(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهار شنبه 27 مرداد 1389- شماره 19720

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
عراق، تصميم جامع يا تصميم قاطع (يادداشت روز)
رئيس جمهور: سفراي كشورمان بايد مواضع اصولي و منطق انقلابي را پيگيري كنند
عرق (گفت و شنود)
تاكيد فعالان سياسي اصولگرا بر اتحاد مسئولان حول محور ولايت فقيه
جاسبي از دانشگاه آزاد مي رود گمانه زني درباره سرپرست جديد
كيهان و خوانندگان
عضو پياده نظام رژيم صهيونيستي به كشتي مرمره دخيل بست! (خبر ويژه)
گاردين: متأسفانه سلاح هسته اي حق ايران است (خبر ويژه)
تغيير رئيس دانشگاه به جاي خود محفوظ به تخلفات هم بايد رسيدگي شود (خبر ويژه)
اسرائيل بايد با سكوت نظاره گر جشن هسته اي دوباره ايران باشد (خبر ويژه)
بوئينگي كه يك ميليارد دلار سعودي را به خاتمي رساند (خبر ويژه)
تاج زاده: انتخابات را باختيم تقلب معنا ندارد (خبر ويژه)



عراق، تصميم جامع يا تصميم قاطع (يادداشت روز)

طولاني شدن روند تشكيل دولت جديد در عراق، نگراني هايي را در سطح داخلي عراق و منطقه اي به وجود آورده و سبب گمانه زني هاي زيادي در مورد آينده اين كشور شده است. در اين ميان نيروهاي اشغالگر مواضع جديدي در مورد آينده امنيتي عراق مطرح كرده اند كه جاي تامل ويژه دارد. نكات زير نتيجه واكاوي شرايط فعلي و آينده اين كشور مي باشد:
1- تاخير در شكل گيري مجلس جديد، انتخاب رئيس جمهور و انتخاب دولت جديد حاصل ترديدهاي موجود در درون شيعه براي معرفي «نخست وزير» مي باشد. همه مي دانند كه سه فراكسيون از چهار فراكسيون كنوني روي «شيعه بودن» نخست وزير و نيز برخوردار بودن از آراي نمايندگان شيعه تاكيد دارند و عدم همگرايي كردها با فراكسيون العراقيه عملا راه را بر انتخاب نخست وزير از ليست العراقيه بسته است. با اين وصف بايد گفت تا زماني كه دو ائتلاف «دولت قانون» و «ائتلاف ملي» مشكل ميان خود را حل نكنند، معضل كنوني باقي مي ماند و هيچكس نمي تواند براي آن راه حلي پيدا كند كما اينكه طي سه ماه گذشته همه راه حل هايي كه اين كشور يا آن كشور براي برون رفت از شرايط فعلي ارائه كرده اند با شكست مواجه شده است.
2- محور آمريكا، عربستان، اردن و فهرست العراقيه طي دو ماه گذشته تلاش زيادي كرد تا با گره زدن زلف علاوي با يكي از دو گروه شيعه و همراه كردن كردها، يك تركيب جديد بر محور دولتي غيرمذهبي به وجود آورد ولي مواضع منفي كردها و مواضع منفي هر دو گروه شيعه نسبت به محوريت فهرست العراقيه اين اقدامات را با شكست مواجه كرد. اينك اين محور پس از شكست در حال اخلال در همگرايي كردها و شيعيان از يك سو و اخلال ميان دو فراكسيون شيعه با يكديگر از سوي ديگر مي باشد در عين حال كاملا واضح است كه اين محور در نهايت چاره اي جز تن دادن به قضا و قدر ندارد.
3- گفت وگو ميان گروههاي شيعه در جريان بوده و شواهد و قرائن بيانگر آن است كه وحدت بر مبناي اجماع همه گروههاي شيعه كه اهتمام جدي مرجعيت شيعه بر آن استوار بود، عملا امكانپذير نيست و اينك نوبت به انتخاب بين «تصميم جامع» و «تصميم قاطع» فرا رسيده است. تصميم قاطع ممكن است رضايت همه را در پي نداشته باشد اما قطعا دربردارنده مصلحت شيعه و از آن مهمتر مصلحت عراق مي باشد. حضرت آيت الله سيستاني- دامت بركاته- اصرار زيادي داشت كه وارد تصميم گيري هاي منتهي به تعيين نخست وزير نشود و اين كار را به تصميم جامع همه گروهها واگذار كند ولي ظاهرا درشرايط فعلي چاره اي جز ورود در اين معادله ندارد.
4- فحاشي هاي گروه علاوي عليه ايران- به معناي حمله مستقيم به مرجعيت شيعه در عراق- و انتساب اظهارات تحريك آميز به سفير جديد ايران در عراق و سپس راه اندازي يك جنجال رسانه اي عليه ايران و طرح موضوع مانع تراشي ايران بر سر راه انتخاب دولت در عراق بيانگر آن است كه از يك سو محور آمريكا، عربستان، اردن و العراقيه از اثرگذاري بر تشكيل دولت در عراق مايوس شده است از سوي ديگر از برداشته شدن موانع تشكيل دولت جديد در عراق خبر مي دهد كه هر دو مبارك است. اين تبليغات بار ديگر نياز عراق به پا درمياني ايران را هم به تصوير كشيد و جايگاه برجسته ايران را در تحولات عراق مشخص كرد. اين در حالي است كه حدود يك ماه پيش بايدن- معاون رئيس جمهور آمريكا- در جريان دومين سفر به بغداد با صراحت اعلام كرده بود كه طرحي را با خود به همراه آورده كه براساس آن دولت آينده عراق طي چند هفته شكل مي گيرد!
