(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 29 دي 1388- شماره 19563
 

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
مجموعه «نيمه پنهان» به 36 جلد رسيد انتشار جلد دوم كتاب «حزب خلق مسلمان»
قانون هدفمندسازي يارانه ها ابلاغ شد
سخنگوي وزارت امور خارجه: تلاش برخي كشورها براي حذف نام خليج فارس از مدال ها بيهوده است
امير قادرپناه : پنجمين ناوگروه دريايي ارتش اوايل بهمن به خليج عدن اعزام مي شود
بررسي طرح الگوي مصرف در آموزش و پرورش
معاون وزير علوم، تحقيقات و فناوري: پارك هاي علم و فناوري ارزش افزوده بالايي در توسعه علمي ايجاد مي كنند
2 مراغه اي مدال طلاي مسابقات اختراعات بلژيك را كسب كردند
وزير راه و ترابري خبر داد پيشرفت 90 درصدي مصوبات سفر استاني رئيس جمهوري در بخش راه ها
اخبار ادبي و هنري
برداشت 3 ميليون گل نرگس از مزارع بهبهان
رئيس پليس آگاهي اصفهان: اغتشاشات اخير در اصفهان زمينه فعاليت مجرمان را فراهم كرد



مجموعه «نيمه پنهان» به 36 جلد رسيد انتشار جلد دوم كتاب «حزب خلق مسلمان»

جلد دوم كتاب «حزب خلق مسلمان ايران» (از ظهور تا سقوط) نوشته «اصغر حيدري» به عنوان آخرين مجلد از پژوهشي ارزشمند پيرامون يكي از جنجال برانگيزترين احزاب سياسي ابتداي انقلاب اسلامي و در پي بازخواني نقش «كاظم شريعتمداري» بود، روانه بازار كتاب شد. جلد اول اين كتاب كه در بهمن 1387 منتشر شد، طي يك سال به چاپ چهارم رسيد و اكنون جلد دوم آن در 283 صفحه، با قيمت 3500 تومان به عنوان جلد 36 از مجموعه «نيمه پنهان» توسط «دفتر پژوهش هاي موسسه كيهان» در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
جلد دوم «حزب خلق مسلمان ايران» مانند جلد نخست آن در 3 فصل تحرير و تدوين گشته است.
در فصل اول جلد دوم، «عملكرد حزب خلق مسلمان»، پس از انقلاب اسلامي و از رهگذر حضور عناصر آن در پست هاي كليدي دولت موقت (مانند استانداري و...) مي پردازد و غائله آفريني هاي آن مانند «اشغال راديو و تلويزيون تبريز» را تصوير مي كند. همچنين نويسنده پژوهش دقيقي در باب منابع مالي حزب انجام داده است. در فصل دوم كتاب به «انحلال حزب خلق مسلمان» پرداخته شده است و خصوصا نقش امام خميني(ره) با مشاركت مردم غيور آذربايجان در سقوط اين حزب وابسته به بيگانگان و سفارت آمريكا پرداخته است.
فصل سوم و پاياني كتاب نيز به ماجراي شگفت انگيز «كودتاي نوژه» تا درگذشت «كاظم شريعتمداري» اختصاص دارد.
يكي از مهمترين بخش هاي اين كتاب (مانند جلد نخست آن) «اسناد و تصاوير» آن است و بيش از 50 صفحه اسناد تاريخي، كليشه مطبوعات و عكس هاي كم ياب با زيرنويس هاي توضيحي براي مخاطبان منتشر شده است.
مخاطباني كه در جست وجوي مدلي براي تبيين رويدادهاي تاريخي از زاويه نگاه حضرت امام خميني(ره) و مبتني بر الگوي تاريخ نگاري انقلاب اسلامي هستند، مجموعه 2 جلدي «حزب خلق مسلمان» (مجلدات 35 و 36 نيمه پنهان) از توليدات «دفتر پژوهش هاي موسسه كيهان» تجربه اي نوين در اين باب است كه مي تواند زواياي تازه اي را پيش روي خوانندگان و محققان بگشايد.
علاقه مندان براي تهيه كتاب مي توانند با شماره تلفن 33110201 و يا نمابر شماره 33910849 تماس حاصل نمايند.

