(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 11 بهمن 1388- شماره 19573
 

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
حرّ يا حرمله ؟ ! (يادداشت روز)
كيهان و خوانندگان
سخنگوي شوراي نگهبان در جمع خبرنگاران:
مجلس و سازمان بازرسي بر اجراي هدفمندسازي يارانه ها نظارت مي كنند
پشه (گفت و شنود)
رهبر انقلاب در آستانه دهه فجر به زيارت امام و شهدا رفتند
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس:برخورد قاطع ايران با دولت انگليس براي جهان اسلام ملاك خواهد بود
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران: 22 بهمن قدرت ملت ايران به نمايش درخواهد آمد
پيش بيني كيهان درست بود ستاد سياسي ترور فعال شد (خبر ويژه)
رونويسي از آمريكا و اسرائيل با تاخير 48 ساعته! (خبر ويژه)
نقش موساد در بمب گذاري هواپيماي مسافربري آمريكا (خبر ويژه)



حرّ يا حرمله ؟ ! (يادداشت روز)

1-اواخر هفته گذشته- چهارشنبه 7 بهمن ماه- در ستون اخبار ويژه كيهان، خبري داشتيم با عنوان «اين خبر را به خاطر بسپاريد». در آن خبر با استناد به فرمول سه ضلعي «جرج سوروس، جين شارپ و رابرت هلوي» كه فتنه اخير با پيروي بي كم وكاست سران فتنه از آن صورت گرفته است، پيش بيني كرده بوديم «وقت آن است كه سران فتنه عقب نشيني گام به گام خود را آغاز كنند» و نوشته بوديم «اين روزها در آستانه 22بهمن بايد منتظر صدور بيانيه اي از سوي موسوي يا خاتمي و يا هر دو نفر آنها بود» و بر پايه همان فرمول به 5 محور اصلي كه سران فتنه بايد روي آن تاكيد كنند، اشاره كرده بوديم... دوباره خواني آن خبر ويژه مي تواند برداشت دقيق تري از ترفند بعدي مديريت بيروني فتنه كه براي نجات ستون پنجم خود از محاكمه و مجازات تدارك ديده است، ارائه كند.
2- براساس گزارش هايي كه برخي از افراد نزديك به حلقه اول مديريت داخلي فتنه با قيد قسم جلاله مبني بر خودداري از افشاي نام آنها، در اختيار كيهان قرار داده اند، بيانيه موسوي و خاتمي با همان محورهايي كه در خبر ويژه مورد اشاره آمده بود، مراحل پاياني خود براي انتشار را طي مي كرد ولي خبر ويژه كيهان، سران فتنه و مشاوران داخلي و بيروني آنها را با سردرگمي فراواني مواجه كرد. چرا كه اين اقدام سران فتنه نيز پيشا پيش از سوي كيهان پيش بيني و اعلام شده بود، بنابراين، اگر بيانيه را با همان محورهاي پيش بيني شده در خبر ويژه كيهان منتشر مي كردند، بر ماموريت بيروني خود و دنباله روي از فرمول ديكته شده سه ضلعي «سوروس، شارپ و هلوي» مهر تأييد زده بودند و چنانچه محورهاي مورد اشاره از بيانيه حذف مي گرديد، انتشار آن با عدم انتشار تفاوت چنداني نداشت، زيرا مطابق فرمول ياد شده، يكي از اهداف بيانيه- فقط يكي از آنها- تاكيد دروغين بر پايگاه مردمي فتنه سبز بود تا از اين طريق، زمينه براي انتقال فتنه از خيابان ها- كه ديگر نفرات چنداني براي مانور نداشت- به عرصه مجازي فراهم شود. يعني دقيقاً همان پيشنهادي كه چند روز قبل- اوايل هفته گذشته- از سوي خانم هيلاري كلينتون، وزيرخارجه آمريكا، با آب و تاب فراوان و در يك نطق طولاني بيان شده بود. در اين نشست كه به گفته سخنگوي كاخ سفيد «سناتور سام براون بك، كافمن، لورتا سانشز، تعدادي از نمايندگان كنگره و هيئت هاي ديپلماتيكي از انگليس، فرانسه، آلمان، كلمبيا، لبنان، مولداوي، دو كشور عربي منطقه خاورميانه و سه ايراني، بدون ذكر نام به دلايل امنيتي» در آن حضور داشتند، هيلاري كلينتون بخش قابل توجهي از سخنراني خود را به ايران اختصاص داده و بر ضرورت كمك به آشوبگران و سركردگان آنها براي انتقال فعاليت خود از خيابان ها به فضاي مجازي و اينترنت تاكيد مي كند. نگاهي به متن سخنراني هيلاري كلينتون به وضوح نشان مي دهد كه آمريكا، بعد از حماسه 9دي و نيز با توجه به هوشياري هواداران اوليه سران فتنه كه كنار كشيدن آنها از عرصه فريب را در پي داشته است، ادامه آشوب هاي خياباني را ناممكن مي داند و از سوي ديگر براي حفظ ظاهري اين جريان و انتقال آن از خيابان ها به فضاي مجازي، نيازمند ابراز وجود جريان فتنه است. اين نياز دقيقاً همان است كه قرار بود - و هنوز هم هست- كه موسوي و خاتمي در بيانيه خود به مناسبت 22بهمن، برآورده كنند! در خبر ويژه كيهان آمده بود «موسوي و خاتمي بايد در بيانيه خود وانمود كنند كه حركتي به نام جنبش سبز! هنوز هم وجود دارد و از هواداران فراواني برخوردار است! اين بخش از بيانيه براي آن است كه به قول جرج سوروس، زمينه انتقال كودتاي مخملي- بخوانيد فتنه- از خيابان به فضاي مجازي فراهم شود، چرا كه در خيابان، ادعاي فراواني هوادار با توجه به شمار اندك آنها، مضحك است ولي در فضاي مجازي مي توان كماكان - و بدون ارائه دليل و نمونه- بر فراواني هواداران! اصرار ورزيد».
3- اكنون به نقطه اصلي ماجرا يعني «پروژه نجات سران فتنه از محاكمه و مجازات» نزديك مي شويم. اين بخش از پروژه براي حفظ فتنه به عنوان آتش زير خاكستر و استخوان لاي زخم، طراحي شده است و اجراي آن به «ميانجي» نياز دارد. وظيفه ميانجي آن است كه با استناد به بيانيه سران فتنه و ادعاي توبه و پشيماني و يا -حداقل- عقب نشيني آنها از مواضع اوليه، ساز آشتي!! كوك كند. ميانجي در اين مرحله از پروژه ياد شده و براي فريب افكار عمومي به منظور پذيرش مرحله ديگر فتنه يعني همان به اصطلاح طرح آشتي! روي چند محور تكيه مي كند.