5- وضعيت انتخاباتي درون شيعيان تا حدودي راه را براي انتخاب دولت جديد نشان مي دهد؛ در حال حاضر محور عمده اختلاف در درون شيعيان در دست كساني است كه تعداد كرسي هاي آنان از 20 عدد تجاوز نمي كند. اينها قاعدتا نمي توانند در درون شيعيان محور تشكيل دولت باشند كما اينكه ائتلاف آنان با فراكسيون هاي غيرشيعي نيز نمي تواند به تشكيل دولتي با محوريت چنين گروهي بيانجامد. چنانچه استراتژي كردها هم بر اين استوار است كه با فراكسيوني از شيعيان همراه گردند كه از آراي لازم و از حمايت مرجعيت شيعه برخوردار باشند بنابراين بازي فراشيعي يك گروه از شيعيان نمي تواند نتيجه اي دربر داشته باشد اين نكته اي است كه فهم آن براي فعالان سياسي عرصه تحولات عراق دشوار نيست.
6- در شرايط فعلي و با توجه به افزايش موج ناامني ها در عراق، آمريكايي ها دست به گريبان دو نوع نگراني نسبت به سياست ها و نيروهاي خود در عراق هستند از يك طرف گسترش موج ناامني مي تواند به شروع دور جديد تلفات نيروهاي آمريكايي در عراق بيانجامد چرا كه جرياناتي نظير القاعده اين را فرصتي براي انتقام گيري از آمريكا به حساب خواهند آورد از طرف ديگر افزايش ناامني مديريت صحنه پيش رو- مديريت خروج تدريجي نظامي يا مديريت تثبيت حضور بين 20 تا 30 هزار نظامي- را براي فرماندهي نظامي آمريكا در عراق با دشواري زيادي روبرو مي كند. اين موضوع وضع سياست هاي آمريكا و عربستان را در عراق با شكاف و تفاوت مواجه مي نمايد به عبارت ديگر از اينجا راه عربستان و آمريكا از هم جدا مي شود چرا كه عربستان هرج و مرج را يك فرصت براي گروه وابسته به خود در عراق به حساب مي آورد و اميدوار است اين شرايط نگرش عراقي ها را نسبت به «نظم جديد» تغيير دهد.
7- طولاني شدن روند انتخاب دولت در عراق، تغييراتي را در خواسته ها و مطلوب هاي گروه هاي مختلف عراقي به وجود آورده است. كردها احساس مي كنند كه شرايط به نفع آنان پيش مي رود چرا كه شكاف عميق ميان فهرست العراقيه و هر كدام از دو فهرست شيعه، كردها را به محور هر نوع توافق عراقي تبديل كرده است از اين رو مي بينيم كه اين روزها سليمانيه به كانون رايزني گروه ها و شخصيت هاي مختلف عراقي تبديل شده است در اين فضا كردها روي تثبيت موقعيت خود در رياست جمهوري، حل و فصل مسئله كركوك به نفع بخش شمالي و اجراي ماده 140 قانون اساسي عراق، ناظر به فراهم كردن امكان بازگشت مهاجران كرد به كركوك تاكيد مي نمايند و هر گروه عراقي با وعده هاي تلويحي سعي مي كند آراء كردها را كنار خود داشته باشد كردها در حدود 57 كرسي پارلمان را در اختيار دارند و توانسته اند عليرغم آنكه چهارمين فراكسيونند، يك صدايي خود را- عليرغم اختلافات جدي شان- حفظ نمايند. در عين حال همه مي دانند كه كردها علاقه اي به هم پيماني با چهره هايي نظير علاوي و كشورهايي نظير عربستان ندارند.
8- هفت سال پس از اشغال عراق، آمريكايي ها اينك به حفظ 20 تا 30 هزار نيرو يعني به استعداد 2 تا 3 لشكر در عراق مي انديشند اما به نظر مي آيد به جمعبندي قطعي نرسيده باشند اين موضوع بيش از هر چيز به ضعف پيش بيني شرايط آينده بازمي گردد. مي توان گفت اگر مقاومت در عراق فعال عمل كند و با جديت خروج نيروهاي آمريكا را از عراق طلب نمايد، آمريكايي ها عراق را كاملاً ترك مي كنند اما اگر فرايند سياسي و امنيتي عراق به سمتي برود كه از حجم نگراني هاي آمريكا بكاهد، به احتمال خيلي زياد آمريكا اين تعداد از نيروها را براي اثرگذاري بر سياست هاي جاري بغداد و كشورهاي منطقه حفظ مي كند. اگر اين شرايط پيش آيد احتمالاً سه لشكر به ترتيب در منطقه شمالي- سليمانيه-، منطقه جنوبي- ناصريه- و منطقه غربي- الانبار- توزيع خواهند شد چنين چينشي بيش از هر چيز تداعي كننده تلاش آمريكا براي حفظ رژيم اردن و عربستان در برابر شرايط ناپايدار آينده و نيز تلاش براي ضربه زدن به موقعيت امنيتي ايران و سوريه خواهد بود و طبعاً به نوع خاصي از واكنش سياسي و امنيتي تهران و دمشق منجر مي شود.
9- تحولات پنج ماه گذشته عراق به خوبي اين نكته را به اثبات رساند كه روندهاي خارجي نمي توانند معادله داخلي را در عراق و يا در هر كشور ديگر منطقه شكل دهند بلكه اين ملت ها هستند كه معادلات سياسي و امنيتي را تعيين مي كنند. آمريكا تلاش كرد تا با كمك گرفتن از دولت هاي عربستان، كويت، اردن و تركيه، فرايند سياسي عراق را مطابق الگويي فرامنطقه اي بچيند و عراق را با خواسته هاي فراملي آمريكا انطباق دهد اما عليرغم همه فشارها و هزينه ها نتوانست چنين هدفي را محقق گرداند. عربستان سعودي تلاش كرد تا به مدد چندين ميليارد دلار هزينه و راه اندازي گروه هاي ترور در عراق روند سياسي عراق را مطابق منافع خود بچيند اما اين روش هم پاسخ نداد. اين ماجرا به اين كشورها يادآوري كرد كه سرنوشت هر ملت به خودش سپرده شده و زمان سياست هاي استيلاجويانه بر ملت هاي منطقه به سر آمده است. تصميم گيري دروني ملت ها حتي اگر زمان بر باشد و با هزينه هايي هم توأم گردد مبارك خواهد بود.
سعدالله زارعي

 



