(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 22 دي 1388- شماره 19557
 

حديث دشت عشق
خبرهاي نگران كننده اي كه پس از يك هفته منتشر شد
دلالان،قدم به قدم با تيم ملي در قطر!
اخبار كوتاه از فوتبال
گوارديولا بهترين مربي جهان درسال 2009
نبايد خوشحالي مي كردم معذرت مي خواهم
تجربه كميته فني به هزار سال رسيد
نايب رئيس فدراسيون فوتبال: اتفاقي رخ نداده ، فقط جام جهاني نرفتيم!
آغاز اردوي تيم ملي كشتي فرنگي با 28 كشتي گير
بازداشت موقت سرمربي تيم ملي شطرنج در همدان!
چون كه 100آمد، 90 هم پيش ماست
ساعي: هميشه از پله اول شروع كرده ام
كسر 25 درصد از قرار داد هوار محمد



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «محمد نبي مصطفايي»
جهادگر سازندگي و دفاع مقدس

شهيد «محمدنبي مصطفايي» سال 1343 در خانواده اي محروم و مذهبي در شهرستان خمين به دنيا آمد. دوران تحصيلي را باتوجه به مشكلات اقتصادي كه خانواده اش با آن دست به گريبان بودند طي كرد و تا مقطع پايان متوسطه ادامه داد.
در دوران اختناق و ديكتاتوري طاغوت وارد مبارزه با آن حكومت ستمگر شد و در اين راه هر خطري را به جان خريد.
بعد از پيروزي انقلاب فعاليت چشم گيري داشت. ابتدا وارد جهاد سازندگي شد ودر راه آباداني و توسعه كشور و به خصوص مناطق محروم استان مركزي فعاليت هاي چشمگيري كرد. مقيد به فرايض و واجبات بود. در نمازهاي جمعه و جماعت شركت مي كرد. متواضع، خوش اخلاق و شاداب بود. ايماني قوي داشت و اخلاص در كارهايش بود. بعد از شروع جنگ به اطاعت از فرمان امام(ره) در سال 1360 به عضويت بسيج درآمد. بيش از ده بار داوطلبانه به جبهه اعزام شد. او در عمليات آزادسازي خرمشهر، رمضان، محرم، والفجر مقدماتي والفجر سه و چهار، خيبر، والفجر هشت، كربلاي چهار و پنج شركت داشت. در مدت حضور در جبهه سه بار مجروح شد. عمليات كربلاي پنج پاياني بر حضور پربركت و الهي اين مرد بزرگ و سردار ملي بود. او در اين عمليات با هدايت گردان قمر بني هاشم(ع) ضربات مهلكي به متجاوزين وارد ساخت و به شهادت رسيد.

 



خبرهاي نگران كننده اي كه پس از يك هفته منتشر شد
دلالان،قدم به قدم با تيم ملي در قطر!