 



قانون هدفمندسازي يارانه ها ابلاغ شد

رئيس مجلس شوراي اسلامي قانون هدفمندسازي يارانه ها را براي اجرا به رئيس جمهور ابلاغ كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني خانه ملت، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي طي نامه اي به محمود احمدي نژاد رئيس جمهور، قانون هدفمندكردن يارانه ها را در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، به منظور اجرا به وي ابلاغ كرد.
در نامه رئيس مجلس به احمدي نژاد آمده است: در اجراي اصل يكصد و بيست و سوم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، قانون هدفمند كردن يارانه ها كه با عنوان لايحه به مجلس شوراي اسلامي تقديم گرديده بود، با تصويب در جلسه علني روز سه شنبه مورخ 5 ديماه 1388 و تأييد شوراي نگهبان ابلاغ مي گردد.

 



سخنگوي وزارت امور خارجه: تلاش برخي كشورها براي حذف نام خليج فارس از مدال ها بيهوده است

سخنگوي وزارت امور خارجه تلاش واصرار برخي كشورهاي عربي مبني بر برداشتن نام خليج فارس از مدال هاي بازي هاي كشورهاي اسلامي را بيهوده خواند.
رامين مهمان پرست در گفت وگو با فارس تصريح كرد: اين كار براي ما امكان پذير نيست چراكه اين منطقه از ابتدا خليج فارس بوده، هست و خواهد بود.
وي گفت: اصل برگزاري اين بازي ها براي وحدت و نزديكي هر چه بيشتر مسلمانان و كشورهاي اسلامي با هم است بنابراين اقداماتي كه در جهت تاخير انداختن يا ايجاد مشكل براي انجام بازي ها صورت گيرد، به نظر من ما كار درستي نيست و رويكردي اشتباه است.
مهمان پرست با بيان اينكه ما به طور داوطلبانه آمادگي خود را براي برگزاري اين بازي ها اعلام و هزينه هاي زيادي را تاكنون صرف كرده ايم، گفت: يكي از كارهايي كه ميزبان انجام مي دهد طراحي جزئيات مسابقات از جمله مدال هاي بازي ها است. طرحي كه براي مدال انتخاب شده، نقشه كشورمان است كه در بالاي آن درياي خزر و در جنوب خليج فارس وجود دارد.
مهمان پرست ادامه داد: با اصرار غيرحقوقي و غيرمنطقي آنها ترجيح داديم زمان اين بازي ها را به زمان ديگري موكول كنيم تا اين مسايل حل شود.
وي در عين حال يادآور شد: با توجه به هزينه هايي كه صورت داديم و اصرار غيرحقوقي و غيرمنطقي آنها، اين كار قابل پيگيري است.
مهمان پرست نقشه خليج فارس را مصوب سازمان ملل خواند و گفت: پيگيري حقوقي از طريق كميته ملي المپيك و بخش حقوقي وزارت خارجه صورت مي گيرد.
وي در خصوص واگذاري ميزباني اين اجلاس به كشور ديگر نيز گفت: مهم نيست، زيرا قبلاً خيلي اصرار داشتند كه كس ديگري ميزباني را بر عهده بگيرد و كسي داوطلب نبود و ما خودمان داوطلب شده بوديم.

 