رئيس جمهور: سفراي كشورمان بايد مواضع اصولي و منطق انقلابي را پيگيري كنند

رئيس جمهور بر پيگيري مواضع اصولي و منطق انقلابي از سوي نمايندگي هاي ايران در ساير كشورها تاكيد كرد.
محمود احمدي نژاد در ديدار سفراي جديد كشورمان در اسلووني، بحرين، شيلي و لهستان با بيان اينكه مسئولان نمايندگي هاي كشورمان در كشورهاي خارجي مسئوليت سنگين و مهمي از جانب نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران برعهده دارند، اظهار كرد: سفراي كشورمان بايد به گونه اي رفتار كنند كه جبهه انقلاب در بين همه ملتها تقويت شود. اگر مردم كشوري خواهان ارزش هايي مانند پاكي، عدالت و ظلم ستيزي باشند، در حقيقت فرهنگ و ارزشهاي والاي انقلاب نيز در آنجا حضور دارد.
رئيس جمهور ارتباط گسترده سفراي كشورمان با همه مردم كشورهاي محل ماموريت را نيز مورد تاكيد قرار داد و گفت: امروز همه ملتها علاقه فراواني به ايران دارند و از اين ظرفيت مي توان براي افزايش و ارتقاي سطح روابط و مناسبات دوجانبه استفاده كرد.
احمدي نژاد با تاكيد بر اين كه سفراي كشورمان بايد وزانت، اقتدار و بي نيازي جمهوري اسلامي ايران را حفظ كنند، تصريح كرد: نمايندگي هاي ايران بايد كاملا فعال باشند و مدام مواضع اصولي كشورمان را تشريح كنند و مدافع حقوق ملت ايران باشند.
رئيس جمهور افزود: لازمه موفقيت نمايندگي هاي ايران در ساير كشورها اين است كه ابتدا ظرفيت هاي طبيعي، جغرافيايي، مادي و نيز عظمت فرهنگي ملت ايران را به خوبي بشناسند و دوم اين كه بتوانند آن را با ظرافت و دقت معرفي كنند.
احمدي نژاد همچنين بر توجه ويژه به توسعه همكاري هاي فرهنگي، اقتصادي و گردشگري تاكيد كرد.
رئيس جمهور در ادامه خطاب به سفير كشورمان در لهستان اظهار كرد: اين كشور از موقعيت بسيار مناسبي در اروپا برخوردار است و مردم آن علاقه مندي زيادي به ايران دارند كه از اين ظرفيت مي توان براي ارتقاي مناسبات دوجانبه استفاده كرد.
احمدي نژاد همچنين خطاب به سفير ايران در شيلي گفت: مردم اين كشور به طور بالقوه با سياست هاي توسعه طلبي آمريكا مخالف هستند و از اين رو نزديكي روابط اين كشور با ساير كشورهاي آمريكاي لاتين، به نفع ملت هاي آزاديخواه و عدالت طلب است.
رئيس جمهور به سفير كشورمان در بحرين نيز گفت: ما مدافع حقوق همه مردم بحرين هستيم و ايران امن ترين و مطمئن ترين كشور همسايه براي بحرين است، بنابراين بايد مراقب شيطنت هاي بيگانگان بود.
احمدي نژاد همچنين به سفير ايران در اسلووني گفت: فرهنگ غني ملت ايران و نياز اسلووني در زمينه انرژي، مي تواند بستر مناسبي براي افزايش سطح مناسبات دو كشور باشد.

 



عرق (گفت و شنود)

گفت: كجاي دنيا به افرادي كه به جرم جاسوسي و اقدام عليه امنيت كشورشان زنداني شده اند، مرخصي مي دهند؟
گفتم: هيچ جاي دنيا، غير از ايران.
گفت: كجاي دنيا به اينگونه افراد اجازه مي دهند كه از درون زندان با خارج از كشور تماس تلفني بگيرند و از آنجا عليه نظام اطلاعيه بدهند و...؟!
گفتم: باز هم، هيچ جاي دنيا غير از ايران.
گفت: اگر قرار است اين عده در زندان هم به همان خيانت ها ادامه بدهند پس براي چه دستگير شده اند؟!
گفتم: اوائل انقلاب پاسداران كميته يك مشروب خوار را دستگير كرده بودند، يارو درون پاسگاه از ماموران پرسيد؛ مرا براي چه اينجا آورده ايد؟ گفتند براي عرق خوري! و يارو گفت؛ پس زودتر بيارين بخوريم، مي خوام برم كار دارم!!

 



تاكيد فعالان سياسي اصولگرا بر اتحاد مسئولان حول محور ولايت فقيه

فعالان سياسي اصولگرا بر اتحاد و انسجام مسئولان نظام حول محور ولايت فقيه تاكيد كردند.
در همين زمينه، حبيب الله عسگراولادي دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري مهم ترين اولويت اصولگرايان را اتحاد و همبستگي حول ولايت فقيه دانست. وي كه با فارس گفت وگو مي كرد با بيان اينكه ديدگاه ها و سلايق گوناگوني در طيف اصولگرايي وجود دارد، گفت: اين مسائل در سايه گفت وگو و احترام به عقايد يكديگر قابل حل است، كما اينكه تاكنون با استفاده از عقلانيت اسلامي ما به بسياري از مشكلات فائق آمده ايم.
عسگراولادي گفت: اكنون نهادهاي انتخابي با راي مردم به اصولگرايان سپرده شده است؛ بنابراين اصولگرايان مسئوليت خطيري در پاسخ به مطالبات مردم دارند كه ما اميدواريم به اين مسئوليت در سايه وحدت و همگرايي عمل شود.
دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به عملكرد برخي رسانه ها در خصوص بزرگ نمايي اختلافات عادي، تصريح كرد: فضاي كشور يك فضاي آرام و منطقي است كه البته برخي رسانه ها به بزرگ نمايي اختلاف ديدگاه ها و سلايق مي پردازند.
وي خطاب به مسئولان و نخبگان گفت: ما بايد محيط آرام براي تعامل و امر گفتگو فراهم آوريم تا بتوانيم به حقيقت همگرايي برسيم و فكر مي كنم نخبگان اصولگرايي به اين مهم توجه دارند و اجازه نخواهند داد اهل فتنه فضا را غبارآلود كنند تا در آن به مقاصد شوم خود برسند.
در همين حال، حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا مشاور امور روحانيت رئيس جمهور نيز نقش محوري ولايت فقيه را به رشته تسبيح تشبيه كرد و گفت: ولايت فقيه ركن اصلي نظام است كه همانند رشته تسبيح، دانه هاي پراكنده را به هم متصل مي كند.
وي با تاكيد بر ضرورت اتحاد اصولگرايان و مسئولان، حول محور ولايت فقيه براي تحقق گفتمان پيشرفت و عدالت، اظهار داشت: پيگيري سياست هاي كلي نظام و اهداف ابلاغي كشور، توسط رهبر معظم انقلاب در سند چشم انداز، بر عهده مسئولان و مديران ارشد كشور است؛ بنابراين آنها بايد حول محور ولايت فقيه، اتحاد و انسجام خود را در جهت دستيابي به اهداف عالي نظام، حفظ كنند.
وي نقش مسئولان و مديران را به قطعات و چرخ دنده ساعت تشبيه كرد و افزود: قطعه هاي به كار رفته در ساعت علاوه بر سلامت بودن و انجام دقيق وظايف خود، بايد ارتباط دقيق با ساير قطعات را در جهت رسيدن به اهداف مشترك حفظ كرده و هماهنگ باشند، لذا در نظام جمهوري اسلامي نيز هماهنگي و اتحاد در ميان مسئولان ضرورت بسياري دارد؛ آنها علاوه بر انجام درست مسئوليت خود بايد با ساير مسئولان هماهنگ باشند.
همچنين حجت الاسلام محمود رجبي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينكه بدون شك اصولگراها در آرمان ها و ارزش هايي كه اسلام ناب محمدي و انقلاب اسلامي به آن پايبند است با يكديگر تفاهم و اشتراك دارند و تنها در شيوه اجراي سياست ها اختلاف وجود دارد، گفت: با چرخش حول رهنمودهاي امام خامنه اي لحظه به لحظه اين اتحاد بيشتر شده و اين افزايش اتحاد باعث جلوگيري از هدر رفتن نيروهاي انقلابي مي شود.
رجبي با بيان اينكه حفظ اتحاد با اختلاف نظر تضاد ندارد، گفت: اتحاد باعث مي شود تا تضارب آرا و هم فكري ها در يك قالب صحيح ارائه شود كه در نتيجه موجب سرعت و نتيجه بخشي به كار شده و بسياري از كندي ها در امور از بين مي رود.
وي ادامه داد: وجود اتحاد بيشتر از يك سو در سريع تر حل شدن مشكلات مردم موثر است و از سوي ديگر با اتحاد بيشتر در راه تحقق گفتمان پيشرفت و عدالت قدم برداشته ايم كه تحقق اين گفتمان در حل مشكلات مردم تأثيرگذار خواهد بود.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تأكيد بر اينكه اتحاد جلوي كارشكني هايي كه در راستاي حل مشكلات مردم است را مي گيرد، خاطرنشان كرد: دشمنان براي اينكه مردم را از نظام جمهوري اسلامي ايران ناراضي و نااميد كنند، به هر نوع كارشكني و سنگ اندازي دست مي زنند. رجبي تصريح كرد: اتحاد سران قوا و تمامي مسئولان معتقد به آرمان هاي امام خميني(رحمه الله عليه) علاوه بر اينكه تسكيني براي دل مردم جامعه است تحمل مشكلات را نيز براي مردم آسان تر مي كند.
 