سرويس ورزشي-
دلالي، انتقال بازيكن به تيم هاي خارجي، گرفتن پورسانت و... همه و همه مواردي است كه در چند سال اخير به وفور در فوتبال ايران ديده شده است.
اين بار نيز با وجود گذشت بيش از يك هفته از تورنمنت چهارجانبه قطر كه تيم ملي فوتبال كشورمان به لطف هدايت افشين قطبي به مقامي بهتر از چهارمي نرسيد! خبرهايي در خصوص حواشي اين تيم به گوش مي رسد كه واقعاً نگران كننده است.
در هنگام برگزاري رقابت هاي چهارجانبه قطر دو تا سه دلال (به زبان خارجي منيجر) بازيكن كه ارتباط بسيار خوبي هم با افشين قطبي سرمربي تيم ملي ايران داشته اند، در اطراف تيم ملي پرسه مي زدند، تا به نوعي به اهداف خود دست يابند. اين افراد با زيرنظر داشتن بازيكناني مانند آندرانيك تيموريان كه اين روزها در تيم فولهام انگليس اصلا بازي به او نمي رسد و دو سالي هست كه در اين تيم پا به توپ نشده، سعي داشتند كه با آناليز بازيهاي او تيمي براي او و برخي ديگر از بازيكنان تيم ملي ايران پيدا كنند. اما در اين ميان خبرگزاري ايلنا مدعي شد كه اين سه دلال (منيجر) با اطلاع قطبي در بازيها و تمرينات تيم ملي حضور پيدا مي كردند و به احتمال فراوان آندرانيك تيموريان با كمك آنها به يك تيم ديگر اروپايي خواهد رفت و اين درحالي است كه در گذشته نيز شايعاتي مبني بر ارتباط قطبي با برخي از اين منيجرها وجود داشت كه وي تاكنون آنها را تكذيب كرده است.
البته با توجه به اينكه قطبي خيلي دوست دارد با خارجي ها كار كند اين آقايان منيجر خارجي بوده اند و ارتباطي با ايراني ها نداشته اند. قطبي زماني كه براي بار دوم به پيروزي آمد هم بازيكناني مانند دي كارمو را با خود به اين تيم آورد و آن روزها معتقد بود كه دي كارمو آقاي گل فوتبال برزيل بوده كه بعداً مشخص شد وي در مسابقات منطقه اي برزيل هم آقاي گل نشده است بعد از مدت كوتاهي كه انتقادات از بازي ضعيف دي كارمو در پيروزي به اوج خود رسيد وي با توصيه قطبي و با دريافت كامل مبلغ قراردادش از پيروزي رفت. امروز بار ديگر زمزمه حضور دلال نماها در اردوهاي تيم ملي شنيده مي شود و از آنجا كه هيچ مربي ايراني در كادر فني تيم ملي نيست و محيط كاملا بسته اي بر تيم ملي حاكم شده است بايد نگران آينده بازيكناني بود كه ممكن است توسط منيجرها هوايي شوند!
اين اتفاق و اتفاقات نظير آن در شرايطي در اطراف تيم ملي ايران رخ داده است كه مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس كميته تيم هاي ملي نيز در اين سفر همراه تيم ملي ايران بوده است.
از طرفي اگر يك مربي ايراني غير از قطبي دست به اينكار مي زد و عده اي از دوستان خود را براي انجام امور ترانسفر بازيكنان كانديد مي كرد چه واكنشي از سوي فدراسيون و رسانه ها با او مي شد؟!
حضور دلالان اين چنيني در اطراف افشين قطبي و تيم ملي ايران اگرچه پيش از اين و در دوره مربياني چون برانكو ايوانكوويچ، ايويچ و... نيز سابقه داشته است، اما هرگز به اين اندازه سروصدا به همراه نداشته تا جايي كه برخي از بازيكنان و همراهان تيم ملي نيز وجود چنين افرادي را در اطراف تيم ملي تائيد كرده و اظهار داشته اند، كه در اين رقابت ها برخي از بازيكنان موردنظر به جاي آنكه براي تيم ملي ايران بازي كنند، براي اهداف ديگري و براي آينده خود بازي مي كردند. مهرزاد معدنچي بازيكن تيم ملي هم در مصاحبه اي اعلام كرد كه برخي بازيكنان تيم ملي درحال و هواي تيم ملي نبودند و براي خودشان بازي مي كردند.
آيا اشاره معدنچي درخصوص همين اتفاقات اخير تيم ملي نبود؟! مسلماً در اين خصوص بايد مسئولان فدراسيون فوتبال پاسخگو باشند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

