولايت فقيه، آرم جنبش سبز شما را داشتند، اين ولايت ستيزي است.»
خاتمي با اشاره به اين كه موسوي گفته است «نه من و نه دوستانم بيانيه نداديم كه مردم روز عاشورا بيايند»، آن را عجيب دانست و افزود: «اينگونه سخن گفتن يعني اينها آگاهي مردم را به هيچ گرفته اند؛ لازم نيست بيانيه بدهيد؛ چرا كه شما بسترسازي كرده ايد و شانزده بيانيه ساختارشكن شما بستر اين اهانت ها را ساخت و قانون شكني هاي مكرر شما و تقابل مكررتان در برابر ولايت فقيه اين بسترها را ساخته است.»
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اين كه در زيارت هاي سيدالشهداء مي خوانيم «خدا لعنت كند آنها كه بستر قتل تو را فراهم كرده اند»، گفت: «بسترسازان جنايت، شريك عاملان جنايت اند و باز هم به صراحت و شفاف مي گويم اهانت به آرمانهاي امام(ره)، اهانت به تصوير امام(ره) و اهانت به عاشورا و عزاداران حسين(ع) زير پرچم شما و به اصطلاح جنبش سبزتان صورت گرفت و اين جاي انكار ندارد، شما هرگز نمي توانيد خود را از مسئوليت در حوادث عاشورا كنار بگذاريد.»
وي با بيان اين كه درست است طبق اعترافات سران منافقين، فرماندهي حوادث روز عاشورا با آنها بوده است، اما بسترساز شما بوده ايد.»
خاتمي در ادامه با اشاره به اين كه آقاي موسوي در بيانيه خود مكرر از دروغ مي نالد، افزود: «وجدانا آيا اين دروغ نيست كه شما راهپيمايي هاي ساختارشكنان را خودجوش مي ناميد، آيا برنامه ريزي شده نبوده است؟ آيا اين دروغ نيست كه مي گويند نيروهاي انتظامي به حسين حسين گويان حمله كرده اند؟ شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه، حسين حسين است؟ شعارهاي ساختارشكنانه ديگر، حسين حسين است؟ آيا اينها دروغ نيست؟ كساني كه از دروغ مي نالند چرا خود دروغ مي گويند؟»
وي با تاكيد بر اين مطلب كه انتظار مي رفت با خروش دهها ميليوني ملت در روز چهارشنبه آقاي موسوي و دوستانشان به خود آيند و از لجبازي و اصرار بر راه باطل خويش دست بردارند، اظهار كرد: «هنوز هم مي گويم اگرچه قدري دير شده است؛ اما هنوز هم راه براي توبه آقاي موسوي و دوستانشان باز است، در پيشگاه خدا توبه كنند و در پيشگاه رهبري و ملت توبه كنند و راه خود را از بيگانگان جدا كنند، آنگاه است كه مي توان اميدي به حل مسائل داشت.»
وي افزود: «آقاي موسوي مي گويد بايد اذعان به بحران كرد؛ اما سخن اين است كه كدام بحران؟ آيا اين شما نيستيد كه بحران داريد و به بن بست رسيده ايد؟ و حال آنكه مي خواهيد چنين القا كنيد كه ملت به بن بست رسيده است.
وي تاكيد كرد: شاهد بوديم نهضت آزادي هم در سال 65 در زمان امام(ره) مي گفتند، كشور به بن بست رسيده است و امام پاسخ شان داد كه شما به بن بست رسيده ايد و كشور به بن بست نرسيده است. امروز هم كشور بحران ندارد و اين شماييد كه بحران آفريني مي كنيد. و ما از شما مي خواهيم كه دست از بحران آفريني برداريد.»