جاسبي از دانشگاه آزاد مي رود گمانه زني درباره سرپرست جديد

سرويس سياسي-
عضو هيئت امناي دانشگاه آزاد فرهاد رهبر، غلامحسين الهام، شجاعي فرد و حميد ميرزاده را از گزينه هاي مطرح براي رياست دانشگاه آزاد دانست.
فرهاد دانشجو با بيان اين كه هنوز جلسه اعضاي هيئت امناي اين دانشگاه برگزار نشده است، اظهار داشت: احكام اعضاي هيئت امنا توسط رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي صادر شده ولي هنوز دعوتنامه اي براي برگزاري جلسات اين هيئت صادر نشده و اتفاق جديدي در اين زمينه رخ نداده است.
به گزارش فارس، وي در خصوص احتمال معرفي سرپرست دانشگاه آزاد از سوي هيئت موسس اين دانشگاه افزود: اگر قرار باشد رئيس و يا سرپرست جديدي براي دانشگاه آزاد معرفي شود، اين كار بايد توسط هيئت امنا انجام شود چون هيئت موسس در اساسنامه جديد و حتي گذشته دانشگاه آزاد وظيفه اي در اين زمينه ندارد.
عضو هيئت امناي دانشگاه آزاد با بيان اين كه در اساسنامه دانشگاه آزاد ذكر شده كه هيئت امنا بايد رئيس و يا سرپرست را معرفي كند، گفت: بعد از معرفي گزينه موردنظر توسط هيئت امنا و بررسي و تاييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي، هيئت موسس حكم فرد جديد را صادر مي كند.
دانشجو با بيان اين كه معرفي سرپرست جديد از سوي هيئت موسس با اساسنامه مغاير است، خاطرنشان كرد: اكنون فرهاد رهبر، غلامحسين الهام، شجاعي فرد و ميرزاده گزينه هاي مطرح براي رياست دانشگاه آزاد هستند و اگر هيئت موسس بخواهد مي تواند گزينه هاي پيشنهادي خود را براي اين كار به هيئت امنا معرفي كند تا در نهايت شوراي عالي انقلاب فرهنگي آن را بررسي و تاييد كند.
عبدالله جاسبي از زمان تاسيس دانشگاه آزاد تاكنون رياست اين دانشگاه را بر عهده داشته است، به زودي پست خود را واگذار خواهد كرد. منابع مطلع در گفت وگو با كيهان اين خبر را تاييد كردند.
بنابراين گزارش، حميد ميرزاده دبير هيئت موسس دانشگاه آزاد گزينه مورد علاقه و پيشنهادي اكبر هاشمي رفسنجاني براي سرپرستي اين دانشگاه است.

 



ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر: 33110065
تمام ساعات شبانه روز:33916546
سامانه پیام کوتاه: 30002323