نامجو مطلق مربي جديدتيم استقلال
مجيد نامجو مطلق بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال تهران به عنوان دستيار اول صمد مرفاوي منصوب شد. پس از نشست ديروز نامجو مطلق با اميررضا واعظي آشتياني، مديرعامل باشگاه استقلال، نامجو مطلق به طور رسمي به كادر فني استقلال اضافه شد. مراسم معارفه نامجو مطلق امروز در محل تمرينات اين تيم برگزار مي شود. مجيد نامجو مطلق پس از قبول مربي گري تيم فوتبال استقلال از تماشاگران اين باشگاه پرطرفدار خواست تا با خويشتن داري به خروج استقلال از اين شرايط بحراني كمك كنند. مربي جديد تيم استقلال اظهار كرد: من به خاطر كمك به استقلال آمدم چرا كه استقلال را خانه خودم مي دانم. وي در پاسخ به اين پرسش كه پيش از اين اعلام كرده بود به عنوان دستيار كار نخواهد كرد، تصريح كرد: من قصد نداشتم امسال دستيار باشم ولي وقتي شرايط استقلال را ديدم و با توجه به دوستي ام با صمد مرفاوي، در خدمت استقلال خواهم بود و هرآنچه كه از دستم برمي آيد انجام مي دهم تا به اين تيم كمك كنم. ضمن اينكه در استقلال پست و سمت برايم مهم نيست. مهم اين است كه بتوانم گوشه اي از كارها را بگيرم و به روند رو به رشد استقلال كمك كنم.
انتخابات سازمان ليگ آماتوري
نخستين انتخابات اعضاي مجمع عمومي سازمان ليگ آماتوري و جوانان فوتبال ايران امروز با حضور مديران باشگاه هاي ليگ دسته اول و دوم برگزار خواهد شد. در اين انتخابات كه با حضور علي كفاشيان و مهدي تاج رئيس و نايب رئيس فدراسيون فوتبال، مهدي محمدنبي و مديران باشگاههاي ليگ دسته اول و دوم برگزار خواهد شد، اعضاي مجمع عمومي سازمان ليگ، هيئت رئيسه، رئيس و دبير سازمان ليگ آماتوري انتخاب خواهند شد.
براساس طرح تاسيس سازمان ليگ آماتوري و جوانان تمام مسابقات ليگ دسته اول، ليگ دسته دوم، ليگ هاي رده هاي سني اميد، جوانان، نوجوانان و نونهالان و ... صاحب تشكيلات مستقل و مجزا خواهند شد.
بارسلونا بهترين تيم باشگاهي در سال 2009
فدراسيون جهاني تاريخ و آمار فوتبال (IFFHS) كه هر ماهه رده بندي برترين تيم هاي باشگاهي جهان را اعلام مي كند، پس از پايان سال 2009 رده بندي تيم ها را در اين سال اعلام كرد كه در اين فهرست نام تيم هاي پيروزي، استقلال، سپاهان و ذوب آهن هم مشاهده مي شود. پيروزي كه به دليل صعود از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در فصل پيش، همچنان در ميان ديگر تيم هاي ايراني وضعيت بهتري دارد با كسب 5/76 امتياز در رده 247 قرار گرفته است. سپاهان با 5/70 امتياز در جايگاه 284، ذوب آهن با 5/66 امتياز در رده 320 و استقلال هم با 63 امتياز در جايگاه 330 ايستاده است.
رده بندي تيم هاي برتر جهان در سال 2009 به اين شرح است: 1- بارسلونا اسپانيا 341 امتياز، 2-چلسي انگليس 292 امتياز ، 3- منچستر يونايتد انگليس 291 امتياز و...
اتفاق كم نظير در دنياي فوتبال
ديدار افتتاحيه جام ملت هاي آفريقا با تساوي پرگل تيم هاي آنگولا، ميزبان رقابت هاي جام ملت ها، و مالي به پايان رسيد.
در اين ديدار كه يكشنبه شب در ورزشگاه يونيورسيتارياي لوآندا برگزار شد، تيم هاي آنگولا و مالي با تساوي 4 بر 4 به كار خود پايان دادند. براي آنگولا در اين ديدار آماد و فلاويو (36 و 42)، سباستيائو گيلبرتو (67 - پنالتي) و مائوچو (74-پنالتي) گل زدند. اما اين پايان كار نبود و مالي با گل هاي سيدو كيتا (79 و 89)، فردريك كانوته (89) و مصطفي ياتاباره (90) بازي را به تساوي كشيد. مانوئل خوزه، مربي پرتغالي تيم فوتبال آنگولا، گفت: در 42 سال عمر مربيگري ام نخستين بار است كه چنين اتفاقي را در فوتبال شاهدم.
تحقير يوونتوس در تورين
تيم فوتبال ميلان يكشنبه شب با نتيجه 3 بر صفر مقابل يوونتوس به برتري رسيد. ميلان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت هاي سري آ باشگاه هاي ايتاليا با نتيجه 3 بر صفر در ورزشگاه المپيك تورين مقابل يوونتوس پيروز شد. براي ميلان در اين ديدار الساندرو نستا (29) و رونالدينيو (71 و 88) گلزني كردند.
جدول رده بندي: 1- اينتر 45 امتياز، 2 ميلان 37 امتياز (يك بازي كمتر)، 3- يوونتوس 33 امتياز، 4- ناپولي 33 امتياز و ...
واكنش عجيب مديرعامل استقلال به اتفاقات بازي با سايپا
باوجود ايستادن قهرمان ليگ هشتم در رده چهارم جدول رده بندي و نارضايتي هواداران از نتايج اين تيم، مديرعامل استقلال معتقد است جرياني عليه وي به راه افتاده و شعارهايي هم كه در ورزشگاه آزادي سرداده شد كاملاً طراحي شده بود!
اميررضا واعظ آشتياني دراين خصوص گفت: خطي كه در ورزشگاه آزادي عليه بنده آغاز شد يك طرح از پيش طراحي شده بود كه متأسفانه صدا و سيما نيز در اين قضيه ورود پيدا كرد و من گلايه خودم را شب گذشته به آقاي ضرغامي رئيس صدا وسيما منتقل كردم.