 



بيانيه شماره 17 اردوگاه عمر سعد (خبر ويژه)

ميرحسين موسوي پس از 5 روز سكوت نسبت به حرمت شكني بي سابقه اوباش ضدانقلاب در روز عاشوراي حسيني، بيانيه اي عمر سعدي صادر كرد و هتاكان به ساحت امام حسين عليه السلام را «مردم خداجو» خواند! عمرسعد در روز عاشورا براي تحريك اوباش عليه امام حسين(ع) گفته بود «اي لشكر خداسوار شويد و حمله كنيد كه حمله به سوي حسين، بشارت بهشت است»!حالا يكي از سران فتنه هتاكان و حرمت شكنان روز عاشورا را كه مورد انزجار ده ها ميليوني ملت ايران قرار گرفتند، مردم خداجو معرفي مي كند.
موسوي در بيانيه خود مي نويسد: براي مراسم عاشوراي حسيني عليرغم درخواستهاي فراوان، نه جناب حجت الاسلام والمسلمين كروبي اطلاعيه دادند و نه حجت الاسلام والمسلمين خاتمي اطلاعيه صادر كردند و نه بنده و دوستانم. با اين وصف يك بار ديگر مردمي خداجوي به صحنه آمدند و نشان دادند كه شبكه هاي وسيع اجتماعي و مدني كه در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خودجوش شكل گرفته است، منتظر اطلاعيه و بيانيه نمي مانند. در ميان طوفاني از تهديدها و تبليغات و تكفيرها و اهانتها، عزاداران حسيني در اين روز مقدس حسين حسين گويان به صورت مسالمت آميز و بدون شعارهاي تند روانه ميدانها و مسيرهايي شدند كه خود انتخاب كرده بودند و اين بار نيز چون دفعات گذشته با اعمال تحريك آميز مواجه شدند.
وي توضيح نداد كه مگر ملت ايران در طول سال ها و قرن ها با بيانيه براي سوگواري عاشوراي حسيني فراخوانده شده اند كه كساني از وي و خاتمي و كروبي براي عاشورا بيانيه مي خواستند؟! در عين حال او به جاي آن كه به اجتماع چند ميليوني عاشورائيان (فقط در تهران) اشاره كند، ترجيح داده به آشوبگري گروه هاي 40-30 نفره اوباش سازمان يافته و تحريك شده در روز عاشورا استناد كند و اقدامات وحشيانه و بي سابقه آنها را «مسالمت آميز» و «بدون شعارهاي تند» بخواند. برخلاف ادعاي موسوي، رسانه هاي استكباري حامي وي در آمريكا و انگليس، مسيرها را به اوباش ديكته كرده و در چند روز قبل از عاشورا تكرار مي كردند و اصرار موسوي در خودجوش و مردمي و مسالمت آميز توصيف كردن جنايت روز عاشورا ترديدي باقي نمي گذارد كه شخص وي با اوباش فتنه گر هماهنگ بوده است.
موسوي در دفاع از اوباش پيرو يزيد، پا را فراتر گذاشته و آنها را كه حداكثر چند صد نفر بيشتر نمي شدند «نخبگان و روشنفكران و دانشگاهيان و فعالان سياسي» توصيف كرده، بي آنكه اذعان كند آتش زدن بانك ها و مغازه ها و موتورسيكلت عزاداران حسيني يا حمله به مردم سوگوار و رقاصي و كف و سوت و فحاشي عليه دستاوردهاي اصلي انقلاب اسلامي، فقط از اوباش اجير شده ضد انقلاب برمي آيد.
وي در حالي كه مسئوليت خون ده ها شهروند بي گناه در كنار تدارك آتش فتنه به نفع دشمن بر دوشش سنگيني مي كند، نوشت: بنده به صراحت و روشني مي گويم فرمان اعدام و قتل و زنداني كروبي و موسوي و امثال ما مشكل را حل نخواهد كرد... من ابايي ندارم كه يكي از شهدايي باشم كه مردم بعد از انتخابات در راه مطالبات به حق ديني و ملي خود تقديم كردند و خون من رنگين تر از آن شهدا نيست.