الف: از شرايط كنوني با عنوان «بحران» ياد مي كند. اين در حالي است كه شرايط «حساس» هست، اما بحراني نيست، چرا كه بحران با درهم ريختگي شيرازه نظام همراه است نه مقابله نظام با ستون پنجم شناخته شده دشمن.
ب: ميانجي مي كوشد از فتنه اي كه به گواهي تمامي اسناد و شواهد غيرقابل انكار، مديريت بيروني دارد و براي مقابله با اساس انقلاب، نظام، امام و حذف اسلام از حاكميت طراحي شده است، با عنوان درگيري داخلي ميان دو جناح ياد كند!
ج: ميانجي، از طرح ديكته شده براي فراري دادن سران فتنه از محاكمه و مجازات، با عنوان «طرح آشتي ملي»! ياد مي كند و حال آن كه درگيري ميان توده هاي وفادار به نظام از يكسو و آمريكا و اسرائيل و دنباله هاي داخلي آن از سوي ديگر در جريان است و راهپيمايي حماسي و چند ده ميليوني 9 دي ماه بهترين و گوياترين گواه آن است. مردم با يكديگر درگير نيستند كه نيازي به آشتي ملي!! باشد.
د: ميانجي- يا ميانجي ها- با ناديده گرفتن اصل منطقي، عقلي و حقوقي «ميزان حال فعلي افراد است» كه امام راحل(ره) براي هوشياري ملت در اينگونه موارد، بر آن تاكيد فراوان داشته اند، روي سوابق- بعضا مثبت- سران فتنه و عوامل پيراموني آنها مانور مي دهد. از اين مانور فريبنده براي كمرنگ و نهايتاً فراموش شدن جنايت ها و خيانت هاي سران فتنه و آمادگي افكار عمومي براي بازگشت دوباره منافقان و ستون پنجم دشمن به جامعه، استفاده مي شود. شبيه آن كه جنايت سركردگان سپاه عمرسعد در روز عاشورا به بهانه سوابق احياناً اسلامي - تاكيد مي شود احياناً اسلامي- آنها ناديده گرفته شود.
هـ : ميانجي در اين طرح فريب، از واژه هاي مقدس و پذيرفته شده اسلامي بهره مي گيرد. واژه هايي نظير «آشتي» كه در نگاه اول و به طور مطلق، پسنديده تر از «قهر» و دشمني است و يا «توبه» كه هميشه از اصرار بر گناه شايسته تر است. اما، آشتي با چه كساني؟ با دشمنان كينه توز عليه اسلام و امام و انقلاب و مردم و كساني كه براي انجام ماموريت دشمنان تابلودار بيروني از اهانت به ساحت مقدس حضرت امام حسين(ع)، نفي وجود مبارك امام زمان(عج)، شعار به نفع آمريكا و اسرائيل، آدم كشي، آشوب آفريني و... دهها جنايت ديگر نيز دريغ نكرده اند؟!
ميانجي ها به گونه اي از آشتي سخن مي گويند كه انگار حق جويان عدالت خواه بويي از رأفت و محبت و آشتي نبرده اند و حال آن كه، اگر رأفت و محبتي هست- كه هست- در ميان مؤمنان حق جو ديده شده و مي شود، نه خونريزان غارتگر و سنگدل.
4- و اما، درباره «توبه» سران فتنه، سخن ويژه اي در ميان است، و آن، اين كه؛ در تمامي نظام هاي حقوقي و قضايي جهان -بدون استثناء- و در نظام حقوقي و قضايي اسلام، «توبه» رابطه اي ميان بنده گناهكار و خداي اوست، و در هيچيك از اين نظام هاي حقوقي و قضايي، توبه مجرم مانع محاكمه و مجازات او نيست و اگر چنين بود، فلان قاتل و جنايتكار مي توانست با ادعاي توبه- و يا توبه واقعي- از مجازات و مكافات فرار كند! و اين، يعني صدور مجوز براي جنايت و حق كشي. آيا غير از اين است؟!
برخي از ميانجي ها براي فراري دادن سران فتنه از محاكمه و مجازات به توبه جناب حر- رضوان الله تعالي عليه- اشاره مي كنند و حال آن كه «حر» از ادامه حضور در لشكر عمرسعد خودداري كرد و بي آن كه گامي به خيانت و دستي به جنايت آلوده كند توبه كرده و به سپاه امام حسين(ع) پيوست و در ركاب آن بزرگوار خالصانه جنگيد و به شهادت رسيد. آيا سران فتنه -با آنهمه جنايت و خيانت- بر فرض كه توبه كنند با حضرت حر قابل مقايسه اند؟
توبه سران فتنه فقط با توبه «حرمله» قابل مقايسه است كه وقتي دست انتقام جناب مختار ثقفي را بر گريبان خويش ديد، ادعاي توبه!! كرد. يعني آقايان ميانجي! فرق ميان حر و حرمله را نمي دانند؟! برخي از آنان در كسوت مقدس روحاني هستند و بعيد است از درك اين نكته بديهي عاجز باشند!
5- جنايات و خيانت هاي سران فتنه عليه نظام، مردم، امام، انقلاب و مخصوصاً عليه اسلام صورت گرفته است، بنابراين و براساس بديهي ترين قوانين حقوقي و جزايي شناخته شده در تمامي جهان، مردم مسلمان ايران -اگر نگوئيم همه ملت هاي مسلمان- شاكيان اصلي سران فتنه اند و صاحبان حق پايمال شده اند، بنابراين، آقايان ميانجي براي نجات سران جنايتكار فتنه نبايد خواب هاي آنچناني ببينند و هوشياري مردم پاكباخته ايران اسلامي را دست كم بگيرند.
رهبرمعظم انقلاب در ديدار مردم آمل و استان مازندران با ايشان به صلابت تصريح فرمودند كه «امام خميني به هيچ كس باج نداد و ما هم نه از طرف ملت و نه از طرف خودمان به هيچكس باج نمي دهيم.»
6- و بالاخره گفتني است پروژه نجات سران فتنه از محاكمه و مجازات با بيانيه اي كه قرار است سران فتنه صادر كنند، رابطه مستقيم دارد. چرا كه حلقه بعدي اين زنجيره ميانجي گري برخي از خواص شناخته شده است و شواهد موجود حكايت از آن دارد كه موسوي و خاتمي براي صدور بيانيه كذايي با سردرگمي دوجانبه اي روبرو هستند. اگر از صدور بيانيه خودداري كنند، خواص ميانجي، براي- به قول خودشان- چانه زني! در بستر به اصطلاح آشتي! بهانه و دستاويزي ندارند و از سوي ديگر، صدور بيانيه، پرده ديگري از پيروي بي كم و كاست آنان از فرمول ديكته شده مثلث- سيا، موساد و اينتليجنت سرويس- را برملا مي كند.
حسين شريعتمداري