كيهان و خوانندگان

¤ راه اندازي نيروگاه اتمي بوشهر اگر چه با تأخير و كارشكني هاي متعدد از سوي روس ها همراه شد ولي برگ برنده مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي در مقابله با زياده خواهي هاي آمريكا و ديگر كشورهاي غربي است چه خوب است به هنگام افطار و دعاي سحر خداوند را بخاطر اين عزت و نعمت هاي بزرگي كه به ملت ايران بخشيده سپاس بگوييم.
محمودي
¤ وقتي قوه قضائيه در برخورد با سران فتنه مسامحه مي كند طبيعي است كه آنها جسور شده و داعيه داشته باشند و دست به شكايت بزنند بازهم درخواست خود را تكرار مي كنيم و خواستار محاكمه و مجازات فتنه گران و سران آنها هستيم.
3948---0914
¤ كشاندن اختلاف سليقه هاي موجود بين مسئولين به رسانه ها و تريبون هاي عمومي از طرف هر كسي كه باشد بي بصيرتي است. آن كساني كه در جامعه مدعي داشتن بصيرت هستند بايد از اينگونه اقدامات پرهيز كنند.
5953---0918
¤ مي خواهم بگويم به همان ميزان كه مشركان مكه در صدر اسلام در محاصره اقتصادي شعب ابي طالب موفق بودند دشمنان انقلاب اسلامي هم در تحريم هاي خود عليه مردم ايران موفق خواهند شد.
2716---0917
¤ حرفهاي جنجال برانگيز مشايي بهترين فرصت را براي فتنه گران و طلبكاري آنان از نظام بوجود آورد. او دوست نادان و دردسرسازي براي دولت است و علاجي غير از بركناري ندارد چرا رئيس جمهور براي او اينقدر هزينه مي دهد؟
6111---0912
¤ آقاي مشايي مگر براي آقاي رئيس جمهور چقدر ارزش دارد كه توصيه هاي خيرخواهانه بزرگان دين را نيز در اين مورد ناديده مي گيرد. به گونه اي شده كه درمحافل و مجالس زبانمان در دفاع از دولت كوتاه شده است.
0475---0912
¤ درخواست بحث و مناظره با علمايي كه بيست يا سي سال و بيشتر در علوم اسلامي استخوان خورد كرده اند از طرف كسي كه تخصص ندارد توهين به آنهاست در اين مملكت آيا مي رسد روزي كه هر كسي در حوزه تخصص خود ابراز نظر كند؟
8497---0935
¤ بدخواهان نظام و انقلاب بدانند علي رغم انتقادهايي كه در بعضي موارد به دولت داريم ولي مثل كوه پشت سر اين سرباز فداكار و شجاع اسلام و ولايت ايستاده ايم و هيچگاه ايشان را تنها نخواهيم گذاشت.
8006---0939
¤ بازنشستگان سال 88 حقوقشان از حقوق همكاران هم سطح خود كه در سالهاي قبل بازنشسته شده اند كمتر است مسئولين سازمان بازنشستگي چگونه اين مسئله را توجيه مي كنند؟
0216---0915
¤ جانباز 30 درصد شيميايي هستم براي 5 ميليون تومان وام و وديعه به همه جا مراجعه كردم و به هر مقام مسئولي كه به نظرم مي رسيد رو انداختم ولي نتيجه نگرفته ام. حداقل شما درخواستم را در اين ستون درج كنيد.
1346---0918
¤ پنجاه درصد دفاتر معاملات مسكن غيرقانوني هستند و باعث گراني قيمت مسكن و كرايه خانه شده اند. چرا جلوي اين سودجويان متخلف گرفته نمي شود.
8214---0919
¤ با وجودي كه در رسانه ها اعلام شد قيمت مرغ 2900 تومان است ولي در ميدان ميوه و تره بار بهمن 25/5/89 با نصب اتيكت مرغ را سه هزار و صد تومان تحويل مشتري مي دهند چرا قيمت كالايي اعلام و رسانه اي مي شود ولي در عمل خلاف قيمت اعلام شده به فروش مي رسد. چه كسي پاسخگو است؟
بهزادي فر
¤ از هيئت محترم دولت درخواست مي شود بحث انتقال كارمندان از تهران به شهرهاي كوچك را براي بازنشستگان نيز تعميم دهند تا با مهاجرت بزرگ خانواده جمعيت بيشتري از تهران كوچ كنند.
يك فرهنگي
¤ در تاريخ 18/11/88 خودروي فرسوده ام را تحويل دادم (فروش نقدي) ولي با گذشت قريب به7 ماه هيچ خبري از يك ميليون و پانصد هزار تومان آن نيست در صورتي كه قول بيست روزه داده بودند؟!چه كسي پاسخگوست؟
كفاشي از شهرضا
¤ بعضي از هتل هاي كشور اقدام به پخش سه كانال ماهواره اي از جمله شبكه يورونيوز مي كنند كه متأسفانه از هر سه شبكه ماهواره اي صحنه هاي مستهجن و خلاف عفت عمومي هم پخش مي شود.
4165---0912
¤ ستادهاي امر به معروف و نهي از منكر در فرودگاه هاي كشور فعال نيستند و وضعيت پوشش بعضي از خانم و آقايان آزاردهنده است.
1384---0938
¤ در مراجعه اي كه به يكي از دستگاههاي دولتي داشتم بعضي از خانم هاي كارمند را با لباس هاي چسبان و آستين كوتاه در حال شوخي و خنده با ديگر همكاران مرد نامحرم ديدم و تأسف خوردم. آيا در اداره اي كه منسوب به جمهوري اسلامي است بايد وضع به اين صورت كه عرض كردم باشد.
7903---0937
¤ از نيروي انتظامي درخواست مي شود نسبت به جمع آوري فروشندگان سي دي هاي مستهجن از ميدان رسالت و خيابان هاي اطراف اقدام نمايد.
2724---0919
¤ لطفاً در مورد وضعيت استخدامي دانشجويان جديدالورود مراكز تربيت معلم كه هنوز به صورت معلق هستند و كسي به فكر آنان نيست گزارش تهيه كنيد.
5324---0911
¤ با توجه به شهرك هاي زيادي كه در شرق تهران وجود دارد فقط چند خط اتوبوس شركت واحد فعال هستند كه جوابگوي جمعيت انبوه ساكن در اين منطقه نيست و مساعدت بيشتر مسئولين مربوطه را مي طلبد. در ضمن فكري هم براي راه اندازي خط اتوبوسراني از سه راه تهران پارس تا سه راه افسريه بكنند.
فتاحي
¤ چند سال است كه مسئولين مربوطه وعده احداث خانه معلم در شهرستان مباركه اصفهان را مي دهند ولي خبري نمي شود. حداقل يكي دو مرحله از كار را شروع كنند بلكه بتدريج تكميل بشود.
4423---0936
¤ در منطقه جنت آباد تابلو زيبايي با محتواي ترويج عفاف و حجاب نصب بود. چند روز قبل عوامل شهرداري اين تابلو را برداشتند. درحاليكه سرتاسر شهر از تابلوهاي تبليغ كالاهاي مصرفي پر شده و هيچكدام هم جمع آوري نمي شود.
8024---0935
¤ اين پروژه قطار شهري مشهد مقدس هم شده يك اثر تاريخي. چرا در راه اندازي آن تسريع نمي شود.
8741---0937
جوابيه روابط عمومي ناجا
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخه 16/4/89 آن روزنامه تحت عنوان «در شرق گيلان موتورسواران آسايش مردم را سلب مي نمايند» به اطلاع ميرساند: فرماندهي انتظامي استان گيلان اعلام نموده امروزه رويكرد پليس تشديد اقدامات كنترلي و حضور گشت هاي محسوس و نامحسوس (خودروي و موتوري) در برخورد قاطع با طيف موتورسيكلت و توقيف وسايل نقليه مزاحم متمركز گرديده، بطوريكه در سال 1388 بالغ بر 40 هزار و در چهار ماهه اول سال جاري بالغ بر 9 هزار دستگاه موتورسيكلت در استان به دلايل مذكور توقيف شده و اقدامات قانوني و انتظامي لازم معمول گرديده است.»