امير قادرپناه : پنجمين ناوگروه دريايي ارتش اوايل بهمن به خليج عدن اعزام مي شود

فرمانده منطقه يكم دريايي ارتش از اعزام ناو گروه پنجم به خليج عدن در اوايل بهمن ماه خبر داد.
امير فريبرز قادرپناه فرمانده منطقه يكم دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در گفت وگو با فارس، با اشاره به روند اعزام ناو گروه هاي ارتش به خليج عدن كه از سال گذشته و به منظور تامين امنيت كشتي ها و خطوط تجاري كشورمان صورت مي گيرد، از قريب الوقوع بودن پايان ماموريت ناو گروه چهارم متشكل از ناوشكن البرز و ناو لجستيكي بوشهر خبر داد و اظهار داشت: اوايل بهمن ماه ناو گروه پنجم ارتش به منطقه خليج عدن اعزام خواهد شد.
قادرپناه با بيان اينكه ناو گروه پنجم را مناطق دريايي يكم (بندرعباس) و سوم (چابهار) به صورت مشترك اعزام خواهند كرد، گفت: در طول مدت ماموريت ناوگروه چهارم نيز همچون ماموريت هاي گذشته هيچ مشكلي براي كشتي هاي تجاري جمهوري اسلامي ايران رخ نداد و نيروهاي اعزامي ارتش توانستند ماموريت خود را با موفقيت كامل پشت سر بگذارند.
از مجموع 4 ناو گروه اعزامي نيروي دريايي ارتش به خليج عدن، 3 ناو گروه از منطقه يكم اين نيرو در بندرعباس و يك ناو گروه از بوشهر اعزام شده است.

 



عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي خبر داد
بررسي طرح الگوي مصرف در آموزش و پرورش

بناب - خبرنگار كيهان:
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي از تصويب طرح الگوي مصرف در آموزش و پرورش در اين كميسيون خبرداد.
ضياءالله اعزازي اظهار داشت: فرهنگيان پيشنهادات خود را در اين خصوص به كميسيون مذكور ارسال كنند تا در تصويب نهايي آن نظرات و پيشنهادات سازنده موثر و مورد توجه قرار گيرد.
نماينده مردم بناب در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بايد به آموزش و پرورش اهميت دهيم؛ چرا كه بهترين جا براي حل مشكلات كشور آموزش و پرورش است و فرهنگ سازي طرح الگوي مصرف نيز بايستي از مدارس شروع شود.
وي نقش معلم را در ارتباط با فرهنگ سازي براي جا افتادن اصلاح الگوي مصرف بسيار اساسي برشمرد و تاكيد كرد معلمان نقش واقعي خود را ايفا نموده و عملا در زندگي خود الگوي مصرفشان را اصلاح كنند تا دانش آموزان نيز بتوانند با الگو گرفتن از آنان در جهت پيشبرد اين امر در كشورمان همت نمايند.

 



معاون وزير علوم، تحقيقات و فناوري: پارك هاي علم و فناوري ارزش افزوده بالايي در توسعه علمي ايجاد مي كنند

اصفهان- خبرنگار كيهان:
معاون پژوهشي و فناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، پارك هاي علم و فناوري را عامل توسعه اقتصاد دانش محور دانست و گفت كه اين پارك ها ارزش افزوده بالايي در توسعه علمي ايجاد مي كنند.
«محمد مهدي نژادنوري» در مراسم پايان دوره واحدهاي فناوري موفق مراكز رشد شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان و تجليل از مأسسات خصوصي دانش بنيان برتر مستقر در اين شهرك با بيان اينكه تعداد واحدهاي دانش بنيان در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان تا پايان برنامه پنجم توسعه به 2 هزار واحد فناوري مي رسد، افزود: بايد دستاوردهاي توليد شده در پارك هاي علم و فناوري و مراكز رشد به مصرف جامعه برسد.
وي گفت: دستاوردهاي شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان براي كل كشور است و تأثير و نقش بسزايي نيز در جذب فارغ التحصيلان دانشگاهي، نخبگان، ايجاد اشتغال پايدار و مولد و توسعه صنايع در داخل استان بر پايه فناوري هاي پيشرفته دارد.
قاسم مصلحي رئيس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان نيز به بخشي از فعاليت هاي شهرك اشاره كرد و گفت: امسال اين مركز علمي و فناوري به عنوان مركز منطقه اي توسعه مراكز رشد و پارك هاي علم و فناوري توسط يونسكو انتخاب شد و اين مركز كشورهاي اكو را شامل مي شود.