موسوي در ادامه روند مغالطه 9 ماه گذشته، به تعبير حضرت امام با مضمون «بكشيد ما را، ما نيرومندتر مي شويم» استناد كرد و افزود: تهمت همراهي با قدرت هاي بيگانه مستكبر و افراد بدنام و جريان هاي منحوسي چون منافقين به فرض آن كه به حذف فيزيكي تعدادي از خدمتگزاران اسلام و مردم منتهي شود ناشي از چشم بستن به ماهيت مشكلات ملي كشور است. من به عنوان يك دلسوز مي گويم منافقين با خيانت ها و جنايت هاي خود مرده اند، شما براي كسب امتيازهاي جناحي و كينه ورزي آنها را زنده نكنيد. من لازم مي دانم به هويت اسلامي و ملي و مخالف سلطه بيگانگان و وفادار به قانون اساسي ما و جنبش سبز تأكيد نمايم. ما پيروان اباعبدالله الحسين عليه السلام هستيم. ما شيفتگان حريتي هستيم كه مناديش آن امام مظلوم بود.
اين فرازها از بيانيه موسوي نيز انباشته از فريب و سفسطه است. تعابيري نظير «بكشيد ما را، ملت ما بيدارتر مي شود» از سوي بزرگاني چون حضرت امام و شهيد بهشتي خطاب به رژيم آمريكا و گروهك تروريستي منافقين ابراز شد و با تأسف تمام امروز آمريكا و مزدوران منافق آنها بارها و صراحتاً از شخص آقاي موسوي حمايت كرده اند كه آخرين آنها پس از حوادث سياه روز عاشورا بود. آقاي موسوي هرگز جرأت ندارد توضيح دهد كه چرا آقاي اوباما و خانم مريم قجر عضدانلو ابريشمچي رجوي صراحتاً از فتنه سبز و شخص وي حمايت هاي صريح مي كنند؟ و منافقين مرده را چه كسي جز همين آقاي موسوي و كروبي و خاتمي با تحريك به آشوب هاي خياباني احيا كردند؟! امام حسين(ع) فرمود مثل مني با مثل يزيد بيعت نمي كند و دور است از ما ذلت. آيا غير از اين است كه آقاي موسوي و باندي كه دور وي را گرفته اند با رژيم هاي استكباري آمريكا و انگليس بيعت كرده و تحت الحمايگي مستكبران را جايگزين حريت و مليت و استقلال كرده اند؟! آيا امام حسين به يزيد و يزيديان سر تسليم و تعظيم فرود آورد يا اين، شيوه سران فتنه سبز بود!؟
موسوي پس از آن كه اوباش اهانت كننده به امام حسين(ع) را «مردم خداجو»! مي نامد در بخش ديگري از بيانيه، باطن خود را بيشتر لو داده و نوشت: مضحك است به ما تهمت اهانت به قرآن، عاشوراي امام حسين يا پاره كردن عكس حضرت امام قدس سره زده شود. مسلماً حرمت شكني اگر در روز عاشورا صورت گرفته باشد، مورد تأييد ما نيست.
يكبار ديگر عبارات مذكور را مرور كنيد «اگر حرمت شكني صورت گرفته باشد»، «مورد تأييد ما نيست»؛ همين! به عبارت ديگر اگر حرمت شكني - اگر هم انجام گرفته باشد كه نيست و صرفاً مردم خداجوي نخبه به خيابان آمده اند!- از سوي ما محكوم نخواهد شد و فقط تأييد نمي كنيم.
اين عنصر بازي خورده و آلت دست آمريكا و انگليس و اسرائيل، در پايان بيانيه خود و در ادامه تبعيت از خط استكباري -اظهارات اخير اوباما- مدعي شد. «تا وجود يك بحران جدي در كشور به رسميت شناخته نشود، راهي براي خروج از مشكلات پيدا نخواهد شد». البته وجود بحران يك واقعيت است اما براي فتنه گران به بن بست رسيده نه ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي. 13 ميليون رأي در انتخابات 22 خرداد كجا و باقي ماندن چند صد- يا حداكثر چند هزار- نفر ضد انقلاب و اوباش سازمان دهي شده در كنار اين مهره ورشكسته آمريكا كجا؟
موسوي در حالي كه در معرض محاكمه و مجازات قرار دارد و فشار توده ملت براي مأاخذه وي به خاطر خيانت ها و جنايات انجام شده رو به گسترش است، شيوه فرار به جلو را پيشه كرد و خواستار آزادي برخي عناصر اصلي و بازداشت شده فتنه گرديد.
انتشار اين بيانيه هر چند كه ماهيت به بن بست رسيده فتنه اخير را آشكار مي كند اما از سوي محسن رضايي و برخي سايت هاي وابسته به وي نظير آينده به عنوان انعطاف و خيرخواهي! معرفي شده است. گفتني است برخي از اين سايت ها طي ماه هاي اخير مستند شايعه پراكني و تحريكات رسانه هاي نشاندار ضد انقلاب در خارج كشور براي تداوم آشوبگري بوده اند.