 



عضو پياده نظام رژيم صهيونيستي به كشتي مرمره دخيل بست! (خبر ويژه)

عضو دوزيست مشاركت و سازمان مجاهدين، فتنه سبز و كشتي مرمره (كاروان آزادسازي غزه) را با هم مقايسه كرد تا از اعتبار كاروان امدادرساني به غزه براي فتنه گران استفاده كند!
وي طي مقاله اي با عنوان «كشتي حلف الفضول» نوشت: مثل خيابان هاي جنبش سبز بود عرشه كشتي مرمره آبي! اگر مي بينيم كشتي كمك هاي انساني به غزه در همان زمان اسارت در چنگال راهزنان دريايي اسرائيل توانست حفره اي هر چند كوچك اما عمق يابنده بر ديوار آن محاصره غيرانساني ايجاد كند علت را بايد در گفتمان انساني، متحد كننده و بسيج گر ساكنان آن جست كه وجدان جامعه جهاني را به حركت درآورد. اين كشتي پيش از آن كه به تسخير راهزنان صهيونيست درآيد، به لنگر حق جويي و آزاديخواهي جهانيان تكيه زده و نقشه راه انساني جديدي براي مقابله با ظلم و ستم ترسيم كرده بود. كشتي حامل دموكرات- مسلمانان ترك، مسيحيان، كمونيست ها، سكولارها و... كشتي همبستگي بشريت امروز است. اين كشتي را مي توان كشتي جامعه مدني جهاني و پيمان حلف الفضول معاصر ]پيمان جوانمردان پيش از بعثت پيامبر اسلام(ص)[ ناميد. ... آيا مي توان از تجربه كشتي مرمره براي گسستن محاصره مضاعف جامعه مدني توسط اقتدارگرايان داخلي و حصرها و محدوديت هاي بين المللي جنگ طلبان جهان عليه ميهن استفاده كرد؟
تاج زاده البته در اين مقاله مفصل تعمداً چند واقعيت و ابهام را مسكوت گذاشته است از جمله اينكه اولاً «راهزنان صهيونيست» در جريان آشوب و فتنه اي كه منافقين مدعي اصلاح طلبي به راه انداختند، از اين جريان حمايت كردند چندان كه شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي اعلام كرد جنگ با جمهوري اسلامي از داخل مرزهاي ايران آغاز مي شود و اپوزيسيون سبز به نيابت از ما با جمهوري اسلامي مي جنگند و بنابراين ما از آنها حمايت مي كنيم. نتانياهو نخست وزير نيز گفته بود «جريان سبز سرمايه بزرگ اسرائيل است». حال بايد پرسيد كاروان امدادرساني به غزه كه برخي اعضاي آن جان خود را براي اعتراض و مبارزه با رژيم صهيونيستي گذاشتند كجا و امثال آقاي تاج زاده كه مهره هاي پياده رژيم صهيونيستي محسوب مي شوند كجا؟!
ثانياً تحليل گران بسياري كه اتفاقاً يار غارهاي آقاي تاج زاده اند از جمله كساني چون عبدي و حسين قاضيان و ديگران بارها اعلام كردند كه جريان سبز به عنوان جرياني خشونت طلب و ساختارشكن در خيابان جلوه كرد و ضمن تهي شدن از سرمايه مظلوميت با ريزش مداوم نيرو مواجه شد كه اين نقض غرض بود. حالا چگونه آقاي تاج زاده مي كوشد تصويري «انساني، متحدكننده و بسيج گر» از اين جريان آشفته و خشن كه دست به دست تروريست هايي چون منافقين، تندر، ريگي و پژاك داد، بسازد؟!
ثالثاً «وجدان جامعه جهاني» را كجا بايد جست؟ همان جامعه جهاني كه اوباما و كلينتون و پرز و نتانياهو معرف آن هستند! يا به عنوان مثال مردم مسلمان خاورميانه؟ رسانه هاي سبز!! متعددي طي يك سال اخير به نقل از خبرنگاران كه همكاران خود در كشورهايي نظير لبنان و مصر اعلام كردند كه اغلب مردم اين كشورها، به جريان سبز در ايران به چشم خيانت كاراني كه تحت حمايت آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند و شعار نه غزه نه لبنان سر مي دهند، نگاه مي كنند. براستي جانباختگان كشتي مرمره كجا و آشوبگران روزه خواري كه تحت هدايت موسوي و كروبي و خاتمي، به خيابان آمده بودند و در روز قدس نه غزه نه لبنان شعار مي دادند و روي مرگ بر اسرائيل خط كشيده بودند كجا؟!
رابعاً اگر در كشتي مرمره طيف هاي مختلف دوستدار حقوق بشر و انسانيت جمع شده بودند، در جريان فتنه سبز مي شد از سلطنت طلب منافق تروريست و توده اي و جاسوس طرفدار نهضت آزادي و وابستگان به گروهك هاي كومله و تندر و ريگي و... تا منكران وحي و قرآن و عصمت پيامبر و ائمه و منكران امام عصر(عج) را سراغ گرفت كه صرفاً حول معارضه با اسلام و انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي - به عنوان خار چشم آمريكا و جنايتكاران غزه- و با سازماندهي موساد و سيا دور هم جمع شده بودند. اين «حلف الشياطين» است يا «حلف الفضول»؟! آيا مي توان هم پيغام محرمانه به آمريكا و انگليس داد كه تحريم ها را براي فشار به حاكميت و تقويت جريان سبز تصويب كنند و هم مدعي مخالفت با فشارهاي خارجي بود؟ آيا حمايت هاي بوش و اوباما از منافقين مدعي اصلاح طلبي- و پس سبزينگي- فراموش شدني است؟
سخنان اخير تاج زاده مخاطب را به ياد سربازان بعثي مي اندازد كه خشاب خود را تا آخر خالي مي كردند و بعد كه به اسارت درمي آمدند، شعار مي دادند دخيل الخميني!