 



كيهان و خوانندگان

¤ آقاي كروبي و دارودسته ساختارشكنشان ديگر وزنه اي به حساب نمي آيند كه دولت خدمتگزار با تاييد ايشان رسميت پيدا كند. توبه ايشان را فقط يك قدم به جلو بايد دانست و توبه واقعي ايشان و همفكرانش زماني قابل پذيرش خواهد بود كه اولا تمام تبعات و اقدامات خودسرانه شان را بپذيرند، ثانيا از ملت ايران و رهبر فرزانه عذرخواهي كرده و مرز خود را با دنياي خباثت آلود استكبار مشخصا معلوم كنند و سپس با دعوت از مردم به راهپيمايي 22 بهمن خود نيز در كنار مردم در صحنه حضور پيدا كنند.
فرامرز محمدي فرد از خرم آباد
¤ به مسئولين قوه قضائيه هشدار مي دهيم مبادا فريب تغيير چهره سران فتنه آنها را از برخورد قضايي با آنها باز دارد. فتنه گران وقتي ديدند خواسته ناحقشان برآورده نشده روي به حكميت و وحدت ملي و ... آورده اند.
غلامرضا مرندي از ماكو
¤ پاسخ صريح، قاطع و كوبنده رهبر معظم انقلاب در جمع مردم غيور آمل به منزله مهر «باطل شد» بر خواص ديكتاتور و زورگو و قدرت طلبي است كه جاهلانه پا در زمين دشمن نهاده و از فرصتهاي داده شده نظام بهره نجستند و همچنان در تنور فتنه دميدند. بي شك هرگونه سركشي احتمالي و يا كوبيدن بر طبل باطل با پاسخ كوبنده و حق طلبانه مردم پاسخ داده خواهد شد.
محمودي
¤ با توجه به ماهيت پليد رژيم صهيونيستي در سوءاستفاده از فرصت هاي خاص، احتمال استثمار كودكان زلزله زده هائيتي توسط آن رژيم وجود دارد، به خصوص اين كه فرودگاه هاي هائيتي در كنترل رژيم جهان خوار آمريكاست.
گودرزي از تهران
¤ بنده به عنوان يك طلبه فاقد مسكن و خودرو ، با بدهي وام 5 ميليوني، درآمد زير 200 هزار تومان، همسر و يك فرزند در خوشه 3 قرار گرفته ايم .از دولت خدمتگزار تقاضامندم با بازبيني واقعي تر نسبت به اصلاح اشتباه هاي فاحش نسبت به جابجايي خوشه ها اقدام جدي و موثر به عمل آورند.
يك طلبه از خوزستان
¤ دختر من دانشجوي دانشگاه شهيد بهشتي تهران است. روز شنبه سوم بهمن ماه در يكي از جلسات امتحاني استاد ايشان كه خانم (م-د) مي باشد از وي خواسته كه چادرش را بردارد. طبعا دخترم از انجام اين دستور سر باز مي زند اما استاد ايشان به زور متوسل شده و چادر را از سر دخترم بر مي دارد. از روزي كه دخترم اين ماجرا را برايم تعريف كرده تمام وجودم به درد افتاده است و كلافه هستم كه چه كار كنم. آخر مگر ممكن است كه در حكومت اسلامي به زور چادر را از سركسي بردارند كه فرزند جانبازي است كه در طول 8 سال جنگ تحميلي براي دفاع از نواميس مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته است.
سيدحسين كلانتر از قم
¤ ما جمعي از بازنشسته هاي پيش از موعد آموزش و پرورش هستيم. از اول مهر 88 عملا بازنشسته شده ايم اما تا اين لحظه حقوق مان برقرار نشده و حكم رسمي بازنشستگي هم به دستمان نرسيده است.
جمعي از فرهنگيان بازنشسته - اصفهان
¤ براساس تصميمات دولت در سفر استاني به اصفهان مقرر شده بود كه مبلغ يك ميليارد تومان براي تكميل بيمارستان نيمه تمام حضرت امام رضا(ع) در دولت آباد اصفهان اختصاص يابد اما متاسفانه اين مبلغ هنوز پرداخت نشده است.
يك شهروند از اصفهان
¤ مدتي است كه سازمان بهزيستي حقوق ماهانه افراد تحت پوشش خود را كه 32 هزار تومان بود پرداخت نمي كند.
يك هم وطن
¤ از كسبه گنبد كاووس هستم. در تيرماه امسال بنا به اطلاعيه مندرج در روزنامه ها مبني بر توافق اداره دارايي و اتحاديه ها درباره پرداخت ماليات مشاغل براساس ميزان سال قبل اقدام به پرداخت ماليات خود كرده و رسيد آن را نيز دريافت كرديم اما بعد از گذشت 7 ماه مجددا در اطلاعيه اي ماليات هاي پرداخت شده را باطل اعلام كرده و دستور پرداخت ماليات براساس مبلغ اعلام شده جديد داده اند. مي خواستم بدانم كه آيا اين نوع برخورد با كسبه شرعي و قانوني است؟
يك كسبه
¤ مديرعامل شركت واحد چهار ماه پيش يك قولي به ما بازنشستگان راجع به كارت منزلت داد ولي هنوز هيچ خبري از آن نيست.
يك بازنشسته
¤ سوال بنده از نيروي انتظامي و راهنمايي و رانندگي اين است كه چرا با علايم شيطان پرستي و بهائيت كه جديدا با علامت ايكس توسط برخي خودروها تبليغ مي شود برخورد نمي شود.
پوشي از تهران
¤ قرار بود مقدمات قطار شهري شهرك مجلس در اصفهان رو به راه شود. با توجه به فاصله زياد اين شهرك تا اصفهان، از مسئولان تقاضا مي شود كه نتيجه را اعلام نمايند.
محمد بهمني از شاهين شهر
¤ از نيروي انتظامي بويژه كلانتري 116 شوش و شهرداري ناحيه 4 منطقه 12 تقاضاي عاجزانه داريم با راكبين متخلف موتورسوار خيابان مولوي، كوچه ناظم روبروي ايستگاه سعادت كه آسايش و امنيت را از ساكنين اين كوچه سلب نموده اند برخورد قاطعي به عمل آيد. متاسفانه اين كوچه بن بست 20 متري به پاركينگ موتورسواران تبديل و با پيگيري هاي متعدد از شهرداري و راهنمايي و رانندگي مشكل همچنان باقي است.
عسگرزاده از ساكنين محل
¤ اخيرا در منطقه خزانه و شهرك بعثت سرقت كامپيوتر خودروهاي پارك شده در حاشيه خيابان ها خيلي زياد شده است.
يكي از اهالي