 



2 مراغه اي مدال طلاي مسابقات اختراعات بلژيك را كسب كردند

مديرعامل مجتمع نوآوران علمي مراغه، از كسب مدال طلاي مسابقات اختراعات كشور بلژيك توسط دو مبتكر اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز هادي مجيدي افزود: طرح ابتكاري حامد استعلامي و مرتضي عودي با عنوان «سيستم هوشمند شست وشوي دست براي معلولان قطع عضو»، در دي ماه امسال در كشور بلژيك به عنوان برترين اختراع شناخته شد.
وي اضافه كرد: اين سيستم مخصوص افرادي است كه از يك دست محروم بوده و استفاده از اين اختراع منجر به 80 درصد صرفه جويي در مصرف آب و انرژي مي شود.
مجيدي ادامه داد: با قرار گرفتن دست معلولان در محل تعبيه شده اين دستگاه، دست آنان كاملا شست وشو داده مي شود.
وي اظهار داشت: دارا بودن مواد ضدعفوني كننده، آماده نگه داشتن آب ولرم درهمه مواقع، قابل استفاده با انرژي الكتريسيته و گاز شهري را از ويژگي هاي مهم سامانه اختراعي اين مبتكران است.

 



وزير راه و ترابري خبر داد پيشرفت 90 درصدي مصوبات سفر استاني رئيس جمهوري در بخش راه ها

اراك- خبرنگار كيهان:
وزير راه و ترابري گفت: مصوبات دور اول سفر رئيس جمهور به استانها در حوزه راههاي كشور تاكنون بين 70 تا 90 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
حميدرضا بهبهاني در مراسم بهره برداري از راههاي روستايي استان مركزي افزود: پروژه هاي دور دوم سفر رئيس جمهوري به استان ها در بخش بهسازي و احداث راههاي كشور 5 درصد پيشرفت داشته است.
وي با تأكيد بر اينكه احداث پروژه هاي راه زمان طولاني را در برمي گيرد اظهار داشت: تلاش مي شود با تأمين اعتبار و كمك استانداريها، مصوبات دور دوم سفر نيز روند چشمگيري داشته باشد.
گفتني است پروژه هاي روستايي شهرستان شازند، خمين و محلات با حضور وزير راه و ترابري و جمعي از مقامات استان مركزي به بهره برداري رسيد.
افتتاح راه روستايي قمارخان- كله جوب از توابع شازند به طول 12 كيلومتر، زيرسازي و آسفالت 6 روستا در شازند و روكش توره- زاليان از جمله پروژه هاي راه روستايي در استان مركزي هستند.
همچنين كار احداث كمربندي شازند- آستانه به طول 5/4 كيلومتر و تقاطع غيرهمسطح كمربندي خمين آغاز شد.

 