 



گاردين: متأسفانه سلاح هسته اي حق ايران است (خبر ويژه)

«متأسفانه ايران حق دارد مانند آمريكا و انگليس سلاح هسته اي داشته باشد».
اين استدلالي است كه روزنامه گاردين با بررسي سياست هاي رياكارانه و دوگانه آمريكا و غرب مطرح كرده است. اين روزنامه انگليسي نوشت: حق داشتن توانمندي هسته اي صلح آميز از زبان خانم كلينتون كه كشورش بزرگترين زرادخانه هسته اي جهان را دارد و ديگر كشورها را از توسعه اين فناوري منع مي كند، يك «رياكاري غيرقابل درك» است. او چندي پيش در مسكو اعلام كرده بود كه ايران حق داشتن توانمندي هسته اي صلح آميز را دارد، اما از حق داشتن برنامه ساخت سلاح هسته اي برخوردار نيست. موضع رياكارانه برخي مقام هاي غربي در برنامه هسته اي، موضوعي است كه غرب تا حدي به آن عادت كرده و ظاهراً هيچكس در غرب به آن توجهي ندارد.
گاردين مي نويسد: باشگاه هسته اي به معناي انحصاري بودن آن است و بر اساس پيمان منع گسترش هسته اي، ان.پي.تي، پنج عضو دائم شوراي امنيت سازمان ملل به عنوان «كشورهاي داراي سلاح هسته اي» متعهد هستند سلاح هاي هسته اي خود را نابود كنند، زيرا در نبود جهان عاري از تسليحات هسته اي، يك كشور ياغي حتي با داشتن يك بمب مي تواند فرصت خلع سلاح جهاني را از بين ببرد اما حتي پس از انفجار بمب هيروشيما جهان شاهد پيشرفت هاي تلخ هسته اي بوده است.
اين روزنامه سپس تأكيد كرد: يك كشور نمي تواند ابزار و سلاحي را داشته باشد و در عين حال ديگران را از داشتن آن منع كند. در مورد ايران هم بايد گفت كه متأسفانه اين كشور مانند آمريكا و بريتانيا حق دارد سلاح هسته اي داشته باشد.
از آن جا كه كشورهاي عضو ان.پي.تي در اجراي اين پيمان صادقانه عمل نكرده اند و دورويي نشان داده اند دولت اوباما بايد براي موعظه ديگران جهت پرهيز از حقي كه غرب حفظ كرده است، عاقلانه تر عمل كند.
اين روزنامه انگليسي معتقد است: برخورد قلدرانه با برنامه هسته اي ايران نتيجه وارونه مي دهد و تنها خشم ناسيوناليستي ايرانيان را تحريك مي كند و به حساب تبليغ براي احمدي نژاد گذاشته مي شود.
به نوشته گاردين «ترديدي نيست كه اهرم فشار بين المللي بر ايران محدود است از اين رو آمريكا بايد از سخنان بيهوده در مورد برنامه هسته اي ايران پرهيز كند زيرا تجربه نشان داده است كه سخنان دولت هاي آمريكا در مورد برنامه هسته اي پاكستان و كره شمالي بي اثر بوده است.»

 



تغيير رئيس دانشگاه به جاي خود محفوظ به تخلفات هم بايد رسيدگي شود (خبر ويژه)

تغيير رئيس دانشگاه آزاد مانع از رسيدگي و بررسي شكايات و اتهامات در خصوص مديريت اين دانشگاه نيست.
زهره الهيان نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين مطلب گفت: تغيير رياست دانشگاه آزاد موضوع مهمي است كه بايد هرچه سريعتر اجرايي شود؛ البته رئيس جديد اين دانشگاه بايد به تاييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي برسد. در كنار اين مسئله پيگيري و رسيدگي به اتهامات دانشگاه آزاد و مديريت آن موضوع مهمي است كه بايد پيگيري و دنبال شود.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تاكيد بر اينكه بايد به سؤالات مطرح در خصوص دانشگاه آزاد هرچه سريعتر پاسخ داده شود، ادامه داد: دستگاه هاي ذي ربط بايد هر چه سريعتر گزارشي را از عملكرد دانشگاه آزاد تهيه كرده و نسبت به اتهاماتي كه متوجه اين دانشگاه است روشنگري كنند.
الهيان با بيان اين مطلب كه بايد دخالت دانشگاه آزاد در انتخابات و هزينه هاي مادي كه در اين زمينه صرف شده پيگيري شود، تصريح كرد: بايد اسنادي كه عليه نظام جمهوري اسلامي در يكي از ساختمان هاي دانشگاه آزاد كشف شده و همچنين علت نگهداري اين اسناد در يكي از مراكز اين دانشگاه بررسي شود.
نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: نمايندگان نسبت به عملكرد دانشگاه آزاد حساس هستند.
يادآور مي شود برخي اخبار منتشره در رسانه ها طي روزهاي اخير حاكي از پيشدستي هيئت مؤسس دانشگاه آزاد بر «شوراي عالي انقلاب فرهنگي» و «هيئت حقوقي بررسي مشروعيت وقف دانشگاه»، و تعيين جانشين براي عبدالله جاسبي بود. جاسبي 28سال بر دانشگاه آزاد رياست كرده است. در همين حال كريم زارع عضو هيئت امناي دانشگاه آزاد، گفت كه صحبتي در خصوص تغيير رئيس دانشگاه آزاد در جلسه اخير هيئت امنا نشده است. از حيدر ميرزاده رئيس سازمان برنامه و بودجه در دولت هاشمي رفسنجاني به عنوان نامزد جانشيني جاسبي نام برده شده بود.
صرف نظر از نوع نگرش جريان حاكم بر دانشگاه آزاد و اين كه هيئت مؤسس چه نظري درباره جانشين جاسبي داشته باشد، خبرها از قطعيت تغيير جاسبي از سوي شوراي انقلاب فرهنگي حكايت مي كند و شورا صرفاً منتظر اعلام نظر نهايي هيئت حقوقي بررسي اعتبار شرعي و قانوني وقف دانشگاه آزاد به رياست آيت الله آملي لاريجاني است. گفته مي شود اين هيئت با بررسي ابعاد موضوع، به غير شرعي بودن وقف اعلام شده رسيده است.
در همين حال فرهاد دانشجو عضو هيئت امناي دانشگاه آزاد، از آقايان فرهاد رهبر، غلامحسين الهام، شجاعي فرد و ميرزاده به عنوان گزينه هايي كه براي تصدي رياست اين دانشگاه به جاي جاسبي مطرح هستند نام برد.
كل سرمايه و مايملك دانشگاه آزاد، 250 هزار ميليارد تومان را شامل مي شود.

 



اسرائيل بايد با سكوت نظاره گر جشن هسته اي دوباره ايران باشد (خبر ويژه)

يك سايت صهيونيستي اعلام كرد: تل آويو بايد با سكوت نظاره گر جشن هسته اي ديگري در ايران باشد.
دبكا فايل با اشاره به راه اندازي قريب الوقوع نيروگاه اتمي بوشهر نوشت: اين اقدام روسيه خنثي كردن فشارهاي آمريكا و اسرائيل است. مسكو تهيه سوخت نيروگاه براي 10 سال را نيز تضمين كرده است. به نظر مي رسد مسكو و تهران دست در دستان هم تصميم دارند به دنيا اطمينان دهند كه نيروگاه بوشهر پروژه اي صلح آميز و براي توليد برق مي باشد در حالي كه تل آويو تلاش كرد تا به جهان بقبولاند نيروگاه بوشهر كاربرد نظامي دارد.
اين پايگاه خبري نوشت: اسرائيل نيروگاه هسته اي عراق و سوريه را در هم كوبيد اما در رابطه با بوشهر، اين اولين بار است كه تل آويو بايد نظاره گر كشوري هسته اي در نزديكي خود باشد و گوش به سخنان ضداسرائيلي سران ايران بدهد. اين يعني جشن نيروگاه بوشهر و حسرت بزرگ اسرائيل.