 



سخنگوي شوراي نگهبان در جمع خبرنگاران:
مجلس و سازمان بازرسي بر اجراي هدفمندسازي يارانه ها نظارت مي كنند

سخنگوي شوراي نگهبان تاكيد كرد: مجلس و سازمان بازرسي كل كشور بايد بر اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها نظارت كنند.
دكتر عباسعلي كدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان صبح ديروز شنبه در نشست خبري با نمايندگان رسانه ها گفت: شوراي نگهبان در اين خصوص فارغ از هر گونه اظهارنظر است اما مجلس شوراي اسلامي مي تواند با استفاده از اختيارات خود بر اجراي آن نظارت داشته باشد.
كدخدايي در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر اينكه برخي كارشناسان بر اين نظرند كه شوراي نگهبان در قانون هدفمند كردن يارانه ها نوعي نوآوري صورت داده به طوري كه مي توان درآمدهاي سال بعد را برداشت كرد، گفت: شوراي نگهبان در لايحه هدفمند كردن يارانه ها سه ابهام داشت كه دوستان متوجه ابهامات نشده اند و اساسا ايراد شوراي نگهبان اين بوده كه كليه درآمدها بايد به خزانه واريز شود و در پيش نويس اول لايحه نيز اين احتمال وجود داشت كه چنين چرخه اي را شاهد نباشيم.
وي در ادامه اضافه كرد: بعد از اصلاح دو ماده 13 و 15 و رفع ابهام شوراي نگهبان مي توان گفت كه براساس مصوبه فعلي كليه درآمدها به خزانه داري كل واريز مي شود و مطالبي را كه دوستان در اين خصوص مطرح كردند متكي به حدس و گمان بوده است.
رسيدگي به تخلفات نمايندگان بر عهده قوه قضاييه است
سخنگوي شوراي نگهبان در خصوص سؤال خبرنگاري كه از وي در مورد ورود اعضاي شوراي نگهبان در مباحث انتخاباتي و جانبداري از كانديدايي خاص در مجلس يا رياست جمهوري پرسيد، گفت: جانبداري اعضاي شوراي نگهبان از كانديداهاي مجلس و رياست جمهوري مجاز نيست و در اين خصوص اگر موردي باشد تذكر داده مي شود.
وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر اينكه اخباري منتشر شده كه دو نفر از نمايندگان به اتهام شركت در اغتشاشات پس از انتخابات تحت تعقيب قرار گرفته اند و در اين زمينه در طي دوران نمايندگي آيا شوراي نگهبان مي تواند از نمايندگان سلب صلاحيت كند، افزود: تاكنون گزارشي در اين رابطه دريافت نكرديم و شوراي نگهبان نيز فارغ از هر گونه رسيدگي و اظهارنظر در اين موارد است و نظرات خود را براي انتخابات آينده مدنظر قرار مي دهد و طبيعتاً هر كسي دچار تخلفي شود براي رسيدگي به آن از سوي قوه قضاييه اقدام مي شود.
بررسي لايحه مجازات اسلامي هنوز پايان نيافته است
كدخدايي در پاسخ به سؤال ديگري در خصوص روند بررسي لايحه مجازات اسلامي گفت: اين لايحه داراي بيش از 730 ماده است كه با تبصره هاي آن لايحه سنگيني از لحاظ حجم را تشكيل مي دهد.
وي افزود: اين لايحه مدت ها است كه در شوراي نگهبان در حال بررسي است و تاكنون 470 ماده از اين لايحه بررسي شده است.
وي ادامه داد: با توجه به كمبود وقت بيش از 90 ايراد شوراي نگهبان در خصوص لايحه مجازات اسلامي به مجلس ارسال شده و ايرادات ديگري نيز وجود دارد كه متعاقبا ارسال خواهد شد و اميدواريم در اين جهت هفته هاي آينده به نتيجه نهايي برسيم و گزارش آن اعلام شود.
كدخدايي در خصوص كمبود زمان براي بررسي بودجه سال 89 كشور هم گفت: شوراي نگهبان مانند گذشته در جلسات فوق العاده موضوع را بررسي مي كند و اميدوارم با توجه به جلسات فوق العاده در اين زمينه به نتيجه برسيم.

 



پشه (گفت و شنود)

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: يكي از سايت هاي ضد انقلاب خطاب به رضا ربع پهلوي نوشته است «تو هم مثل پدر و پدربزرگت روي گنج غارت كرده از مردم نشسته اي و از آنجا به ديگران دستور آتش سوزي و حضور در خيابان ها صادر مي كني».
گفت: خب! حرف حساب زده.
گفتم: يك سايت ضد انقلابي ديگر هم خطاب به ربع پهلوي گفته است؛ اگر راست مي گويي به جاي اين كه هزينه ترورها را بدهي، چرا خودت وارد گود نمي شوي؟!
گفت: اين ربع پهلوي بدبخت فلك زده، با هزار زحمت از ايران فرار كرده خب! معلومه كه ديگه نمي تونه برگرده.
گفتم: از پشه پرسيدند چرا زمستون ها پيدات نميشه؟ گفت؛ نه اين كه تابستون ها خيلي تحويلم مي گيريد!!

 



رهبر انقلاب در آستانه دهه فجر به زيارت امام و شهدا رفتند

رهبر معظم انقلاب صبح ديروز در مرقد مطهر امام راحل حضور يافتند و با قرائت فاتحه، ياد و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشتند.
در آستانه ايام الله دهه مبارك فجر و سالروز ورود تاريخ ساز امام خميني(ره) به ميهن اسلامي، حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح روز شنبه در مرقد مطهر امام راحل حضور يافتند و با قرائت فاتحه، ياد و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشتند.
رهبر انقلاب اسلامي سپس با حضور در مزار شهداي هفتم تير و گلزار شهدا، علو درجات ارواح مطهر شهدا را از خداوند متعال مسئلت كردند.