 



مردم خداجو يا تروريست هاي گروهك منافقين؟! (خبر ويژه)

سركرده گروهك تروريستي منافقين اعلام كرد عناصر وابسته به اين گروهك در آشوبگري روز عاشورا (يكشنبه) در تهران حضور داشته و با ديگر آشوبگران همكاري و همراهي كرده اند.
مريم قجر عضدانلو ابريشمچي رجوي! در گفت وگو با خبرگزاري آمريكايي آسوشيتدپرس اظهار داشت: اعضاي مجاهدين ] منافقين[ روز يكشنبه به همراهي و هماهنگي با ديگر معترضان در تهران پرداختند.
وي اضافه كرد: همه افراد و گروه هايي كه دنبال براندازي جمهوري اسلامي هستند بايد متحد شوند. اين فراخوان براي هماهنگي ميان همه مخالفان رژيم است. آنچه ما آن را جنبش سبز مي خوانيم و به خاطر تقلب در انتخابات شكل گرفت در حال جايگزيني با يك حركت عميق براي براندازي و سرنگوني رژيم است.
گفتني است ميرحسين موسوي آشوبگران روز عاشورا را «مردم خداجو»!! توصيف كرده بود.

 



شبكه هاي اسرائيلي: آخ! عجب سيلي محكمي؟! (خبر ويژه)