 



بوئينگي كه يك ميليارد دلار سعودي را به خاتمي رساند (خبر ويژه)

سايت وابسته به اقليت مجلس در استدلالي عوامانه براي زير سؤال بردن كمك يك ميليارد دلاري رژيم سعودي به سران فتنه مدعي شد براي انتقال اين ميزان پول 740 كيف سامسونت و يك ايرباس A300 نياز است.
پارلمان نيوز نوشت: «اخيرا ادعا شده جناب ملك فهد ]شاه عربستان، ملك عبدالله است!![ به صورت نقد به آقاي خاتمي يك ميليارد دلار داده و اين ادعا دردسرساز شده است. ماشين حساب آقاي ب]؟![ يك خاصيتي كه دارد اين است كه سريع به ويكي پديا وصل مي شود. در نتيجه به سرعت متوجه شده است كه بزرگترين اسكناس دلار موجود صددلاري است. ابعادش هم هست 156 ميليمتر در 66 ميليمتر.
ماشين حساب آقاي ب فرض كرده است كه يك دسته صدتايي صددلاري نو يك سانتي متر ضخامت داشته باشد. در نتيجه حجم يك دسته صدتايي اسكناس صددلاري نو يك چيزي مي شود از رده 100 سانتي متر مكعب. آقاي ب يك عدد كيف سامسونت سايز استاندارد دارد كه ابعادش 45 در30 در ده سانتي متر و در نتيجه حجمش مي شود 13500 سانتي متر مكعب و در نتيجه يك سامسونت پراسكناس صددلاري يك چيزي مي شود در حدود 1350000 دلار.
براي حمل يك ميليارد دلار موردنظر تقريبا 740 تا كيف سامسونت مورد احتياج است. با فرض اين كه هر نفر در هر دست يك كيف سامسونت پرپول نقد را حمل كند، 370 نفر براي اين كار لازم است. يعني اين كه يك ايرباس A300 پرآدم كه دست هر كدامشان دو تا سامسونت پول نقد باشد، تازه 50 نفرشان هم در هواپيما جا نمي شوند و بايد صبر كنند تا پرواز بعدي. خدا نكند كه قاطي اسكناس ها 50 دلاري و 20 دلاري داده باشند كه آن وقت بوئينگ 747 و ايرباس A380 هم براي حمل حاملان پول فتنه كفايت نمي كند.»
مشابه اين مطلب سايت هاي در مشابه و از جمله برخي سايت هاي ضدانقلابي نيز منتشر شده است. اما سفسطه گران نابغه كه اين قدر تظاهر به فشار بر مغز و محاسبه ديجيتالي كرده اند، اشاره اي به اين حقيقت نكرده اند كه براي كمك مالي نيازي به فرغون و كيف سامسونت و بوئينگ است و بسياري از مبادلات مالي در دنيا بدون بار زدن دلار! انجام مي شود وگرنه براي هر انتقال وجه يا معامله اي- مثلا معاملات تجاري و نفتي- روزانه بايد كانتينر و تريلر و بوئينگ اجاره مي شد! ضمن اين كه شيوه پولشويي هم شيوه جاافتاده اي است كه حضرات باقي فتنه در آن استاد تمام هستند نظير پولشويي آقاي «م. ه» و چند دست كردن اين پول ها براي رد گم كني.
ديگر اينكه اين اولين كمك مالي بيگانگان به فتنه گران و نفاق جديد نيست كه اداي آدم هاي بي خبر، حيرت زده و معصوم را درمي آورند از كمك هاي پنهان كه بگذريم ساليانه كمك هاي رسمي از سوي دولت آمريكا و برخي دولت هاي اروپايي در لفافه كمك به دموكراسي و حقوق بشر و آزادي در ايران به جريان هاي تحت الحمايه پرداخت مي شود و اين در حالي است كه كساني چون بوش، رايس، اوباما و كلينتون علنا از اصلاح طلبان و سبز ها حمايت كرده اند و سرانجام همه اينها را علاوه كنيد به راه اندازي شبكه هاي مجازي و ماهواره اي و تلويزيوني در خدمت 24 ساعته فتنه گران و مشورت اطلاعاتي و سازماندهي و...

 



تاج زاده: انتخابات را باختيم تقلب معنا ندارد (خبر ويژه)

مصطفي تاج زاده از فتنه گران سال گذشته در فيلمي كه از وي منتشر شده است، اعتراف مي كند در انتخابات تقلب نشده و اصلاح طلبان قطعاً انتخابات را باخته اند.
در اين فيلم كه نخست در سايت youtube منتشر شد و توسط دوربين هاي مدار بسته زندان اوين برداشته شده، تاج زاده در كنار دوستانش صفايي فراهاني و عبدالله رمضان زاده ديده مي شود كه مشغول گپ زدن هستند.
تاج زاده در جمع دوستان خود مي گويد: «بنده كه تجربه انتخابات دارم مي دانم كه در انتخابات تقلب نشده، ممكنه يك ميليون عقب جلو شده باشه ولي ما نتيجه انتخابات را باختيم.
حالا به جاي 25 ميليون و 14 ميليون، شايد 24 ميليون و 15 ميليون مثلاً. ]اشاره به نسبت آراي احمدي نژاد و موسوي[ ولي انتخابات را باختيم.»
نكته جالب درباره اين فيلم كه در سايت يوتيوب منتشر شده و اعترافات صريح تاج زاده آن است كه وي اخيراً به همراه شش تن ديگر از فتنه گران از جمله همين آقاياني كه در فيلم مذكور حضور دارند، شكايتي را عليه يكي از مأموران امنيتي ارائه كرده و سخنان افشاگرانه وي درباره نقش آنها در ناآرامي هاي سال گذشته را مصداق تقلب در انتخابات دانسته اند!
اكنون جريان فتنه و حاميان آنها در مقابل اين پرسش بزرگ قرار دارند كه به چه دليل با دروغ گويي آشكار و فريب مردم - كه البته همچنان ادامه دارد- چنين خسارت هاي عظيمي به كشور وارد كردند.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14