 



عضو كميسيون امنيت ملي مجلس: برخورد قاطع ايران با دولت انگليس براي جهان اسلام ملاك خواهد بود

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس اعلام كرد اگر ما برخورد قاطعي با دولت انگليس داشته باشيم براي جهان اسلام قطعاً ملاك خواهد بود.
جواد كريمي قدسي نماينده مردم مشهد و عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با فارس، با اشاره به طرح نمايندگان براي قطع رابطه با دولت انگليس، گفت: نقش استعماري دولت انگليس در تاريخ ديرينه ملت ها به ويژه در منطقه خاورميانه و كشور ما بسيار عيان و آشكار است.
وي با بيان اينكه نسل هاي مختلف ما از قدرت تخريب دولت انگليس در زير ساخت هاي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و امنيتي مطلع اند متذكر شد نمايندگان ملت با آگاهي اقدام به تهيه طرح قطع رابطه با انگليس كردند. چرا كه اين كشور همواره موجب اقدامات تخريبي عليه نظام اسلامي ما شده است.
كريمي با تاكيد بر اينكه براندازي جمهوري اسلامي ايران جزو سياست هاي اصولي دولت بريتانيا است، افزود: امروز آمريكا، انگليس و رژيم جنايتكار صهيونيستي به صراحت سياست هاي خود جهت براندازي نظام اسلامي را بيان مي كند و مجموعه مواضع دولت انگليس و نظام تصميم گيري در اين كشور نه تنها در قول بلكه در عمل در راستاي نابودي جمهوري اسلامي ايران گام برمي دارد.
وي عامل اصلي فتنه ها در مناطق مختلف جهان به ويژه خاورميانه و ايران را مربوط به دولت انگليس دانست و با اشاره به فجايعي كه امروز اين كشور به همراه آمريكا و رژيم صهيونيستي در جهان اسلام به بار آورده است خاطر نشان كرد: همه اين اقدامات ريشه در سياست هاي استعمارگرايانه دولت انگليس دارد كه از عمق دشمني آنان با اسلام و مسلمين خبر مي دهد.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به نفوذ روزافزون كلام اسلام در جهان خاطر نشان كرد: انگليسي ها و دشمنان اسلام اين قدرت را برنمي تابند و در تلاشند تا نفوذ كلام اسلام و پيروان اين دين را ناكام گذارند.
وي به نقش دولت هاي غربي به ويژه آمريكا و انگليس و سرپل هاي داخلي آنان در فتنه اخير كشورمان اشاره كرد و افزود: حوادث اخيري كه بايد از آن به عنوان «ام الفتن» ياد كرد با وجود اسناد و مدارك فراوان بيانگر دخالت مستقيم دولت و شبكه هاي جاسوسي انگليس است.
كريمي به نقش استعماري شبكه بي بي سي فارسي در فتنه هاي اخير اشاره كرد و افزود: اين شبكه استعماري با بكارگيري از افراد ضد انقلاب و هجمه عليه مقدسات عملاً نشان داد مواضع خصمانه دولت انگليس را عليه كشورمان را دنبال مي كند.
وي با بيان اينكه امروز تشخيص حق و باطل براي مسلمين، موضع گيري جمهوري اسلامي ايران است، گفت: اگر ما برخورد قاطعي با دولت انگليس داشته باشيم براي جهان اسلام قطعاً ملاك خواهد بود.
اين نمايندگان اصولگراي مجلس هشتم تاكيد كرد امروز حقيقتاً نظام اسلامي به داشتن روابط با دولت استعماري انگليس هيچ نيازي ندارد. چرا كه براساس تعاليم قرآن بايد ما با چنين رژيم هايي قطع رابطه كنيم.

 



نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران: 22 بهمن قدرت ملت ايران به نمايش درخواهد آمد

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كشور گفت: 22 بهمن نمايانگر ميثاق ملي مردم و نشان دهنده قدرت ملت ايران است.
حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي در جريان سفر به دامغان در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار فارس در دامغان افزود: دهه مبارك فجر بايد مورد احترام همه جريان ها و همه سلايق باشد و بايد بكوشند اين ميثاق به نحو مطلوب مورد احترام قرار گيرد.
وي اضافه كرد: در هيچ انقلاب و ملتي به ميثاق هاي اصلي اهانت نمي شود و بايد ميثاق ملي را زنده نگه داريم و به آن احترام بگذاريم.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كشور ادامه داد: ملت ايران بايد بار ديگر با حضور همه جانبه خود در راهپيمايي 22 بهمن تجربه گذشته خود را مغتنم شمرده و در اين جلسه ملي حضوري فعال و پرشور داشته باشد.
سعيدي خاطرنشان كرد: مهم ترين نماد اقتدار ملي يك نظام پشتوانه ملي آن و ميزان اقبال مردم به آن نظام است.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كشور گفت: در طول اين سه دهه مردم ايران اين راه را امتحان كردند و با همه وجود دريافتند كه در هر كجا حضوري فعال و قوي و فراگير داشتند، ميزان ضريب امنيت ما افزايش يافت و ميزان تهديد دشمن كاهش پيدا كرد.
سعيدي ادامه داد: آن چيزي كه همه تهديدات دشمن را كاهش مي دهد و آن را مرتفع مي كند پشتوانه مردمي انقلاب است.
وي به حضور مردم ايران در حماسه ملي 9 دي اشاره كرد و گفت: همه شاهد بوديد حضور گرم و گسترده مردم چه قدر در كاهش تهديدات دشمن تاثير داشت.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كشور افزود: اين ملت لحظه اي دست از آرمان هاي امام (ره) و شهدا برنخواهند داشت و اجازه نفوذ دشمن به حريم كشور و انقلاب را نداده اند و نمي دهند و دست دشمنان را قطع مي كنند.

 



پيش بيني كيهان درست بود ستاد سياسي ترور فعال شد (خبر ويژه)