 



گوارديولا بهترين مربي جهان درسال 2009
نبايد خوشحالي مي كردم معذرت مي خواهم

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا از اينكه پس از درخشش مردانش در زمين تنه ريف خوشحالي كرده از مردم اين شهر عذرخواهي كرد.
درحالي كه پيروزي 2 بر صفر رئال مادريد برابر رئال مايوركا اين احتمال را كه پايتخت نشينان به صدر جدول برسند افزايش داده بود، بارسلونا پاسخ سختي به مادريدي ها داد و موفق شد با درخشش و هت تريك ليونل مسي و ارائه كار تيمي تحسين برانگيز خود با نتيجه 5 بر صفر برابر تنه ريف به برتري دست پيدا كند.
جوزپه گوارديولا كه پس از هر گل خوشحالي مي كرد در نشست خبري پس از بازي گفت: نبايد خوشحالي مي كردم، چون هم مديون تيم تنه ريف هستم و هم مي دانستم مردم اين شهر به خاطر حادثه تلخ آتش سوزي در يك مهد كودك در مركز شهر بسيار ناراحت و اندوهگين هستند. به اين خاطر از همه آنها عذرخواهي مي كنم.
اين درحالي است كه ديروز سايت فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال (IFFH) جوزپه گوارديولا را به عنوان برترين مربي سال 2009 انتخاب كرد.
طبق اعلام اين سايت، گوارديولا مربي تيم فوتبال بارسلونا به دليل موفقيت هايي كه سال 2009 در رقابت هاي داخلي اسپانيا و ليگ قهرمانان اروپا به دست آورد با 300 امتياز به عنوان برترين مربي سال 2009 انتخاب شد. سرآلكس فرگوسن، مربي اسكاتلندي منچستريونايتد، با اختلافي فاحش و 137 امتياز در رده دوم سايت تاريخ و آمار قرار دارد و خوزه مورينيوي پرتغالي كه هدايت اينتر را برعهده دارد همراه با خوزه ماريو دوسانتوس از برزيل با 66 امتياز در رده سوم است.
آرسن ونگر و گاس هيدينك در اين رده بندي در جايگاه هاي ششم و هفتم هستند.

 



تجربه كميته فني به هزار سال رسيد
نايب رئيس فدراسيون فوتبال: اتفاقي رخ نداده ، فقط جام جهاني نرفتيم!