اخبار ادبي و هنري

اين سه شاعر دعوت نشدند كه حالا مدعي رد دعوت شده اند!
سه نفر شاعر بدون اين كه از سوي جشنواره شعر فجر دعوت به داوري شوند، ادعا كردند كه داوري اين جشنواره را نپذيرفته اند!
روز گذشته منابع خبري اعلام كردند كه ساعد باقري، عبدالجبار كاكايي و سهيل محمودي داوري چهارمين جشنواره بين المللي شعر فجر را نپذيرفته اند. اين در حالي است كه دبير علمي اين جشنواره اعلام كرد كه اين افراد اصلا براي داوري شعر فجر دعوت نشده اند كه حالا مدعي نپذيرفتن داوري شده اند!
مرتضي اميري اسفندقه اظهارات ساعد باقري، عبدالجبار كاكايي و سهيل محمودي در خصوص نپذيرفتن داوري چهارمين جشنواره شعر فجر تصريح نمود: اسامي اين سه نفر در ليست داوري نبوده كه بخواهند موافقت يا عدم موافقت خود را اعلام كنند.
دبير علمي چهارمين جشنواره بين المللي شعر فجر با اشاره به اين كه تمام توانمان را صرف مباني علمي جشنواره كرده ايم به ايرنا گفت: هدف جشنواره فقط پاسداشت سخن پارسي نه پرداختن به مسائل حاشيه اي است.
محروميت فيلمسازان غزه از حضور در جشنواره حديث مقاومت
به دليل ممانعت رژيم صهيونيستي، فيلمسازان فلسطيني مقيم غزه از شركت در اختتاميه جشنواره حديث مقاومت محروم شدند.
سيدابراهيم علي برزي، دبير دومين جشنواره بين المللي فيلم حديث مقاومت در اين خصوص گفت: مراسم اختتاميه دومين جشنواره بين المللي فيلم حديث مقاومت از ساعت 19 لغايت 21امروز سه شنبه 19ژانويه (برابر با 29دي) در سالن رسالت واقع در منطقه الغبيري در حومه جنوبي شهر بيروت برگزار مي شود.
وي يادآور شد: متاسفانه برخي از فيلم سازان فلسطيني مقيم غزه كه آثارشان از سوي هيئت داوران جشنواره برگزيده شده، به دليل محاصره شديد غزه توسط رژيم اشغالگر صهيونيستي امكان حضور در مراسم پاياني را نيافته اند. سخنراني شخصيت هاي فرهنگي و هنري لبنان و ايران و همچنين شعرخواني عمرالقرا شاعر برجسته سوري در خصوص مبحث مقاومت به صورت زنده، پخش گزيده اي از آثار برگزيدگان نهايي شركت كننده در جشنواره، اجراي سرود به زبان عربي به صورت زنده و همچنين ارائه گزارشي جامع از چگونگي عملكرد اين دوره از جشنواره و در پايان اهداي جوايز و تقدير از برگزيدگان از برنامه هاي اين مراسم است.
شورجه: تلاش ناكام براي تحريم جشنواره فجر
شيطنت رسانه اي بود
يك كارگردان پيشكسوت كشورمان گفت: خوشبختانه با وجود شيطنت ها و شانتاژهاي زيادي كه برخي ها براي تحريم جشنواره فيلم فجر داشتند، اما اين جشنواره با استقبال خوبي از سوي اهالي سينما مواجه گرديد. جمال شورجه عمده شيطنت هايي كه براي تحريم جشنواره فيلم فجر انجام شده را بيشتر شيطنت هاي رسانه اي عنوان كرد و يادآور شد: برخي از رسانه ها به دليل اين كه گرايش هاي سياسي دارند و از آبشخور گروههاي سياسي و يا عوامل و افراد خاصي ارتزاق مي كنند سعي كردند با سوء استفاده از فضاي موجود جامعه به مردم اين گونه القا كنند كه جشنواره اين دوره مورد تحريم سينماگران است اما ديديم كه اين اتفاق رخ نداد و حتي سينماگران صاحب نامي كه آثاري را توليد كرده بودند هم در جشنواره امسال حضور يافتند.
وي به هنر نيوز تصريح كرد: جشنواره فيلم فجر جزيي از جشن هاي ملي انقلاب محسوب مي شود و متعلق به هيچ گروه و جناح خاصي نيست و معمولا هر جناحي سكان داري سينماي كشور را در دست گرفته، جشنواره از رونق نيافتاده و اين دوره هم همچون دوره هاي پيشين و حتي بهتر از آن پررونق تر است.
سمفوني انقلاب، صلح و دوستي را به اروپا مي برد
«سمفوني انقلاب» ساخته مجيد انتظامي، با نام سمفوني «صلح و دوستي» در اروپا اجرا خواهد شد.
اين سمفوني در پايتخت 5 كشور اروپايي از جمله ايتاليا، فرانسه و آلمان توسط اركستر سمفونيك تهران اجرا مي شود. به گزارش فارس، به دنبال اجراي سمفوني صلح و دوستي (انقلاب) در پايتخت 5 كشور اروپايي، تاكنون اجراي اين اثر در كشورهاي ايتاليا، فرانسه و آلمان به قطعيت رسيده اما همچنان اجرا در دو كشور ديگر مشخص نشده است.
مسابقه كارتون ضد نژادپرستي در برزيل
اولين مسابقه بين المللي كارتون ضد نژادپرستي برزيل هنرمندان دنيا را فرا خواند. به گزارش فارس، اين مسابقه با موضوع «ضدنژادپرستي» برگزار مي شود و هنرمندان شركت كننده بايد در آثارشان مقابله با نژادپرستي و احساس به وجود آمده در برابر اين موضوع در دنيا را نشان دهند.هنرمندان تا 9 مردادماه سال 1389 براي شركت در اين مسابقه مهلت دارند تا آثارشان را به نشاني: infobrazilcartooncom ايميل كنند.