سازمان راديكال و ورشكسته مجاهدين (انقلاب) وارد فاز انگاره سازي و اتهام پراكني در ترور استاد شهيد مسعود علي محمدي شد.
محافل رسانه اي و سياسي از جمله كيهان پيش بيني كرده بودند كه سازمان هاي جاسوسي بيگانه و مزدوران تروريست آنها، براي اين ترور و ترور خواهرزاده ميرحسين موسوي طراحي هايي كرده اند تا جريان ساختارشكن را از بن بست خارج و به نفع آنها مظلوم نمايي كنند. بيانيه اخير منتشره به نام سازمان مجاهدين اين گمانه را تقويت مي كند.
نويسنده بيانيه مذكور ضمن تلاش براي متهم كردن جمهوري اسلامي و تبرئه سازمان هاي جاسوسي كارگردان فتنه، از متهم شدن سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه و گروهك منافقين در ترورهاي اخير انتقاد و با اشاره به هشدار محافل سياسي و رسانه اي از جمله هشدار كيهان درباره اهداف اصلي ترورهاي اخير مي نويسد: نوشته آقاي شريعتمداري را نمي توان تحليلي بي مبنا تلقي كرد، مديرمسئول روزنامه اي كه دسترسي به اخبار محرمانه دارد، بي دليل سخن نمي گويد. بايد اين افراد احضار و از آنها خواسته شود اطلاعات خود را در اختيار مراجع امنيتي و اطلاعاتي قرار دهند. وزير سابق اطلاعات هم درجريان ناآرامي هاي پس از انتخابات مدعي شد ما اطلاع دقيق داريم كه در ستاد يكي از كانديداهاي رقيب آقاي احمدي نژاد طرح ترور برخي كانديداها مورد بررسي قرار گرفته است.
بيانيه مذكور همچنين براي رد گم كني و در راستاي اجراي فاز دوم عمليات ترور مي نويسد: «از يك سو گفته مي شود اين ترورها كار سرويس هاي جاسوسي آمريكا و انگليس و اسرائيل است و از سوي ديگر كليه رسانه هاي حاكميت، اصلاح طلبان و رهبران جنبش سبز را متهم مي كنند كه آگاهانه و ناآگاهانه عامل آمريكا و انگليس و اسرائيل شده اند. كدام را بايد باور كرد؛ وابستگي اصلاح طلبان و فعالان جنبش سبز به بيگانگان يا دست داشتن سرويس هاي امنيتي آمريكا و انگليس و اسرائيل در ترورها؟».
درباره تلاش سازمان مجاهدين براي مصادره ترورها به نفع سران فتنه از يك سو و تبرئه سازمان هاي جاسوسي بيگانه از سوي ديگر بايد گفت اولا شهيد رجايي و باهنر توسط يك نفوذي-كشميري- به شهادت رسيدند كه به واسطه كساني نظير محسن سازگارا و بهزاد نبوي زمينه نفوذ را پيدا كرده بود و ارتباط اين دو با هم و با سازمان مجاهدين مشخص است اگرچه تظاهر به دوستي با شهيد رجايي مي كردند(و سازگارا امروز علناً آموزش ساختن بمب دستي براي بكارگيري در آشوب خياباني مي دهد!) ثانياً مگر ترور رفيق حريري در لبنان يا بي نظير بوتو در پاكستان كه از سوي سرويس هاي جاسوسي رژيم صهيونيستي و آمريكا و انگليس صورت گرفت، با قربانيان ترور هماهنگ شده بود؟ اما سود اين ترورها عايد چه محافلي شد؟ در لبنان، جريان 14 مارس كه نزديك به آمريكا و رژيم صهيونيستي است از ترور رفيق حريري سود كرد و نامزد مورد انتظار آمريكا به نخست وزيري ارتقا يافت و در انتخابات پاكستان هم با متاثر شدن فضاي افكارعمومي از ترور بوتو، حزب متبوع وي كه نشان شده آمريكا بود، توانست نتيجه را از آن خود كند.
ثالثاً موضع سازمان مجاهدين، اقدامي از جنس انفعال و فرار به جلو است و پس از آن صورت مي گيرد كه كيهان با استناد به مواضع يك عضو افراطي حزب مشاركت در متهم كردن جريان هاي داخلي، هشدار داد كه پروژه ترورهاي اخير با طيفي از حلقه داخلي فتنه هماهنگ شده و از تحقيق در اين زمينه مي توان به نتايج مطلوبي رسيد. همچنين پروژه هاي مطالعاتي-امنيتي! وزارت كشور دولت اصلاحات كه «سازمان» نقش موثري در آنها داشت و به ضرورت ترور و كشته سازي از درون جريان اصلاح طلبان مي پردازد، در كنار اظهارات برخي عناصر تندرو مبني بر اينكه اصلاحات و جنبش سبز خون مي خواهد! مي تواند كمك شاياني در كشف سرنخ هاي ماجرا بكند.

 



رونويسي از آمريكا و اسرائيل با تاخير 48 ساعته! (خبر ويژه)