شبكه رسانه اي ضد انقلاب كه به عنوان نيروهاي ميداني و عملياتي دستگاه هاي جاسوسي استكبار عمل مي كنند، طي كمتر از يك هفته به يك آبروريزي كم سابقه دامن زدند. آنها در كنار سانسور يا تخطئه راهپيمايي ده ها ميليوني روز چهارشنبه عاشورائيان، به تدارك تشنج در روز پنج شنبه پرداختند كه با توجه به عدم وقوع كمترين تشنج ها در روز پنج شنبه، بي اعتباري اخبار و تحليل هاي آنها آشكارتر شد.
رسانه هاي بزرگ غربي نظير خبرگزاري هاي آلمان و فرانسه و رويتر و شبكه هاي سي ان ان و اي بي اس آمريكا با مشاهده اقيانوس چند ميليوني جمعيت در تهران مجبور شدند از عبارت «صدها هزار تظاهرات كننده» استفاده كنند اما رسانه هاي مبتذل و بي آبروي وابسته به گروهك هاي ضد انقلاب، به خاطر كينه و عصبانيت شديد اقدام به فحاشي و عقده گشايي عليه ملت سلحشور ايران به ويژه مردم رشيد تهران كردند.
دو سايت خواهرخوانده وابسته به سازمان سيا (گويا نيوز و جرس) مشتركاً عقده گشايي مسعود بهنود روزنامه نگار وابسته به دربار پهلوي را منتشر كردند كه ادعا مي كرد «جمعيت با اتوبوس و بدون اينكه از خود اختياري داشته باشند، به خيابان ها فرستاده شدند.»
محسن سازگارا همدست كشميري در انفجار تروريستي نخست وزيري (8 شهريور 80) هم كه علناً به عنوان دلقك رسانه اي سازمان سيا و شبكه هاي لس آنجلسي عمل مي كند، مدعي شد «در راهپيمايي روز چهارشنبه به زور متروي مجاني و تعطيلي ادارات ]ساعات كار ادارات حداكثر 30/15 دقيقه بعدازظهر است و راهپيمايي پس از آن ساعت برگزار شده بود!![ و دادن كيك و سانديس، يك تعدادي را در سطح تهران جمع كردند و بچه ها دارند سعي مي كنند اندازه بگيرند، از 20 تا 100 هزار مي گويند اما مهم نيست... بچه ها مي گويند رفتيم ديديم دارند زرشك پلو مي خورند يعني با يك ناهار اينها را آورده بودند.
گردانندگان سايت بالاترين هم كه از سرريز توبره سازمان سيا ارتزاق مي كنند، مدعي شدند «راهپيمايي پياده نظام گرسنگان حكومت در تهران با پخش سانديس و كيك در ميان هموطنان گرسنه مان كه براي رسيدن به تهران ساعت ها در اتوبوس هاي دولتي بودند برگزار شد».
با وجود انتشار اين تحليل هاي معطوف به «خودزني»، سايت ضد انقلابي خودنويس به رغم تلاش براي كمتر نشان دادن جمعيت چند ميليوني- اذعان كرد: با توجه به عكس ماهواره اي از محدوده راهپيمايي روز چهارشنبه، رقم جمعيت از يك ميليون كمتر است. البته با لنزهاي متفاوت مي توان نما را طوري نشان داد كه بيننده يقين حاصل كند تعداد حاضران همان رقم اعلام شده رسانه هاي داخلي]چند ميليون نفر[ است.
رسانه هاي ضد انقلاب مذكور روز يكشنبه به هنگام معركه گيري چند صد نفر از اوباش آن هم به صورت پراكنده در گروه هاي چند ده نفره در روز عاشورا، اين گونه القا كرده بودند كه تمام شهر تهران به تسخير صدها هزار آشوبگر درآمده است!! اين رسانه ها صبح چهارشنبه قبل از وقوع سونامي بزرگ جمعيت عاشورايي در بعدازظهر آن روز از آشوبگران خواسته بودند ساعت 3 بعدازظهر پنجشنبه در همان مسيرهاي اغتشاشگري روز عاشورا به خيابان ها بيايند اما هيچ اتفاقي- حتي اندازه تركيدن لاستيك يك موتورسيكلت- در روز پنجشنبه رخ نداد.
اين در حالي بود كه عناصري نظير نوري زاده و سازگارا راهكارهايي براي تظاهر به آشوب ارائه كرده بودند از جمله سازگارا روز پنجشنبه گفته بود «خواهش مي كنم در اين فاز، تظاهرات برق آسا بايد در دستور كار باشد يعني تظاهرات و جمع شدن و فيلم و عكس گرفتن در 5 دقيقه و بلافاصله پخش شدن و رفتن... امروز]پنجشنبه[ بعدازظهر در خانه ننشينيد و هركس بيرون بيايد و راهپيمايي سبز كند. مهم اين است كه در خانه نمانيد، برويد پارك، خريد، سينما»!!
سايت هايي نظير جرس، نوروز و... و ده ها سايت داخلي و خارجي با وجود تقلاي گسترده، از گدايي روز پنجشنبه با تهي دستي تمام بازگشتند و پس از آن بود كه به دروغ ديگري متوسل شدند و ادعا كردند خودروهاي زرهي سنگين از كرج به سمت تهران حركت كرده اند تا تظاهرات شهري را سركوب كنند. اين سايت ها در حالي مخاطبان خاص خود را احمق فرض كرده بودند كه مردم عادي مي دانند براي مقابله با آشوب با خودروي زرهي سنگين مواجه نمي شوند.
البته براي كساني كه از حضور چند ميليوني مردم تهران و ده ها ميليوني سراسر كشور، تودهني خورده بودند، حرجي نيست كه هذيان بگويند.