 



برداشت 3 ميليون گل نرگس از مزارع بهبهان

بهبهان- خبرنگار كيهان:
برداشت 3 ميليون شاخه گل نرگس از مساحتي حدود 20 هكتار از نرگس زار شهرستان بهبهان آغاز شد.
برداشت گل نرگس در بهبهان معمولاً از اواخر آبان شروع مي شود اما امسال به دليل گرمي هوا و كمبود آب، از دي ماه آغاز شده است كه تا دو ماه ادامه دارد. بيات رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري بهبهان مساحت گلزار اين شهر را حدود 40 هكتار و در 3 كيلومتري جاده بهبهان- سيمان اعلام كرد و گفت: حدود 3 ميليون شاخه گل از انواع شهلا (معمولي)، نرگس پرپر و نرگس مشكين و از خانواده ليلاسه و نيره كه گياهي است علفي و پايدار و داراي دو نوع ساقه (زيرزميني و هوايي) با گلهاي منظم به رنگهاي زرد و سفيد، به بازارهاي تهران، اصفهان، اهواز و ... صادر شده است.
وي افزود: گل هاي اين شهر هم اكنون از طريق زميني به مناطقي ديگر حمل و صادر مي شود كه اين امر به لحاظ طولاني شدن زمان مقرون به صرفه نيست و براي ماندگاري بيشتر ضرورت ارسال هوايي بايد مورد توجه قرار گيرد.
به گزارش خبرنگار ما، بخش خصوصي نيز در زمينه پرورش گل نرگس فعال بوده و علاوه بر توزيع در بازار داخلي به خارج از كشور نيز صادر مي شود.

 



رئيس پليس آگاهي اصفهان: اغتشاشات اخير در اصفهان زمينه فعاليت مجرمان را فراهم كرد

اصفهان- خبرنگار كيهان:
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: فتنه هاي بعد از انتخابات، بسترساز فعاليت مجرمان در اصفهان شد.
سرهنگ حسين حسين زاده با بيان اين كه اغتشاشات بعد از انتخابات در افزايش جرايم موثر بود به گونه اي كه مجرمان با فرصت طلبي جسورانه دست به اعمال گوناگون مجرمانه زدند.
وي با اشاره به اين كه هر نوع آشوب و هرج و مرج، زمينه را براي وقوع جرم و فعاليت فراهم مي كند، از دستگيري چند سابقه دار در جرائم مختلفي چون سرقت، جيب بري و قاچاق مواد مخدر خبر داد.
وي از دستگيري يك فرد سابقه دار بنام عباس - ك 20 ساله در اغتشاشات اخير و حوادث پس از انتخابات خبر داد و گفت: اين فرد با سوابق متعدد كيفري از جمله قتل، سرقت، حمل مواد مخدر، در جريان اغتشاشات حضور پررنگ و جدي داشت و با همراه شدن با آشوبگران با ماموران درگير شده بود و با شعارنويسي، عليه مقدسات اقدام مي كرد.
به گفته رئيس پليس آگاهي استان اصفهان، نامبرده طي تحقيقات پليس در يكي از شهرستان هاي اطراف اصفهان شناسايي و دستگير شد كه به هنگام دستگيري از مخفيگاه وي مقادير زيادي اموال مسروقه، اسپرهاي رنگ جهت شعارنويسي، و ادوات و ابزار اخلال در امنيت به دست آمد.
سرهنگ حسين زاده افزود: اين مجرم در اقرار صريح خود اعلام داشت كه با ايجاد و حضور در اغتشاشات به مقاصد مجرمانه خود دست يافته و اقدام به سرقت اموال عمومي مردم كرده بود.
وي همچنين از شناسايي و دستگيري يك زن بزهكار و سابقه دار توسط نيروهاي انتظامي در جريان اغتشاشات اخير در اصفهان خبر داد و گفت: او با بهانه قرار دادن التهاب موجود در روزهاي پس از انتخابات ضمن ربودن كودكان، طلاجات آنها را سرقت مي كرد و آنها را مورد اذيت و آزار قرار مي داد.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان محل دستگيري اين مجرم سابقه دار را در يكي از خيابان هاي مركزي اصفهان اعلام كرد و افزود: اين زن سابقه دار به اعمال مجرمانه خود اعتراف كرد.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14