به دنبال 48 ساعت بمباران گسترده از سوي محافل ضدانقلاب و رسانه هاي دولتي آمريكا، مهدي كروبي و ميرحسين موسوي مجبور شدند اعدام 2تروريست سلطنت طلب را زير سؤال ببرند.
در خبر مخدوش و مبهمي كه از سوي «سحام نيوز» (سايت وابسته به حزب اعتماد ملي) منتشر شده، كروبي و موسوي ديروز در منزل كروبي با هم ملاقات كرده و اعدام دو تروريست ياد شده را «اعدام برخي شهروندان» توصيف كرده اند. در خبر جهت دار و رفو شده! سحام نيوز كه توسط عناصر افراطي نفوذي اداره مي شود صرفا عباراتي مبهم از اين دست وجود دارد؛ «موسوي و كروبي ابراز تاسف كردند»، «آن دو گفتند»، «موسوي و كروبي تاكيد كردند» و... گفته مي شود اين امر براي لاپوشاني اختلافات شدت يافته اخير صورت گرفته است.
اما قبل از آن كه به موضع مذبذب منتشره به نام موسوي و كروبي پرداخته شود، منطقي مي نمايد كه توجه كنيم آنها تحت چه فشار شديد و گسترده اي بودند. از روز پنج شنبه بلافاصله پس از اعدام، عنصر گروهك تروريستي تندر (وابسته به انجمن پادشاهي) فشار محافل سياسي و رسانه اي ضدانقلاب به موسوي و كروبي شدت گرفت و اين در حالي بود كه اعضاي گروهك تندر با هدايت سرويس هاي جاسوسي سيا و اينتليجنس سرويس، عمليات بمب گذاري و جنايت را از چند ماه قبل از انتخابات در شيراز و تهران آغاز كرده و پس از انتخابات هم يكي از اضلاع خشونت و جنايت و ترور در اغتشاشات خياباني بوده اند. اين روند حتي با حضور شماري از اعضاي گروهك مذكور در حرمت شكني روز عاشورا ادامه يافت ضمن اينكه برخي قرائن از همكاري اين گروهك با گروهك تروريستي منافقين در برخي ترورهاي هدفمند نظير ترور خواهرزاده موسوي و دكتر علي محمدي فعاليت مي كرد.
اعدام محمدعلي (برديا) علي زماني و آرش رحماني پور ابتدا با شوك شديد و سپس فشار گسترده به موسوي و كروبي در ميان محافل ضدانقلاب مواجه شد. شبكه هاي رسانه ضدانقلابي نظير اخبار روز، ايران امروز، ايران گلوبال، نداي سبز و... با انتقادهاي وسيع از سران فتنه سبز مي خواستند اعدام اين دو نفر را محكوم كنند. جالب اينجاست كه در اين فشار هماهنگ، گروهك فدائيان خلق در خارج كشور همان لحني را داشت كه بيانيه نويس حزب مشاركت.
فرخ نگهدار عضو مركزيت گروهك فدائيان خلق با بيان اينكه رهبران سبز بايد محكوم كنند، روز جمعه در سايت ايران امروز نوشت: «اين اعدام ها قطع نظر از وابستگي يا عدم وابستگي قربانيان به گروهها محكوم است» و اين در حالي بود كه حزب مشاركت هم كه برخي سران آن با چپ هاي ماركسيست آمريكايي در خارج كشور ارتباطات گسترده اي را به هم زده اند، در نامه اي خطاب به رئيس قوه قضاييه نوشت «صدور احكام شبهه ناك اعدام مورد سؤال است. حكم اعدام براي هركس كه صادر شود مايه تاسف است فارغ از اينكه شخص مجرم واقعا مستحق چنين مجازاتي باشد يا خير، و ما بدون اينكه ذره اي قرابت فكري يا عملي با اين افراد داشته باشيم امروز نگران آن هستيم كه قوه قضاييه تحت تاثير تريبون هايي كه هر روز و شب فرمان خونريزي و اعدام بيشتر صادر مي كنند، قرار بگيرد.»
بيانيه نويس حزب مشاركت هم تعهد داشت مانند ديگر محافل نفاق متعرض مشي جنايتكارانه تروريست هاي اعدامي نشود. در بيانيه مذكور بي اعتنا به جمعيت چند ده ميليوني روزهاي 8 و 9 دي و پافشاري بر اعدام عناصر محارب و تروريست ادعا شده بود «خبر اعدام 2 نفر از زندانيان موجي از حيرت و تعجب در ميان شهروندان ايراني برانگيخت... افكار عمومي اجراي چنين احكامي را امري سياسي و تحت فشارهاي سياسي و بدون منطق حقوقي تلقي مي كند.» نويسنده يا نويسندگان بيانيه همچنين با لحني قابل تامل نوشتند «آيا ادعاي موجود در مورد فريب متهمان و وعده سبك شدن حكم در صورت ارائه اعترافات ساختگي صحت دارد؟ و اگر چنين باشد آيا اساس چنين دادگاهي مخدوش نمي باشد.»
گفتني است ادعاي اخير را خود سايت نوروز (وابسته به حزب مشاركت و برخي رسانه هاي همسو) براي تبرئه تروريست ها ساخته و پرداخته بودند همچنان كه سايت نوروز شايعه كشته شدن و سوزاندن چندين نفر شبيه سعيده پورآقايي را منتشر كرد! اين در حالي است كه فقط در يك فقره انفجار تروريستي در يك حسينيه در شيراز توسط گروهك تندر، 13شهروند بي گناه و عزادار به شهادت رسيدند و دهها نفر ديگر مجروح شدند.
فرخ نگهدار عضو گروهك فدائيان خلق و مرتبط با برخي محافل افراطي در داخل در ادامه تحليل خود با لحني جالب توجه مي نويسد: كساني مثل آقايان رفسنجاني، خاتمي، موسوي و حتي كروبي و ديگران با اين اعدام ها، به خصوص با نسبت دادن قربانيان به مجاهدين و سلطنتي ها، در وضعيتي بسيار دشوار قرار مي گيرند. هزينه موضع گيري براي آنها خيلي بيشتر از ماست. حكومت با ما كاري نمي تواند بكند. اما اعتراض، براي آنها پيامدهاي سنگين دارد. تصميم رهبران سبز به اعتراض، بهايي به سنگيني همان تصميمي دارد كه مهندس بازرگان، وقتي نخست وزير بود، در اعتراض به اعدام هويدا اتخاذ كرد. اهميت اين تصميم مينياتور اهميت تصميمي است كه آيت الله منتظري، در اعتراض به اعدام هاي 67 يا در دفاع از حقوق بهائيان اتخاذ كرد. آنها اكنون چه بايد بكنند؟ سكوت كنند يا اعتراض كنند؟ آنها بايد محكوم كنند. من از آقايان خاتمي، كروبي و موسوي و همفكران مي خواهم به خواسته خونين حكومت تن ندهند. آنها اگر هنوز به اين نرسيده اند كه اعدام عملي شنيع است، لااقل پرسش كنند كه شواهد حكم محارب چيست؟ و آيا اعدام شدگان از تمام حقوق قانوني خود براي دفاع برخوردار بوده اند؟
همچنين سايت صهيونيستي ايران گلوبال هم خطاب به موسوي نوشت: روزه سكوت گرفته اي برادر؟ لااقل چيزي بگو، اينها پيشمرگان جنبش سبز بودند]![ اينها رفتند تا يك مو از سر شما و سران اصلاح طلبان جنبش سبز كم نگردد.
سايت ضدانقلابي خودنويس هم در اين باره نوشت: برخي دوستان اين تحليل را داشتند كه موسوي و كروبي سعي مي كنند رهبري را از دولت جدا سازند تا با هزينه اي كمتر بتوانند احمدي نژاد را به زير كشند و سپس حكومت را دستخوش تغييرات بنيادين كنند اما اصل ماجرا اين است كه آنان به عنوان مدعيان رهبري جنبش سبز، از مردم جدا شدند. موسوي و كروبي به قيمت خون معترضان مي خواهند نظام را حفظ كنند چون مي دانند در صورت تغيير رژيم هيچ جايگاهي در حكومت نخواهند داشت.
گفته مي شود غير از شانتاژ 48 ساعته رسانه اي، تماس يا تردد به خانه مهدي كروبي و ميرحسين موسوي براي موضع گيري عليه اعدام، تروريست يا حداقل ابراز ترديد و تشكيك نسبت به قانوني بودن اين رويداد در جريان بوده است كه نهايتا منجر به ديدار صبح ديروز موسوي با كروبي و انتشار خبر جهت دار از طرف «سحام نيوز» مي شود. در موضع منتشره به اسم اين دو نفر نيز به سياق موضع گيري علني دولت هاي آمريكا و انگليس- كه تروريست هاي مذكور را «مخالفان مسالمت جو» توصيف كردند- و سپس گروهك هاي مقيم داخل و خارج، از تروريست هاي محارب و بمبگذار به عنوان «شهروند» ياد شده است.
در خبر منتشره آمده است: «موسوي و كروبي با اشاره به اين اعدام گفتند به نظر مي رسد كساني كه اقدام به اعدام آنها شد ماهها قبل از برگزاري انتخابات دستگير شده و پرونده آنها نيز ارتباطي با حوادث انتخابات اخير نداشته است. به نظر مي رسد كه چنين اقدامي براي ايجاد خوف در مردم جهت عدم حضور در راهپيمايي 22بهمن است.»
اين فراز از موضع مشترك كروبي و موسوي از آن جهت حائز توجه است كه گروهك هاي وابسته به آمريكا و انگليس و اسرائيل (نظير گروهك تندر) هماهنگ با عناصر نفوذي در ستادهاي اين دو نامزد، پروژه ناامني و التهاب را به واسطه انجام ترور و بمب گذاري آغاز كرده بودند و پس از انتخابات هم هرجا آشوب و اغتشاش از سوي آن دو نامزد يا ستادها و حاميان حزبي آنها تدارك، حضور مكمل داشتند كه آخرين آن در حرمت شكني روز عاشورا بود. تصادفي نبود كه پس از وقايع تلخ و شرم آور روز عاشورا، آقاي موسوي از عناصر محارب و حرمت شكن روز عاشورا- اعضاي گروهك هاي منافقين، تندر، بهايي ها، سلطنت طلب ها و...- به عنوان «مردم خداجو و عزادار حسيني»! ياد و كروبي هم از آنها به عنوان «مردم نجيب» نام برد.
سحام نيوز در گزارش خود از ديدار موسوي و كروبي مي افزايد: آن دو تاكيد كردند «اكنون اكثريت مردم براي احقاق حقوق خود بدون هيچ گونه واهمه اي در ميدان حضور دارند و خواست آنها نيز برگزاري انتخابات آزاد مي باشد كه متاسفانه گويا صداي اكثريت مردم شنيده نمي شود.» كروبي و موسوي تداوم وضع موجود را موجب وارد شدن ضربه به اصل انقلاب و نظام جمهوري اسلامي كه حاصل رنج و فداكاري ملت ايران است دانستند و افزودند: «به نظر مي رسد كه در ميان برخي از مسئولان كشور توهم توطئه نسبت به تغيير ساختاري در نظام شكل گرفته است كه اين تفكر كشور را به سقوط مي كشاند و اصل نظام را با خطر روبه رو مي سازد. اكثريت مردم تنها حق خود را مي خواهند و به دنبال تغييرات ساختاري در اصل نظام نيستند وليكن به نظر مي رسد كه حاكميت نسبت به همين صداي حق خواهي مردم نيز احساس خطر مي كند در حاليكه شنيدن اين صداي اكثريت و پاسخ به آن تنها راهكار خروج از بحران است.»
زدن لاف «اكثريت» در حالي است كه كروبي و موسوي هم در انتخابات و هم در حماسه 9 دي، پايبندي قاطبه ملت ايران به اسلام و انقلاب و نظام را مشاهده كردند و فرياد انزجار ملت از بانيان حذف اسلام از جمهوري اسلامي و گستاخي به ساحت امام حسين(ع) و امام خميني(ره) را شنيدند.
موسوي و كروبي در اين موضع تلاش كرده اند ضمن فرار به جلو و دعوت مردم به راهپيمايي 22بهمن- همان گونه كه كيهان پيش بيني كرده بود- توطئه وسيع مثلث استكبار (آمريكا، اسرائيل و انگليس) را در فتنه پس از انتخابات انكاركنند حال آن كه تحركات ضد انقلاب زير علم حمايت از آن دو و در روزهاي روز قدس، 13آبان، 16آذر و روز عاشورا قابل كتمان و انكار نيست.
تازه ترين موضع موسوي و كروبي نشان مي دهد كه آنها مانند تروريست ها و گروهك ها بخشي از پازل فتنه دشمن بوده اند و به همين دليل همان گونه كه قبلا نيز بارها به اثبات رسيده اجازه مرزبندي حتي با تروريست هاي آدم كش را نيز ندارند. بدين ترتيب اكنون با صراحت بيشتري مي توان گفت كه موسوي و كروبي در خون دهها نفر شهروند بي گناهي كه در فتنه ضدانقلاب جان باختند، شريكند و دستشان به اين خون ها آلوده است.