در شرايطي كه انتظار مي رود كميته فني فدراسيون فوتبال در قبال نتايج ضعيف اين تيم در تورنمنت قطر واكنش نشان دهد، يكي از اعضاي كميته فني مدعي شد اتفاقي رخ نداده و فقط تيم ملي به جام جهاني صعود نكرده است!
مهدي تاج در اين خصوص گفت: من و ديگر اعضاي كميته فني فدراسيون فوتبال اعتقاد داريم كه فاجعه اي رخ نداده و تيم ملي عقب گردي نداشته است. نظر كميته فني اين است كه تيم ملي فقط به جام جهاني صعود نكرده و اتفاق بدي رخ نداده است. ما اگر چه تيم ملي بزرگسالانمان به مسابقات جام جهاني راه پيدا نكرده اما تيم نوجوانان مان قهرمان آسياست. تيم ملي فوتسال مان فراتر از آسيا و در حد جهاني حرف براي گفتن دارد و...
نايب رئيس فدراسيون فوتبال برخلاف دبيركل فدراسيون كه مدعي شده بود در نشست كميته فني برنامه هاي تيم ملي بزرگسالان مورد ارزيابي قرار نمي گيرد، از طرح و بررسي برنامه هاي افشين قطبي براي ملي پوشان بزرگسال كشورمان در نشست اين كميته خبر داد و گفت: در اين نشست قطبي گزارشي از عملكرد تيم ملي در بازي هاي اخير قرائت كرد و برنامه هايش را در معرض بررسي اعضاي كميته فني فدراسيون فوتبال قرار داد.
پارادوكس در گفته هاي تاج و نبي نشان مي دهد كه جلسه كميته فني تا چه اندازه پربار بوده است!
اما بخش پاياني گفته هاي تاج از همه خواندني تر است: «در كميته فني نفرات باتجربه اي حضور دارند، نفراتي كه تجربيات آنها در مجموع به هزار سال مي رسد.» عنايت داشته باشيد كه چندي پيش زمزمه هاي استعفاي ذوالفقارنسب و ياوري شنيده شود و معلوم نيست تاج از تجربه كدام يك از اعضاء صحبت مي كند كه معتقد است تجربه كميته فني به هزار سال مي رسد! ذكر اين نكته ضروري است كه پيش از اين نايب رئيس فدراسيون فوتبال معتقد بود تجربه كميته فني بيش از 300 سال است اما در كمتر از چند ماه اين تجربه به يك هزار سال افزايش يافت!

 



آغاز اردوي تيم ملي كشتي فرنگي با 28 كشتي گير

اردوي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان با دعوت از 28 كشتي گير آغاز شد.
اردوي تيم ملي كشتي فرنگي به منظور حضور در رقابت هاي جام جهاني و جام وهبي امره تركيه از ديروز آغاز شد كه از هفت ملي پوش حاضر در مسابقات جهاني دانمارك، تنها مسعود هاشم زاده ملي پوش 120 كيلو كنار گذاشته شده است. اسامي نفرات دعوت شده به اردو به اين شرح است:
¤ 55 كيلوگرم: حميد سوريان، محسن حاجي پور، محمد حاتمي و محمد فقيري
¤ 60 كيلوگرم: اميد نوروزي، عبدالحميد پاپي، ابوذر نورزاده و سياوش دوست داريان
¤ 66 كيلوگرم: افشين بيابانگرد، سعيد عبدولي، آزاد محمدعليپور و محسن قاسمي
¤ 74 كيلوگرم: فرشاد عليزاده، آرمين رضازاده، حميد ريحاني و بهروز كبيري
¤ 84 كيلوگرم: حبيب اله اخلاقي، مجتبي كريم فر، طالب نعمت پور و سامان طهماسبي
¤ 96 كيلوگرم: اميرعلي اكبري، بابك قرباني، مجتبي ممي زاده، داود گيل نيرنگ و قاسم رضايي
¤ 120 كيلوگرم: محسن بشينجي، محمد قرباني و بشير باباجان زاده
سرمربي: محمد بنا، مربيان: جمشيد خيرآبادي، ايرج قلاوند، تورج مهري و سعيد شيرزاد.

 



بازداشت موقت سرمربي تيم ملي شطرنج در همدان!