 



كف خيابان آبروريزي بود، برگرديم به صندوق ها! (خبر ويژه)

همكار سابق بي بي سي انگليس و سردبير اخراجي راديو زمانه، اهانت هايي را كه سزاوار خود بود نثار مردم رشيد و عاشورايي تهران كرد.
مهدي جامي چند ماه پيش از سوي گردانندگان نژادپرست و هلندي راديو زمانه بركنار شد. وي در پي اعتراض به اين بركناري از مديران مافوق شنيد «شما برده ما هستيد و ما هر كار كه بخواهيم با شما مي كنيم». نامبرده در سايت شخصي خود با ابراز كينه و عداوت نسبت به ميليون ها تظاهركننده عاشورايي در تهران، آنها را اين گونه معرفي كرد: جمع شده از سوي رانت خواران و كله گنده هاي بازار، كارمنداني كه از ترس موقعيت جمع شده بودند، افراد چشم و گوش بسته اي كه به تحريك و تحميق صدا و سيما جواب داده اند، غيرتهراني هايي كه از گوشه و كنار به وعده و وعيد جمع آوري شده بودند و...
اين طرفدار يزيد كه از انبوه چند ميليوني جمعيت ارادتمند امام حسين(ع) اذيت شده بود همچنين نوشت: دوباره تلويزيون قاب خود را از انبوه مردم پر خواهد كرد. دوباره جمعي كه از آن مردم نيستند مي روند عكس ها را مي شمارند و معيارهاي تازه اي براي اندازه گيري پيدا مي كنند و با حساب متراژ ميدان هاي تجمع، نتيجه مي گيرند كه بله اين قدر نبود و اين قدر بود. صريح بگويم كه اين خطا، افتادن به دام طرف مقابل است. آنها مردم بودند شك نكنيد. اما ما هم مردمي هستيم. حرف ما ساده است. شمارش عكس ها و پر شدن قاب دوربين ها را بگذاريم كنار. صندوق ها را بشماريم.
اين اظهارات در حالي است كه ده ها ميليون نفري كه طي چند روز پس از گستاخي فتنه گران(در روز عاشورا) در سراسر كشور به نشانه اعتراض به وارثان يزيد به خيابان آمدند، قاطبه همان 40 ميليون نفري بودند كه در انتخابات به نظام اسلامي لبيك گفته و راي خود را در صندوق نظام ريخته بودند و اكنون هم برخلاف مشتي مزدور سازماندهي شده از سوي دشمنان، لبيك يا حسين و لعنت بر يزيد مي گفتند.
دعوت به شمردن صندوق ها و نشمردن جمعيت تظاهرات كننده در حالي است كه اربابان آقاي جامي در شبكه هايي چون بي بي سي و راديو زمانه و... پس از انتخابات تلاش كردند با كشاندن برخي افراد به خيابان ها، به مقابله با نتيجه انتخابات و آرا بپردازند و با گردن كلفتي و ديكتاتوري، فراتر از تضييع حق اكثريت، به جنگ با اصل انقلاب و نظامي بيايند كه در دل و جان قاطبه آن 40 ميليون راي دهنده جاي دارد. اما امروز هم كه كف خيابان، سازمان دهندگان فتنه را مرعوب و مايوس كرده، حضرات منافقانه از شمارش صندوق آرا دم مي زنند!!

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14