 



نقش موساد در بمب گذاري هواپيماي مسافربري آمريكا (خبر ويژه)

يك هفته نامه آمريكايي فاش كرد تبعه نيجريه اي متهم به بمب گذاري در هواپيماي مسافربري آمريكا از سوي موساد هدايت و پشتيباني مي شده است.
هفته نامه آمريكن فري پرس درگزارشي اعلام كرد: عمر فرخ عبدالمطلب مرد نيجريايي كه متهم به بمب گذاري ناموفق در هواپيماي مسافربري آمريكايي همزمان با جشن كريسمس شده، از سوي عوامل موساد پشتيباني شده و يك تبعه هندي مسئوليت سوار كردن اين مرد نيجريايي را برعهده داشت.
در گزارش هفته نامه آمريكايي آمده است: اين مرد نيجريه اي بدون پاسپورت سوار هواپيما شد و يك تبعه هند كه براي موساد، سازمان جاسوسي اسرائيل كار مي كرده مسئوليت سواركردن عمر فرخ عبدالمطلب به هواپيما را برعهده داشت.
به گزارش هفته نامه آمريكايي مسافران مي گويند در طول پرواز يكي از مسافران از مرد نيجريه اي فيلم مي گرفت. به گفته شاهدان، حتي وقتي كه مرد نيجريه اي سعي كرد بمب را منفجر كند، مسافري كه از او فيلمبرداري مي كرد بدون اين كه وحشت زده شود به فيلمبرداري ادامه داد و حتي پس از نشستن هواپيما و بازرسي چمدان هاي مسافران، يك مرد هندي به دست نيروهاي پليس دستگير شد. اين در حالي است كه مقامات از انتشار فيلم هاي دوربين هاي مدار بسته فرودگاه و همچنين هويت مردي كه در ديترويت دستگير شده است خودداري كرده اند.
سازمان هاي اطلاعاتي هند با موساد ارتباط نزديكي دارند. خبرگزاري هاي بين المللي فاش كرده اند، ارتش اسرائيل و موساد مخفيانه در نيجريه فعاليت مي كنند.
گفته مي شود تبعه نيجريه كه متهم به بمب گذاري شده مدتي را در انگلستان به سر برده است. آمريكا و انگليس براساس سناريوسازي اخير صهيونيست ها درصددند قشون كشي به كشور يمن را تحت پوشش مبارزه با تروريسم و القاعده توجيه كنند.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14