«ورجينيو» مربي تيم ملي شطرنج ايران به جرم همراه داشتن «چاقو و پوكه» در فرودگاه همدان بازداشت شد.
اين مربي بلاروس كه براي برگزاري يك دوره اردوي تمريني ويژه ملي پوشان شهرستاني به همدان سفر كرده بود، روز يكشنبه به هنگام بازگشت به تهران در فرودگاه همدان بازداشت شد و مورد بازجويي قرار گرفت. يافتن چاقو و پوكه در كيف «ورجينيو» عاملي بود كه موجب شد مسئولان فرودگاه همدان از انجام سفر اين مربي ممانعت كنند و وي را مورد بازجويي قرار دهند. كامبوزيا سرپرست فدراسيون شطرنج ضمن تاييد اين مطلب اظهارداشت: البته آنچه در كيف مربي تيم ملي شطرنج يافت شد، فشنگ نبود بلكه پوكه اي از آن بود كه ظاهرا ورجينيو به عنوان دكور و يك شي تزئيني آن را در كيف خود گذاشته بود. همراه داشتن چاقو و پوكه فشنگ اتفاقي است كه ممكن است براي هر كسي رخ دهد و ايراني و غيرايراني هم ندارد. درست است كه همراه داشتن اين نوع اسلحه سرد براي مسافران هواپيما غيرقانوني است اما «ورجينيو» از اين موضوع بي اطلاع بود! سرپرست فدراسيون شطرنج با تاكيد بر اينكه پرونده «ورجينيو» در اين زمينه به طور كامل بسته شده اعلام كرد كه اين مربي بلاروس روز گذشته دوره اي ديگر از كار مربيگري خود را در اهواز آغاز كرده است.

 



چون كه 100آمد، 90 هم پيش ماست
ساعي: هميشه از پله اول شروع كرده ام

هادي ساعي اعتقاد دارد همان طور كه دردوران قهرماني پله ها را ازپايين و يكي يكي طي كرده درعرصه مربيگري هم بايد اين رويه را در پيش بگيرد.
وي كه روز يكشنبه به عنوان مدير تيم هاي ملي تكواندو نوجوانان ايران منصوب شد، گفت: كار با تيم هاي نوجوانان به مراتب از بزرگسالان سخت تراست. چون 100 آمد،90هم پيش ماست؛ وقتي تيم نوجوانان به خوبي ساخته شود ما براي رده هاي سني بالاتر نگراني نخواهيم داشت.
وي تاكيد كرد: دراين موقعيت حساس كاربسيار سختي درتيم هاي نوجوانان داريم. زمان زيادي تا 2رويداد بزرگ سهميه المپيك و مسابقات قهرماني جهان باقي نمانده است. اردوهاي تيم ملي به دليل مشكلات فدراسيون وانتخابات دير شروع شد و ما بايد بتوانيم نايب قهرماني جهان را حفظ كرده و سهميه المپيك كسب كنيم. اسطوره تكواندو ايران وجهان يادآور شد: اگر به اندازه جايگاه تكواندو به فدراسيون اعتبار اختصاص مي يافت، هيچ مشكلي نداشتيم. هميشه با كمترين امكانات بيشترين كارها را انجام داده ايم. چند رشته را سراغ داريد كه درتمام بخش ها و رده هاي سني مدال آور و سكونشين جهان باشد. تكواندو درهمه بخش ها افتخار آفرين است. وي در پايان درخصوص علت فعاليت اش درتيم هاي نوجوانان گفت: قصد دارم همانند دوران قهرماني ام، درعرصه مربيگري هم ازپله پائين و يكي يكي كارم را شروع كنيم، از اين رو در مربيگري هم از ابتداي راه كارم را شروع كردم.

 



كسر 25 درصد از قرار داد هوار محمد

كميته انضباطي باشگاه پيروزي ، هوار ملا محمد، هافبك عراقي تيم فوتبال اين باشگاه را به كسر 25 درصد از مبلغ كل قراردادش محكوم كرد.
دبير كميته انضباطي باشگاه پيروزي با اعلام اين خبر افزود: جلسه كميته انضباطي باشگاه عصرامروز (ديروز) براي اعلام راي در خصوص تخلفات هوار ملامحمد تشكيل شد و اعضا به اتفاق آرا و با در نظر گرفتن حداكثر تخفيف، به كسر 25 درصد از مبلغ كل قرارداد اين بازيكن راي دادند.
. اين راي بدوي و ظرف سه روز از تاريخ ابلاغ، قابل تجديد نظرخواهي از شوراي استيناف باشگاه خواهد بود.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14